rFactor 2 | PC
No wreszcie rFactor 2 na gry-online. Po mojej prośbie jeszcze zdjecia mozna by dodac z oficjalnej strony rfactor central
st_as - Czuje w kościach, że właśnie w tym momencie ktoś przygotowuje screeny :>
Sorry chodzilo mi o rfactor.net a na rfactorcentral tez jest duzo
no wkońcu. jeśli poprawią grafike i jeśli w pełni bedzie działac kółko logitech g27 to bedzie super ;]
Na screenach wygląda słabo ale zobaczymy finalna wersję.
Sam wyglądasz słabo dzieciaku... Lepiej idź dalej gierczyć sobie w te swoje NFSy i nie pisz takich herezji! W tej grze najważniejszym aspektem jest fizyka a co do oprawy wizualnej nie ma się do czego przyczepić. Gra pod tym względem nie odbiega od innych a swoja grywalnością powali na kolana pseudo symulatory jak Shift i tym podobnym.
pierwszy oficjalny trailer:]
http://www.racegameblog.com/815/video-rfactor-2-first-official-trailer/
Zapewne trzeba będzie jeszcze trochę poczekać, być może wraz z premierą wyjdzie w końcu HistoriX 2.0
Zakupiłem właśnie prawa do wersji beta + pełna gra w momencie jej wyjścia. Posiadam sprzęt który obsługiwał grę F1 2011 na ultra bez cięć. Niestety tu gra wcale nie wygląda lepiej, powiem nawet że gorzej a niestety przy ustawieniach na max gra tnie. Być może to problem bety i kiepskiej optymalizacji. Co do samej jazdy to jest nieźle, ale ogólna ocena wymaga dłuższych testów :) Pozdro
Kurwa publiczna beta za dokonaniem wpłaty jak za pełnowymiarowy produkt. Wstyd i hańba, nie wspominając już o tandetnej grafice i braku animacji w pitstopach i trybunach. No ale huk z tym maniacy śpiący z kołem od g27 pod poduszką zapewne wybaczą ISI te MAŁE niedoróbki. Poczekam raczej na GTR3 może SimBin się przyłoży do pracy i rozpęta małą rewolucje :p
przeciez placisz za PELNA gre, a nie za bete. Po prostu dzieki temu ze teraz zaplacisz, mozesz miec ta bete...
i ta gra przeciez nigdy nie miala milionow fanow i nie wygladala za ladnie... nie na tym to polega.
Ok zgadzam się z tobą ale wiesz jak to jest, zawsze chciało by się jeszcze więcej :p .Spójrz choćby na projekt C.A.R.S owszem też jest płatny w wersji alpha ale ma ten pazur zarówno w aspekcie fizyki jak i całej swej otoczki wizualnej. I tak zakupie rF2 o ile się pojawi na półkach sklepowych oczywiście w złotej fazie, ale spodziewałem się czegoś nowego, bardziej odkrywczego
odkrywczy jest np nowy termodynamiczny model opony ;)
masa rzeczy jest do wprowadzenia i poprawienia bo PRZECIEŻ TO WCZESNA WERSJA BETA ale nie żałuje moich dolarów wydanych na rfactora 2 jako wieloletni użytkownik rfactora
animacje w boxach ha ha ha są walniejsze rzeczy takie jak dopracowanie systemu chmur dzięki któremu w zacienionych miejscach tor będzie wysychał znacznie wolniej - kto ma kupić ten kupi i dzięki Bogu
SimBin ? oni robią teraz gry na masówkę tak żeby użytkownicy NFS/Grida czuli się mistrzami wirtualnej kierownicy ;)
Dobra przyznaje że moje posty są o kant dupy obić :p Poczekamy zobaczymy. Co do SimBin to może i racja ale przynajmniej mogę sobie pościągać się z przypadkowymi ludźmi bez udziału w jakiś tam ligach bo nie mam na to czasu i ochoty i tak łapy napierdalają od kopania szuflą rowów więc nie ma o czym się za bardzo rozpisywać. Pozdrawiam i życzę milej zabawy :)
Spójrz choćby na projekt C.A.R.S owszem też jest płatny w wersji alpha ale ma ten pazur zarówno w aspekcie fizyki jak i całej swej otoczki wizualnej
O tak i te tory ukończone w 10%, bez tekstur. CARS jak wyjdzie za 2 lata to będzie to sukces.
nom zakupilem rfactor 2.
