Tryb kooperacji w Battlefield 3 - gamescom 2011
Świetnie, lubię COOPy
co-op tylko na konsolach czy na pc też będzie?
@7ymek Niby dlaczego miałoby nie być co-op na PC...?
Animacja jest odrobinę bardziej toporna, ponieważ przy coopie obserwujemy przez większość czasu postać kierowaną przez żywego gracza a nie pięknie "wyreżyserowanego", oskryptownego żołnierza z trailerów :) Wystarczy przeanalizować pod tym kątem gameplay z pecetowej bety choćby ten http://www.youtube.com/watch?v=OYX7BtJGanc , żeby to zauważyć nawet na pc.
No i na konsolach ten Battlefield wcale taki zły nie będzie.
Grywalność taka sama będzie, i chyba to najważniejsze. Grafika? Grafikę to ja będę miał w next-genach, jak wyjdą. A obecne staruszki i tak dużo jeszcze potrafią z siebie wykrzesać.
@Pizystrat what? Technicznie bf3 na ps3 wymięka no ale może nie będzie źle... widać iż mw3 na 'przestarzałym' engine na konsolach będzie śmigało dużo lepiej i pewnie przyjemniej ( większy fps)..
Niestety ale fun na konsolach będzię mniejszy jak na PC - gdyż przynajmniej mi super mega rozdziałka, tekstury itp dodają dużo frajdy do rozgrywki!
BF3 jak i mw3 odpale na x360 ... ale wpierw nowe GEARS'y :]
maxan - mam to w du..pie i sram na grafike dla mnie ma byc fabuła i grywalnosć. jezeli dla niektórych liczy sie tylko grafa no to sory
annholy ---> Co Ty mówisz ? Chyba nie myślisz że Dice przygotował dwie wersje animacji dla postaci sterowanej przez bota i przez człowieka. Biegnący czy czołgający się żołnierz bez względu na to czy jest botem czy nie wygląda identycznie.
czekamy czekamy nawet jesli na konsole ma byc troche slabsze to i tak czekam na mojego pre-ordera.
To nie jest kwestia innej animacji tylko innego poruszania się. Wystarczy, że obejrzysz pierwszą minutę filmiku, który linknąłem - przecież ten biegnący i skaczący żołnierz wygląda jak Struś Pędziwiatr :). W każdym multi postać sterowana przez żywego gracza wygląda jakby nie mogła się zdecydować czy chce iść do przodu czy do tyłu, gdy przyklęka celując po czym nienaturalnie zrywa się do biegu, gdy w biegu skacze to często wygląda jakby fruwała nad przeszkodami. Poziom animacji i takiej "filmowości" czy naturalności w multi postaci na które patrzymy jest niemożliwy do osiągnięcia. Co innego single playerowe oskryptowane scenki w stylu Hard Lockera a co innego multi.
*miało być Hurt Locker'a :P
Jak dla mnie Bad Company 2 było po prostu inne od np. MW2, przez co na pewno ciekawsze, przynajmniej w singlu. Teraz EA postawiło na jakiś większy konflikt czyli dokładnie to samo, jak w nadchodzącym MW3. Nie mam pojęcia czy to wypali, ale prawda jest taka, że wcześniej dostawaliśmy dwie dość podobne, ale jednak różne gry pod wieloma względami. Teraz będzie inaczej, co mnie trochę martwi. Na pewno zagram w obie produkcje, bo są tego warte ( do tego naprawdę fajny multik w MW 3) :)
"karabin z podświetlającym żołnierzy celownikiem"
Nie mam pytań O_o
Niestety ale fun na konsolach będzię mniejszy jak na PC - gdyż przynajmniej mi super mega rozdziałka, tekstury itp dodają dużo frajdy do rozgrywki!
Dużo mniejszy? No właśnie, człowieku. Dla ciebie chyba. A ja mówiłem o sobie. Oczywiście, że chciałbym by na konsoli była taka sama grafika jak w wersji PC, ale to niemożliwe. Tak czy inaczej gra będzie ładna, bo chyba nie brzydka, a będzie oferowała przecież zbliżoną grywalność, szczególnie w multi, bo jakoś gram w BC 2 na Xboxie i jestem oczarowany.
Pizystrat---->i tu cie zmartwie bo tylko kampanie i COOP dostaniemy taki sam jak na pecetach no oczywście gorsza grafika będzie ale w multi będzie tylko 24 graczy to raptem 12 graczy na team więc mapki muszą być dużo mniejsze niż na peceta już bym wolał stary silnik dla konsol ale 48 lub 42 graczy na serwie a to co w BF najlepsze pójdzie się jeba... czyli wilkie bitwy
czyli graficznego szału na konsoli nie będzie sick !!!