C.A.R.S. | PC
Jak na razie w gry wyścigowe gram na padzie od swojego x360 ale coraz bardziej myślę nad kupnem kierownicy Thrustmaster Ferrari GT bo dosyć że taka wspaniała gra jest w produkcji :) to jeszcze kierownica się przyda do Shift2, LFS, F1 2011 i rFactor
Tego typu gier jest od groma, aż się rzygać chce, tak samo jak na gry o zombiakach. Brakuje w tym gatunku powiewu świeżości, ciągle tylko pseudo symulacje na torach z barierkami. Ja chcę czegoś porządnego w malowniczych trasach, ewentualnie miasach, byle nie barierkowe wyścigi. :/
Screeny wyglądają bombowo, wręcz obłędne modele samochodów. Zobaczymy jak reszta: tory, wozy (ile i jakie) , model jazdy.
@raziel88ck: niestety muszę się z Tobą zgodzić... ścigałek "torowych" jest na pęczki, natomiast nielegalne wyścigi to towar deficytowy. Właściwie nic ciekawego w tej kwestii ostatnio nie wyszło... TDU2 jest jaki jest, ostatnie dwa NFS-y (HP i TR) to gry na 3-4 wieczory (nie można nawet utworzyć w nich własnego wyścigu :/), przy czym HP model jazdy ma zerżnięty z Burnouta.
Czemu te "mundre" łby nie mogą wydać jednej, porządnej gry traktującej o nielegalnych wyścigach?
Screeny wyglądają xtra, ale jeśli chodzi o grywalność to przypuszczam że mi nie podejdzie. Fajnie się gra w np. nfs the run a nie w taki wnerwiający bullshit. Kto w ogóle gra w takie wyścigi?
Jak wam się nie podoba to po co komentujecie ? Wole poprawiać czasy na torze niż grać w gry typu NFS gdzie w zakręt można wejść z prędkością 200 km/h bez hamowania. Jak mawiał Colin McRae proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców.
ja bym pograł w symulatora z nielegalnymi wyścigami po mieście.
thevenusians -->ja gram
raziel88ck --> zobacz ile jest strzelaninek przy nich gier o zombiakach ani symulatorów wyścigowych nie ma prawie nic.
na grę oczywiście czekam
Z tego co widzę to chcecie żeby SimBin, Codmasters robił gry typu NFS??
prędzej zbankrutują niż zrobią coś ciekawego, owszem zgodze się ostatnio mało jest gier z tematyką nie legalnych wyścigów, NFS schodzi na psy a TDU nie daje tej frajdy z pościgów.
Nadchodzi era gier symulacyjnych, ja się z tego powodu ciesze :)
Producent gry NFS: Shift ma wydać grę wyścigowo - sportową w dodatku trochę opartą na NFS: Shift, Shift 2: Unleashed, Test Drive: Le Mans i Le Mans: 24 Hours ? No proszę co za pomysł :) Czekamy...
Nie spodziewałem się, że z taką grafiką mogą iść w parze również niskie wymagania sprzętowe. Chyba, że screeny są retuszowane...
Podobno na konsole ma być sporo mnie opcji (jakich i ile?) i czy na PC będzie wydane przel Games for Windows?
Mam nadzieję, bo chciałbym wbić troche osiągnięć na LIVE, a jeśli na konsolach nie będzie "Dużo" mniej to kupię na xBox'a.
Mam nadzieję że zrobią też zwykłe samochody a nie tylko wyścigowe bo inaczej to będzie zbyt nudne.
Zapowiada sie bardzo ciekawie mam nadzieje że to bedzie dobry symulator i że bedzie dużo fajnych bryczek ;)
Gra prezentuje się fajnie ale naprawdę brakuje mi ostatnio ścigałek arcade. BARDZO chciałbym porządną grę w której fajnie mogę rozwalić furę (Burnout Paradise) lub ją po prostu odpicować (NFS: Underground 2/Pro Street) a nie bawić się w poprawianie czasu o ileśtam, mnie to nie jara ale rozumiem że niektórych może. Wysyp mamy teraz takich wyścigów na torach, niestety dla mnie są one zwyczajnie nużące. Podziwiam was jeśli potraficie się przy tym bawić :)
Masz racje @Gazpacho ,też nietrawię symulacji typu FORZA czy Shift. Niemożliwe żę bedzie taka grafika.A jeśli to będzie działało gorzej niż gta 4 czy coś bardziej wymagającego. Fajnie jakby się zmieniało z opcji durnej symulacyjnej jazdy na taką do zabawy jak w Project gotham racing 4
Można fapać przy tej grafice. Na pewno zagości w mojej kolekcji gier, ale na PS3.
Ja np nie za bardzo lubie fpsy z killowaniem zombiakow, czy gry w klimatach fantasy, ale nie wchodze z tego powodu np. na podstrone wiedzmina i nie marudze, ze nie lubie i wolalbym pogierczyc w cos innego.
Symulacje to zupelnie inna para kaloszy niz arcadowe scigalki w stylu nfs: pmp my golf, czy innego gran turismo...Spoko, za rok ma wyjsc grid 2 i codemasters nie zamierza niczego udawac i zrobia go jak najbardziej arcadowo i pewnie bedzie watek fabularny, bo niektorych to jara...
A wracajac do Project C.A.R.S. to mam nadzieje, ze bedzie modowalna w jakis ludzki sposob (a nie jak shifty) i licze na 24h wyscigi z duza liczba przeciwnikow (50+). Jednym slowem - mam nadzieje, ze zastapi mi leciwego juz gtr'a2 (ach! noi bosko by bylo miec telemetrie via motec :))
Błagam,niech zrobią model jazdy jak w GRIDZIE!! Albo niech będą 2 modele jazdy,symulacyjny i zręcznosciowy,dośc juz mam tych symulacji durnych na każdym kroku
fangta jak wlaczysz wszystkie asysty wspomagacze i ulatwienia to przeciez spokojnie mozna grac na klawiaturze nawet w taka gre symulacyjna i wykrecac czasy, oczywiscie frajdy jes milion razy mniej niz na dobrej kierownicy za 450 zeta ale dla biednych jest to jakas alternatywa
Gierka zapowiada się super ale dziwi mnie brak odwzorowanych rąk na kierownicy :P
Heheh, dzieciaki przyszły na stronę gry symulacyjnej ponarzekać na brak arcade...ciekawe :D
@onaX
Dobra kierownica za 450 zł.
Hahaha ....
Chyba żarty sobie stroisz xD
Dobra kierownica kosztuje ponad tysiaka...
Ta za 450 to bieda aż piszczy.
@Up
Hahahaha i co Cię tak bawi? Żebyś wiedział, że za 450 można kupić dobrą kierownice którą jest np. DFGT Którą zresztą sam posiadam od kilku lat i nie wydałem na nową nawet 400zł .A Ty zapewne nie posiadasz żadnej kierownicy i opierasz się na tym co droższe to musi być lepsze. I może i jest lepsze ale np. ja nie spotkałem się z jakąś falą krytyki na temat kierownicy DFGT jest o doskonała alternatywa dla kogoś komu ciężko lub nie stać go wyciągnąć z kiszeni ponad 1000 papiera
@gustaw7600
Nie mam zamiaru się z Tobą licytować kto co ma. Akurat tak się składa, że gram w wyścigi. Nie mam tu na myśli Arcade serii NFS... Posiadam kierownicę THRUSTMASTER Ferrari F1 Integral T500, ponieważ gram w serie F1 bez jakiejkolwiek asysty. Bez kontroli trakcji, bez abs, bez linii i na ręcznej skrzyni biegów. Co do wyżej wymienionej przez Ciebie DFGT nie wiem nie miałem...