narazie ucze sie jezdzic i musialem na wejsciu wlaczyc filtrowanie torquea (pierwszy przyklejony post na forum rfactora), bo mi kierownica niemilosiernie rzezila....
ale juz jest git.
btw ktore samochody sa najbardizej podobne do zwyklych ulicznych? bo to renault megane trophy to te samochody jakis kosmos:)
Sikham nie podniecaj się tak, stwierdzenie że SimBin robi gry dla mas jest bezpodstawne i trochę nie na miejscu. Po za tym żadna symulacja nigdy nie będzie tak realna jak jazda prawdziwym pojazdem. Chodzi tu raczej o symulacje samego wyścigu i otoczki wokół . Termodynamiczny model opony, królewna śnieżka i kot w butach to pierdoły które mogą zainteresować jedynie takich użytkowników jak ty by czuli się poniekąd mistrzami wirtualnej kierownicy ;) i nic po za tym. Niestety fakty mówią same za siebie mamy pieprzony 2012 rok a rF2 ciągnie na 9 letnim engine i zaprawdę powiem już sam efekt deszczu w GTR2 był bardziej przekonujący niż to co zaprezentowano w superprodukcji ISI. Ale huk z tym fanboy gorszy od faszysty. Za parę miesięcy odszczekasz te słowa rozkoszując się GTR3
eJay spójrz na tory w shicie 2, grę świateł i inne pierdoły które bija lata świetlne nowego rF, C.A.R.S jedzie poniekąd na tym samym silniku więc o co ci chodzi?
Mnie bardziej martwi optymalizacja... wiem to beta więc może się to zmienić ale jednak jest niepokojąco... poza tym gra nawet nie obsługuje DX11 :/
Sprzęt
AMD Phenom X4 955 3.2
8GB RAM
Radeon HD6850 1GB
Windows 7 Home 64bit
F1 2011 zero cięć na ultra... rf2 z grafiką jednak gorszą tnie jak opętane gdy wszystko jest maksymalnie. Oby to naprawili... wiem wiem, niektórzy powiedzą że nie o grafikę w tej grze chodzi... ale jednak nie po to dawałem prawie 160zł żeby mieć tylko dodatkowo padający deszcz. Pozdro
gridmaster--->Ale dlaczego oceniasz produkt finalny (Shift 2) do wersji bety, która ma wyłączone 50% efektów graficznych? Po drugie, rF2 to nie jest sama grafika i nigdy nie miała być.
u mnie all na full i nie tnie.
stary leciwy core 2 quadcore 2.4GHz.
jedynie grafa nowa 6950. zero ciecia sie.
graficznie ofkors nie powala, ale juz znalazlem te opcje i ustawilem all na full... not o jest wystarczajaco zeby przyjemnie sie gralo.
bo rfactor 1 odpalilem na netbooku z 1ghz, z full detalami i sie zdeka wystraszylem, ze rfactor 2 bedzie podobnie wygladal.
narazie gra mnie wciagnela, ofkors jeszce nie przejechalem kolka bez zaliczenia zuzlu.
jedynie ustawienia samochodu mnie odstraszaja, tam jest z tryliard opcji to zmienienia... strach dotykac, a co wiecej najpierw trzeba nauczyc sie jezdzic zeby wiedziec co sie zmienilo:) czyli powtarzalne kolka.
duzo jeszcze nig ralem bo godzine, ale wciaga.
no i gram megane trophy, bo tutaj najbardziej zblizone do prawdziwego samochodu, wiec i z miejsca jest ciut latwiej niz f3 np ktore mnie w kosmos wywalalo (i wcale na pale gazU nie naciskalem:)
co do grafiki, to jak najbardizej chyba najladniejsza gre wyscigowa (duze cudzyslowia) to nfs the run.
silnik battlefielda. Po prostu mistrzostwo swiata.
shift2 ma lepsza?
btw jesgt jakies forum rfactor'a takie fanowskie, nie oficjalne, gdzie ciut sztywno jest?
bo tutaj chyba na golu jest jakas mala grupka ludzi ktorzy pisza raz na miesiac..
