Aby uczestniczyć w zabawie należy posiadać oryginalną grę rFactor w wersji 1.255, mod F1 LRC 2010 wraz z niezbędnymi patchami (instalacja do głównego folderu rFactor) oraz tor, na którym aktualnie jeździmy.
1) GRA (do kupienia za 50zł w sklepie, bądź do ściągnięcia z oficjalnej strony)
- http://www.rfactor.net - pełna wersja 1.255
2) MOD: LINKI:
MOD LRC 2010 (wersja WF1) - pack z zainstalowanym update 7
http://www.megaupload.com/?d=8UV2YGWN
pass:wf1gol
Dla osób posiadających poprzednią wersję - http://www.przeklej.pl/plik/update7-rar-0027e72227tb (update 7)
+ update 8 http://www.sendspace.com/file/ypksas
Poradniki do ustawień bolidu:
- http://www3.sympatico.ca/cbarnett/SetupMatrix.html
- http://gridmotorsports.com/forum/league/723889049/595195175/rfactor-f1-setup-guide.pdf
REGULAMIN LIGI - http://www.sendspace.com/file/bcef81
*** LISTA KIEROWCÓW I UŻYWANYCH PRZEZ NICH KONTROLERÓW:
POMOCE: (uzupełniajcie listę, bez podania kontrolera nie będą możliwe starty w lidze)
- Klawiatura/Mysz:
>> 1) Vult
>> 2) Cappo
>> 3) Sajes
>> 4) Grievous27
>> 5) Adi1201
>> 6) Whatson
>> 7) LordMaster
>> 8) bagruś
>> 9) kamykWRC
>> 10) Maciula
- Joy/Pad:
>> 1) SkyA
>> 2) Jx
>> 3) jambond (elos)
>> 4) bluedraggon13
>> 5) Marcinkiewiczius
>> 6) Reavek
- Kierownica:
>> 1) Danley
>> 2) Conath
>> 3) Luigi
>> 4) Glob3r
>> 5) Bokserek
>> 6) Grehor (Mogur)
>> 7) Mirasek
>> 8) Stanson
>> 9) Alien
>> 10) xanat0s
>> 11) Sikham
>> 12) Simson
>> 13) Bioly
>> 14) DJ Pinata
>> 15) slayer1611
>> 16) fifomaniak (Kacper)
>> 17) KORraN
>> 18) sto7ica
>> 19) Bad Olo
>> 20) Qverty
>> 21) Tvk
>> 22) Michał Raven
>> 23) przemek__
>> 24) eJay
>> 25) Karrde
>> 26) kruchy78 (Andrzej)
>> 27) Miszka
>> 28) slawek1982
>> 29) afen
>> 30) qbek555
>> 31) Thomi
>> 32) Shoggoth = Bart3K
>> 33) wiktordth
>> 34) fisherfighter
>> 35) Kowal172
>> 36) Sizalus
>> 37) arekkobylo
>> 38) Perucka
>> 39) tomek2990
PODSTAWOWY SERWER
WF1 serwer.rfactor.pl:26000 lub IP 91.121.165.159:26000
hasło: gol
http://users.pandora.be/viperius/mUtil/ - programik ułatwiający wyszukanie
WYNIKI Grand Prix1 w sezonie 2011:
1) 13 marca GP Bahrajnu [1. Sikham 2. eJay 3. Danley]
2) 27 marca GP Australii [1. Bioly 2. Sikham 3. Fisherfighter] http://www.youtube.com/watch?v=N1OrKvtFPJo
3) 10 kwietnia GP Malezji [1. Bioly 2. Danley 3. eJay] http://www.youtube.com/watch?v=_hxrkcpiTjU
4) 17 kwietnia GP Chin [1. Bioly 2. Danley 3. Sikham] http://www.youtube.com/watch?v=9zjXk14-urs
5) 8 maja GP Turcji [1. Danley 2. Bioly 3. Sikham] http://www.youtube.com/watch?v=_4SWC4oWFdM
6) 22 maja GP Hiszpanii [1. Bioly 2. Danley 3. Sikham] http://www.youtube.com/watch?v=z5X_4SYm0DU
7) 29 maja GP Monako http://www.mediafire.com/?etjm0un14yh
8) 19 czerwca GP Kanady*
9) 26 czerwca GPEuropy
10) 10 lipca GP Wielkiej Brytanii
11) 24 lipca GP Niemiec
12) 31 lipca GP Węgier
przerwa wakacyjna
13) 28 sierpnia GP Belgii
14) 11 września GP Włoch
15) 25 września GP Singapuru
16) 9 października GP Japonii
17) 16 października GP Korei
18) 30 października GP Indii
19) 13 listopada GP Abu Zabi
20) 27 listopada GP Brazylii
*Termin wyścigu inny niż w rzeczywistości
ZESPOŁY I KIEROWCY:
Sauber F1 Team
- lukas241 / Sizalus
Mercedes GP Petronas F1 Team
- wiktor / Thomi
Force India F1 Team
- Qverty / Kowal172
Vodafone McLaren Mercedes
- bokserek / maciula
Red Bull Racing
- Miszka / fisherfighter
Renault F1 Team
- Bioly / KORraN
Scuderia Ferrari Marlboro
- eJay / Cappo
Scuderia Toro Rosso
- Danley / sikham
Virgin Racing
- sajes /
AT&T Williams
- Sherman / Perucka
Lotus F1 Racing
- simson / Luigi91
Hispania Racing Team
- Kruchy / arekkobylo
Kierowcy testowi
- AlienPL86 / Przemek / Reavek
-Klasyfikacja kierowców (sezon 2011):
1. Bioly (REN)------------118pkt.
2. Danley (STR)----------106pkt.
3. Sikham (STR) ----------88pkt.
4. eJay (FER)--------------55pkt.
5. FisherFighter (RBR)----51pkt.
6. Bokserek (MCL)--------48pkt.
7. Kowal (FI)---------------46pkt.
8. Maciula (MCL)-----------30pkt.
9. Cappo (FER)-------------16pkt.
10. Sajes (VIR)-------------15pkt.
11. Wiktordth (MER)--------13pkt.
--- Miszka (RBR)------------13pkt.
12. Lucas(SAU)---------------4pkt.
13. Qverty (FI)---------------2pkt.
14. Przemek (REN)-----------1pkt.
-Klasyfikacja konstruktorów (sezon 2011):
1. Scuderia Toro Rosso--------------194pkt.
2. Renault F1 Team-------------------119pkt.
3. Vodafone McLaren Mercedes------78pkt.
4. Scuderia Ferrari Marlboro---------71pkt.
5. Red Bull Racing---------------------64pkt.
6. Force India F1 Team----------------36pkt.
7. Sauber F1 Team---------------------16pkt.
8. Virgin Racing------------------------15pkt.
9. Mercedes GP Petronas F1 Team----13pkt.
Poprzednia część - https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=11297625&N=1
Kontakty:
W sprawach wyścigów, zgłoszeń, statystyk, wyników, kar - [email protected]
W sprawach mediów i informacji - [email protected]
Profil na FB - http://www.facebook.com/wf1gol
Oficjalne treningi przed GP Monaco
I oficjalny trening - czwartek (26.05) o 19:00; od 20:30 wyścigi testowe.
II oficjalny trening - piątek (27.05) o 19:00; od 20:30 wyścigi testowe.