Jak piszesz, że posiadasz ją kilka lat tzn, że jest wytrzymała i to już duży plus.
Nie wiem skąd od razu taka irytacja i atak pod moim adresem. Widzisz ja mam w zwyczaju kupować wysokobudżetowe, wykonane z wysokiej jakości podzespołów rzeczy. Jak i same podzespoły wysokiej jakości.
Pozdrawiam Cię
Ten symulator to jeszcze "pre-alfa" przecież, więc marzec (patrz data wydania) tu nijak pasuje. Chyba, że czegoś nie doczytałem, ale wątpię.
@GameForFun
Po 1. Bolid F1 nie ma ręcznej skrzyni biegów lecz półautmatyczną senkwencyjną skrzynie na shifterach na których nie wbijesz ot tak ani luzu ani wstecznego, co jest tylko jednym z niewielu dowodów, że f1 2012 to ściema nie gra...
Po 2. Widzę bardzo lubisz "wykonane z wysokiej jakości" koniecznie MADE IN CHINA (przyp. dedykowane do GT5), więc jeśli to jest dla ciebie wyznacznik jakości polecam popatrzeć na np Fanatec'a, a jest jeszcze lepiej i drożej...
Po3. Dobrą kierownicę możesz już kupić za około 400 zł np. Logitech Momo Racing FF, lub DFGT, a za tysiaka G27 i takie kierownice są dobre nawet bardzo...
Po 4. Kupno drogich kierownic ma sens wtedy jeśli grałbyś w gry pokroju RF, Iracing etc... gry typu F1 2012 pozwalają na zmianę tylko podstawowych (3-5) parametrów FF, a ich fizyka oraz model jazdy wołają o pomstę do nieba... przesiądź sie na rFactor a zaczniesz na nowo uczyć sie posługiwać swoją wypasioną kierownicą i dopiero odczujesz za co zapłaciłeś, jak się jeździ bez asyst i czego w Twojej kierownicy nie wykorzystuje 95% gier wyścigowych.
Widzisz ja również gram bez żadnych asyst, nawet bym pograł z linią pomocy ale kurde ISI i Simbin nie zrobili:/.
Testowałem na Momo wiele modów F1 do rfactor i jeszcze więcej z innych serii, pluginy ff i masę przeróżnych ich konfiguracji... i kierownica jest zajebista, idealna na naukę jazdy i da się nią jeszcze troche poszaleć... w przyszłości mam zamiar kupić G27 jako bazę i pedały i dokupywać poszczególne kółka, jednak najpiew wolę zainwestować w 2 dodatkowe monitory i jakiś fotel by zwiększyć frajdę z grania niż wydać niemałe pieniądze na zajebistą kierownice przymocowaną do biurka, siedzieć na krześle i grać na 22 calowym ekranie w jakieś pseudosymulacje - taki masz tok myślenia... wydać kupe kasy na coś co sie komuś znudzi po pół roku i do niczego nie przyda.
@1224Deko
mówisz tylko o rfaktor a Richard Burns Rally? Jest to obowiązkowy tytuł dla każdego fana symulatorów.
CO do F1 2012 to się muszę niestety zgodzić, sam sie zawiodłem gdy gra wyszła.Nie mam kierownicy za 400zł tylko za 250zł czyli Logitech Formula Force EX i powiem ci że jest z nawet taką kierą bardzo dużo zabawy (nie porównując do DFGT, G25/27).To tyle ode mnie na ten temat.
Mam nadzieje że nie będzie to kolejny kicz w stylu Shift2
@1224Deko
Nie wiem czy wiesz, że nie zawsze jak coś ma napisane made in china to shit. Korporacje tworzą tam fabryki bo mają tam tanią siłę roboczą...
Wiadomo te tanie i naprawdę chińskie jest wykonane z najtańszych podzespołów, materiałów i to jest wtedy shit.
Na większości telefonów komórkowych masz napis "Made in China". Nawet tych za kilka tysięcy złotych. Mylisz pojęcia. Zależy kto jest faktycznie właścicielem fabryki i co produkuje i z czego...
Wszyscy producenci płyt głównych do PC są z Tajwanu a fabryki mają w Chinach. Płyty, które są po 600-2000 PLN mają napis made in china na pudłku. Wiadomo te budżetowe za kilkaset złotych są produkowane z tandetnych podzespołów i materiałów, im droższa dostaje lepsze podzespoły z których masz zbudowaną płytę główną i komponenty.
Inaczej się ma sytuacja np. z procesorami. Ja posiadam INTEL i7 2600k i na pudelku mam napis: "Made in Costa Rica". Wcześniej miałem Athlona II 260 i to było produkowane u Niemców.
Zastanów się czasem dobrze nad tym co piszesz. Nie masz pojęcia o kapitalizmie i prawami jakimi rządzi. Niektóre branże głównie budują fabryki w Chinach... Prąd, podatki, tania siła robocza itp...
@mkowalik20
Logitech Momo Racing jak wiesz ma skręt 270 stopni, więc granie w RBR mija sie z celem, z RBR idzie robić cuda i nie dorównuje mu officialne WRC3, lecz trzeba mieć 900 stopni na kierownicy, to samo z driftem, potrzeba do tego G25/7... popatrz sobie jak driftuje "ken block" chłopak ma skrzynie na shifterach co co najmniej jest zabawne, co by na to powiedzial Collin Mcrae... kierownice masz jaką masz bez ff kieronica to nie kierownica, ale sam będziesz czuł czy potrzeba Ci czegoś lepszego... do RBR polecam nazbierac 500 zl i czekac na okazje g27....
@GameForFun
Ferrari to Ferrari sklada auta w Maranello... czesci sa robione w odrebnych fabrykach... nie wiem czy wiesz jak ferrari broni swojej technologii... a ty masz produkt dedykowany przez ferrari... ferrari nie robi nic made in china... thrustmaster to thrustmaster gdyby nie gran turismo 5 nigdy by nie zaistnieli w produkcji kierownic to taka mantla... masz 1080 stopni skretu co jest stosowane tylko w tirach, za to zaplaciles pytanie tylko po co... zadna seria wyscigowa tego nie stosuje... zaplaciles za statystyki nie za jakosc... pograsz 3 lata i kierownica ci sie w rekach zlamaie...a ja bd cisnac na g27 20 lat...
mozemy sie zmierzyc na torze, wybiesz serie wyscigowa, tor, ja wybiore symulator....
@1224Deko
Nie miałem na myśli kierownic tylko i wyłącznie, bo ja nie gram tylko w wyścigi. Chciałem Ci napisać, uświadomić, że sam pewnie posiadasz np. telefon z napisem "made in china", a próbujesz komuś wytykać, że jego jakiś produkt ma taki emblemat na pudełku, lub samym produkcie. Widzisz tak się składa, że bardzo duża część elektroniki pochodzi z Chin, ale nie każdy jest tandetą, ponieważ nie jest to własność kapitału Chińskiego. Dla przykładu marki takie jak: Asus, Msi, Gigabyte, Gainward itp. produkują w Chinach, ale są kapitałem zewnętrznym. Ta kierownica co wyżej napisałeś: Fantec. Patrzyłem jest faktycznie bardzo solidną marką i wykonuje bardzo profesjonalne kierownice. Wiesz ja głównie gram w wyścigi typu bolidów jednomiejscowych więc nie potrzebuje takiego promieniu skrętu. Ta co używam sprawdza się bardzo dobrze i nic się nie łamie, nie wygina itp... Wiesz nie przepadam na trickerami takimi jak Ken Block xD więc nie obchodzą mnie jego poczynania i sztuczki :) Nie musisz mi uzmysławiać, również że emblemat ferrari na kierownicy jest chwytem komercyjnym... , ale to nie zmienia faktu że ta w F1 się sprawdza...
