Dead Space 3 | PS3
Czekam na to :D
A ta cz. będzie po Polsku bo widzę że napisali tylko wersje językową Angielski? Dziwne ale powinno być i po Polsku tak ja 2cz.
Dokładnie, będzie po polsku jak część 2, czyli nie będzie.
A macie gdzieś przebieg wydarzeń między 2 częścią a 3? Zaczyna się jakoś od czapy, Ellie ma nowego faga, no i oko jej się jakoś zregenerowało, ale może o tym się jeszcze dowiem. Chciałbym się dowiedzieć co się stało między 2 a 3.
Narazie nic nie ma między dwa i trzy ale pewnie zrobią jak to w przypadku co się stało przed 2.
Witam. Czy wy też w środku pudełka z grą DEAD SPACE 3 macie tylko taką cieniutką na 4 kartki instrukcje (informacja o EA ONLINE) i przepustkę sieciową Dead Space 3 ?? Bo wydaje mi się że zawsze jeszcze była taka grubsza książeczka a ja jej nie mam. Macie takie coś jak ja ? :P
@Paweł_: Tak, ja też nie mam instrukcji ponieważ teraz producenci wrzucają je głównie na płytę z grą (tak chyba jest nawet napisane na którejś kartce)
Co do samej gry to jestem zadowolony. Jest dłuższa od 2, głównie przez te misje poboczne, ale zarazem trudniejsza. Myślę, że hardcore będzie tu nie lada wyzwaniem. W kwestii broni to polecam jako pierwszą Pulse Rifle (Military Engine + Repeater) z Force Gun (Plasma Core + Default tip) a jako Circuits: Pulse Rifle - damage + clip/rate of fire, Force Gun - clip + dowolna. Attachments: Stasis Coating i Damage Support. Ta broń dość szybko strzela ale też szybko zużywa magazynek. Force Gun nie ma dobrego damage, ale dorzuca przeciwnika i przez to trzyma bestie na odległość.
Jako drugą broń polecam Ripper (Rip Core + default tip) z Rivet Shotgun (Telemetry Spike + Conic Dispersal). Dowolne Circiuts (na pewno Damage, reszta według gustu), attachments: Electric Charge + dowolny. Ta z kolei jest dobra ma te małe szkielety, które biegają w kupie, ostrza doskonale sobie z nimi radzą. Rivet shotgun ma dobre uderzenie ale nie trzyma na odległość. Jeżeli chcecie to usuńcie z niego końcówkę i uderzajcie zwykłym Javelin Gunem, dzięki temu będziecie przybijać do ścian, ale należy pamiętać, że wymagana jest dobra celność.
Mam za sobą 10 godzin gry i 52 % gry :p Ale poziomy przechodzę na 90-100% ;)
Już niedługo w zamówieniu :)