Ostatni pociąg z Las Rozp!e#dalas
Dzięki. Tak bardzo uważałem, żeby wstawić # ! w dobrych miejscach, że nie zauważyłem "p" zamiast "r". Poprawione. Szkoda tylko, że tytuł wątku jest z bykiem :P
Mam pytanie. Czy Bulletstorm sprzedałby się gorzej gdyby nie dodano do pudełka kluczy do bety Gers of War 3. Bo zastanawia mnie duży rozdźwięk miedzy liczbą sprzedanych egzemplarzy na Xboxa 360 a PS3.
@Scott P. - hmm, dobre pytanie. Jednym z powodów na pewno jest fakt, że UE znacznie lepiej działa na 360, drugim może być właśnie beta GoW3. Trzecim, baza użytkowników nastawionych na konkretny gatunek. Posiadam wszystkie konsole, ale jedyne FPP w jakie grałem na PS3 to Killzone.
Dziękować, UVI :)
Co do sprzedaży - vgchartz (tak, wiem co niektórzy sądzą o tym serwisie) wyraźnie pokazuje, że X360 przoduje, a pecet na szarym końcu. Beta GoW3 na pewno swoje zrobiła, ale mam jakieś takie niewyraźne skojarzenie, że konsolowe FPSy lepiej "grają się" na Xboksie właśnie. PlayStation to slashery, wyścigi i bijatyki. Action-adventure sprawdza się i tu, i tu. Ale to tylko skojarzenie.
Mam natomiast wielką nadzieję, że jeśli zapadnie decyzja o stworzeniu sequela, to chłopaki bardziej przyłożą się do wersji pecetowej.
Czyżby miałoby być jak z Crackdownem gdzie dodawali klucze do bety Halo3? Z drugiej strony nie słyszałem o szybko znikających egzemplarzach Borderlands GotYE z kluczami do dema DNF.
Nie wiem jak jest ze sprzedażą.
Jest niska? Bo jeśli tak to może przemówi to do tych, co opierają się na marketingu [naiwności wiem] a których to tytułów nie wymienię bo by mnie fanboye rozszarpali.
Jest wysoka? Zeh gut! :]
Aby nie wyjść na marudę, podam tylko dwie wady, które ciężko było mi przełknąć w bardzo lubianym przeze mnie Bulletstormie.
Od razu napiszę, że problemów graficznych w tej produkcji nie miałem.
Co mnie zdenerwowało? Przede wszystkim:
- Słaba, naiwna, głupia, idiotyczna, beznadziejna i "otwarta" końcówka sugerująca kontynuacje...
- Zdarzały się ściny, a jak wiadomo odbiera to sporą część frajdy. Uważam, że w finalnej wersji nie powinno się czegoś takiego spotykać.
Reszta to błahostki, szczególnie, iż sama gra daję naprawdę mnóstwo frajdy.
Bullet sprzedaje dosc dobrze.W tej chwili "peklo" juz dobrze ponad milion sztuk.Vgcharts ma dane czesciowe z USA,Japonii i malej czesci Azji,nie ma dostepu do calej reszty z Europa na czele a takze sprzedazy elektronicznej.W tej chwili na Vgcharts podaja liczbe ok. 800 tys. na wszystkie platformy do 12 marca.
dla mnie ta gra jest naprawde ciekawa tylko wedlug mnie ma dwa minusy nie ma trybu COP a to by bylo super i za krotka ale tak to jest naprawde super widac ze autorzy mili na nia pomysl serdecznie polecam :)