Ciekawe czy w lipcu faktycznie PC będzie mieć premierę. Ciekawe tez czy grafika będzie taka jak na screenach :)
@GameForFun
zapaliłem blanta i kupa śmiechu z Ciebie... nie ucz ojca dzieci robić...
Amen Ojcze!
Uważaj, żeby ci się od tego blanta umysł całkowicie nie zaczadził.
Pokładam wielkie nadzieje w tej grze. Długo, długo nie wychodziły żadne porządne wyścigi - nie mylić z pomyjami z np. Codemasters czy NFS.
Swoją drogą to jeszcze kilka lat rządów Donka Cudotwórcy, realizowania jego chorych drogowych, fotoradarowych pomysłów i jedynie jazda wirtualnymi autami nam zostanie.
Prawdę powiadasz, tylko nie pisz nawet skrótu typu "donek" dużymi literami bo ten premierzyna nie zasługuję na szacunek :).
Najwiekszy powod zeby na razie nie sprzedawac g25. Gierka bedzie kocur na pewno pochlonie na wiele godzin.
Wie ktoś dlaczego są już wymagania do tej gry i dlaczego są takie niskie?
@czarny24
Racja powód jest. Gra zapowiada się niesamowicie mocno. Jak będzie zobaczymy już niebawem. Fajnie byłoby gdyby było Demo, bo można byłoby sprawdzić, czy gra warta wydania kasy.
@1231rafcio
To napewno nie są ostateczne wymagania, bo te z pewnością będą wymagać karty przynajmniej z serii 400 Geforce.
Coś pokroju Gtx 460. Nie pisze o Radeonach, bo nie wiem co tam jest na topie, bo sam mam Gtx 570. Następna zmiana karty to będzie powrót do Radeona :)
"Uczestniczyć w rajdach po bezdrożach" czy to oznacza że będą rajdy np. szutrowe, po śniegu, błocie itd... a nie tylko same tory? I co z samochodami przeznaczonymi do tego typu rajdów typu WRC, S2000 zwykłe N-ki czy chociażby ośki. Oglądałem screeny ale nie widzę takich samochodów. Jeżeli będą w tej grze pełnoprawne rajdy to kupuję ją już!
@GameForFun - "thrustmaster to thrustmaster gdyby nie gran turismo 5 nigdy by nie zaistnieli w produkcji kierownic to taka manta" - zanim zacznie się wypisywać podobne dyrdymały, radzę sprawdzić, co to takiego Thrustmaster r500 RS. Topowe produkty Logitecha (kiedyś g25, dziś g27) ustępują r500 i to całkiem wyraźnie. Zarówno pod względem jakości wykonania, jak i pod względem "właściwości jezdnych".
1224deko, w F1 biegi zmienia się za pomocą łopatek, a automatyczne jest sprzęgło, nie ma luzu, bieg wsteczny włącza się na kierownicy i zajmuje to kilka sekund, tyle w temacie.
@1224Deko
Owszem G25 i 27 to bardzo dobre kierownice ale gdybym miał wyda tyle kasy na kierownice to bym się chyba potrzaskał :) Ex momo w zupełności wystarczą a z tych droższych (jak dla mnie ) to maks DFGT.
A o "Ken Blocku" nic nie pisz bo to człowiek powtórka, 100 prób i nakręcił 3 minutowy clip.
fajnie się zapowiada mam nadzieje ze bedzie tyle samochodów ile w forzy
Napewno tyle aut nie będzie. Nie będzie aut turystycznych bo Project cars jest nastawiony na pojazdy wyścigowe.
@TwinPeaksCitizen faktycznie troche mnie poniosło, aczkolwiek cena za Thrustmaster, a za G27(w tym skrzynia H) i podobo cichszy sprzęcik, zresztą nevermind
@komarek napisałem wcześniej "półautmatyczną senkwencyjną skrzynie na shifterach" więc nie wiem czym chciałeś zabłysnąć, watch?v=-RqMbaohYeY Alonso znalazł luz i ja również wbijam na luz
pozdrawiam
Kuuurde, wyścigowe MMO, brzmi świetnie, aż by się chciało żeby taki NFS world był bardziej rozbudowany.
By był możliwy tuning, imprezy wyścigowe z innymi graczami, a wszyscy biliby się o tytół najlepszego kierowcy zależnie od kategorii, może nawet dodać możliwość dolaczenia się na przykład do Policji a nie tylko do ścigającego się, zdobywać szacunek na drodze(jak w MW2005), odblokowywać więcej części do tuningu za zdobyte miejsca w czołówce.
Kurde taki potencjał w tego typu grach, a jednak nikt go jeszcze nie wykorzystał.
PS:Wiem, że do tego mocnych serwerów by trzeba było ale w erze ultraszybkiego Internetu i komputerów oraz konsol to by chyba nie było niemożliwe.
... eh normalka ... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
kolejny rywal dla NFS-a
A poza tym nie lubię gier tego studia... Bardzo rozczarowali mnie robiąc NFS-a Shifta i nie ufam tej firmie sory wiem że zostane skrytykowany ale trudno
To najlepiej wyglądająca gra wyścigowa jaką widziałem. Już nie mogę się doczekać.
Graficznie malina, najlepiej wyglądająca gra wyścigowa. Ale niestety po filmikach widzę że prowadzenie będzie bardzo podobne do Shifta, co mnie martwi...
@1231rafcio bo teraz jest zamknięta beta i takie wymagania, jak gra będzie skończona to wymagania powinny wzrosnąć ..
@Kita8000
Tak,zostaniesz skrytykowany,a wiesz dlaczego?
Ponieważ pier....za przeproszeniem nie mając zielonego pojęcia o czym piszesz.
To,że gra wykorzystuje silnik z shifta,nie oznacza,że przejmuję również fizykę z Shifta.
Shifty,Gran Turismo czy Forzy to są gierki dla małych chłopców w porównaniu do pcars.
Może to jest wyjście na dotarcie do szerszego grona odbiorców. (ze strony tychże 3 gierek)
Nawet chu...tzn beznadziejny kierowca może poczuć się mistrzem kierownicy,a z drugiej strony auto ma na celu koegzystencji z kierowcą,a nie usilne zamordowanie kierowcy na każdym zakręcie (a tak się dzieję w pcars).
@Kris306
Spokojna głowa, mam dostęp do bety,fizyka jest OK,naprawdę niewiele zostało z shifta (czy cokolwiek?).
Dźwięk silnika nareszcie nie przypomina kosiarek jak w GT5 ;)
@Encore123
Mam GF460 1gb+i5 2500k+4gb ramu i...no i śmiga na 60fps,ale przy średnich detalach.
Gdy wszystko wymaxuje spada do około 20-25,ale naprawdę...w tej grze nie ma czasu podziwiać krajobrazów ;)
Ciekawe kiedy premiera już niemoge sie doczekać a puki co jest szift2 którego przechodze trzeci raz
@kiperr_ a jak byś porównał obecną fizyke CARS do LFS czy RFACTORa? Jeśli faktycznie wyjdzie z tego prawdziwy symulator z taką grafiką no to będzie naprawdę rewolucja na rynku gier wyścigowych, bo do tej pory gry taki były albo ładne albo realistyczne... If you know what I mean ;) Zapowiada się bajecznie, nie mogę się doczekać.
