Wiedźmin 2: Zabójcy Królów [PC]
widac ze magia Wiedzmy 2 dziala. Tak szybko poradnika (co prawda tylko czesci) sie nie spodziewalem :)
W kolekcjonerskiej też jest poradnik więc ja też podziękuje.
Cieszę się, że się podoba. Pozostałe rozdziały będą stały na równie wysokim poziomie, a może i wyższym ;)
gothmok ---> No to powodzenia przy przechodzeniu niektórych zadań z ichniejszymi poradnikami.. Wystarczy kilka chwil aby samemu zweryfikować jak bardzo ubogie one są i zawierają liczne błędy..
Pierwsze z brzegu zadanie z nekkerami - "znajdź i zniszcz trzy tunele (tutaj podana lokalizacja)"
Nie dość, że są cztery, to lokalizacja wzięta z kosmosu. Ponadto w lesie dość ciężko się zgubić na początku.
W Naszym poradniku wszystko jest ładnie zaznaczone na mapkach.
lynn ---> Propo wódki, to domyślałem się, iż może paść takie pytanie. Gra ma wiele nielogicznych błędów.
W zadaniu z trollem nie mamy wódki, w zadaniu z Cedrikiem (róża pamięci) nagle możemy mu ją dać..
Zastanawia mnie jedno :D jak do cholery użyć eliksirów (jest napisane że można tylko w trybie medytacji) a z tego co pamietam ten smieszny tryb mozna tylko w pewnych miejscach wlaczyc jak sie spac chce isc czy sie myle?:D
Dokładniejsze informacje na ten temat będą umieszczone w atlasie ;)
Przede wszystkim, podczas walki nie da się korzystać z trybu medytacji (pomijam niektóre niuanse na ten temat, ale nie będę się teraz rozpisywał). Jeśli chodzi o inne miejsca to zostały one niekiedy dziwnie wyznaczone - raz potrafiło mi nie załapać na jakiejś calutkiej ulicy we Flotsam!
Przytrzymaj CTRL i wciśnij przycisk na środku (po lewej masz znaki, po prawej miejsce na np. granaty/pułapki)
podpowiedź poproszę - jak zaimportować zapisy gry z 1 tak, by Geralt był wyposażony w przedmioty które zdobyłem (miecze, zbroja, eliksiry) - da się? bo podobno tak opisują w CD-Action
Dokładniejsze informacje na ten temat będą umieszczone w atlasie ;)
A kiedy będzie atlas?
Oj, wszystko po kolei - wpierw poradnik questowy, później atlas ;)
Aczkolwiek pomimo, iż wydaje się to odległa data, to warto będzie czekać. znajdzie się w nim kilka fajnych rzeczy ;)
Jak przejsc tego @#%#$% smoka? Probowalem juz z 15 razy, najpierw z trudnymi qte potem z latwymi. konczy sie na tym ze macha łapa i spadamy, albo wogole nie macha i wjezdza we mnie ryjem i tez gg. Ni pojawia sie zaden klawisz ani nic. Nie dziala ani spacja ani prawy.
Yemet ---> próbowałeś zmieniać poziom trudności na łatwy? Wtedy w ogóle nie ma QTE (bodajże niezależnie od zaznaczonego "trudnego qte"). O ile dobrze pamiętam, to testowałem wszystkie możliwe kombinacje.
@Ogame_fan - dlatego że dołączony do gry poradnik nie jest tak rozbudowany i dobry jak ten tutaj.
Jeśli wciąż ktoś ma wątpliwości co do "lepszości" tego poradnika od zarówno dołączonego poradnika do gry jak i przewodnika, który można zakupić osobno, kolejne przykłady:
Składnik do eliksiru Mangusta można zdobyć nie tylko w zadaniu kejran: cieniokost - nie zostało to w innych poradnikach wspomniane.
Zadanie z trollem i serce Melitele - w obu "poradnikach" jest jasno napisane, że trzeba go zabić aby pozyskać składnik, co jest totalną bzdurą!
Polsy ---> https://www.gry-online.pl/poradniki/wiedzmin-2-zabojcy-krolow/&PART=420
Jest to kościana odmiana zwykłego pokera - dwukrotnie możesz rzucić kościami, układy są niemal identyczne: para, dwie pary, trojka, strit itd
Hej a tak z innej beczki nie ma gdzie chować przedmiotów udźwig 250, ja zbieram prawie wszystko i mam ok 300 z samych materialów do crafitngu i alchemi. Lipa z brakiem własnej skrzyni w gospodzie jak było w "jedynce"
Mam kłopot z pokonaniem Grubego Maćka. Nie wiem czy to gra trochę przesadzona, a możne moja mysz jest kijowa. Ktoś ma też problem z jego pokonaniem?
Ten Poradnik jest straszny ! Robiony z ogromnym pośpiechem, bez zastanowienia i braku pamięci co pisało się wcześniej ! 2/10
Arxel co do srebrnego miecza to w rezydencji Loredo w zadaniu "niemoralne propozycja" trafiłem na ulepszony schemat srebrnego miecza, tylko ja tak miałem czy ktoś jeszcze trafił??
cia11 ---> Tak tak, tam również jest schemat (jeśli nie wykonamy wcześniej zadania z kejranem to przy okazji go znajdziemy).. Jak teraz zerkam do swoich notatek, to mam go zapisanego, widocznie musiał mi umknąć przy pisaniu..
maxiuq ---> Poradnik jak najbardziej nie był pisany w pośpiechu. A zastanawialiśmy się nad nim aż nadto.
Podziwiam Arxela, że robi takie poradniki. A ten poradnik dołączony do gry nie jest zły, ale przydaje się na szybko na wypadek zagubienia się... i tyle. Baaardzo mało szczegółów np. Prawidłowe ustawienie maszyny to 1,5 stopnia (to z początku gry). I gdzie jest to cholerne 1,5 stopnia?? Po 8 próbach zajrzałem do tego poradnika i było WSZYSTKO podane: stopnie, wysokość, zdjęcie, która linia itp. Chwała ci za ten poradnik i czekam na dalszą część na wypadek gdybym się zagubił w dalszych aktach (na razie jestem na etapie ucieczki z lochów). Serdeczne dzięki Arxel :).
Orientuje się ktoś jak dostać od Mnicha w karczmie w flotsam artefakt o którym wspomina? wygrałem z nim wielokrotnie w pokera, a mimo to nie chce mi go dać ;_;
@saif3r
Ja dostałem artefakt dopiero wtedy,gdy wygrałem z nim mając dwie pary
mam problem z zadaniem serce melitele - postanowilem uswiadomic Mlodego o jego dzialaniu, jednak nie dostaje talizmanu. dopiero po jego zabiciu po uwolnieniu sie z lochu, moge go wziac z jego ciala. bug?
