Obsługa DirectX 11 w Crysis 2 jeszcze dzisiaj?
ha! ja jestem posiadaczem nowoczesnych konfiguracji sprzętowych wykorzystującym wszelkie nowinki techniczne wspierane przez DirectX 11.
Dzis zainstaluje patcha i pewnie dokladnie to samo zobatcha :)
Dx11 nic nie zmieni, ani nie poprawi, chyba, że wydajność, cryengine jest zbudowany pod pewien zestaw funkcji, funkcje które normalnie można by zrobić na łatwiznę używając dx11, nie cieszcie się z tassealcji, bo modele w crysis i tak mają gęstą siatkę, implementacja (nie odblokowanie, jakby coś było zablokowane lol) dx11 robiona tylko żeby tępe ludziska przestały jęczeć na brak dx11, który im nic nie da, na zagranicznych forach aż mi się śmiać chce, że goście narzekają, że nie ma dx11 a nawet nie rozumieją co to daje, kupili karty dx11 i teraz chcą je przetestować w tym trybie tyle że różnica będzie mierna.
Serio czy ktoś zorientowany w temacie wierzy, że crytek wykona takie zmiany w silniku przygotowanym pod dx9, żeby każda nowa funkcja dx11 w stosunku do dx9 została użyta czy to do znacznego skoku jakościowego czy wydajnościowego, wątpię, jest jeszcze spraw z dx10, czy może raczej będzie tylko dx11 lub dx9 albo giń.
W multi nie widzę problemów po za tym że są zablokowane parametry i nie można przez to wyłączyć np. rozmycia, a dla mnie to już wtedy jest niegrywalnie.
Dodatkowo opcje zaawansowanej konfiguracji i tak nie będą kompletne, paramentów jest o wiele więcej i jak ktoś chce maksymalnie doprecyzować config to i tak zostaje mu plik z parametrami.
YOyoyosarian xD Ja tez mam sprzęt za 5 klocka ;) Ale kumasz? ściśnij badeje... Nie świecisz
Oj kaszanka kaszanka. Już dawno odkryto sposób rozpakowania zablokowanych archiwum i już można modyfikować tekstury. Brakuje tam jednak trzech wpisów, które będą dostępne wraz z łatką na DX11. Tak samo w Metro DX11 też nic nie daje nie ? :P
Yos_sarian -> Twój wirtualny ptaszek pewnie urósł do niebotycznych rozmiarów po tej wypowiedzi :P
Czy całość będzie w patchu normalnym (do pobrania), czy gra ma jakiś swój updater?
Barthez x - Gra ma swój updater ;)
[3] a ty, wielce obeznany szerloku, zapewnie wiesz jak jest naprawdę? Może przez parę ostatnich miesięcy patrzyłeś programistom Crytek przez ramię? Skończ bredzić.
_MaZZeo
Jakby przez ostatnie miesiące coś w ogóle robili z dx11 to gra wyszłaby z obsługą, a nie jakiś patch robiony na kolanie byle uciszyły się głosy niezadowolenia.
Oby Directx 11 wyszedł już dzisiaj :) bym był bardzo zadowolony choć używam teraz Crysis 2 Advanced Graphic Options i mogę stwierdzić, że program jest na prawdę super a w wersji 1.6 można zmienić wszystko na Extreme. Testowałem grę na telewizorze 40 calowym w 1080p i na prawdę gra robi ogromne wrażenie :)
@Koveras gram w takich samych ustawieniach tylko na wiekszym tv i powiem Ci ze im wiecej gram tym bardziej mi brakuje dx11 :) mam nadzieje ze dzisaij wyjdzie.