Aha i skończcie pitolić o kierownicach, na allegro kupujecie używana DFGT za 250zł i cieszycie się symulatorami... Nie musicie dziękować i robić wielodniowego researchu która kierownice warto kupić, bo DFGT to jedyny sensowny wybór(mistrzostwo cena/jakość). Sam swoja sprzedałem ale jak CARS wyjdzie to znowu ją kupie ;
A ja mam F430 i mam nadzieje ze wystarczy mi te 270 stopni do tej gry. Lubie tą kierownice ale jesli mam już wymienic to na g27 lub ts500.
Nie mogę się doczekać ! Ładna grafika , super auta i tory no BOMBA :D
Roni92 LFS'a nie pobije a bynajmniej się na to nie zanosi, tam nawet geometria opon jest obliczana w czasie rzeczywistym, co do rFactor? Nie wiem.
@kiperr_ skąd masz dostęp do bety?
Już nie mogę się doczekać godzin spędzonych na torze Nürburgring Nordschleife.
Aktualna lista autek w wersji pre-alpha.
/watch?v=lm9ICGFS3Sg&list=UUm6JqQ7v_S64CSP4duWEBsg
Czemu w wymaganiach podane jest Windows XP/Vista/7, skoro gra wyjdzie też na Linux dokładniej na SteamOS.
bo SteamOS to bedzie konsola i podawanie wymagan nie ma sensu?
to ze jest na linuxie nie znaczy ze na wszystkich dystrybucjach linuxa bedzie dzialac...
SteamOS to nie żadna konsola, w życiu takiej bzdury nie słyszałem. To normalny system operacyjny który każdy może sobie zainstalować na swoim PC.
co do Kita8000 to ja mu daję śmiertelną racje zamiast tego dam mu stado nutelli, przy taki wymaganiach to ja z huj wierzę ze dostanę taką grafikę a co dopiero fizykę, reszta jest ładna a teraz wejdźmy na zdjęcie nr 32 i co? jest diametralna różnica a co ciekawe: płatne DLC i kierownica albo za tor
[76] ta ale z zalozenia to taka hybryda pomiedzy konsola i pc... bardziej bedaca konsola ktora dziala na zwyklym PC.
Tu znajdują się moje parametry - [link]
Czy Pcars będzie płynie i ładnie chodziło ? F1 2012 chodziło bez zarzutów i nie wiem czy mam zbierać na Pcars.
Link coś nie działa, mój model to- 15,6-calowy laptop Lenovo Y580 , z góry dziękuje za odp.
Hmm... Gra dopiero wychodzi w listopadzie, wiec dlaczego ludzie sie klocicie. Gry, ktore tutaj wymieniacie np shift 2 (przecie to staroć !!!) na pewno nie beda takie same jak ta. To, ze jest na silniku shifta 2 to nie znaczy ze musi byc ta sama graf. fizyka gry itp. itd, a i tak nie jestem do konca pewny czy to bd na tym silniku, bo to byc moze nie wydoli na takiej grafie (jaka jest na zdj.).
Ja osobiscie czekam na Le Mans by sobie z kolegami przejechac te 24 godz nwm jak dla mnie to marzenie scietej glowy, ale ... Jeszcze jedna sprawa haha cena tej gry pewnie wyjebista. Nie ma nic za darmo, a teraz ludzie kupuja chyba za 40 dychy te pre alphy ile ludzi to kupilo, hmmm a dlaczego nikt tego pliku nie udostepni, tyle piratow NIE ROZUMIEM
Pzdr
Ostatni obrazek z uszkodzonym Fordzikiem zrobił na mnie wrażenie, te wymagania na GOLu to nie jest jakiś żart? To są bardzo małe wymagania jak na taką gierkę.
Ta gra to będzie coś, ale coś mi sie wydaję że te wymagania są ciutkę nieświeże.
Ahh uprzedzili mnie scumbagi :(, miałem właśnie napisać że są uaktualnione wymagania.
Mam pytanie czy moje wymagania będą pasowały do gry Project CARS? Oto te wymagania:
Procesor: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 6000+ 3.00 GHz
RAM: 4 GB DDR2
Karta Graficzna: ATI Radeon HD 5500 Series
System: Windows Vista Home Premium Service Pack 2 32-bit
Graficznie, bezspornie rzecz ujmując powala na kolana, zwala z nóg, cieszy oko. Grafika cud miód. To piękno może przyćmić nieco model jazdy. Jak wiadomo twórcy z pewnością nie dogodzą każdemu, jeden woli symulacyjny, drugi arcadowy, to oczywiste i realne, że jedna z grup odejdzie od tego tytułu z kwitkiem. Nie jestem pesymistą i sądzę, że tytuł ma potencjał, ale nie udawany tylko czysty, prawdziwy. Widzę, że niektórzy narzekają o to,czy o to (pesymiści). Nikomu nie udało się nigdy stworzyć gry uniwersalnej. Podobne rzeczy mówiło się przed Colin'em Dirt'em. Mówiono, że po ''klęsce'' poprzedniej części seria upadnie i się nie podniesie, a co dostaliśmy, coś pięknego, grywalnego, genialnego. Jak mówi przysłowie ''nie oceniajcie dnia przed zachodem Słońca'', poczekajmy do premiery wtedy wszystko się zobaczy.
nie cieszcie sie tak grafika, bo wiekszosc filmikow i screenow to zwykle rendery... upieknione.
jak bedzie to zobaczymy w praniu, ale na pewno nie bedzie tak pieknie jak sie wydaje po screenach (wystarczy spojrzec, miejscami w trailerach pojawia sie jak naprawde gra wyglada...)
Dessloch--> filmiki tzn replay jest upiększany tak jak screen jest robiony w trybie photomode więc to nie żaden render. A jakosc filmow rozni sie poniewaz sa robione o roznych porach dnia czyli tak jak whats dogs w dzien wyglada tak sobie to w nocy np podczas deszczu wyglada b. ladnie .
W ich poprzednim dziele Test Drive Ferrari ... grafika jest bardzo ładna ( z naciskiem na >bardzo< ) . Są więc podstawy by sądzić , że i tym razem pod względem graficznym będzie bardzo ładnie ( z naciskiem na >bardzo< ) .
W ich poprzednim dziele Test Drive Ferrari ... grafika jest bardzo ładna ( z naciskiem na "bardzo" ) . Są więc podstawy by sądzić , że i tym razem pod względem graficznym będzie bardzo ładnie ( z naciskiem na "bardzo" ) .
PS. Nie wiedziałem że znak " < " oraz ten sam ale odwrotny powoduje ukrycie tekstu . Człowiek całe życie się uczy .
W którychś wyścigach, które wyjdą, mają być rajdy. Wydawało mi się czy jednak gdzieś będą? Może tutaj?
Graficznie wygląda bardzo ładnie, przepiękne wnętrza samochodów (do czego zdążył przyzwyczaić nas już Shift), oby tylko modelu jazdy nie spartaczyli i z niczym nie przegięli.
Czy wiadomo coś na temat najnowszego przesunięcia daty premiery? Od Empiku dostałem info, że to 6 luty 2015... :/
nigdzie nie ma info o przesunieciu
http://www.gamespot.com/articles/ps4-and-xbox-one-racer-project-cars-aiming-for-108/1100-6422624/
news z wczoraj, data dalej jest na polowe listopada.
oficjalna strona fb tez nic o tym nie mowi, data dalej november
https://www.facebook.com/projectcarsgame/timeline
No właśnie nigdzie nie mogę znaleźć żadnej informacji na ten temat, podczas gdy empik przesunął mi termin dostarczenia przesyłki na "nową datę premiery" właśnie na 6 luty przyszłego roku....