Znaczy na początku wspomniałeś, że talizman go wspomoże? Jeśli tak, to Młody będzie martwy po wyjściu z lochów i z jego ciała będzie można wyciągnąć talizman.
Jeśli zaś powiedziałeś, że talizman nie pomoże, to powinien Ci on go oddać, bądź oddać dopiero po wyjściu z lochów. Bardzo możliwe, że jest to błąd, bo sam tego doświadczyłem.. :)
Swoją drogą - tych oficjalnych poradnikach jest wspomniane, że ciało młodego znajdziemy podczas przechadzania się po podgrodziu zamku..
Mam klucz od Dymitra do kryjówki bandytów. Gdaie ta kryjówka się znajduje ?
POMOCY!!!!
Utkwiłem na misji "Na rozstajach - Scoia'tael vs. Vernon Roche" , bo nie wiem jak się potoczy cała historia, a che ocalić Triss ukochana (PS. Kobiet sie nie bije, za to łysemu łeb odrąbie i nasram no niego ) i powisi ta gorę miecha/łysą palę za jaja na drzewie, a jego łeb powieszę jako trofeum. Greald zabójca wiedźminów.
Czytałem w opisie że coś takiego był że: Uratować ja, albo należeć chodziarz jej zwłoki ( wolałbym żeby do tego nie doszło, a lepiej żeby nie był tego w grze ). I się trochę boję przed wyborem mimo, że to jest tylko gra. Po prostu nie cierpię jak giną przyjaciele.
Odnośnie samej gry to wciąga jak odkurzacz. :P Tylko te cholerne wybory woź, albo przewóz mnie dobijają.
@32
Mam dokładnie ten sam problem. Za cholerę nie mogę znaleźć kryjówki bandytów którą mógłbym otworzyć przy użyciu klucza Dimitra. Wie ktoś może gdzie to jest?
@ Arxel
Powiedzialem na poczatku, ze amulet moze byc grozny i nie dostalem go. Potem po wyjsciu z lochow tez mi nie dal. Dopiero teraz wczytalem poprzedni save, bo dopiero sie zorientowalem w polowie 1 Aktu, ze chyba nie mam tego talizmanu. super.
czy ten medalion po 'odczarowaniu' w akcie 1 ma jakies znaczenie? warto sie po niego wracac o kilka godzin w rozgrywce?
Być może to jakiś bug. Również jestem w akcie pierwszym, rozmawiałem z Aneżką, ale o żadnym queście nie ma mowy. W prologu Młody przeżył, spotkałem go po wyjściu z lochów. Pomógł mi odwracając uwagę pozostałych strażników ale żadnego talizmanu nie dostałem.
Dobra nie potrzebuje pomocy. Postawiłem się po stronie Scoia'tael, bo:
1. Nie ma to jak podróżować ze starymi kumplami z W1 ( Jaskier i Zoltan )
2. Zaczynam rozumieć o co chodzi w Wiedźminie 2, po dogłębnym przemyśleń idzie tu jeśli się nie mylę o władze. Na początku to Foltes chciał wszystko zagarnąć i go zabili, teraz jakiś po Akcie I jest scena z jakim kolejnym królem kutafonem, który przez głupotę doprowadził do uwolnienia zła.
3. Smokobujczyni, fajna laska i ciekawe jak się potoczy historia.
4. Wiedźmin jest oskarżony, a Triss wywalili z rady, oraz to że przy posagu elfów na dole gdzie jest ta woda wybrałem że "Nie chce jej stracić, a cała reszta mnie nie obchodzi" :P
Myślę że takie kutafony jak Foltes sobie na to zasłużyli, choć z drugiej strony zostawiać dzieci, bez matki i ojca to trochę głupie, a co dopiero śmierć ojca na oczach dzieci.
PS. Zostawiłem sobie zapis gry przed wyborem, jakby mi się nie podobał ten watek, lub była jakaś przeszkoda.
Co do mapy M10 - zrujnowany szpital. W pomieszczeniu po prawej ponad punktem 18 jest ukryte za ścianą pomieszczenie - warto tam zajrzeć, usuwając kruchą ścianę za pomocą aarda.
[41] Uzywaj opcji spoiler, to nie boli.
FolsteT, zabÓjczyni, "chodziarz" (Korzeniowski?)
@Arxel @ivo
Kryjówka jest w dolnym prawym rogu mapy M8 - tutaj jej nie widać ale jak włączycie mapę to zobaczycie tam dom. "Naprowadzić" was mogą ciała żołnierzy z ogromnym "gąsiorem" leżące za kamienną głową Melitele
a co z Niwa i Ulrichem? namawiaja Geralta do udzialu w jakichs eksperymentach. mieszkaja z Einarem Gauselem i kreca sie kolo jego domu
Może ktoś mi pomoże z następującym problemem.
Podczas walki z Kejranem po odcięciu macek nie potrafię przejść QTE naciskam lewy guzik najszybciej jak mogę ale i tak nie daję rady czy to jakiś bug czy jestem za tępy?
Zmniejszyłem poziom trudności na Łatwy wyłączyłęm trudne QTE ale i tak nie pomaga.
Ma ktoś jakiś pomysł?
Mam problem z nagrodami za Pokera.
Otóż po wygranej z Lasota w drugim akcie, możemy wybrać schemat zamiast orenów. Tak też robię, ale mimo to schemat (żadnej z 3, próbowałem 3 wariantów) nie pojawia się z moim plecaku.
Tak samo jest ze Skalenem Burdonem w Verden. Wygrywam od niego miecz wojowniczej księżniczki Xenthii, ale mimo to nie trafia do mojego plecaka. Ma ktoś podobny problem?
thomas39
Nie ma co i tak to potem psuje grę.
Na na razie robię pauzę, bo ta jazda z tym znalezieniem Trias mnie wykończyła, a się rozczarowałem. Przypuszczam że Triss pójdzie jako ofiara i zginie. A z czego to się dowiecie w Akcie II. Wole nie znać końca tej historii, poza tym utknąłem na misji i zdaje się że jest skopana.
Też się natrafiłem na jedną misję która prawdopodobnie była skopana... Ale nie o to się chciałem spytać. Przechodzę grę drugi raz i za pierwszym nie miałem tego problemu. Otóż problem polega na tym, że zgubiłem swój srebrny miecz :D
spoiler start
Prawdopodobnie podczas bronienia Foltesta przed smokiem w prologu, kiedy to mój miecz wylądował w podniebieniu tegoż smoka. Co dziwne za pierwszym razem miecz zaraz po cut-scence wrócił do mojej kieszeni...
spoiler stop
Więc chciał bym się spytać gdzie w Akcie I mógł bym znaleźć dwie rudy srebra, bo to jedyny składnik którego mi brakuje do wykucia nowego miecza. A jeżeli ktoś wie gdzie znaleźć inny miecz srebrny było by jeszcze lepiej.
