DMC: Devil May Cry | 360
Szok ! To odczułem jak zobaczyłem nowy wizerunek Dantego ! Czuć bardzo, że poszli w te zachodnie rejony :/ Gdzie te białe włosy np. ? Nie chce z góry oceniać, ale mam nadzieję, że fabuła będzie ciekawa.
WON MI Z TYM OD KONSOL! Wydajcie to na WII... Akurat konsolka dla gównianych gierek :) (Nie licząc serii Mario oczywiście :D)
Ehh no coment Ku...
Poprostu > shit
Dla mnie nowy Dante wygląda jak narkoman na głodzie,
aż się boje zobaczy jak inne postacie serii DMC wyglądaj.
Jedyne co morze uratuje ta grę to chyba fakt ze nad fabula pracował Hideaki Itsuno.
Poczekam zobaczy ale narazie to wielki minus od fanów DMC
"Devil May Cry Order of the Dragon"- taki Tytuł był by zajebisty i gra powina być w starym stylu
jak poprzednie części
Jak tym " czymś " będziemy sterować w grze , to ja podziękuje .
Na PC też będzie
http://www.gamespot.com/pc/action/devilmaycry5/index.html
Może nie będzie aż takie złe.
Na miejscu wszystkich fanów bym zlinczował twórców za takie coś. Był, jest i będzie tylko jeden Dante i chyba każdy się ze mną zgodzi. Nie widzę dla tej gry żadnej przyszłości, chyba że na automatach
Ta, fajnie emo, moze bedzie mial zyletki i bedzie sie ciął?...
zenada.
'Tym razem jednak będzie się posługiwał mieczem, ale i dwoma pistoletami.'
ymm, przepraszam, iz tak sobie pozwalam na bezmiar obcesowe wytykiwanie, ale zdaje mnie sie iz Dante zawsze 'poslugiwal sie mieczem ale i dwoma pistoletami'...
Zgadzam się z Hirow Dante jest tylko jeden i jego styl też , pewnie zagram choć to w ogóle nie przypomina poprzednich części . Jedyne co może uratować jakoś tę grę to jeśli zrobią z bohatera dziecko Kyrie i Nero nazwane na cześć Dantego ale wątpie żeby tak było .
Dante 220, wątpię żeby tak poprowadzili fabułę skoro to ma być reset serii. Mam nadzieję że fani przekonają twórców do pozostania (chociaż częściowego) przy Dante, a nie tym emomenie tak jak to zrobili w przypadku Infamous 2
Nie sądzę żeby coś dało się zrobić... Czy to oficjalny koniec starego, dobrego DMC ?
Cóż nasz bohater wygląda jak jeden z idiotycznych bohaterów filmu zmierzch po prochach, gra jest tylko na konsole i trailer nieciekawy bo w ogóle praktycznie ledwo co pokazali... nie wiem jak to mam ocenić, ale poczekam aż wyjdzie gra, dam im czas do listopada lub grudnia i jak nie wyjdzie i nie zagram to ocenie negatywnie... a zwłaszcza mnie zawiedli tym że gra tylko na konsole a nikt nie kupi konsoli za ponad 1000 zł i grę za około 2 - 3 stówy po to aby w to zagrać... na to nie mam porównania...
Nie no ludzie,to w ogóle nie przypomina Dante'go.Co oni zgupieli? Jak zobaczyłem filmik to uświadomiłem że to w ogóle już jak Devil May Cry nie wygląda bez tamtego bohatera z poprzednich części...
...I tak w ogóle to dla mnie "Devil May Cry 3-Special Edition" to rewelacja!!!Mogli z niej ściągnąć parę drobiazgów(np:2 tryby gry[Dante i Vergilem],kilka strojów z poprzednich części) i nową ciekawą fabułę z nowymi stylami i bronią zrobić i gra była by MIODZIO;]
To jest dante?Przefarbował się czy co?
I jeszcze na PC nie wyjdzie?
Mam nadzieję że to nie dante,tylko inna postać,tak jak było w DMC4,że zamiast dantego był nero.