Otrzymałem dziś wiadomość: "dziękuję za przesłaną wiadomość w sprawie gry Project CARS.hciałbym poinformować, że wiadomość o zmianie daty premiery otrzymaliśmy od polskiego dystrybutora gry, firmy Cenega." Interesujące... internet dalej milczy...
Na stronie Project C.A.R.S. Cenegi - data premiery: 06.02.2015 rok.
Ale na muve już jest: 21.11.2014. Dziwne
pewnie pudelkowa dystrybucja pozniej i tyle... ale kto w tych czasach normalny kupuje pudelkowa
Ja. Zostało mi to z dawnych czasów. Generalnie wolę pudełka ale ze względów czysto ekonomicznych ostatnio kupuję cyfrówki - po prostu nie ograłbym większości gierek bo szkoda byłoby mi wydawać na nie kasę w wersjach pudełkowych czyli z reguły droższych.
przeciez cyfrowa ma same zalety... jest wygodniejsza.
chyba ze ktos jeszcze jest mlodym czlowiekiem co kolekcjonuje gry i sobie stawia na scianie, zeby pozniej jak dorosnie wyszystko wywalic wpizdziet
@Dessloch: to zależy co kto woli. Cyfrowa (np. steam) jest wygodna z tego względu, że nie trzeba wyciągać płyt żeby pograć, patche instalują się automatycznie, nie ma ryzyka, że np. płyta się zgubi czy porysuje, fakt, ale poza tym pudełka są, przynajmniej dla mnie, fajne. Uwielbiam instrukcje, mapki, drukowane poradniki, artbooki itp. takie typowe gadżeciarstwo, to nie to samo co artbook w pdfie. Co do dorastania to gdy ja zaczynałem przygodę z grami (tak około 1996r.) nikomu się nawet nie marzyły dystrybucje cyfrowe. Pamiętam wrzawę wokół HL2 gdy okazało się, że gra wymaga stałego połączenia z netem, ile wtedy było wojny i wieszania psów na Gabenie. Teraz? Nikt się o to nie kłóci a wręcz przeciwnie, ludzie lgną do edycji cyfrowych (głównie do Steama) jak muchy do g...wna. Pozostaje to kwestia gustu co kto woli. Mam sporo pudeł, kilka kolekcjonerek, w tym perełki takie jak np. Kolekcja Wszech Czasów Neverwinter Night czy kolekcjonerka Fallouta 3, których nie wymieniłbym na żadne inne. I żeby nie było: nie potępiam cyfrówek, po prostu generalnie wolę pudełkowe ale ekonomiczniej wychodzi kupowanie kluczy/giftów. Co do kolekcjonowania - uważam, że jest zupełnie odwrotnie niż napisałeś, znam całą masę osób kupujących byle co, za drobną kasę (najlepiej za darmo) byleby było +1 do gier na steamie, nie ważne, że w grę nigdy nie zagrają. Ważne że ilość się zwiększa.
Ta gra to zbawienie dla wszystkich PC-towców lubiących ścigałki z dobrą grafiką i systemem jazdy :D
Nie mogę się doczekać!!! Czas odkurzyć kierownicę:D
Często jest tak , że kupując pudełko gra posiada klucz instalacyjny na steam . I takie rozwiązanie preferuję , ponieważ mam i pudełko i ułatwiony dostęp do gry , automatyczne patche , podany czas spędzony w danym tytule , coraz częściej są osiągnięcia steam , co daje dodatkowe zadania etc. itp. itd. , same zalety ...
Ta i co? Majac grę na Steam tak naprawdę nie jesteś jej właścicielem.
I takie rozwiązanie preferuję , ponieważ mam i pudełko i ułatwiony dostęp do gry , automatyczne patche , podany czas spędzony w danym tytule , coraz częściej są osiągnięcia steam , co daje dodatkowe zadania etc. itp. itd. , same zalety ...
To wcale żaden plus, kuzyn musiał reinstalować kiedyś skyrima gdy wyszedł patch 1.9 bo miał chyba z 100 modów i wiele było nie kompatybilnych z 1.9 tylko ze starszą wersją. I taki posiadacz wersji nie steamowej czyli zwykłej, w pudełku ma teraz lepiej bo ściąga sobie patcha kiedy chce a taki co ma digital to już ma problem.
ale gra i tak wymaga steama, wiec majac pudelko z kluczem jestes takim samym wlascicielem jak bez pudelka. Steam to steam.
Wiem ale chciałem tylko podać przykład że steam jednak nie ma samych zalet.
Heh... A miało być na jesień tego roku... Mogli by wydać jakieś demo to człowiek przynajmniej miał jakieś porównanie z innymi grami...
Nie wytrzymam! Czekam na ta grę jak na żadną inną a tu znowu odłożona!!! To jest jakaś kpina!
Dali czadu z ta data, zwlaszcza ciecie wiedzieli, ze sie nie wyrobia na czas. Ta gra tak dlugo powstaje, ze w marcu moglaby to byc druga czesc i to na nowym silniku a tak sraja sie z pierwsza i z kazda nowinka techniczna wymagania gry rosna. Gry sie juz nie odpali z wlaczonymi wszystkimi bajerami w stalych 60 klatkach na GTX980. Najlepsze wiesci sa takie, ze z NFSa (fizyka jazdy) nie istnieje, model jazdy na duzy PLUS. Graficznie tzn warunki pogodowe sa na dosc wysokim poziomie. Choc wydaje mi sie, gdyby gra powstawala na frostB ;) to wygladalaby ladniej i plynniej chodzila. Screen prosto z gry--> na otarcie lez zostaje wersja ....do testowania .
Po rozgryzieniu gry i przejechaniu paru wyscigow w zmiennych warunkach pogodowych ustawionych na progres 30% doszedlem do wniosku, ze bedzie to najlepsza gra wyscigowa jaka powstala na PC, wszystko za sprawa wyzej wymienionych warunkow atmosferycznych i co by tu nie mowic modelu jazdy. Jak sie to wszystko zacznie przeplatac a robi to w doskonaly sposob to wyscig nabiera rumiencow jakich dotad jeszcze nie bylo. Do tego cholerstwo jest ladne.
a jak z grafika w porownaniu do trailerow? mocno na trailerach upiekszone wszystko?
Dessloch grafika na bardzo dobrym poziomie, tyle że z konkretnym wygładzaniem krawędzi trzeba mieć niezłą maszynę żeby to pociągnąć.
Dessloch--> graficznie jest tak jak na trailerach tylko tutaj wszystko zalezy od aktualnej pogody jaka wystepuje w danym momencie. Np na poczatku po odpaleniu gry, zdziwilem sie i pomyslalem szalu nie ma ale jak trafilem na filltr wschodzacego slonca laczacym sie swiatlem z poludnia, powoli wysychajaca woda na asfalcie po deszczu i do tego pojawiajaca sie mgla to cycki mi opadly :), od razu pomyslalem o Project Gotham, wszystko kapitalnie sie laczy. Najwiekszy spadek fps jaki wystepuje w grze to podczas deszczu, nie ma spadku na mokrej nawierzchni. Np mam 130 fps, ktory potrafi spasc do 70, na lini startowej mamy kolejne 10 mniej do tego dodamy start + auta to leci do 40 ale po pierwszym zakrecie wraca wszystko do normy. Najwieksza frajda jest na torze Spa-Francorchamps tutaj sie zaczyna pokaz graficzny jak ustawimy pogode i dzieki temu, ze tor jest dlugi to mamy niesamowita zabawe (pierwszy zakret- piekna pogoda) a ostatni sektor pojawiajaca sie mgla, deszcz, ktory przemienia sie w burze z piorunami.