BTW. Mam za to WIELKA nadzieje ze CryTek zrobi cos z debilami grajacymi na Aim bocie/wh... Juz nawet na oficjalnych serwerach zdazaja sie goscie ktorzy na 5 nabojach 5 headow strzelaja i tak co chwile. staty 55/0... po prostu zal wielki ze punkbustera crysis nie uzywa :(
Emisariusz to wiadomo, że ten program nie umywa się z pełną obsługą DX 11 oby wydali dzisiaj. A co do multi to tak samo zauważyłem u niektórych graczy, że używają Aim bota. Oby to poprawili twórcy bo momentami nie da się grać w multi przez to mniej gram w multi poza tym momentami podczas gry mnie wywala z serwera i to też jest irytujące, raz miałem tak, że wbiłem 10 level postacią i po jeden z meczy wyaliło mnie w gry i utraciłem wszystkie staty niesamowicie mnie to wkurzyło i przez odpuściłem sobie w tym momencie multi.
Noo nie mogę się doczekać dx11!
A czy byli by w stanie poprawić beznadziejne AI czy już się nie da??
Bo ciency Ci wrogowie ludzcy no nie?!
Eldorados moim skromnym zdaniem
AI to jedyny poważny minus tej gry.
Wrogowie nie dość, że są głupi to bywają ślepi i głusi.
No to zobaczymy jak to będzie w DX11 wyglądać
ale w sumie ja nie spiesząc się jestem już
w połowie gry i powiem szczerze
że graficznie mnie się podoba.
Ba!
Nie wiedziałem nawet, że to powiem
ale gram w wersję dubbingową która
pomimo wcześniejszych obaw nie jest zła.
Musiałem się tylko przyzwyczaić do niej
i do kombinezonu ale ogólnie jest nieźle.
Gdyby jeszcze tych przekleństw było mniej
a już o multiplayerze nie wspomnę bo lekka przesada.
Niemniej jednak wersja PL na plus.
Tak, że zapamiętać moje słowa ci którzy toczyli ze mną
nie raz boje o lokalizacje i dubbing. Jak jakość dubbingu
jest dobra to potrafię to przyznać. A jak nie to wieszam psy.
16 godzin na najtrudniejszym poziomie. Sądziłem, że będzie krócej (jednak długo to też nie jest moim zdaniem). Roślinność wygląda beznadziejnie
Dwójka wygląda zdecydowanie bardziej "plastikowo" w porównaniu do jedynki, z którą ma tyle wspólnego co kot napłakał moim zdaniem, no ale tak to bywa. Co do łatki z DX11 to przewiduję dwa scenariusze - 1. łatka doda prawdopodobnie parę fajerwerków typu lepsze oświetlenie, ale nie spodziewał bym się nadzwyczajnej tesselacji... 2. patch przerodzi grę w typowy benchmark, gdzie jakiś poziom grywalności zostanie zachowany na GTX 590 i tyle...
Moim zdaniem nie ma szans, żeby graficznie przebiło to Metro 2033 z DX11 i Very High, wiem że to całkiem inne otoczenie itd., ale osoby który odpaliły ww. produkt na takich ustawieniach zapewne wiedzą o co chodzi...
Pozdrawiam!
hansatan zgadzam się z tym że
Metro 2033 jest beznadziejnie zoptymalizowane
a optymalizacja w Crysis 2 to majstersztyk.
No i dobrze, że zaznaczyłeś - inne otoczenie to fakt.
W Metro tylko twarze mi się nie podobały.
Muszą nad tym popracować i mam nadzieję
że w 2034 ten element będzie poprawiony.
Czy Crysis 2 plastikowy? Może trochę bardziej sztuczny niż Crysis.
Czekam na screeny i gameplaye porównawcze. Innej możliwości sprawdzenia nie mam.
w sumie nie wiem po co ludzie czekają na DX11 jak gra i w DX9 wygląda fantastycznie szczególnie w 3D SR
po wprowadzeniu dx11 przelomu nie bedzie bo przeciez to tylko poprawa oświetlenia wody i cieni ktore juz stoją na najwyższym poziomie
a co z DX10 nie wszystkie karty obsługują DX11???????????????????????????????????????????
Econochrist Nie zaprzeczam, że pod niektórymi względami Metro jest gorzej zoptymalizowane, ale jakie tekstury są w Crysisie a jakie w Metrze. Stąd w Metrze duże zapotrzebowanie na RAM. Dochodzi jeszcze kilka innych opcji w Metrze, których w Crysisie nie ma, jak DOF, PhysX itd. Metro leży jeżeli chodzi o wygładzanie, tu to jest katastrofa.
