Aby uczestniczyć w zabawie należy posiadać oryginalną grę rFactor w wersji 1.255, mod F1 LRC 2010 wraz z niezbędnymi patchami (instalacja do głównego folderu rFactor) oraz tor, na którym aktualnie jeździmy.
1) GRA (do kupienia za 50zł w sklepie, bądź do ściągnięcia z oficjalnej strony)
- http://www.rfactor.net - pełna wersja 1.255
2) MOD: LINKI:
MOD LRC 2010 (wersja WF1) - pack z zainstalowanym update 7
http://www.megaupload.com/?d=8UV2YGWN
pass:wf1gol
Dla osób posiadających poprzednią wersję - http://www.przeklej.pl/plik/update7-rar-0027e72227tb (update 7)
+ update 8 http://www.sendspace.com/file/ypksas
Poradniki do ustawień bolidu:
- http://www3.sympatico.ca/cbarnett/SetupMatrix.html
- http://gridmotorsports.com/forum/league/723889049/595195175/rfactor-f1-setup-guide.pdf
REGULAMIN LIGI - http://www.sendspace.com/file/bcef81
*** LISTA KIEROWCÓW I UŻYWANYCH PRZEZ NICH KONTROLERÓW:
POMOCE: (uzupełniajcie listę, bez podania kontrolera nie będą możliwe starty w lidze)
- Klawiatura/Mysz:
>> 1) Vult
>> 2) Cappo
>> 3) Sajes
>> 4) Grievous27
>> 5) Adi1201
>> 6) Whatson
>> 7) LordMaster
>> 8) bagruś
>> 9) kamykWRC
>> 10) Maciula
- Joy/Pad:
>> 1) SkyA
>> 2) Jx
>> 3) jambond (elos)
>> 4) bluedraggon13
>> 5) Marcinkiewiczius
>> 6) Reavek
- Kierownica:
>> 1) Danley
>> 2) Conath
>> 3) Luigi
>> 4) Glob3r
>> 5) Bokserek
>> 6) Grehor (Mogur)
>> 7) Mirasek
>> 8) Stanson
>> 9) Alien
>> 10) xanat0s
>> 11) Sikham
>> 12) Simson
>> 13) Bioly
>> 14) DJ Pinata
>> 15) slayer1611
>> 16) fifomaniak (Kacper)
>> 17) KORraN
>> 18) sto7ica
>> 19) Bad Olo
>> 20) Qverty
>> 21) Tvk
>> 22) Michał Raven
>> 23) przemek__
>> 24) eJay
>> 25) Karrde
>> 26) kruchy78 (Andrzej)
>> 27) Miszka
>> 28) slawek1982
>> 29) afen
>> 30) qbek555
>> 31) Thomi
>> 32) Shoggoth = Bart3K
>> 33) wiktordth
>> 34) fisherfighter
>> 35) Kowal172
>> 36) Sizalus
>> 37) arekkobylo
>> 38) Perucka
>> 39) tomek2990
PODSTAWOWY SERWER
WF1 serwer.rfactor.pl:26000 lub IP 91.121.165.159:26000
hasło: gol
http://users.pandora.be/viperius/mUtil/ - programik ułatwiający wyszukanie
WYNIKI Grand Prix1 w sezonie 2011:
1) 13 marca GP Bahrajnu [1. Sikham 2. eJay 3. Danley]
2) 27 marca GP Australii [1. Bioly 2. Sikham 3. Fisherfighter] http://www.youtube.com/watch?v=N1OrKvtFPJo
3) 10 kwietnia GP Malezji [1. Bioly 2. Danley 3. eJay] http://www.youtube.com/watch?v=_hxrkcpiTjU
4) 17 kwietnia GP Chin [1. Bioly 2. Danley 3. Sikham] http://www.youtube.com/watch?v=9zjXk14-urs
5) 8 maja GP Turcji [1. Danley 2. Bioly 3. Sikham] http://www.youtube.com/watch?v=_4SWC4oWFdM
6) 22 maja GP Hiszpanii http://www.mediafire.com/?1tw2tite3bi
7) 29 maja GP Monako
8) 12 czerwca GP Kanady
9) 26 czerwca GPEuropy
10) 10 lipca GP Wielkiej Brytanii
11) 24 lipca GP Niemiec
12) 31 lipca GP Węgier
przerwa wakacyjna
13) 28 sierpnia GP Belgii
14) 11 września GP Włoch
15) 25 września GP Singapuru
16) 9 października GP Japonii
17) 16 października GP Korei*
18) 30 października GP Indii *
19) 13 listopada GP Abu Zabi
20) 27 listopada GP Brazylii
ZESPOŁY I KIEROWCY:
Sauber F1 Team
- lukas241 / Sizalus
Mercedes GP Petronas F1 Team
- wiktor / Thomi
Force India F1 Team
- Qverty / Kowal172
Vodafone McLaren Mercedes
- bokserek / maciula
Red Bull Racing
- Miszka / fisherfighter
Renault F1 Team
- Bioly / KORraN
Scuderia Ferrari Marlboro
- eJay / Cappo
Scuderia Toro Rosso
- Danley / sikham
Virgin Racing
- sajes / Reavek
AT&T Williams
- Sherman / Perucka
Lotus F1 Racing
- simson / Luigi91
Hispania Racing Team
- Kruchy / arekkobylo
Kierowcy testowi
- AlienPL86 / Przemek
-Klasyfikacja kierowców (sezon 2011):
1. Bioly (REN)------------93pkt.
2. Danley (STR)----------88pkt.
3. Sikham (STR)---------73pkt.
4. eJay (FER)-------------51pkt.
5. FisherFighter (RBR)---39pkt.
6. Kowal (FI)-------------38pkt.
-- Bokserek (MCL)-------38pkt.