Trzeba pamietac, ze jest to bulid 8XX a jak wiadomo optymalizacja zaczyna sie z numerkiem 1.0
Optymalizacja kuleje, grafika ładna model jazdy cud malina, chociaż jego pełnie poznać można tylko przy użyciu kierownicy, bo na padzie czy nie daj Boże klawie to tak, jakby zaspakajać kobietę długopisem.... Na minus też menu, bo jest dla mnie mało przejrzyste, poprawiłbym jego funkcjonalność.
http://abload.de/img/pcars2014-10-2113-37-auky1.png
http://abload.de/img/pcars2014-10-2113-38-u2j6u.png
ok pogralem z pol godziny na szybko wczoraj i mam pare uwag...
nie wiem czy nie ustawilem do konca kierownicy, ale nie czuc na kierownicy po czym sie jedzie... niezaleznie czy trawnik, tarka to zawsze kierownica tak samo sie zachowuje, wiec traci mocno na realizmie gra... o ile same kontry i uciekanie kierownic poprawnie dzialalo, to jednak przez to, ze zawsze jest idealnie rowno to nie czuje sie do konca samochodu.
i to prowadzi do nastepnej rzeczy, bo gra sie wydaje bardzo prosta, nawet jak spadnie deszcz.
duzy plus grafika i optymalizacja... zero scinek, na full ultra detalach wszystko. W RFACTOR2 byl z tym problem na poczatku, szczegolnie jak wiecej niz jeden samochod...
graficznie wyglada bardzo ladnie, aczkolwiek dopiero jak sie odpali pioruny i deszcz i kaluze zaczna powstawac to jest miodnie. Aczkolwiek duzy minus, bo widoczne kaluze na ziemi a jedzie sie tak samo jakby bylo bez kaluz... jak jezdze samochodem to jednak wjezdzajac w kaluze czuje to i samochod tez to czuje... tutaj nie dosc ze kierownica tego nie czuje, to samochod jedzie jakby po prostu mokra droga byla - czyli de facto tylko na dohamowaniach czuc to...
Jednak pamietac trzeba, ze w deszczu sie raczej nie jezdzi, a w normalnych warunkach wyglada poprawnie, ale chyba jednak brakuje do trailerow...
gra sie wydaje troche arcadeowa... megane RS w rfactor2 w porownaniu do tego tutaj jest duzo ciezszy i daje lepsze doznania... tutaj jest troche jak w AC, czyli wszystko stlumione i prostsze.
ale oczywiscie gra jeszcze nie jest wypuszczona, biorac pod uwage liczbe samochod i torow to gra bije na glowe AC... zreszta chyba duzo lepsze mam pierwsze wrazenia niz jakie mialem w AC, wiec na plus.
a i bardzo ladnie samochody sie psuja, wyglada bardzo realistycznie jak sie o cos otrze, czy nawet zderzy :)
niestety tylko pol godziny jezdzilem, tylko na spa i tylko wolnymi samochodami (hot hatch class)
/a i jeszcze modele samochodow bardzo ladne, aczkolwiek kierownica mi tylko 90 stopni skreca, mimo ze przy kalibracji wiecej bylo... ale to pewnie jakies ustawienie, zobacze na spokojnie jak bede mial czas)
tak z ciekawosci, do narzekajacych na optymalizacje.. czy przypadkiem nie macie ATI? bo zauawzylem, ze wszedzie loga nvidii w grze... to moze sugerowac ze optymalizowane pod nvidie
Jak dla mnie będzie to jedna z najlepszych śćigałek na PC jakie wyjdą zapraszam na krótki gameplay z wczesnego dostępu do gy https://www.youtube.com/watch?v=XPhFUlzSdh0&feature=youtu.be
tutaj umieszczam jeszcze kilka zdjec prosto z gry i z wlaczonym najslabyszm alliasingiem i pare opcji wlaczonych na wysokie zamiast ultra, pewnie wiele osob wlasnie tak bedzie mialo wlaczona gre i moze zobaczyc jak sie prezentuje, nadmieniam, ze w ruchu to wyglada zabojczo :) niz na statycznych obrazkach. http://imgur.com/a/4FBuA
The Crew to Arcade, wiec pewnie bedzie bardziej popularne... jednak takich gier jest pelno i o ile zyja sobie rownolegle do symulacji, to nie sa bezposrednim konkurentem.
wiec tak, the crew ma szanse byc duzo popularniejszy i nie, nie jest to konkurent Project Cars, ktory z zalozenia jest symulatorem.
Mam złą wiadomość dla graczy pc ze słabym komputerem. na ultra możecie pomarzyć. grałem w demo i na moim pc i troszeczkę muli. Nie każdy wyścig. ale nie które tak a uważam ze mój pc nie jest taki zły.
i5-3550 @ 3.30ghz
RAM-16gb
zasilacz: ocz stealthxstream 2 500w
płyta głowna: asrock p67 pro3
karta graficzna: shapire hd 7870 2gb ddr5
oprogramowanie: windows 7
po za tym gra nie jest az tak wspaniała jak się o niej mówi. Owszem grafika aut jest naprawdę na poziomie ale tory, publika trawa wygląda jak w nfs shift 2 (2011r) taki sam styl jazdy jak w nfs shift 2. ogólnie gra jest praktycznie jak nfs shift tyle ze grafika aut jest dopieszczona oraz w niektórych autach jest prawie realistyczny dźwięk. Daje gierce naciąganą 8 ale do 10 jeszcze daleko!
zdecydowanie sie nie zgodze z powyzszym..
o ile optymalizacja pod ATI karty moze kulec (u mnie na 680GTX 4gB wszystko ladnie smiga na ultra), to grafika jest zdecydowanie lepsza niz mowi autor powyzszego posta.
juz nie mowiac o modelu, gdzie nfs shift to czysty arcade, a tutaj nie do konca dopracowany symulator (jak wczesniej pisalem, nie czuc nakierownicy po jakiej drodze sie jedzie)
I po co ta niecierpliwość? Jak tak to ludzie beczą, że ktoś pogania produkcje i wychodzą takie gnioty bez testowania prawie, bo jakiemuś kapitaliście zależało na premierze na gwiazdke or whatever... Bardzo się ciesze z ich decyzji o opóźnieniu premiery i nie uleganiu naciskom niecierpliwych( i nie mających pojęcia o produkcji gier ) graczy, i gwarantuje wam, że wszyscy na tym dobrze wyjdą, w szczególności gracze. Każdy kto zagrał w arme 3 wersje 1.0 będzie wiedział o co chodzi. Pozdro 600 ;)
Aha no i jeszcze macie wiecej czasu na odłożenie i kupienie dobrego audio i kiery DFGT ;]
Grałem, wiec się wypowiem. @leaven oczywiscie, jest swobodna jazda.
Powiem wam, że fizyka bez szału, ale niczego lepszego się nie spodziewałem, ale jeździ się przyjemnie na pewno(chociaż narazie jeździłem tylko na klawie więc....). Gra przede wszystkim oczywiście nie jest skończona, brakuje pewnych drobiazgów, ale pojeździć sie da. Pierwsze co mnie uderzyło to niezbyt imponująca ilość samochodów, ale są na najwyższym poziomie, więc to zrozumiałe. Największe wrażenie robi oczywiście grafika, i widać, że to główny aspekt gry, na którym skupili się autorzy. Czegoś takiego jeszcze nie widziałem, żeby grafika renderowana real-time wyglądała tak jak screeny promujące ją(z tym że w real time robi to 10x większe wrażenie :), wygląda momentami jak render, naprawde jest rewelacyjna. Co do płaczu niektórych o optymalizacji: nie jest źle, w szczególności jak na te grafike, jest po prostu jakiś spieprzony anti-aliasing, każde ustawienie wyższy niż to pierwsze(chyba msaa) lub high powoduje u mnie spadek z 55-80fps na 20, tak więc jak nie ustawicie AA na ten DS to gra chodzi idealnie(oczywiście na odpowiednim sprzęcie). Tak więc tragiczną optymalizacje można wsadzić między bajki :)
Powiem wam, że fizyka bez szału, ale niczego lepszego się nie spodziewałem, ale jeździ się przyjemnie na pewno(chociaż narazie jeździłem tylko na klawie więc
i jak chciales ta fizyke na klawiaturze poczuc?