Metro jest strasznie słabo zoptymalizowane, za to korzysta z naprawdę wielu nowinek dx11 i nie tylko.
fsdfg - crysis ma DOf , a physx to żaden argument bo crysis także oblicza fizykę prawda.
Dla mnie metro ma gorszą grafikę niż crysis 2, tak ktoś powie inny styl i tu się zgodzę, to zupełnie inny rodzaj otoczenia, filtrów, w ogóle obycia świata, nie zmienia to faktu że metro przesadnie ciągnie z pc zasoby, optymalizacja jest naprawdę kiepska, crysis 2 przy modyfikacjach tych "ultra" tyle nie ciągnie co metro na full a wygląda lepiej, oczywiście metro też wygląda fantastycznie, ale jakbym miał ocenić grafikę to c2 > metro, za to fabułę jednak metro > c2
SROF a nie DoF ;p to że masz zblurowany obraz po bokach przy przybliżaniu to nie znaczy że masz DoF.
A po drugie co ty porównujesz poruszające się obiekty z Crysisa z Metrem, gdzie jak rzucisz granat lub strzelasz w ścianę to tynk sypie się ze ścian opadając na ziemię, do tego dym, mgła i inne efekty cząsteczkowe. Gówniane tekstury w Crysisie, a w Metrze duże, ostre, wyraźne przez co jak pisałem większe wymagania. Nie mówię że Metro ma ładniejszą grafikę, bo tak nie jest. Crysis 2 jest dużo ładniejszy, ale to zasługa silnika i dobrego oświetlenia.
Gdyby nie koleś od Crysis 2 Advanced Graphic Options oraz inni potencjalni kolesie, którzy mogliby w Crysisie pogrzebać i przez przypadek odkryć, że pewne funkcje mające pojawić się dopiero w przyszłości są już zaimplementowane a jedynie wyłączone, zapewne długo czekalibyśmy na "patche" z obsługą DX 11.
W niektórych miejscach przydałaby się teselacja, dlatego mam nadzieję, że patch z DX11 nadejdzie szybko i uwypuklenia będą widoczne. Tak czy siak, grafika jest piękna!
M4r3k1225, jest jeszcze teselacja (jak już wspomniałem).
O Boże
Jaracie się jakimiś pseudo efektami, a prawdziwych artystów, którzy stoją obok was nie dostrzegacie.
http://www.youtube.com/watch?v=93YKsiL9MDo
Dopiero moderzy udowodnili, jaką potężną technologię opracował swego czasu Crytek. Tylko żeby podziwiać takie wodotryski potrzeba naprawdę potężnej maszyny. To również pokazuje jaki potencjał maja PC-ty, i jaka szkoda, ze przez bandę debili, którzy piracą na potęgę, ten potencjał nie zostanie wykorzystany. A Crysis 2 to gra słabiutka. Fatalne AI, wieje nudą, a pod koniec gry na najwyższym poziomie trudności, jedynie omijałem przeciwników. No i fizyka i destrukcja otoczenia w porównaniu do jedynki na poziomie zerowym. Płytka fabuła, nieciekawe lokacje. Niewypał roku. Crysis to gra genialna w porównaniu do dwójki.
Mi tam się w ogóle nie podoba ten mod marcing... Crysis był lepszy jedynie technologicznie i pod względem dużej swobody (rozległe tereny), reszta leży.
Marcin, płytka to jest dla kogoś, kto jej nie rozumie i pomija te wstawki "niebieskie"
Crysis 2 na starcie obsługuje Directxa 10.1 a nie 9 ... W katalogu gry możemy znaleźć plik d3dx10_42.dll - > który odpowiada właśnie za to :) Czekam, na ten patch bo mój PC, jest gotowy na najnowsze efekty :)
marcing805 Nie wiem co chcesz osiągnąć pokazując te śmieszne, nienaturalne i przesadzone wybuchy, bliżej im do pseudo efektów niż tym z dwójki. Pomijam już to że przy strzelaniu, iskry lecą jak z zimnych ogni na sylwestra.