MU Legend | PC
szalenie podobne do Diablo 3. chociaz patrzac na to, iz gra zostnaie wydana w 2013, wszystko sie moze zmienic...
Znalazłem nowy gameplay. Czekam z niecierpliwością na 2 :p
http://www.youtube.com/watch?v=uO-8Z7KVijY
Mam nadzieje bo narazie kolejne Diablo 3 :D Masakra z tym D3 jak je zjebali to teraz kazdy taka robi :P I dobrze niech ponizaja bardziej blizza .
dlatego grałem 2 miechy w diablo i poszedłem graćw lineage 2 :) na polskim serwie lilith :)
@misteriolalista : Webzen czy inne firmy poniżają Blizzarda ? Proszę Cie .. Blizzard aktualnie ma w planach 2 gry + dodatek do Diablo 3 które zdobędą kolejnych fanów którzy dadzą kolejne wielkie pieniądze tej firmie co ją tylko umocni na stanowisku lidera . Owszem zgodzę się D3 miało i jak na razie nadal ma swoje błędy które w RoSie mają zostać poprawione ale to nie zmienia faktu że podstawka D3 dała dupy a teraz inne firmy szukają okazji by się na tym wybić co i tak nie gwarantuje im tak wielkiej masy fanów jaką ma Blizzard . Jedyną taką grą jest PoE .
Wiadomo cos o pracach nad gra? Czy ta odslona ma sie w ogole pojawic?
Tak, wiadomo, w Korei zakończyły się CBT, filmiki ze streamów dostępne są na YT, WEBZEN zapowiedział CBT dla EU i NA na "jeszcze w tym roku" i "na jesieni", i otworzył oficjalna stronę MU Legend na FB.
Nie mogę edytować własnych postów :P
Nowe wieści. CBT od 20.10.2016r. - rejestracja do CBT na stronie webzenu.
Ja tam czekam tylko na Lost Ark i leje na wszystkie inne MMORPG. ;]
Od 21.02 do 28.02 rusza beta, zapisy na stronie.
Gra w obecnym stanie jest naprawdę bardzo dobra i daje dużo frajdy. W wielu miejscach jest to zrzynka z Diablo 3, okraszona własnymi mechanikami i rozwiązaniami, jednak to zrzynka bardzo zręczna i jakoś tak lepiej podana niż w pierwowzorze. Poza standardowymi questami pobocznymi oraz tymi, z linii fabularnej, możemy biegać po szczelinach (jak w D3), lochy zakończone bossem, ołtarz duchów (to taki jakby tryb MOBA), bezkresna wieża - najogólniej rzecz ujmując platforma "windy" która wiezie nas przez kolejne poziomy wieży, na których walczymy z falami coraz mocniejszych przeciwników, okraszonych co kilka poziomów bossem, zamek krwi - jest to odpowiednik GR z diablo, mamy w określonym czasie ubić najeźdźców zamku i bossa żeby zapieczętować portal którym najeżdżają. Jest też na wyższym poziomie do odblokowania skarbiec - tutaj limitu czasu nie ma ale jest cala armia goblinow pełnych zen (odpowiednik złota). Jest jeszcze smocza przystań i labirynt - ale tego nie miałem okazji przetestować jeszcze bo to od 65lv (max lv cap na tą betę).
Rozwój postaci opiera się o skille odblokowywane co kilka poziomów, drzewko duszy (odpowiednik paragonów w D3) oraz umiejętności eksperckie (na 25lv, 45lv i 65lv). Każda umiejętność może być ubogacona specjalnym klejnotem, 3 sloty w każdej umiejętności są odblokowywane podczas w miarę jak używamy danej umiejętności. Pasek z doświadczeniem od drzewka soul leci równolegle do zwykłego doświadczenia. Każda postać może być prowadzona na dwa sposoby np. Mag Wojenny może być poprzez dobór skilli i broni albo zabójcą z magicznym mieczem albo dzierżącym kostur magiem, albo np Dark Lord może być tankiem z tarczą, lub siać zniszczenie dwuręczną buławą. Konto gracza również ma swój poziom, dając bonusy dla wszystkich postaci.
