Bulletstorm [PC]
Przed ostatnie zdanie :
"Ja dodam od siebie jedynie tyle, że nie mogę się doczekać polskiej premierę"
Duke, Bulletstorm...klasyczne fpsy wracają...może i klasyczne rpgi kiedyś wrócą ^^
Tylko szkoda że nie ma team deathmatha w multi
Bezi i fre czasami kupci nie strzelcie bo widzę że wam zaraz nogawką zacznie lecieć. Ja tam tego nie zauważyłem. A co do gierki pierw wiadomo KZ3 potem odrazu BS
Buuu jestem zawiedziony, nie ma teselacji, nie ma ruchomej wody z DX11, nie ma x64 exe, nie ma PhysX, nie ma OpenAL ani nawet EAX i co wy na to EPIC GAMES RUBBISH ENGINE!
Jeżeli to Ci do szczęścia potrzebne to gratuluję -.- "ruchoma woda" ale pokolenie dzieciaków iso, ręce opadają
Raider0001 - kolejny 12 latek, który dostał "hjiper" maszynę z Radeonem 5770 i procesorem klasy i3/Phenom?
Kiedy wreszcie wam się wytłumaczy, że wodotryski nie są najważniejszą częścią gry...
To coop jest w końcu w tej grze czy nie- kampania? xD (czy chodziło o Echo w którym występuje coop ?)
@Kravas, widac ciezkie dziecinstwo miales. :D
nocobro - ty z pewnością, bo ostatnio nie widziałem tak zawziętego trolla.
własnie dzisiaj dowiuzł mi te grę kurier wersja gry na xboxa360 edycja kolekcjonerska a klucz do beta testy gears of war jeszcze nie działa
spoko ale kup słownik ziom.
U.V liczymy na Ciebie! Myślę że pomożesz temu Panu wyżej
Edit:
O widzę że posprzątane teraz już nie chodzi o posta wyżej żeby nie było niejasności dla innych
Gra wydaje się być smakowitym kąskiem dla fanów dawnych strzelanin, w których liczyła się wyłącznie rzeź, a cała reszta schodziła na plan dalszy
No to podziękował..
Radka 5770 zostawcie w spokoju...
Gra ma tonę miodu i nie udaję jakiejś poważnej produkcji (np Crysis) tylko wyśmiewa wszystko i jest w tym genialna ;)
Połączenie Duke'a, Serious Sama itd .
Mi to osobiście pasuje bo takich strzelanin jest jak na lekarstwo :)
snoop dogg na swoim fejsie reklamuje bulletstorm https://www.facebook.com/snoopdogg/posts/173883499325318
@maxan
Coopa w kampanii nie ma.
Bulletstorm is seriously short - it took me five and a half hours to get through the campaign, echoes mode lacks the charm of the main game, and anarchy mode grows repetitive.
Czyli wychodzi na to ,że w EPIC pracują jednak ignoranci ;P , naśmiewali się z COD'a ,a ich gra starcza na tyle samo czasu. Pięć i pół godziny - bardzo się wysili.
Cytat z recenzji IGN'a jakby ktoś pytał ;)
@UP
Zauważ, że w parodii CoDa wyśmiewali zdobywane poziomy doświadczenia i fabułe, a nie długość gry ;)
o długości bs już się sporo naczytałem, o 5 godzinach pisał jeden gracz co skipował wszystkie filmiki a przez część gry ise prześlizgał omijając wrogów, na gt mówi sie o 6-10 godzinach, w recenzji u konkurencji w recenzji redaktor pisze o 9 godzinach, zooltar u tejże konkurencji pisał że w mniej niz 7-8 godzin żaden z dziennikarzy testujących tę grę na pokazie nie dał rady przejść.
kwiść to jeszcze gorzej. Swoją drogą naśmiewali się ze zdobywanych poziomów doświadczenia:
COD - nowy poziom = lepsza broń itp. itd.
Bulletstorm - więcej punktów = ulepszona broń itp. itd.