7. Maciula (MCL)---------24pkt.
8. Cappo (FER)-----------16pkt.
9. Sajes (VIR)------------15pkt.
10. Wiktordth (MER)-----12pkt.
11. Miszka (RBR)---------11pkt.
12. Lucas(SAU)------------4pkt.
13. Qverty (FI)------------2pkt.
14. Przemek (REN)-------1pkt.
-Klasyfikacja konstruktorów (sezon 2011):
1. Scuderia Toro Rosso--------------161pkt.
2. Renault F1 Team-------------------94pkt.
3. Scuderia Ferrari Marlboro---------67pkt.
4. Vodafone McLaren Mercedes------62pkt.
5. Red Bull Racing---------------------50pkt.
6. Force India F1 Team----------------28pkt.
7. Sauber F1 Team--------------------16pkt.
8. Virgin Racing------------------------15pkt.
9. Mercedes GP Petronas F1 Team---12pkt.
Poprzednia część - https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=11276947&N=1
Kontakty:
W sprawach wyścigów, zgłoszeń, statystyk, wyników, kar - [email protected]
W sprawach mediów i informacji - [email protected]
Profil na FB - http://www.facebook.com/wf1gol
Przepraszam za zamieszanie z karami, mogłem się jeszcze kogoś dopytać odnośnie tych wyjazdów. No ale to dopiero moje początki w komisji WF1 :)
No, pany. Jestem po pierwszych grubszych jazdach w Catalonii. Tarki są bardzo śliskie co daje się najbardziej we znaki na początku i końcu okrążenia. Tor mi się podoba baaaardzo, a więc jadę na pudło(dość mam czwartych miejsc!). Mam nadzieje pokonać kogoś z STR(sikham):D
BTW. Nie pisałem tego wcześniej ale zauważyłem(po wczorajszym oglądnięciu mojego Highlightsa), że Lukas pokazał na co go stać w Turcji. BRAWO! Oby tak dalej.
Mam nadzieję nie mieć CL, problemów z gripem, zrytych mechaników ;) O resztę zadba mój talent.
Tor w Catalonii,jest świetny!!!
Mam nadzieje oczywiście dojechać do mety ale także postaram sie powalczyć o punkty :)
Mała prośba. Oglądam już kolejną galerię i sobie o tym przypominam. Jako, że Bioły wrócił do zespołu, chciałby się widzieć w oryginalnym kasku z LMT. Więc prosimy o podmianę pliku rFactor\GameData\Vehicles\LRC_F1_2010\Helmets10.mas:
http://wyslijto.pl/plik/8c8ppzewpp
Oficjalne treningi przed GP Hiszpanii
I oficjalny trening - czwartek (19.05) o 19:00; od 20:30 wyścigi testowe.
II oficjalny trening - piątek (20.05) o 19:00; od 20:30 wyścigi testowe.
III oficjalny trening - sobota (21.05) o 19:00; od 20:30 wyścigi testowe.
WYŚCIG: niedziela (22.05)
- 19:30 - Trening
- 20:00 - Kwalifikacje - 10 minut
- 20:10 - Rozgrzewka - 5 minut
- 20:15 - Wyścig
Niektórzy to już chyba są znudzeni tym torem ;) My z Sikhamem konsekwentnie nie trenujemy co najmniej aż do piątku, żeby pełnymi siłami wystartować w tym GP :D Minimum wysiłku - maksimum skuteczności :D
Osobiście mam już ponad 150 kółek na karku i też na samą myśl o nim robi mi się niedobrze. Tym bardziej, że wczoraj załączyłem sobie Monako na parę chwil w ramach przygotowania przed następnym tygodniem.. :> Będzie się działo :D
Ps:
spoiler start
Dan, zawiodłeś mnie swoim przejściem na ciemną stronę mocy :P (czyt. ABS i Stability ;)
spoiler stop
Bioly-->będzie się działo tak, że znowu zdublujesz drugiego kierowce wyścigu a dalszych kierowców objedziesz 3-5 razy jak dwa lata temu....
Bioly my tez nie śpimy i mamy już nawet seta na Monaco :P
150 kolek ? jesteś codziennie na serwerze i czasem robisz po 80 kolek ;) chyba ze moja matematyka coś szwankuje ;)
Bioly -> W tym sezonie inaczej nie będę jeździł, bo najnormalniej nie mam czasu i ochoty na szarpanie się z tym badziewnym dla modem ;)
[17] Obecnie wolę piwko wypić czy dwa, albo coś innego i na spokojnie zrelaksować się przy jeździe.
Z tymi równymi warunkami to bym nie przesadzał, ponieważ dochodzi jeszcze kwestia umiejętności. Po prostu ja bym więcej tracił niż tracę obecnie, przez co miałbyś za plecami większą rotację zawodników :)
Sikham -> Codziennie? Na serwerze byłem chyba ze 4 razy, a 80 kółek zrobiłem raz, żeby dograć do końca seta :> Poza tym aby utrzymać się na torze i być w miarę konkurencyjnym przy jeździe bez helpów, jestem skazany na częstszy i cięższy trening. Nie moja wina.
Dan -> Mod badziewny, racja. Ale twardym trza być, nie miętkim ;]
Rozumiem, choć i przy okazji trochę żałuje, bo zawsze ciekawiej było pościgać się z kimś na równych warunkach :]
Poza tym aby utrzymać się na torze i być w miarę konkurencyjnym
Nigga please...
Dzisiaj wyścig a tu cisza. Co jest z wami?
Na Monaco bierzemy wersje toru z zeszłego roku czy może znacie jakąś lepszą?
I czy od poniedziałku mogła by znaleźć się na serwie bo jednak Monaco zobowiązuje do troszkę większego przygotowania :D
i tak się rozwalisz i tak :P
Oj tam oj tam
Qverty--> Wielkie skupienie przed GP obowiązuje. Prawie wszyscy boją się pisać:D A tak na serio. Taka ciekawostka: w zeszłym sezonie jakoś bardziej wrzało przed GP, natomiast w tym jest jakieś 50% mniej postów niż rok temu.