Jeżeli tylko komuś nie przeszkadza "azjatyckość" tytułu (czyli np. sfeminizowane postaci męskie, czy też przerysowane atrybuty płci pięknej, jakieś badziewne zwierzątka itp.) to sama rozgrywka może dać ogrom frajdy. Nic tylko czekać na pełną wersję :)
Jakieś nowe wieści kiedy rusza Global Open Beta? Miała się rozpocząć latem tego roku - sądziłem, że do tej pory ukaże się chociaż dokładna data, ale jak narazie nic nie mogę znaleźć na ten temat.
Do startu Mu Legend pozostało już niewiele czasu.
W związku z tym wraz z kilkoma osobami postanowiliśmy przygotować forum polskiej społeczności.
Naszym celem jest zebranie jak największej liczby osób które będą czerpać przyjemność z grania w Mu Legend oraz z chęcią podzielą się swoim doświadczeniami i nowinkami. Jesteśmy otwarci na wszelakie propozycje dotyczące funkcjonowania forum.
Zapraszamy serdecznie!
MuLegend24.pl
OBT zapowiadali na listopad, a po zainstalowaniu jest wiadomość, że "przerwa techniczna" trwać będzie do 7go, więc prawdopodobnie wtedy będzie start ;)
Powiem wam, że właśnie pobieram :D W (niekończącym się) oczekiwaniu na Lost Ark można popykać, chociaż obawiam się, że nowe MU to może być przesyt formy nad treścią.
Ja już 30lvl - sporo opcji, ale jak narazie trochę sceptycznie - jedynka miała znacznie lepsze sterowanie imo - mam nadzieję, ż to jeszcze poprawią.
Chcę się zarejestrować na "MU Legend" i podaję e-mail *****@o2.pl i pisze że jest niepoprawny format. ?
Gra świetna!! I z napisami po PL mimo że jak widzimy jest napisane ze tylko ENG .
Mamy 5 klas i kazda ma jesze 2 drogi rozwoju i odrazu pokazuje nam jak dana klasa i pod klasa sprawdzi sie w kooperacji czy ile ma hp i ataku oczywiscie to jest przybliżona wartość . Fantastczne jest to że grę zaczynamy postacią na mx lvl i wybieramy odrazu podklase aby sprawdzic czy taka postać nam odpowiada nie martwcie sie tylko taki samouczek! Potem wszytko od zera
To ze sa odrazu dungeony i mozna robic jes solo czy w party jest Mega!Nie ma mikro płatności no chybq że ktos chce po prostu fajnie wyglądać to moze wydać kase :)
Naprawde gra zrobiona super polecam każdemu i jest to mocny przeciwnik dla Diablo 3
10/10
Moje pierwsze odczucia co do MU Legend są mieszane, jestem graczem, który nie miał styczności z poprzednim MU, ale jestem mocno ograny w pozostałe MMORPGi i HnS. Jestem nieco zawiedziony, albo raczej, gra nie zrobiła na mnie wrażenia. Dość mocno przytłacza od początku, klasy moim zdaniem mało różnorodne, mało czytelny interfejs, szczególnie dialogi, a walka również wygląda dosyć chaotycznie i nieczytelnie, szczególnie grając w grupie.
Co do walki, tu miałem największe oczekiwania, nie jest tragicznie, ale np. taki Devilian bije na głowę tą grę pod względem wyglądu i ilości skilli, czytelności, responsywności i ogólnej przyjemności z walki i ubijania mobków. W MU walka, czyli animacje i skille, jest dość mozolna. Co do ubijania mobków, idzie to raczej wolno, co nie koniecznie musi być wadą, mając tak mało skilli bywa topornie i mało dynamicznie.
Na pewno dam tej grze jeszcze szansę. Zapewne po kilku dniach i przyzwyczajeniu się do interfejsu, przetestowaniu klas i obczajenia "buildów" mógłbym coś wyciągnąć z tej gry, ale nie wiem czy starczy mi silnej woli, bo tak jak pisałem wyżej, system walki jest dla mnie dosyć siermiężny i średnio przyjemny.