Lahcim7106 ---> Przecież w poradniku jest wspomniane, gdzie można zakupić rudę srebra - u krasnoluda kupca-kowala..
Inny niż wyciągnięte ze skrzyni przy statku na początku aktu schemat srebrnego miecza możesz zdobyć w zadaniu Niemoralna propozycja - w tej samej skrzyni co element pułapki na kejrana
W zadania 'w szponach szalenstwa' zebralem wszystkie akta szpitala oraz notke o pacjencie, przeczytalem (poza 'akta szpitala', ktore sa sama okladka i nie moge jej czytac). Niestety dziennik sie nie zaktualizowal, a powinienem porozmawiac z Rochem o tym, prawda?
Dziennik się nie aktualizuje, jednak pojawiała się tam opcja dialogowa z Roche'em - krótka.
Znalazlem Roche'a, jednak nie pojawila sie dodatkowa opcja dialogowa. Moze to bylo spowodowane tym, ze nie mogac go znalezc, aktywowalem misje z Kejranem (pierwsza rozmowa w tawernie z Jasrem i Zoltanem). Gdzie mozna znalezc normalnie, poza misjami Roche'a w Foltsam? Po misji 'Niemoralna propozycja'
Nie pamiętam. Ale bardzo możliwe, bo sporo jest takich kwiatków, że coś się aktywuje wcześniej/później lub w ogóle..
W drugim akcie podobnie jest z jednym ze wspomnień - możemy o nim pogadać mino, że jeszcze nie mieliśmy wizji..
A czy brak tej linii dialogowej moze spowodowac zablokowanie zadania 'Powracajace wspomnienia'? (w ogole dziekuje za odpowiedzi)
Nie, zadanie "Powracające wspomnienia" opiera się na animacjach ze wspomnieniami. Te opcje dialogowe to tylko taki bonus.
Nie wiem czy w tawernie przypadkiem nie podpiera ściany - chyba, że to tylko w związku z inną misją.
Tak, ale dopiero po pierwszej rozmowie z Zoltanem, Triss oraz Jaskrem. Aha, to jest tez po zadaniu 'Na kacu'. Roche zniknal z siedziby Niebieskich Pasow (po pijatyce), w tawernie wlasnie pojawia sie dopiero po wspomnianej rozmowie. W miedzyczasie chyba go po prostu... nigdzie nie ma.
P.S. dzieki za rade, bede w takim razie kontynuowal przygode
Mam pewien bardzo poważny problem z QTE kończącym walkę w kejranem. Mimo, że klikam myszką w odpowiednim tempie, bo ten żółty pasek się zapełnia, to potwór i tak zrzuca Geralta z macki. Męczę się z tym od godziny i zaczynam myśleć, że to jakiś bug. Jakieś rady? Zastanawiam się nad rozpoczęciem walki od nowa, ale może jest jakieś inne rozwiązanie. Z góry dzięki za pomoc.
Gdzie znajdę tego Einara Gausela z którym mam zagrać w pokera?
Jedi21c ja mialem ten sam problem zmienilem na chwile rozdzielczosc na 800/600 i to pomoglo
Pomocy zawiesiłem się !
Kejran: kwestia ceny
Niby wszystko gra dogadałem się z kupcem że zapłaci za zabicie Kejrana ale dalej cisza zadnego punktu na mapie nie wiem co robić dalej ???
ps. miksturę już przygotowałem.
Pozdro
https://www.gry-online.pl/poradniki/wiedzmin-2-zabojcy-krolow/&PART=240
Aby kontynuować musisz ukończyć zadanie Kejran.
Arxel Dzięki Wielkie :) wreszcie się coś ruszyło
Pozdro
gniazda nekkery: w poradniku napisane jest, że gniazda są zaznaczone są na mapie. Chyba jakiś błąd bo nic nie mam albo nie umiem zaznaczyć.... 2 kryjówki już znalazłem ale za dalszymi latam po lesie jak jakiś głupi leśniczy:) HELP
Chodziło naturalnie o mapę w poradniku..
Musisz zniszczyć wszystkie cztery tunele nekkerów (M8, 4), rozsiane w lesie, przy pomocy bomb.
https://www.gry-online.pl/poradniki/wiedzmin-2-zabojcy-krolow/&PART=505
Mapa M8 Okolice Flotsam; punkt numer 4 - są cztery na mapie.
Dzięki Arxel, coś mi się pochędorzyło w głowie z tą mapą:) Sprawa z Nekkerami już załatwiona
Pytanie - czy warto przechodzic ponownie by zobaczyc skutki takich wyborow jak
spoiler start
poki co rpzeszedlem sciezke Roche'a podejmujac isttotne (chyba) decyzje - podazylem za filippa, Roche zabił Henselta, nie zabijałem smoka, pozwolilem Leto odejsc
te decyzje wplywaja wystarczajaco by warto bylo te sama sciezke katowac ponownie? czy jeszcze jakas decyzje pominalem z kat. tych istotnych?
spoiler stop
@Jedi21c nie musisz klikac myszka w jakims tempie, wystarczy naparzanie az pasek sie zapełni
a później spacja ;)
Mam pytanie chcę zlecić zrobienie pułapki na kejrana ,ale nie mogę nigdzie znaleść jednego składnika żelaznej ramy,gdzie mogę go zdobyć? Z góry dziękuje:)
https://www.gry-online.pl/poradniki/wiedzmin-2-zabojcy-krolow/&PART=230
Musisz wykonać zadanie Niemoralna propozycja - w nim podejdzie do Ciebie jeden gościu i powie gdzie znaleźć fragment pułapki.
https://www.gry-online.pl/poradniki/wiedzmin-2-zabojcy-krolow/&PART=220
Jeśli wykonałeś już zadanie i nie zdobyłeś ramy - dupa zbita.. ;)
brakuje zadania "na kacu"
Zadanie poboczne "Na kacu" jak najbardziej jest i było, tylko nieco schowane..
https://www.gry-online.pl/poradniki/wiedzmin-2-zabojcy-krolow/&PART=355
Nie trzeba zabijać trolla żeby zrobić serce melitelle ja to zrobiłem dużo wcześniej chyba znalazłem gdzieś indziej język trolla :) nie pamiętam ale zrobiłem to już w prologu
Nigdzie w poradniku nie jest wspomniane, że należy go zabić - jest również drugi wariant opisany..
https://www.gry-online.pl/poradniki/wiedzmin-2-zabojcy-krolow/&PART=435
Trolla trzeba zabić tylko w przypadku, jeśli wcześniej ukończyliśmy zadanie Pokerowa twarz: Flotsam - inaczej nici ze zdobycia języka trolla bez zabijania trolla.
wiem,że II Akt dopiero za 2 dni ale jak zdobyć narzędzia chirurgiczne("Z drżącym sercem")?