Podtrzymuję post 3. Sikham szykuj się. W Hiszpanii Ci nie odpuszczę!
Niestety czasy na moich treningach nie były najlepsze,przez co mam nikłe szanse na chociażby 1 cenny punkcik :)
Taka ciekawostka: w zeszłym sezonie jakoś bardziej wrzało przed GP, natomiast w tym jest jakieś 50% mniej postów niż rok temu.
Dokładnie, trochę ostatnio brakuje nam atmosfery na forum, a to nie jest dobre zjawisko na dłuższą metę :(
Tor Catalunya jest całkiem przyjemny, można się wreszcie porządnie przykleić do nawierzchni, ale na pewno nie tak mocno jak za tydzień w Monaco. Jeśli chodzi o Monaco to przypominam link do wersji z poprzedniego sezonu, na której odbyły się również przedsezonowe testy: http://www.mediafire.com/?etjm0un14yh
Dokładnie, trochę ostatnio brakuje nam atmosfery na forum, a to nie jest dobre zjawisko na dłuższą metę :(
Zauważyłem to może już w Malezji ale przy okazji postu Qvertego napisałem.
Uwagę moją przykuła również niska frekwencja na treningach. W zeszłym roku spokojnie można było w czwartek jechać wyścigi testowe. Wczoraj było chyba max 5 osób na serwerze. Może wpływa na to łatwość w oponowaniu moda. No nie wiem, ale wiem że liga się troszkę zmieniła.
Ukrywają się jak mogą;) Stawka się wyrównała, ot co.
Proszę również o wrzucenie na serwer Monaco z zeszłego roku. Wersja sprawdzona i nie fpsożerna, tak mi się wydaje.
Przepraszam chłopaki :( pisze właśnie z lapka siostry mój komp odmówił posłuszeństwa co za tym idzie nie mogę wystartować w GP :( Będę musiał dać kompa do serwisu
Trzymam kciuki za kruchego który będzie musiał sam walczyć z zespołem HRT
Tak w ogóle zapomniałem napisać, że po Monaco kilku kierowców otrzyma zestaw pytań od dziennikarza WF1 ;) Także dzwońcie do pijarowców i obmyślcie taktykę;)
Idę naku*wiac na torze...
Z powodu problemów z internetem nie wiem czy dam radę wystartować w wyścigu. A tak chciałem dzisiaj pojechać :(
Z góry przepraszam za pisanie którko przed startem na czacie ale jak zobaczyłem podczas formującego co wyprawia bolid lukasa to się za głowę złapałem. Tak strasznie lagował, że praktycznie co 1-2 sekundy w ogóle go widać nie było a potem nagla pojawiał się niespodziewanie centymetr przede mną...
Ja nie mogę. Znowu wywaliło mnie na 1 okrążeniu, a było już tak dobrze ;/
No i chwała Bogu, że cię wywaliło. Jak mogłeś jechac z takimi lagami?
Wszystko szło gładko, wiktor zaspał na starcie, objechałem wiktora i kogoś jeszcze, wskoczyłem na 9 miejsce. Pierwszy sektor i piękny strzał od wiktora, dziękuje. Spadam na koniec.
Zgłaszam incydent:
Qverty vs wiktor pierwsze okrążenie zaraz po starcie...
Połowa bolidu żółta ale jakoś jechałem dalej. Po jakichś 10 okrążeniach spostrzegłem, że zapaliłą mi się ikonka od przegrzewania silnika. Ale po chwili zgasła więc nic to, jade dalej. Niestety w pewnym momencie silnik poszedł w pyry łęty i się sfajczył. Po wyścigu...
Tak strasznie lagował, że praktycznie co 1-2 sekundy w ogóle go widać nie było a potem nagla pojawiał się niespodziewanie centymetr przede mną...
Widzę, że jest gorzej niż wcześniej dlatego do wymiany neta daruję sobie starty żeby wam nie przeszkadzać. A nie wiem czy się wyrobie w tydzień :/
Qual z dupy, wyścig oprócz startu tak samo. Opony schodziły bardzo szybko, na przedniej lewej miałem przez 2 pierwsze stinty 130 stopni, nie szło jechać. Wyścig do zapomnienia.
Rok temu z walki o punty wyeliminowały mnie hamulce. Dziś wyeliminowało mnie wszystko. Ale najpierw od pozytywów. W qualu zrobiłem PB i to aż o 0.3 sekundy. Nie wiem co zrobiłem, ale się udało i 5 miejsce było jak marzenie. Plany większej zdobyczy punktowej pokrzyżowało już pierwsze okrążenie. Najpierw zaspałem na starcie i zostałem minięty przez 3 bolidy. W t3 próbowałem zaatakować, ale nie wystarczyło miejsca i wylądowałem na trawie. Spadek na 14 miejsce i żegnajcie marzenia. Ale co tam - potem walka z Miszką i pocałunek śmierci (wjechał na kerba chyba i stracił kontrolę nad bolidem przez chwilę, zasmakowałem uderzenia, potem banda i cały bolid żółty). Po tym incydencie Ferrari prowadziło się jak gówno. Maksymalna nadsterowność i brak czucia dały o sobie znać na pozostałych kółkach, w trakcie których traciłem dystans.
Ciekawie było w 2 stincie, kiedy wyjechałem w grupie z bokserkiem, maciulą i kowalem. Kawał fajnej walki, jednak tu też po chwili wylądowałem na zielonym poboczu. Później było lepiej? Skądże;) Do boksu wjechałem za Cappo i straciłem kolejne sekundy, następnie przy próbie dublowania Thomiego uderzyłem w jego wóz;) Gratisowo przed zawodami rozpętała się burza za oknem i spieprzył mi się na nogę podest z klawiaturą.
