Konsolowa wersja gry Crysis z polskimi napisami
za 69zł to niezły interes, sam bym kupił gdybym miał konsole i nie wydał kilkuset złotych na karte graficzną (gtx 460) żeby pograć w crysisa na pc w maxymalnych ustawieniach ;)
Kacperpol ciekawe gdzie, bo jakoś po patchu 1.9 + dx11 + textury hi-res tego kompletnie nie widać, wręcz przeciwnie.
TobiAlex - W grafice może i po tych patchach nie, ale w samej rozgrywce jak najbardziej. Została ona bardzo spłycona.
Lukas - Cry of Duty. :D
Crysis 2 to nie Crysis, to Call of Duty!!! oneenoenene
Mi Crysis 2 się bardzo spodobał, choć na poczatku był "mmmhm" ale po ukończneiu czułem zadowolenie.
Nie ma jednak startu do jedynki, mimo że to FPS wciągnął mnie na naprawdę baardzo dlugo. Spędziłem sporo miesięcy bawiąc się w misjach z kampanii, na dodatkowych kampaniach i mapach. Nie wiem jak C2 ale Crysis miał/ma niezłą scenę moderską, jest sporo ciekawych rzeczy do pobrania i sprawdzenia, oczywiście głównie są to mapy-kampanie. Zakladam że modowanie rozgrywki jest bardziej skomplikowane dlatego takie proporcje.
Został mi posmak po dwójce, mianowicie jesli wymienić by część broni i przeciwników, troche przebudować mapy mógłby być kolejny shooter jakich teraz pełno. Taki bardziej sci-fi CoD, czułem się inaczej grając w pierwszego Crysisa. Lepiej :)
Lukas172_Nomad_ => nie do końca, ale generalnie masz rację, mimo że starałeś się by Twój post 'ociekał' ironią :)
http://www.youtube.com/watch?v=i3vO01xQ-DM
Ten trailer na PC bije na głowę wersję konsolową, zwłaszcza klimatem...Jakoś tylko dość słaba...
Dla mnie to nie wypali.Słaba sprzedaż gwarantowana.Widziałem tego brzydala na konsoli i jest ogromna różnica między wersją PC a konsolową.Odradzam!
gralem w crysis 2 i mam pytanie czy oplaca sie kupic 1 na xklocka chodzi mi oczywiscie o fabule
Do RossoNero
Przecież wersja na konosli jeszcze nie wyszła, więc jak mogłeś ją widzieć?
nadolle Jest pełno screenów w necie przedstawiających te same miejsca z gry na obu platformach i widać gołym okiem kolosalną różnicę między PC a Konsolą.Roślinność jest np obcięta o połowę.
Tutaj macie zdjęcie porównujące.To chyba wystarczy xD http://cdn.ps3site.pl/files/2011/09/230.jpg?b5e7d4
@RossoNero [ gry online level: 13 - Pretorianin ]: chlopie.. ale nie rozuemim. Czego ty sie spodziewasz? Ze sprzet z 2005 roku bedzie sobie radzil z grafika typu Ultra sprzetow dzisiejszych? Przeciez to smieszne podejscie. Moze jeszcze daj porownanie do Crysisa z photorealistic gfx modem, co?
Bardziej fair byloby porownanie do sprzetu PC o porownywalnej mocy do konsol i wtedy by sie okazalo o ile rzeczywiscie odstaje grafika.
@Kmarkopl [ gry online level: 28 - Chorąży ] >Trailer zrobiony na wersji PC ! niech pokażą grę z konsoli !
Co ty pitolisz..
RossoNero ma rację. Mamy czarno na białym "zaawansowanie" technologiczne CryEngine3. A wystarczyłoby skorzystać z silnika Chrome Engine 4 albo Frostbite 1.5 i mielibyśmy co porównywać. W tej sytacji nie dziwię się, że sprzedają to w dystrybucji elektronicznej w cenie używki. Grafika bardziej pasuje na rok 2000-2004 czyli przed erą aktualnej generacji konsol.
RossoNero-->baranie,ten screen z pc jest po modach...
Grafika bardziej pasuje na rok 2000-2004 czyli przed erą aktualnej generacji konsol
Hahahahahhahahhahaa...Padłem...
