300 tysięcy nowych graczy. Age of Conan: Unchained święci sukcesy
No i co z tego? To chyba normalne ze jak co jest za free to sie to sprawdza czy fajne.
BTW. Z WoW ucieklo w ostatnim kwartale 300k - do Conana przyszlo 300k. :) Ciekawy zbieg okolicznosci z cyframi. :) Chociaz wiekszosc uciekinierow z WoW idzie grac w RIFT raczej, nie w AoC.
A Rift przekroczył już chociaż ten pierwszy milion? Bo kurcze, graczy im od pół roku przybywa a tu cicho...
Zacznijmy od tego czy czasem im nie ubywa Rift ciagle nie zachwyca i wiekszosc po osiagneciu max lvl konczy przygode z Riftem
Tworcy mowia za maja tendencje wzrostowa i gra sie rozwija i nie ma powodu by im nie wierzyc. Tak samo jak nie ma powodu by nie wierzyc w 11mln ludzi w WoW. W obu przypadkach mamy slowo developera i albo wierzymy albo i nie. :)
"Zacznijmy od tego czy czasem im nie ubywa Rift ciagle nie zachwyca i wiekszosc po osiagneciu max lvl konczy przygode z Riftem"
To czy nie zachwyca to kwestia gustu. Dla mnie np. jest 500 razy lepszy niz nudny i statyczny WoW. NIe mowiac jzu o tym ze co miesiac dostaje soczystego, duzego patcha - to ewenement w MMO (szybkosc dodawania features i contentu).
A codo tego ilu ludzi konczy zabawe i kiedy to ofc masz oficjalne dane? Znasz ta "wiekszosc" osobiscie?
Bo ja widze full ludzi w RIFT gdzie sie nie obroce. Zankomitawiekszosc serwerow jest High/Medium. Gra jest sukcesem - deal with it. Jak na to ze ma niecale pol roku to nawet zajebistym sukcesem bo kazde MMO od premiery WOW'a po 6miesiacach swiecilo pustkami i lizalo rany a RIFt nie tylko tego nie robi co patrzac na czestotliwosc i jakosc update'ow nie ma zamiaru tego robic. A firma robiaca go robi sobie na boku jeszcze dwa MMO. Mysle ze komercyjnie stoja calkiem dobrze.
Za to mam oficjalne dane kiedy i jak quituja ludzie z WoW:
http://www.eurogamer.net/articles/blizzard-70-percent-of-new-wow-players-dont-get-past-level-10_1
70% quituje przed osiagnieciem lvl 10. To dopiero osiagniecie.
10/02/2010
Jakieś dane po premierze Cataclysmu, gdzie cały świat został kompletnie przemodelowany, przez co levelowanie jest teraz o wiele ciekawsze?
Pinokio21 Blizzard widzi ile ludzi ma subskrypcje a w darmowych mmo zaraz założę nowe konto i już nigdy się do niego nie zaloguje - dla nich i tak liczy się jako nowy gracz. Nie ma powodów, aby twórcom AoC nie wierzyć? Są setki powodów.
Te dane, co podałeś - quitują przed osiągnięciem 10lvl. Zgadza się, bo teraz do 20lvl można grać non-stop, bo to taki trial.
Wierz lub nie co mnie to obchodzi. I tak te dane sa gowno wierygodne w kazdym pzypadku bo nie pochodza z zadnej niezaleznej firmy itp.. tylko od devsow. Wierzysz Blizzardowi nie wierzysz innym... /care. 300k to nie jest jakas ogromna liczba - spokojnie moge w to uwierzyc. Gdzies tyle samo bylo w LOTRO po przejsciu na F2P.
Mogliby napisac 3 miliony bo nijak sie tego sprawdzic nie da tylko... wlasnie... nikt by nie uwierzyl.
"Te dane, co podałeś - quitują przed osiągnięciem 10lvl. Zgadza się, bo teraz do 20lvl można grać non-stop, bo to taki trial."
Zobacz misiu na date tego artykulu. Nie bylo wtedy F2P do 20lvla. Zreszta Blizzard sie zawsze chwali ze w zadnych statystykach nie umieszcza triali tylko pelnoprawne konta. Choc pewnie tutaj sa te triale stare, zwykle 10dniowe - i tak nie swiadczy to najlepiej o grze. Powiedzmy sobie prawde szczerze, WoW nie ma nic czy mogby przyciagnac teraz nowego gracza i odbibiem tego sa te statystyki.
"10/02/2010
Jakieś dane po premierze Cataclysmu, gdzie cały świat został kompletnie przemodelowany, przez co levelowanie jest teraz o wiele ciekawsze?"
