Sniper: Ghost Warrior 2 [PC] - Pierwsze spojrzenie
a czy tu tez wsadzili noobskie auto uzdrawianie, klonowowane od czasow call of duty 2, jesli tak ,niech gre rzuca psu na bude
A więc to jednak będzie strzelanka ze sniperkami w roli głównej a nie coś w rodzaju symulatora snipera ? Szkoda, szkoda... chociaż jestem ciekaw co Polacy zrobią na bazie CE3
Jedynka byla zajebista
Ps oby nie zjebali optymalizacji jak w 1 bo optymailzacja w 1 to byl szok
Czego ten grafik się napił to ja nie wiem, ale wszystko jest po prostu fioletowe.
Co prawda istnieje taki fioletowy płyn który niektórzy potrafią spożyć, ale nie w wydaje mi się żeby dotyczyło to grafika (level designera) , chociaż ..... różne są gusta.
Krzysiu26 co masz na myśli pisząc "noobskie auto uzdrawianie, klonowane od czasow call of duty2". Z tego co mi wiadomo na temat Snipera 1 życie ładowało się do 30pkt na 100pkt. Więc moim zdaniem bardzo dobre rozwiązanie.
wygląda super i ma zadatki żeby znacznie poprawić wynik poprzednika.
go City :)
Jeśli nie poprawią AI przeciwników, detekcji gracza, czy celności strzałów przeciwników to nic z tego dobrego nie będzie.
Albo robimy skradankę i bawimy się w snajperów, albo przeciwnicy wyczuwają nas z kilometra, a z 2km bez problemu nast trafiają z kałaszka gdzie my mamy problem ze snajperki.
Do tego albo bawimy się w snajpera i nożownika (jak być powinno) albo w Rambo czy Terminatora, za co ja podziękuję, bo od tego są inne tytuły.
Trzymam kciuki.
Czyli jest dobrze, a po wyeliminowaniu błędów będzie bardzo dobrze.
Techland kompletnie skopał COJ:TC zwłaszcza po rewelacyjnych poprzednich dwóch częściach serii a CI na odwrót po średnim S:GW teraz jest duże prawdopodobieństwo że dostaniemy tytuł z pierwszej ligi.
Pierwsza część była dość średnia, liczyłem na coś naprawdę dobrego, taką trochę odskocznię od tych wszystkich CoDów i BFów, a tutaj wielki zawód. Mam nadzieję, że dwójka będzie o wiele ciekawsza, bardziej dopracowana i po prostu super :D
Hej, dzięki wszystkim za feedback.
Odnosząc się do pytania o uzupełnianie zdrowia - najpewniej będzie to tak, jak w części pierwszej: autouzupełnianie do np. 30%. Nie będzie to raczej "do 100%".
To najlepszy kompromis pomiędzy realizmem, a fajną zabawą.
To wychodzi już w Listopadzie? :O
spoiler start
Na grę i tak nie czekam, ale jestem ciekaw co z niej wyjdzie ;P
spoiler stop
To będzie dopiero druga wielka gra City, pierwszą nieźle się wybili chociaż mega wielkiego poziomu to ona nie prezentowała. Wydaje mi się, że to właśnie drugą częścią pokażą że to jednak oni a nie CDP red zasługują na miano najlepszej polskiej firmy robiącej gry o wymiarze globalnym.
W ogóle to City wykupując CE3, zapewniło sobie ogromną ilość możliwości i jakości co do grafiki. Nie ma co Sniper 2 to będzie hit, a City dopiero się rozkręca.
Może być ciekawie. Najważniejsze że by była choć trochę lepsza od poprzedniej części a już będzie bardzo dobrze.
Ja bym tu nie rezygnował z auto leczenia bo w 1 jak już wystawiłeś ryj to ci 3 metrowe krzaki nie pomogły.
@Xanoch
Tu się właśnie klania to o czym mówiłem, totalnie skopane AI i detekcja gracza,
którego zawsze widzieli przeciwnicy, dokładnie wiedzieli gdzie strzelać,
no i z celnością jakby mieli automatyczne Dragunov'y conajmniej.
W przypadku drugiej części może być już tylko lepiej.
