S.T.A.L.K.E.R. 2 będzie wymagał stałego połączenia z Internetem
Przesada z tymi zabezpieczeniami, sie okaże, że ktoś ma za wolny internet i pliki nie będą nadążać się pobierać i trudno będzie grać ;] Ci co będą mili wybór i nieczyste intencje pójdą na Xboxa 360, gdzie takiego zabezpieczenia nie będzie się dało tam zastosować, a obecne, które MS stosuje są już złamane razem z najnowszym formatem płyt, który miałbyć rewolucyjny w tej kwestii. Po prostu piracii inaczej nagrywają gry na płyty...
sami strzelą sobie w stopy bo sporo osób nie toleruje takich zabezpieczeń jadąc gdzieś np na wakacje nie ma się neta więc nie można pograć istny debilizm ze strony twórców kolejną rzeczą jest to że i tak chłopaki złamią to zabezpieczenie kwestia kilku dni tak jak to bywa z grami ubisoftu assasin creed itp
To nie jest najodwazniejsza proba tylko najglupsza. Niestety, zycze im zeby sie na tym przejechali.
Każdy producent gry chce zarobić i nie ma w tym nic dziwnego.
Jeśli gra będzie naprawdę dobra i nie będzie z nią problemów podczas połączenia z netem, to prawdopodobnie nikt nie będzie się przejmował tymi zabezpieczeniami.
Natomiast jeśli będą jakieś trudności z połączeniami tudzież gra będzie po prostu przeciętna, to pirackie wersje i tak powstaną czy się twórcom podoba czy nie, a na dodatek nie trzeba będzie być online + wszystkie możliwe dodatki będą z automatu dołączone.
Może być również tak, że gra okaże się wybitną pozycją pod każdym względem, ale będzie kuleć w/w połączenie z netem.
Wtedy pirackie kopie również zbiorą swoje żniwo.
W ogóle wszelkiego rodzaju zabezpieczenia polegające na byciu nono-stop online będą maiły rację bytu tylko wtedy, kiedy gracze nie będą zauważali tego faktu podczas grania.
W innym przypadku, są to (moim zdaniem) zmarnowane pieniądze na tego typu zabezpieczenie.
zamiast ładować kasę na zabezpieczenia powinni zachęcić ludzi jakimiś bonusami nawet drobne potrafią wiele zdziałać czemu cod ,bf i wiele innych produkcji nie ma durnych zabezpieczeń , a sprzedają się po kilkanaście mln trzeba mieć dobry pomysł i stworzyć coś co ludzie kupią a nie narzekać na piractwo ostatnio rage niby wspaniała gra a kuleje na wielu pc mimo to nie ma zabezpieczeń a ludzie i tak ją kupują
Sprytnie nic do tego nie mam , ale fakt że wydają to na konsole zabija tą gre .
To będzie wersja easy stalkera a szkoda bo był świetną serią.
@Kacperpol [ gry online level: 27 - Konsul ] >Sprytnie nic do tego nie mam , ale fakt że wydają to na konsole zabija tą gre .
Nie dramatyzuj, chlopie. Gry nie widziales jeszcze na oczy, a jzu biadolisz.
Wydaja na konsole, bo zwyczjanie chca zarobic - a tam zarobia wlasnie.
Poza tym STALKERy nie sa jakos wielce skomplikowanymi grami, spokojnie da sie je przeniesc na konsole bez praktycznie zadnych kompromisow.
a to k...wy, nim sie gra ukazala juz ma pierwszy minus
drau - Poza tym STALKERy nie sa jakos wielce skomplikowanymi grami, spokojnie da sie je przeniesc na konsole bez praktycznie zadnych kompromisow.
nie zgodze sie, gra wymaga sprytu i dobrej celnosci co na padzie juz jest prawie awykonalne, do tego obsluga inventory i precyzyjna interakcja w swiecie np znajdowanie schowkow. To raczej sie nie nadaje na konsole, wiec jesli 2 bedzie na konsolach, to mozna byc pewnym ze bedzie uproszczona. Nie tylko pod wzgledem trudnosci ale zlozonosci.
Jestem ciekaw czy te korporacyjne tumany kiedykolwiek zaczną myśleć mózgami. Chyba nie zauważyli, że Ubi jakoś z tego zrezygnowało.