Marek z Lechem ---> Nie bardzo chce mi się wierzyć w to 5 godzin. Sam skończyłem w 6 i pół - to był najlepszy wynik na pokazie w Warszawie. Był jeszcze ktoś kto skończył w 7 i pół na PS3. Reszcie zeszło dłużej. Twierdząc "mialem okazje grac w BS razem z kolegami dziennikarzami i nikomu nie zajelo to mniej niz 7-8 godzin" Tadek minął się z prawdą. ;)
dla zainteresowanych tapety z gry http://chomikuj.pl/krzysiek820/Tapety/Z+Gier/BulletStorm
W piątek po skończeniu już Killzone III, zajmie się BSem, preorder już dawno zrobiony. To może być pierwszy polski FPS, o którym będzie głośno i mimo że były CoJ/CoJ2 to poza Chrome wszystkie były mierne w tym najgorszy był Necrovision.
Gra imo rzeczywiscie swietna, nawet przezyje (z bolem ale dam rade) tego gfwl i zakupie. Kumple tez chetni i dzis odbieramy 3 egzemplarze, by wspolnie oddawac sie przyjemnosci masakrowania mieszkancow Stygii ;)
Po przejściu i przespaniu się, stwierdzam że gra jest bardzo za krótka, szybkie tempo akcji nie pozwala na wykonanie podczas misji wszystkich super strzałów. Przeszedłem ją w około 8 godzin na poziomie trudny i było za łatwo. Zobaczymy co pokaże nowy Duke(ma być na jakieś 16-18godzin) Po spojrzeniu z boku na tą produkcję to jest ona pokroju Singularity. Te super strzały to ściema, na wiele sposobów chciałem zabić wrogów i nic nie dostawałem akurat tego sposobu nie przewidziano.
Multi to kpina, spokojnie można było wykorzystywać super strzały w taki DM,TDM,CTF. Użycie bicza na danym graczu odbyło by się jak trafimy w określony punkt tak jak wyciąganie gości z helikopterów, tak samo użycie gromów. Wygrywała by drużyna, która ma więcej lub szybciej osiągnie określoną liczbę punktów za super-strzały wariantów mogło by być dużo, a zabijanie wrogów w teamach jest nudne.
O tym fpsie już jest głośno.
Problemy z teksturami i cieniami są już powszechnie znane.
versus13: dowiuzł ci ta gre ? mi jeszcze nie dowiuzł :D
SMYYYYYYCZ !! jest sieka taka jak ma być, nie ma lipy !
zaraz dostaniemy betę Crysisa 2 i dziękuję za uznanie.
A konkurencja nie śpi i umieściła już recenzje na PS3 Xbox360 i PC. Niestety redakcja jeszcze nie wybudziła się z snu zimowego i nie poprosiła deweloperów o wersje dla siebie z tond te opóźnienia albo to płotki w biznesie i takiej wersji nie dostali i muszą iść do sklepu i sobie kupić.
Gra ogólnie zasługuje na ocenę 8,5 jej główne minusy to słaba historia , tony przekleństw , i kilka bug,ów w samej grze , naprawdę słaby multiplayer no i niestety jest to stereotypowy FPS
pixario przekleństwa w grze to minus? oj dewoci, dewoci
w grze sypią takimi tekstami że uśmiać się można po pachy jak dla mnie to na plus
^ No to co, Wolfenstein, Serious Sam i Duke też miały bardzo podobne obrazki, bo należały do jednego kanonu fpsów. To stereotypowe fpsy więc skąd te kontrowersje.
No proszę. Ponoć to stereotypowy fps a przecież to ponoć "jeden z najbardziej innowacyjnych fps'ów ostatnich lat". No to w końcu jak to jest? Bo jedno wyklucza drugie.