Arxel pomóż! Czekałem z niecierpliwością na ukazanie sie części 2 poradnika, ale widzę, że przesunięto na 26. Zatem czy mógłbyś mi powiedzieć jak dostać się do katakumb, w których znajduje się symbol śmierci. Wybrałem ścieżkę Roche'a. Juz od paru dni latam w te i nazad i nie mogę znaleźć tam dojścia.
Tak, przepraszam, ale z przyczyn ode mnie niezależnych wszystko się przesunęło. Mam nadzieję, że więcej problemów już nie będzie, a całość uda mi się skończyć w przewidzianym terminie ;)
Katakumby krasnoludzkie znajdziesz w północno-wschodniej części. Od strony Roche'a to musisz skierować się wzdłuż rzeki bodajże cały czas na wschód, a później odbić na północ.
Mam problem, przeszedlem misje w szponach szalenstwa, zastawilo mnie przy wyjsciu ze szpitala, tylko... w zaden sposob nie mozna tym wyjsciem wyjsc na gore. To jakis blad gry, czy cos źle robie? Przeszukalem caly szpital, innego wyjscia nie ma.
Z tego co pamiętam to wyjście było po drabinie do góry z pomieszczenia, w którym był duch Nilfgaardczyka.
Mam problem, odbyłem stosunek z Triss w komnacie elfów tuż po zerwaniu róży, następnie wpada Roche i mam wyjść z tej komnaty, problem w tym że jestem pół nagi, i nigdzie nie widzę mojego ekwipunku, a Triss dawno już znikneła...jak mam zdobyć moje rzeczy ponownie?
Witam mam pewnien problem. Otoz gram sobie w 2 akcie i kransolud Cecil zlecil mi bym znalazl miejsce mocy w misji "W pogoni za magią" . Poszedlem za radarem i doszedłem do małego wzniesiena z wieżą na które nie da się wejść. Obchodziłem z każdej storny. Prosze o pomoc !!
maxreal ---> Ewidentny bug, spróbuj wczytać wcześniejszy save. Jeśli ponownie po odbyciu stosunku będziesz miał ten błąd, będziesz musiał raczej obejść się smakiem.. ;)
rezor66 ---> Znajdziesz tam takie małe wzniesienie po lewej, na które musisz wejść. Ciężko trochę to opisać, w poradniku zostało ładnie na mapce zaznaczone (część Iorwetha jak najbardziej powinna pojawić się jutro)
@Arxel wielkie dzięki, dodam że to jest to wzniesienie które na mapce wygląda jak U
@Arxel - mógłbyś podać tylko listę questów do aktów II, III i epilogu? Nie potrzeba mi całego poradnika, a nie chciałbym ominąć żadnego questa pobocznego.
maka2020 ---> Jutro zostanie zaktualizowana lista zadań o zadania dla aktu 2 po stronie Iorwetha, kolejne - podane są daty. Aczkolwiek postaram się, aby całość była gotowa znacznie szybciej! :)
Listę zadań masz w dołączonym do gry poradniku (no dobra, brakuje tam kilku, ale takich pomniejszych)..
Mam pewien problem zniknęły mi imiona postaci i nie mogę do nikogo zagadać przez co nie mogę dalej grać w opcjach jest wszystko w porządku, ponowne uruchomienie gry też nic nie pomogło, zacząłem nawet grę od początku ale i tam pojawia się ten sam problem. Nie wiem co się stało więc jezeli ma ktoś pomysł inny niż instalowanie gry jeszcze raz to proszę o ppomoc.
W I akcie w zadaniu "Zapach kadzideł", możemy zdobyć recepturę, ale powiedzieć Vencelowi, że nie oddamy mu jej. W takiej sytuacji powie, że pożałujemy tego. Skutkiem będzie to, że on z grupką bandytów zaatakuje nas w lesie w drodze do laboratorium. Quest zakończony, doświadczenie - 85, nagrody brak.
Nie wiem czy jest jeszcze jakieś "mało ważne pierdółko", ale to zadanie można poprawić, bo nie ma o tym wzmianki w poradniku.
friedears ---> Wydaje mi się, że wybierałem tę opcję dialogową i to nic nie zmieniało, bo tak czy siak docieraliśmy do laboratorium..
Jednak bardzo możliwe, że zostało coś zmienione - poradnik do prologu i aktu 1 nie był tworzony na podstawie finalnej wersji.. :)
AKTUALIZACJA PORADNIKA:
AKT 2 - ŚCIEŻKA IORWETHA
https://www.gry-online.pl/poradniki/wiedzmin-2-zabojcy-krolow/&PART=560
Wiem, że automatycznie przesunęła się data ścieżki Roche'a, lecz robię co w mojej mocy, aby kolejna część powstała jak najszybciej i pojawiła się w okolicach pierwszej podanej daty.
Arxel sprawdź- obok statku związanego z misją Rzeka Tajemnic w 2 akcie Iorwetha jak naciśniesz Z (Ucuchomisz medalion) to za zieleniną coś się świeci na pomarańczowo i za tą zieleniną są jakies wielkie drzwi, ale potrzeba do nich klucza.
EDIT: Acha to jezt związane z inną misją poboczną ;P. Ale tam koło kamieniołomu są też wielkie drzi i potrzeba do nich klucza, a trochę wyżej jest skrynka i też potzreba klucza.
Harry M ---> Jak już zdążyłeś zauważyć, zielsko+drzwi przy statku to zadanie Koszmar Baltimore'a
Jeśli chodzi o skrzynię w kamieniołomie, również związana z zadaniem pobocznym Koszmar Baltimore'a
Drzwi w kamieniołomie, o ile pamiętam związane z zadaniem W pogoni za magią (oraz z pobocznym Zlecenie na harpie ;))
mam pytanie do tych co byli już w 3 akcie otóż mam dostać się do fillippy, jestem przy wejściu do kanałów ochrania je dwóch kedweńskich żołnierzy i drzwi są zamknięte a żaden z nich nie ma przy sobie klucza, wie ktoś gdzie jest ten klucz? Dodam że idę ścieżką Iorweta iw oficjalnym poradniku nie ma nic napisane o kluczu ;/
Już na samym początku poradnika jest błąd.
Przy zadaniu "Preludium do wojny: Aedirn" wcale nie trzeba walczyć z Keadweńczykami.
W opcjach rozmowy jeżeli wybiera sie środkowe (neutralne) kwestie walka będzie sie toczyć tylko pomiedzy królem Henseltem a księciem Stennisem (Penisem jak go nazwal Yarpen :P).
Z tego co pamiętam należy odmówic sie poddania bo "ziemie Aerdin sa zbyt cenne" ale że książe "zwróci koszta wyprawy". Wtedy Saskia wogóle sie nie wtrąca do rozmowy a Henselt wyzywa Stennisa na pojedynek.
sam pojedynek jest banalny na jakimkolwiek stopniu trudnosci.
