Battle: Los Angeles - gra krótsza od filmu?
HA. HA. HA. Nic więcej nie mam do napisania. A ten, kto wyda na to pieniądze będzie delikatnie mówiąc 'niezbyt mądry' (moim zdaniem)
Żywotność trybu dla jednego gracza w dzisiejszych pierwszoosobowych strzelaninach stale maleje. Doskonałymi tego przykładami są Call of Duty: Black Ops,
No, bo przecież CoD1 starczał na 800h conajmniej, w ogóle kiedyś to gry były lepsze, a kobiety piękniejsze.
Quake 1 można przejść w 15 minut, ze wszystkimi sekretami i zabitymi przeciwnikami.
http://www.youtube.com/watch?v=IlqlQ_lf5x8
Taaa, kiedyś to gry były dłuższe.
Taaa, porównanie speedruna do pierwszego kontaktu z grą, zajebista rzecz.
adrem - CoD od zawsze był krótki, co było wymieniane w recenzjach. Ale też i nic od tego czasu się nie zmieniło.
adrem - CoD od zawsze był krótki, co było wymieniane w recenzjach. Ale też i nic od tego czasu się nie zmieniło.
No o tym napisałem przecież :P
>>>hellgate82
ale bez jaj, quake to stara gra i koleś na tym filmiku wiec dokładnie co i jak a ten który przechodził Battle of LA nie miał zapewne dużo czasu by poznać grę tylko przeszedł grę w taki sposób jak każdy inny użytkownik. Więc Twoje porównanie jest kiepskie.
Może gra jest krótka, ale za to intensywna i dostarcza tyle doznań że jak by była dłuższa to byśmy nie wytrzymali emocjonalnie i psychicznie, więc została skrócona do niezbędnego minimum.
Defedos
Nie miałem tutaj na myśli porównania Quakea do tej gry, ale do wszystkich współczesnych gier na 5 godzin (zwłaszcza CoD, po którym ludzie najwięcej jadą).
Wiem że to speed run, ale guzik mnie to obchodzi, spróbuj w takim czasie przejść np Black Ops.
Te gadki o mistycznej długości starych fpsów można sobie między bajki włożyć.
Oczywiscie nie zmienia to faktu że ta bitwa o Los Angeles to jakiś żart i nigdy w życiu bym tego nie kupił, chyba ze w jakiejś przecenie za 5 funtów.
Za 40 zł to na steamie można kupić lepsze gry.
[3]/[10]
Zakladam, ze TY przeszedles Q1 chociaz raz w te 15 minut? Albo 30?
I czemu uwazasz to za zart? W/g ciebie przeciez ta gra jest 3x dluzsza niz Q1.
[13]
Oczywiscie za 14.99 dollahs !
hellgate82
Nie włożysz między bajki. Doom był długi. Duke był długi. Quake 2 był długi. Half-life był długi. Unreal był długi. Far Cry był długi. Stalker był długi. Ja wiem, że generalnie są to gry mniej intensywne od takiego CoD, ale jednak chyba zaprojektowanie dłuższych map i w większej ilości jest chyba bardziej czasochłonne, niż oskryptowanie siedmiu fal wrogów, po których zabiciu w końcu wybuchnie ciężarówka stojąca ci na drodze do dalszej części poziomu. Tylko dlatego speedrunning w CoD jest niemożliwy. Poza tym w nie się grało dłużej, bo oprócz refleksu wymagały czasem pokombinowania co tu zrobić, żeby pójść dalej, Nie to co teraz. Ekran z celami misji, mapka albo kompas z markerem pokazującym gdzie iść, albo wręcz podświetlana ścieżka do następnego ważnego punku (vide Dead Space).
Tego jeszcze nie grali...
40 minut za 40 zł to dla mnie za dużo...Szkoda mi miejsca na półce...
hellgate82
Quake 1 można przejść w 15 minut, ze wszystkimi sekretami i zabitymi przeciwnikami.
jeśli speedrun kwaka trwa 15 minut to batlle:la pewnie około 2 min.
adrem -> pisząc w tej wiadomości, że żywotność w FPS-ach maleje, miałem na myśli ogólną tendencję, jaką da się zauważyć w ostatnich latach. Dziś reprezentant tego gatunku starczający choćby na te 8-10h byłby niemal ewenementem, a niegdyś jednoosobowa kampania wystarczała co najmniej na tyle w wielu produkcjach. Oczywiście zawsze możemy mówić o wyjątkach, ale takich nigdy nie da się uniknąć.
CD Projekt wydaje tę grę za 39,99 także można się przekonać jak wygląda to w praniu ;)
No oni chyba sobie jaja robią..wydadzą grę, jeszcze jakiś baran to kupi i COD pójdzie tym śladem, 2h max rozgrywki, wszystko idzie w zaje..kierunku..
Mój znajomy kupił jakieś lewe konto z punktami, kupił sobie 2 gry i do tego.... Battlefield LA :P
Więc jeden już się znalazł :P
Ale 40minut to hit! Ja piee....