Podsumowując:
- fatalne 1 okrążenie
- strzał od Miszki
- cały żółty bolid
- błąd na błędzie
- wjazd do boksu za partnerem z teamu
- strzał przy dublowaniu
8 miejsce i nie dałem się zdublować Biołemu. Chyba nieźle jak na tak poroniony wyścig;)
Incydenty zgłaszamy do jutra do 23! Z uwagi na zblizające się GP Monaco komisja postara się ustosunkować do zawodów, wyników i incydentów do środy!
Ogólnie nie było źle, choć tak kwal jak i wyścig mogły pójść trochę lepiej. Wystartowałem jak na swoje możliwość nie najgorzej, ale na dojeździe do T1 nie udało mi się utrzymać P1 i spadłem o jedno miejsce. Później na drugim okrążeniu Danley musiał mieć jakieś problemy, bo bez żadnej walki przepuścił mnie na prostej. Mając przed sobą czyste powietrze, zadecydowałem, że nie będę użerał się z oponami i podjąłem decyzje o jeździe na 3 pity. Decyzja prawdopodobnie najlepsza nie była, ale po małych perypetiach udało się dojechać na P1, z czego jestem mocno zadowolony :)
Wyjątkowo mało na ten tor trenowałem, długo mi zeszło na złożenie seta więc nawet opon nie zdążyłem sprawdzić, lecz przed wyścigiem uznałem że może warto spróbować pojechać na 2 pity bo pewnie reszta pojedzie na 3, no więc tak zrobiłem
Qual jak na moje możliwości na tym torze niezły - 8 miejsce. Start oczywiście świetny i przesunąłem się o parę pozycji, choć już po T1 małe przepychanki miedzy Sikhamem a Fisherem doprowadziły do tego że musiałem zdjąć nogę z gazu i pierwszy z Mcl mnie objechał. Na tym samym kółku na prostej start/meta maciula dostał pozwolenie użycia DRS i zanim się spostrzegłem był przede mną. Początek drugiego stintu to była seria błędu która zaowocowała stratą paru sekund ale widząc z przodu walkę między Mcl a jednym z kierowców Ferrari domyślałem się że raczej bez kolizji w takim towarzystwie się nie obejdzie, no i tak też się stało. eJay wylądował na trawie a ja mogłem przemknąć koło niego. Ostatni stint to był dość ryzykowny krok bo sporo kółek do końca a ja już miałem nie zjeżdżać no więc było jedno wielkie dbanie o opony. Pod koniec jak się mi już kończyły dojechał mnie Bokserek i nie miałem nic do powiedzenia. Na ostatnim lapie jeszcze próbował szczęścia Maciula ale miał za dużą stratę. Opon mi starczyło na styk, po przejechaniu linii mety na pierwszym zakręcie już była flaka więc miałem trochę szczęścia.
Nie wiem jak wy ale ja chyba nie miałem ani jednej akcji wyprzedzania (tylko inni mnie objeżdżali :D) ale za to było sporo przepychanek, więc pewnie filmik fisher-a będzie nudny :P
Ostatnio nie miałem zbyt dużego potencjału, a jednak udało się szczęśliwie wywalczyć P1. Dziś z kolei był potencjał, aby znów powalczyć o zwycięstwo, ale niestety tak dużo kłód pod nogi wpadło, że muszę się cieszyć z uczestnictwa w tym wyścigu. Jeszcze raz dziękuję, że poczekaliście, ponieważ na FL miałem problem z grą, freeza na jakieś 5-10 sekund, artefakty i musiałem zresetować kompa.
Kwalifikacje poszły mi całkiem dobrze i wywalczyłem P2. Do tej części eliminacji nie mam zastrzeżeń i mniej więcej takiego czasu się spodziewałem, a nawet trochę gorszego. Start do wyścigu wyszedł bardzo dobrze i objąłem prowadzenie, lecz niestety już na 2 okrążeniu zminimalizował mi się rfactor, przez co oddałem rywalom trzy pozycje i znalazłem się na P4. Mogę się jednocześnie cieszyć, że do minimalizacji doszło na prostej, a nie na jakimś zakręcie przed bandą, bo wówczas pewnie roztrzaskałbym bolid i spadł na koniec stawki. W każdym razie wróciłem do gry i realizowałem założenia naszej strategii, z czym na szczęście do końca wyścigu nie miałem problemów.
P2 to znakomity wynik przy tych wszystkich problemach. Mogę jedynie żałować, że nie było mi dziś dane realizować naszej strategii od początku do końca. Szkoda, że nie powalczyłem z Biołym podczas pierwszego stintu będąc z przodu. Nie wiem jakby zakończył się wówczas wyścig, ale wiem, że na pewno byłoby o wiele ciekawiej :)
No cóż weekend marzeń to to nie był. Wciąż nie mogę zrealizować mojego głównego celu-objechanie Sikhama w wyścigu i na mecie. Jestem coraz bliżej ale to wciąż nie to...
Ale po kolei: Qual poniżej 1:20. Myślę sobie, NICE! Ale marzenia o pierwszej linii legły wraz z dojechaniem Dana do mety w najlepszym swoim kółku. Tak czy inaczej pojechałem całkiem ładny czas.
W wyścigu wystartowałem bardzo ładnie. Niestety chyba Sikhama poobijałem(wybacz). Jakoś wbiłem się na 3 pozycję by po chwili ją stracić. Próba wyprzedzenie Sikhama i bum(wybacz). Straciliśmy po dwie pozycje. Cały pierwszy stint to rozsypka u mnie. Nie potrafiłem złapać dobrego tempa. Natomiast już stint nr. 2,3,4 były znakomite. Co prawda nudne jak flaki z olejem ale tempo miałem super. Objechałem paru kierowców, ale nie obyło się bez kraksy z Kowalem(wybacz). Ciułałem się do mety z myślą że może jednak Sikhamowi spadnie tempo bardziej, albo wpadnie na bandę, albo zjedzie po nowy komplet opon(nie żebym Ci źle życzył). Ale w życiu. Może 4 sekundy do niego maksymalnie odrobiłem...
