Hitman: Absolution - wysyp informacji
Super! Nie pozostaje nic innego, jak tylko czekać. Wreszcie doczekamy się nowego Hitmana.
grrr jak widzę niektóre ułatwienia w grach to rzygać się chce
- optymalny tor jazdy w takich grach jak Dirt 3, NFS
- automatyczne hamowanie na zakrętach
- pokazana ścieżka gdzie trzeba iść w Fable 3
- tryb detektywistyczny czy jakby inaczej go nazwać gdzie wszystkich wrogów widzimy
- brak możliwości przegranej, śmierci bohatera - Fable 3 i nie tylko
- bardzo łatwa walka - Assasin's Creed
- uproszczone sekwencje zręcznościowe - Assasin's Creed (tak jak by nie mogli zrobić gry na podobieństwo trylogii Prince of Persia np. idąc po belce trzeba było utrzymywać równowagę, skacząc nad przepaścią, trzeba było nacisnąć guzik w odpowiednim momencie, a nie to co w AC trzyma się jeden guzik i biegnie przed siebie)
Dziś jest już coraz mniej wymagających gier. Denerwuje mnie fakt, że w niektórych seriach nie można ustalić poziomu trudności np. w GTA, Assasin's Creed. Te gry aż się proszą żeby były trudniejsze.
Jestem co do tych pomysłów sceptycznie nastawiony. Chociaż bardzo czekam na nową część Hitmana, to chyba lepiej byłoby zakończyć tę serię po finale Blood Money
Ojojoj - dość tego płaczu! Nawet gameplay'a nie widzieliście. A skoro z ułatwień nie trzeba korzystać, to wbijcie sobie ń tych hardkorowych głów, aby je wyłączyć/o ních zapomnieć. Trzymam kciuki i (jeszcze) mam nadzieje, że gra będzime śwíetna.
Instynkt zabójcy = linia po której ma jeździć samochód dla Hitmana (i wcale nie najlepsza)... Proszę, trochę innowacyjności... Tegoroczne E3 pokazują powtarzalność, brak nowych idei w głowach twórców i kopiowanie pomysłów po raz enty... Czy ktoś zaryzykuje i zrobi ciekawą, bądź nieciekawą grę, ale innowacyjną?
Po jego włączeniu podświetlają się sylwetki wrogów, a naszym oczom ukazują się ścieżki ich patroli.
W niektórych scenach konieczna ma być bezpośrednia konfrontacja z siłami wroga.
W trakcie kampanii ma nie zabraknąć takich efektownych oskryptowanych sekwencji
buahahahahahahahahahahaha
Wszystkie gry o Hitmanie, z małymi wyjątkami, były naprawdę świetne i tym razem na pewno będzie podobnie :)
Nie latwiej dac na poziomie Casual czity? God moge, ammo, bronie? I problem z glowy, bo dobija mnie te upraszczanie gier, chce w cos pograc, troche pomyslec, zginac pare razy, zrobic plan B, itd itd a nie idz i zabijaj bo reszta juz sie prawie sama robi...
Jeżeli te wszystkie ułatwienia będzie można wyłączyć , to mi to nie przeszkadza , niech robią grę bardziej przestępna .
Bardzo się ucieszyłem z informacji, że będzie Hitman, ale jak już ktoś wyżej wspomniał lepiej być sceptycznie nastawionym niż się później rozczarować.
Coś mi się wydaje, że będzie prostoliniowa rozgrywka jak w ostatnim Splinter Cel.
Nie przekreślam nowych założeń gry bo nie widziałem ich w akcji.
Jeśli jednak piszą, że większość rozgrywki będzie można przejść "stealth"
co moim zdaniem jest i było zawsze rdzeniem tej serii to mnie to wystarcza.
cos czuje ze zmiany w nowym hitmanie bliskie do transforamcji splinter cell double agent -> conviction. ale zobaczymy, mam nadzieje, ze nie bedzie az tak ostro. co by nie bylo, czekam.
Obstawiam, że zrobią to jak w poprzednich częściach, czyli że na niższych poziomach trudności będzie dostępnych więcej ułatwień. Co z grubsza odpowiada idei poziomu trudności :8]
Bardzo, ale to bardzo niepokoi mnie zaś konieczność walki. Z jednej strony - nie będzie to nic nowego, gdyż był to element występujący we wszystkich częściach poza "Contracts" (w mniejszym lub większym stopniu, ale występował), z drugiej - jeżeli będzie to dotyczyło zwykłych misji, to będzie bardzo źle. Chociaż w to ostatnie jakoś nie chce mi się wierzyć, bo autorzy sukcesywnie redukowali konieczność walki (w SA pojawiły się rangi, w BM wprowadzono "wypadki", dzięki którym w ogóle nie trzeba było walczyć bezpośrednio). Pożyjemy, zobaczymy.
Ułatwienia jak ułatwienia - można z nich nie korzystać i problem z głowy. Bardziej martwią mnie te sceny wymuszające walkę i skrypty... Obawiam się że może z tego wyjść Hitman: Conviction, albo Hitman: Modern Warfare ;(. Znaczy się oba te elementy występowały nawet i w ostatnim Hitmanie, i wcale źle nie było. Wszystko zależy od proporcji i "nachalności" tychże.