TobiAlex
Skończ walczyć z tą grą, nie wygrasz. Nie podoba ci się, super, ma prawo, ale nie wmawiaj nam, że skoro widzimy w niej coś nowego i świetnego, to jesteśmy głupi, bo sam na takiego wychodzisz. Zresztą, widzą to też recenzenci na całym świecie, więc o efekcie "gra polska to będę patriota i nie skrytykuję" nie mów.
Jeśli się uprzeć, każdy FPS jest stereotypowy - w każdym strzelamy z broni, obracamy kamerą która jest w głowie postaci i w każdym gramy po to, żeby go przejść.
@up
Rozumiem, że jesteś jednym z tych, co biegają po zagranicznych forach i krzyczą "to Polska gra, jestem z Polski" (Ci co oglądali Talking Heads i wywiad m.in. z Chmielarzem to wiedzą o czym mówię :D Aaa, i tak rada na przyszłość - NIGDY nie wypowiadaj się w imieniu innych, bo prędzej czy później nie wyjdziesz na tym dobrze.
[50]
Ciężko komuś kto ma takie podejście do sprawy jak ty cokolwiek logicznie wyjaśnić.
Mam rozumieć że wiesz o mnie wszystko, jesteś jakąś pieprzoną wróżką, czy czym? Nie wiesz co robię, nie znasz mnie, nic nie wiesz. Mało mnie obchodzi czy gra jest polska czy nie, wiem że grając w nią bawiłem się świetnie, a że tobie się nie podoba - ok, nie musi, nawet nie próbuję cię zmusić żebyś ją wychwalał, ale wiedz że mam to w sumie gdzieś.
Robiąc wszystko co możesz, żeby pokazać że gra nie jest tak dobra, jak ludzie którym się podoba widzą robisz coś jeszcze gorszego - zgrywasz mądrego, króla świata, człowieka-opinię.
Przede wszystkim nigdzie nie napisałem, że gra mi się nie podoba! Nie podobał mi się tylko jeden komentarz pewnego recenzenta. I to wszystko. Ty natomiast robisz z tej gry nie wiadomo co.
[48]
Może być stereotypowy i innowacyjny zarazem. Stereotyp w tym przypadku to prosty mięśniak rozwalający miliony przeciwników przy równie prostych założeniach gry, czyli zabij, znajdź klucz, otwórz drzwi, boss pod koniec poziomu, (główny trend fpsów od wolfensteina do pierwszego quaka właściwie, potem fpsy stawały się bardziej wyrafinowane) a innowacyjność to te skillshoty. Może tak być, czemu nie.
Poczekam jeszcze na recenzję, ale jestem już prawie pewny, że zagram w Bulletstorma. Z artykułu wynika, że prezentuje się naprawdę znakomicie.
Gra na 6 godzin nie wiecej . Koncowa sztucznie przedluzona .Duzo przeciwnikow co chwia przybywajacych z odsiecza , podniesiony poziom trudnosci ,ale w sumie bardzo mi sie to podobalo .Ale w zyciu bym jej nie kupil dla samego singla i za taka kase.Multi totalnie mi sie nie podobal . Jak dla mnie gra warta 80 zeta nie wiecej .Fabula na koncu staje sie sztampowa na maxa ala zabili go i uciekl .Co jeszcze ? Aha gra ma sporo bagow mega irytujacych i zmuszajacy do restaru od ostatniego chackpointa. Bardzo podobal mi sie motyw z robotem Godzilla i miastem z makietami .Graficznie bardzo nie rowna .Niektore levele bardzo ladne drugie takie jakby na szybca robione. Dla mnie solidne 8.0 z tendecja do 8.5.
Rozumiem, że jesteś jednym z tych, co biegają po zagranicznych forach i krzyczą "to Polska gra, jestem z Polski"
TobiAlex -> Za to Ty jesteś jednym z tych, którzy wyznają ideologię:
"To Polska gra, więc musi być do dupy, nie zagram w nią nigdy, ale będę chodził po forach i krytykował, bo przecież jestem polakiem i wiem wszystko najlepiej!"