Bioly z kosmicznymi czasami we wszystkich sesjach wygrał-gratulacje. Brawo Miszka, są punkty. Dan za znakomitą postawę. Sikham gratki również dla ciebie i sorki za te bum:) Ogólnie przepraszam za moją brzydką jazdę dzisiaj. W Monako będzie ciężko dorównać STR i Renault. Dzięki za jazdę!
PS:
Nie wiem jak wy ale ja chyba nie miałem ani jednej akcji wyprzedzania
Porządną to miałem chyba tylko jedną akcję i to na tobie. Reszta po błędach innych...
Jak zwykle piszcie co do filmiku mam dać:)
O rany, ale wieczór...
Qual jak dla mnie dramat. Na okrążeniu wyjazdowym, dostałem strzała w tyłek od Thomiego.
Dalsza jazda już nie miała sensu, wiec wróciłem do garażu.
W ostatnim pomiarowym okrążeniu miałem problemy z dogrzaniem opon wiec ślizgałem się na maxa. Później okazało się że nie byłem ostatni.. :P
Wyścig..
W czasie między qualem, a wyścigiem, musiałem wciągnąć pranie z pralki na wieszaki.
biegałem z szybkością światła :)
Po wywieszeniu okazało się, że Wy już jesteście na FL. :/
Pomyślałem..
Kurw.. No to nieźle, ale nie poddaje się.
Startuje z Pit-u.
Stojąc przed czerwonym reflektorem, zobaczyłem, że nie zmieniłem seta z Quala.
No to kurwa. koniec. :/
W tym czasie wyszła sprawa z restartem wyścigu.
Miałem więcej szczęścia, niż rozumu... :D
Po restarcie stojąc w miejscu startowym, widzę, że coś jest nie tak. Nie widziałem wszystkich na miejscu, ale światła już się się zapalają, więc nie ma co gdybać.
Na starcie zaspał Thomi, więc go ledwo, po wewnętrznej wyprzedziłem, jak i kilku następnych, ale to dopiero zobaczyłem na powtórce, bo w czasie wyścigu, miałem wolny tor, dopiero na T1 zaczęły pojawiać się bolidy.
Z pozycji 16 wylądowałem na pozycji 9.. (szok) :D
Chciałem pojechać 2x soft i 1x hard, ale, jak zobaczyłem jakie są straty na hardach, wiec pozostały same softy, których nie oszczędzałem i pojechałem (4xsoft)
Pod koniec wyścigu, za szeroko pojechałem ostatni zakręt przy zjeździe do PIT-stop, pasek pokazywał że jestem sam na torze, a tu nagle przeskrobałem boczek Biołemu. Na całe szczęście, tylko delikatnie i nie pozbawiłem go zwycięstwa.
Na 4 okrążenia przed końcem, bardzo się zdziwiłem, bo zobaczyłem Thomi-go, który chyba jechał na 3 postoje, i jego opony były w gorszym stanie niż moje, postanowiłem go dorwać.
Walka była zacięta dosłownie do ostatniego zakrętu, co chwile ktoś, wyprzedzał drugiego.
Thomi.. Dzięki za Walkę :D
Fiszer. Jak chcesz, to możesz dodać, kilka naszych akcji do filmik.
Dodatkowo, można wrzucić sam start. razem z Cappo mijaliśmy innych, jak słupki drogowe :D.
Gratulacje dla czołówki :D
Wyścig całkiem przeciętny jak i sam wynik. Liczyłem na trochę wyższa lokatę. Qual, tradycyjnie, sporo poniżej tego co mogło być. Strategia na wyścig to jazda na 3 stopy na softach - hardów mogło by nie być w ogóle, ich wybór to totalna porażka, trzymają niewiele więcej niż softy a czasy uzyskiwane na nich to żenada. Tradycyjnie, nie obyło się bez problemów; najpierw na qualu miałem cl - na szczęście bez konsekwencji, w trakcie wyścigu znów miałem problemy z prowadzeniem samochodu. Mniej więcej w środku każdego stintu (tak na 3-4 okrążenia) samochód zaczynał mi się ślizgać, strasznie trudno było utrzymać go na torze a dohamowania to była prawdziwa walka o życie. W pewnym momencie myślałem że mi hamulce, albo opony poszły. Tak jakoś przetrwałem do końca wyścigu, w końcówce doszedłem Kowala, ale zabrakło okrążenia. Teraz Monaco. Brrr :)
Jeśli chodzi o Monaco, to wer. MMG jest nawet przyjemna, oprócz ostatniego zakrętu.
Przyczepność jest praktycznie zerowa.
Wiec proponuję rozejrzeć się na inna wersją.
Niech mądrzejsi ode mnie się wypowiedzą odnośnie toru, bo czas nas pogania, a tor jest MEGA wymagający ;)
Cześć <nieśmiale>
Kiedyś tu z Wami sporo jeździłem, nawet Was pamiętam :) Widzę, że teraz jest tu świetna organizacja i pewnie niełatwo się tu znów dostać. Przeczytałem wasz wstępniak, ale jakoś nie dowiedziałem się co w tym celu zrobić. Czy da się jakoś wkręcić w Waszą ligę? Miło wspominam emocje w niedzielne wieczory, chciałbym zacząć jeszcze raz, o ile to się uda. Czy ktoś mi po krótce opowie?
Pozdrawiam
Szybkie pięć kroków:
1. musisz mieć rfactora
2. musisz mieć naszego moda
3. musisz potrenować
4. musisz przyjść i powiedzieć "jestem gotowy"
5. musisz przejść testy na serwerze pod okiem obserwatora
W regulaminie masz opisane, co dokładnie jest najważniejsze w trakcie testów;) Jeśli dodatkowo pojawisz się na treningach przed niedzielą to spojrzymy na Ciebie przychylniejszym okiem.