III oficjalny trening - sobota (28.05) o 19:00; od 20:30 wyścigi testowe.
WYŚCIG: niedziela (29.05)
- 19:30 - Trening
- 20:00 - Kwalifikacje - 10 minut
- 20:10 - Rozgrzewka - 5 minut
- 20:15 - Wyścig
Coś czuje, że niewielu dojedzie do mety w Monaco. Znając życie ja pewnie nie dojade bo przez całą kariere nie udało mi się zakończyć wyścigu w Monaco...A kto dojedzie zdobędzie punkty pewnie ;)
myślę ze całkiem sporo osób dojedzie ponieważ prawie nie możliwe jest zgubienie przedniego skrzydła i inne poważniejsze usterki
trzeba by coś z tym zrobić...
np. odkręcić śrubki przeciwnikowi :] A tak w ogóle to mam nadzieję, że ktoś zjawi się jutro na treningu, bo z chęcią bym pojechał jakiś wyścig testowy. Jeszcze nie jeździłem na tym torze w tłumie... :/
Sikham, też to właśnie zauważyłem. Przy 200km/h nie odpada spojler, a prowadzenie zmienia się nieznacznie.
bo na serwerze, nie wiem dlaczego, ale DM jest ustawione na 15%, a z tego co pamietam to mialo byc 30%??
Jak by były większe uszkodzenia to kierowcy musieli by jechać ostrożniej a na Monaco działy by się dziwne rzeczy :=)
I o to właśnie chodzi. Bo póki co to ataki wyglądają jak w serii DTM, albo Porsche.
No dobra, ale teraz koniec tematu uszkodzeń, bo zaraz będzie wojna. :P Dziś pierwszy oficjalny trening na Monako. :)
15% może zostać, trzeba by tylko przyjrzeć się wartościom sił potrzebnych do urwania skrzydeł i je odpowiednio przeliczyć na nasz poziom DMG - tak abo po uderzeniu dało się urwać to skrzydło jednak
Ja uważam, że nie należy tykać tych ustawień. Trzeba brać pod uwagę lagi i że czasem bolid rywala nie znajduje się faktycznie tam, gdzie powinien. Przypadkowe strzały od duchów to najgorsza rzecz jaka może się przydarzyć;)
ale ja tu mowie o uderzeniach w stale przeszkody przy kontaktach bolid-bolid siły sa zawsze mniejsze, trzeba by zrobić odpowiednie testy i dobrać wartości tak aby uderzenie w ścianę przy np 100km/h urywało jednak to skrzydło, teraz można się bezkarnie taranować - tak to wygląda
ewentualnie skopiować wartości z zeszłego sezonu - nikt wtedy nie marudził zbytnio na poziom uszkodzeń a skrzydła czasem latały w powietrzu :)
jak już się rozgadałem na temat moda to poruszę jeszcze temat opon a w zasadzie hardow
kto oglądał GP Hiszpani w TV ? tam hardy były wolniejsze o ponad 2 sek a ich żywotność była nieznacznie większa od softów, podobnie jest w naszym modzie z ta różnica ze hardy są wolniejsze o ok 1.5 sek a żywotność jest o ok 40% większa niż softów, wiec w porównaniu do rzeczywistości i tak mamy lepsze twarde opony
Dopiero teraz chłopaki zobaczyłem Waszą stronkę http://gameplay.pl/wf1, dla mnie genialna rzecz :D kiedyś troszkę z Wami jeździłem, może w następnym sezonie uda się wbić na jakieś miejsce? :D genialna sprawa :)
W tym momencie sciagam rFactora i pacze itd. i potrenuje na sucho :) Do tego jestem w trakcie zmiany pracy więc trochę nerwów :P ale ok, jesli okaze sie ze robie okrazenia w minimum 107% ;) czasów Waszych mistrzów to z checia sie przylacze ;)
Zjawi się ktoś dzisiaj na serwie ?
Wpadne jak wcześniej wróce do domu...
Jest ktoś kto chciałby pojechać w Wiliamsie?? bo z tego co mi wiadomo sherman nie jedzi narazie
Ja też dziś nie pojadę, adminem będzie ktoś z trójki Sikham/Korek/Bioly - wszyscy powinni znać hasło a jak nie to niech się zgłoszą.
Jadę dziś za Miszkę, który z niewyjaśnionych przyczyn nie mógł wziąć udziału w wyścigu i prosił mnie o zastępstwo.
Japierdole DQ dla tego idioty Perucki conajmniej na kolejny wyścig bo ja z nim nie jeżdże...Pierwszy lap, pierwszy zakręt Perucka wpie*dala się mi w dupe, ja wpadam na Lukasa czy kogoś tam z przodu i robi się karambol. Cały tył bolidu żółty. Pierwszy nawrót, Lukas staje w poprzek toru(brawo stary, miejsce wybrałeś idealne na zapore) ja wpadam na Lukasa, reszta jadąca za mną też. Robi się zator, stoimy w miejscu, Lukas nic nie może zrobić bo wszyscy się nawzajem blokują, no komedia poprostu a ten debil Perucka wpie*dala sie znowu na chama w Lukasa próbując go przepchnąć i przy okazji obijając innych. Cały bolid na żółto, Lukas przepchnięty, ja stoję i grzecznie czekam aż odjedzie, spadam na ostatnie miejsce. Bolid prowadzi się jak maluch po zderzeniu z Jelczem przy 100km na godzine czyli wcale, obijam bandy ale racerzy przede mną też nie ogarniali, powoli przebiłem się na 12 miejsce, padł mi silnik...Po zawodach, pier*ole takie wyścigi...
Pytam się grzecznie co to jest--->
Connor ma racje Perucki na pierwszym zakręcie pojechał jak strzał w bolidy innych
A wracając do wyścigu początek taki sobie później lukas dostał od mnie strzała (przepraszam :( )
bolid żółty no i mnie w połowie wywaliło szkoda gadać o takim wyścigu
Connor..
Po zobaczeniu Repa, to nie Perucka jest winny temu karambolowi..
Arek wjechał w tyłek Lukasowi i obróciło a reszta waliła w jego bok seryjnie..
Nie mówie że Perucka jest bez winien, ale to nie on jest sprawcą rozpierduchy.
Przepraszam wszystkich, którym sprawiałem dziś problemy. Oto warunku w jakich przyszło mi jechać to GP ->
edit: Jakby ktoś nie wiedział o co mi chodzi: freez na około 10-15 sekund + artefakty od tego momentu. Bolidu nie roztrzaskałem o bandę tylko dlatego, że zachowawczo trzymałem cały czas hamulce od początku freeza i zrzucałem biegi :D
Dobry, mocny wyścig. Trochę za dużo zeszło mi uporanie się z Kowalem, od którego byłem szybszy, na szczęście manewr Schumachera okazał się skuteczny ;) Reszta wyścigu to jazda w samotności, omijanie maruderów (Korran, na Boga, niewiele brakowało) i oszczędzanie hamulców (Danley:P). Pod koniec otworzyła się szansa na P4, ale na ostatnim zakręcie Thomi chyba zgłupiał (nadmiar niebieskich flag?), przez co zamiast minąć bokserka - zrobiłem piruet. Nie ma tego złego, blamaż po Hiszpanii odrobiony, bolid prowadził się zacnie. 47 okrążeń bez błędu - jestem bardzo zadowolony.
