Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Unreal Engine 4 i nowa generacja konsol zadebiutują w 2014 roku?

28.09.2011 12:52
1
zanonimizowany608391
3
Junior

Niech lepiej popracują nad fizyką bo ta kuleje a grafa to nie wszystko. W porównaniu do Cry Engina, Frostbite'a czy nawet Sourca to fizyka kuleje. Bynajmniej wszystkie gry z unrealem w które grałem tak było.

28.09.2011 12:53
2
odpowiedz
tybet2
158
Generał

Zieeeew. Ej, a ten skok graficzny jest w końcu w tym BF3 czy nie? Jeszcze nie grałem, więc nie oceniam po filmikach.

28.09.2011 13:12
3
odpowiedz
TobiAlex
203
Legend

f0erq UE3 korzysta z silnika PhysX.

28.09.2011 13:21
4
odpowiedz
xxxKrzysiek20
28
Centurion

2014??
Po. ich ponad 2 lata z tymi rupieciami graficznymi kolo tv..

28.09.2011 13:21
5
odpowiedz
zanonimizowany608391
3
Junior

Oo to nawet nie wiedziałem. No dobrze ale np w takim Mass Effeccie wlasciwie nie mozna nic zniszczyc. Za to największa zaleta jest optymalizacja, ktora jest chyba najlepsza ze wszystkich silnikow.

28.09.2011 13:26
6
odpowiedz
Shagwest
63
Centurion

Przecież mówili, że ten filmik przedstawia coś w rodzaju Unreala 3.9, a Unreal 4 to całkowicie inny silnik.

28.09.2011 13:28
7
odpowiedz
zanonimizowany76464
72
Senator

Również liczę przede wszystkim na rozwój takich elementów jak fizyka, destrukcja otoczenia, AI.

Bo to przede wszystkim one tworzą gameplay, a nie grafika. Wiadomo, że musi być ładnie... ale zmiany w oświetleniu wiele nie zmienią. Dlatego liczyłem na Crysisa 2, że postawią na fiyzkę... no i się zawiodłem, bo upgrade w grafice w ogóle mnie nie interesował.

28.09.2011 13:45
8
odpowiedz
zanonimizowany26519
118
Generał

Samarytanin zostal zrobiony na UDK i na tym silniku mozna robic juz ponad nextgenowy stuff ;] . UE4 to imo tylko usprawnienia ktore zauwaza developerzy ,a nie gracze ;] .

28.09.2011 13:53
9
odpowiedz
zanonimizowany4090
97
Legend

. Bynajmniej wszystkie gry z unrealem w które grałem tak było.

Grrrr

28.09.2011 14:07
😁
10
odpowiedz
zanonimizowany802708
4
Centurion

do tych wszystkich którzy twierdzili ze nowa generacja pojawi się w 2012 - hahahhahahha

28.09.2011 14:21
Radanos
11
odpowiedz
Radanos
116
Szczęść Boże

Mimo wszystko cały czas mam nadzieję, że nowe konsole ukażą się wcześniej. Chociaż o pół roku. Proszę.

28.09.2011 14:22
12
odpowiedz
TobiAlex
203
Legend

Shagwest no bo przedstawia. Problem jest taki, że EPIC już dawno powinien zmienić numerację obecnej generacji UE. Osoby, które nie są w temacie myślą, że Unreal Engine 3 to stary silnik jeszcze z 2006 (premiera Gears of War) a to błędne stwierdzenie. Obecna wersja UE3 nie ma praktycznie już nic, co było w 2006. Dla mnie Unreal Engine 3 już dawno powinien mieć nr 4 a nawet 5 w nazwie.

28.09.2011 14:48
13
odpowiedz
Chiczkok
72
Pretorianin

Gra Hawken jest robiona na silniku UDK jedna z nowszych wersji i to na dodatek DX9 a graficznie dobrze się prezentuje, po drugie ale mogę się mylić tech demo samarytanina uruchamiali na GTX580 SLI więc ciekawe jak mocne będą konsole nowej generacji nie mówiąc o cenach, po trzecie moim zdaniem konsole nowej generacji wyjdą w 2015 będzie to w końcu 10 lat od wydania X360

28.09.2011 15:04
Mortalking
14
odpowiedz
Mortalking
137
Senator

Po co każą czekać do premiery nowych konsol skoro już teraz obecne PC sobie poradzą bez problemów z tym silnikiem.

28.09.2011 15:24
😃
15
odpowiedz
zanonimizowany805082
3
Legionista

Ja się ciesze, właśnie zamierzam kupić PS3 więc dla mnie lepiej.

28.09.2011 15:48
16
odpowiedz
Drau
82
Legend

@TobiAlex [ gry online level: 56 - Generał ]: a po co maja zmieniac numerologie? przeciez to nadal jest ten sam engine, z ta sama baza kodowa, z tymi samymi fundamentami - tylko aktualizowany na biezaco.
Samo aktualizowanie silnika nie usprawiedliwia nadania mu nagle kolejnego numerka, bo to ciagle ten sam silnik, a nie jego nastepca.

28.09.2011 16:44
17
odpowiedz
tybet2
158
Generał

albo nawet 7. Jak w Firefoxie.

28.09.2011 17:02
18
odpowiedz
zanonimizowany26519
118
Generał

TobiAlex nie powinien poniewaz nadal jest to UE3 i masa nowych dodatkow tego nie zmieni . Nadal to ten sam sposob renderingu , nadal to ten sam sposob na budowanie ,animowanei ,skryptowanie. Zmian jest na tyle malo ,ze nie ma to poprostu prawa nazywac sie inaczej niz UE3 :] .

28.09.2011 18:24
19
odpowiedz
Kazioo
88
Senator

Oficjalne numerki silników to sprawa merketingowa. UE3 przeszedł takie zmiany, że dawno mogliby go nazwać UE4 czy jakby tam chcieli. CryeEngine 3 to mocno rozbudowana (przede wszystkim pod względem czysto deweloperskim) wersja CryEngine 2 - większość kodu pozostała, ale dodano potężna ilość nowego (obsługa konsol itd), chociaż w renderingu też poszli do przodu.

Silnik Source przeszedł też wiele iteracji i ponoć do dzisiaj są w nim pozostałości sprzed 15 lat z silnika Quake'a 1... (no chyba, że Carmacka ponosi fantazja na twitterze ;))

28.09.2011 18:33
20
odpowiedz
TobiAlex
203
Legend

Mr_Hyde zmian jest właśnie tyle, że to już dawno powinien być UE11 (przecież to słowa Waszego szefa - Adriana Chmielarza). Sposób na budowanie, animowanie i skryptowanie nie zmieni się nawet w "nowej" generacji. Nie zmienia się czegoś, co jest dobre. Renderer się nie zmienił? Demo Samaritan pokazuje co innego...

28.09.2011 22:07
vojak_2
21
odpowiedz
vojak_2
40
Generał

wszystko fajne, ale na dobry sprzet trzeba dać troche kasy

28.09.2011 23:27
22
odpowiedz
tybet2
158
Generał

Wolę wydać kasę i mieć graficzną rewolucję jak w 2007 roku. Od tamtej pory nie ma co zmieniać PC-ta chyba, że się ma ku temu niezły powód (ja miałem aż 2 XD).

A tak w ogóle wolę grywalność niż grafikę. Nowe gry są słabe. Na palcach 1 ręki mogę policzyć gry, które moim zdaniem opłacało się kupić w tym roku.

Wiadomość Unreal Engine 4 i nowa generacja konsol zadebiutują w 2014 roku?