Jest lepiej niż myślałem. Gra nie ma mega dużo obecnie zawartości, wszystko sprowadza się do ulepszania seta i zdobywania materiałów na itemy itp. nie ważne co się robi. Czysty grind, tak jak w starym mu, tyle że nie ma tego typu spotów, ale do okola jest tyle potworków, że starczy dla każdego, potem lochy, jaskinie, szczeliny, bezkresna wieża i kilka innych. Jeśli ktoś chętny do gry, to jestem a serwerze Icarus, nick Mietek.
Jeśli graliście w MU Online i podobało wam się to nie macie tu czego szukać. Legend to produkcja przeznaczona dla typowych niedzielnych graczy.
Pamiętacie skrzydła z oryginalnego MU? Nie były takie proste do zdobycia - był to pewien wyznacznik statusu. A tutaj dostajecie je za zrobienie banalnego questa.
Chcecie peta albo mounta? Proszę bardzo - banalny quest i są wasze.
Dodatkowo nie ma PK. Webzen go nie wprowadzi - GM pisał na forum, że było by to niefer w stosunku do nowych graczy i areny pvp muszą starczyć.
Handel? Praktycznie brak. Przedmioty przypisują się do konta. Więc jeśli coś założycie to już tego nie sprzedacie. A nie przepraszam - jest w item shopie zwój który umożliwi odpięcie takiego przedmiotu (każdy item ma limit 5 takich operacji) tylko, że kosztuje 2000 RedZen czyli waluty która kupuje się za realną kasę. 2000rz to około 20 euro.
I na koniec boty. To dopiero open beta a rynek już rozwalony. Za 30zł da się kupić okolice 100 000 000 zenów. Nawet w oryginalnym MU nie było tak źle.
Tu się odniosę to postu powyżej.
1)Skrzydła - tak dostajesz na 65 lvl ale już wylewelowanie ich do odpowiedniego poziomu to długa droga bo wejściówkę na dunga gdzie lecą kamienie do levelowania masz tylko 2 razy na dobę a chcąc uzyskać więcej kamieni to musisz solo być już koksem albo mieć dobre party.
2)Pet - analogicznie jak skrzydła ot taką larwę dostajesz na start ale już inne bardziej cenne pety musisz wydropić w jednym z dugeonów gdzie też masz 2 wejściówki na dobę.
3)Mount - kosmetyczny raczej i do przemierzania dość czasami długich odcinków map.
4)PK - no cóż w zasadzie jak w każdej grze wydanej kiedyś takie zjawisko zniknęło ogólnie z ich repertuaru (Diablo,MU.Cabal)
5)Handel - fizycznie istnieje i w sumie można sobie dorobić bo robiąc mityczne dungeony wypadają itemy coś tam warte :) i można je sprzedawać do czasu jak nie założysz ich na siebie,wtedy następuje przypisanie do postaci.
6)Boty- w każdej grze typu MMO są boty i nigdy ich nie przegonisz,wojna trwa od lat i jakkolwiek by się producenci nie angażowali to bociarstwo występuje :) nawet w takim D3 gdzie na tym zarobić nie można.Ale Webzen odniósł się do tego bodajże wczoraj.
I teraz sakramentalne pytanie :) co Ty chcesz w takiej grze robić??
Zawsze będzie rynek gdzie za real kasę kupisz coś co Ci pomoże w takiej grze(chodzi mi o typ gry) czy to PoE,D3 czy jakiekolwiek MMO .
Jeżeli Cię na to stać to hulaj dusza,nikt Ci w portfel zaglądać nie będzie stać Cię płacisz.
Solą w oku na pewno dla wielu są po prostu rankingi których w MU jest sporo i tu uwidacznia się różnica między tymi co na luzie farmią i tymi co mają tzw.parcie na szkło i inwestują realną kasę w itemy,ale chyba najbardziej inwestują swój czas,bo są też i tacy co grają po 15+ godzin dziennie i to widać naocznie,jak sobie przeliczy człowiek swój własny czas gry i osiągnięcia z osiągnięciami tych na topie (to ile oni muszą czasu farmić?).