http://www.bsimracing.com/real-racing-links/?cat=2.+Sim+Racing+Links Tu masz linki do lig i sporych zasobów modyfikacji. WSGT 2 zapewne będzie pierwszą dużą modyfikacją do rF2
Dessloch - polecam nogrip racing, fajne community: http://www.nogripracing.com/forum/forumdisplay.php?f=135
z naszych polskich to zostaje simracing.pl gdzie mozna sie duzo dowiedziec, ale z ta luzna atmosfera to roznie bywa:D
jakby co to chetnie tu bede czesciej zagladal bo pewnie sporo sie bedzie dziac w ciagu trwania bety. narazie kilka przydatnych informacji:
- sporo fps daje zmniejszenie ilosci efektow (kanalow) w opcjach dzwieku :] poza tym najwiecej fps zjada sun occlusion i env. mapping
- w pliku Controller.ini warto zmienic wartosc "Steering torque filter" zeby kierą tak nie trzeslo na kerbach ( w okolicach 8-12, bo np. u mnie 16 juz powoduje odczuwalnego laga w FFB)
- jak ktos mimo wysokiego fps ma dziwne przycinki (jakby grafa sie desynchronizowala z gra) to moze pomoc zmiana wartosci "Flush Previous Frame" z 0 na 1 w pliku player.PLR
teraz mamy wczesna bete ale jesli ISI da rade to wszystko dopracowac, wypolerowac, to bedzie kolejny sim na lata:) a ekipa z iRacing bedzie musiala sie sporo napracowac zeby dogonic konkurencje.
zaprawdę powiem już sam efekt deszczu w GTR2 był bardziej przekonujący niż to co zaprezentowano w superprodukcji ISI
deszcz jest jeszcze nie skończony po prostu - jeszcze raz - to jest dopiero wczesna BETA; użytkownicy zamkniętej bety grali już na wyższych buildach niż my teraz
stwierdzenie że SimBin robi gry dla mas jest bezpodstawne i trochę nie na miejscu
ale to SIMBIN zrobił grę na XBOXA - na pada wiec to nie masówka ? ;)
no u mnie wszystko na full detalach gra.
a nie mam nawet procka 3ghz jak zalecany.
mam 2.4ghz (quad).
ram 3gb
i jedynie grafa sensowna ati6950
i na szczescie nie musze nic wylaczac.
torque filter to na poczatku musialem na 8 ustawic, bo mi domownikow pobudzilo jak wjechalem na trawe:) mega terkot.
przy 8 juz spoko jest, troche charczy, ale jest jak w f1 2011, wiec uznaje ze jest ok (nie chce miec wlasnie laga ffbowego).
co do deszczu... to faktycznie, wyraznie powiedziane jest, ze w becie jest wylaczone wiekszosc efektow.
zreszta tak naprawde wizualnych to zdaje sie duzo wiecej rzeczy jest wylaczona. co tym bardziej cieszy
teraz mamy wczesna bete ale jesli ISI da rade to wszystko dopracowac, wypolerowac, to bedzie kolejny sim na lata:) a ekipa z iRacing bedzie musiala sie sporo napracowac zeby dogonic konkurencje.
Na razie to jest na odwrót...
[29] chodzi ci oczywiście o RACE Pro. Richard Burns Rally także miał braciszka na konsolkę. Gdzieś jeszcze mam wersje na PS2 :)
Kowal172- to wczesna beta, nie ma co porownywac calosciowo rf2 do innych simow;) ale juz teraz w niektorych kwestiach fizyki jest daleko przed konkurencja, np. dynamic racing line.
W końcu miałem okazje przetestować to cudo i muszę przyznać że prezentuje się całkiem nieźle ale bez szału. Jeżeli chodzi o fizykę to bliżej nowemu rF2 do produkcji SimBin a w szczególności GTR: The Ultimate Racing Game. Grafika także niczego sobie, na moim leciwym sprzęcie (x2 2,4GHz, 4GB ram, 9800GT) gra zasuwa bardzo płynnie na full detalach
wez ctrl f i zobacz ile masz klatek.
dziwna gra, bo na mocnych sprzetach potrafi slabo dzialac, a na slabych dobrze...
ja mam proc ten sam co ty (quad core 2.4ghz, musialem podkrecic do 3, zeby bylo wiecej niz 40 klatek).
ale za to grafe mam o niebo lepsza, 4950@870mhz proc
a jak mowie.. bez podkrecenia mialem okolo 30 klatek, a przy duzej ilosci samochodow gra po prostu tracila plynnosc...
