Might & Magic: Heroes VI [PC] - Frakcje Nekropolis i Inferno
fajnie czekam!
poki nie zlikwiduja kretynskiego mechanizmu 100 chlopow = 1 na polu bitwy ale hp, dmg itp. x100 to sobie daruje po raz kolejny Heroes. owiele lepiej jest to pomyslane w serii Disciples dlatego to ja uwazam za najlepsza serie turowek (no moze poza zepsuta 3 idaca w kierunku Heroes).
Mam nadzieję że w tej grze pojawi się moja ulubiona frakcja, czyli Magowie/Czarodzieje, ale nawet gdyby nie, to i tak na pewno kupie tą pozycję.
Jeżeli chodzi o nekropolis, to szczerze powiem te jednostki bardzo mi przypominają te znane nie z HOMM V, a bardziej z Dark Messiah. Osobiście nie cierpię nekromantów, ale muszę przyznać że art duchów jest obłędny -_-^. Jeżeli chodzi o demony to tu chyba bardziej widać HOMM V(sukkubusy, piekielne ogary, czarty).
Murabura "poki nie zlikwiduja kretynskiego mechanizmu 100 chlopow = 1 na polu bitwy ale hp, dmg itp. x100 to sobie daruje po raz kolejny Heroes" --->
Nie chce cię rozczarować ale tego to raczej nigdy nie zmienią, bo to jest właśnie system walki, który wszystkim fanom HOMM (w tym mnie) przypadł bardzo do gustu.
Jednak wolałem Diabły jako ostatnią i najlepszą jednostkę Inferno. Reproduktory to kompletna porażka i obrzydlistwo, oby to wywalili i dali coś innego.
Oseth --->
W pełni się z tobą zgadzam, zwłaszcza że idea tej jednostki (zarówno graficzna co i sposobu działania), jest bardzo zbliżona do podobnej jednostki z Star Craft II (frakcja zergów)
Widzę, że trochę się pozmienia. Niestety chyba nie wszędzie na lepsze. Brak Diabłów/Arcydiabłów i Prządka wyglądająca jak Naga z Heroes III też coś mi nie pasuje. Ale w sumie to tylko takie pierwsze wrażenie. Moze w praniu to się sprawdzi.
Wygląda to genialnie! Świetne te arty, tylko czy nie ma ich w większej rozdzielczości? Cieszy mnie wprowadzenie bossów do Heroes'ów i zmniejszenie ilości minerałów (klejnoty,szmaragdy). Jeszcze jak nie zrobią kiepskich poziomów w kampanii jak ucieczka
spoiler start
Agraela
spoiler stop
w piątce, to będzie hit!
Jak dla mnie fatalnie wyglądają te jednostki. Nie podoba mi się ani jedna.
Chyba szykuje się kolejne rozczarowanie:((( Poza tym jak zobaczyłem jakie będą zmiany jednostek po upgradzie to się uśmiałem toć to tylko odrobinę więcej kolorystyki w wielu przypadkach. Praktycznie żadna z prezentowanych jednostek po zmianie nie rożnie się diametralnie od przedniej wersji bez ulepszeń to już nie 3 gdzie postaci po upgradzie nie przypominały swoich poprzedników( np. Krzyżowcy ). Ach szkoda ale zawsze pozostaje nieśmiertelna 3.
jakoś to wszystko gorzej wygląda od leciwej Heroes 3. W 90% nie podobają mi się te nowe jednostki.
Jak dla mnie średnio to się prezentuje ;| Także sądzę, że postać po ulepszeniu mało się zmienia i nie wygląda ciekawiej :/ Najprawdopodobniej nigdy nie sięgnę po ten tytuł, ale zaraz instaluję nieśmiertelną "trójkę" bo święta idą, więc jest troche czasu! <lol>
Nie chce nic mowic, ale skreslanie gry bo obrazki sie nie podobaja... jest przesada troche. Wszechmogacej 3 to nie przebije, ale nie musi byc tak zle...
wg mnie heroes juz sie skonczl najprawdopodobniej na 5 nie ma co przeciagac tej gry bo bedzie coraz gorsza
adi123321 - ale pierdoły gadasz! Wszyscy czekamy na 6 część która moim zdaniem może być najlepsza z całej serii. Dużo udoskonaleń, chodzenie po mapie w czasie rzeczywistym jak w King's Bounty i super animacja jednostek - ten co widział wszystkie filmiki ten wie :) Będzie wypas i tylko czekać do marca!
Troche nie podoba mi sie zmniejszenie surowców do 4. Ale zobaczymy jak to bedzie gdy gra wyjdzie.
Akurat ten motyw ze zmniejszeniem ilości surowców, który wszyscy krytykują wg mnie może ulepszyć grę od strony strategicznej. Będzie kilka ważnych punktów na mapie, które trzeba będzie utrzymać. Wbrew pozorom to może urozmaicić rozgrywkę. Dobrze kombinują. Tak samo dobrze kombinowali w czwórce nad oblężeniem zamku - było dużo ciekawsze niż w innych seriach, a pomimo tego większości się nie podobało nie wiedzieć czemu.
zamiast zostawic stare zamki i dodawac nowe to potwory zmieniaja moga zmieniac ale zeby jakos sie roznily
Apetyt na grę cały czas rośnie.