Wystarczy wyciągnąć wnioski z pierwszej części, wyeliminować to co najbardziej frustrowało graczy zostawić to co się sprawdziło, dodać jeszcze coś świeżego i hit murowany.
Z tego co przeczytałem gra zapowiada się świetnie i życzę twórcom jak najlepiej. Najbardziej podobają mi się lokacje takie jak Bośnia czy Himalaje. Gra na pewno nabierze klimatu.
Ja mam nadzieję, pomijając kwestie techniczne, że Sniper 2 otrzyma ładniejsze niż ostatnio pudełko i może jakieś fajne bonusy do preorderów, lub edycję specjalną, delikatnie droższą od zwykłej. Fajnie by było. A na grę czekam i to bardzo, bo ciekaw jestem co też Panowie z CI nam uszykują.
Już czuję, że ta gra będzie 3x lepsza niż nowe CoJ i nadchodzące DI od Techlandu;p
@lajosz myślałem ze tylko ja mam takie wrazenie z tym z tym fioletowym
Znając życie lepsze to będzie od call of juares TC
Ludzie nie oszukujmy się, ta gra będzie na trochę lepszym poziomie niż jedynka i będzie trochę lepsza niż CoJ:TC. Nie da się zrobić w tej grze tak otwartego świata jak powiedzmy w ARMA2 gdzie biegałeś latałeś gdzie chciałeś i szukałeś sobie miejsca do strzału z kilku kilometrów biorąc poprawki na wiatr i odległość i nie wiadomo na co jeszcze. Tutaj to będzie arcade ta gra nie będzie miała żadnego silniki odpowiedzialnego za tak zaawansowaną balistykę. Mapy nie będą takie duże, każda misja będzie oskryptowana a graczowi będzie się tylko wydawało, że ma wolną wole i swobodę działania. Trzeba popatrzeć na silnik na jakim jest oparta CE3 i że gra powstaje także na konsole a to jest duże ograniczenie. Ma być krótko szybko dynamicznie a nie szukanie pozycji do strzału przez półgodziny.
Jeżdżenia kładem po górach z góry określonymi drogami z A->B->C gdzie w C będzie najlepsza pozycja. A gdzie echo przeciwnicy będą głusi? Twórcy chyba nie wiedzą jak głoś quada, motoru potrafi się rozchodzić w lasach czy to w górach.
Po filmikach i zapowiedziach zwykły przeciętniak 7-7,5-10. To samo co BS, CoJ:TC.
Robert_City - kilka pytań do Ciebie :
- dlaczego pierwsza część Snipera, jest do dzisiaj niegrywalna na kilku poziomach ? ( przykład poziomu ze szturmem w wiosce; żeby wejść po schodach muszę podskoczyć, kolesie strzelają do mnie mimo że jestem schowany za betonowym murkiem, moi ludzie stoją jak kołki 2-3 metry od wrogów i nic, żeby trafić w przeciwnika muszę obierać 15 kątów żeby w końcu trafić bo nie chciało wam się dopracować hitboxów)
- czy wiecie co to jest A.I. ?
- czy 'Dwójkę' też wydacie traktując nabywców, jak beta-testerów ?
- czy jesteście świadomi tego że pierwsza część była grą co najwyżej średnią ?
@Ogame_fan
Odpowiedź na pytania złośliwe sobie po prostu daruję, szkoda mojego czasu.
1) Ciężko mi odpowiedzieć na takie pytanie, gdy zaczyna się od "dlaczego". Ja z tamtym poziomem problemów nie miałem - i to raczej nie dlatego, że pracuję w City ;). Ale fakt, są miejsca, gdzie detekcja trafień mogłaby być inna - nie jest to jednak coś, co czyni grę niegrywalną. Gra byłaby niegrywalna, gdybyś nie mógł ruszać w niej nogami/obracać głową/strzelać itd.
3) Bynajmniej.
Nawiasem, "też"? Szanuję, że masz własne zdanie, ale to, że Ty tak myślisz, jeszcze rzeczywistości nie czyni. Nikogo nie traktowaliśmy jak betatesterów, niezależnie od tego, jaką masz na ten temat opinię.