MASARKA, jacy oni są głupi, przecież ubi robił dokładnie to samo i jakoś piratów to nie powstrzymało.
Ci panowie chyba nie zdają sobie sprawy, że ci co robią pirackie wersje kupują oryginały, wystarczy, że raz przejdą grę i mają wszystkie pliki, a sprawa złamania to no powiedzmy miesiąc, tak było w przypadku chyba ubi.
Ok zadziała na jakiś czas, ale przez ten czas wielu zapewne uczciwych użytkowników będzie miało problemy jak to było w przypadku ubi.
Jedynym 100% zabezpieczeniem jest onlive albo gaikai, skądinąd usłyszałem, że onlive rozmawia już z sony i m$, aby exy z konsol też można było grać przez neta na dowolnym pc.
Szkoda, bo stalkery to fajna seria i z checia w "dwojeczke" bym pogral, no ale jak nie chca mojej kasy to sie nie bede narzucac. Ja tam na sile nie bede uszczesliwial tworcow gier jak rzucaja takie klody pod nogi i kupie inna gre. Pirat i tak to zleje, bo sobie poczeka i po jakims czasie bedzie mial full gierke.
Pierwszy na świecie SPORPS - Single Player Online Role Playing Shooter :D
Cóż, dla branży każdy gracz to potencjalny złodziej.
chociaż chyba nikt nie poszedł tak daleko, aby ściągać części plików potrzebnych do prowadzenia zabawy
o ile mnie pamięć nie myli to w assassins creed 2 było takie zabezpieczenie(na PC), że pliki się dociągały w trakcie gry. niestety twórcy nie przewidzieli że piraci mogą zedytować plik hosts i postawić spreparowany serwer lokalnie
ciekawe kiedy twórcy gier się wreszcie opamiętają i zamiast inwestować w kuriozalne zabezpieczenia postawią na jakość produktu? przecież cena i jakość to 2 najlepsze bronie przeciw piractwu
No to zajeku******cie a po kiego grzyba to ba PS3 i drugie pytanie. Jak do cholery mam podłączyć blueconnecta do konsoli??
No pewnie, że to się nie sprawdzi. Cracker przejdzie grę raz na legalu, przechwyci wszystkie ściągane pliki, potem zrobi cracka w postaci lokalnego serwera, zapakuje na niego owe pliki i tyle. Co to za filozofia? Cały problem leży w tym, żeby zdobyć owe pliki z chmury raz. A jeśli są zakodowane, to je wyciągną w gotowej wersji z RAMu i posklejają jak należy. Cała reszta była już przerabiana pierdyliard razy - autoryzacja przy instalowaniu, przy odpalaniu, podczas gry bla bla bla.
tak lekko mówiąc to się pozbyli w tym momencie sporego procentu potencjalnych kupców, bo jak znam życie DRM jak zwykle bardziej uprzykrzy zabawę legalnym posiadaczom gry, a piraci i tak po pewnym czasie dojdą do tego jak zrobić by wszystko chodziło ...
Cos mi sie wydaje ze ten ruch to nic innego jak zablokowanie modow i skierowania graczy na konsole tam tego pewnie nie bedzie a konsole = wieksza kasa
niech sobie w dupsko smierdzace wsadza swojego stalkera, czlowiek nie wie w co grac tyle jest gier, to sobie spokojnie mozna odpuscic gniota z mikroprzycieciami pewnie odziedziczonymi po starszych wersjach, taki znak rozpoznawczy stalkera "przyciecia" haha
@wickywoo [ gry online level: 12 - Centurion ] >drau - Poza tym STALKERy nie sa jakos wielce skomplikowanymi grami, spokojnie da sie je przeniesc na konsole bez praktycznie zadnych kompromisow.
nie zgodze sie, gra wymaga sprytu i dobrej celnosci co na padzie juz jest prawie awykonalne, do tego obsluga inventory i precyzyjna interakcja w swiecie np znajdowanie schowkow. To raczej sie nie nadaje na konsole, wiec jesli 2 bedzie na konsolach, to mozna byc pewnym ze bedzie uproszczona. Nie tylko pod wzgledem trudnosci ale zlozonosci.
Po pierwsze - Drau. Zachowajmy nieco kultury.