Grind,grind i to jest taka gra :) w poprzednim MU stawiało się wizzarda na spocie i 24h tłukł moby aż mu mana zeszła i ktoś miły go stojącego bezczynnie zabił i przejął spota na następne 24h.
W tym MU nie ma spotów i nie postawisz sobie postaci z podklejonym PKM czy położoną książką bo aby farmić musisz robić dungeony a respawn mobów tam nie istnieje a żeby sobie zdobyć excellenty to musisz naprawdę robić mocne dungeony.
Trzy krainy są nie odkryte i tylko można sobie wyobrazić jak mogą być ciężkie dungi na nich,skoro pozwala się obecnie koksać postać na tych trzech.
Dla własnej przyjemności można sobie grindować postać starając zrobić ją coraz lepszą i naprawdę nie trzeba inwestować ojro bo da sie stworzyć fajną postać ,chyba że tak jak napisałem powyżej - chcesz być w TOP-10 musisz w siebie inwestować ale gdyby dzisiaj założyć postać i zainwestować 1-2k złotych to już tych co grają (a są w topce) nie dogonisz.
Pozdrawiam
Zgadzam się w 100%. Byłem zagorzałym fanem Mu Online i pierwsze spotkanie z Legned mnie odrzuciło. Ale trzeba dać tej grze szanse. Jest naprawdę przyjemnie.
Oczywiście dostajemy jakieś tam skrzydła - ale to tylko taki aperitif. Bo te z przydziału są w zasadzie tylko efektem wizualnym. Chcesz je rozwinąć? Grind! I to nawet większy jak w MU Online bo tu są limity na lochy.
Przedmioty się przypisują to fakt - ale po części ma to też zabezpieczyć przed kradzieżami które były plagą w Mu Online (kojarzycie BuffyPL?). Lepsze przedmioty (gdzie ich cena bez problemu przekracza 100zł) na które jest popyt opłaca się odblokować zwojem mimo, że ten kosztuje coś w okolicy 40zł.
sprawdzilbym ale i tak pewnie sie szybko znudzi szczegolnie ze nie wiadomo po kiego grzyba zrobili widok izometryczny. poza tym lepiej omijac webzen szerokim lukiem. bindowane przedmioty to zadna nowosc dla nich. na sile dodaja nowe przdmioty do sklepu i robia p2w
Gram w te gre juz troche i tak:
Wbezenowi udalo sie wykonczyc handel , ot tak stwierdzili ze boterzy psuja rynek i zablokowali AH i trade.
Po czym zamilkli na wiele dni podajac liste zbanowanych kont.
Ciekawe ze goscia ktory w niedlugim czasie wyfarmil 3 mld zenow nie zablokowali widac uczciwie trzepal kase :))
Handel nie istnieje w tej grze wogole .
Na dodatek sadzac po debilnej polityce Webzenu wylewania dziecka razem z kapiela z sporymi obawami mozna oczekiwac ich dalszych posuniec.
Wszedzie kody odstepu , debilne pomysly z kilkunastoma zdjeciami wielkosci 50 groszowki i wyszukiwaniu na nich samochodzikow albo znakow drogowych z nosem przylepionym do ekranu ( to co wystaje z boku to kawalek znaku czy nie ? ) , tylko po to zeby sie zalogowac do gry , skutecznie zniechecaja graczy do samej gierki.
Sama gierka dosc przyjemna , fajnie sie w nia gra , ludzie dosc mili ale widoczny jest odplyw graczy, wkurzonych na webzena.
Coz obawiam sie ze wczesniej czy pozniej sami wykoncza te gre , dlatego nie polecam tej gierki.
Ja zaczalem i jestem w fajnej gildii to troche jeszcze pogram ale ....czarno widze przyszlosc tej gry.
