Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

gameplay.pl Czym będą CPC w Guild Wars 2?

18.01.2011 14:56
Mepha
1
Mepha
71
Mhroczny Pogromca

Ahh, już się nie mogę doczekać, aż dorwę dwójkę.

18.01.2011 15:09
2
odpowiedz
zanonimizowany451019
9
Konsul

"Jak wspomniałem wcześniej - przepisów będzie wiele. Dosłownie „kombinować” będziemy mogli dowoli. Jedyną rzeczą jaka może nas w tym ograniczyć, będzie nasza wyobraźnia."

Nie rozpedzalbym sie zanadto. CPC ma byc w momencie premiery ok. 100 (na wszystkie klasy) to duzo ale takie stwierdzenia j/w to przesada.

Oczywiscie ze system bedzie ograniczony bo to nie jest jakis zajebiscie zaawansowany system fizyki i laczenia zywiolow/efektow dowolnie tylko zwykle skrypty.

Jak zwykle zreszta w przypadku GW2 gdzie na papierze wszystko wyglada super zaawansowanie a tak czy siak to dalej sa skrypty. :)

18.01.2011 15:18
ROJO.
3
odpowiedz
ROJO.
182
Magia Kontrastu

Dodałem 2 filmiki prezentujące 2 kombinacje. Enjoy!

18.01.2011 15:48
4
odpowiedz
zanonimizowany557455
38
Centurion

Bedzie gra miala pvp? Bo nie jestem w temacie.
Jesli bedzie miala i ten system sie sprawdzi to PvP typu areny beda kozackie...

18.01.2011 16:06
5
odpowiedz
zanonimizowany690620
27
Centurion

"Dosłownie „kombinować” będziemy mogli dowoli. Jedyną rzeczą jaka może nas w tym ograniczyć, będzie nasza wyobraźnia."
Chyba raczej lista na wiki ;P

BTW, mam pytanie, bo dopiero niedawno po wpisach ROJA i Rocka się zainteresowałem GW2.
Tutaj będzie Target Battle System (jak w chociażby wowie) czy Non-Target Battle System?

18.01.2011 16:18
ROJO.
👍
6
odpowiedz
ROJO.
182
Magia Kontrastu

Kabrazzis/Blas95 - oczywiście wymieniona przeze mnie wyobraźnia będzie bardziej narzędziem/pomocą w tworzeniu fikuśnych CPS-ów i eksperymentowaniu z nimi, niż czymś co świadczyłoby o jakiejkolwiek granicy :)
Blas95 - musisz poczekać na opinię Rocka - on bardziej siedzi w mechanice GW2 jak i w MMO wogóle.

18.01.2011 16:27
yasiu
7
odpowiedz
yasiu
199
Legend

rojo - lektury - popraw sobie literówkę ;)

fajny tekst :)

18.01.2011 16:32
ROJO.
👍
8
odpowiedz
ROJO.
182
Magia Kontrastu

cholerny chochlik - dzięki yasiu!

18.01.2011 16:37
Kono.86
9
odpowiedz
Kono.86
27
Pretorianin

Fajny tekst. Czekałem na coś takiego w WoWie. Niestety jedyne umiejętności, któe castuje kilka osob to summon warlocka, i health stone (bo tego demona już chyba można samemu przyzwać). Damn...wydaje mi się, że trzeba będzie tych GW2 spróbować :)

18.01.2011 16:49
10
odpowiedz
Miszak
40
Konsul

Ciekawe, bo w EQ2 wprowadzili to jakos w 2005r. i nazywalo sie to Heroic Opportunity. Z grubsza zasada byla identyczna. Bylo kilkanascie combosow, dajacych albo specjalny atak albo buffa jakiegos.
Im wieksza roznorodnosc klas w grupie tym lepsze i bardziej skomplikowane combosy.

18.01.2011 16:54
Ambitny Łoś
11
odpowiedz
Ambitny Łoś
192
Cthulhu

Axor-> PvP będzie chyba na oddzielnych arenach, tak jak w jedynce.

Blas95-> Nie będzie już target-locka, trzeba samemu celować, czy to jeśli chodzi o czary, czy normalną broń.

18.01.2011 17:01
Nalcor
12
odpowiedz
Nalcor
53
Centurion

Nakręcacie człowieka a do premiery jeszcze kupa czasu! Nie pozostało mi nic innego jak bicie HoM'a i cierpliwe czekanie. Pozdrawiam wszystkich.

18.01.2011 17:12
13
odpowiedz
zanonimizowany690620
27
Centurion

Ambitny Łosiu, dzięki za odpowiedź. Zapowiada się świetnie.

18.01.2011 17:56
14
odpowiedz
zanonimizowany767971
15
Pretorianin

Nie mogę sie doczekać ^^ Będzie sięę działo :D

18.01.2011 18:30
15
odpowiedz
zanonimizowany451019
9
Konsul

"Tutaj będzie Target Battle System (jak w chociażby wowie) czy Non-Target Battle System?"

"Blas95-> Nie będzie już target-locka, trzeba samemu celować, czy to jeśli chodzi o czary, czy normalną broń."

Nie wprowadzaj go w blad. W GW2 jeast normalne targetowanie ("sticky-target") ala WoW, LOTRO czy GW1. Jedynym bajerem jest to ze niektore dlugo castowane umiejetnosci bedzie mozna uzywac podczas ruchu plus sa uskoki na boki/do tylu zabierajace mane/energie. GW2 ma standardowy dla MMO system zaznaczania celu - nie ma tu "fizycznej" walki. Bedzie mozna uskokiem wyjsc szybko z AOE/zasiegu mobka ale nie uskoczysz przed wypuszczona strzala czy fireballem tak jak w grach z combatem ala slashery (Drakfall Online, TERA, Vindictus).

Moze ci sie pomylilo z inna swieza gierka - TERA. Tam jest "Non-target Battle System".

01.03.2012 19:30
16
odpowiedz
czopor
124
Konsul

@Kabraxxis

Właśnie Ty też się mylisz, bo wiele jest spelli, które po prostu lecą w jakimś kierunku i można je ominąć, tak samo można wypuścić czar w jakąś stronę tak, aby przeciwnik sam w niego wszedł.

gameplay.pl Czym będą CPC w Guild Wars 2?