Call of Juarez: The Cartel – troje bohaterów i trzy zakończenia
Duzy plus za brak systemu oslon. Ciekawe jest tez to, ze mozna grac 3 postaciami. I tylko trailer nie przekonuje.
Dokładnie, to automatyczne "przyklejanie" było nowum i i cool :D. Cartel zapisałem na liście zakupów.
Mam nadzieje, ze gra nie bedzie schematyczna.
System oslon byl zacny, nowatorski i niezwykle wygodny, szkoda ze go nie bedzie.
Może to być jedna z nielicznych gier, które przejdę więcej niż 1 raz, skoro każdą postacią będzie inne zakończenie+ będzie można obejrzeć dane sytuacje z innej perspektywy, gra zapowiada się fajnie, na pewno zagram:)
No to szykuje się drugie polskie GTA..
Jakie tam nowatorski, system osłon był już w Killzonie 2...
To samo zresztą dotyczy tego spowolnienia czasu - ściągnięte z Red Dead Revolver...
Kreek - Spowolnienie czasu było już w Max Payne! A system osłon w Gears of War, choć w tym przypadku mogło się to pojawić jeszcze wcześniej.
[9] - Bo w zadnej innej grze nie spotkalem w fpsie takiego fajnego przyklejania do oslon jak w Wiezach Krwi.
[8] No i?
Znasz znaczenie "nowatorski"? Sam o tym pisałeś w poprzednim poście - jak coś co było już wcześniej może być nowatorskie?
A z tym spowolnieniem to chodziło mi o motyw 'zaznaczania" przeciwników.
w końcu odeszli od dzikiego zachodu, szczególnie, że w spotkaniu z takimi grami jak RDR to szanse mieli jak Małysz w MMA kontra Fedor Emelianenko, teraz przynajmniej będzie dużo ciekawiej
Na pewno nie mieliby szans z RDR, ale zobaczymy, czy dobrze zrobili, że przenieśli grę w czasy współczesne.
Oby tylko koncern Ubisoft dobrze wypromował Call of Juarez:The Cartel i zafundował grze konkretną kampanię marketingową, bo w tych czasach bez tego porządnej sprzedazy się nie osiągnie.