Kampania w DNF zapewni 18 godzin zabawy. Demo szybciej dla nabywców Borderlands
Świetne info, ale nie bądźmy naiwni jak tylko demo się pojawi wyląduje w necie mniej oficjalnymi kanałami, prawie natychmiast.
18 godzin jak na strzelaninę, gdzie większość gier przechodzi się w około 5-8 godzin to w dzisiejszych czasach naprawdę bardzo dobry wynik, ale z drugiej jak na taki długi okres produkcji to jest króciutka.
Łał ,aż 18h:O Ostatnio to góra 6 godzin można popykać;/
Dokładnie jak na fps to dużo :).
Czemu zakładacie zaraz 18 h ? 3 x więcej niż mw2, które hardcory przechodzą w 5 h i mniej, ja zakładam jakieś pewne 14 h ale nie więcej co i tak jest dobrym wynikiem.
Przez te lata to musieli natrzaskać cało masę różnych poziomów.
Około 15h to nieźle. Najnowsze Medal of honor podobno przechodzi się w 4h (z tego co mówią w recenzji).
Wolałem, jak Duke był w fazie "wyjdzie jak będzie". Teraz nie ma dnia, żeby nie było podniety jakimś newsem. Sytuacja analogiczna jak przed premierą MW2
18h szczerze smiem watpic - chyba, ze bedzie to nudne "gridnowanie" wrogow - bo mimo, ze gra byla robiona dlugo - to pewnie dosyc spora jej czesc byla rebootowana co kilka/nacie miesiecy wiec (ponownie: ja) watpie zeby to byla naprawde intensywna kampania pod wzgledem konentu - jesli bedzie dlugo to raczej dlatego, ze na trybie "nightmare" ginie sie od 1-2 strzalow a do przejscia mamy grind wrogow prawie jak w Diablo ;)
Taa: Splinter Cell Conviction zapowiadali na 12h, przeszedłem w 4,5...
Z jednej strony, przy dzisiejszych kampaniach 18h to bardzo duzo. Z drógiej jednak jak na 12 lat produkcji te 18godz to w sumie niewiele
Mam tylko nadzieję, że przez te 18 godzin będzie co robić. Chociaż by dlatego współczesne strzelanki są krótkie, ponieważ twórcy chcą zapewnić graczowi od początku do końca niezapomniane emocje, a trudno wykombinować tyle pomysłów, aby gra była gra trwała dłużej niż 8 godzin. Przypomnijcie sobie dawniejsze, dłuższe strzelanki, tam w porównaniu do dzisiejszych przeważnie niewiele się działo, było dużo plansz mało różniącymi się, napchanymi sekretami i przeciwnikami, bez efektownych skryptów, przerywników, plansz i jakiejś fabuły (porównajcie np taką serię Quake z serią Modern Warfare)
Do C++
Kiedy za DNF wzięła się zupełnie inne studio, oni poza kilkoma pomysłami 3D Realms wszystko muszą robić od nowa. Tamten DNF od 3D Realms przepadł, a jego miejsce zajmie nowy, który w rzeczywistości powstanie w lekko ponad rok (jeśli nowi twórcy dotrzymają obietnicy). Nie patrzmy na tą grę jako produkcję która powstaje przez 12 lat, tylko na grę która powstaje od niedawna.
W 18h nigdy nie uwierzę. Zresztą bardzo dobra odp padła. Nie podano konkretnej ilości godz jedynie 3x MW (gdzie spokojnie może to być i 12h co już jest bardziej realne).
Dla przypomniena:
- Mafia 2 - obiecali ze 20-25h gry, liniowa fabula do skonczenia w 10-11h bo wiecej tam nie ma co robic
- Mirrors Edge - 12h gry chyba dla osoby ktora pierwszy raz gra na konsoli
-
Wg mojego kalkulatora w ktorym wykonuje "czas gry developera/2" w wiekszosci sie sprawdza. Nowy Duck bedie na okolo 10h, bo jak w grze FPP zrobic gre na wiecej godzin? Ja to widze jedynie w stylu Borderlands - action hns.
18 godzin to dużo jak na dzisiejsze FPS-y. Jednak mam nadzieje że to nie będzie taka nuda ja Farcry 2.
18h grania nie oznacza 18h dobrze spędzonego czasu,bo co z tego jeśli po którejś tam godzinie jak wrzód pojawi się rutyna?
Już przy >=14h będzie baaardzo satysfakcjonującym wynikiem, biorąc pod uwagę obecne tendencje. Inna sprawa, że zapewne intensywne momenty będą przeplatały się z nudniejszymi i zdecydowanie nie ma co liczyć na intensywną kampanię od początku do końca.