Zgłaszam incydent - 47 okrążenie eJay vs bokserek vs Thomi (zignorowanie i nieumiejętność przepuszczenia przy niebieskiej fladze).
Panowie, nie wyzywać się od idiotów (Qverty to do Ciebie), tylko zgłaszać incydenty jeśli macie jakieś ALE.
przyjmę każda kare
Panowie arekkobylo i Perucka podczas dublowania pozbawili mnie szansy na walkę o wyższe lokaty.
Jak nauczycie się ustępować miejsca dublującym, to pogadamy o dopuszczeniu was do kolejnego wyścigu, bo ja z wami w najbliższym czasie nie mam zamiaru startować.
Oficjalnie incydenty zgłoszę jutro.
W pewnym momencie przy robieniu screena pomyliłem klawisze i na chwile włączyło mi się niedozwolone TC, ale od razu wyłączyłem ->
Cóż mogę powiedzieć, zapomnieć jak najszybciej o tym GP. Najgorsze jest to, że po raz kolejny zwiódł sprzęt i to w takim momencie, kiedy po raz kolejny mogłem powalczyć. Pozostaje mi się cieszyć z tego, że mogłem znów jeździć na treningach po tym wspaniałym torze oraz z nieoczekiwanego PP :)
nie pamięta wiktor abym cię gdzieś zablokował
jestem zły to mało powiedziane ale trzeba uważać na słowa
każde podkreślę KAŻDE dublowanie Thomiego Arka a w szczególności Perucki który nie dość ze nie widzi zupełnie nikogo za sobą to jeszcze laguje, to strata czasu albo kontakt... popełniłem swoje błędy które biorę na klatę ale straciłem 2 tyle przez tych już nie powiem kogo... do szkółki jazdy wracać a nie pchać się na salony...
Connor. Może ja to zle interpretuje ale po zobaczeniu powtórki w zwolnionym tępie na t1 ja moze lekko drasnąłem twoje koło, nawet to nie. pojechalem za szybko fakt. ale zaraz zjechalem na bok przepuscilem osoby ktore wyprzedzilem przez zciecie zakretu i pojechalem dalej...
P.S. Nie wyzywaj innych od idiotów jeśli nie jestes pewny na 100% ze to on w ciebie uderzył.
Przede wszystkim gratulacje dla Dana za PP oraz dla całej RedBullowej braci za tempo podczas tego GP. Dla mnie był to prawdopodobnie jeden z najcięższych wyścigów w całej historii na GOLu i jestem piekielnie szczęśliwy, że po mimo totalnie popsutych kwalifikacji, w samym wyścigu udało mi się popełnić mniej błędów od rywali i dowieźć P1 do mety.
W sprawie dublowania mam bardzo podobne zdanie jak Sikham. Na palcach jednej ręki można by policzyć osoby, które nie sprawiały żadnych problemów podczas wykonywania manewru.
O to dowód na to ze to nie Arek zaczął zadymę.
Wiktor.. To bylem ja...
A po wyjeździe z BOXow, pokazała mi się niebieska flaga i widziałem bolidy na torze, wiec chciałem ich puścić, ale okazało się ze niebieska flaga, to byleś ty, który tez wyjeżdżałeś z pit, wiec trochę Cie przyblokowałem
sikham--> wiem zablokowałem cię ale to chyba raz, uwierz że ten tor jest wąski i bardzo kręty więc nie tak łatwo ustępować miejsca... postaw się też w sytuacje mnie arka czy thomiego...
O KU*WA! 3 miejsce z pozdrowieniami dla Miszki:D
Ale po kolei:
Kwalifikacje, pierwsza linia, tego się nie spodziewałem. STR zakotłowało się na T1. Sikham jakoś przeżył. Regularnie się ode mnie oddalał. Zjeżdżam do PITu, robię parę kółek i zonk!! Prowadziłem przez następne 10 kółek. Bioły z Sikhamem szybko się zbliżali. Ale nie dałem się i prę do przodu. Zjazd do PITów, i mam nowe opony. Znów prowadzę parę kółek a sytuacja się powtarza. Ta dwójka dogania mnie ale nie tak szybko jak wcześniej. Można powiedzieć że jechaliśmy bardzo podobnym tempem co mnie ucieszyło. Kolejny zjazd do PITów ale tamci już nie zjeżdżają:/ No nic, jadę, jadę, jadę, i przez Thomiego i Lukasa straciłem chyba w sumie panowie 2 sekundy, które przeważyły by może o moim drugim miejscu:( Ostatnie okrążenia, w napięciu doganiam Sikhama. Brakło JEDNEGO okrążenia, a połknąłbym go! Ehh szkoda ale trzecie miejsce na MONACO satysfakcjonuje tym bardziej że byłem o sekundę-dwie od drugiego Sikhama, set był w dużej części mojej konstrukcji i jest to moje pierwsze GP Monaco:P Tempo miałem cały czas kosmiczne jak na mnie nie licząc tych "incydentów" z dublami. Sikham dobrze mówi z dublami.
Graty dla Biołego. Szkoda że Miszka nie mógł być(odkujesz się później:D).
Piszcie co chcecie do filmiku:)
Przepraszam arek w takim razie.
kruchy...
Perucka - pomyśl sobie chłopcze, że jakimś cudem ja umiałem ustępować miejsca, choć byłem dublowany co najmniej kilka razy w różnych miejscach toru.
Selekcja debiutantów musi być bardziej rygorystyczna. Nie może być też tak, że kilka "sztucznych" kółek wykonanych na pokaz decyduje o tym, czy ktoś z nami pojedzie czy nie.
wiktordth--> dobrze, tylko że jak mialem niebieską flagę usuwałem się z toru jazdy a niekiedy i wtedy dublujacy mnie wjechał mi w tył... ale ok. Nie ma co się tłumaczyć czekam na kare/kary
Przejrzałem repa z L1.
T1 - strzał Perucki bezdyskusyjny, fart że Mclareny nie ucierpiały. a było blisko
T4 - wina arka. Perucka nawet nie widział tego wypadku (Lukas i reszta byli schowani za bandą).
Zaczynając od spraw incydentów to: zgłaszam Lukas vs arek na pierwszym okrążeniu niestety właśnie wtedy straciłem jakąkolwiek szanse na dobry wyścig. Arek mną przekręca a tu nagle jeb po raz pierwszy, jeb po raz drugi itd. oczywiście zamiast się zatrzymać minąć to ładowali się wszyscy w mój piękny bok i już piekielnie duża strata zanim się ludzie uspokoją.
Sam wyścig średni. Po opisanym wyżej wydarzeniu cały bolid był zółty i prowadził się beznadziejnie, tak że gorzej już być nie mogło. Nerwy też zebrały swoje żniwa w postaci kilku błędów. Patrząc na wszystkie okoliczności na pocieszenie zostaje jeden punkcik.
PS: fisher przepraszam cię za ostatnie dublowanie ale ja już się zaczynałem gubić pod koniec i przez lekki uślizg nie zrobiłem tego jak chciałem
Perucka --> z tym wjechaniem w tył to był mój błąd skoro już wspomniałeś. Jak już pisałem cholernie się ślizgałem i wtedy wślizgnąłem się akurat w twój bolid.
Bardzo ciężki wyścig. O dublowaniu nawet nie piszę bo serce stawało przy każdym wyprzedzaniu.