@gameboywik Padłeś, powstań;)
Niestety ale Crysis na konsole niedorasta do pięt takiemu FarCry2 czy BadCompany2. Bogactwo zieleni miażdży wyrób crysisopodobny(pc).
Sądziłem, że po tylu latach od premiery konsolowa wersja będzie chociaż nawiązywać do Crysisa po przeróbkach typu ultra-realistic. Srogo się zawiodłem.
Wyjdzie gra to możemy pogadać ;] Na takich trailerach to gówno widać,a już ten screen to masakryczna jakość...
W końcu sobie zagram w to płynnie bez babrania się w tonach opcji. Chyba tylko 1600 MSP to trochę dużo, ale na Resident Evil 4 HD też się skusiłem pomimo dużej ceny.
OGLĄDAĆ i już się nie kłócić!
http://www.youtube.com/watch?v=yLkcZSp6kq0
http://www.youtube.com/watch?v=YnTSj4f20Js
Filmik przedstawia Crysisa na X360 i wersje PC z ustawieniami Low. Czasem wersja PC wygląda lepiej co mnie nawet zdziwiło.
Przykre, ale Krysia, przynajmniej na Xboxie strasznie odstaje od PCtowego pierwowzoru.
@20 wyraźnie widać, że na konsolach nie doskonałości graficzne chcą zamaskować maskami graficznymi wszelkiego typu, oraz innym bloomem, dodatkowo widać, że zestawienia zostały zrobione z korzyścią dla konsol.
@los amigos [ gry online level: 12 - Chorąży ] >Sądziłem, że po tylu latach od premiery konsolowa wersja będzie chociaż nawiązywać do Crysisa po przeróbkach typu ultra-realistic. Srogo się zawiodłem.
Taaa.. ultra-realistic.. co jeszcze?
No bo przeciez sprzet konsolowy z wiekiem dostaje coraz wiecej mocy, dodatkowych Ghz, Mhz oraz GB i rdzeni, prawda?
Obudz sie, chlopie.
@Endex: w tych videosach imo nie wszystkie sceny sa na low.
@Drau
no, np. przez update'y online albo tymi na płytach z kolejnymi tytułami.
Czas mieli na optymalizację, ale i tak nie robił tego Crytek DE tylko Crytek KR więc czego tu oczekiwać.
Do wszystkich tych, co porównują Crysisa z pierwszego trailera do PCtowej wersji - wersja z trailera była wczesnym buildem. Crytek wypuścił screeny z późniejszej wersji:
http://www.lensoftruth.com/crysis-remastered-trailer-compared-by-crytek/
@los amigos [ gry online level: 12 - Chorąży ] >@Drau
no, np. przez update'y online albo tymi na płytach z kolejnymi tytułami.
Czas mieli na optymalizację, ale i tak nie robił tego Crytek DE tylko Crytek KR więc czego tu oczekiwać.
Ale hardware z 2005 roku stac tylko na to, na co go stac. Przeciez w konsolach od czasu premiery nie bylo zadnych hardware'owych zmian.
Optymalizacja daje duzo, to prawda, ale nie czyni cudow. A ty sie cudow spodziewasz.
Drau - też tak uważam, ale pewny jestem tylko skoku z samolotu, że nie był na low. Dlaczego? Były chmury, na Low nie ma chmur jak dobrze pamiętam. Reszta wygląda jak low widać to np. po drzewach. Nie jestem pewny sceny z robotem, bo tam wszystko niewyraźne jest :)
@Drau
Niezupełnie a na pewno nie do końca tylko tak może być. Wszystko można zrobić także programowo(softwareowo). W tym przypadku narażamy się jednak na drastycznie zmniejszoną wydajność i płynność animacji. Nie zapominajmy jednak, że na pokładzie konsol mamy po 3 rdzenie taktowane 3,2 GHz a to nie jest mało. Wiadomo, że pamięć w tym przypadku jest wąskim gardłem, ale dzięki np. kartom pamięci te procesy można wspomóc.
Wszystko co opisałem stanowi pewien element utopi, bo z wiadomych przyczyn nikt nie zdecyduje się na tak czasochłonny proces optymalizacyjny. Microsoft w pewnym sensie wyciagnął do programistów pomocną dłoń i sposób "upakowania" danych podniósł w kilkunastu procentach tzw. XGD3(poprzednio XGD2).