Szczegóły na temat Stronghold - kolejnego miasta w Might & Magic: Heroes VI
Orki stworzone do walki z demonami i płynąca w ich żyłach demoniczna krew? Zaaaraz czy ja to gdzieś wcześniej nie widziałem? Grom Hellscream przewraca się w grobie.
Jak widać producenci zamiast wynająć profesjonalnego gościa od pomysłów i fabuły sami próbują coś tworzyć. Znów wyjdzie odgrzewany kotlet.
@DanuelX - przecież to było już w HoMM V (dokładniej w Dzikich Hordach) :| Skoro wtedy zdecydowali się na taką genezę Orków to teraz nie mogli się wycofać, skoro świat jest ten sam.
Demilisz i w V mnie to irytowało - no cóż tak to jest gdy goście co zajmują się programowaniem wpadają na genialne pomysły - czyli ściąganie od innych.
Ja tak trochę z innej beczki - dobrze widzę i na tych screenach są TYLKO cztery surowce ? WTF ?
Przeciez to normalna tendencja upraszczania wszystkiego. Zadna nowosc.
to wszystko przez kąsole!one1111
zaraz, zaraz...przecież to wychodzi tylko na pc...
Ale to i tak wina kąsol!
Nie misiek to nie wina konsol - raczej całej masy graczy którzy domagają się prostych strategii żeby się pochwalić kolegom: patrzcie jaki ze mnie "chardkor" gram w strategie!
Tak,ale w pierwszych HoMM były też cztery.
spoiler start
Poprawcie mnie jeśli się myle
spoiler stop
Się śmiej, ale właśnie dlatego ja tej części NIE kupię. Ta gra wg mnie miała być następcą III/V, a okazuje się, że zamiast dołożyć kolejnych rzeczy i rozbudować (vide WOG do trójki) - to robią wprost przeciwnie. Ooo nieee, ja im dokładał do pensji nie będę
A ja kupię ;-) Obowiązkowo. Jedyna część jakiej nie kupiłem to była jedynka. I to tylko dlatego, że w tamtych czasach gry dystrybowało się inaczej... ;-)
Ubisoft raczej nie wyda czegoś niegrywalnego, co nie zmienia faktu, że marka Heroes jest już tak wyeksploatowana, że ciężko będzie zrobić jakąś rewolucję. Po świetnym Disciples III i King's Bounty szansa na coś odkrywczego jest dość niewielka :], ale kto wie.
Ta gra swoim uproszczeniem u mnie już dawno postawiła na sobie krzyżyk
Wracam do perfekcyjnej trójki, która dalej bawi tak samo jak 10 lat temu
3 nic nie przebije :) ale w najnowszą odsłonę zagram żeby zobaczyć z czym to się je :)
ja chce odsłonę również na konsole taką jak ds czy 3DS bo jak nigdy zasługuje na taki zaszczyt
A co maja surowce a raczej ich ilość? większość surowców z poprzednich części była po prostu niepotrzebna i raczej na sile wrzucana - czy np. posiadanie 3 popularnych i jednego zadkiego uprosci tak grę?
Jeżeli ten pojedynczy będzie rzadki i potrzebny do sporej ilości rzeczy - to po planszy będą prawdziwe rajdy po niego, a gospodarowanie nim może być kluczowym elementem strategii :)
A co to za uproszczenie z mniejszą ilością surowców? Bo według mnie żadne. W poprzednich częściach i tak było zasobów od groma na mapie, a jeżeli nawet brakowało któregoś, to wystarczyło zrobić wymianę na targu, żadne utrudnienie. Ktoś powie, że handel na targu to też element strategii, oczywiście, ale w serii heroes jest tak żenująco prosty, że jest po prostu zbędny. Teraz budowanie kolejnych struktur w miastach wcale nie musi być łatwiejsze. Ale rozumiem, fanatycy trójki znajdą powód, żeby się przyczepić nawet do tego, że paproć wygląda dziwnie na mapie świata...
Co do orków, pomysł ich genezy nie jest świeży, to fakt, ale z drugiej strony lepsze to, niż wymyślenie ich pojawienia się w świecie gry na siłę. Rozwiązań tej kwestii też nie jest nieskończenie wiele, poza tym można by się przyczepić tak do każdej frakcji i jednostki, że jest to zrzynka z innych gier czy innych jeszcze elementów kultury.
Ja nie rozumiem po co się czepiać gry skoro jeszcze nie było dane w nią zagrać. Jeżeli gameplay będzie wyborny, to te trzy surowce i podobieństwo miast do miast z poprzednich części (w czwórce pomysł na miasta był nowy, i krytyka grę po prostu zmiażdżyła) nie powinno stanowić żadnego problemu. Dla mnie najważniejsze, żeby chciało się po prostu do gry wracać zaraz po jej wyłączeniu, jak było w przypadku trójki czy piątki.
Dla mnie Heroes VI to pozycja obowiązkowa, kolejny hirołs, w którego z żoną będziemy cisnąć przy jednym komputerze, bo liczę, że hotseat to oczywistość :)