Panowie dawaliście się wyprzedzać w najmniej oczekiwanych przez nas miejscach. Zamiast gdzieś na prostych to wy puszczaliście w lub zaraz za zakrętami :(. Monaco to specyficzny i wąski tor, jestem w stanie zrozumieć że ciężko się tu puszcza przeciwnika ale poćwiczcie to.
Danley -----> Strasznie cisnąłeś przez dłuższą część wyścigu i strasznie ciężko było cię utrzymać za sobą. W drugim stincie chyba po moim błędzie chciałeś mnie objechać lecz strasznie wąsko tam było co skończyło się kontaktem. Chyba sporo oboje w nim ucierpieliśmy bo ja już nie mogłem jechać tempem jak przed stłuczką. Mam nadzieje że nie zepsułem ci w tym miejscu wyścigu.
Już tak nie najeżdżajcie z tymi dublowaniami. Ten tor jest wyjątkowy pod tym względem. Nieczęsto jestem dublowany i może dlatego sam się raz dzisiaj zamotałem. Pierwsza długa prosta po starcie widzę że lider się zbliża, grzecznie zjechałem na bok, gdy mnie wyprzedził zacząłem wracać na optymalny tor jazdy a tu zaraz za liderem dwójka popyla - na wyświetlaczu kropki były zlane w jedno i wicelidera nie było widać. Trochę się zgrzałem ....
A co do wyścigu; jeszcze do wczoraj nie chciałem jechać ze względu na beznadziejny stan przygotowań. Po prostu nie miałem czasu na trening. Ale myślę sobie, szef się wkurzy wiec pojadę i być może jakieś punkty dowiozę. I tak się stało. Startując z 7 pozycji cudów na tym torze nie można oczekiwać i rzeczywiście ich nie było. Jazda na trzy stopy z czego każdy po 13 sekund na naprawy dały mi 8 miejsce. I jestem z niego zadowolony. Na więcej nie mogłem liczyć.
sorry ale po tych wypowiedziach dochodzę do wniosku że gdy się zapala niebieska flaga to powinienem niezwłocznie zatrzymać bolid i wjechać najlepiej w bande.
Z wielką ciekawością prześledzę ten wyścig jeszcze raz bo jestem ciekaw w ilu sytuacjach wina leży w 100% po mojej stronie.
Nikt nie napisze że staraliście się dublować w zakrętach, ciasnych i krętych, dlaczego nie wyprzedzaliście na wyjściu z zakrętu ? Kurde my nie znikniemy (dublowani) z toru w momencie gdy podjeżdżacie na pewno w każdej sytuacji gdy mnie dublowaliście puszczałem gaz lub go nie dodawałem na wyjściu z zakrętu.
Co do ostatniego lapa i sytuacji z eJay'em i bokserkiem to zawiniłem tym że jechałem po bestlinie w dodatku wolno z przebitą prawą tylnią oponom (widać na powtórkach).
Zamiast gdzieś na prostych to wy puszczaliście w lub zaraz za zakrętami
Przed zakrętami to prawie wszyscy sami się ładowali! Woleli stracić trochę sekund niż przejechać jeden zakręt aby dać możliwość zjazdu z lini jazdy.. no wybaczcie ale tylu was mnie mijało i mało kto potrafił poczekać jeden zakręt aby na prostej wyprzedzić. . . Może nie ja ale zapewne inni dublowani przez czołówkę walczyli o lokaty.
Fisher jak już liczymy ile kto stracił to powiem ci ze na spokojnie licząc straciłem 30 sek...
Już tak nie najeżdżajcie z tymi dublowaniami. Ten tor jest wyjątkowy pod tym względem. Nieczęsto jestem dublowany i może dlatego sam się raz dzisiaj zamotałem. Pierwsza długa prosta po starcie widzę że lider się zbliża, grzecznie zjechałem na bok, gdy mnie wyprzedził zacząłem wracać na optymalny tor jazdy a tu zaraz za liderem dwójka popyla - na wyświetlaczu kropki były zlane w jedno i wicelidera nie było widać. Trochę się zgrzałem ....
a co ja miałem powiedzieć jak mi na best line zacząłeś wyjeżdżać :)
Jeszcze jedno - od tej pory dymiące silniki w qualu skończą się przesunięciem na koniec stawki, ewentualnie DQ (idąc za regulaminem). Owszem, jak przez 2 sekundy przykopci (bo np. bolid wbił wysokie obroty) nic się nie stanie. Ale dzisiaj bokserek przez 3/4 pomiarowego okrążenia jechał z dymem. Sam zresztą przyznał, że użył chłodzenia 3 (nawet przy 4 czasem grzeje). Konsekwencji nie poniesie, ale na przyszłość pamiętajcie o tym.
BTW. Ktoś wrzuci raporty?
Wyluzujcie, było wiadomo że w Monaco będzie masakra z dublowaniem. Dotychczas na palcach jednej ręki można policzyć kto na to narzekał i z pewnością tak będzie podczas kolejnych GP, w których będzie więcej miejsca. Proponuję potraktować to GP po prostu jako coś na tyle wyjątkowego, co się długo nie powtórzy.
Troszkę nudnawy ten wyścig, chyba jedyną moją atrakcją było dublowanie (które kończyło się tak jak piszecie wyżej, czyli nie najlepiej, niektórzy to wprost zaczęli całować bandę jak widzieli niebieską flagę)
Qual był ogólnie tragiczny, pierwsze kółko to było zaoranie w bandę i żałosny czas, a drugie to byłą bardziej jazda asekuracyjna - liczyłem na czas o sekundę lepszy no ale nie udało się.
Start niezły, na T1 były lekkie przepychanki lecz bez jakichś większych przygód. Pierwszy stint to obrona pozycji przed eJay-em który był szybszy ale nie zamierzałem go puścić. Wreszcie po paru kółkach zaatakował na nawrocie lecz udało mi się wybronić lecz na kolejnym kółku już się nie było tak kolorowo. Kolejny stint to próba utrzymania tempa kierowcy Ferrari. Przy ostatnim zjeździe do boksu zahaczyłem chyba gdzieś o bandę (nawet tego nie pamiętam) w rezultacie, za nim mechanicy się uporali z uszkodzeniami, mogłem skoczyć się odlać i zaparzyć herbatę. Gdyby nie to spokojnie mógłbym powalczyć z Panami z przodu ponieważ eJay zjeżdżał troszkę później i udało by się mi tą stratę nadrobić. No ale niestety...na swoje własne życzenie spaprałem sobie wyścig, ale trudno, w następnym GP trzeba się wsiąść w garść
Kurczę, moja forma chwyciła zadyszkę, Bokserek się obudził, Fisher zaczyna mi odjeżdżać z punktami, ehh, trzeba czekać na lepsze czasy...kiedy znów będzie miał problemy techniczne :D
brakuje ci karabinów i wybuchów żeby wyścig był ciekawy ?
wystarczył by przeciwnik za sobą lub przed sobą w jakiejś małej odległości czasowej :)
Troszkę nudnawy ten wyścig jazda ponad 200km/h na centymetry miedzy barierami jest przecież nudna i monotonna...
brakuje ci karabinów i wybuchów żeby wyścig był ciekawy ?
Ja akurat mam tak samo jak Kowal. Przez cały wyścig jechałem sam ponad 20 sekund za wiktorem i jeszcze więcej przed Luigim. Dwa razy nawet oczy mi się w tunelu zamknęły :/ Na szczęście co chwila wybudzali mnie wymachując mi przed twarzą niebieską flagą :)
Po zobaczeniu Repa, to nie Perucka jest winny temu karambolowi..