Ocena 5,9? Znowu dzieci nie grały, ani nawet nie widzieli skrawka gameplayu, a już oceniają tylko po wyglądzie bohatera. Też początkowo zdziwił mnie nowy "design", ale przyjąłem to z rozwagą i honorem - chłopaki nie płaczą. Nawet gdyby gra była prequelem całej serii, wszystko trzyma się kupy. Młody Dante tuż po śmierci matki i odejściu brata, ukrywający się przed policją i demonami, z przefarbowanymi włosami i zmienionym nazwiskiem jako Tony Redgrave. Jestem fanem serii od dwóch lat, grałem we wszystkie części oprócz dwójki, oglądałem anime, a mimo to nie płaczę. Wręcz przeciwnie. Naprawdę jara mnie to, co dla nas szykuje Ninja Theory. Nie grałem na razie w żadną z ich gier, ale oglądałem gameplaye i czytałem recenzje i nie uważam, żeby były przyczyny do obaw. Możemy na pewno spodziewać się rozgrywki bardziej urozmaiconej od poprzednich części. Coś na zasadzie pływania w DMC1 tylko fajniej :)
A w nowym wizerunku Dantego naprawdę coś jest co może przyciągnąć nowych fanów. I nie ma to nic wspólnego z "Zmierzchami" itp. Pokazałem kolegom, którzy nie mieli styczności z DMC filmiki z DMC4 i DMC:DmC (heh) i bardziej zainteresował ich ten nowy.
Po połączeniu sił EA Games i Capcom
"Na stępa edycja Devil May Cry już w 2012 roku The Sims May Cry TSMC "
Niewiem, ale coś mi się wydaje że projekt został skasowany, strasznie cicho nt. tej gry, już prawie od roku, zobaczymy wkrótce E3, jeśli nic nie pokaza nt. tej gry, to to będzie okazywać tylko jedno. Obym się nie mylił.
O nie! DMC zmienia głównego bohatera. Ale gówno.
A teraz bez żartów... Czy to, że w GTA4 graliśmy ruskiem, a w GTA:SA graliśmy murzynem wpłynęło negatywnie na grę?
Gra jest w produkcji
na E3 2011 bd pokaz
http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2011/05/18/the-games-of-e3-2011.aspx
btw dodatko pisze
"Xbox360,PS3,PC"
Ściem?
Tuminure ------> Ale porównanie dałeś... Nie wiem czy wiesz, ale praktycznie w każdej innej części GTA graliśmy INNYM bohaterem, a Dante w DMC był ZAWSZE.
Ninja Theory, którzy robiąc z Dante ćpuna i emo zniszczyli serie. Ja napewno nie kupie tego szajsu.
Nazwa powina być: Emo Ćpun by Ninja Theory i komentarz:
Nie kupujcie tej gry nawet jakby wam płacono!
ja pier.... co za dzieci :P
zmienili trochę główną postać i od razu szajs , shit... itp. dajcie grze szanse a nie od razu wyzywacie od nie wiadomo czego... wiem , że Dante jest tylko jeden , ale to nie oznacza , że od razu musicie przekreślać grę... ehhh
Myślę , że będzie ten klimacik fajnego DMC :)
@vulpes433 popieram ciebie w 100%
podsumowując dobrym wyjściem było by zmienienie imienia głównego bohatera i było by spox
pozatym nie wiem czego się czepiacie gra i tak będzie spoko bo to DMC jest w końcu :)
[31] - Buhahaha to nie jest DMC. Nie robi tego Capcom. Amerykanie co japońskie to robią 100 razy gorsze.
W Anime Dante na zdjęciu z dzieciństwa ma białe włosy. Dante nigdy nie palił i nie dawał se w żyłe. Amerykanie poprostu zrobią gre pod siebie, a nie pod fanów tej seri.
Prosze Trailer tego Gó**** :
http://www.youtube.com/watch?v=qhN5tS3Jt40
Głosy na tak: 895 Ludzie o takim samym toku myślenia czyli, że DMC to musi być super, albo Amerykania kochający takie gry.
1685 głosów na nie
@DB Mafia - Świat nie dzieli się na Japonię i Amerykę. Pomiędzy nimi jest jeszcze mnóstwo innych krain zwanych państwami. A przede wszystkim istnieje taki wspaniały kontynent jak Europa, która jest prawdziwą ostoją kultury, która tylko tam potrafi być tak niezwykle różnorodna i nienastawiona na komercję. To w Europie działa większość twórców niezależnych i to tu działają artyści wyróżniający się z mainstreamu. W Europie o dziwo są artyści potrafiący myśleć kreatywnie i zdolni realizować swoje nowe pomysły.
Jeszcze ciekawsze, że w Europie, nie wiem czy wiesz, jest państwo zwane Wielką Brytanią, które nie powinno być mylone z Stanami Zjednoczonymi. Warte uwagi jest to, że znajduje się tam studio deweloperskie zajmujące się tworzeniem gier wideo nazwane Ninja Theory. A niech mnie! Czyżby to była zbieżność nazw? Ależ oczywiście, że nie!
Trzeci zwiastun składający się tylko z gameplayu wzbudził we mnie tylko pozytywne emocje. Mimo pewnych zmian stylistycznych, czuć ducha poprzednich części serii choćby w designie lokacji (współczesność zmiksowana z przeszłością). Tempo rozgrywki jest wyraźnie szybsze od poprzednich części i jeżeli kombosy nie opierają się tylko na wciskaniu na zmianę "silny atak" "słaby atak" jestem na tak.