Ralion ---> Wydawało mi się, iż sprawdziłem wszystkie kombinacje. Jeśli jakąś przeoczyłem postaram się to sprawdzić i poprawić. Dzięki!
A przy okazji to to co mówisz może mieć sens, bo po drugiej stronie jest podobna sytuacja z pojedynkiem, lecz nie trzeba błądzić po kilku opcjach dialogowych ;)
Hej, jak pokonać smoka ? Nawet na łatwym lvl nie jestem wstanie tego zrobić. Nawet jak unikam ciosów i czasami go dziubnę to i tak ogniem mnie załatwia. A moje ciosy nie robią na nim w ogóle wrażenia, znaki też nie działają.
winkel ---> A rozdzieliłeś punkty talentów? Ja trzymałem nierozdzielone talenty aż do końca drugiego aktu, było trudno.. Po ich rozdaniu zrobiło się aż nadto łatwo..
moje pytanie jest już nieaktualne, jest 2 wejście do kanałów, koło wieży które nie jest stżeżone
Tak. Ogólnie smok pokonany wyczaiłem sposób - trzeba go od boku podchodzić łupnąć i uciekać na wprost. Wtedy można bez ran go zabijać powoli - choć długo to trwa.
Właśnie skończyłem grę - liczyłem, że będzie dłuższa...
o co wam chodzi z tym smokiem?? przeciez z nim się nie walczy tylko jest 2 razy w prologu, a później Saskia go zabija?!?
Wpadł ktoś na pomysł, jak rozwiązać zagadki z odpowiednią kolejnością wygaszania znaków w III akcie?
Harry M --> smok się pojawia pod koniec 3 aktu reszty nie mówię bo nie chcę ci psuć zabawy
Witajcie, mam problem. Utknęłam. Jestem w II akcie na queście 'królobójcy' - czy coś w ten deseń. Mam się dostać do kryjówki królobójcy a potem odebrać medalion od Henselta - dowód wiary bodajże. Kłopot w tym, że jestem w jaskini, na mapie mam zaznaczone drzwi, ale drzwi nie ma. Kręcę się szukam i nic. Może ktoś mógłby pomóc?
Btw. Świetna robota, Arxel.
BTW klucze do tej wieży są na dole jak się zejdzie do kryjówki tych konspiratorów z kwadratowymi monetami i wtedy te drzwi możesz sobie dowolnie otwierać ;).
Jestem po stronie Iorwetha i jak odczarować Saskię sztyletem Philipii skoro znajduję go dopiero przy ciele strażników w epilogu, tych którzy pilnują wycieńczonego Iorwetha
[111]
Magiczna opcja SPOILER - dopiero zamierzam przejsc gre ta sciezka wiec...
Nie rozumiem, po co pisać poradnik, skoro w książeczce dlla opornych jest opisane łopatologicznie co zrobić by sie nie zgubić- misja po misji?
a czy w grze można wyłączyć scenki erotyczne pls odpowiedżcie
sprint1425 ---> Pomijając celowe aktywowanie takich scen, poprzez wybranie się do prostytutki, to możesz grać w taki sposób, że nie uświadczysz żadnych takich scen (pomijając tylko w pierwszej misji w prologu odrobinę nagości Triss)..
A jeśli już jakaś się trafi, zawsze możesz ją pominąć wciskając prawy przycisk myszy..
W ktorym miejscu przy wodospadzie mozna sie wspiac do rozy pamieci, bo chodze w kolko i znaleźć nie moge.
rhemek ---> Masz tam taki głazior prostokątny z malowidłem, tuż obok niego biegnie ścieżka..
Dzieki, i jeszcze jedno pytanie: dlaczego nie mam w dzienniku do wyboru zadan, ktore wzialem z tablicy ogloszen? M. in. tego z trollem? Po wzieciu z tablicy gdzies je wcielo.
Nie wszystkie ogłoszenia z tablicy są zadaniami. Niektóre pełnią tylko dodatkową informację o zadaniu, które można rozpocząć gdzieś indziej..
Spróbuj się wybrać od razu w stronę leży trolla - natrafisz tam na wieśniaka.. Jeśli zadanie się nie rozpocznie to coś jest skopane.. ;)
W "Gdzie jest T.M." w trakcie cichego przejścia przez wrogi obóz mam problem z cholernym kucharzem,wiem,że znakiem Axii ale zawsze wszczyna alarm.Co niby daje wg poradnika szybkie wciskanie LPM?? Ktoś znalazł inny sposób przejścia przez obóz?
MC Grzechu ---> Kucharz się uspokoi i pójdzie spać. Nie da się w inny sposób przejść przez obóz.
Musisz wciskać baaardzo szybko - u mnie ten "pasek" napełniał się strasznie wolno..
oki,próbuję dalej.Najwyżej pójdę przez jaskinie. A tak bardzo chciałem zabawić się w Sama Fischera:)
Na Twoje nieszczęście, to i tak już końcówka skradania się jest.. Pomijam fakt, że strasznie kiepskie są te sekwencje skradankowe, a szkoda :(
Zdarzy mi się położyć jak mam czas.. ;)
Muszę dostać krew Henselta. Mam dostać się do namiotu Henselta. Wiem, że muszę rozwalić kilka beczek, żeby odciągnąć uwagę strażników. Problem polega na tym, że nie ma tych beczek w miejscu, w którym powinny być:( Sprawdzałem z poradnikiem. Spotkał się ktoś z tym?
Martinus ---> Powątpiewam jakoby była inna możliwość wypłoszenia strażników.. Zapewne próbowałeś już wczytywać save wcześniejsze.. Jedyna opcja to pod koniec zadania Królewska krew
spoiler start
Dać zabić Stennisa i pobrać od niego krew
spoiler stop
Fakt, że weźmiesz ją od Henselta nie ma większego znaczenia.. A wydaje się to jedyny sposób aby ruszyć dalej..
Arxel - dzięki. Savy wcześniejsze oczywiście wczytywałem. Trochę mi szkoda bo muszę się cofnąć i oczywiście jestem zły na buga.
W queście Balista można też sprawę rozwiązać bezgotówkowo :P
spoiler start
przed podejściem do "Margarita" najpierw zagadujemy do 2 "byczków" przy stole i mierzymy się z nimi na rękę, oczywiście należy z oboma wygrać.