Czekam na więcej.
Heroes skończyło się na kill e... ekhem na trójce
4 była ok, ale równie dobrze mogłabybyć zupełnie osobą grą, zmiany były bardzo drastyczne
5 była słaba, kolorowa, z dziwacznym rozwojem i słabymi walkami - 6 widze że idzie w piątkę + bardzo dziwne uproszczenia(4 surowce - w trójce niektóre budynki wymagały wszystkich surowców - nie miałeś, nie budowałeś)
Moze i ulepszy, ale jednak każde miasto w Herosach było unikalne, w każdym mieście do budowy i do rekrutowania jednostek potrzebny był inny surowiec. I to było moim zdaniem coś fajnego, coś co odróżniało od siebie inne miasta.
Nie skreślam Heroes VI bo i tak w to zagram. Po prostu mam troche obaw żeby to nie było za bardzo uproszczone :)
edit.
I jak zauwazył R‹ud›Y, do budowy Gildii Magów i jej kolejnych poziomów, potrzeba było wszystkich siedmiu surowców, ciekawe jak to bedzie zrobione w 6.
hejo
Gram w H od jedynki, w końcu miła wiadomość.
Pytanie: która część Wam najbardziej leży:)
Edit:) necro the best:)
ta gra robi sie coraz bardziej dla dzieci... Umarlaki ktore chca sie asymilowac i pragna akceptacji ROTFLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
hm... ciekawe ile czasu twórcy poświęcili na to aby fabuła VI i V się "kleiły" . Po samych jednostkach nawet można mieć nawet wątpliwości bo np. co jest teraz z diabłami ?? czy jeszcze nie istnieją czy może coś innego się z nimi dzieje , że nie mogą uczestniczyć w fabule VI części która dzieje się pare setek lat wcześniej :P
Ad vocem: Z tego co czytam większość narzeka, świat schodzi na psy a 6 to nie 3. Tak samo jak z PRLem - "ach ten PRL - wtedy rzeki płynęły miodem a w sklepach było wszystko". Nie rozumiem tego - głosuje się wydając pieniądze na grę. Jeżeli się nie chce to się nie kupuje. Ot i cała filozofia.
Ad rem: Fantastyczna wiadomość ;-) Genialne jednostki.
Greg
"Nie chce cię rozczarować ale tego to raczej nigdy nie zmienią, bo to jest właśnie system walki, który wszystkim fanom HOMM (w tym mnie) przypadł bardzo do gustu."
Też lubię ten system ale wolałbym, żeby każda jednostka zajmowała osobne pole a wypadku dużych (jak smoki) każda po kilka. Jest już 5 gier z serii, w których jeden chłop może symbolizować kilka tysięcy i pora to zmienić. Gdyby na polu bitwy były oddziały składające, się z wielu jednostek to by to znacznie skomplikowało walkę.
Pan Dzikus --->
W pewnym stopniu masz rację, ale w tedy zrobi się z tego taki RTS (bo nie wiem jak by miało wyglądać sterowanie takimi pojedynczymi jednostkami w systemie turowym zakładając że w armii mamy ok 800 jed. I lv.)
Jeżeli chodzi o te (tylko) 4 surowce, to obawiam się trochę że ucierpi na tym epickość. W wszystkich częściach było tak, że najpierw zdobywaliśmy ziemie blisko miasta startowego (kopalnie, posterunki, itp...), a następnie robiliśmy średnią armię (albo dwie) i do boju, a w tym samym czasie, w zamku powoli tworzyliśmy potężną siłę zbrojną. Teraz obawiam się, że zamki będą na "rogach" mapy a my non stop małymi siłami będziemy walczyć o kontrole nad kopalniami tego całego kryształu (i boję się że jeżeli to będzie w całości mapa "trawiasta" to takie efy czy ludzie będą mieli przewagę).
Gra zapowiada się znakomicie!
Jedyne czego mi jeszcze do szczęścia potrzeba to pokaz wnętrza zamku. Twórcy mówili, że będzie piękne i w 2D.
Legenda powraca! Oczywiście must-have przyszłego roku!
BTW. Ludzie, którzy krytykują H6 po prostu nic o grze nie wiedzą. H6 to będzie połączenie H5 i H3 czyli połączenie nowoczesności z najlepszą częścią i najlepszymi rozwiązaniami. A to wszystko posypane szczyptą innowacji! W rezultacie wychodzi must-have 2011 roku!
coooooo? Czart... na końcu w Inferno ma być Diabeł, a nie Czart...;/ Diabły sa potężniejsze
Te nowe zmiany nie podobaja mi sie. W 3 najbardziej lubilem grac wlasnie nekropolia.
o to mi się podoba :) , ciekawe co jeszcze nowego wpadnie do H VI :) , może jakieś nowe lokację :) , było coś na wzór piekła to może niebo będzie ( o ile nie było bo w piątkę długo nie grałem :P), ale jakieś bagnisto coś tam ;P , nie no ale fajnie te postacie wyglądają :)
dla mnie super i myśle że fani serii są na tak
Fajnie jednostki wyglądają :) Chciałbym zobaczyć reproduktora w akcji xD
Ja i tak wolałem Arcy Diabły ale po grafice mi się podoba takie Kingos of Bounty na przemiał z H3 i myślę że szóstka się przyjmie bo 5 mi się nie podobała.