BTW Zabawne są te wasze hasła Emo May Cry, tylko się nie wykrwawcie za bardzo :D
I co z tego, że jest to studio z Wielkiej Brytani. Amerykanie bo tylko oni utwierdzją się w takich grach. Dzieci z innych państw, które grały tylko w czwartą część napalają się na byle szajstwo. Ja grałem wszystkie i oglądałem anime. Dante miał białe włosy od dzieciństwa i niebył tak zdemoralizowany, nigdy nie siegnął po papierosa. Jeżeli to ma być pierwsza część. to gdzie jest Vergil. Nie tylko Japonia wyraża swoje odczucia, na pewno znajdą się fora na ten temat, nawet demoty o tym robią. Jak chcą zabłysnąć mogli inaczej ją zaprojektować i pod inną nazwą. Dzieci które napalają się na wszystko nawet gra o grafice minecrafta i histori, krótszej niż w Mafi II. Co do combosów. widziałem jakąś line co ten emos łapie i wygląda jak ruła od mojego odkurzacza :/. Widze,że w miare je znasz po poście w wątku PS3. Lecz druga część jest końcem histori. Zachowanie wynika z dojżałosci bohatera. Anime chyba nie ogladałeś z uwagą tam był odcinek z dzieciństwa Dante. Sam fakt, że mia białe włosy na focie gdy miał kilka lat świadczy o braku wiedzy robionej w tym nowym EMC.
Więc niech wszyscy zapoznają się z historą Devil May Cry, a potem dyskutują.
@DB Mafia W anime nie było jednoznacznie powiedziane, czy to co opowiadał rzekomy przyjaciel Dantego z dzieciństwa było prawdą. Cała seria DMC jest pełna niedopowiedzeń np. skąd Nero ma moc Spardy. Nigdy nie było też powiedziane, że Dante zawsze był świętoszkiem i nie palił papierosów :) Rozumiem, że fani mogą być niezadowoleni, ale myślę, że tym co zawsze definiowało DMC była szybka i efektowna akcja, wysoki poziom trudności, charyzmatyczne postacie i design lokacji (współczesność zmieszana z gotyckością), oraz epicka fabuła. To nie dla ciągłości fabularnej i wyglądu Dantego (chociaż świetne) zagrałem w pierwsze trzy części po przejściu DMC4, ale dla tego co niektórzy nazywają "over the top". Zaobserwowałem te elementy w zaprezentowanych materiałach i dlatego jestem pozytywnie nastawiony wobec nowej odsłony serii.
DmC:DMC szykuje się być totalnym rebootem. Wymyśleniem tego co stworzyli Japończycy gdyby pracowali dzisiaj i byli Europejczykami. Dante będzie tym razem synem demona i anioła i pojawić się mają znane nam postacie. Tutaj możecie znaleźć dwa arty z Dante-aniołem. http://gematsu.com/gallery/cache/dmc-devil-may-cry/august-16-2011/DmC-Devil-May-Cry_2011_08-16-11_008.jpg_600.jpg
http://gematsu.com/gallery/cache/dmc-devil-may-cry/august-16-2011/DmC-Devil-May-Cry_2011_08-16-11_009.jpg_600.jpg
[35] - W Anime wskazuje sama walka Demona w tym odcinku, który władał ogniem i chciał posiąść moc Spardy, dlatego spalił wioske. Żona jego przyjaciele wspomniał o skrzynce zakopanej w dzieciństwie, wtedy Dante powiedział: "Jest bliżej niż myślisz" i na końcu odcinka można zauważyć jak skrzynka jest pod drzewem koło domu. kolejna rzecz to, że Demon powiediał do Dante tak: "Nadal wyglądasz jak dzieciak" co wzkazuje samo przez siebie, że to Dante był Tonim z tego odcinka. Jeżeli chcieli zabłysnąć mogi zrobić własną gre pod innym tytułem, a system walki se zostwaić. Capcom mógł się spodziewać takiej reakcji na świecie. Może będzie ta gra miała swoich fanów, ale seria straci starych fanów. No coż czego się nie robi dla kasy.
Seria nie straci starych fanów :). Chyba nie wyrzucisz do kosza swojej ulubionej gry z powodu nowej odsłony? Przed Silent Hill Shattered Memories też były takie reakcje fanów, ostatecznie okazała się jedną z najlepszych części serii.