jaki masz system? xp czy 7? (ja 7)
Cały czas jadę na xp. nie mam pojęcia jak to jest ale np Shift 2 na 9800gt 1GB chodził tragicznie, natomiast na dużo mniejszym R4650 1GB z włączonym AA po prostu zajebiście. [36] Tak już jest :p
Testowałem Radka na rF2 i muszę przyznać ze dostaje ostre baty w porównaniu do Gforce. Dziwi mnie natomiast to że Radek miażdży konkurenta w przypadku Shift 2
Od samego początku ta gra nie chodziła mi w ogóle dobrze... zmieniłem płytę główną + dysk... teraz wszystko mam oparte na chipsecie AMD i jest jeszcze gorzej! Przy full detalach mam może z 10 klatek! O ile nie mniej
Moja specyfikacja:
procek: AMD Phenom X4 955
pamięć: 8GB Ram Patriot 1333
grafika: ATI Radeon HD6850 1024MB
płyta: Gigabyte 970A-DS3
dysk: Seagate st1000dm003
Sprzęt tragicznie nie wygląda a takie tytuły jak F1 2012 nie sprawiają mu najmniejszego problemu. Więc w czym problem? Optymalizacja gry pod AMD?
ah ta publicznos z tektury, wogole to grafika jest slabiutka nie wiele lepsza niz w rfactor 1 albo nawet i gorsza a plynnosc gry tragiczna nie wiem na co idzie moc komputera chbya na renderowanie tych plaskich ludzikow wycietych z kartonu, jesli chcecie zagrac w cos z dobra optymalizacja a za razem ladnego polecam rfacor 1 albo nadchodzace raceroom narazie w wersji beta ale juz w demko mozna pyknac
Popatrzcie jak wygląda (optymalizacja)RaceRoomExperience w porównaniu do rF2. Z drugiej strony zmiana silnika to poważne ryzyko(fizyka itd..Przykład project C>A>R>S dla jednych dziwny dla innych jeszcze dziwniejszy :)) Jak na razie brawa dla SimBina jeżeli GTR 3 będzie śmigął jak RR to dyskwalfikacja ISI murowana. Co do rF1 to fakt że po niewielkiej korekcji graficznej(mody itd..) wygląda znacznie lepiej niż młodszy braciszek ale brak mu szmerów bajerów itd.. nie wspominając już o braku animacji w pitsopach ale w przekonaniu programistów z ISI to całkiem niepotrzebny i wręcz zbędny szczegół k@#* śmiech na sali
Project Cars będzie według mnie lepszy. Ale to nie znaczy że Rfactor 2 będzie klapa.
rFactor2 może i będzie dobry ale konkurencja jest dużo lepsza moimi zdaniem najelpsze będą assesto corsa i project cars
Jak wiadomo rfactor 2 będzie płatne, nawet dostęp do multiplayer'a będzie płatny, ale czy można to będzie jakoś obejść?
duzo gier jest platnych, wiec w czym problem?
jak ktos nie chce rocznie placic (20 dolarow? przeciez to grosze) to niech kupi licencje na zawsze, wtedy nie bedzie trzeba oplacac co rok
co do posta Walicórski, jakby co to jest juz calkiem niezle zoptymalizowane i dziala o wiele lepiej niz pol roku temu.
u mnie w koncu dalo sie grac na full detalach
Ciekawe co z tego wyjdzie...
Jak dla mnie powinni zrobić też wersje na PS3,XBOX 360 mówi się trudno ;)
Przerzucenie takiego symulatora na konsole to byłaby największa profanacja... dzisiejsza młodzież ehhh zero szacunku...
lol "mlodziez" powiedziala osoba z rocznikiem 92 w nicku - ja uwazam ze nie jest to zly pomysl bo dlaczego nie ? na konsole masz ez kierownice itp rozumiem ze zadna konsola nigdy przenigdy nie bedzie w stanie uciagna symulatoru lotu jak np dcs czy symulatora nie wiem czolgow - ale samochodow dlaczeo nie ? tez mozna mody sciagac przez konsole itp - nie widze porblemu by na konsilo sie znalazl i nie widze w tym profanacji - a sama gra - licze ze bedzie conajmniej tak dobra jak jedynka
To ma mniej samochodów niż starusieńki NFS Shift, brak cywilnych pojazdów, tras tyle co kot napłakał, jedynie broni sie model jazdy który stara się udawać drżeniem kokpitu prawdziwe odczucia z jazdy w samochodzie z klatką. Myśle że na konsolach nigdy się nie pojawi, jest to zbyt wybrakowany produkt z małą ekipą tworzącą i małym budżetem który nie przeszedłby zapewne certyfikacji. Ale za to przetrwa w internecie i cyfrowej dystrybucji gdzie ma swoją małą acz silną grupe fanów.
mam wrażenie, że większość z komentujących ten produkt nigdy nie próbowali nawet "pojeździć w rF2.
