Wieści ze świata (Call of Duty: Black Ops, PlayStation Network, Humble Indie Bundle) 23/12/10
pecetowa wersja u mnie działa normalnie od momentu premiery, zero lagów(oczywiście w przenośni, bo na radiówce cudów nie ma co oczekiwać) fpsy cały czas >100 na full detalach, tylko czasem padały serwery BO i steama i wtedy grać się nie dało
Aha j/w tyczy się multi, bo singla nawet nie uruchomiłem i nie zamierzam
gralem na ps3 i po wczorajszym patchu u mnie zdecydowanie lepiej - gralem moze z 1h, ale nie bylo zadnych problemow.
PC: Jest poprawa, ale w dalszym ciągu są skoki i tzw. zacinki wydajności. Trochę to dziwna sprawa, bo MW2 nigdy mi tak nie działał, ale to oni w końcu stworzyli ten silnik. Twórcy BO to partacze którzy jedynie wykorzystują nieumiejętnie dzieło IW.
Popieram przedmowce spartaczyli silnik i chca byc jak IW. Tez nigdy problemow z MW nie mialem
Ale które dzieło IW, bo wg mnie MW2 jest cieniutkie przy BO.
Rudy, jaki masz sprzęt? Chodzi mi głównie o procesor, kartę graficzną i RAM'y.
BO jest na silniku z WAW, Trey kolejny raz nie umie zrobic dobrze dzialajacej gry, MW1 dziala pieknie, WAW kiepsko, MW2 lepiej niz MW1, BO jeszcze gorzej niz WAW... W MW2 to ja moge grac w 1440x900, High, i kilka rzeczy ON i miec te 40-60fps, gdzie BO nawet na LOW nie jest grywalne...
Tux grajac w Singla BO stwierdzilem ze nie ma sensu na multi wchodzic moj pecet core 2 duacz 2.44ghz 3 gb ramca geforce gtx 240 i minimal rozdzialka ustawienia srednia fpsow - 20
Ja poczekam z miesiąc dobrze bawiąc się przy BC2 a potem może po kilku patchach usiądę znowu do BO bo teraz w to grać nawet na PC to porażka.
@Tux
Phenom II x4 965 @ 3.8 + 2x2GB ramu + 5850
zero ścinek, jedyne na co mogę narzekać to jest troche zwalony kod siecowy
Ja u siebie w BO grać nie mogę. Ścinki w grze doprowadzają mnie do szału. O dziwo na XP gra działa normalnie. Ale przecież dla jednej gry nie będę instalował tego starocia.
silnik z Bo to zmodyfikowany silnik z World at War a ten pamięta czasy jeszcze Call of Duty 3
Podejrzewam, że na obecnym sprzęcie nie zagram (jutro się okaże). Pod koniec lutego będę miał naprawdę dobry sprzęt, wtedy nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zagrać na najwyższych ustawieniach. Oby jakoś chodziło do tego momentu, bo chętnie bym sobie pograł - przynajmniej kilka minut :P .
@Rudy, co z tym kodem sieciowym? Opisz to, jeśli możesz.
@Tux101- > z kodem sieciowym chodziło mu o jakość wykonania części multiplayer (kod - to co napisali programiści)
Ogólnie dużo osób ma problemy wydajnościowe z BO, bo silnik jest kopnięty, nawet niektórzy jak ustawią na min to mają tzw. mikro przycięcia, mogą mieć nawet 100 fps ale nagle przytnie, to jest błąd silnika.
@Rudy to ma szczęście pewno te 4 rdzenie go ratują.
Dead Man ---> ten silnik(id tech 3) pamięta jeszcze Quake-a III, nie tylko CoDa 3 :)