W tą nową część nawet posiadacze PC nie mogą zagrać. Nikt niechce jej wydać w polsce. Bedzie po kilka gier na duże sklepy typu Saturn czy Media Markt. Jak zobaczą daremne wyniki sprzedaży to mam nadzieje, że Capcom walnie się w łep i nie będą cudować z grami.
vulpes433 - Zadałeś pytanie skąd Nero posiadł moc Spardy. Tu Masz wszystko wyjaśnione w "Powers and Abilities". W skorócie napisze, że dzięki ramieniu diabła Nero posiadał zdolność przejmowania mocy z broni. Tak samo było z tym mieczem Yamato
http://devilmaycry.wikia.com/wiki/Nero
jeśli to ma być dante to ja jestem gandi... Mam nadzieje że to jest tylko plotka a tak na prawdę wcielimy się w gościa który stracił pamięć i przeją tylko imię i tożsamość Dantego bo trudno mi uwierzyć że po tak długim czasie w walce z demonami dante przechodzi kryzys i się zmienia. Mam nadzieję że prawdziwy datne też się pokaże. Bo jak już mówiłem wolałbym że by to był koleś który tylko ma jego imie....
Zauważyłem też że ten "Dante" nie posiada Rebeliona który towarzyszy mu od zarania dziejów, tylko ma jakiś "scyzoryk" co się zmienia w kosę.... Teraz przychodzi mi na myśl gra Dante Inferno w którym to rycerz Dante posiada ów wyglądający przedmiot (nie wiem czy na stałe nie udało mi się zagrać niestety :(. ) W takim wypadku to powinno się nazywać Dante Inferno 2 :D
Skojarzenia z Dante Inferno nie sa bezpodstawne BlackAce.
"Boska komedia" i "Devil May Cry"
Dante - główny bohater obu utworów.
Trish to skrót od Beatrycz (w ang. wersji), jest ukochaną Dantego w obu utworach (w grze tylko pierwszej części)
Wergiliusz - w Boskiej komedii prowadził Dantego przez piekło a w grze DMC był jego bratem (Vergil). Oba te utwory nawiązują do piekła i demonów.
A co do nowej gry, wkurwiają mnie komentarze typu "Emo Dante" albo "Co to ma kurwa ma byc za gowno", gra jest we wczesnej fazie produkcji a juz wszyscy ja oceniaja. A co do komentarza BlackAce to raczej jest Dante, pod koniec pierwszego trailera widac ze ma swoje dwa ukochane pistolety, które zawsze różniły się kolorami, Ivory&Ebony.
[41] - Wczesna Faza produkcji
Taaa za dwa miesiące wychodzi. Spójrz na date wydania tego szjstwa! Wczesną fazą było ze 6 miesięcy temu.
klimu111 ----> Tak, może i ma jakieś dwa pistolety, ale nawet nie próbuj mi wcisnąć, że "prawdziwy" Dante biegał kiedyś z kosą...
10 osób "lubi" tą grę. To jest murowany (s)hit :D
Przykre jest, że "fani" DMC wciąż oceniają nową odsłonę serii na podstawie wrażeń z pierwszego zwiastuna. Fakt Dante mógł wtedy wyglądać nieco emo, ale na nowych trailerach wygląda raczej w stylu brytyjskiego punkrockowca (wiecie sexpistols itp.). W Dante nie ma nic z emo. Samozwawczy "wierni fani" nie potrafią znieść że powstaje coś niezgodnego z ustanowionym przez nich (nie przez CAPCOM on tylko tworzył ciekawe poetyckie epizody) kanonem i wymyślonymi teoriami.
Przy okazji tegorocznych targów TGS pojawił się nowy zwiastun pokazujący wszystko za co pokochałem serię. Ja nie narzekam.
Przykre jest, że Devil May Cry ma najgorszych "fanów". Czy gdyby np. Lech Wałęsa zgolił wąsy przestałby być legendą na cały świat? Weźcie ludzie, idźcie bronić krzyża, czy coś.
Już przenieśli premiere. Buhahaha Nawet taką słabo zapowiadającą się gre nie umią wydać w terminie. CAPCOM co rzeście zrobili.
vulpes433 - Powiedział "fan", który na dobrą sprawę nie zna nawet historii Devil May Cry...
Ech... szkoda słów. Co w tej grze się słabo zapowiada? To, że zmienili waszą "świętość"? To, że gra jest inna od poprzednich części? Powiedziałbym coś, ale nie chcę być nieuprzejmy. :P
DB Mafia - kiedyś czułem się dumny, że jestem fanem świetnej, lecz dosyć mało znanej w Polsce gry. Ale jak czytam twoje komentarze coś się we mnie gotuje. Nie wiedziałem, że w XXI wieku są ludzie, którzy nie umieją korzystać z mózgu i do tego grają w to, co ja. Zrozum, że o orientacyjnej dacie premiery decyduje wydawca. ORIENTACYJNEJ. Czy gdy np. piszesz wypracowanie to wiesz dokładnie kiedy skończysz? Nie! Dopiero potem, gdy praca dobiega końca można się zorientować dokładniej.
mati1070 - masz na myśli faktyczną fabułę z gier, czy teorie wymyślone przez fanów?