Primo :D
Nie robić rozpierduchy na torze :D
Respekt do innych, to podstawa naszego bytu ;)
Nie wiem, czy to akurat na tej wersji było, ale pamiętam, że w trakcie wyścigu bolid prowadzi się inaczej, testowałem na treningu na pełnym baku, wszystko było ok, a na wyścigu za nic nie mogłem się zmieścić w szykanie za tunelem, zawsze uderzałem w tą bandę kończącą fragment "prostej".
Dla odmiany...też tak miałem ;) Mało tego, hamulce mi wysiadły po 7 lapach (!!!) i ślizgałem się tak, że robiłem czasy gorsze o 3 sekundy niż normalnie w treningu.
Qverty - chcę żebyś wiedział, że ten "strzał" ode mnie był całkowicie niespodziewany i przypadkowy. Po prostu na wyjściu z zakrętu straciłem przyczepność tylnej osi, zarzuciło mnie na lewo i niestety w tym samym momencie ty byłeś obok. Później nie miałem szans odbić w prawo, ponieważ bolid nagle zrobił się podsterowny. Całość pozostawiam jednak do oceny przez komisję (wyłączając mnie z jej składu, oczywiście :P).
Co do wyścigu, to mógłby mi wyjść całkiem fajnie, bo udało mi się zrobić całkiem niezłego seta na wyścig. Niestety, dość mocno spóźniony start, strzał od Thomiego, który spowodował moje wypadnięcie z toru oraz 2 spiny na tej nieszczęsnej tarce na T1 spowodowały, że byłem w stanie wywalczyć tylko jeden punkt.
Ja żadnego z powyższych problemów w zeszłorocznym wyścigu nie zauważyłem. Ale nie będę się wypowiadać, bo się nie znam :P
@down: Jestem za
I odbiegając trochę od tematu. Rozumiem, że próby zorganizowania jakiegoś rajdu w RBRze zostały definitywnie porzucone? Bo osobiście zaczynam już odczuwać lekkie znużenie rFactorem, a każdy dobrze wie, że nie ma lepszej odskoczni niż przemierzanie rajdowych oesów, rywalizując przy okazji z żywym przeciwnikiem..
Proponuje jutro zrobić testowy wyścig, może być nawet 5-6 osób byleby sprawdzić na krótkim dystansie czy powyższe problemy się powtarzają.
To trzeba na treningach ćwiczyć wyścigi testowe, żeby się każdy przyzwyczaił do poruszania w tłumie pomiędzy tymi ciasnymi barierkami, kiedy pingi są trochę inne.
Co do RBR to nie było na to chętnych i pewnie nie będzie.
eJay--> Ja jestem za, ale raczej na pewno nie będzie dużej frekwencji. Choćby tych parę osób jak się znajdzie to będzie sukces:)
BTW: Ahh niezłe mam miejsca w rekordach sektorów:>
Mogłeś jednak trochę szybciej cisnąć, bo świeżymi oponami nie odrobiłeś straty, którą sobie zadałeś zjeżdżając trzeci raz do boksu.
Tak jak pisałem pierwszy stint to tragedia. Reszta naprawdę przyzwoita. Nie dał bym rady jechać na 2 pity. Jeszcze te przygody w stincie pierwszym nie pomagały w utrzymywaniu dobrego tępa.
Pinata, nie zrażaj się uzyskiwanymi czasami. Niezły moment sobie wybrałeś na dołączenie:). Monaco to jeden z najtrudniejszych torów na świecie(chyba?) i naprawdę trzeba być nadczłowiekiem(czytaj Bioly) żeby tu jeździć na limicie nie popełniając błędów:)
W zeszłym sezonie tutaj debiutowałem i nawet 1 punkt wywalczyłem :D (później straciłem za kary) Wczoraj było gorzej.... była szansa na punkty na pewno bo po kilku lapach nawet złapałem nie najgorsze tempo ale niestety T3 bodajże i bardzo h*ujowe złożenie się do zakrętu spowodowało że przy 200kmh/h ( starałem się hamować :D) wpierdzieliłem się w wiktora. Kraksa pierwsza klasa.... tym bardziej że pozbawiłem siebie i co gorsza wiktora szans na konkretne punkty. później było już tylko gorzej w 2 postojach w pitach nie wyłączyłem naprawy i w momencie jak zjechałem do pitu mogłem wejść sobie na interie i poczytać co tam się dzieje w świecie. Później gonienie Cappo i ucieczka przed kruchym który mnie wyprzedził, ja go wyprzedziłem, on mnie wyprzedził i tak dojechaliśmy do mety :D Ogólnie czuje że pech mnie opuszcza :D pierwszy raz od Australii dojechałem do mety
Do zobaczenia w Monaco :)
Tylko jeszcze niech mi ktoś powie czymże jest 'stint', co to ciągle go macie na ustach :)
Jestem po jakichś 60 kółkach w Monaco. Średni dobry czas to 1:23. Najlepszy - 1:19. Smutno mi patrząc jak robicie 1:16 ot tak.
I ponarzekam sobie na setup. Budowałem sobie własny mając pod ręką ten poradnik, ale jakoś nie mogę w żaden sposób dorównać waszym bolidom, nie wiem jak to zrobić.
Zastanawiam się też, kiedy będzie rozsądnie powiedzieć 'jestem gotowy'. Właściwie jak wyglądają te testy? Tak, regulamin czytałem :)
stint to długi przejazd między postojami w boksie lub między startem, a kolejnym postojem lub postojem a metą;) W skrócie - stint to okres w wyścigu kiedy kręcisz kółka, jedno za drugim;)
Jestem po jakichś 60 kółkach w Monaco. Średni dobry czas to 1:23. Najlepszy - 1:19. Smutno mi patrząc jak robicie 1:16 ot tak.
