Kingdoms of Amalur: Reckoning [360] - Nasze wrażenia
Ciekawe co z tego wyjdzie w praniu...
Graficznie przypomina mi hybrydę Fable i World of Warcraft.
Nie podoba mi się to. Wolę bardziej poważną oprawę.
Ale jak będzie się prezentować właściwa to się przekonamy.
Tej grze brakuje jakiegos wyraznego wyroznika - czegos unikalnego czego konkurenci nie maja i dla czego warto by ten tytul kupic. RPG i action RPG jest na rynku juz troche i nie widze powodu by kolejnym hitem mialaby byc ta wlasnie gra.
Bardzo mnie ta gra zaciekawiła, jakbym miał wybierać Wiedźmin czy KoA:R wybrałbym tą drugą produkcję. Dla mnie przyszły hit!
Czy potrzebujemy kolejnego action RPG? oczywiście, że potrzebujemy. prócz Fable`a brak dobrych gier tego typu, a jeśli już są to tylko na konsolach.
po salvatorze mozna sie wszystkiego spodziewac - od tandety po wciagajaca fabule, ale po kolesiu z bethesdy spodziewalem sie immersywnego prawowitego rpga, a po raz kolejny dostajemy rpgopodobny crap. Wystarczy zmienic oczekiwanie z 'rpg' ma 'h&s' i wtedy ta gra ma spore szanse.
EA to obecnie najlepszy wydawca. Ich gry są różnorodne i mają często ciekawą stylistykę lub gameplay. A Kingdoms of Amalur: Reckoning zapowiada sie bardzo interesująco, szczególnie od strony stylistycznej. Miła odmiana od standardowych światów.
@Pan Dzikus - może i najlepszy wydawca, ale nie wliczając najgorszego oddziału EA Polska. Prawdą jest, że najlepsze obecnie gry są od EA.
Z chęcią sprawdzę, po tym jak upadł Project Offset nie było nic w ciekawej stylistyce.
Bardzo ciekawie prezentuje się ten system walki , ale widać że wyraźnie będzie konsolowy.
jestem bardzo tej gry ciekaw