Two Worlds II Castle Defense - żart?
Sądzę, że nie jest to szczyt możliwości deweloperów z Reality Pump, toteż żenującym jest w ogóle wydanie tej gry. Spoczęli na laurach?
Grałem w TW2 i widząc to... coś nachodzi mnie jedna myśl: im się tam nudzi w tym Krakowie?
Z tym umiarkowanym sukcesem to przesadziłeś. Jako RPG TWII jest grą dobrą, ale jeżeli chodzi o sprzedaż to wyniki są niesamowite. 2.5 miliona sprzedanych egzemplarzy to wynik jakiego nie osiągneła jeszcze żadna polska produkcja. Bulletstorm mimo szeroko zakrojonej kampanii, dużego wydawcy i niezłych ocen ledwo uzbierał milion. Takie wyniki sprzedaży osiągają zwykle tylko znane marki i w ciągu roku takie tytuły można policzyć na placach (dragon age 2 nie przekroczy nawet 2 milionów). W zasadzie trudno pojąć ten wynik bo nie widać czynnika który mógł wpłynąć na taką sprzedaż.
coen - nie porównuję do polskich produkcji, dla mnie sukces TW2 i 1 jest umiarkowany, bo wielkiego krzyku na temat tych gier nie ma - wiem jednak, ze są doceniane :)
@Miałem raczej na myśli, że ten wynik w skali globalnej jest niesamowity, a taka sprzedaż dała im spokój finansowy i możliwość rozwoju, jeszcze będzie krzyk:) Niepokoi tylko, że zamierzają tak szybko wydać 3 część. Trzeba iść za ciosem, bo nawet papier toaletowy wie, że trzeba się rozwijać, ale powinni robić to małymi krokami. Tak by skok jakościowy był taki jak pomiędzy pierwszym a drugim wiedźminem.
wynik rzeczywiście robi wrażenie, ale brak jeszcze odpowiedniego medialnego szumu, ale wszystko przed nimi. niemniej, wracając do tematu, wydanie takiego gniota jak castle defense nie jest imo dobrym posunięciem.
[3] 2.5 miliona sprzedanych kopii to dużo. A podobno Wiedźmin osiągnął taki niesamowity sukces. Szczerze mówiąc nie wiem co ludzie widzą w tym TW2. Gra dobra, podobała mi się... ale tylko dobra. Nie zapisała się jakoś szczególnie w mojej pamięci, nie wyróżniała się jakoś, ale dała 12h solidnej gry.
A najciekawsze jest to, że przejścia jej wzdłuż i wszerz ma zajmować 120h (według pudełka). Hmm... a ja starałem się robić wszystkie poboczne misje i połowę zrobiłem. Czyżbym ominął co najmniej 3 lokacje rozmiarami podobnymi do wszystkich razem wziętych?
@Ksionim
Jak Ty to mogłeś przejść w 12 godzin? Tyle to zajmuje właśnie zrobienie połowy questów pobocznych w grze, których jest napraaaawdę dużo. A co do castle defense to było z tego gramy w tvgry i było raczej entuzjastycznie przedstawione.
@Coen55
Na VGChartz podają tylko 530 tys.
Skąd masz tak niesamowite dane o sprzedaży tej gry?
mi się wydaje, że nie ma co się spierać o dokładne liczby - przyjmijmy na potrzeby chwili, ze two worlds odniosło umiarkowany sukces ;)
i wróćmy może do tematu, co sądzicie o tym 'dziele' reality pump? przecież ktokolwiek to zobaczy - nie widząc wcześniej ich gier - nie będzie chętny do sięgnięcia po nie.
Two Worlds (z numerkiem odpowiednio jeden i dwa) odniosły umiarkowany sukces
Jedynkę kupiły 3 mln osób, dwójkę do tej pory 2,5 mln. To jest dla ciebie umiarkowany sukces?
Było o tej grze na Gry-Online, to jest produkcja czysto promocyjna. Posiadacze najwyższych highscore zdobywali jakieś tam nagrody.
Ilość sprzedanych egzemplarzy nie jest jedynym wyznacznikiem sukcesu :)
promocyjna? moim zdaniem zrobienie konkursu i rozdanie konkretnych nagród w żaden sposób nie usprawiedliwia niskiego poziomu gry.