Po drugie, gralem w STALKERy, nie przesadzajmy z tym inventory i reszta, bo sa gry na konsolach, ktore jzu te rzeczy posiadaja od dluzszego czasu i sa jak najbardziej grywalne. Osobiscie nadal nie widze nic trudnego w przeniesieniu wszystkich elementow gry na konsole, bez jakiegokolwiek upraszczania.
A po trzecie - gra wymaga sprytu? Czyli co, na konsoli nie da sie tego zrobic, bo gracze sprytu za grosz nie maja tam? Nie przesadzajmy..
ad 2 - owszem, wymaga to uproszczenia bo ciezko wymagac od graczy na padzie, ze zagladnie w obszar kilkunastu pikseli w wydrazaonym pniaku drzewa zeby wyczaic schowek, albo operowac apteczka, sruba, nozem, lornetka, latarka, zmiana trybu ognia, trybu strzelania, wychylania sie, uzywania artefaktu, znajdywania artefaktu itd itp, jesli na padzie masz 8 przyciskow, lacznie ze strzalem. Gra albo musi byc uproszczona, albo pozbawiona jeszcze bardziej dynamizu zeby mozna bylo wchodzic w jakies menu kontekstowe czy cos. Wiem, nie popadajmy w sterotypy, ale raczej trudno liczyc na zachowanie pewnych symulatorowych ;p elementow.
ad 3 - spryt, mialem na mysli dynamizm poruszania sie i celowania, co na padzie jest gorsze od myszki. Nie chce wprowadzac znowu jakiejs glupiej wojenki bo da sie grac w fpsy na padzie, ale w takim stalkerze, gdzie headshot to podstawa, sam fakt gry na padzie zwieksza wielokrotnie trudnosc. Musi to wiec byc zrownowazone
ad1 - nie rozumiem w czym cie urazilem? bo z malej napisalem twoj nick? Nie przesadzaj, to forum nie potrzebuje dodatkowego bufoniarstwa, jak ludzie sie przestana bluzgac i klac na kazdym kroku i zachowaja zasady ortograficzne to juz bedzie sukces, nie popadajmy w marazm. A tak na marginesie - zwracanie komus uwagi na brak kultury jest rownie nietaktowne. :) Ja tu nie bede udawal paniatka, wiec mnie nie uraza braki wygorowanej etykiety.
wracajac do stalkera 2, cos czuje ze ta gra bedzie ludzaco przypominac metro. Wlasnie taki uproszczony w systemie stalker ale nie koniecznie latwy.
Hakerzy złamią te zabezpieczenia w 1 dzień więc nie wiem w czym problem :)
Assassin's Creed 2 też wymagał stałego połączenia z internetem, ale co z tego ? Po 3 tygodniach gra byłą już spiracona w 100%. ŻAL
Jeśli gra będzie wymagać kodu na otwarcie jakichś drzwi, a będzie on generowany losowo, to raczej trudno będzie to zlamać. A ja i tak kupię. Łącza są już tanie jak barszcz i w zasadzie bezawaryjne, a Stalker to najlepszy fps ever.
@alexior
Tak, tak oczywiście, a beta Diablo III nadal nie jest "złamana". Piszą własny emulator serwera, który ciągle jest w powijakach i sami przyznają, że taki sam jak oryginalny nie będzie NIGDY (patrz pirackie serwery WoW-a gdzie PVE nadal odbiega od oryginalnego... 6 lat po premierze!!! FAIL ;))
Nigdy nie będzie prawdziwego, normalnego Offline Crack dla D3, nawet kupując oryginał nie uratujesz się crackiem i nie zagrasz w identyczną grę single player bez internetu.
Metoda opiera się na prostym pomyśle - jeśli tego nie ma, to nie da się tego złamać, więc po prostu część kodu gry nie jest w ogóle oddawana w ręce graczy - trzeba go odtworzyć/wykraść z serwera - powodzenia ;D
Warto dodać, ze to co robił Ubisoft to jest nic, bo kod otwarcia drzwi jest niczym w porównaniu do sztucznej inteligencji znajdującej się wyłącznie na zewnętrznym serwerze.