Przed chwilą drugi raz dokładnie oglądałem replay. DOstałem strzał od Perucki i przez to wpadłem na kierowców z przodu, to nie było myrśnięcie jednym kołem jak to twierdzi Perucka, to było uderzenie przy prędkości 200 km/h...
Incydent Qverty vs Perucka, I okrążenie, I zakręt
Zazwyczaj nie zgłaszam incydentów bo sam nie jestem idealny ale takie zachowania jak dzisiejsze Perucki trzeba tępić...Tak się nie jeździ...
Przepraszam za tych debili i idiotów ale po prostu nie wytrzymałem nerwowo na tym wyścigu bo byłem obijany raz przy razie...
lekko drasnąłem twoje koło, nawet to nie.
Nie ośmieszaj się chłopie i nie pogrążaj :/
uwierz że ten tor jest wąski i bardzo kręty więc nie tak łatwo ustępować miejsca
Łatwo nie łatwo ale da się tylko trzeba myśleć. Ja przepuszczając zjeżdżałem na tarki a żeby przepuścić fishera wpierniczyłem się na bande...
Troszkę nudnawy ten wyścig
Byś jechał z tyłu to byś miał atrakcji aż nadto bo to co się tam działo to był dramat i komedia w jednym...
@Qverty
ale to żadne tłumaczenie... Rozumiem, że możesz sobie bluzgać pod nosem do monitora zaraz jak dostałeś strzała w trakcie wyścigu. To są emocje - ok, niech będzie. Napisanie jednak posta po ponad 30 minutach od zdarzenia, najeżonego wulgaryzmami i obrażaniem innych to jest przesada. Zwłaszcza, że musisz swoje myśli przelać na klawiaturę i kliknąć "opublikuj".
Soul kiedyś powiedział jeśli dobrze pamiętam, że chociaż w regulaminie jest zakaz używania przekleństw to w wątkach cyklicznych ze stałą ekipą i za ogólnym przyzwoleniem jest pewien margines bezpieczeństwa. Ja się jednak na takie coś nie godzę i myślę, że nie jestem w tym odosobniony. Trochę kultury...:(
Fajne opony, dobrze się paliwo, bo ciasno w niektórych zakrętach, ale to wina aqua planning, co zmiana opon, żaden fakt nie tłumaczy kontrę zakładałem.
LG -> Coś Ty jarał? :D Nic Ci nie wysyłałem :D
Mój wyścig zaczął się kończyć na FL, gdzie na coś tam się zagapiłem, przyhamowałem mocno pod Mirabeau, wpieprzył się we mnie jakiś Williams i to tak, że jeszcze przodem w bandę zaryłem. Zostałem w tyle, chciałem nadrobić, żeby czołówka silników nie popaliła i ściąłem szykanę za tunelem, za co dostałem Stop & Go :| Bolid się kiepsko prowadził, doszły kolejne przytarcia/uderzenia i było coraz gorzej. Koło 10 okrążenia bolid już jechał jak chciał (przepraszam za dublowania, nie wszystkich udało się idealnie puścić), każdy szybki zakręt to duża podsterowność, wolny - nadsterowność i pozostało jedynie powiedzieć "Dziękuję, dobranoc".
Sikham --> ale ja się właśnie dlatego zgrzałem. Wystraszyłem się, że mogłem (w tamtym momencie nie wiedziałem, kto jedzie na drugiej pozycji) komuś spieprzyć wyścig. Mnie nie przystoi odstawiać takich numerów. Ale trochę usprawiedliwiony jestem. Mam nadzieję.
edit: I znów popieram Miszkę. A niedawno prosiłem.....
Następny wyścig za dwa tygodnie, jedziemy na wersji EMG?
Jeśli ktoś jeździ na kierze i nie jest pewien czy dobrze mu działa Force Feedback to polecam pobrać netKar PRO ( http://www.netkar-pro.com/main/ ). Trochę pojeździłem i poza tym, że dosyć trudno jest to genialnie czuć auto. I do tego coś czego nie ma w rF - wibracje po mocniejszym zblokowaniu kół i stworzeniu flatspota :)
Jak będzie kilka osób to można na serwer RacingItalia wpaść i pojeździć razem, wersja demo pozwala na to Formułą 1600 i na jednym torze.
Incydenty zgłaszamy do 23!
Pierwsi kierowcy dostali już pytania od dziennikarza;)
Szczerze to nie mogłem się skupić podczas jazdy przez tego przystojniaka przed tunelem, który strzelał do mnie rakietami, stąd tak słaby wynik.
Albo raport skopany albo mam coś z przegladarką...
Zjedź niżej, to zobaczysz wyniki.
BTW. czemu w raporcie nie ma wyniku Danleya z quala?
Nie mam pojęcia, wrzucałem pliki jeszcze raz i dalej jest tak samo, widać coś się............
Race Incidents
148 Perucka
<<<<
czemu w raporcie nie ma wyniku Danleya z quala?
Bo Dan zrobił okrążenie i wyszedł z serwera, pewnie dlatego...
Ty masz 45 i to na pierwszych nastu okrążeniach:)
Z czego jakieś 30 to pierwsze okrążenie :D
Zgodnie z zapowiedzią zgłaszam incydenty:
1. L15 wiktordth vs Andrzej - wyjazd z alei serwisowej + chwilę później
2. L35 wiktordth vs Perucka - 1. sektor
Oba incydenty dotyczą dublowania. Co do pierwszego, to dublowany zawodnik podczas wyjazdu z alei serwisowej praktycznie zatrzymał się na środku pasa wyjazdowego w T1. Nie miałem szans nic zrobić i straciłem 2 pozycje. Chwilę potem nagle zwolnił jadąc tuż przede mną (zapewne po to, by mnie przepuścić, no ale nie robi się tego w taki sposób!). Co do drugiego incydentu, to zawodnik wybrał jako miejsce do dublowania wierzchołek zakrętu. Co z tego, że "przytulił" się do bandy, jeśli nie miałem możliwości wyprzedzenia go w tym miejscu.
Panowie, trzeba myśleć, gdy jest się dublowanym oraz ćwiczyć, aby wiedzieć gdzie są najlepsze miejsca do takich manewrów na torze.
aby wiedzieć gdzie są najlepsze miejsca do takich manewrów na torze.