Zrozumcie, że to nie jest sequel, ale restart. Dzieło zaprojektowane i tworzone od początku na podstawie elementów stworzonych przypadkiem przez CAPCOM. Pomysł na rozgrywkę pierwszej części powstał na podstawie wczesnego i zabugowanego prototypu Resident Evil 4 (albo i nawet 3), a fabuła została dopisana później inspirowana kulturą zachodnią (głównie europejską). Ninja Theory (twórcy naprawdę dobrych gier) dostali od CAPCOMu propozycję stworzenia nowej części DMC i dali im wolną rękę (tyle, że oczywiście zarząd CAPCOMu musiał potem zatwierdzić projekt). Stworzyli coś swojego, podobnie jak poprzednie odsłony mieszającego elementy światowej kultury. Tym razem głównie brytyjskiej.
Polecam obejrzenie materiałów z tegorocznego TGS (trailer i dwa gameplaye). Jak chcecie, to możecie już pójść pod siedzibę CAPCOMu i śpiewać "Gdzie jest Dante?".
Jesteście jak dzieci, którym zamiast kupić kolejnego brązowego misia, rodzice kupili białego i zepsuli ich kolekcje. :D
mati1070 ----> Może to i nie jest prawdziwy Dante, ale nie wiem czemu np. nie mógłby biegać z kosą, jeżeli grałeś choć w jedną część DMC to powinieneś wiedzieć, że Dante używał nie tylko miecza ale również wiele innych broni jak np. Lucyfer, który wytwarzał wybuchające strzały lub Cerberus (demoniczną odmianę przypominającą Manriki-gusari, jak nie wiesz co to poszukaj w google, jeśli grałeś w dmc3 to pewnie wiesz). Mimo wszystko stawiam na to ze Capcom i Ninja Theory mile nas zaskoczą i popieram obie wypowiedzi vulpesa.
vulpes433
Jest jeszcze takie coś, że Producent nie na dąża z wykonaniem zadania jakie mu wyznaczono.
Jak zagrasz w to coś i nie będzie ci się podobać to potem nie nażekaj, jeśli teraz tą gre bronisz.
klimu111 ---> No fajnie, ale Cerberus, Nevan, Angi&Rudra, Beowulf i Lucyfer to nie kosa :P Hmm... z 4 stylów zostały 2... I jeszcze ta kosa...
Ehh... Dobra walić ryj tego "nowego" Dantego :D W tej grze liczy się gameplay :P
mati1070 ---> właśnie o to chodzi ;D
po obejrzeniu nowego komiksu z cyklu Next Gen stwierdzam że ta gra powinna się nazywać : EGC: Emo Gay Cry
Rated R Superstar ----> Człowieku, era besztania Dantego wyszła z mody, a tamten komiks wykorzystywał pierwszą skórkę Dantego :P Więc się tylko ośmieszyłeś.
Porażka.Ja nawet w to nie grałem a już iwdze żę jest do dupy.Z tego co widze w komentarzach Dante w tej grze pali(chyba bo już nawet ciężko zrozumieć niektóre komentarze) i to że Dante ma czarne włosy to już makabra.Jeszcze tu czytam że w tej grze Dante jest emo.
A mi wygląd nowego Dantego bardzo się podoba.
DmC Devil May Cry w planie wydawniczym Cenega
Cenega chyba nie ma co robić.
juz za bardzo ta gra sie nie podoba bo juz w anime bylo wyjasnione ze dante to pol demon i pol czlowiek. I bylo powiedziane ze mial zawsze biale wlosy. Do broni czepac sie nie bd bo w kazdej czesci arsenal sie zmienia oprocz naszych ukochanych poczontkowych broni czyli fajny miecz i w pistolety wiekszosc ludzi tym arsenalem przechpdzo gre do konica. Denerwoje mnie to ze Dante ma czarne wlosy i chodzi jak jakis obity brudny wiesiniak. w kazdej czesci sie zmienial ale tera przegieli. Gra bedzie fajna jak sie domyslam bo lubie siekanki wiec sprzyjemnoscia kupie. Natomias co do DB Mafi to wyppowiedz twoje mnie irytuja skoro posiadasz tylko pc to se zagrales tylko w 2 czesci a wiekszosc jak sie domyslam ma tez konsole. Mam nadzieje ze gra nie bedzie taka porazka jak Devil May Cry 2. Nawet Capcom przyznalo ze ta gra im nie wyszla. Mi sie najbardziej podobala pierwsza odslona i jak by zrobili cos w tym stylu to by byl hicior tak mysle bo znam wielu ludzi co uwazaja ze devil may cry 1 byl najlepsza odslona do tej pory. Dam szanse tej grze i jej nie skreslam z listy najlepszych tytulow. MAm nadzieje ze firama Capcom sie postarala zeby gra byla wciagajaca i grywalna. Kto wie moze w tej czesci pokaza mlodego vergila i nero
juz za bardzo ta gra sie nie podoba bo juz w anime bylo wyjasnione ze dante to pol demon i pol czlowiek.
