Zapowiedziano Command & Conquer: Generals 2. Pierwszy film i screeny
wszystko fajnie tylko obawiam się że BioWare nie ma żadnego doświadczenia w RTS. A King's Bounty oraz serii Might & Magic i Heroes of Might & Magic to są turówki nie jak się mają do RTS....
@bossnec
Spokojnie, w BioWare Victory jest masa ludzi z EALA, którzy wcześniej pracowali nad CnC3 i Red Alert 3.
@bossnec
To jest Bioware, ale tylko z nazwy... taki chłyt marketingowy ;p Ten oddział nie ma nic wspólnego ze słynnymi RPG-ami.
2. - Uprzedzając Redaktorów
Pamiętaj że liczy się jakośc wiadomości a nie szybkośc bo gracze wolą wiedziec więcej niż mniej:)
Zobaczymy co z tego będzie, wolałbym żeby grę robił ten sam team co pierwszych "generałów" albo ludzie odpowiedzialni za C&C3. Kompletnie nie rozumiem dlaczego wszyscy się tak napalają na ten Frostbite 2 - silnik z C&C3 generował bardzo ładną grafikę przy niskich wymaganiach sprzętowych, a FB2 słabo się skaluje (co widać po BF3 na konsolach, nie mówiąc już o tragicznie zwalniającym i słabo wyglądającym NFS RUN). Nie wiem dlaczego EA tak promuje ten silnik jak mają w swoich szeregach Criterion, który w czasach PS2/XBOX'a stworzył najpopularniejszy, najbardziej wszechstronny i bardzo wydajny silnik RenderWare.
gra powstaje wyłącznie z myślą o PC :D taaaak, już myślałem że będzie multiplatformowa :D z uproszczeniami dla konsolowców aby się nie pogubili o taaak. Na 100 % kupuje i nie ma bata.
Fuck Yeah!!!
Dociekliwi już odkryli dwie frakcje z trzech: GLA oraz... EU.
http://www.moddb.com/groups/c-c-paradise/images/generals-2-confirmed-factions1#imagebox
Wyciekły również wymagania sprzętowe oraz cena.
http://www.cncsaga.de/uploads/1650_generals2anforderungen.png
Robi wrazenie to trzeba przyznac, ale pewnie jest kosmetycznie podniesiona jego jakosc jak w przypadku BF3. Nie ma sie czym ekscytowac, bo i tak najlepsze multiplayer zobedzie w 2012 roku PORTAL 3. Hehe ręce mi się załamują jak VGA ogłosiło wyniki.
@kris4444 - tak samo ja, teraz podjalem taka polityke, ze kazda gra, ktora bedzie ogloszona, że wychodzi specjalnie dla PC (mimo iż prawda np. w BF3 leży gdzieś pośrodku) to kupuję ją w ciemno nie ma bata. No chyba, że to nie bedzie gra z półki AAA.
@kris4444 gadasz tak a sam na kompie pewnie tylko grasz i gówno więcej potrafisz. Jeśli dzięki temu myślisz, że jesteś jakiś lepszy to się grubo mylisz bo dużo osób stosuje podział komputer do pracy konsola do grania. I ciekawe jak zaawansowanym użytkownikiem PC jesteś skoro twierdzisz, że konsolowcy by się w jakiejś grze pogubili. Odpal sobie np. Visual Studio i zobacz jak szybko pogubisz się na swoim komputerze i jak mało na nim potrafisz, dalej proponuje takiego 3Ds maxa czy Maya 3D uruchomić.
A sama gra prezentuje się fajnie.
Widzę, że EA wykorzystuje Frostbite'a gdzie tylko się da. Zastanawiam się, jak będzie wyglądał framerate na komputerze przeciętnego użytkownika, w momencie gdzie na mapie widać 5x więcej niż w takim Battlefieldzie. No chyba że jakoś zubożą detale. Chociaż na filmiku na to nie wyglądało.
Oh yeah ,strzał w 10-tkę -czekałem i się w końcu doczekam na G2 .Mam nadzieje że wyjdzie dodatek ZH2 .Szkoda tylko że dopiero 2013 .. :P .Do dzis gram w 1 i mnie to wciągło na maxa ....