Nie ma tragedii. W HL2 grałem 20 godzin (za 1 i 2 razem). W Far Cry o wiele więcej (ale tam najwyższy poziom trudności dość stosownie podnosił poprzeczkę. Podobnie zresztą było we wszystkich Serious Samach). Było co robić przez 20 godzin. W DNF także będzie. W takiego Deus Ex (tak, wiem, że porównanie tego do FPS nie jest dokładnie na miejscu, ale chodzi o coś innego) także grałem 20 godzin za 1 i drugim razem. Dla mnie te 20 godzin jak na kampanię singlową w strzelance to taki optymalny czas. Jeśli jest mniej, a gra nie oferuję satysfakcjonującego trybu multi/edytora/etc. - po prostu żadnej takiej gry FPP nie kupuję (co innego jak się patrzy na strategie i np. RPG - tam się trochę na to patrzy)
[19] <---- jak grę FPP zrobić na więcej godzin niż 10? Jaja sobie robisz? Masz 12 lat? Rzucę ci na początek mojego ulubionego FPP Half-Life, możesz też sprawdzić legendarnego Duke Nukem 3D skoro jesteśmy w tym temacie. Tylko trzymaj się mocno krzesła bo to co zobaczysz może być dla ciebie istnym szokiem. Historia gier FPP na prawdę nie zaczyna się i nie kończy na przereklamowanym MW!
KMM -> Ja tam ME przeszedłem wg xfire w 6 godzin, a dalej nie ogarniam tej gry. Nie podoba mi się.
Się zobaczy. Ale tego klasyka po prostu trzeba mieć na półce.
Niewiele krócej zajmuje Killzone 2 na Elite więc nie jest to jakiś tam ekstra wynik. No chyba, że to "fizyczna" ługośc leveli - wtedy to bęzie rekordowo jak na FPS'a.
co do samej gry to ja się tylko obawiam, że nie będzie ona niczym nadzwyczajnym. Ot, kolejny FPS ze znanym tytułem. Nie napalam się szczególnie...
To ja jeszcze dorzucę takiego System Shock'a (aczkolwiek nie jest to typowa strzelanka, raczej gra akcji z widokiem FPP i elementami gry cRPG) w którego za każdym razem (a przeszedłem go już przynajmniej 20 razy) spędzałem 20 lub więcej godzin.
Nie chce mi sie troche wierzyc, ze bedzie to rzeczywiscie 18h, ale zobaczymy co z tego wyniknie. Wedlug mnie jak na FPS'a w obecnych czasach to strasznie dlugo i raczej podchodze do tego z rezerwa, zreszta jak i do samego tytulu.
Borderlands na playtrought 1 ze 30h, dodatki daja w sumie chyba z 15h dodatkowego czasu.
No i git, 18 h na FPSA to bardzo dużo, bo taki moh ma już 4 godziny, za parę lat kampania będzie miała jedną godzinę..
Fajnie, 18 godzin to niezły wynik. To widać jak bardzo krótkie są strzelanki, na Xfire Quake'a 2 przeszedłem w 17 godzin, a inne FPS'y w max 10-12. Chociaż Borderlands przechodziłem dłuuuuugo....
PS. Udało się, mam kodzik :)
18 godzin to nie tak źle?
Ze świecą szukać w dzisiejszych czasach
gry akcji o takim czasie trwania singleplayera!
Mnie to nie martwi o tyle, że w grach przeważnie wybieram
poziom trudności HARD który realnie przedłuża czas gry.
Najważniejsze jest jednak żeby tylko gra stała na wysokim poziomie.
HHHunTer no bez komentarza.
rvn0000 dokładnie tak kolego!
Ta, tylko pamiętajcie o poziomach trudności. To, że przeszliście jakąś grę bardzo szybko, ale na easy czy normalu to nie jest żaden wyczyn:P
18 godzin to nieźle ?!!! już dragon age miał 60 czy 120 a był robiony krucej nawet niechce patrzeć na DNF
HHHunTer --> OMG jak można porównywać długość gry FPS do RPG?
Coraz bardziej mi się zaczyna podobac ta gra... 18 godzin, jak na FPS to bardzo duzo.
Jezeli, okaże się, że to faktycznie jest 18 godzin, to apeluje do wszytkich: Kupcie tą grę tylko z tego powodu, że bedzie miała taką długą kampanię. Jeżeli odniesie sukces, to w badaniach konsumenckich typu: "dlaczego kupiłeś własnie DNF a nie inna grę" - być może producenci się nawrócą i gry wrócą do długości jakie oferowaly lata temu. Ja na bank kupię, jak będzie taka długa kampania, no i chodzby dlatego, że to duke, ale jajogłowym, będę mówił, że to przez te 18h gry.
Właśnie sprawdziłem. Mam i ja. Nie spodziewałem się, że po ponad 15 latach będzie mi dane znowu grać w Duke'a...
Ktos pamieta zaklad ze zjadzeniem DNF w wydaniu kolekcjonerskim :D ? Nie pamietam, ale chyba miala wyjsc w 2009 roku... Chyba :D
Jak kampania zajmie tyle godzin będzie bombowo. Niestety nie mam borderlandsa ale tak czy inaczej czekam na demo. Może te zapewnienia okażą się prawdziwe to ta gra będzie stu procentowym hitem.
Demko z pewnoscia sie przetestuje, oby tylko za dlugo nie trzeba bylo czekac, bo specjalnie Borderlandsa kupowac nie bede.
Zauważcie, że te 18 godzin to nadinterpretacja redaktora. Czytajcie artykuł, a nie sam tytuł!