To jest restart. Czyli wszystko od początku.
skoro posiadasz tylko pc
Pierwsza grą w życiu która grałem był DMC.
Devil May Cry 2. Nawet Capcom przyznalo ze ta gra im nie wyszla.
DMC 2 uszło, ale teraz co zrobili przechodzi ludzkie pojęcie.
Data Rejestracji: 13 marca 2012
Jeśli szukasz zaczepki to polecam wątek o piłce nożnej.
Gra mogłaby być ok dla fanów Devil May Cry jeżeli nosiłaby inny tytuł i bohater nosiłby inne imię.Jeżeli capcom oddaje Diabełka hamburgerożercom ,ale przecież nazwa Devil May Cry pochodzi od nazwy sklepu białowłosego Dantego,wiem że to ujawniło się w trzeciej części ,ale co do cholery sklep Dantego ma wspólnego z tym Dante?!Niektórzy piszą ,że z Prince of Persia tak samo było ,ale książe powrócił w Zapomnianych Piaskach...Dlaczego bohater nazywa się Dante sam twórca białowłosego mówi ,że jest mu przykro.Diabełek jest moją ulubioną serią gier ze względu na fabułę i postacie,chciałem się dowiedzieć czy Vergil jakimś cudem powróci ,co się stanie z Nero i Kyrie ,a co z agencją Devil May Cry,Wszystko przez to ,że Amerykanie nie kupują starej serii ,to nie ,nie wiedzą co dobre nie mam nic do tej gry ale na pewno zgram w demo ,ale zawsze będzie dla mnie istniał tylko jeden Dante.Charakter może i będą mieć podobny ,ale czy Dante palił ?!Jego charakter będzie przesadzony,również mogli tu wsadzić Nergala.Z Nergala taki sam demon jak ten tandetny Dante...
Moje dwa gameplay'e z demka + komentarz. Zapraszam do obejrzenia :).
https://www.youtube.com/watch?v=iHCBJsA1rcw
https://www.youtube.com/watch?v=jKQ3m13pRfs
Anime było sztos a to że okaleczyli Dantego w grze to już czysta komercja. Nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem. Trzeba czekać na prawdziwe produkcje tworzone z pasją i natchnieniem. Raz na jakiś czas trafia się taka perełka(np. Demon's i Dark Souls). Zawsze będziemy obsypywani lawiną gniotów. To od nas zależy czy poprzemy gówno czy arcydzieło.
Czy im dalej technika idzie naprzód tym większe gnioty i syfy będą wychodzić najpierw Gothic Arcania teraz Devil May Cry?!Grałem w Demo gra może jest niezła, ale klimat już nie ten, klimat raczej przypomina opowieść o HULKU który ma zły dzień.Co do Vergila to mnie kompletnie dobiło...Brak słów.Im ludzkość dalej zachodzi tym gorszy s*** tworzy...Ciekawe co w następnej części będzie?!Opowieść o pluszowym misiu o imieniu Dante, który gładzi demoniczne niemowlaki, które urwały mu ucho...?Brak słów większość dobrych gier staje się gównem...
DMC-Dante May Cry
gra zajebista bije na głowe swoje poprzedniczki ,gram 3 godzine totalna miazga,i nie rozumiem ocen 5,5 jakaś żenada moje ocena na dzisiaj 9/10
Kij już o sam restart, który jest nie potrzebny DMC, ale już o grze jako slashera. Jak odpaliłem je z początku byłem pełen nadziei, że przynajmniej sterowanie i combosy będą w miarę, ale niestety okazało się to śmiechem na sali np, aby użyć dwóch broni należy trzymać dwa przyciski w tym jeden cały czas. Ruchy bohatera są wolne jak u Nero. Brak stylów walki u tego całego Dante. Style SSS na najwyższe wbiję byle nowicjusz, znów poziomy trudności są prawie nieodczuwalne. Do tego są dane przekleństwa w cutscenkach, które w takim tytule nie powinny mieć miejsca. W starych częściach Dante nie potrzebował żadnych Kur***, a by zbesztać przeciwnika 90% dialogów Dema to Fuck You, a aktorzy bez energii jakby dostali wypłatę za dniówkę i fajrant.