To muszą wiedzieć dwie strony.
czas Danleya z quala to 1:14:352
i zgłaszam incydenty (pierwszy raz w tym sezonie)
Perucka 12, 24 ,32
Thomi 13, 38
Perucke głównie ze względu na to by rozwiać moje wątpliwości czy tylko mi lagowal - każdy ma inna powtórkę wiec komisja będzie najbardziej obiektywna
kilka słów o wyścigu
Jest kolejne podium jest p2 nic tylko się cieszyć szkoda ze tylko teoretycznie. Wyścig przegrałem w 2 lub 3 miejscach. Najpierw w boxie mechanicy mimo wyraźnego polecenia żeby nie naprawiać naprawili mi bolid stałem 20 sekund zamiast 4/5. spowodowało to ze musiałem jechać na limicie i gdy doszedłem Fishera musiałem go wyprzedzić jak najszybciej a wiadomo to przecież Monaco wpadłem w jakaś dziurę na pierwszym zakręcie obróciło mnie i było po wyścigu... jako 3 powód mogę dopisać dublowania ale chyba każdy miał z tym problem. Było to GP wielkich możliwości zaprzepaszczonych przez głupie błędy. Dobrze że dan jest bardziej doświadczony ode mnie i powiedział mi kilka słów po wyścigu, podniosło mi to morale. Szkoda tylko jego kłopotów technicznych i to z wizjerem w kasku jak i z hamulcami. Gratulacje dla pozostałej 2 z podium i dzięki dla Danleya za wsparcie za punkty i za kręcenie nosem przy pracy nad setem - gdyby nie to nie osiągnąłbym takiego wyniku
postaramy się go wrzucić najszybciej jak się da, ja aktualnie nie mam takiej możliwości;)
Zgłoszone incydenty:
47 okrążenie eJay vs bokserek vs Thomi
Lukas vs arek na pierwszym okrążeniu
Qverty vs Perucka, I okrążenie, I zakręt
L15 wiktordth vs Andrzej
L35 wiktordth vs Perucka
Perucka 12, 24 ,32
Thomi 13, 38
Jaka będzie wersja tego toru? Zeszłoroczna EMG?
A tak w ogóle ktoś zauważył, że jechałem na 1 pit stop i wszystko by było ok, gdybym nie odebrał telefonu i przez to puścił dwóch kierowców? :D
W zeszłym roku nie jechałem, mam czas na trochę treningu tylko w tym tygodniu, dlatego tak mi zależy na tym linku.
http://www.megaupload.com/?d=A8NSUHWE
http://rapidshare.com/files/137950723/Montreal2008_v1.exe.html
Tor będzie wrzucony "soon"
Co do zgłoszonych incydentów.
Lap 13
Sikh wiem że jesteś bardziej doświadczony ale kurdę dużo ludzi pisało że puszczaliśmy was w ciasnych zakrętach itp powodując kontakt nie rozumiem dlaczego pchałeś się gdy byłem w ciasnym zakręcie przy hotelu jak zaraz zanim jest krótka prosta przed wjazdem do tunelu na której zresztą cię puściłem.
Lap 38
kategorycznie moja wina, fakt że nie widziałem cię w lusterku mnie nie usprawiedliwia.
Sytuacje z ostatniego lapa zostawiam opinii sędzią.
Mam pytanie odnośnie GP Kanady. Z tego co wiem, to wyścig w TV zaczyna się dopiero o 19. Czy w związku z tym godzina rozegrania naszego wyścigu ulegnie zmianie?
Chcesz rozpoczynac wyscig o 1 w nocy? :D
no w sumie moznaby o 15 zrobic, ale to juz musza zadecydowac inne mozgi..
Na godzinę 15 to wcale nie byłby taki głupi pomysł. A na 14.30 to już w ogóle bomba.
@JayJay
Dzisiaj jestem cały czas w pracy, więc w razie czego nie zostawiaj wiadomości na gg tylko skrobnij maila (w profilu mam adres). Może znajdę wtedy chwilę i coś się podziała:)
mi tam pasi 15 00 :)
Miałem trochę cięższy początek tygodnia, stąd opóźnienie, ale już czas zerknąć na incydenty, co tam nabroiliście w Monaco ;)
aktualizacja: incydenty sprawdzone
No to jedziem z tym koksem :D
And The Winner Is ? :D
<edit>
To może tylko jakieś łamanie kości??
Wyniki coming soon;)
Są kary, ale też staraliśmy się brać pod uwagę specyfikę Monaco;) Ścięcia głów nie będzie.
UWAGA!
Po 5 dniach zmagań i konsultacji z Luigim(dzięki!) moje wypociny są gotowe.
http://www.youtube.com/watch?v=qgfuWXZLfUU
W filmiku jest parę nowości np:
-jakość HD(:D)
-inne intro
-nowe ustawienia kamer(dynamika)
-inne podejście do tematu
Podoba się?
spoiler start
Czy jakiś grafik ma nadmiar wolnego czasu na jeden projekt? Szczegóły na gg
spoiler stop
Chyba trochę przesadziłeś, żeby ten sam incydent pokazywać z trzech różnych ujęć, wystarczyłoby pierwsze.
Wyszło elegancko. Thomi dzięki za "przepchnięcie" przez ten korek przed nawrotem. :P
Danley - Chciał pokazać jak to wyglądało z roli kierowcy z końca stawki, a Ty się tam nigdy nie znajdziesz i takich widoków nie będziesz oglądać. ;) Coś ostatnio się marudny zrobiłeś. Czas uzupełnić poziom promili we krwi. ;)
Luigi na końcu stawki byłem w Malezji, więc wszystko jest dla ludzi ;) Marudnie to mógłbym skomentować, dlaczego ten incydent jest tak podkreślony w tym filmiku, ale nie chcę być złośliwy.
1:27 japierdole...nie mogę na to patrzeć...Destruction derby jak ch*j...A kto jako jedyny grzecznie poczekał? Oczywiście Qverty...
próbujesz nam udowodnić jaki to jesteś dorosły tak klnąc ?
Danleya się nie czepiać :P ma po prostu "te" dni :P
zauważyłem na filmiku ze Bioly tez nie jest taki święty i 2 razy sporo przestrzelił hamowanie żeby tylko kogoś wyprzedzić raz skończył się na ścianie ale wyprzedzić się udało dlatego cały czas myślę nad zmniejszeniem wytrzymałości przednich skrzydeł ;)
próbujesz nam udowodnić jaki to jesteś dorosły tak klnąc ?
To raz a dwa, że wylewam żale na forum...Przekleństwa dodawają szczypty pikanterii i zajebistości...
sam klnę jak szewc, naszym narodowym wieszczom się to nawet zdarzało wiec generalnie mnie to nie rusza
ale czasem po prostu już przesadzasz... weź kilka głębszych wdechów pomyśl co chcesz napisać i od razu będzie lepiej ;)
spoiler start
Przekleństwa dodawają szczypty pikanterii i zajebistości...
zajebistym trzeba się urodzić i żadne przekleństwa tego nie zmienią :P
spoiler stop
ps. co do cholery znaczy "dodawają" ? :D
http://pl.bab.la/koniugacja/polski/dodawac :P
Danleya się nie czepiać :P ma po prostu "te" dni :P
Nie wiem o co wam chodzi :D I tak na prośby niektórych czytelników maksymalnie ograniczyłem wpisywanie się do wątku, udzielając się tylko w okolicach zakładania nowego oraz obiecałem zakończyć udział w lidze w raz z końcem bieżącego sezonu :D
sam klnę jak szewc, naszym narodowym wieszczom się to nawet zdarzało wiec generalnie mnie to nie rusza
Ja też ;) Ale potrafię uszanować, że jesteśmy na forum publicznym i wiele osób sobie tego nie życzy. Jak zaczynałem na GOLu jakieś 9 lat temu to się bluzgało, ale teraz? eee tam :D
spoiler start
<- tak należy traktować tę wypowiedź
spoiler stop
ps. co do cholery znaczy "dodawają" ? :D
Ojtam ojtam, czepiasz się bocik...
edit. bocik=sikham :o
Idę już spać bo albo ja albo ty ryjesz banie albo obaj ryjemy banie naraz...
