Czym będą CPC w Guild Wars 2?
"Jak wspomniałem wcześniej - przepisów będzie wiele. Dosłownie „kombinować” będziemy mogli dowoli. Jedyną rzeczą jaka może nas w tym ograniczyć, będzie nasza wyobraźnia."
Nie rozpedzalbym sie zanadto. CPC ma byc w momencie premiery ok. 100 (na wszystkie klasy) to duzo ale takie stwierdzenia j/w to przesada.
Oczywiscie ze system bedzie ograniczony bo to nie jest jakis zajebiscie zaawansowany system fizyki i laczenia zywiolow/efektow dowolnie tylko zwykle skrypty.
Jak zwykle zreszta w przypadku GW2 gdzie na papierze wszystko wyglada super zaawansowanie a tak czy siak to dalej sa skrypty. :)
Bedzie gra miala pvp? Bo nie jestem w temacie.
Jesli bedzie miala i ten system sie sprawdzi to PvP typu areny beda kozackie...
"Dosłownie „kombinować” będziemy mogli dowoli. Jedyną rzeczą jaka może nas w tym ograniczyć, będzie nasza wyobraźnia."
Chyba raczej lista na wiki ;P
BTW, mam pytanie, bo dopiero niedawno po wpisach ROJA i Rocka się zainteresowałem GW2.
Tutaj będzie Target Battle System (jak w chociażby wowie) czy Non-Target Battle System?
Kabrazzis/Blas95 - oczywiście wymieniona przeze mnie wyobraźnia będzie bardziej narzędziem/pomocą w tworzeniu fikuśnych CPS-ów i eksperymentowaniu z nimi, niż czymś co świadczyłoby o jakiejkolwiek granicy :)
Blas95 - musisz poczekać na opinię Rocka - on bardziej siedzi w mechanice GW2 jak i w MMO wogóle.
Fajny tekst. Czekałem na coś takiego w WoWie. Niestety jedyne umiejętności, któe castuje kilka osob to summon warlocka, i health stone (bo tego demona już chyba można samemu przyzwać). Damn...wydaje mi się, że trzeba będzie tych GW2 spróbować :)
Ciekawe, bo w EQ2 wprowadzili to jakos w 2005r. i nazywalo sie to Heroic Opportunity. Z grubsza zasada byla identyczna. Bylo kilkanascie combosow, dajacych albo specjalny atak albo buffa jakiegos.
Im wieksza roznorodnosc klas w grupie tym lepsze i bardziej skomplikowane combosy.
Axor-> PvP będzie chyba na oddzielnych arenach, tak jak w jedynce.
Blas95-> Nie będzie już target-locka, trzeba samemu celować, czy to jeśli chodzi o czary, czy normalną broń.
Nakręcacie człowieka a do premiery jeszcze kupa czasu! Nie pozostało mi nic innego jak bicie HoM'a i cierpliwe czekanie. Pozdrawiam wszystkich.
Ambitny Łosiu, dzięki za odpowiedź. Zapowiada się świetnie.
Nie mogę sie doczekać ^^ Będzie sięę działo :D
"Tutaj będzie Target Battle System (jak w chociażby wowie) czy Non-Target Battle System?"
"Blas95-> Nie będzie już target-locka, trzeba samemu celować, czy to jeśli chodzi o czary, czy normalną broń."
Nie wprowadzaj go w blad. W GW2 jeast normalne targetowanie ("sticky-target") ala WoW, LOTRO czy GW1. Jedynym bajerem jest to ze niektore dlugo castowane umiejetnosci bedzie mozna uzywac podczas ruchu plus sa uskoki na boki/do tylu zabierajace mane/energie. GW2 ma standardowy dla MMO system zaznaczania celu - nie ma tu "fizycznej" walki. Bedzie mozna uskokiem wyjsc szybko z AOE/zasiegu mobka ale nie uskoczysz przed wypuszczona strzala czy fireballem tak jak w grach z combatem ala slashery (Drakfall Online, TERA, Vindictus).
Moze ci sie pomylilo z inna swieza gierka - TERA. Tam jest "Non-target Battle System".
@Kabraxxis
Właśnie Ty też się mylisz, bo wiele jest spelli, które po prostu lecą w jakimś kierunku i można je ominąć, tak samo można wypuścić czar w jakąś stronę tak, aby przeciwnik sam w niego wszedł.