Nie przejmuj się tym. Od razu rzuciłeś się na głęboką wodę bo Monaco to najtrudniejszy tor w kalendarzu. Trenuj, trenuj, trenuj:)
Testy wyglądają tak jak opisałem wcześniej - mówisz "jestem gotów", umawiamy się na jakiś dzień, wchodzi razem z Tobą doświadczony kierowca i przypatruje się twojej jeździe oraz czasom (możesz robić czasy gorsze od reszty nawet o 5 sekund byleby były równe). Najważniejsze rzeczy to umiejętność korzystania z niebieskiej flagi i jazda przy obciążonym (ok 220 litrow) bolidzie.
DJ Pinata.... Po 60 okrazeniach chcesz robic czasy z czołówki?
Pogadamy jak bedziesz po 600 :D
60 to minimum dziennie
DJ Pinata-->nie przejmus się Monaco. Ten tor jest z dupy, ja zawsze mam na nim problemy i kręce czasy 2 sekundy gorsze niż reszta i 4s gorsze od czołówki. Nie leży mi ten tor, jest zajebiście techniczny, jeden błąd i po wyścigu. Poczekaj na inne tory które łatwiej wybaczają błędy.
60 to minimum dziennie
Que? Ja jak dziennie zrobie 20 to jest max...
Teraz dopiero zauważyłem. Nie da się ustawić przedniego skrzydła więcej niż 35 ??
Ładny mi defekt, zawsze jeżdżę ze skrzydłem przednim sporo większym niż tylnym a tu taki zonk.
Nie, defekt to jednak złe słowo. Raczej taka właściwość obecnego moda, bo wszyscy i tak mamy takie same warunki.
No dobra, wiem, że zadając takie pytania spojrzycie jak na nooba, pewnie powinienem to wiedzieć, ale cóż, podobno kto pyta, nie błądzi :) Szukałem cierpliwego człowieka, który wytłumaczy mi, co się dzieje w pit stopach. Pamiętam, że gdy jeździłem te dwa lata temu (fakt, był inny mod), na tym lcd w prawym dolnym rogu zmieniało się wszystko, co ma zostać ustawione w pitach. Tu przeczytałem, że się nie dotankowuje, czyli od razu startujemy z bakiem na cały wyścig, tak? Zatem co i jak się zmienia w pit stopach? :)
w pit stopie możesz zmienić:
rodzaj mieszanki - soft/hard
ciśnienia w oponach
ustawić skrzydła - przód/tył
naprawić uszkodzenia
odbyć kary
idealny pit stop polega na zmianie 4 kół i ruszasz dalej :)
tak do wyścigu startuje się z paliwem na cały wyścig
No, czyli dobrze rozumiem ^^ Tylko teraz potrzebna mi pomoc jak to wszystko ustawić, które klawisze za to odpowiadają. Byłem w pitach trenując i nie dość, że nic nie naprawili to odessali całe paliwo zostawiając litr, więc się zainteresowałem.
[70] Bo na treningach paliwo odsysają(właściwie to nie wiem dlaczego) ale w wyścigu nie ruszą ci paliwa. A co do klawiszy to ustaw jak ci najwygodniej ja jeżdżę na kierownicy i wszystko mam ustawione pod jedną ręką tak, że jednocześnie jadę i wszystko ustawiam "w locie"
No tak, tylko które klawisze są za to odpowiedzialne, tzn. jak są nazwane, żebym mógł sobie je przypisać. Czy naprawę się też ustawia? Bo jeśli nie, to na treningu mi nie naprawiają..
Zobacz sobie w ustawieniach sterowania, tam masz wszystko opisane.
LCD mode-->przycisk który przełączasz strony tego okienka(na stronach masz pomoce, temperatury płynów, hamulców i opon, stan bolidu i ustawienia dotyczące pitu
---------------->
LCD up to przesunięcie znacznika w górę
LCD down =||= w dół
LCD increase dodanie wartości/zmiana wartości czyli ustawienie czy ma naprawiać czy nie zniszczenia, ustawienie opon softy/hardy
LCD decrease =||= tylko w drugą stronę
Na pierwszym miejscu w okienku(obrazek obok) masz ustawienia dotyczące kary stop/go, jeżeli dostaniesz taką kare musisz ją ustawić w tym okienku
Niżej masz opony, potem skrzydło przednie, skrzydło tylne, ciśnienia opon, na samym końcu(nie widać na obrazku, musisz przesunąć przyciskiem LCD down) masz ustawienia naprawy.
Ustaw sobie jeszcze odpowiedni przycisk od tego by wezwać mechaników przed zjazdem do alei(przycisk pit request)
Żółta obramówka to znacznik którym przesuwasz góra/dół/lewo/prawo
edit. literówki
Jest gdzieś wolne miejsce w jakimś zespole? ;>
Na pewno miejsca nie brakuje póki co, więc możesz gdzieś się wkręcić. Jeśli nie na stałe to chociaż na zastępstwo ;)
UWAGA!
Gotowe: http://www.youtube.com/watch?v=z5X_4SYm0DU
Pytanie, "poziom" filmików w porównaniu do Australii się poprawia?
Wiem ze z muzyką nie przyszalałem, ale naprawdę ciężko znaleźć porządny utwór...