Jeżeli ktoś porównuje rF do arcadówek jak nfs, gridów, dirtów i innych badziewi dla konsoli to nie ma pojęcia o prawdziwym simie i chyba nigdy nie prowadził samochodu bez instruktora i bez L na dachu :/ nie mówiąc już o prawdziwej jeździe po torze czy OS-ach.
alpha_lyr - Nie wiem ile RFactor 2 ma samochodow i tras ale uwierz mi, symulacja nie potrzebuje ich duzo.
Średnio będzie, grafika na pozimie w skali 4.5/10 bo nie zachwyca jak w F1 2013, po drugie słynie z shitów serii F1 wydawanych przez EA. Będzie nierealistycznie
No to będzie bitwa: rFactor vs. Project C.A.R.S. Mmmmm... Czekamy na wydanie.
Jaka tam bitwa... Project Cars to zwykła arcadówka z aspiracjami na symulacje.
O ile Rfactor mógł poniekąd nawiązać sensowną rywalizację z np. GT, czy Forza, tak Project Cars już nie, bo to tylko namiastka tego, co znajdziemy w takim GT ;)
P.S
PS4 górą ! Czekamy na GT7 :)
Ludzie,dlaczego tutaj pisze że tutaj jest taka dobra fizyka jazdy itd., przecież to gówno nie symulator, kupilem 1 w biedronce za 10zl i nie uwazam ze to dobra gra. Mysle,że to będzie taki sam szajs.
Bardzo dobry symulator wyscigow zarówno R Factor jak i R Factor II spelnia oczekiwania sim racerow. Polecam mod F1 SR 1992 lub 1991 po prostu mistrzostwo swiata. Jak kazda gra tego typu wiele zależy od modow - tutaj jest sporo modow przygotowanych o bardzo wysokim realizmie jazdy tak jak wspomniane F1 SR 1992 czy wyścigi DTM, GT1 i F1 sezonu 2014. Project Cars przy tym tylko ladniej wygląda.
Proszę nie porównywać do tej gry zręcznościowe ścigałki w stylu The Crew, NFS, Project Cars, GRID itd. To są dwa zupełnie inne gatunki gier. rF2 to symulator, wiadomo, że nie każdemu podejdzie, ponieważ do takich gier trzeba mieć kierownicę (od biedy można sterować myszką, ale to nie to samo) oraz po prostu lubić wyzwanie związane z realistycznym kierowaniem samochodem. W takich grach, grafika jest niemal bez znaczenia, liczy się fizyka, ponieważ to ona przyciąga.
The Crew, NFS, Project Cars, GRID, Forza, Gran Turismo itd. to ciekawe gierki z ładną grafiką, ale to wszystko tylko proste zręcznościówki, jeśli ktoś chce prawdziwych emocji, niech kupi sobie kierownicę i dobry symulator, jak np. rF2.
Najwięcej w kierunku symulatorów plują dzieciaki, które myślą, że takie gry jak rF2, GTR czy LFS, są złe, ponieważ rzekomo mają głupi model jazdy. Taa. Dla kogoś kto całe komputerowe życie wchodzi w każdy zakręt przy prędkości 300 km/h ziejąc ogniem z rur wydechowych, ponieważ włączył sobie dodatkowo nitro, takie gry mogą wydawać się dziwne, ale symulatory są po prostu realistyczne, w końcu nie bez powodu takie gry nazywane są symulatorami, przecież to kuźwa logiczne. Polecam wyposażyć się w odpowiedni sprzęt i rozszerzyć swoje zainteresowania o takie gry. To na prawdę ciekawa odmiana.
Witam, mam pytanie do weteranów symulacji wyścigów, mianowicie jak rFactor 2 wypada w porównaniu do Assetto Corsa?. Chodzi mi o fizykę jazdy i działanie Force Feedback w kierownicy T500rs (mam zamiar się na nią dopiero przesiąść z rozklekotanego DFGT). Chodzi mi o porównanie obu symulatorów w czystej wersji, bez modów.