Poczuć da się, tylko fun nie ten ;) Odpal po PC od razu LFS to uwierz, że nie trzeba kiery żeby wyczuć fizyke w grze. A właśnie, PC z fizyką z LFS i ilością aut z GT5/Shift2 i wyścigówka idealna ^^
Fizyka jest, z kazda wersja coraz lepsza i duzo zalezy jaki samochod sie wezmie bo nie kazdy jest skonczyony w 100%! tutaj gralem na padzie https://www.youtube.com/watch?v=4swcTLcllCE&list=UUNOsjRJOKQnB5qR5Aos1ppQ kalectwo totalne :) (toru nie znalem), jutro odpala kierownice i zobacze wtedy roznice. ustawienia gry prawie ultra .
Czy C.A.R.S jest już dostępne w formie early access na steamie tak jak Assetto Corsa?
Roni-> niestety ale chyba nie wiesz co to jest fizyka w tego typu grze, skoro ja na klawiaturze wyczuwasz...
jest taka sama jak czlowiek arkajdowa gre wlaczy na kierownicy. Jesli nie wie co to fizyka, to na arkajdowej grze na kierownicy tez ja wyczuje
Można gdzieś pobrać demo dla PC, chętnie bym przetestował, nie chce kupować kota w worku :P
@Zajarany
Szukaj na torrentach, jest pare wersji - ja gram obecnie w wersję 831.
Graficznie rewelka, szkoda, że fizyka nawet w najmniejszym stopniu nie dorównuje tej z Assetto Corsy. Driftowanie w tej grze to jakaś kpina. Miałem nadzieję na pożądny symulator, ale niestety tu go nie dostałem. Mam wrażenie jakby twórcy za bardzo szli na kompromis. Dźwięki także wypadają średnio, są mało mięsiste. Mam nadzieję, że do premiery poprawią fizykę i dostaniemy produkt dopracowany, bo narazie Assetto Corsa zmiata Project CARS z powierzchni ziemi pod prawie każdym względem, choć widzę, że na GoLu jest mocno niedoceniana, mało o niej informacji, testów itp.
Ewidentnie twórcy spieprzyli. Teraz cieszył bym się grą, lecz przesunięcie o pól roku to jest z grubsza przesada. Co oni mają jeszcze do roboty... Jakieś ,,suprajsy" ? Zmaścili sprawe po całości. Grafika nie budzi zastrzeżeń co do gry. Zakładam gra będzie hitem, albo się mylę. Wydaje mi się, że sreeny również z grubsza są przesadzone. Tak czy inaczej ja czekam z niecierpiwością na Le Mans i daje łapy w góre.
Pozdr
kammat--> gra ma mocno przecietna fizyke jazdy. Wyglada przeslicznie w trakcie burzy i desczu itd... ale slabo bardzo sie w niej jezdzi.
ewidentnie nie byla skonczona, zreszta na szczescie jej nie wydano przedwczesnie.
Niech opóźniaja wydanie gry, niech dopracują ją dobrze, bo inaczej będzie tak samo jak z The Crew MMO w którym multiplayer nie działa. Albo działa od święta przez krótki okres.
Grałem w Build 829 i byłem zawiedziony, jakbym po prostu grał w NFS Shift/Shift 2 tylko z lepszą oprawą audiowizualną, w sumie to nie, tylko wizualną bo audio wygląda na przeniesione z Shifta. Podziękuję.
@Roni92 > Hehe, dokładnie to samo pomyślałem sobie gdy oglądałem przed chwilą trailer. Fizyka z LFS, grafa z pC i zawartość (głównie liczba samochodów) z GT6 i wychodzi symulator praktycznie idealny, którego z pewnością ładnych parenaście lat nic by nie pobiło :D Poczekajmy, zobaczymy co przyniosą kolejne lata w tym gatunku gier ;)
Dla mnie gra kozak jedyne czego mi brakuje to Ferrari 458 Italia i mialbym wszystko czego mi trzeba w jednym produkcie. Masa ustawien, grafika bardzo dobra, widok z kasku zmienne fazy pogody, aktualnie odstawilem rfactory i lfsy na boczek i cisne po 3-4 godzinki wieczorem.
Zagrałem sobie w tę grę, wszystko na maximum i gra wygląda gorzej jak DiRT 2.
Radzę zagrać sobie przed premierą żeby potem nie żałować.
[152] -- ciekawe ktora to konkurencja takie glupoty pisze... bo po co konto zakladac.
tryginson
Fanboy DC czy Forzy?
@Tryginson hhaha to chyba masz czarnobialy monitor skoro takie bzdury piszesz.
Bo dirt2 mu chodzi na ful detalach a project cars na minimum, a zresztą porównanie śmieszne.
Wiecie co ja sądzę o tej grze? Cały czas konsolowcy mieli swoje forzy i gran turismo, a na PC od dawna nie było porządnej gry samochodowej w tym stylu (czyli dużo samochodów, torów, itd.). Mieliśmy tylko kiepskie nfsy, które nie były zbytnio realistyczne. W końcu będziemy mieli porządną samochodówkę do odpalenia na naszych komputerach!
Pleasant . Only here you will discover the latest game titles tested by us all . We are well aware simply how much it costs total versions of games much we strive to share with you it so that you could possibly beta versions to check whether the game may be valued at the purchase , games are made available by us all on servers redeemable for financial reasons . We are preparing to buy your personal server . Greetings.
check this site www.gamestrusted.com
Siemacie:) Myślicie , że na GTX 960 2GB uciągnie chociaż na średnich w FULL HD?
UzumakiRaiser jeszcze nie ale zamierzam a co lepiej dołożyć i kupić 970?
Ahh chciałbym żeby mi chodziła na ultra ale średnimi detalami się jakoś zadowole :D
Również grałem w Build 829 i porównywanie tej gry do któregokolwiek Shifta jest co najmniej niedorzeczne. To dwie zupełnie inne gry. Model jazdy w Shifcie był strasznie toporny, samochody wydawały się strasznie ociężałe i mułowate, praktycznie nie dało się precyzyjnie wchodzić w zakręty, w Shift Unleashed nie było lepiej. Natomiast Project CARS zasługuję na miano symulatora jazdy, co prawda gra wybacza wiele błędów kierowcy, ale czuć, że autorzy się na prawdę przyłożyli do fizyki i prowadzenia każdego samochodu. Oprawa audiowizualna to prawdziwy majstersztyk, a odwzorowanie samochodów zapiera dech w piersiach. Każdy fan wyścigówek powinien zahaczyć o ten tytuł, natomiast prawdziwym pasjonatom jazdy polecam Assetto Corse.
Przeciwnik Forzy? chyba tej z pierwszego xboxa, bo jak do nowej to brakuje jeszcze z 200 aut i 200 tras...