To jest taka namiastka OnLive, tylko że większość gry chodzi na kompie gracza. Niestety, ale granie w chmurze to jedyny skuteczny sposób na walkę z piractwem.
kazioo - rownie skuteczny do przejecia pelnej kontroli nad klientem przez korporacje. Za co w takim razie placimy ciezkie pieniadze? Za cos czego nie tylko nie posiadamy na wlasnosc, ale nawet nie mozna nam zagwarantowac a wypozyczenie, bo internet nie jest perfekcyjnym tworem. Przejrzyjcie na oczy, nie chodzi o zadne piractwo ale o sukcesywne pozbawianie klientow praw. I zadna eula srura nie ma tu nic do rzeczy, niemcy tez w obozie auschwitz napisali arbeit macht frei. Licencje to wymysly gigantow, czesto sprzeczne z konstytucja i podstawowymi prawami klienta, ale jest rzecza swieta, bo ktos se cos napisal, a ty kupujac, godzisz sie na to. Jak bym sprzedawal gre, w ktorej euli byloby napisane ze jesli chcesz przejsc drugi raz gre, to musisz przejsc na islam/katolicyzm/religie x, to od razu by wybuchly rewolty o nietykalnosci religijnej, ale o prawach konsumenckich to juz sie zapomina.
[25]A ten znowu swoje.
B. ci płaci za pisanie tych bredni?
Może oświeć nas jakie to są różnice w pve pomiędzy pirackim a oficjalnym serwerem skoro tak dobrze znasz temat.
Piracka wersja off-line Diablo 3 będzie w dniu premiery (max do tygodnia po premierze).
Co prawda Polska w niektórych przypadkach nie odbiega wiele
to nie znaczy, że mieszkam w Afryce i żeby sprawdzić maila
nie muszę biec na bosaka do sąsiedniej wioski.
Reasumując - I don't give shit about it.
Steamy, aktywacja przez Sieć, itd. - to dzięki Wam, fanom podobnych rozwiązań, dzieją się takie rzeczy. Producenci widzą, że uczciwy komputerowy gracz to idiota - pluje mu się w twarz DRMami, a on ociera się bezmyślnie i dalej biegnie do sklepu po nowe gry z drakońskimi zabezpieczeniami. Więc nie ma się co dziwić, że kolejne firmy próbują iść coraz dalej z tematem i proponować jeszcze bardziej inwazyjne zabezpieczenia.
I nie ma co tłumaczyć tego piractwem. My, jak i oni, wiemy, że gra będzie złamana i jak zwykle piraci wyjdą na tym najlepiej....
nie zgodze sie, gra wymaga sprytu i dobrej celnosci co na padzie juz jest prawie awykonalne, do tego obsluga inventory i precyzyjna interakcja w swiecie np znajdowanie schowkow. To raczej sie nie nadaje na konsole, wiec jesli 2 bedzie na konsolach, to mozna byc pewnym ze bedzie uproszczona. Nie tylko pod wzgledem trudnosci ale zlozonosci.
Kolejne wywody dotyczace konsol, przez "znawcow" ktorzy nawet pada w zyciu na oczy nie widzieli. Bawi mnie tez Argumento-podobne biadolenie dotyczace kwestii umiejetnosci gracza. Zalatuje to hipokryzja i to tak mocno, ze jednoczesnie obrazasz sam siebie. Skoro dla was, znajdowanie ukrytych przedmiotow jest bardzo wymagajace i przeznaczone tylko dla rynku gier na pc to naprawde brak wam sprytu i spostrzegawczosci. Tlumaczyc wam nie mam zamiaru, skoro uwazacie sie za znawcow(a po waszych wypowiedziach, choc malo inteligentnych mozna to zauwazyc) to i nie dojdzie do was przez wasze "klapki".
PS: W takim Demon/dark souls jest wysoki poziom trudnosci, gra wymaga sprytu oraz umiejetnosci taktycznych, do tego dolicz precyzje, pokazna ilosc ukrytych miejsc, brak mapy - wymagana umiejetnosc zapamietywania lokacji i orientacji w terenie i wiele wiecej. Jakos sie nie zapowiada aby taki tytul pojawil sie na pc, gdzie goruje obecnie platforma pecetowa o nazwie "facebook".
jesli na padzie masz 8 przyciskow, lacznie ze strzalem
Pady od pegazusa juz dawno przeszly do historii :)
Oczywiscie jestem przeciwny wymogu stalego polaczenia z internetem w grach. W niczym nie pomaga, a tylko szkodzi.