Witam mam dziwny problem gram w to cudo 1 x w każdym samochodzie przy manualnej skrzyni biegow LT DFGT N,1,2, OK do powiedzmy 80 km /h a przy 3jce zaczyna się dławić i tak już do konca nie mogę przejechać nawet jednego wyścigu :(
Jesli szukasz symulatora ze sweet FX, blurrem ze az w oczy kłuje, teselacja jak przez szkiełko van troffa, to nie jest gra DLA CIEBIE!!. RF2 jest jak kawior z bieługi wśród kawiorów, gimbaza nie pozna smaku ponieważ nie posiada gustu, jeśli myślisz ze jesteś dobry w AC(która jest grą arcade w porównaniu do rf2) to sie mocno zawiedziesz, w dziedzinie no grip nie ma sobie równych, w fizyce i realności również, jeśli jarają cie wszystkie smaczki prawdziwych wyścigów , ze wszystkimi flagami i wręcz Einsteinowskim AI to gra dla ciebie, Grafika? czy serio taka zacofana nie powiedział bym na DX11 gra wygląda lepiej od iracing, według mnie tory są cudowne teren wokół toru tez. Nie ma blurrow i innego pseudo badziewia które zamienia grafikę w mętny rozmazany syf, AA działa tak jak powinno nie spotkałem sie z tak dopracowanym AA, modów jest od groma i to tych od studia 365 multiplayer jest za darmo, cóż tu dużo mówić. jeśli lubisz sobie wmawiać ze jesteś dobry ZOSTAŃ w AC! im mniej gimba na serwerze tym lepiej, a jeśli chcesz poczuć prawdziwa adrenalinę wybierz rf2, grę na steam kupiłem za śmieszne 14 euro i nie żałuje centa. daje 9 ze względu na dość skromny tryb multi i cup ale to nie zmienia faktu ze pełen profesjonalizm i najlepsze emocje jakie doświadczyłem w symulator wyścigowy mogę przypisać właśnie RF2
Gram w demo. Włączam grę. Domyślna rozdzielczość 800x600. Zmieniam na nieco wyższe detale i dobrą rozdzielczość. Okienko zmieniło się na takie jak było - 800x600. Zmieniam ponownie. Jest już okej. Włączam wyścig. Czekam dobre 3 minuty na załadowanie się toru. W F1 2017 jechałbym już 2 kółko i to w fotorealizmie. Załadowało się, wyjeżdżam - grafika słaba i mało klatek. Naciskam ESC żeby zmienić grafikę. Nie da się. Chcę wrócić do wyścigu mimo wszystko - nie ma przycisku resume czy coś w ten deseń. Wychodzę więc z wyścigu żeby zmienić grafikę i znowu czekam 4 minuty na załadowanie gry. W końcu wyjeżdżam. Gram na klawiaturze. Jakoś to robią więc czemu miałbym nie dać rady? Dojeżdżam do 1 zakrętu powoli i lekko skręcając. Auto zaczyna kręcić bączka jakbym wjechał przy 100 km/h w plamę oleju. Próbuję ustawić skręcanie na mniej gwałtowne, ale nadal jeździ się tak samo (ch..owo). Odinstalowuję grę.
Symulator to jeszcze musi być przy okazji dobrą grą. A to z pewnością nie jest :) Brak tutaj jakiejkolwiek przystępności żeby nazywać to grą. Lol jeszcze ten gość czytający czas brzmiący jak Ivona i zbyt głośny... Ta gra wygląda jakby była zrobiona przez maks. 4 gości. Fanów WRC po informatyce. Robert Kubica gra w rF 2, ale twierdzi że: "Oczywiście symulacje i gry komputerowe idą w coraz lepszym kierunku ale nigdy nie będą odpowiadały rzeczywistości". Dokładnie tak, bo w rzeczywistości samochody nie jeżdżą jak po lodzie po asfalcie. Da się to ustawić żeby dało się grać na klawie? No to czemu nie ma takiej opcji w menu do ch... Wacława ? xD
Po prostu genialny symulator. Najlepiej zrobione ai w historii gier wyścigowych, cudownie odwzorowana praca opon, zawieszenia itp. Po prostu "must have" dla każdego fana symulatorów.
Symulacja petarda.Po ogrywaniu w AC i RR śmiało mogę stwierdzić , że RF2 jest najlepszą z nich.Jak dla mnie najlepsza fizyka , czucie auta i FFB miażdży.Nie grałem jeszcze w nową ACC i iracing więc nie mam tutaj porównania.No te trasy w dx11 wreszcie prezentują się znakomicie.Polecam!