Tak biję ale nędzą
miłe zaskoczenie :D jak dla mnie slasherek jak się patrzy, poziom trudności faktycznie nie za wysoki, może się rozkręci ale możliwości bohatera są imponujące
Jak dla mnie odwrotnie. Gra nie umywa się do DMC3 i 4, nie będe wspominał o fabule bo żal kopać lezącego. To jest to co się spodziewałem. średniawa gra NT z nalepką DMC.
Oglądam ten gameplay co wrzucił freeman i coś mi nie pasi, czy w oryginalnej wersji matka Dantego i Vergila też była aniołem czy może człowiekiem? Bo zawsze mi się wydawało, że oni są pół ludźmi, pół demonami. Grałem tylko w DMC 3 i 4, więc mogło mi się coś pomylić.
W orginalnej serii tak, bracia są pół-demonami. Ta gra to reboot zrobiony przez Ninja Theory, bo "DMC jest za japoński i Dante nie jest już fajny". To coś miało trafić do zachodnich graczy. Dziwne, że Polska jest w Europie a ten cały reboot do mnie nie trafia.
Podam dwa przykłady tekstów z rebootu, które mi uświadomiły jak tragiczne scenariusze można pisac:
-spray służący do otwierania przejść między wymiarami, jednym z jego składników jest sperma wiewiórek
-"Vergil" mówiący do "Dantego" "ale ja mam większego penisa"
Martius_GW - Z pewnością innym europejskim fanom starej serii się to nie podoba. Swoją drogą ciekawe jakie oburzenie musiało być w Japonii. Capcom już ma opinie sprzedawczyków. Niszczą coś dobrego, żeby upodobać się hamburgerowcą.
Na forach o serii już widziałem komentarze, że skoro reboot się komuś nie podoba to musi być weeaboo. Taa napewno takim jestem, skoro też lubię Warhammer40k, setting Iron Kingdoms i bardzo mi sie spodobały obie części Darksiders.
Jak dla mnie przez ten cały reboot Capcom nie zasługuje na miano sprzedawczyków, tylko idiotów. Może się zrehabilitują. oddanie marki w ręce Platinum Games moim zdaniem było by najlepszym wyjściem po tym jak już zobaczyłem tą abominację Ninja Theory. Marka nie jest już za stara, podczas robienie 4 podjęto kilka złych decyzji i pewnie wycięta część gry lub nie zdążyli jej dokończyć. Reboot? Kurdeee, Ninja Theory znowu pokazało, że nie potrafi zrobic ani dobrej gry ani scenariusza.
Może się zrehabilitują. oddanie marki w ręce Platinum Games moim zdaniem było by najlepszym wyjściem po tym jak już zobaczyłem tą abominację Ninja Theory
Zgadzam się Platinum ma na koncie Bayonettę, która wyszła im rewelacyjnie i komediowo. Oraz tworzy Metal Gear Rising: Revengeanc, które wygląda na świetnego i rewolucyjnego Slashera. Gdyby Metal wyszedł jeszcze na PC skopał by DmC dupsko.
no dante wygląda wreszcie normalnie bo w poprzednich częściach wyglądał jak homoseksualista,białe pedalskie włoski,a po za tym gra najlepsza z całej serii
Za to teraz wygląda jak emo ćpun.
js08 możesz mi wytłumaczyć po czym poznajesz jak wygląda homoseksualista? A co z lesbijką?
Tja najlepsza gra z serii, rozumiem, że już z torrenta sciągnieta i skończona na wszystkich poziomach trudności żeby to sprawdzic?
Nie rozumiem ludzi którzy tak najeżdzaja na tą gre nie grając jeszcze w nią. Gra jest na prawdę dobra i niczym nie ustępuje wcześniejszym częścią, a nawet mogę powiedzieć, że jest lepsza. I nie wiem czemu czepiacie się do nowego wyglądu Dantego, teraz wygląda jak normalny młody gość, to właśnie wcześniej ktoś się mógł czepiac, że wyglada jak homoseksualista z białymi włosami ale to tylko moje zdanie. Gdyby seria rozpoczęła się z krótkimi włosami głównego bohatera, a teraz by zmienili je na długie białe też byście sie czepiali i narzekali. Wprowadzono serii trochę świeżosci i dobrze. Ale jeżeli ktoś ocenia gre poprzez zmieniony image głównego bohatera tzn, że ocenia tylko "książke po okładce". Gra na prawdę jest świetna, wciagająca fabuła, system walki, wyglad i różnorodnosć przeciwników, klimat, muzyka, grafika i efekty. Zagrajcie najpierw a nie hejtujcie bezpodstawnie. Wiem co mówie bo juz trochę przeszedłem.