Btw chciałem napisać że gra zaliczyła kolejną obsuwę.
będzie odjazd,napewno kupuję !!! kto chetny na przyszły mulitk ? moje konto na steam to adamPOLAND
ktoś powyżej napisał,że made in china to gwarantowany shit okay problem w tym, że gdyby nie było zainteresowania na te "shity" to by ich nie produkowali.
szkoda. o 2 tygodnie obsuwa...
ale skoro na amd zle dziala to musza cos z tym zrobic... bo polowa fanow bedzie niezadowolona (liczba z czapy, nie wiem jaki aktualnie podzial jest).
dziwily mnie teksty o slabej optymalizacji... u mnie wszystko na ultra dzialalo na starutkim juz 680gtx 4GB ramu...
Przeciwnik Forzy? chyba tej z pierwszego xboxa, bo jak do nowej to brakuje jeszcze z 200 aut i 200 tras...
niestety, ale robienie gier na pc jest troche mniej dochodowe przez piractwo... wiec tez i nie ma ich tak duzo.
no i trzeba pamietac ze forza i seria GT sa wspierane przez same konsole i przez nie finansowane (tutaj mnie poprawcie, bo nie siedze w konsolach ale zdaje sie forza jest od microsoftu, a gt od sony?)
(tutaj mnie poprawcie, bo nie siedze w konsolach ale zdaje sie forza jest od microsoftu, a gt od sony?)
Exactly. Zgadzam się z razielem (jedyny post jaki przeczytałem ;) ), że za dużo gier idzie w stronę symulacji. Shifty, Gridy, Project Cars.
Cały czas marzę o NFS Underground 3 albo chociaż o godnym spadkobiercy Most Wanteda.
Zenada taka jak assetto corsa:
build 927
- grafika mogla by byc lepsza
- fizyka porazka
- kiepski FFB
- zorganizowanie kariery i wyscigow online to kpina
- fatalny model zniszczen
- brak masy niezbednych opcji
- dzwiek nie powala
A czy w polskiej wersji będą tylko napisy czy dubbing? Dla mnie idealna gra wyścigowa to taka w której są wszystkie licencje (np: F1, WRC, WTCC, FIA), ale ta gra zapowiada się znakomicie, kariera zaczynana od gokartów- super pomysł
watpie, zeby mieli licencjef1.... f1 juz ma wylacznego wydawce/tworce, czyli Codemasters
pojezdzilem troche teraz w carsy na thrustmasterze t500rs i zdecydowanie lepiej niz dfgt.
aczkolwiek juz przy formule A (1) jadac prosto kierownica sie nienaturalnie trzesie, jakby nei wiedziala co ze soba zrobic... a wystarczy jedynie doslownie o milimetr skrecic i juz tego nie robi... tylko w neutralnej pozycji taka dziwna akcja.
moze deadzone jakis ustawiony i nie radzi sobie z tym...
Premiera Project Cars została przesunięta na połowę maja 2015 r. nie podano dokładnie dnia, ale podobno gra jest ukończona w 99,9% ale nadal potrzebują czasu na dopieszczenie oraz usunięcie błędów.
Wejdzie mi ?
AMD Athlon 2 x2 245
Nvidia GeForce GTS 250
Pamiec 4GB
Kiedy wreszcie do kur.. nędzy wydadzą tę produkcję?! Komentarze od 2011 roku, 4 lata czekania i nic. Ale to może być coś na kształt róży z lektury ''Mały Książę''. Stroi się, stroi, stroi, hodowca się nie cierpliwi, irytuje, ale gdy szykowanie się kończy ... urzeka! Liczę na taki efekt. :)
Zapowiada się "cacy" premiera jak w opisie u góry...
Szkoda tylko, ze nie jesyeń, nie jestem aż takim pechowcem, zeby musieć grać w gry latem :D
Ale po zamknięciu sezonu motocyklowego (jesień) jak najbardziej, będę śmigać, aktualnie the crew ogrywam:)
Będzie szybciej niż się niektórym wydaje.
Parę fot w 5K
http://simrace.pl/forum/index.php/topic/307-zdjęcia-pc-rauf/?p=12002
Już myślałem ze nie będzie Ferrari, ale na liscie aut nie zauważyłem ani Ferrari ani Porsche ani Lamborghini, słaba gama wozów, cała nadzieja w moderach że dorzucą cos z tych marek. Może przynajmniej model jazdy będzie tak dobry jak w Shifcie, a nie taki sztywny jak w Forzy 3,4
Jest tak jak myślałem
Na XO zanotowano spadki do 24 klatek z 60 podczas deszczu i 20 samochodów.
Na PS4 zaś spadki są do 28-30 klatek z 60 możliwych w deszczu i 20 samochodów.
Mała ilość samochodów i na XO były spadki z 60 klatek na 50 klatek, zaś na PS4 z 60 klatek spadki były do 55klatek.
Był dziś filmik z DF ale zaraz został usunięty z Youtuba. Ludziska na maszynkach zakupionych pod koniec 2013 roku za 2,5K mają płynniejszą rozgrywkę niż na konsolach.
Pierwszych kilka obrazków wygląda jak drive club, czas chyba w końcu kupić kierownicę do peceta bo zawsze grałem w wyścigówki na klawie
Orientuje sie ktos jakie zabezpieczenia ma wersja pudełkowa Project Cars? Steam czy nie podpina się pod nic?
Czytam komentarze moze nie wszystkie ale wiekszosci z was i stwierdzam ze czesc ma racje np z tym ze jak to sie mowi "kolejna samochodowka znowu te same trasy i samochody " ale przeciez co moga wymyslec wlasnie w tej kolejnej nudnej jak niektorzy pisza samochodowce przeciez to sa wyscigi nie strzelanka ani nie wiem cos innego chodzi tu zeby to byly dobre wyscigi i wlasnie PROJECT CARS spelni te wymagania bo to bedzie mysle najlepszy symulator gier wyscigowych a dawno takiego nie bylo. Mysle ze ta gra mnie wlochnie i spedze nad nia duzo czasu Pozdrawiam
Jako gracz Assetto Corsy mam spore wymagania co do modelu jazdy. Jeśli nie będzie przynajmniej tak dobry jak w AC to nie tykam nawet...
Jeżeli uda im się pogodzić oczekiwania tylu konsol (w sensie graczy) na które gra wychodzi z graczami PC którzy oczekują czegoś podobnego do AC, RRRE czy SCE to będzie szacun.
Podstawa wszystkich konsol w sterowaniu jest pad a wiec gra musi z nim działać bardzo dobrze bo inaczej nie zarobią (jaki procent posiadaczy konsol ma kierownice?, niewielki a to chyba pierwsza normalna samochodówka na nowe tostery wiec popyt będzie), wszędzie pieją ze to taki super sim ma być, może to prawda po wyłączeniu asyst ale raczej osobnej mechaniki nie będzie a simy maja to do siebie ze mało wybaczają. Gracze konsolowi raczej nie są przygotowani na mozolna naukę prowadzenia każdego samochodu z osobna jak i tras, ma być szybko, łatwo i przyjemnie.
Moje nadzieje są wysokie ale raczej celuje w grę typu GT pod względem gameplayu, trochę wymagająca ale wybaczająca wiele błędów nawet bez asyst.
Jak będzie można ustawić opcje bardziej w stylu sim tym lepiej ale tych mam już kilka a brakuje właśnie czegoś ala GT bardziej dla rozrywki niż spinki o każdy zakręt czy manewr.
Sceptyczny jestem do rewelacji o tym jaka ta gra będzie bo oba Shift'y i nie tylko od SMS raczej nie spełniły oczekiwań i w sumie były to nieudane produkcje.
Jak będzie okaże się niedługo, w każdym razie kasa na grę czeka w pogotowiu:)