Problemem tej gry jest sam wydawca i jego paranoja na punkcie bezpieczenstwa za wszleka cene .Co graczom utrudnia granie i cieszenie sie calkiem mil grą.A boterom jakos nie przeszkadzalo.i nie przeszkadza bo boty farmia nadal.
I jakos ich zabezpieczneia bez problemu omijaja.
Support nie istnieje , forum martwe bo na polskim forum moda ani tym bardziej admina nikt nie widzial.Ale nawet na angielskim forum moderatorzy znikneli natychmiast jak sie pojawli problem z zamknieciem Ah i ew. zwrotem kasy ludziom ktorzy wykupili platynowe i zlote uslugi premium.
Szczerze mówiąc nie wiem dlaczego ludzie jarają się tą grą. Chyba bardziej przemawia do nich sentyment do Mu online(w które nie grałem). Ta gra ma masę elementów(co nie koniecznie jest dobre). Interfejs zajebany prawie jak(i to słowo klucz) w mobilkach. W ogóle na pierwszy rzut oka gra wygląda jakby ją z sklepu play wzięto. W prologu gra oferuje krótką rozgrywkę na maksa dopakowaną postacią by pokazać co osiągniesz jak nie umrzesz przy tej grze. Dla osób chcących grać Łuczniczką, albo za niedługo zaklinaczką ostrzeżenie(choć może wam to nie przeszkadza) wasza postać w dialogach będzie prawie naga i w pozycji "do loda". Generalnie gra ma wiele minusów, ale nie chce mi się pisać eseju więc wymienię 3 powody dla których lepiej sobie tą grę odpuścić.
Powód 1. Balans postaci. Na początku dla testu stworzyłem łuczniczkę pod(nie pamiętam nazwy klasy czy buildu) kuszę. Czyli kontrola tłumu kosztem mniejszego dmg. Potem stworzyłem Slashera(czy coś takiego) bo gra twierdziła, że to najmocniejszy dps w grze. No i nie. Nawet na pojedynczej jednostce bije mniej niż ta łuczniczka. Kolega powiedział mi, że teraz to może tak, ale na endgamie to ta klasa wymiata. Ale do cholery. Wziąłem jakiegoś pieprzonego berserkera z wielkim mieczem(albo dwoma małymi), a nie szamankę z metina. Co mnie to, że za 100 godzin będzie mocny?
Powód 2. Bardziej mmo niż H'n'S. H'n'S przyzwyczaiły nas do coopowego multi i a co za tym idzie możliwości grania samemu. A ta gra nie. Masa ludzi będzie się przewijać między wami. Zawalą wam cały ekran skillami. Będą wam ksuć questy. Albo wciągać na was grupy przeciwników w czasie gdy stoicie i rozmawiacie z npcem. Po co to? Większa interakcja? Nieprawda. To darmowa gra, jak ktoś chce pograć z kimś to namówi znajomego, a nie będzie zapraszał jakiegoś randoma. Nie chcę nawet wiedzieć jaki chaos na ekranie to musi generować w bardziej uczęszczanych lokacjach.
Powód 3. Balans walki. Każde mmorpg przyzwyczaiło nas do tego, że moby na levelu adekwatnym do naszego(i nie jakieś elitarne) giną na 2-4 ciosy, albo na jeden od skilla. W Mul'e(heh) nie. Tu musisz stać nad każdym przeciwnikiem(albo grupką) parę minut. A najlepsze, że ani ty nie robisz im żadnej szkody, ani oni ci nic nie robią. I tak stoi typ z wielkim mieczem naprzeciw 2 kleszczy. Typ łota mieczem, kleszcze gryzą, a paski życia stoją w miejscu(inna sprawa jak ci się gra zawiesi, ale miały być 3 powody więc nie będę mówił o gównianej optymalizacji). W takim wypadku misja z zabiciem 3 szczurów w piwnicy nie byłaby misją na 2 minuty tylko epickim rajdem na 4 dni. Na szczęście ratują skille. Które nic nie zmieniają. Co mi z tego, że mogę walnąć kleszcza skillem za 380% dmg skoro moje 100% dmg zabiera mu jakieś 5% hp? No super. Walnę tym podstawowym skillem(2-3 s cooldown) 6 razy i uda mi się zabić pierwszego moba po wyjściu z pierwszej wioski.