A ja uważam, że lukas za bardzo laguje (46 sekunda;)) i że niektórzy zapominają o incydentach:P
Nie wiem w jaki sposób odbyłeś karę, ale pamiętaj że zmarnowałeś ten wyścig Sikhamowi. Jak będziesz kiedyś walczył o każdą sekundę i ktoś się w Ciebie właduje to będziesz wiedział o czym teraz mówię ;)
Chodził po mieszkaniu na kolanach przez 15 minut, i biczował się po plecach :D :D
Odwiedzę dziś Monte Carlo. :)
A filmiku nie przetrwałem do końca. ;)
Luigi91 <-> Nie wiem czy Arkowi uda się kompa odpalić na wyścig, wiec jak coś, to po rodzinie wpadaj do HRT :D :D
Zaraz wpadam na serwer. Zapraszam :)
Jest mój komp już działa prawidłowo.Teraz brać się trzeba za Monaco :)
PS: Tak naprawdę to działał już wczoraj nie musiałem iść do serwisu kuzynek naprawił :)
OFICJALNE WYNIKI GP HISZPANII NA TORZE CATALUNYA (6/20)
KWALIFIKACJE
1. Bioly74------------01:19.641--------/
2. Danley------------01:19.825---------00.184
3. FisherFighter------01:19.925--------00.284
4. Sikham------------01:20.204--------00.563
5. eJay---------------01:20.314---------00.673
6. maciula------------01:20.871--------01.230
7. Bokserek----------01:20.888--------01.247
8. Kowal--------------01:21.132--------01.491
9. wiktordth----------01:21.457--------01.816
10. Lukas-------------01:22.898--------03.257
11. Qverty------------01:22.911--------03.270
12. Miszka------------01:23.302--------03.661
13. Thomi------------01:23.795---------04.154
14. Cappo------------01:23.868---------04.227
15. Andrzej-----------01:26.200---------06.559
16. KORraN-----------01:26.620---------06.979
======================================
WYŚCIG
1. Bioly74---------56:28.845------------/ Najszybsze okrążenie wyścigu
2. Danley----------56:34.973-----------06.128
3. Sikham---------56:37.475-----------08.630
4. FisherFighter---57:01.335-----------32.490
5. Bokserek-------57:15.627-----------46.782
6. Kowal-----------57:18.720-----------49.875
7. maciula---------57:19.045-----------50.200
8. eJay-------------57:33.450-----------01:04.605
9. Miszka-----------56:44.378---------- -1laps
10. wiktordth------57:06.252---------- -1laps
11. Cappo---------57:52.696----------- -1laps
12. Andrzej--------57:13.569---------- -2laps kara +3 sekundy = 57:16.569
13. Thomi----------57:13.765---------- -2laps kara +3 sekundy = 57:16.765
14. KORraN--------57:39.147---------- -2laps kara +3 sekundy = 57:42.147
15. Qverty---------DNF (Engine)------- -28laps
16. Lukas----------DNF (DNF)---------- -40laps
=======================================
Kary:
Ravek: start z boksów w następnym GP
Sherman: start z boksów w następnym GP
Andrzej: kara +3 sekundy do czasu końcowego za niewłaściwy wyjazd z alei serwisowej (L31)
Thomi: kara +3 sekundy do czasu końcowego za niewłaściwy wyjazd z alei serwisowej (L11)
KORraN: kara +3 sekundy do czasu końcowego za niewłaściwy wyjazd z alei serwisowej (L27)
Incydent między Wiktorem Qvertym zakwalifikowany jako Race Accident.
=======================================
GP Hiszpanii punktacja:
1. Bioly74 +25pkt.
2. Danley +18pkt.
3. Sikham +15pkt.
4. FisherFighter +12pkt.
5. Bokserek +10pkt.
6. Kowal +8pkt.
7. Maciula +6pkt.
8. eJay +4pkt.
9. Miszka +2pkt.
10. Wiktordth +1pkt.
=======================================
-Klasyfikacja kierowców (sezon 2011):
1. Bioly (REN)------------118pkt.
2. Danley (STR)----------106pkt.
3. Sikham (STR) ----------88pkt.
4. eJay (FER)--------------55pkt.
5. FisherFighter (RBR)----51pkt.
6. Bokserek (MCL)--------48pkt.
7. Kowal (FI)---------------46pkt.
8. Maciula (MCL)-----------30pkt.
9. Cappo (FER)-------------16pkt.
10. Sajes (VIR)-------------15pkt.
11. Wiktordth (MER)--------13pkt.
--- Miszka (RBR)------------13pkt.
12. Lucas(SAU)---------------4pkt.
13. Qverty (FI)---------------2pkt.
14. Przemek (REN)-----------1pkt.
=======================================
-Klasyfikacja konstruktorów (sezon 2011):
1. Scuderia Toro Rosso--------------194pkt.
2. Renault F1 Team-------------------119pkt.
3. Vodafone McLaren Mercedes------78pkt.
4. Scuderia Ferrari Marlboro---------71pkt.
5. Red Bull Racing---------------------64pkt.
6. Force India F1 Team----------------36pkt.
7. Sauber F1 Team---------------------16pkt.
8. Virgin Racing------------------------15pkt.
9. Mercedes GP Petronas F1 Team----13pkt.
Monaco: http://www.mediafire.com/?etjm0un14yh
Mógłby się ktoś z Lotusa wypowiedzieć czy ten zespół istnieje czy nie? ;)
Dzięki.
Zgodnie regulaminem obaj kierowcy Lotusa powinni zostać wyrzuceni.
Alien pokazał się w Bahrajnie
Simson pokazał się w Australii
Wpisałem Cię LG do teamu a Alien siada na ławce rezerwowych.
A co ze mną? Dałoby się gdzieś i mnie wcisnąć? Czy to Luigi się ubiegał wcześniej, czy coś? Wiem, najpierw testy. Nie mam, żadnych pretensji, tylko trochę nie rozumiem :c
Luigi już się z nami ścigał, ale miał awarię kompa;)
Ty na razie ćwicz, podyskutujemy po Monaco.
Zabrzmiało groźnie :P
W porządku. Z czasów jestem na razie zadowolony, ale jak wiadomo, to nie wszystko. Tego najważniejszego, jazdy z innymi właśnie nie mam za bardzo jak poćwiczyć..
Jutro wieczorem zaczynają się treningi, więc może będzie więcej osób z uwagi na Monaco ;)
Sikham, podrzuciłbyś mi je na jakiś serwer? Bo szukam źródła do pobrania odkąd odzyskałem neta, ale wszystkie linki wygasły.
Dzięki. Linka do rapida nie miałem. Znajdowałem tylko coś na Filestube, a tam było napisane, że pliczek został usunięty.