Star Conflict | PC
http://conceptart.org/forums/showthread.php?t=234083 -> link do MakingOf concept artysty który pokazuje jak robił statek
Właśnie ruszyła Closed Beta. Aktualnie są ostatnie chwile na możliwość wzięcia w niej udziału.
Trzeba wejść na forum gajiinent. - http://forum.gaijinent.com/index.php?/topic/6844-cbt-access/
Przeczytać najlepiej co tam jest napisane, zarejestrować się i poprosić o klucz.
Zapraszam także do pierwszego Polskiego clan'u w tej grze :3. - http://forum.gaijinent.com/index.php?/topic/6314-polish-pigs/
Pozdrawiam :3.
Higaranin -> zrobilem jak napisales... zobaczymy co z tego wyjdzie
gra fajnie wyglada ale jak bedzie na prawde to sie okaze.
Nie wiem czemu ale sama konstrukcja gry bardzo przypomina mi World of Tanks ulepszenia, dróżyny, drzewko rozwoju. Sama gra wygląda pięknie i ma naprawdę niewielkie wymagania sprzętowe. Nadchodzi chyba nowy lider jeśli chodzi o strzelanki w kosmosie. Bardzo wciąga.
szczerze odradzam jak nie chcecie się denerwować - mimo wersji beta gracze używają już nielegalnych programów - osobiście czasem jeszcze zagram - ale wychodzę jak tylko trafie na tych co się wspomagają czymś z poza dostępnych w grze środków - chcąc grać tu uczciwie nie macie szans się wybić
bo to są ci sami twórcy to ich pierwsza gra
pay to win? hahaha dobre :D masz mozliwosc kupienia statkow, i sa onne inne jasne, ale tak na prawde niczym sie nie roznia pzoa wygladem i systemami (liczba systemow statku ciagle ta sama) poza tym jedynym miejscem gdzie masz pay to win to uzycie rakiet ktorych i tak nikt nie uzywa za kase bo sie nie oplaca! mozesz przyspieszyc upgrade broni czy jakiegos systemu statku, ale mozesz to tez zrobic normalnymi srodkami i wcale nie ejst tak dluzej. ergo, ludzie wydaja kase na statki bo fajnie wygladaja, a nie ze sa lepsze. osobiscie poelcam gre, pvp jest na rpawde dobre - ps o hakach w tej grze jeszcze nie slyszalem, ale tutaj sie nie wypowiem
Dokładnie płatności tylko troche ułatwiają na początku, a gdy ktoś juz doszedł do ostatniego tiera to tam już nie ma statków premium i liczy sie tylko skill.
Nudna gra, początkowo szybko się zdobywa nowe statki, potem postęp bardzo zwalnia. Największą wadą jest praktyczny brak możliwości modyfikacji kupionych maszyn. Każda maszyna ma 1 slot broni podstawowej, 1 slot rakietowy, 1 specjalną umiejętność, 2 zdolności czynne i kilka pasywnych. Żadnego kupowania nowych silników, osłon czy dodatkowych broni. Misje nudne, mapy nieciekawie zaprojektowane. Nie polecam
mam kłopot z grą, a mianowicie taki, że z niewiadomych powodów obraz robi mi się zielony i się rozmazuje, przez co tracę orientację i nie widzę, co się dzieje. Czy ktoś wie, jak temu zaradzić, bo gra fajna i szkoda by nie grać w nią
@Woocah89 nie wiem czego ty oczekujesz, ale do tego typu gier to przede wszystkim gameplay w PvP reszta to wartosc dodana, a tutaj ida na prawde solidnie. jeszcze mi powiedz ze CS jest do dupy bo w BF jest tyle mozliwosci, a teraz zobacz jaka jest popularnosc obydwu gier. mozesz powiedziec co ci nie gra w produkcie, ale nie odradzaj nikomu tylko dlatego ze tobie sie nie podoba, niech sprobuja.
Świetna giera bardzo podoba mi się grafika, modele statków,mapy,efekty, przynajmniej jest jakaś alternatywa dla ludzi którym klimaty II wojny światowej nie podchodzą, może nie jest ta gra tak rozbudowana jak War Thudner, ale myślę że za parę miesięcy twórcy dadzą kopa tej produkcji bo jest cudowna dla fanów SC-FI oczywiście.
@omatkoicorko - odradzam, ponieważ wg. mnie gra jest nudna. To moja subiektywna opinia i moja rada, nikt się tym nie musi sugerować.
Nie przepadam za symulatorami ale swego czasu zagrywałem się nieco w Mechwarrior Online. Każdy mech był inny i można było dostosować go do własnych preferencji, zmieniając rodzaje broni, pancerz, rakiety, dodatkowe moduły itd. Dawało to ogromną ilość możliwości co urozmaicało rozgrywkę, i dzięki temu po setkach rozegranych meczy dalej grało się dobrze eksperymentując z nowymi buildami.
Tutaj tego nie ma. Możesz zmieniać statki ale w gruncie rzeczy cały czas latasz tym samym. Przynajmniej ja miałem takie wrażenie.
Witam.
Napisze "swoje 3 grosze"
Gra jak dla mnie 6/10
1- bardzo grywalna (powtarzające się sceny rekompensowane są dynamiką walk)
2- PVP nie są zdominowane przez graczy o "przepłaconych kontach" można wygrać walkę z wrażeniem
autentyczności i braku "dopalaczy".
3- Rozwijanie konta jest logarytmiczne w pozytywnym sensie.