Polecam poprawić artykuł, na łamach serwisu Rock Paper Shotgun można wyczytać informację o tym, iż system DRM jest wysoce brany pod uwagę ze względu na piractwo, jednak GSC dalej jest w poszukiwaniach lepszego systemu antypirackiego, gdyż wiedzą jak uciążliwy jest DRM dla użytkowników.
Zrobią tak jak to było z ac 2. Całe szczęście że jeszcze jest xbox.
Wickywoo podpisuję się rękami i nogami , dosłownie napisałeś apogeum różnic między konsolą a PC i
to bez przesadzania.
Blackthorn - mam gdzieś to na temat tego PCtowy gracz kontra konsolowy, ale jedno ze zdań jakie napisałeś mnie zachęciło do odpowiedzi :)
W sumie 2 zdania.
W takim Demon/dark souls jest wysoki poziom trudnosci, gra wymaga sprytu oraz umiejetnosci taktycznych, do tego dolicz precyzje, pokazna ilosc ukrytych miejsc, brak mapy - wymagana umiejetnosc zapamietywania lokacji i orientacji w terenie i wiele wiecej.
Wysoki poziom trudnosci odnajdziemy w grach na wszystkie platformy i raz już na tym forum toczyła się rozmowa na temat trudnych gier i gracze PCtowi podali ich kilka, a konsolowi potrafili tylko podać Demon Souls, co poniektórzy wyszli obronną ręką i podali np. jeszcze Ninja Gaiden.
Fakt faktem nie ma gry typu Demon Soul/Dark Soul, ale wszystko jest do nadrobienia, ale o tym później.
Gra ze sprytem i umiejętnościami taktycznymi?
Wystarczy podać choćby Men of War. Gra tak trudna, że wielu graczy która to kupiła pewnie jej nie ukończyła, właśnie wymaga tego zmysłu :)
Brak mapy może się też odnosić do wielu gier PCtowych, gdyż tutaj jest również to spotykane.
Umiejętne zapamiętywanie lokacji, orientacja w terenie i wiele więcej, może się odnosić do praktycznie każdej gry. Co więcej dla rozgarniętego gracza, to nie jest trudne, to wchodzi automatycznie. Po kilku grach wielu będzie pamiętać gdzie są te fajne miejscówki w grach typu Just Cause 2 i GTA 4 które mają wieeelki świat :)
Jakos sie nie zapowiada aby taki tytul pojawil sie na pc, gdzie goruje obecnie platforma pecetowa o nazwie "facebook".
Wiesz, że na PC są gry zwane w PL rogalikami, nie? :)
Pograj w jeden taki RPG i powiedz, czy było proste :)
Taki Demon Souls to oczywiście co innego, ale przy rogalikach też nie jest jakiś taki wyróżniający się poziomem trudności :)
No i drugi człon tego zdania. Ty tak na serio z tym facebookiem? Myślisz, że osoby grające w GTA, cRPGi nagra zaczną w Farmville? Na Facebooku są osoby co nawet mogli konsoli nie widzieć na oczy, nigdy nie grać, ale tam se mogą pykać w jakiegoś Farmvilla. Te pisanie, że PCtowcy grają na Facebooku właśnie jest śmieszne, bo większość grająca na facebooku nawet graczem nazwać nie można O_o
Co do tego co wyżej napisałęm przy dark Souls, że "o tym później". Na PC wychodzi Wizardry Online który jest całkiem podobny do tej produkcji. Mamy postać na 30lvl? Jak po zginięciu nie odratujemy ciała w wyznaczonym czasie (choć tutaj nie wiem, czy trza odratować, czy zrobić co innego, ale i tak są konsekwencje jak nic nie zrobimy :)), tracimy cały lvl, wszystkie itemki, kase itp. Walka z mobkami jest trudna i nieraz potrzeba pomocy dlatego najlepiej w to grać w kilka osób. Wiec jednak coś podobnego do Dark Souls można wydać na PC :)
Endex -> Nie trafnie odebrales moja odpowiedz do posta drau. Tu nie chodzi o poziom trudnosci gier(i tak, na kazdej platformie znajdziesz wymagajaca gre), ale o cos innego, a dokladnie o grach wymagajacych od gracza roznych cech(spryt, zrecznosc, taktyka itd). Radze przeczytac fragment do ktorego JA sie odnioslem i bedziesz wiedziec skad sie wziela moja wypowiedz i jej sens.
