Unreal Engine 4 i nowa generacja konsol zadebiutują w 2014 roku?
Niech lepiej popracują nad fizyką bo ta kuleje a grafa to nie wszystko. W porównaniu do Cry Engina, Frostbite'a czy nawet Sourca to fizyka kuleje. Bynajmniej wszystkie gry z unrealem w które grałem tak było.
Zieeeew. Ej, a ten skok graficzny jest w końcu w tym BF3 czy nie? Jeszcze nie grałem, więc nie oceniam po filmikach.
2014??
Po. ich ponad 2 lata z tymi rupieciami graficznymi kolo tv..
Oo to nawet nie wiedziałem. No dobrze ale np w takim Mass Effeccie wlasciwie nie mozna nic zniszczyc. Za to największa zaleta jest optymalizacja, ktora jest chyba najlepsza ze wszystkich silnikow.
Przecież mówili, że ten filmik przedstawia coś w rodzaju Unreala 3.9, a Unreal 4 to całkowicie inny silnik.
Również liczę przede wszystkim na rozwój takich elementów jak fizyka, destrukcja otoczenia, AI.
Bo to przede wszystkim one tworzą gameplay, a nie grafika. Wiadomo, że musi być ładnie... ale zmiany w oświetleniu wiele nie zmienią. Dlatego liczyłem na Crysisa 2, że postawią na fiyzkę... no i się zawiodłem, bo upgrade w grafice w ogóle mnie nie interesował.
Samarytanin zostal zrobiony na UDK i na tym silniku mozna robic juz ponad nextgenowy stuff ;] . UE4 to imo tylko usprawnienia ktore zauwaza developerzy ,a nie gracze ;] .
. Bynajmniej wszystkie gry z unrealem w które grałem tak było.
Grrrr
do tych wszystkich którzy twierdzili ze nowa generacja pojawi się w 2012 - hahahhahahha
Mimo wszystko cały czas mam nadzieję, że nowe konsole ukażą się wcześniej. Chociaż o pół roku. Proszę.
Shagwest no bo przedstawia. Problem jest taki, że EPIC już dawno powinien zmienić numerację obecnej generacji UE. Osoby, które nie są w temacie myślą, że Unreal Engine 3 to stary silnik jeszcze z 2006 (premiera Gears of War) a to błędne stwierdzenie. Obecna wersja UE3 nie ma praktycznie już nic, co było w 2006. Dla mnie Unreal Engine 3 już dawno powinien mieć nr 4 a nawet 5 w nazwie.
Gra Hawken jest robiona na silniku UDK jedna z nowszych wersji i to na dodatek DX9 a graficznie dobrze się prezentuje, po drugie ale mogę się mylić tech demo samarytanina uruchamiali na GTX580 SLI więc ciekawe jak mocne będą konsole nowej generacji nie mówiąc o cenach, po trzecie moim zdaniem konsole nowej generacji wyjdą w 2015 będzie to w końcu 10 lat od wydania X360
Po co każą czekać do premiery nowych konsol skoro już teraz obecne PC sobie poradzą bez problemów z tym silnikiem.
Ja się ciesze, właśnie zamierzam kupić PS3 więc dla mnie lepiej.
@TobiAlex [ gry online level: 56 - Generał ]: a po co maja zmieniac numerologie? przeciez to nadal jest ten sam engine, z ta sama baza kodowa, z tymi samymi fundamentami - tylko aktualizowany na biezaco.
Samo aktualizowanie silnika nie usprawiedliwia nadania mu nagle kolejnego numerka, bo to ciagle ten sam silnik, a nie jego nastepca.
TobiAlex nie powinien poniewaz nadal jest to UE3 i masa nowych dodatkow tego nie zmieni . Nadal to ten sam sposob renderingu , nadal to ten sam sposob na budowanie ,animowanei ,skryptowanie. Zmian jest na tyle malo ,ze nie ma to poprostu prawa nazywac sie inaczej niz UE3 :] .
Oficjalne numerki silników to sprawa merketingowa. UE3 przeszedł takie zmiany, że dawno mogliby go nazwać UE4 czy jakby tam chcieli. CryeEngine 3 to mocno rozbudowana (przede wszystkim pod względem czysto deweloperskim) wersja CryEngine 2 - większość kodu pozostała, ale dodano potężna ilość nowego (obsługa konsol itd), chociaż w renderingu też poszli do przodu.
Silnik Source przeszedł też wiele iteracji i ponoć do dzisiaj są w nim pozostałości sprzed 15 lat z silnika Quake'a 1... (no chyba, że Carmacka ponosi fantazja na twitterze ;))
Mr_Hyde zmian jest właśnie tyle, że to już dawno powinien być UE11 (przecież to słowa Waszego szefa - Adriana Chmielarza). Sposób na budowanie, animowanie i skryptowanie nie zmieni się nawet w "nowej" generacji. Nie zmienia się czegoś, co jest dobre. Renderer się nie zmienił? Demo Samaritan pokazuje co innego...
Wolę wydać kasę i mieć graficzną rewolucję jak w 2007 roku. Od tamtej pory nie ma co zmieniać PC-ta chyba, że się ma ku temu niezły powód (ja miałem aż 2 XD).
A tak w ogóle wolę grywalność niż grafikę. Nowe gry są słabe. Na palcach 1 ręki mogę policzyć gry, które moim zdaniem opłacało się kupić w tym roku.