Po wygraniu z nimi i rozmowie z prostytutką na temat prezentu dla znajomego oraz tego, że prezent nie ma być przy balista, należy jej zaproponować "może przysługa za przysługę" (lub coś ten deseń) w ten sposób, Margarita dziękuje za ośmieszenie dwóch "byczków" i wykonuje usługę dla strażnika pilnującego Balistę
spoiler stop
:)
No to mamy KOMPLETNY DRUGI AKT
Niech jakiś moderator wyedytuje tytuł wątku, z góry dziękuję ;)
Ale lipa :/
z okazji tego, że poradnik juz ma ponad 2 tygodnie sobie bez abo nie zobacze czy wszystkie questy ciachnalem, nice :/
Arxel, nie baluj, nie śpij, tylko pracuj,pracuj. W III akcie tyle się dzieje:)
W 3 akcie jest dużo wyborów i jeden bardzo zaskakujący związany z Letho... ale sam zobaczysz :)
Nie śpię, gram. Już kilka razy ukończyłem trzeci akt. Jest sporo kombinacji wyborów..
Co do balowania to nic obiecać nie mogę, ale postaram się zgodnie z planem ukończyć we wtorek ;)
Arxel - czy da się pójść do łóżka z Shealą ??? Kiedy z nią o tym gadam przed walką z Kejrane, mówi, że przyjemności będą po pokonaniu Kejrana. Niestety po walce nie można do tego tematu wrócić ???
Poradnik będzie na początku przyszłego tygodnia - nie podaję konkretnego dnia, bo też nie ode mnie zależy kiedy zostanie wrzucony dokładnie.
Mam drobną uwagę do zadania z Trolem z I aktu. Język Trola można zdobyć na 3 sposoby: z głowy Trolicy, zabijając Trola lub kupić od Cedrica, który ma też Esencję śmierci oraz oczy Krabopająka potrzebne do zadania Serce Melitele. Tak więc jeśli nie uda wam się zdobyć głowy Trolicy, a nie chcecie zabijać Trola, to w ostateczności można kupić od Cedrica za około 450 orenków (nie pamiętam dokładnie).
Pozdrawiam
Luppus ---> W wersji 1.0 bankowo Cedrik nie miał w swoim asortymencie języka trolla (mogę to udowodnić ;) prolog+1akt był pisany na wersji preview+1.0), więc poradnik był kompletny.. W tym tygodniu będę sprawdzał najnowszą wersję dopiero.. Może dodali..
W momencie gdy będzie powstawał atlas będzie brana pod uwagę najświeższa wersja gry.. :)
Poza tym podobno w patchu drugim poprawili też tego questa, że można wygrać z Żegotą głowę ot tak, a nie tylko podczas wykonywania zadania Pokerowa twarz
Mam pytanie do zadania 'Hej, w kopalni praca wre' - w opisie jest napisane, że są trzy szczeliny do zawalenia, a na mapce są zaznaczone dwie - zniszczyłem dwie i nie mogę skończyć zadania - coś przegapiłem?
Mam problem :).
spoiler start
Otóż w III akcie po ścieżce Iorwetha wchodzę z nim do tego wielkiego miasta. I pojawia się dialog, w którym decyduje czy oddać się w ręce straży czy pójdę kanałami. I co dalej?:) Wybrałem areszt [opcja w której on to mówi brzmi trochę inaczej] i co mam zrobić? Nikt nie chce mnie aresztować, tylko walą we mnie. Wytłukłem 1/3 miasta i oprócz wejścia do obozów króli już nie ma z kim walczyć, ani gdzie wejść - tak mi się wydaję.
spoiler stop
winkel --->
spoiler start
Musisz dać im się ubić całkowicie, to Cię aresztują
spoiler stop
winkiel, na placu ze straganami,chyba obok maga-handlowca można wdać się w w spór z jakimiś mięśniakami i po zadymie zostaniesz aresztowany
Co się stało z poradnikiem??
Na początku była pełna lista zadań a teraz nie widzę kontynuacji zadań pobocznych w akcie 1 np serce Melitele.
Poradnik jest wrzucany na nowo - wprowadzone zostało wiele poprawek i uzupełnień.. Zadania, które przewijają się przez kilka rozdziałów zostały wyrzucone na początek.
Prosimy o cierpliwość :)
Dziękuję za szybkie info.
Czekam z niecierpliwością.
Pozdrawiam Arxel
co się stało z mapami? będą?
bo na razie wyświetlają się same legendy
Edit: konkretnie to interesuje mnie położenie wejścia do laboratorium i czy po ukończeniu misji mogę do niego wejść
-=.szaman=- ---> O ile kojarzę, to można wejść do laboratorium, lecz zasadniczo nic ciekawego wewnątrz nie znajdziesz ;)
Co do brakujących obrazków - są niekiedy problemu z zapisywanymi obrazkami w nowszych wersjach Photoshopa, coś się gryzie.. Będą, będą - chwilkę to pewnie jeszcze potrwa.
@Arxel
Dzięki za odpowiedź, tylko dalej niewiem którędy tam wleźć. Kręcę się koło mostu trolla i niewidzę a to gdzieś tam chyba...
Robertboanerges ---> Owszem, naturalnie, że będzie. Prosimy o cierpliwość. Coś strona GOL-a działa jak działa i wszystko strasznie się wydłużyło. Jeszcze dochodzą do tego wszystkiego targi E3 i redakcja również ma nawał roboty :)
-=.szaman=- ---> Pozwolę sobie więc wrzucić część mapki tutaj --->
aby tam dość musisz przejsć bodajże kawałek dalej od tej głównej ścieżki.. Czy jakoś tak :D
epilog błąd:
spoiler start
"Jeśli podążyłeś ścieżką Iorwetha, a następnie uratowałeś Triss, elf będzie leżał na ziemi wśród żołnierzy – możesz ich zaatakować bądź też nie, niestety Iorweth nie przeżyje."
U mnie przeżył bezproblemowo - zajęła się nim Triss i obiecała że gdzieś tam go teleportuje."
spoiler stop
Tylko mi się nie ładują obrazki map M7,M8 i M9,M19 oraz M11,M12? M13 też nie ma, ale M14 jest.. a reszta działa...
sajlentbob ---> Wydawało mi się, że jasno powiedziała, że nie da rady.. Dodatkowo
spoiler start
Później spotykamy samą Triss, może to też mnie zmyliło, może przez przypadek pominąłem którąś kwestię dialogową, obiecuję, że przyglądnę się temu bliżej jutro i skoryguję ewentualny błąd..
spoiler stop
Dzięki za zwrócenie uwagi.
gary11 ---> Czytaj wcześniejsze posty..
@Arxel
Dziekuję serdecznie:)
Ps. Gratuluję poświęcenia:D
Pozdrawiam.
To jeszcze nie koniec - warto czekać na kolejne części poradnika.. Szykuję dla Was coś epickiego.. ;)
edit: No, brakujące screeny zostały dołączone, wszystko powinno już grać i śmigać. dziękujemy za cierpliwość.