PS. Nie wiem co to znaczy ryć banie
co znaczy "bocik" ? :D
"ryć banie" wiem co znaczy akurat :P wytłumaczyć ci ? :P
slaby jesteś w tą grę :P
Jak dla mnie to zniszczenia mogą być nawet i na 100%. W sytuacji z Danleyem srogo przesadziłem za co go przepraszam, ale raz, że to pierwsza sytuacja od dobrych paru lat kiedy kogoś poobijałem przy wyprzedzaniu, a dwa, że ciężko się wyprzedza w momencie kiedy normalną drogę hamowania mam 5-10m dłuższą od reszty :> Poza tym śledząc podsumowania Fishera z każdego GP, to IMO niektórzy powinni się trochę zastanowić nad tym w jaki sposób przeprowadzają ataki, bo to nie WTCC, czy inna touringowa seria na miłość boską... Nie wspominając już o T1, czy jakichś ściskowych sytuacjach gdzie po mimo żółtej flagi niektórzy grzeją flatout w najlepsze.. Ale w sumie czemu tu się dziwić, jak nawet na serwerach najzajebistszej symulacji, lansowanej przez kierowców na całym świecie ludzie sobie penetrują tyłki na T1 aż miło :> Takie pokolenie chyba :P
takie szaleńcze ataki są u nas na porządku dziennym niestety
zdziwiło mnie po prostu ze nawet Ty straciłeś głowę ;) i to 2 razy :)
Ja wiem, czy było co odbijać. Przecież w Chinach byłeś na tyle miły, że na następnym kółku postanowiłeś popełnić seppuku, co by zwrócić za swoje winy :P
A w Monako ogólnie w wyścigu byłem trochę sfrustrowany. Poza tym po tak długim czasie człowiek się odzwyczaja od jazdy w tłumie i taki szok zazwyczaj nie prowadzi do niczego dobrego :D
Mam nietypowy (?) problem. Jeżdżę na kamerze z nad kokpitu (nazywa się to chyba tvcam) i otóż przy włączonych lusterkach obraz z nich mam również w kokpicie. Widać nogi,ręce kask kierowcy ale wokół wyświetla się obraz z lusterek. Można temu zaradzić ? Jeżdżę tak od początku ale zaczyna to być denerwujące, dekoncentrujące i czasami niebezpieczne.
maciula -> Wrzuć screena, nie jestem w stanie zrozumieć, w czym problem :P
Fisher -> Filmik OK, ale czemu skupiasz się na najgorszych rzeczach? Ja rozumiem, że my, uczestnicy ligi się pośmiejemy, ale dla ludzi z zewnątrz to może wyglądać jak kolejna, lamerska liga, gdzie bolidy są niezniszczalne, bo gdyby nie to to byśmy mieli destruction derby.
I jeszcze dwie uwagi:
- nie wiem jakiego masz kompa, ale chyba na dość niskich detalach nagrywasz wideo :>
- kask Biołego nadal nie podmieniony x_X
To tyle zrzędzenia :P Zespół Renault w ramach przerwy dwutygodniowej wybrał się do USA, by na torze Lime Rock Park pojeździć Mazdą MX-5 w NVIDIA Cup. Postaramy się o fotki ;)
Qverty--->Mała prośba - przestań bluzgać, masz już te 18 lat i wypadałoby chyba udowodnić, że nie jest się gimnazjalistą ;0 Trochę szacunku do innych, bo niektórzy czytają twoje posty i im macki opadają. Wiocha, stary, wiocha 100%.
Bioly--->Dopiero na repie serwerowym widać na czysto jak wyglądają pojedynki bez lagów i pingów +/- 100 ms. Np. starcie z kowalem z mojej perspektywy wyglądało tak, że wydawało mi się, iż prawie zrównaliśmy się bolidami;)
Sorry kowal:P
Chillout chłopaki, będę grzeczny.
soon :D
to pojecie wzgledne :)
KORraN, gdybym dawał prawidłowe wyprzedzania, to to by zajęło może minutę filmiku. No niestety taka rzeczywistość. Kask podmienię ale czy wtedy mój nie zostanie skasowany? Bo była kiedyś o tym mowa.
A co do zniszczeń, ja wolałbym by zniszczenia były większe. Niektórzy nabrali by może szacunku do innych bolidów(ja też:). Na początku były by zgrzyty niezłe, ale dalibyśmy radę. Po takich akcjach jak w Monaco na forum by było śmiesznie:D
Qverty--> Z Sikhamem ostatnio lepiej nie zadzierać:)
Miszka move your ass!!!:D
Panowie, doszliśmy z Danleyem do wniosku, że GP Kanady warto przenieść na następny tydzień. Tak się składa, że godzina 15:00 kilku osobom nie pasuje (np. mi i Danowi), natomiast start o 22:30 oczywiście odpada. Nie jest jeszcze podjęta decyzja, ale jeśli nikt nie wyrazi konkretnego sprzeciwu to raczej zmienimy delikatnie terminarz.
OFICJALNE WYNIKI GP MONACO NA TORZE MONTE CARLO (7/20)
KWALIFIKACJE
1. Danley------------01:14.352------/
2. FisherFighter-----01:14.948------0,596
3. Sikham-----------01:15.221------0,869
4. Bioly74-----------01:15.430------1,078
5. Bokserek---------01:15.747------1,395
6. eJay--------------01:15.754-------1,402
7. maciula----------01:16.469-------2,117
8. Kowal------------01:16.560-------2,208
9. Luigi--------------01:16.570-------2,218
10. arekkobylo-----01:16.956-------2,604
11. wiktordth-------01:17.096-------2,744
12. Lukas-----------01:17.205-------2,853
13. Qverty----------01:17.949-------3,597
14. KORraN---------01:19.605-------5,253
15. Perucka---------01:19.828-------5,476
16. Thomi-----------01:20.017-------5,665
17. Andrzej---------01:22.497-------8,145
======================================
WYŚCIG
1. Bioly74-----------1:00:53.914----------/ Najszybsze okrążenie wyścigu
2. Sikham-----------1:01:02.065---------08.151
3. FisherFighter-----1:01:03.335---------09.421
4. Bokserek---------1:01:49.129---------55.215
5. eJay--------------1:01:55.106---------01:01.192
6. Danley-----------1:02:01.707---------01:07.793
7. Kowal------------1:02:06.041---------01:12.127
8. maciula----------1:01:42.132--------- -1laps
9. wiktordth--------1:02:06.551--------- -1laps
10. Lukas-----------1:01:10.727-------- -2laps
11. Luigi------------1:01:12.299--------- -3laps
12. Thomi----------1:01:50.356--------- -4laps
13. Perucka--------1:01:55.239--------- -4laps
14. arekkobylo-----DNF (DNF)---------- -19laps
15. Qverty----------DNF (Engine)------- -29laps
16. Andrzej---------DNF (DNF)---------- -34laps
17. KORraN---------DNF (Suspension)-- -35laps
=======================================
Kary:
Ravek: start z boksów w następnym GP
Sherman: start z boksów w następnym GP
Incydent na 47 okrążeniu (eJay - Bokserek - Thomi) = Race Accident
Incydent na 1 okrążenie (Lukas - Arekkobylo) = Arekkobyl start z ostatniej pozycji w następnym GP
Incydent na 1 okrążeniu (Qverty - Perucka) = Perucka start z boksów w następnym GP + jeśli dalej będzie lagował kara zostania powiększona do DQ
Incydent na 15 okrążeniu (Wiktor - Andrzej) = Andrzej +3 miejsca na starcie następnego GP
Incydent na 35 okrążeniu (Wiktor - Perucka) = Race Accident
Perucka (okr. 12,24,32) = w przypadku dalszych problemów z wysokim lagiem - DQ
Thomi (okr. 13,38) = start z przedostatniej pozycji w następnym GP
=======================================
GP Monaco punktacja:
1. Bioly74 +25pkt.
2. Sikham +18pkt.
3. FisherFighter +15pkt.
4. Bokserek +12pkt.
5. eJay +10pkt.
