Disciples III: Wskrzeszenie - Hordy Nieumarłych [PC]
Co gorsza, nieprzyjaciele potrafią teraz przenikać przez oddziały neutralne umieszczone na mapie, podczas gdy dawniej musieli z nimi walczyć.
Z tego co zauważyłem, to w podstawce też tak czasami było. Domyślam się, że w dodatku nic się nie zmieniło.
MaikiPL -> jeśli według ciebie 6,5/10 to dno to jestem ciekaw co byś napisał gdyby dostała np 2 albo 3/10
a mnie się gra (podstawka) bardzo podobała. Po patchach do podstawki, w ciągu całej gry zaliczyłem może z 4 bugi. Więc nie jest źle. A co do dodatku to pewnie też wyjdą patche które poprawią nieco stan techniczny gry. Zagram na pewno, tylko chwilowo brak mi kasy na gry :)
Podróba HoMM'a i prosze mi się tutaj nie zwalać na łeb drodzy fanboje. Krzyczycie wszędzie, że Disciples jest lepsze od HoMM, a tak na prawdę jest stosunek 1(D):9(HoMM)
HoMM króluje, nie ma lepszych tego typu gier. Ubisoft, Black Hole pokaże klasę już w czerwcu. Szykować się na notę 9+. Dotychczasowe opinie ludzi z branży są niezwykle przychylne. Nic, tylko czekać na HoMM'a 6.
BTW. Jak jakiś inteligent nie wie, to powiem, że wczoraj w wywiadzie, główny projektant poziomów powiedział, że będą piękne, animowane, w retro stylu, w 2,5D ekrany miast. Miodnie.
rafalsky-> Gówno prawda, H5 zgarnął świetne recenzje, świetną sprzedaż, przez niego gra zyskała wielu nowych fanów, nie mówiąc ogólnie, że gra się ludziom podoba.
Masz rozdwojenie jaźni? Jakie Heroes'y? Jedyna część jakiej nie wydał 3DO to jak na razie tylko H5. Gówno wiesz, gówno gadasz.
po zagraniu pierwszy raz bylem strasznie zdziwiony zmianami w inicjatywie i sytemie oslon ale jakos sie przyzwyczailem. .dat po raz kolejny zepsula genialna serie Disciples :/
@Karule
sam jestes fanboyem Heroes i wpadasz do recenzji Disciples aby sprowokowac napinke. pierwsza i druga czesc Disciples sa dla mnie owiele lepsze niz Heroes bo maja swoj wlasny styl, sa mroczniejsze i system armii jest rozwiazany tak jak powinien a nie mnozenie statystyk jednostek przez ich ilosc. trzecia czesc Disciples to juz totalne zerzniecie mechaniki Heroes przez ruskow z .dat przez co gra stracila wiekszosc swoich zalet a otrzymala mnostwo wad a do tego straszne niedopracowanie i okrojona zawartosc. idealny przyklad jak ze swietnej serii zrobic niesamowity szajs.
Nie rozumiem skąd te bulwersy, niema gier niewymagających patchy do poprawnego grania, producenci mają taką strategię, by wydawać patche do gier, nawet pierwszy może pojawić się w dniu premiery.
Nie ma się co napinać, każdy lubi co lubi, ja akurat lubię i Disciples i Heroes, aczkolwiek w najnowsze Disciples nie dane było mi zagrać.
system armii jest rozwiazany tak jak powinien a nie mnozenie statystyk jednostek przez ich ilosc
Czyli nieruchome modele postaci, które mają zasięg tylko na sąsiednie pola jest w porządku rozwiązaniem? Jest to nietypowy system, strasznie ubogi jeśli chodzi o strategię, ponieważ kombinacji jest niewiele, przez co kolejne walki szybko nudzą, tym bardziej, że bohaterowie w czasie walki nie mogą korzystać z magii. Disciples 2 jest wyśmienitą grą, jednak w późniejszym etapie walki u mnie toczyły się najczęściej na automacie, ewentualnie z wyłączoną animacją jednostek, by nie przedłużać sztucznie gry.
Mutant z Krainy OZ - to, że system walki i rozwoju postaci jest specyficzny, nie oznacza że jest gorszy. Ja dla przykładu uwielbiam system walki z Age of Wonders, zaraz po nim jest system walki z King's Bounty, a dopiero potem Heroesowy. Ten z Disciples 1 i 2 również nie jest zły (jednak najgorszy z tych wszystkich). Na temat systemu walki z Disciples 3 się nie wypowiem, bo nie grałem na tyle długo by się przekonać czy ma dobre strony.
Jak już napisałem: każdy ceni sobie co innego. W moim przypadku akurat walki z Disciples 1-2 najmniej mi się podobają z tego względu, że są najmniej rozbudowane taktycznie. Te z Kings Bounty (tych nowych, starego nie pamiętam) to przecież kalka tych z Heroes, jedyna różnica to konieczność znalezienia się jednostek w swoim zasięgu, jednostki nie atakują przeciwnika gdy ten stoi "na styk" z ich zasięgiem ruchu.
Zresztą co ja się rozpisuję na temat walk, to tylko jeden z wielu czynników w tych grach, a wszystkie tutaj wymienione są przecież genialne i dają masę rozrywki.
@up
Walka w Heroesach (mówię tu o trójce), różni się od walki w KB tym, że:
-Wiele postaci w KB posiada umiejętności, co zmienia znacząco rozgrywkę
-Postacie w KB mogą przemieścić się, a potem zaatakować (co znacząco wpływa na jednostki atakujące z dystansu, używanie magii)
-Jedną z głównych cech jednostek, na które patrzy się w KB, jest HP. Podczas gdy w Heroesie, punkty zdrowia jednostek są mało ważnym elementem.
Walka w KB jest moim zdaniem dużo lepsza, niż w Heroesie... problem tkwi jednak w AI, które w KB jest głupie (niezależnie od poziomu trudności), co czyni Heroesowe walki ciekawszymi. Tak jak pisałem, Disciples 1 i 2, również mają fajne walki... jednak są dość specyficzne.
Nolifer - Tak niedopracowanych gier (na które ktoś czeka) jest naprawde niewiele.
hm. nie czytam waszych postów. i moich też nie musicie. ale przyznam tej grze 7-8 ocenę pod względem takim że jest utrzymany klimat a nie. jak porównywać Heroes 3 do 5 ( piątka dziecinniejsza niż 3)... i pod względem grafiki... jest ok... nie jest źle.. nie spieprzyli tego jak z tymi Heroes'ami... i ścieżka dźwiękowa. cud.coś miałem jeszcze napisać ale nie napiszę bo zmęczony jestem.!:D
trochę szkoda że pośli bardziej w strone Herosa