W listopadzie rynek amerykański należał do Call of Duty: Modern Warfare 3
battle man---> Możesz mi powiedzieć o co ci chodzi przecież to było wiadome że MW3 będzie na pierwszym miejscu chociaz ja bym tam wolał zobaczyć The Elder Scrolls V: Skyrim bo ta gra zasuguje na pierwsze miejsce. BF3 i MW3 to fajne FPS ale powiedzmy sobie szczerze to są masówki ,ja jestem pełen podziwu dla BF3 że tak długo sie utrzymuje. Chyba największym przegranym jest nowe halo nie ma go nawet w pierwsze 10 to jest chyba najbardziej zastanawiające czyżby amerykanie znudzili sie halo
Amerykanie i Polacy Preferują jedynie Cody,bo co innego??Co jest w tym Codzie,co inne Gry tego nie mają odpowie mi Ktoś??
Bez żadnych niespodzianek. Zastanawia mnie fenomen CoD-a? Bo ja po prostu nie rozumie jak można kupowac co rok gre która właśniwie nie wiele sie zmienia od poprzedniej części. Ja osobiscie nie jestem skłonny do kupowania co roku kolejnej odsłony tej gry.
boże, CoD MW to chyba dla wojska armia kupuje aby amerykanie (marines) czuli się nieśmiertelni na placu boju :D
Nic nie może się równać z Codem.Żal.Com :D
Co wam sie nie podoba ? Bardzo dobra gra, jak co rok i sprzedaje sie za oceanem, poniewaz ma wiernych fanow. Cos wam ten wasz Befik3 nie sprzedal sie az tak dobrze, co ? Nic dziwnego, ta gra to chlam i zastanawia mnie, dlaczego jest tak wysoko ? Batman, Saints Row, Uncharted, AC - kazda z tych gier przewyzsza ten beznadziejny twor DICE.
Takie natezenie kampanii reklamowej jak mw3 zrobi papke z mozgu malo odpornym osobnikom, stad efekt. Zreszta nawet w tym watku to widac post wyzej.
Prawdziwe... Ktos do mnie pisal na ten temat... Coz, kampania reklamowa ? Kampanie reklamowa robilo EA z BF3. Czy ktos z zebranych zauwazyl, ze FIFA12, NFS i ME3, przez czas "chwaly" BF3 przed premiera, byly "na uboczu" ? Co rok, FIFA jest glosna premiera, (Wlasnie, FIFA rowniez lapie sie do corocznych gier jak CoD, w ktorym ostatnio malo sie zmienia, przynajmniej przez te 2 lata) teraz tego nie uswiadczylismy. Dopiero po premierze BF3 zaczeto promowac nowa gre BioWare. Coz to ja moze troche powyliczam jaka byla kampania reklamowa EA/DICE w takim duzym skrocie:
-Filmy z realnymi wojakami
-Filmy z Footbolisami
-Czolgi na premiere w Londynie
-Od groma filmow z alphy (Ktore uraczyly mnie do reszty)
-Na E3 sprowadzono prawdziwy mysliwiec i kilka innych rzeczy, ktore kosztowaly mase pieniedzy
-Nowy "trailer" pokazujacy, ze CoD to szmelc.
Acti nie przeprowadzilo wielkiego marketingu w porownaniu z EA. W Ameryce konsole to podstawa gamingu, a wiadomo, ze BF3 nie jest domena X360, czy PS3 - lecz PC. Z samych wzgledow wiadomo, ze sprzedac gry IW jest wyzsza. Za rok niestety bedzie ten sam silnik (pewnie) co zmniejszy liczbe kupujacych.
Komentarze, jakie tu widze sa wyjatkowo smieszne. Takie ponizanie osob, ktore kupia Call of Duty ? Brakuje mi slow, aby sensownie skomentowac takie podejscie do tematu. BF3 to niestety najbardziej przereklamowana gra roku i nic tego nie zmieni, i jest to chyba jedyny zawod jaki doswiadczylem, bo przed beta bylem pelen optymizmu, niestety po becie moj zapal sie zmniejszyl, a po premierze utwierdzilem sie w przekonaniu, ze to nie to, co chcialem zobaczyc.
Bzdury piszesz sethlan.
budzet marketingowy bf3 to 40-50mln, activision mialo co najmniej 4 razy tyle (szacujac wedlug budzetu mw2).
Ale co ma budzet MW2 do budzetu MW3 ? Skad to w ogole wiesz, bez zrodla nigdy nie moge byc powien co do lojalnosci twojej wypowiedzi...
Sethlan
Między Fifą 10 a Fifa 11 i teraz między 11 a 12 to dwa największe skoki jakości (i poprawy gameplayu) od dawna w tej serii. Więc nie pisz bzdur.
Poza tym weź jedno pod uwagę. Markę COD zna każdy i nie potrzebuje niemal żadnego marketingu. Choćby do pudełek włożyli przysłowiowe gówno to rozejdzie się w kilkudziesięciu milionach. Battlefield mimo również w miarę znanej marki potrzebuje marketingu dużo bardziej.