No i drugi człon tego zdania. Ty tak na serio z tym facebookiem?
Tak samo na serio jak zwiazek kontrolera z umiejetnosciami, a raczej cechami samego gracza. To byl zwykly sarkazm i chyba nie musze tlumaczyc Tobie co to jest.
Te pisanie, że PCtowcy grają na Facebooku właśnie jest śmieszne, bo większość grająca na facebooku nawet graczem nazwać nie można O_o
To zalezy jak na to spojrzec. Gracz to gracz, sam nie lubie dzielenia na kategorie(zwlaszcza na PRAWDZIWY GRACZ i gracz konsolowy). Gierki na facebooku sa bardzo rozchwytywane(ilez to newsow na portalach bylo o tym), ze juz nawet najpowazniejsi wydawcy zaczynaja zabierac sie za to na powaznie.
Taki Demon Souls to oczywiście co innego, ale przy rogalikach też nie jest jakiś taki wyróżniający się poziomem trudności :)
Szczerze mowiac to pierwszy raz slysze o "rogalikach", mozesz podac jakis ciekawszy tytul, tak przy okazji. Co do dyskusji o demons/dark souls to narazie sie nie wypowiem(dark souls czeka do wyplaty, ktora jest juz jutro :D).
Co do wizardy online to ten tytul jakos mnie nie interesuje. Poprostu nie lubie MMORPG-ow(gier RTS i "sportowych" tez nie, tak swoja droga).
Mnie martwi COŚ INNEGO - mam Orange Business Everywhere Platinum Pro - niby to 43 GB danych, ALE - własnie ale, pare gier "dociągających" dane i po pakiecie.
Czuję, że znów muszę kupić grę oryginalną - po czym ściągnąć pirata i na nim grać. BEZ SENSU
e8231ue9821udihdiuh23y1idhd - sądząc z wypowiedzi to Ty jesteś pryszczatym dzieciakiem. I TROLEM do tego.
Ja gram na PC - powodów jest kilka :
LEPSZA grafika - ZNACZNIE LEPSZA, mam dwa komputery, jeden ze starńkim GTX280 i nawet on ma DUŻO lepszą grafikę niż konsola. Widać to zwłaszcza na 50 Calowej Plaźmie.
LEPSZE sterowanie, zwłaszcza w Strategiach czy grach FPP - Sorry ale Mysz + Klawiatura jest znacznie lepsza. Wystarczy powiedzić, że znajomy będący w pierwszej 20 najlepszych graczy na XBOX nie potrafi mnie pokonać. A jestem totalnym amatorem jeśli chodzi o FPP - on na padie jak na Myszy i Klawiszach - cóż, jestem lepszy.
O symulatorach lotu NIE wspominam - niedawmo nabyłem X-65F COMBAT CONTROL SYSTEM firmy Saitek a teraz jestem w trakcie uzupełniania paneli, już teraz mam : PRO FLIGHT INSTRUMENT PANEL, oraz PRO FLIGHT MULTI PANEL. Życzę powodzenia w symulatorach na padzie.
CENY GIER - ja kupuję średnio 1 nową grę miesięcznie i kilka z "klasyki" - po roku na samej różnicy cen "zarabiam" na rozbudowę sprzętu - więc sumując Gry + Sprzęt - konola wychodzi tak samo jak PC.
A PeCeta i tak mam podłączonego do Plazmy.
@wickywoo [ gry online level: 13 - Centurion ] >ad 2 - owszem, wymaga to uproszczenia bo ciezko wymagac od graczy na padzie, ze zagladnie w obszar kilkunastu pikseli w wydrazaonym pniaku drzewa zeby wyczaic schowek, albo operowac apteczka, sruba, nozem, lornetka, latarka, zmiana trybu ognia, trybu strzelania, wychylania sie, uzywania artefaktu, znajdywania artefaktu itd itp, jesli na padzie masz 8 przyciskow, lacznie ze strzalem.
Zapytam wprost: grales w cokolwiek na konsoli? W jakiegokolwiek fpsa? przyciskow moze jest parenascie, ale co stoi na przeszkodzie, by je laczyc? Jest to zreszta dosc popularny system, wiec naprawde nie widze zadengo problemu.