Owszem. Oficjalne dane po premierze Cataclysmu, gdzie gra stala sie podobno duzo ciekawsza sa takie ze w ciegu dwoch ostatnich kwartalow czyli mniej wiecej od premiery CATA (grudzien 2010 chyba) WoW'a quitnelo lacznie 900 000 ludzi . Takie sa oficjalne dane. Nieoficjalnie pewnie wiecej bo tu nie sa brane pod uwage Chiny (ostatnio Morhaime tak powiedzial) wiec quitnietych pewnie jest wiecej bo w chinach przez ostatni rok nawet chyba patcha nie bylo bo czekaja na CATA (chyba sie doczekali juz) a wwezmy pod uwage ze ponad 60% playerbase WoW (a moze nawet wiecej) to wlasnie azjaci.
A to ze nowi ludzie robia konta teraz, zacheceni F2P trialem do 20lvla mozna skwietowac dokladnie tak samo jak kolega w pierwszym poscie skwitowal AoC...
"Ta, z czego 299 tys. chciało sprawdzić, co to za gra..."
Część sprawdzi i odejdzie, część zakupi premium i o to w tym wszystkim chodzi. Paru świeżaków w naszej gildii premium już zakupiło, bo im się gra spodobała, a f2p ma za dużo ograniczeń żeby na nim poprzestać.
A niedługo premiera filmu i dodatku z nim powiązanego, może to jeszcze więcej ludzi przyciągnie.
Nieoficjalnie pewnie wiecej bo tu nie sa brane pod uwage Chiny
Masz jakiś dowód czy tylko tak sobie wymyślasz?
Ciekawe tylko, czy to dodatkowe 300 tysiecy graczy przekłada się na zyski firmy - czyli czy zdecydowali się wydać w grze jakieś prawdziwe pieniądze. Nie jest sztuką dać komuś coś za darmo - sztuką jest przy takim modelu zarobić.
Na gram pl piszą, że przychody z gry od premiery f2p i sklepu wzrosły 2-krotnie. Nie wiadomo niestety na ile przyczynili się do tego gracze f2p, a na ile premium. Widzę np. sporo graczy premium, którzy biegają z kupionymi w sklepie potkami. Mi na to szkoda kasy, ale dla ludzi z Europy Zachodniej to są grosze.
Ja jestem wśród tych 300 tys. Doszedłem do 5 levela i the end. Może lepsze to do WOWAa ale kupa jak każde mmo. Sterowanie, mechanika gry i animacje walki są straszne, grafika udaje ładną i za to udawanie muszę płacić szarpaniem na 8800Gt.
Graczy ubywa bo coraz mniej ludzi daje się nabrać na gry niezdarnie udające hack and slashe i zupełnie na wyrost podpinające się pod RPG. Dociera do świadomości fakt że szkoda życia na takie grindery H'n'S gameplayowowo na poziomie XX wieku.
Czekam tylko aż wygaśnie zainteresowanie bezmózgim grindem - ale wtedy mmo znikną z rynku (czego im życzę) bo przecież "klasyczne" gry z rozwiniętym multi i coopem (np. Diablo, Borderlands) całkowicie zaspokajają normalnego, nieuzależnionego, gracza.
Doszedłeś do piątego levela? Brawo! Całe 15 minut gry :D Wyszedłeś w ogóle z instancji solo?
Sorry, ale te rzeczy które wymieniłeś: sterowanie, mechanika gry i animacje walki to właśnie jedna z zalet AoC. Widziałeś chociaż jednego fatala? Pewnie nie. Ale co można zobaczyć przez 15 minut...
To że engine jest niezoptymalizowany to się zgodzę, na Radku 3850 było cienko (a była to bardzo dobra karta w momencie premiery gry), dopiero na GTX460 mogę poszaleć z ustawieniami.
GRAA JEST DARMOWA >>>>>>>>>> FREEE ZAPraszam do gry..
rejestrować sie ,pobrać grę i GRAĆ
+++ niesamowita grafika, lądy, KRAINY!!!! muzykaaa, klimat!!!!!!
CAŁKOWICIE PO POLSKU ,NAPISY I GŁOSY
polskie forum http://forums-eu.ageofconan.com/forumdisplay.php?f=289
film pokazowy http://www.youtube.com/watch?v=SUKeUdoTips
FREEEE dawać do gry i ENJOY .........................
AAch i ps. filmik dla tych ktorzy nie wiedzą jak zarejestrować sie i pobrać gre PO POLSKU
>>>> http://www.youtube.com/watch?v=VEl_iql0ugc
...
pOZDROOOOO