@eysmond
Po pierwsze czytaj parę razy, aby lepiej zrozumieć :)
Po drugie chodziło mi o to, że te uproszczenia odbiją się na rozgrywce tak jak to było z Supreme commander 2 względem jedynki (wiele uproszczeń,mniej jednostek i mniejsze mapy). Nie pisz mi czegoś takiego jakim jestem zaawansowanym posiadaczem PC, bo umiem dużo na nim robić, a jak nie umiem czegoś to poczytam o tym w internecie.
OMFG najlepsza edycja serii CnC !! i teraz bardzo oczekiwana dwójeczka będzie :D lepszej info nie mogłem dostać ;) jeżeli będą się wzorować na ZH to będzie coś wspaniałego, i mam nadzieję iż broń atomowa będzie jeszcze piękniejsza niż w jedynce :D szczególnie w wykonaniu nuke generala :P
zaczyna się era dominacji Frostibita 2 w grach EA jak najbardziej na plus ;) to mnie cieszy bo DICE stworzyło tak potężna technologie na lata ze malo kto może się teraz z nią równać ;) ciekawy jestem tylko czy z Frostbita będą korzystać tylko studia EA czy będą sprzedawać licencje ale sadze ze pewnie nie była by ona tania :D
jaro1986 [ gry online level: 39 - Generał ]
Zastanawiam się, jak będzie wyglądał framerate na komputerze przeciętnego użytkownika[...]
Tja... najpierw ludziska narzekaja, ze konsole wstrzymuja rozwoj grafy, a praktycznie przy kazdej produkcji sa narzekania, ze na srednim kompie dana gra nie pojdzie lub bedzie sie ciela.
Cos tu chyba nie gra, nie uwazasz?
W 2013 roku nie będzie już ważne na co wyjdzie. OnLive załatwi sprawę.
@jaro1986
Na razie to nie wiadomo jaka będzie konfiguracja komputera przeciętnego użytkownika w 2013 roku.
@gamer360
Wystarczy, że OnLive będzie miał dalej lagi i już komfort grania w Generals 2 mocno spadnie.
Co do Frostbit'a 2 to i tak nie będzie miało takiej grafiki jak BF3. Nikt nie potrafi tak dobrze posługiwać się danym silnikiem jak jego twórcy, czyli DICE. Co do wykorzystania jego w innych grach. Chodzi mi o NFS i BF3. Silnik został opracowany pewnie w niecały rok przed premierą BF3, dlatego NFS The run nie wygląda wcale tak pięknie jak BF3, ponieważ mieli za mało czasu na dostosowanie go do NFS, po za tym chodzi o to samo co napisałem w pierwszym zdaniu. Co do BF3 i silnika FB2, myślę, że samo studio DICE jeszcze nie potrafi go wpełni wykorzystać. Moge się założyć, że kolejny dodatek do BF3 będzie jeszcze ładniej wyglądał niż Back to karkand, który wg. mnie już ładniej się prezentuje niż klasyczny BF3
24 - Racja ale popatrz na Epic na BioWare ktore korzystaja z UE3, sam Epic kazdym GOWem stawial poprzeczke wysoko, tak tez licze ze bedzie z FB2
miodzio, jeśli to jest ten sam silnik co w the run i bf3 to na xp nie pójdzie. do widzenia : )
Ponoć silnik Frostbite 2 jest dużo dużo bardziej skomplikowany niż większość silników jakie są w większości grach. FB2 ma tyle możliwości, ze nawet DICE nie zna conajmniej ich połowy, kiedyś czytałem, ze jest możliwość zrobienia wielkiego trzęsienia ziemi na multiplayer. Jeżeli miało by to miejsce w jakimś DLC do BF3 to był bym wniebowziety. Teraz pozostaje czekać do kolejnego Battlefield'a, bo powiem szczerze, ze jestem bardzo ciekawy jak będzie on wyglądał.
