Mass Effect 3 z dwukrotnie większą liczbą dialogów niż w pierwszej części serii
Czyli więcej gadania i mniej strzelania ?
To zależy jakiego gadania. Nie ukrywajmy, jak do tej pory dialogi w tej serii nie były jakoś specjalnie wybijające się ponad przeciętność. Oby tym razem za ilością szła też jakość.
Mi to nie przeszkadza.
A strzelania bedzie w pyte, w koncu bedzie otwarta wojna z Reaperami. O to bym sie akurat nie martwil.
Czyli bedzie "bardziej filmowo", bo gracz i tak bedzie mial w menu dialogowym 4-6 rownowaznikow zdan, tyle ze Shepard bedzie mial dluzsze kwestie do wyklepania ;)
Liczba i jakość dialogów oraz modernizacja oręża to nie jedyne kwestie świadczące o "rolplejowości" danego tytułu. Co z rozwojem postaci, ja się pytam? Details please!
Pamiętajcie że shepard w 2 i 1 prawie w ogóle nie komentował wydarzeń dziejących się na ekranie podczas sekwencji strzelanych (tylko towarzysze).
@ROJO porównaj sobie ekran rozwoju postaci z dwójki z tym z trójki http://www.youtube.com/watch?v=zyNV34Th0sc&feature=feedrec_grec_index (3:16) gracz będzie miał większą swobodę rozwijania różnych (Np w combat mastery będziesz mógł skupić się wyłącznie na rozwijaniu damage'a pomijając bonus do punktów idealisty/renegata lub na odwrót) umiejętności wedle swojego uznania niż w dwójce.
Quintii, a czy kiedykolwiek miał coś ciekawego do powiedzenia? ;-]
@Marco polo
Autorzy starają się uniknąć schematu z poprzednich części - wymiana ognia - cutscenka/rozmowa - wymiana ognia - cutscenka. Jak sami autorzy przyznali wzorują się choćby trochę na takim GoW w którym postacie rozmawiają między sobą bardzo często (prawie non stop) nawet w czasie walki :P
Quintii ale ja nie pytałem się o to co zapowiedziano, a o to co do tej pory było :-P
Zobaczymy jak to wyjdzie w finalnej wersji, bo pomysł jest dobry.
Ja patrząc po gameplayach* zobaczyłem o wiele więcej gadaniny podczas walki (w dwójce nie było jej zbyt dużo), co chwila ktoś coś mówi.
Mam nadzieję, że popracują też nad jakością i treścią "manualnych" dialogów, do tej pory większość stanowiła materiał do przeklikania.
Zależy jak dla kogo, dialogi w serii ME jak dla mnie zawsze stały na wysokim poziomie ;PP (przeklikiwać zacząłem gdzieś przy 14 przechodzeniu gry)
No taka ilość dialogów o czymś świadczy, samymi tekstami w trakcie walki tak jak w gow na pewno nie nabili takiej sumki.
Dla mnie mass effect zawsze miał dialogi na wysokim poziomie, ich się chce po prostu słuchać, dowiedzieć się więcej.
Tyle linii świadczy bardzo dobrze o fabule i jej długości, bo tam gdzieś oprócz wspominanej większej dynamiki czy wzorowaniu się na gow, cod, jest rdzeń mass effect, wspaniała linia fabularna, filmowe sceny, rozmowy, decyzje i to wszystko okraszone właśnie tymi wszystkimi wspaniałymi dialogami teraz razy prawie 2!
Super:) Mam nadzieję, że ME 3 będzie bardzo długą i genialną grą jak poprzednie części!
Czyli każdy znajdzie coś dla siebie w tej części, od soczystej strzelanki aż po gaworzenie.
Ja tam bym bardziej się nastawiał na nawalankę od samego początku aż po koniec, a dialogi zepchną bym na dalszy plan.
No i fajnie. Jak dla mnie im więcej dialogów, docinek, wymiany zdań, żartów między drużyną tym lepiej. :)
Czyli więcej przeklikiwania. W jedynce jeszcze dialogi były ciekawe w dwójce stały mocno średnie. Ogólnie dużo gier ma słabe nudne dialogi. Najlepszy dialogi ma oczywiście seria GTA, a zwłaszcza GTAIV. Mimo naprawdę długich cut scenek nigdy ich nie przerywałem.