Panowie.
Tu nie chodzi o to czy będzie można wyłączyć te bzdety w postaci ułatwień, tylko o to, ze one w ogóle są.
Przecież Hitman to gra z założenia trudna i taka powinna być.
Nie dość że nie powinno być żadnych ułatwień, to powinno być trudniej niż było w Blood Money i w ogóle z każdą odsłoną coraz trudniej.
Najpierw spired...lili Splinter Cell-a, a teraz Hitman w kolejce.
To już lepiej niech od razu robią filmy. Po jaką cholerę zatrudniać programistów ?
Czy to już początek końca tworzenia gier do grania, a nie do oglądania skryptów ?
Tu nie chodzi o to czy będzie można wyłączyć te bzdety w postaci ułatwień, tylko o to, ze one w ogóle są.
Totalny bezsens. To ze gry "leca na kase" wiadomo od poczatku istnienia gier video. Wykladu na ten temat nie mam zamiaru ci robic, zreszta widac po twojej wypowiedzi ze jestes dosc ubogo obdazony w "kumatosc". Moze odrazu zacznij bojkotowac dostepnosc poziomow easy i medium? Przeciez to jest praktycznie to samo co te "ulatwienia robione dla gupich hamburgerow" z ktorych sam bedziesz korzystal... z tego albo z youtube.
Przecież Hitman to gra z założenia trudna i taka powinna być.
Troche sie pogubilem... mowisz o 1 czesci czy bm?
Nie dość że nie powinno być żadnych ułatwień, to powinno być trudniej niż było w Blood Money i w ogóle z każdą odsłoną coraz trudniej.
Trudniej niz w BM? To raczej nie bedzie trudne...
Najpierw spired...lili Splinter Cell-a, a teraz Hitman w kolejce.
Nie wiem co ma piernik do wiatraka, ale ci powiem ze potem wyszly calkiem fajne czesci - Chaos theory, Conviction, Pandora Tomorrow :)
To już lepiej niech od razu robią filmy. Po jaką cholerę zatrudniać programistów ?
Jak potrafisz zrobic lepsza i bardziej rozpoznawalna gre to sprobuj swoich sil :)
Czy to już początek końca tworzenia gier do grania, a nie do oglądania skryptów ?
Nie martw sie, coraz wiecej gier nie wychodzi w ogole na pc :)
RedCrow -> W 1 hitmanie bylo pare takich misji i wyszly calkiem niezle(misja w jungli mi mocno podeszla klimatem).
w SA pojawiły się rangi, w BM wprowadzono "wypadki", dzięki którym w ogóle nie trzeba było walczyć bezpośrednio
Przeciez te "wypadki" albo pulapki byly juz od 1 czesci...
'(...) a naszym oczom ukazują się ścieżki ich patroli'
jaja sobie robia? :D rozkminianie tego na wlasna reke bylo jednym z wazniejszych elementow zabawy :PP mam tylko nadzieje, ze na poziomie professional bedzie po staremu: zero ulatwiaczy, zero save'owania :P i powinny byc jakies bonusy za takie podejscie
@Blackthorn
"Próżnoś repliki się spodziewał,
nie dam ci prztyczka ani klapsa,
nie powiem nawet pies cię jebał,
bo to mezalians byłby dla psa."
Trailer znakomity, szkoda tylko, że na sama grę przyjdzie poczekać jeszcze ok. rok.... Szkoda że się na 10-lecie serii nie wyrobili, ale może jakiś kolekcjonerski zestaw i tak będzie, na pewno miło by było po tak długim okresie czekania.
lajosz -> No tak, spodziewalem sie pyskowki od warzywa...
Widać, że odnawiają charakter gry, idą w stronę widowiskowości. Przy Splinter Cell: Conviction wyszło to całkiem fajnie, pod warunkiem, że się nie pieprzyło o poprzednich częściach. Tak pewnie będzie z Hitmanem - serie muszą się rozwijać, inaczej będą nudne. Jak Wam potrzeba klimatu starszych części, to grajcie w starsze części.
Dzejson - gry sie rozwiajaja lecz nie w tym kierunku co trzeba - latwosc, casualowosc, widowiskowosc
@Koktajl Mrozacy Mozg
gry sie rozwiajaja lecz nie w tym kierunku co trzeba
A to jest jakaś niezmienna reguła rządząca światem, która mówi, w jakim kierunku muszą rozwijać się gry?
latwosc, casualowosc, widowiskowosc
Co w tym złego?
A poza tym, to gry takie jak seria "Hitman" właśnie dość dobrze pokazują, że gry rozwijają się też pod względem złożoności lub fabuły.
@Blackthorn - Przeciez te "wypadki" albo pulapki byly juz od 1 czesci...
Nie w takiej postaci. W BM mozna w ten sposób wyeliminować prawie każdy lu prawie każdy cel. Wcześniej było to rozwiązanie sporadyczne.