Zas co do gapienia sie na piksele, to tez nie widze problemu - kwestia specyfiki gry.
>ad 3 - spryt, mialem na mysli dynamizm poruszania sie i celowania, co na padzie jest gorsze od myszki. Nie chce wprowadzac znowu jakiejs glupiej wojenki bo da sie grac w fpsy na padzie, ale w takim stalkerze, gdzie headshot to podstawa, sam fakt gry na padzie zwieksza wielokrotnie trudnosc. Musi to wiec byc zrownowazone
No to edycja na konsole bedzie odpowiednia dla konsol, a edycja na PCty bedzie odpowiednia dla PCtow pod tym wzgledem - takze i tutaj nie widze najmniejszych problemow.. No bo jesli jestes graczem PCtowym, to interesuje cie tylko to, jak gra bedzie wygladala i grala na PCcie, prawda? Chyba, ze samo istnienei edycji konsolowej tak cie boli, ze nie jestes w stanie tego zniesc, z niezrozumialych dla mnie przyczyn :)
>ad1 - nie rozumiem w czym cie urazilem? bo z malej napisalem twoj nick? Nie przesadzaj, to forum nie potrzebuje dodatkowego bufoniarstwa
Nie uraziles, spokojnie. Po prostu zachowajmy jakies minimum kultury w kwestii nickow chociazby. Ja w kazdym razie ani nie przekrecam nickow, ani nie ignoruje malych/wielkich liter w nickach, wiec co jest nie tak w tym, ze oczekuje tego po innych? Mysle, ze nic :)
Blackthorn - Tak samo na serio jak zwiazek kontrolera z umiejetnosciami, a raczej cechami samego gracza. To byl zwykly sarkazm i chyba nie musze tlumaczyc Tobie co to jest.
Nie musisz, wiem co to jest :) Po prostu na GOLu jest jakaś moda pisania o Facebookowych grach i często nie wiem kto se jaja robi, a kto pisze na serio :)
To zalezy jak na to spojrzec. Gracz to gracz, sam nie lubie dzielenia na kategorie(zwlaszcza na PRAWDZIWY GRACZ i gracz konsolowy). Gierki na facebooku sa bardzo rozchwytywane(ilez to newsow na portalach bylo o tym), ze juz nawet najpowazniejsi wydawcy zaczynaja zabierac sie za to na powaznie.
Ja ogólnie lubię pisać o kimś gracz konsolowy czy PCtowy, nie mając w tym wszystkim jakieś ukrytej złośliwości. W końcu sam mam konsole jak i PCta.
Jedynie mi przeszkadza dawanie przez ludzi przynależności graczy na Facebooku do PCtowych graczy.
Czemu mi to przeszkadza? Bo Facebook to taka stronka na której gra wiele osób, co nigdy nie uruchomiły gry na konsoli i PC. Jest powiedzmy mamusia jakiegoś synusia, założyła se facebooka i patrzy, dostaje zaproszenie do powiedzmy simsów i zaczyna grać. Wysyła innym mamusiom i już mamy kilku następnych PCtowców? Wiesz o co mi chodzi :)
Co do wydawców. Fakt, że są tam pieniądze które ich kuszą, to zrobimy coś we flashu i się zarobi :)
Szczerze mowiac to pierwszy raz slysze o "rogalikach", mozesz podac jakis ciekawszy tytul, tak przy okazji. Co do dyskusji o demons/dark souls to narazie sie nie wypowiem(dark souls czeka do wyplaty, ktora jest juz jutro :D).
Rogaliki to bardzo specyficzne gry. Jak pisałem całkiem inne od Dark i Demon Soul. Ogólnie one nigdy nie grzeszą oprawą graficzną.
Najczęściej "rogalik" wyglada tak: http://www.youtube.com/watch?v=OpMnaj646sA
Ale wyszedł taki co ma fajna oprawę: http://www.youtube.com/watch?v=QrBfbQMLHvM
Dungeons of Dredmor się nazywa jakby co. Wyszła niedawno :)
Co do Dark Souls to warto :) Jest równie fajna jak poprzednik.
Endex -> Dzieki za podanie dungeons of dredmore. Chetnie sobie kupie niedlugo :D
Nie ma za co :)