6. Danley +8pkt.
7. Kowal +6pkt.
8. maciula +4pkt.
9. wiktordth +2pkt.
10. Lukas +1pkt.
=======================================
-Klasyfikacja kierowców (sezon 2011):
1. Bioly (REN)-----------143pkt.
2. Danley (STR)---------114pkt.
3. Sikham (STR) --------106pkt.
4. FisherFighter (RBR)---66pkt.
5. eJay (FER)-------------65pkt.
6. Bokserek (MCL)-------60pkt.
7. Kowal (FI)-------------52pkt.
8. Maciula (MCL)---------34pkt.
9. Cappo (FER)-----------16pkt.
10. Sajes (VIR)-----------15pkt.
--- Wiktordth (MER)------15pkt.
11. Miszka (RBR)---------13pkt.
12. Lucas(SAU)------------5pkt.
13. Qverty (FI)------------2pkt.
14. Przemek (REN)--------1pkt.
=======================================
-Klasyfikacja konstruktorów (sezon 2011):
1. Scuderia Toro Rosso-------------220pkt.
2. Renault F1 Team-----------------144pkt.
3. Vodafone McLaren Mercedes-----94pkt.
4. Scuderia Ferrari Marlboro---------81pkt.
5. Red Bull Racing--------------------79pkt.
6. Force India F1 Team---------------42pkt.
7. Sauber F1 Team--------------------17pkt.
8. Virgin Racing------------------------15pkt.
---Mercedes GP Petronas F1 Team---15pkt.
Kara okey bo i tak nie liczę na więcej z quala ale chciałbym poznać uzasadnienie mego błędu na lapie nr 13.
Dużo ludzi pisało że puszczaliśmy was w ciasnych zakrętach lub w ogóle. W sytuacji (lap 13) gdy za zakrętem jest długa prosta chce przepuścić bolid dostaje karę bo nie puściłem go w ciasnym zakręcie?
No może nie jestem zajebistym kierowcą i traktuje tą gre typowo 4fun ale jak już tworzymy "profesjonalną" organizację ligi to poproszę komisję o "wytknięcie" mi błędu podczas tego dublowania przez Sikhama.
Od kąd pamiętam to mi się zawsze z wami przyjemnie jeździło pomimo że ligi nie podbijam i zawsze mi pomagaliście. Mogę się mylić ale że należę do ludzi szczerych to uważam że ocena kar itp uzasadniona jest stażem, wkładem w ligę oraz pozycją na mecie.
Dobranoc
Obserwując incydent z Twojej kamery można uznać, że było miejsce, aby tuż po nawrocie pozostać przy prawej stronie i odpuścić. Wówczas zostałbyś zdublowany jeszcze przed ciasnym zakrętem w prawo. Utrudnianie dublowania polegało więc na tym, że zjechałeś do lewej strony blokując zakręt, czyli że czekałeś z dublowaniem do kolejnej prostej.
Taka jest moja interpretacja, ale aby kara została nałożona musiał ktoś jeszcze się opowiedzieć za Twoją winą, a opinie pozostałych osób z komisji nie są mi znane ;)
Jestem takiego samego zdania co Dan - zamiast zjechać z linii (w zakręty wjeżdża się od zewnętrznej do wewnętrznej), spowodowałeś, że dublujący musiał poczekać jeszcze jeden zakręt, przez co mógł stracić trochę czasu.
Thomi, nie masz się za co obrażać;) Jak wspominaliśmy wielokrotnie - można odstawać od stawki, ale nie wolno przeszkadzać. Pech chciał, że w Monaco błędy mnożą się nieustannie ;)
ja tam się kłócić nie będę.Moja wina to widać wyraźnie na filmiku więc jak najbardziej się zgadzam z decyzją sędziów.Abym startował z ostatniej pozycji w następnym GP
lol nie obrażam się :) Po prostu miałem pytanie i je zadałem :) oraz wyraziłem swoje zdanie i tyle.
Dzień dobry cześć i czołem zgadnijcie skąd się wziąłem...
Tak, po maturach już i jakoś przypomniało mi się, że kiedyś tu jeździłem. Mam teraz sporo wolnego czasu i brakuje mi niekiedy tej adrenalinki z wyścigów online na trochę bardziej serio. Chciałbym się sprawdzić, czy jeszcze moje umiejętności przez ten czas nie uciekły, bo ostatnio to z PCtowymi simami mało miałem do czynienia. Muszę zainstalować rFactora, ściągnąć mod i coś popróbować. Z tego co widzę, wszystkie teamy pełne, ale chyba zawsze znajdzie się jakieś wolne miejsce na wyścig? :)
Z tego co widzę, wszystkie teamy pełne, ale chyba zawsze znajdzie się jakieś wolne miejsce na wyścig? :)
Tak, dokładnie tak :)
Zwolniło się miejsce w Virgin Racing. Reavek niestety musiał wrócić do swojej ambitnej magisterki:P
@Fifomaniak
Masz do wyboru:
Virgin - z Sajesem
Lotus - z Luigim (Simson się nie pokazuje)
Nie wiem która grupa tworzyła ten tor, ale długość krawężników w niektórych miejscach, to lekka porażka :P Przy jeździe na limicie można niekiedy dosyć solidnie trawkę zaliczyć.
A Ty się nie zastanawiaj tylko wracaj Fifo. Szybkich kierowców nigdy za wiele :>
Oho kolejny kandydat do wypchnięcia z czołowej 10tki...Ech coraz trudniej o punkty jakoweś...
Skoro mowa o miejscach w zespołach to chyba należałoby zwolnić jedno w Sauberze, bo jakoś Sizalus jest nieobecny od chyba 4 wyścigów :/
W sumie to można, zwolnić wirtualnych kierowców.
Ja rozumiem że ktoś może wstrzymać się na jeden czy dwa wyścigi, ale jak ktoś zapisuje się tylko dla zasady, to już nie rozumiem
Przynajmniej może dać znać że daje sobie spokój.
Do naszych łask powrócił kolega Malmat. Przynajmniej chce :D
Nie wiem czy też Kuba chce zasiąść za kierownicą któregoś zespołu, czy tak tylko sporadycznie, ale na braki nie będziemy narzekać :)
Zgłaszam chęć uczestnictwa w lidze i testach na kierowcę etatowego. Co do terminu to skontaktuję się z eJay'em lub niech ktoś za to odpowiedzialny tu napisze. Jeśli jest możliwość to chętnie już zarezerwuję jakiekolwiek miejsce w jakimkolwiek teamie.
Trenuj, trenuj i pokaz się na oficjalnych treningach w przyszłym tygodniu. Wtedy ktoś doświadczony powinien Cię zweryfikować. Później możesz się zapisać do jakiegoś zespołu.
kurde nagle ulewa nowych kierowców :D
Oby to nie były puste słowa. ;)
może ktoś reflektuje ??
Wstęp wolny.
Bilety są jedynie jak ktoś będzie chciał wejść na padok :P