@flype... twórcy nie wiedzą co kryje się w ich silniku, w jaki ty marketingowy bullshit wierzysz... proszę ludzie zejdźcie na ziemię bo płakać się chce... to tak jakbyś robił pizzę i nie wiedział jakie są składniki i czy na końcu ktoś się nią nie otruje...
@gamer360... w pełni popieram, myślę, że onlive (bądź twór podobny o innej nazwie) kiedyś zrewolucjonizuje rynek o ile pójdą na to wielkie firmy co może być paradoksalnie trudne... każda gra niezależnie na każdą platformę począwszy od pctów, konsol (po co wtedy konsole?), handheldów, telefonów, tabletów, kuchenek mikrofalowych itd...
co do trailera to nie wiem z czego podnieta, rendery starego dobrego westwooda (RIP DUNE) robiły o wiele lepsze wrażenie :)
hansatan ---> To nie działa w ten sposób. Możliwości silnika, jego modyfikowania i łącznia zależności są większe niż można pomyśleć. Twórcy mogą nie zdawać sobie sprawy z tego jak ich gry mogą wyglądać na ich własnym silniku.
GTA IV
http://www.youtube.com/watch?v=qFY9XeoFiIo
http://www.youtube.com/watch?v=KNuWESyU4aw&feature=fvwrel
http://www.youtube.com/watch?v=L8I9Pd-5F8s&feature=related - to jest dobre
http://www.youtube.com/watch?v=yv7qPlaFLOA&feature=related - a tu Fiat126p jak żywy.
Crysis
http://www.youtube.com/watch?v=KGgZfiSKoow&feature=related
@AIDIDP| - myślę, że to o czym mówisz to nie wiedza techniczna a wyobraźnia i zdolności artystyczne... programiści znają silnik od podszewki jako taki, od realizacji dzieła są artyści, level designerzy itd., jedyne co ich ogranicza to tak naprawdę wyobraźnia... no i oczywiście ograniczenia techniczne danego silnika, które każdy posiada, a być może nie sam silnik, tylko ograniczenia sprzętów na których gra ma być uruchomiona...
wiem co masz na myśli, niejednokrotnie zdarza się, że studia trzecie tworzą gry na zapożyczonych silnikach ładniejsze i lepsze od samych twórców silnika, co nie zmienia faktu, że zależne jest to tylko od samej chęci i "ograniczeń" twórczych ;)
podobne kwestia jest z obrazem... farbki i pędzelek może kupić każdy... znasz jego ograniczenia itd., ale nie każdy potrafi namalować arcydzieło wydaje mi się, że porównanie jest dość trafne
pozdr
durne dyskusje pryszczatych troli.
Nie chodzi mi konkretnie, że DICE nie zna swojego silnika, głównie chodzi mi o to, że nie mają czasu na zrealizowanie jego możliwości i przeniesienie ich do gry. Jak pisałem wcześniej, jest możliwość wprowadzenia na multiplayer do BF3 trzęsienia ziemi, tylko nie było po prostu na to czasu, kto wie czy nie zobaczymy tego w jakimś DLC. Co do samej oprawy graficznej, również myślę podobniej, gdyby BF3 miał wyjść np. w czerwcu 2012 to na PC grafika była by dużo ładniejsza niż jest teraz w BF3. Sam dodatek "Back to karkand" wydaje mi się dużo ładniejszy od klasycznego BF3. Gram już na PS3 i porównując 2 mapy "Wyspa chark" ( Klasyczny BF3), "Szturm na karkand" ( Dodatek), Karkand wydaje mi się dużo ładniejszy, jestem ciekawy grafiki na PC'tach w tym dodatku, bo na PS3 mi opadła szczęka gdy to zobaczyłem. Osobiście jestem ciekawy jak by wyglądał BF3 po odpowiednim wykorzystaniu silnika, jak było w tych filmach co wkleił AIDIDPl. Ten crysis wygląda fenomenalnie.
Wymagania, przynajmniej te zalecane do najmniejszych nie należą -> http://www.generals2.pl/2011/12/15/generals2-wymagania/ :(