A wracając do powodu 1. Wyobraźcie sobie jak to komicznie wygląda jak chuda dziewczynka z patykiem przewiązanym gumą od majtek ściąga całe agro z lochu i musi spieprzać dookoła, a wielki goryl z gigantycznym mieczem musi ganiać za tą chmarą potworów bo nie jest w stanie przebić obrażeń łuczniczki.
Do tej pory często miałem tak, że zniechęcałem się rosnącym poziomem trudności, rosnącym poziomem skomplikowania, albo dalszą częścią gry. W elswordzie elysion jest przejebane(ostatni rejon gry). W warframe jest straszny grind. W poe solo naprawdę trzeba być hardcorem by na mid/high gamie nie padać jak szmata co planszę. A tutaj... ta gra odrzuca już samym wstępem. Nie tak powinno się robić grę. Nie kupować graczy wysokolevelową postacią w prologu(patrz bodajże aion), ani cyckami, ani cyckami. Ani cyckami. Serio. Pierwsza postać jaką spotykamy, jakaś prosta wieśniaczka, to mega lachon z dekoltem do kolan.
Gra jako gra jest ok. Casualowi może się spodoba. Bo nic innego nie widział i nie ma porównania. Ale nie ma w tej grze żadnych plusów, które by zbijały konkurencję.
ad.1 Luczniczka ma najwiekszy dps w grze ale ...na 65 lvl i majac przynajmiej z 90+ skili i wtedy jej dps jest potworny.
ad.2 nowych graczy jest malo co przewidywalem w poprzenim poscie, wiec o to sie nie trzeba martwic.
ad3. to prawda , a juz bossowie na instancjach to... ciezki orzech do zgryzniea.Ofc zalezy jak dla kogo.Moim Dl 65/105 cp 150k + bez problemu je soluje aczkolwiek jest to meczace.A i pasc sie zdarza bo lagi sa.DL to taki pi razy oko paladyn.
Casuale nie maja czego szukac w tej grze , bez dobrej gildii i TS nie masz szans utrzymac sie w jako takiej czolowce.
Jestem dosc miernym graczem ale majac moc bojowa ponad 150 000 ( taki wskaznik ) widze graczy majacych powyzej 200 k a sa tacy ktorzy maja 270 k , z nimi nie mam za bardzo o czym gadac bo w grze niby jest mozliwosc losowego dolaczania ale..... jak masz mapo sily bojowej ( a 150 k to tak sobie ) to Cie nawet nie wezma.Zreszta bez komend Rl przed TS czy discorda bedziesz tylko obciazeniem bo bedziesz padal co chwila.( a podniesienie sily bojowej zalezy od dropienia itemow w epickich lochach - dropia marnie i trzeba non stop na nie chodzic - 2 wejscia dziennie wiekszosc jest przypisana do postaci w momencie otwarcia kostki - wypadaja z bossow - albo i nie :) )
Sa dwa lochy epickie i tam bez TS -a marnie jest bo glowny bosss a i posrednie tez maja swoje specjalne ataki i bez komend (plecy k... plecy, pentagram , chmura etc ) padasz momentalnie.
Da sie grac choc widac ze na serwertach coraz mniej graczy co nie oznacza ze nie ma z kim grac.
Ale na pewno przeciazenia serwerow nie ma.
Co do samego Webzena o ktorym pisalem to event swiateczny polega na dropieniu misaczkow leczaycych 30 k hp ( ja mam ponad 120 k hp ) i mozliwosci kupona skrzydelek mikolajowych za relna kase.Nawet glupiej choinki nie ma w glownym miescie .
Tak ze bida z nedza .
Pobrałem wczoraj na steam a tu nie da się wcale uruchomić gry bo wyskakuje komunikat: Wykryto program Game Hack. O co chodzi? Nie mam żadnym hakerskich programów.