4) Jesteśmy świadomi tego, że Sniper nie był produktem pozbawionym wad. Wyraz tej świadomości daliśmy w poprawionej wersji PS3 (w której nie ma choćby elementów, o których piszesz wyżej). To, czy gra była średnia, czy nie - pozostawiam do ocenie Tobie. Nie wypowiadaj się jednak, bardzo proszę, za innych.
Robert_City - nie widzę tam żadnej złośliwości, po prostu zadaję pytanie forumowiczowi, jak i przedstawicielowi CI.
Gra mi się podobała, w paru miejscach nadal jest niegrywalna pomimo patchy (i proszę o nie tłumaczenie się że, byłaby niegrywalna, gdyby nie dało się poruszać; gra z tak miodnym podejściem do snajpowania nie powinna pokazywać, kuriozów takich jak: przeciwnik z karabinem maszynowym trafia bohatera, z paruset metrów, podczas gdy snajper musi uspokajać tętno, kłaść się i brać pod uwagę mnóstwo innych czynników) Możliwe że trafił mi się pechowy egzemplarz . :)
Nie wiem też jak nazwać to że po premierze wydano kilkuset megabajtowego patcha ? Nie dało się tego uniknąć, robiąc beta-testy przed wydaniem gry ? ; >
W wersję na PS3 grałem i przyznaję rację bo gra była tam bardziej dopracowana, cóż z tego skoro rozchodzi się o wersję PC.
Trzymam kciuki za część drugą bo mimo zaplecza błędów i niedociągnięć gra urzekła mnie klimatem i podejściem do 'pracy' snajpera .
Przepraszam za nieco ironiczny styl poprzedniego posta,
Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.
Ja aktualnie jestem w fazie przechodzenia pierwszej części na ps3 i naprawdę uważam, że jest to bardzo dobra gra. Z niecierpliwością czekam na drugą cześć, mam nadzieję, że będzie troszkę trudniejsza niż 1.
Ogame_fan --> wydaje mi się, że przesadzasz. Nawet, jeśli jest to Twoja subiektywna opinia.
Np. mnie pierwsza część bardzo się podobała, fajnie było pograć sobie wieczorkiem w lecie i na dwójkę czekam bardzo, a wiem na 200%, że zamówię preorder, bo tak czy siak dostanę grę pod każdym względem lepszą od pierwowzoru.
Robert_City --> czy mógłbyś mi powiedzieć, na ile pewne jest to, że gra ukaże się rzeczywiście w pierwszym kwartale przyszłego roku? Ja rozumiem, że jeśli coś Wam nie będzie pasować to lepiej przełożyć premierę i dopracować grę, ale coś czuję po cichu, że chcielibyście, żeby premiera gry zbiegła się z przyszłorocznymi targami E3 (oczywiście ze względów marketingowych/reklamowych). Co jak co, ale smykałkę do biznesu to macie ;) Jak Ty to widzisz osobiście? Wydanie gry w sezonie prawie-ogórkowym jest lepsze niż wydanie gry w "normalnym" terminie, gdzie raczej nie będziecie mieć zagrożenia ze strony żadnego FPSa? No bo przecież żaden głośny tytuł nie ma wtedy premiery.
Sniper 1, w czasie treningu - hmm fajna gra.
W czasie gry, eeee Target 1998r? Quit.
Oby 2 im lepiej wyszła.
W pierwowzorze AI była beznadziejna. Wrogowie wykrywali mnie w miejscach dla nich prawie niewidocznych, np. strzeliłem do przeciwnika z pagórka (byłem oczywiście schowany w krzakach), a ten od razu, bez zbędnego namysłu odwrócił się do mnie i zaczął strzelać. Tak po prostu jakby wiedział, że tam jestem.
Mam nadzieję, że ten błąd się nie powtórzy, gdyż czekam na 2 część z niecierpliwością.
barthez x - to nie jest tylko moja opinia więc jak coś to 'przesadzamy'. A jeśli już tak bardzo chcesz, żeby Ci otworzyć oczy, to nagram Ci gameplay z wymienionymi bugami .