Trochę pozmieniali w stosunku do V, może to i dobrze, choć niektóre stworki nie wyglądają juz tak klimatycznie.
Z tego co wyczytałem, jest jeszcze frakcja nieba i orków-goblinów "Stronghold".
Wszystkich frakcji ma być pięć. Więc bez sensu, bo będą albo "Dungeon" i smoki, albo "Akademia" i magowie. Obydwie są kluczowe, i nie powinni z którejkolwiek rezygnować.
mysloksztaltny => Nie zrezygnuja. Dlc (byc moze) albo expansion pack (na pewno) sprawia, ze gra bedzie kompletna z wszystkimi miastami ;)
zajebiscie te czarty wygladaja !! ale i tak powinny byc najsilniejsze diably
Czekam z niecierpliwością.Fajne jednostki.Fakt kościanego smoka nie ma.Ale i w 3 i w 5 był jak dla mnie słaby.Prządki fajniejsze na pierwszy rzut oka.I to lamasu.U inferno dużo nowości.Jak dla mnie w reproduktorach nie ma przesady. :) Te niszczyciele to coś jak diabły.Tylko moim ulubionym czartom ustąpiły miejsca. :) No i przeszły sukuby.Zawsze w 5 od razu do nich szłem.Była to jedyna jednostka strzelająca w inferno.I chyba w tym najlepsza strz w 5.jak można ocenić całą grę tylko po paru screnach??Nie rozumiem was.
StoogeR => owszem, tylko moim zdaniem te 6 głownych frakcji powinno być w podstawce.
Dla potrzeb dlc i tak zostało by całkiem sporo innych np elfy, krasnale, czy "bagno" z trójki
Szkoda, że nie będzie smoczków w necropolis i diabłów w piekle ale i tak się fajnie zapowiada.
Bardzo dobrze, że zrezygnowano z diabłów i kościanych smoków, non stop to samo było w tych zamkach jak do tej pory. Bardziej martwi mnie, że nie będzie dostępnych smoków, jedynie w postaci bossów :(
Nekropolia zmieniona drastycznie, inferno podobnie, ciekawy jestem tylko, czy te zmiany są tylko zmianami grafik, czy też trzeba będzie zmienić swoją taktykę gry.
Ehhh, smoki właśnie super były idiabły to samo, gra może być kitem, jeśli bedą tak przycinać wszystko, najpierw liczbę surowców potem to.
czy nie można zrobić czegoś takiego jak ulepszona genialna część trzecia? bez żadnych cięć?
Widze ,ze panowie sie tutaj nie oreintuja jesli chodzi o Heroes VI ,wiec napisze co jest bardzo wazne ,do kazdej z frakcji przepada 2 bossow ,podane juz jest 4 .Oto one :
1 .Michal Archaniol w Heaven
2.Matka Namatru w Necropolis
3.Magmowy Czerw stronghold lub inferno
4.wąż wodny nieznana frakcja
Nie wiem, kto to pisał, ale w Nekropoli nie ma postaci LICZ ?! Jest Lisz i Arcylisz ;P
Ja sądzę, że patrzymy przez pryzmat "niezatapialnej" części trzeciej i dlatego ciężko przekonać się do nowości.
Fakty są takie, że H6 jest taki a nie inny i wg mnie zapowiada się kawał solidnej gry w starym stylu.
Wrażenia jak na razie pozytywne
W necie oczywiście te arty już są jakiś czas (i nie tylko te) oraz ss z gry i trzeba przyznać, że póki co jest całkiem w porządku.
Marzec coraz bliżej :D
Matis_93 --> W Heroes 3 w którymś wydaniu jednostka ta właśnie tak się nazywała - licz. W późniejszych wydaniach jest już lisz. W HVI też finalnie pewnie będzie lisz.
Baardzo podoba mi się dobór jednostek tych dwóch frakcji w nowym HoMM VI, liczę że szósteczka nie będzie kopią III i V, liczę na jakieś oryginalne pomysły, bo jak mam ochotę grać w III to ją odpalam i nie lamentuje że jakaś część jest inna niż trójeczka, dlatego liczę na powiew świeżości w części szóstej. :)
Mam nadzieję , że gra będzie dobra. Szkoda tylko , że usunęli kostuchy , kościane smoki, demony,impy,piekielne rumaki i diabły. Byłem bardziej do nich przyzwyczajony.Założę się , że w innych frakcjach też zmienią niektóre jednostki.
I TAK NIE PRZEBIJE HEROSA III :D . Ale zapowiada się ciekawie.
Szkoda że na nowego heroes tak dłuogo trzeba czekać