Testujemy tryb multiplayer w grze Trackmania 2: Canyon
Mały błąd przy 'opisie' obrazka: "Niektóry trasy gwarantują ciekawe doznania."
A powinno być: "Niektóre trasy gwarantują ciekawe doznania."
Lojalnie uprzedzam - Trackmania wciąąąąągaaaaa :D
A jeszcze jedno kółeczko, a jeszcze tylko raz spróbuję pobić Personal Best, a nie wyszło więc jeszcze raz... i jeszcze jeden... o cholera!!!!! 4 nad ranem!!! :D No dobra, to już ostatni raz.... i 5:00 ;p
A czy ten drift przypadkiem nie spowalnia pojazdu minimalnie, tak jak to ma miejsce w TMNF?
Zwalnia, ale nie aż tak jak w TMN - w niektórych miejscach trzeba go użyć bo inaczej uciekają sekundy;) Jazda metodą gaz-hamulec-gaz już się nie sprawdza.
Gaz-hamulec-gaz? Przeważnie tylko popuszczam gaz na ułamek sekundy.. Jeśli mowa oczywiście o dłuuugich zakrętach ;)
Jeśli Canyon to (z grubsza) tylko nowa sceneria to pozostanę przy darmowej wersji..
No, ale tak czy siak wolę trasy, gdzie trzeba trzymać gaz cały czas i liczy się cholerna precyzja.. Co w połączeniu z wymyślną trasą skutkuje 2 minutami poszukiwania gdzie jechać, a później następuje ostra walka..
Trasy techniczne też czasami bywają fajne.. :)
Arxel--->Drifty wykonujemy też w ciasnych zakrętach (tak jakbyś wjeżdżał w nie na hamulcu ręcznym). Na luzie też można, ale czasem się po prostu nie da kiedy widzisz ścianę przed sobą;)
Jeśli Canyon to (z grubsza) tylko nowa sceneria to pozostanę przy darmowej wersji..
Z grubsza to tak na razie wygląda, ale beta nie odsłaniała wszystkich rzeczy, więc ciężko stwierdzić co pełna wersja będzie jeszcze oferować.
Początkowo, kiedy zobaczyłem pierwsze newsy o TM2: Canyon to myślałem, że wracają do korzeni, ale dodadzą wiele nowych elementów. Teraz, im więcej o tym czytam, tym bardziej trwam w przekonaniu że ta seria cofa się w rozwoju. Przecież identyczna sceneria była dostępna już w jedynce + 2 inne. Nie wspominając już o United, gdzie środowisk było 7. Samym gameplayem się niczym nie różni, wciąż chodzi o to samo (w sumie to dobrze, ale nie zmienia to faktu, że ktoś, kto na dzień dobry dostanie TM2 do ręki i bedzie oczekiwał jakichś innowacji, to się ostro zawiedzie), menu jest praktycznie identyczne, malowanie pojazdów również, multi jest też bardzo podobne, jeśli nie takie same (m.in. podium po skończonym wyścigu jest identyczne). Zmiany, które na razie wyłapałem to: inny samochód, drift, wizualny model zniszczeń, trochę lepsza grafika, więcej naklejek w edytorze samochodu (SZOK!), kilka odświeżonych elementów w edytorze tras i jakieś drobne zmiany kosmetyczne. Jeśli w finalnym produkcie nie pokażą czegoś więcej, to ludzie będą kupować 1/7 gry, którą mogą mieć dużo taniej.
zgadzam się z tobą Wocash powinni dać przynajmniej tyle srodowisk co w united to by bylo bardzo dobra gra przy zmienionejk grafice ladnie by prezentowaly sie miasta czy łąki
Trakmania Nations/United Forever była fajna :P Szczególnie w trybie 3D (mam jeszcze okularki) A już niektóre trasy to dzieła sztuki: http://www.youtube.com/watch?v=HhNGTLMgkgs :P
ManiaScript daje ogromne możliwości, ale narazie nikt go nie ogarnia, bo nie ma do niego żadnych przewodników. W edytorze też jest kilka przydatnych narzędzi np. kopiowanie fragmentów tras, zapisywanie ich i wykorzystywanie w następnych trasach (bardzo przydatne, możesz sobie zrobić las wielkości 9x9, dzięki czemu ma się w przyszłości mniej pracy). Sęk w tym że twórcy dość mocno okroili betę.
Po filmiku gramy i tej zapowiedzi mogę stwierdzić, że to będzie hit. Niektóre trasy prezentowały się wręcz kosmicznie :)
fajny arcade, grafika też nawet ale pewnie kilka błedów bedzie miała