I nie wiem czemu czepiacie się do nowego wyglądu Dantego, teraz wygląda jak normalny młody gość, to właśnie wcześniej ktoś się mógł czepiac, że wyglada jak homoseksualista z białymi włosami, ale to tylko moje zdanie.
http://www.youtube.com/watch?v=hfrWchX5rAU
Nikt nic nie mówi o wyglądzie. wyżej odpisałem w żargonie, a wcześniej tak pisałem, bo byłem zły na sprzedawczyków z Capcom Od zagraniu w ten szajs porównuję go Slasher/Slasher. Wyrykujemy błędy na tle typu gry, a nie wyglądu. Znów historia jest od zera to tu też nie ma co porównywać.
ZAPRASZAM DO WĄTKU O SLASHERACH
https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=12520278&N=1
Gornikfree jakbyś nie wiedział gra jest robiona na podstawie anime a Dante ma wyglądać tak jak w 1,2,3 to wszystko było z anime nie mówię że ta część jest słaba ALE 5 NIE JEST NA PODSTAWIE ANIME !!!
Tak jasne to sobie zobacz daty premier wielki fanie DMC.
Sorry faktycznie pomyliło mi się ale w każdym razie ja wole starego Dantego.
Nie ma co się spierać, Stare Devil'y były hardkorowe, 4 wg mnie była taką 3 z lepszą grafiką, choć dla mnie 3 była pierwszą częścią którą grałem i jak na razie zdecydowanie najlepszą, na drugim miejscu jest nowy DmC, ponieważ to znaczny powiew świeżości, wariacja na temat Dantego, mi wygląd nie przeszkadzał a nawet przypadł do gustu, oczywiście Dante i tak najlepiej wygląda w 3 części. Dante w najnowszej odsłonie to połączenie Nero i Dantego z 4, plus dodanie większej mobilności bohatera. W mojej opinii zasłużone 9, bo jak na slaszery z którymi teraz mamy do czynienia ten prezentuje się nad wyraz dobrze.
Gdzie ten powiew swieżości? Każdy tytuł w marce wprowadzał coś nowego, dmd2 zalążek stylów, 3 style, 4 wszystkie style dostęne naraz to tylko te najbardziej oczywiste. Co daje reboot? Ograniczenia, kolorowych przeciwników których można zranić tylko jednym typem broni, łatwych bossów, mnóstwo błędów, niezbalansowane bronie, wulgarną historię która jest zlepikem plagiatów. Zabawny jest cichy patch który poprawia kilka elementów na które narzekali "hejterzy" - po prostu hipokryzja.
mam problem mam lagi pomocy moj komputer to geforce 9800gt,intel core duo 2 E7500,4gb ram
Gra wydaje się fajna,ale nowa postać średnio przypadła mi do gustu.Jeżeli ktoś uważa że Bohater z poprzedniej części wyglądał jak homoseksualista,to powinien się lekko puknąć,bo moim skromnym zdaniem to obecny Dante wygląda ja za przeproszeniem pedał.I nie podobają mi się bardzo wulgaryzmy wprowadzone do gry,psują cały klimat.
Gra niezłą tylko nowy bohater nie przypadł mi do gustu ale ogółem fajna 8/10
Gra jest zajebista sterowanie dobre a grafika naprawde niezła poprzednie czeńści były niezłe ale ta naprawde niezła i ta muzyka aż się chce rozwalać hordy tych poktacznych i słabo zrobionych demonów. 8.5/10
Świetna gra, podszedłem do niej z pewną niepewnością ale grało się naprawdę fajnie. Akcja szybko idzie do przodu a historia wciąga. 10+ za design, świetnie to wygląda, limbo fajnie przeplata się z rzeczywistością, już pierwsza walka w wesołym miasteczku pokazuje jak pomysłowi byli graficy. Dźwięk jest na najwyższym poziomie, muzyka pasuje do akcji, a etap z Lilith to miód dla oczu i uszu :) Walki są widowiskowe a zagadki w sam raz, jeśli ktoś lubi myszkować po kontach to znajdzie wiele ciekawych mini gier i bonusów :)
spoiler start
Vergil na pewno powróci w kolejnej części... będę czekał :D
spoiler stop
Gra jest świetna , Powiem szczerze dawno w taką gre nie grałem :) Specjalnie chcialem sie zarejestrowac i dac ocene 10 bo ta gra dała mi dużo frajdy z gry , ale zapomnialem ze kiedys sie juz tu rejestrowalem xD.
Tak czy innaczej gra jest mega , polecam :3
Bardzo dobra gra. Co prawda gorsza od Kolekcji HD ale nie taka zła jak ludzie piszą. Postać jest wkurzająca (wzorowana na typowych jankeskich młodych bohaterach kina) ale nie przeszkadza to w odbiorze gry.
Polecam każdemu fanowi slasherów (Dajcie jej szansę)