@Arxel
spoiler start
Nie da się wejść do laboratorium jeśli już wykonałem questa pozwalając zasłonić sobie oczy. Jest skała zamiast przejścia. Sprawdzałem przed chwilą wczytując sejwa sprzed decyzji w tej misji i jeśli nie pozwolę sobie zasłonić oczu to dodaje mi punkt orientacyjny do mapy i zamiast skały jest przejście. Mam nadzieje że mnie zrozumiałeś.
spoiler stop
-=.szaman=- ---> A, no w ten sposób.. No to tak
spoiler start
Jeśli damy sobie zasłonić oczy to nigdy nie poznajemy lokalizacji kryjówki, więc powinna być niedostępna. W przypadku, gdy idziemy tam sami i poznajemy jej lokalizację to chyba w przyszłości powinno się dać tam wejść.
spoiler stop
Według poradnika:
Jest to opis przy mapce Vergen.
1. Karczma Kocioł – wewnątrz znajdziesz:
Cornelius Mayer, Brunon Biggs – zlecają zadanie Pokerowa twarz: Vergen
u mnie byli w domu obok kowala.
Natomiast przy opisie zadania: "Zlecenie na harpie" w ostatnim zdaniu czytamy:
Gdy tylko zniszczysz wszystkie tunele, zgłoś się do Cecila Burdona (M15, 12), u którego odbierzesz nagrodę. Otrzymasz również runę ognia oraz trochę orenów.
Pozdrawiam
land6r ---> Naturalnie miało być "gniazda", nie tunele ;)
Co do tych dwóch krasnoludów, to oczywiście mieli być wrzuceni pod punkt 3, widocznie coś się pomieszało. Dzięki za zwrócenie uwagi, również poproszę o poprawienie :)
Super poradnik mam jednak problem z questem Zlecenie na Gargulce akt 3. Gram na ścieżce Iorwetha i za cholere nie wiem którędy dostać się do 3 krypty gargulców M31 5.
Wszystkie przejścia jakie znalazłem pozawalane, a jedyne które wydawało mi się możliwe pełne żołnierzy temerskich nie do przejścia xD
Wojskowy ---> Wychodzisz (M31, 8) i wchodzisz przez (M31, 7), bezproblemowo trafisz do (M31, 5) ;)
Arxel. Dzięki człowieku. Kurna. Takie proste dojście ;d
Dziękuję za pomoc.
Przeszedłem grę dwukrotnie - u Roche i Iorwetha i ta druga ścieżka moim zdaniem ciekawsza. Do tego więcej możliwości, zbroje, miecze inne bajery. U Roche tego nie było. Chyba ostatecznie w którymś zadaniu zdobyło się jakąś zbroję. Z drugiej strony zostać królobójca to to co zawsze chciałem w grach :D
a ja mam takie pytanie. W 2 akcie w zadaniu siostrzyczki znajdujemy magiczny zwój. Magik króla go tłumaczy ale jednak go sobie zostawiam. Natomiast w 3 akcie gościu od zadania z gargulcami tłumaczy mi go i podaje hasło żeby znaleźć jakiś miecz. Gdzie to mogę wykorzystać. A drugie moje pytanie, to gdzieś w 3 akcie napisałeś że można zdobyć schemat czy zbroję vranów? dzięki z góry za pomoc
soldat87 ---> Jeden z pierwszych rozdziałów w poradniku [Zadania cykliczne] Sprzed stuleci
PS. Nie czepiać się nazwy, nie mogliśmy wymyślić nic krótszego od "kontynuacyjne" ;)
Grasz ścieżką Roche'a z tego co mogę wywnioskować po poście - wejście do kanałów bodajże będziesz miał odblokowane dopiero przy wyborze uratowania Triss/Anais
Co do drugiego pytania - ten sam rozdział, zadanie Rzeka Tajemnic ;)
Utknąłem w zadaniu ściany mają uszy i nie mogę znaleźć podejrzanego chłopa. Sprawdzałem według mapy zamieszczonej na stronce ale go tam nie ma. Pomocyyyyy ;p (zadanie z 2 aktu [Iorweth])
nedox ---> Dziwne, może coś w patchu 1.2 zmienili, gościu zawsze stał w jednym miejscu, dodatkowo zawsze był oznaczony na mapie po wybraniu tego questa jako aktywnego - w ogóle nie pojawia się znacznik?
Nie ma znacznika. Przeszukałem całe miasto o wszystkich porach dnia i nic. Nie mam pomysłu gdzie jeszcze szukać.
Zaraz spróbuję przejść misje z głównego wątku to może się pojawi (z zabraniem krwi od henselta ;d)
Caerme to chyba najlepszy stalowy lub zapomniany miecz Vranów. Mają około 50-55 dmg.
W zadaniu Zlecenie na gargulce przy odblokowywaniu pieczeci jest blad.
W Piwnicy na poludniu, w Wariancie pierwszym prawidlowa kombinacja to
Zwierze, Niebo, Śmierć, Czas.
w czasie misji 'gdzie jest triss merigold', drugi akt po stronie iorvetha, po przejsciu przez mgle do obozu kaedwen, jest maly wawoz, gdzie jest krabopajak. obok jest cialo z 'rekawicami maga'
Maverick ---> Hm.. Czyżbym wrzucił pierwszą moją wersję.. To musiała być pomyłka przy spisywaniu.. Zaspany być musiałem :) Burdel w notatkach mam..
Harry M--->
Z tymi zakończeniami to jest tzw. wielka ściema. Tzn. niby sa ale tak właściwie to to są warianty i kombinacje różnych decyzji a nie osobne zakończenia. np.
spoiler start
Zabicie Leto i uratowanie Triss
Zabicie Letho i uratowanie Anais
Oszczedzenie Letho i uratowanie Triss
Oszczędzenie Letho i uratowanie Anais
Zabicie Letho, uratowanie Anais, przekazanie jej Radowidowi, zabicie Henselta
Zabicie Letho, uratowanie Anais, przekazanie jej Natalisowi, oszczędzenie Henselta
spoiler stop
I tak mieszając różne warianty to wyjdzie 16...
Eee to słabe. ja skoczyłem tak:
spoiler start
Oszczędzenie Letho i uratowanie Triss
spoiler stop
Jednak zmieniłem zakończenie:
spoiler start
Ścieżka Iorwetha, Oszczędzenie Letho, Uratowanie Filippy w celu uratowania Saski
spoiler stop
i to zakończenie jest o 100 razy lepsze ;P.
Zrobiłem zadania "Ściany mają uszy" i "Podejrzany Thorak" (tak jak opisano w poradniku). Oba zadania zostały zaliczone - otrzymałem punty doświadczenia. W karcie zadania "Ściany mają uszy" pojawił się wpis, że Geralt postanowił kontynuować śledztwo i porozmawiać z mieszkańcami. Sprawdziłem (chyba dość dokładnie), że na temat otrucia Saskii nie da się już z nikim rozmawiać. Można jedynie zapytać Cecila Burdona, czy Stennis nie został zbyt ostro potraktowany. Po zadaniach związanych z oblężeniem Vergen oba zadania zostają oznaczone jako niewykonane. Na karcie zadania "Ściany..." pojawia się zapis, że Geralt miał do załatwienia inne ważne sprawy i nie mógł zająć się śledztwem. Próbowałem zakończyć te zadania naróżne sposoby, ale efetk jest zawsze taki sam.