Strasznie takich typów nie lubię, przetestowałbym na nich kilka skillshotów...
Pl@ski ja też nie lubię takich typów jak Ty, którzy przeczytają wypowiedź z kontekstu i mają w d... kto coś wcześniej napisał. Nie będę się zniżał do Twojego poziomu, bo wiadomo, że nie wygram, ale pokaż mi, gdzie ja grę zkrytykowałem? W ogóle nie masz pojęcia, o czym mowa więc się po prostu zamknij. A co do ostatniej Twojej linijki. Proponowałbym udać się w odpowiednie miejsce, bo widzę, że gry wpływają na Twoje RL.
ArthurKac na Allegro klucze chodzą po 70 zł :)
Robicie wojnę o nie wiadomo co. Prawda jest taka, że Bulletstorm nie jest żadnym wielkim krokiem naprzód, jest po prostu nieco innym spojrzeniem na robienie rzeźni, niż w innych produkcjach, ale faktem jest, iż choćby nie wiem jak innowacyjna gra by nie była to nikt nie powie mi, że jest wybitna. Bo bezmyślne zabijanie, w jak najbardziej efektowny sposób nie robi wielkiego wrażenia. To już lepiej odpalić sobie Hitmana, poznać ciekawą fabułę i pozabijać "ludzi" w jakiś bardziej wyszukany sposób, przynajmniej z jakimś podłożem fabularnym.
Ja tam się zgadzam z TobiAlex'em z całym szacunkiem, ale ta gra to dno. 100% płycizna i tyle.
P.S. Nie należę do osób które wyznają zasady z [56] po prostu Bullestorm to gówno i nie będzie miał nawet startu do Call of Juarez The Cartel czy Dead Island.
U.V. Impaler => Czemu nie mamy wersji sklepowej od deweloperów wcześniej bo nie liczymy się w branży podaj mi inny sensowny powód. Macie tak słabe kontakty w Electronic Arts Polska że nie udostępniają wam gier wcześniej , przyznajcie się ze w dniu premiery idziecie do sklepu i kupujecie gry
pixario ---> Bulletstorma skończyłem miesiąc temu na imprezie Elektroników, o której mowa w tekście. Podobnie jak wszystkie redakcje w tym kraju, bo nikt nie dostał pełnej wersji gry przed premierą - tak wymyślił wydawca. Jakbyś potrafił przeczytać ze zrozumieniem pierwszy akapit, może nie musiałbyś pytać o powód.
Decyzję o poczekaniu z recenzją podjęliśmy świadomie, bo nie uznajemy recenzowania gier na wyjazdach. Tekst napisze po prostu inna osoba, nie ja, żeby nikt nie miał wątpliwości co do naszej uczciwości. Co w tym jest takiego trudnego do zrozumienia? Nie wiem, ale próbuj dalej. Może Ci się uda.
U.V. Impaler => "Podobnie jak wszystkie redakcje w tym kraju, bo nikt nie dostał pełnej wersji gry przed premierą - tak wymyślił wydawca." Nie ośmieszaj się chłopie CD Action Polygamia Gamezilla Miasto Gier mają już recenzje jak wiele innych redakcji w Polsce a wy śpicie ja sam mam już wersje PL w domu
"Lukas172_Nomad_ [ gry online level: 14 - WELCOME TO RAPTURE ]
Ja tam się zgadzam z TobiAlex'em z całym szacunkiem, ale ta gra to dno. 100% płycizna i tyle. "
Odezwal sie czlowiek, ktory gra w ambitne inaczej COD'y.