Twórcy zapowiedzieli dynamiczną akcje to ludzie na GOLu:
Japierdziele, bezmózgą szczelankę zrobią, GOW z dialogami, nie kupie, jakie gówno, CoD Effect Mass Warfare, dialogi poewnie ograniczą do minimum poyeby etc.
Twórcy podają, że dialogów będzie więcej niż w dwójce, ludzie na GOLu:
Aha, czyli więcej klikania, więcej nudnych dialogów,
Pie*dolnijcie się w łby barany bo czytać waszych wypocin i ciągłego narzekania nie mogę, majty w rowie też wam przeszkadzają? Co za naród...
Rewelacyjna wiadomość. Dialogi to jeden z najlepszych elementów tej serii, dzięki świetnej fabule i postaciom.
Może i coś z tej gry będzie, bo po dragon age 2 nie wróżyłem już dla BioWare sukcesów na rynku, szczególnie w dobie Wiedźmina II.
Największą zaletą dialogów w grach Bioware jest możliwość ich przeskoczenia.
Po cholerę mam zwracać uwagę na coś co nie ma większego wpływu na rozgrywkę? I tak wiadomo, że Shepard wraz z ekipą pokonają na końcu Złe Roboty z Kosmosu.
Fabuła nigdy nie była mocną stroną tej firmy. Zawsze mamy jakieś tam: pradawne zło, które ponownie zagraża światu i super-duper wybrańca - tak do wyrzygania. Całość dobija mega-idotyczny "system dialogowy" dla średnio rozgarniętych szympansów.
@Connor_
Najśmieszniejsze, że mają 100% racji. "Bezmózga szczelanka" z masą "nudnych dialogów". :-D
Wow serio? To naprawdę taka elektryzująca wiadomość? Co tydzień nowe info na temat ME3. Następne będzie równie głupie.
@rpg7
Właśnie, że Shepard niekoniecznie pokonają złe roboty.Będzie mógł je pokonać ale równie dobrze one mogą go i wszystko inne zabić, nawet w dwójce
spoiler start
można było spieprzyć robotę
spoiler stop
. Co do gry to fajnie, w tej grze zawsze podobały mi się dialogi i sama rozgrywk.
Weźcie się ludzie puknijcie
Jakby było , że jest mniej to by były lamenty, że gówno, że za mało
Jakby było tyle samo, to by było, że słabe, że lenie, że liczyliście na więcej
Jak jest więcej prawie 2 razy, to pewno gadanina, same zapychacze, teksty w trakcie walki pewno i nudne i w ogóle koniec świata
Takich gniotów narzekaczy to tylko tak jak shepard konkretnie po ryju.
Nie wiem czy wiecie, ale w takim MW 3 jest 41 tysięcy linii dialogowych, więc dużo to nie znaczy.
"dynamiczną walkę, za główne źródło inspiracji stawiając sobie takie serie jak Gears of War, czy Call of Duty." No już bez przesady z tym call of duty , od razu porównajcie do tetrisa ...
Poprzednie części miały chyba jedne z najlepszych dialogów w historii gier... A tu jeden z drugim potrafi napisać, że nuda. Jak ktoś gra w ME żeby sobie postrzelać to pozdro dla niego.
No to wiadomo czemu EA Polska zrezygnowała z dubbingu.Ale jak coś się robi to się robi do końca więc żal EA PL.A z drugiej strony mało co gram w kinowe Rpg więc zamówienie anulowane.Z drugiej strony nawet nie wiem czy tę odsłonę pyknę chyba,że się zmuszę :P
Brawo BioWare! To się nazywa producent! Gra będzie miała tyle dialogów ile razem miały dwie poprzednie. Niesamowite. Oznacza to też pewnie, że pewnie będzie 2 razy dłuższa, czyli pogramy w nią jakieś 50 godzin. Mass Effect, zawsze miało najlepsze dialogi, teraz będą jeszcze lepsze i jeszcze więcej.
Wygląda na razie na to że Bioware się wypala, brak nowych pomysłów i eksploatowanie znanych marek do upadłego...
Dzienciou
w żadnej części nie słyszałem takiej kwestii. Widzę, że znasz się i wiesz co to linia dialogowa i jak ona wygląda ^^
@Mepha
Yes sir może za dużo nie było, ale za to "Ramirez save burger town!" albo "Ramirez on point" to już masa.