No i teraz pytanie - Spotkał się ktoś z czymś takim? To jakiś bug, czy może trzeba jeszcze z kimś rozmawiać?
A tak btw Arxel, zadanie "Podejrzany Thorak" zlecił mi nie Halldor Haldorson, ale Zarko Virgen (jeden z 3 krasnoludów stojących w korytarzu pod drzwiami Stannisa, który zresztą powiedział "Jestem ludwisarz Ogden..." itd. Taka mała niekonsekwencja.
Slawko
premium314976 ---> Również przelazłem niemal wszystko wszerz i wzdłuż i nie znalazłem niczego, co by pchnęło questa dalej.. A również wpierw zadania zostały zakończone pomyślnie.. Aczkolwiek nie pamiętam czy któreś z nich po aktywacji oblężenia nie był właśnie zakończony, jeden chyba był niewykonany tak jak wspominasz..
Tak, to był krasnolud (to pamiętam) - widocznie musiały mi się pomylić nazwy, dzięki za zwrócenie uwagi :)
Piwnica na południu (M31, 5)
Wariant 1 (pierwsza zaszyfrowana kombinacja run):
Długi cień sarny
Księżyc zawodzi cicho
Że to już jesień
Macie źle: Prawidłowa kolejność gaszenia run: zwierzęcia, nieba, śmierci, czasu.
asfaltowy_bom ---> Tak, wspominane było to wcześniej.. Powoli sklecam poprawki, które zostaną wprowadzone.. Aktualnie mam na głowie drugi poradnik i atlas świata oraz masę projektów na uczelnię ;)
gowno prawda gasze pochodnie a on dalej przywoluje gragulce ;/
Boże, jak ta gra mnie denerwuje. Nawet z poradnikiem mam problem ubić tego Kejrana. Nie mówiąc już o tym, że jak się zginie, to trzeba go załatwiać od nowa. Nieporozumienie totalne.
Vader ---> Ale z czym masz problem..? :) Jeśli masz pułapkę - jedną mackę odrąbiesz mu bez wysiłku większego.. Później trzymasz się maksymalnie na uboczu i czekasz aż przestanie machać mackami. Później Yrden, blokujesz mackę i ją rozwalasz..
Ewentualnie obniż sobie poziom trudności na normalny/łatwy - zasada się nie zmienia,a otrzymujesz mniejsze obrażenia.
A ja mam problem z Rzeką Tajemnic w trzecim akcie. Niby znajduję wejście do lochów (koło, hmm, wieży, korytarz idzie ostro w dół), znajduję skrzynię, ale tam jest tylko schemat na zbroję z Ys. Dodatkowo jest tam brama, ale wymaga klucza. Dodam, że wszystkie rzeczy potrzebne do tego zadania mam...
Pozdrawiam.
Piotrek66 ---> Tam są bodajże dwie skrzynie (o ile mnie pamięć nie myli), w jednej właśnie jest schemat na zbroję Ys, druga natomiast jest powiązana z zadaniem Rzeka Tajemnic.
Niestety drugiej nie mogę znaleźć - najprawdopodobniej położona jest za kratą, której - nie wiem dlaczego - nie mogę otworzyć...
EDIT:
OK, udało się. Kto by pomyślał, że będzie ona tak ukryta...
Aha, jeszcze jedno. Rozumiem, że nie da się zdobyć odpowiednich składników w akcie trzecim do wykonania questu Zaszyfrowany Manuskrypt?
Witam, Ja mam problem z tunelami zgnilców, mianowicie nie mogę znaleźć trzeciego - sam znalazłem tylko dwa, szukając pomocy trafiłem na ten poradnik, ale na mapie tu zamieszczonej też są zaznaczone tylko dwa tunele, a zniszczyć trzeba trzy. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
Utknąłem na samym początku przy barykadzie. Rozprawiam się już chyba z 10 grupą żołnierzy i nadal nie mogę wycelować z balisty i wystrzelić. Mimo że pasek dochodzi do końca nic się nie dzieje . Pojawia się kolejna grupa i tak od początku - zaczyna być nudne zabijam kolejnych przeciwników wracam do balisty, stukam w lewy przycisk myszy pasek wypełnia się i znów kolejna grupa do rozprawienia się . Czy ktoś może podpowiedzieć czy ta gehenna skończy się po 20 czy 30 czy też 60 grupie żołnierzy.
Przeważnie kończy się po bodajże 3 grupie ;)
Musisz mieć jakiegoś buga podobnie jak inni się skarżyli z problemami z QTE przy walce z bossem w pierwszym akcie..
Albo być może stukasz jednak za wolno.. Aczkolwiek obstawiałbym jakiś błąd..
Obawiam się, że na przykład wyłączenie QTE i zmniejszenie poziomu trudności na minimum nie załatwi sprawy, bo ta balista chyba zawsze ma aktywne QTE :(
Piotrek66 ---> O ile pamiętam, to patch 1.2 dodawał te przedmioty bodajże u Felicji Cori (albo u Brasa?) ;)
Mam problem. Przechodzę grę drugi raz, tym razem sciężką Iorwetha, jestem w akcie 3, problem dotyczy zadania "Zlecenie na gargulce". Nie mogę się dostać do komnaty po lewej stronie od bramy, trzeba przejść przez obóz Temerii. Wczesniej było to dziecinnie łatwe, ale teraz atakują mnie wszyscy, nie da sie ich wyciąć, zwłaszcza na trudnym. Pozostałe dwie (amfiteatr i ta z golemem) mam juz załatwione. W ostatecznej ostateczności, użyje trainera :/
Mistrzu Pi ---> Musisz wyjść przez drzwi w punkcie (M31, 8) i wejść (M31, 7). Czyli musisz ominąć obóz ;)
Arxel- na Vejopatisa, grając po raz pierwszy przechodziłem tędy mnóstwo razy, ateraz sie pogubiłem :). Dzięki wielkie.
mam pytanie czemu jesli w zadaniu 'sprzed stuleci" zgasiłem wszystkie pochodnie w krypcie strażnika i zaatakowałem strażnika gargulce i tak sie pojawiały może mi ktos to wytłumaczyc pliska bo niemoge przejsc tej misji dzięki z góry
prosze o szybkie odpisanie i jakąs pomoc jak mozna to przejsc dokładnie typu: jaką najlepiej zbroje jaki miecz jakie ulepszenia itp thx z góry.