Zauważalny wpływ wysiłków gracza na rozwijanie konta.
Podsumując:
Gra dobrze zbalansowana i z możliwością własnych kierunków rozwoju.
Daje efekty przy wzmożonej pracy a płacenie w dodatkach pozwala na zdobywanie lvl-a a nie przewagi w PVP.
Polecam jako odskocznia i bez spiny grę dla szukających rozrywki w "tech" klimacie.
Zaniepokojona dobrym kierunkiem w tej grze.
Gram w ta gre od poczatku i jestem jej ogromnym fanem. Najwazniejsze to zwyciezyc horobe lokomocyjna poniewaz przy bitwach na wyzszym lv tepo jest zawrotne. A jak to w kosmosie bywa nie ma gory ani dolu. Polecam kazdemu kto lubi sobie czyms polatac :D
Ja rónież gram w Star Conflict, Bardzo przyjemna darmowa gra MMO. Można sobie postrzelać ;D Nagrałem nawet filmik z krótkim Gameplay-em : https://youtu.be/o_NNgiNljKM
Bardzo polecam, moja ulubiona gra. Bardzo rozbudowana, ogromna ilość statków i możliwości ich modyfikacji, frakcje, otwarta przestrzeń, masa broni i niezliczona ilość aktywnych modułów. Kilka trybów gry, każdy znajdzie coś dla siebie. Możesz wpływać na grę, jest forum na którym publikujesz swoje pomysły, które chcesz zobaczyć w grze, możesz napisać co ci się nie podoba, moderatorzy wszystko sprawdzają i duża część pomysłów jest włączana do gry. Wymagania niskie, a gra wspaniała. Co prawda na początku można się łatwo zniechęcić, ale po osiągnięciu 15 rangi (ok. 1 miesiąc) masz znacznie więcej możliwości niż na początku i gra jest o wiele, wiele ciekawsza. Tutaj jest link z którego można się zarejestrować, dostajesz z niego 100 dodatkowych galaktycznych standardów (waluta premium) i ja też dostaję jakieś bonusy ;) : [link]
coś nie tak z tym linkiem jeszce raz podam star-conflict.com/en/registration?r=userinvite_1643924
Star conflict to jedyna taka gra zręcznościowa si-fi na rynku, spędziłem w niej wiele godzin raczej dni. Nigdzie nie mozna się tak pokręcić jak tu. Mozna tu znaleśc statki od interceptorów do destroyerów. Jest wiele róznych rozgrywek Pvp, pve, co-op walki drednotów i specjalne operacje. Najbardziej przypadły mi do gustu walki drednotów obmyślanie strategii na drużynę przeciwnika. Każdy statek ma określone moduły i specjalność w walce. Wszystkie przedmioty w grze mozna zdobyć ale niestety poświęcając bardzo duzo czasu jesten z wiekszych minusów. Od wprowdzenia klasy wsparcia ogniem czyli destroyerów gra zrobiła się nie zbalansowana i z czasem developerzy zaczeli tworzyć bronie z aimem i modóły które zmniejszają mobilność statkom ich wytrzymałość ( szczególnie mam na myśli klasę Elydium) . Zwykłe statki dostepne graczom bez płacenia, nie mają juz dużego wpływu na bitwe i cieżko sie nimi odnaleść w rozgrywce gdzie znajdują sie statki klasy elydium albo destroyery. W grze mozna zdobyć tak zwanego golda poprzez handel, przedmioty mozna zdobyć przez zdobywanie tak zwanego iridium. Gra jest bardzo dobra moim zdaniem mogła by sie bardzo rozwinać ale niestety idzie w złym kierunku. Coraz mniej jest graczy, zostało w niej wiekszość starych tak zwanych,, wyjadaczy,, 8/10 :)
Gra uzależniająca, wciągająca na lata - może za sprawą świetnej muzyki, dynamicznej akcji, a może procesowi gromadzenia zasobów i budowania statków.
Z trzema dłuższymi przerwami gram od 2014, a w 2013 uruchamiałem wersję beta.
Nie jest to Pay to Win (P2W), aczkolwiek aby zdobyć wszystkie 269 statków, jakiś 8-9 trzeba kupić jako DLC, a aby zbudować inne i zdobyć większość osiągnięć, potrzeba około roku grania 24/7, czyli 3 lata codziennie po 8 godzin. Ja mam obecnie 267 statków - jeden muszę kupić jako DLC w okresie świątecznym, a drugi wygrać w konkursie developerskim.
Mamy tu regularne 90 dniowe eventy na zbudowanie nowych statków - nie trzeba kupować passów, aby zbudować taki statek.
Co do PvP to niestety dość często nie da nic zrobić - gra daje jakiś losowy boost, jakby minimalizując lag jednej strony, że druga nie jest w stanie nieskrępowanie latać, ani w nic trafić. Innym razem wygrywa się łatwo. Być może to dalsze problemy ograniczania ilości serwerów i ich dociążenia, albo próby dopasowania lokalizacji graczy do lokalizacji serwera.
Do tego misje, całkiem rozległy open-space i walki z botami, oraz walka o wpływy i zasoby w Portalach i Podbojach Sektorów.
Nie jest wymagająca sprzętowo, a grafikę ma świetną. Działa także na Linux zarówno w warstwie emulacji Windows API z Wine/Proton, jak i natywnie jako aplikacja linuksowa - tu polecam dystrybucję Manjaro (bazującą na Arch), bo Linux Mint ma jakieś problemy z poprawnym wsparciem Vulkan API.