@Ogame_fan
"Przepraszam za nieco ironiczny styl poprzedniego posta"
Być może stąd się wziął mój "zarzut" o złośliwość ;). Spoko, nic się nie stało. Jak widzisz jestem zawsze chętny, aby pogadać.
"Nie wiem też jak nazwać to że po premierze wydano kilkuset megabajtowego patcha ? Nie dało się tego uniknąć, robiąc beta-testy przed wydaniem gry ? ; >"
Dało się w historii ludzkości uniknąć wielu rzeczy; moglibyśmy nie mieć IIWŚ, zamachu WTC... :). Te rzeczy jednak miały miejsce, podobnie jak kilkuset megowy patch :). Zupełnie na serio jednak: stały za tym jakieś przesłanki, których najwidoczniej nie szło przeskoczyć. Nie mam niestety wglądu w proces podejmowania tego typu decyzji w firmie, niemniej - patch tak czy siak wyszedł, a gra została poprawiona. To się chyba liczy najbardziej. Jak każdy, uczymy się na błędach.
Dziękuję również w imieniu swoim i CI za miłe słowa i trzymane przez Ciebie kciuki :).
@Barthez x
W pigułce: nie mogę. I to nie dlatego, że nie chcę, a dlatego, że nie wiem. W chwili obecnej oficjalnym terminem jest Q1 2012 i tego się trzymamy :). Przepraszam, że nie mogę udzielić bardziej szczegółowej odpowiedzi :(.
Ogame_fan --> ale ja nie mówię, że tych błędów nie było, czy że ich nie widziałem. Ja doskonale wiem jakie problemy towarzyszyły S:GW. Chociażby multi mógłby bardziej mieć w sobie to coś, co by przyciągało do niego na dłużej. Oczywiście AI też miało problemy. Ale zależy czego kto oczekiwał. Ja byłem realistą i wiedziałem, że CI nie uda się od razu stworzyć Bóg wie czego. Zaczęli z błędami, nauczyli się na nich, wiedzą co poprawić i mówią o tym otwarcie, więc jestem pełen nadziei i wierzę, że gra będzie ewoluowała :)
Robert_City --> a szkoda, bo bardzo mnie ten temat ciekawi ;) Oczywiście jeśli to ma wyjść grze na dobre to nie ma się nad czym zastanawiać. A czy są już może jakieś plany okładki do gry, czy ewentualne pomysły na edycje specjalne, kolekcjonerskie, bonusy do preorderów? :)
@Robert_City
Witam ponownie :)
Czy nad drugą częścią gry pracują CI sami ludzie którzy "zrobili" jedynkę, czy są wśród nich ludzie którzy popełnili Combat Zone czy są wśród nich ludzie którzy byli odpowiedzialni za tworzenie Combat Wings ?
Jeśli tak to może lepiej ich pogonić i zatrudnić jakiegoś studenta IT co za 0,5 czystej zrobi to samo co oni ? Bo póki co jak trafiam na wasze gry to gniot, gniot, gniot* Po naszej ostatniej wymianie postów a propos części pierwszej gdzieś tam w najdalszych zakamarkach mózgu zrodził się cień myśli - daj im szansę, na szczęście szybko ów cień zdechł z głodu.
A na koniec czy nikomu w CI nie przyszło do głowy że skoro inne firmy wydają jednak gry świetne/bardzo dobre/ dobre a Wy tylko takie pod którymi każdy kto chce coś w branży osiągnąć bał by się podpisać własnym nazwiskiem może jednak trzeba coś* w tej firmie zmienić ?
*gniot - cenzura nie przepuści tego co myślę na prawdę
*coś - waszych bogów skryptów - nie mylić z programistami
p.s. wyjdzie demo czy żeby się pośmiać i po wkurzać trzeba będzie płacić bo jak nie będzie dema to się jednak nie pośmieję i nie po wkurzam ;/
A jako że powyższy post nie ma na celu nikogo obrażać i nie jest żadną formą "wycieczki osobistej" -
Łączę wyrazy szacunku i pozdrawiam.
_________________________________________________
Interpunkcja to takie państwo w Afryce, tak?