Obecnie jedna z najbardziej plytkich gier sa wlasnie gry z serii Call of Duty. One nic charakterystycznego nie zawieraja w sobie poza skryptami, przy ktorych obecnie mozna ziewac, bo to juz bylo.
pixario ---> To jest jakaś prowokacja, czy Ty naprawdę świadomie wypisujesz takie głupoty? Co w ogóle jedno ma z drugim wspólnego? Przecież wszyscy graliśmy w Bulletstorma na tej samej imprezie. Polygamia, CDA, Gram, my i z pięć innych redakcji. LOL
Chyba nie doczytałeś że ja już mam wersje pudełkową PL w domu dostałem ja 22 lutego a wy nie WTF . Inne redakcje dostały ją w tym samy czasie jak nie wcześniej a wy nie WTF
Czegoś tu nie rozumiem ?
Nie doczytałem? Matko jedyna. Wypiszę Ci to może w punktach, postaram się najprościej jak się da, żebyś to ogarnął:
1) EA nie udostępniło nikomu Bulletstormów przed premierą.
2) Wszystkie polskie redakcje mogły napisać recenzję na podstawie testów gry w Warszawie, które odbyły się miesiąc temu. My też.
3) Wszystkie polskie redakcje opublikowały recenzje na podstawie tych testów. My nie, bo nie recenzujemy gier na wyjazdach, tylko u siebie.
Dotarło wreszcie czy nadal masz problem ze zrozumieniem tych jakże prostych kwestii?
To znaczy recenzje na innych portalach pojawiły się z wrażeń grania w Bulletstorm na imprezie?
U.V. Impaler -> To rzeczywiście wasza metoda jest lepsza, trzeba chyba trochę poczuć grę, wniknąć w nią, a na jakiejś imprezie to nie jest możliwe. Punkt dla was.
Po raz kolejny utwierdzam się w przekonaniu, że nie należy wierzyć w to co widać na filmikach przed premierowych oraz w to co mówią producenci gry.
Gra jest słabym średniakiem, gdyby nie te skillshoty, które poniekąd szybko się nudzą to by była bardzo słaba.
Powinna wyjść może 4 lata temu. Wtedy zrobiła by większe wrażenie. Tak więc gameplay i ogólny fun 4/10, a graficznie 5/10.
Niestety ale konsole uwsteczniają grafikę w grach... co widać bardzo wyraźnie po Bulletstormie.
Konsole to syf i wpływają negatywnie na rozwój gier uwsteczniając je do takiego poziomu aby mógł je pojąć i kupić casualowy burger człowieczek.
Sztuczne ograniczenia narzucone przez PCF tylko mocniej utwierdzają, że konsole mają negatywny wpływ na rozwój gier. Po co te ograniczenia? Jestem zażenowany, że wydałem na tą grę pieniądze.
To skąd w moim domu pojawił się kurier z Bulletstorm HMMMMMMMMM
od EA POLSKA !!!!!
Dotarło wreszcie czy nie !?
pixario ---> Wybacz, że kontynuuję ten jakże durny wątek, ale jestem ciekaw, co ma wspólnego obecność kuriera u Ciebie z recenzjami pisanymi w serwisach internetowych. Wytłumacz, proszę.
"Matko jedyna. Wypiszę Ci to może w punktach, postaram się najprościej jak się da, żebyś to ogarnął:" :)
1. Redakcja serwis dostaje grę w tym samym czasie co ja może i wcześniej
2 Gra w nią po czym piszę recenzje
3. Zamieszcza ją w Internecie przed wami
Ot wielka filozoficzna tajemnica
"Dotarło wreszcie czy nadal masz problem ze zrozumieniem tych jakże prostych kwestii?" :0
pixario -> Problem w tym, że inne redakcje nie dostały gry tylko napisały recenzje na podstawie testów na jakieś imprezie, redakcja GOL-a chce to zrobić u siebie, a gra chyba ma premierę w piątek, potrzeba jeszcze czasu na ogranie więc trochę to zajmuje. To jest lepsza metoda niż ocenianie gry na jakiś imprezach.
pixario -> Wygląda na wiarygodną osobę.
Painkiller i jego rzeź była po prostu mega i mam nadzieję ze Bulletstorm mnie nie zawiedzie:)
no ciekawie ciekawie się zapowiada
Super grafa i fajna fabuła polecam :D