@Barthez x
"A czy są już może jakieś plany okładki do gry, czy ewentualne pomysły na edycje specjalne, kolekcjonerskie, bonusy do preorderów? :)"
Są, ale jak się pewnie domyślasz też nie mogę o tym mówić ;). Projektów okładek tez już widziałem kilka - toczą się momentami na ich temat żywiołowe dyskusje, gdyż każdemu podoba się inna.
@SirToth
Pozostawię cały Twój post bez komentarza. Szkoda mojego czasu.
Pozdrawiam :)
@vojak_2
Tak, gra jest tworzona na CryEngine 3.
Trzymam kciuki za S:GW2. Jedynka mnie wciągnęła ale miała kilka rzeczy które nadawały się do poprawy.
Robert_City=> Mam nadzieję że doszlifujecie go i nie będziecie cięli zakrętów żeby zdążyć na termin. Jak cena będzie wynosiła te 8-9 dych to macie klienta. I nie kombinujcie z DLC. Gracze tego nie lubią.
Za to z chęcią bym widział jakieś pudełkowe rozszerzenie za ~4dyszki, zestaw misji w nowym regionie, jakieś wyzwania, ogromna sandboxowa mapa... Jak wyjdzie w dzień premiery 6 DLC a w każdym jeden model broni czy jakiś gadżet którego nie będzie w podstawce to się pogniewamy.
Powodzenia! :)
Robert_City --> "Są" - ale to odnosi się do projektów okładek, czy edycji specjalnych/ek? :P
Robert_City - powiesz mi czy warto kupić Sniper 1 na PS3?
ogólnie do przejścia snigla i łupania w multi ;)
@Barthez x
Odnosi się do wszystkich wymienionych przez Ciebie rzeczy :).
@.:Jj:.
Taki jest plan :).
Jesli chodzi o ceny i DLC - cen nie znam, akurat w podejmowaniu tych decyzji nie uczestniczę. Jeśli chodzi o DLC to przesady być nie będzie, aczkolwiek jakieś DLC pojawią się na pewno.
Dzięki!
@TheHomieXD
Pytasz trochę "pracownika sklepu czy warto u niego kupować" :), odpowiem Ci więc tak: warto, jeśli nie podejdziesz do Snipera jak do "kolejnego CoDa". Ta gra ma zupełnie inne tempo i inną mechanikę działania, pomimo że bywa momentami łudząco podobna do klasycznych FPSów, charakteryzujących się bardziej dynamiczną rozgrywką. Jeśli wczujesz się w powolne obchodzenie każdego punktu i wybieranie dogodnego miejsca do strzału w danej lokacji - nie zawiedziesz się. Jeśli będziesz biegał po mapie i łupał do wszystkiego - możesz się zawieść, w Sniperze naprawdę łatwo zginąć.
Poczytaj również opinie innych - są różne. Jedni grę uwielbiają, inni narzekają na niedociągnięcia i nie dają jej szansy. Decyzję musisz podjąć, mimo wszystko, samemu :).
Mam nadzieję, że choć trochę pomogłem ;).
Z z tym odbiciem w lunecie , bardzo mnie to zaciekawiło , że twórcy zadbali nawet o takie szczegóły.
robert - trochę bym podszedł do tego jak do Battlefield: Bad Company 2 bo gram tylko w niego :/, ale jak by nie patrzeć w singlu bc2 też są ciche misje :)
A co do gry to bym podszedł że to jest pierwsza część i może będzie lepiej ;)
Bardzo czekam na tą grę wygląda na to że będzie bardzo dopracowana.
@Robert_City rozumiem, w końcu nikt nie lubi tłumaczyć się za niekompetentnych kolegów.
pozdro i dzięki (oszczędzi się parę królowych)
Zapowiedź niezwykle zachęcająca, mam nadzieje, że będzie miała swoje pokrycie w grze. Tak czy inaczej myślę, że City Interactive jest na dobrej drodze. Szczególnie graficy świetnie się wywiązuje i mam tu głównie na myśli elementy artystyczne.
kto zauważył, że na czwartym foto w galerii postaci na obrazku została odstrzelona lewa ręka, a w powietrzu leci prawa? ;)