Neverwinter | PC
Jakby nie było ambitne przedsięwzięcie... Oby tylko tego nie zepsuli... Czekam z niecierpliwie i zacieram ręce !!!! Może powróci era Baldura... ehhhhh
Nie sądzę, ostatnie lata wypełnione są w większości rozczarowywaniami, gry robione na czas i pieniądz, nie jakość. Choć sam trzymam się nadziei że wyjdzie coś miodnego...
Nowy Neverwinter Nights zapowiada się ciekawie, chętnie zobaczę nową 4 edycję D&D w akcji :)
Mam tylko nadzieje, że wypadnie lepiej od Dragons Age'a (który jako D&D to totalna klapa) i od Neverwinter Nights 2 (w którym jakoś nie było tego wspaniałego klimatu z jedynki :P ) - oczywiście to tylko moje zdanie :)
No cóż pozostaje tylko czekać i mieć nadzieje, że era Baldur'ów, Icewind'eili i Never'ów powróci, trzymam mocno kciuki.
Nikodemsky, nie przesadzaj, był Drakensang, był Dragon Age, trochę wcześniej Wieźmin i NWN2 z dodatkami... Kiedyś też nie robili co 3 dni kultowych gier, przetrwały te najlepsze, jak Baldury czy Fallouty, a reszta gdzieś tam zaginęła. IMO Tak samo będzie z grami zrobionymi w ciągu ostatnich lat.
Co do gry- fany pomysł, kurcze, ostatnio jakoś nie interesuję się grami a tu widzę, że stare marki ciągle w obiegu i trzeba będzie zbierać kasę na nowy komputerek. Tylko z szybszym netem u mnie problem:/
Gra będzie bazowała na 4 edycji D&D, czyli zapowiada się sraka praptaka.
Pozostaje przy pierwszym NWN. ;]
No i jak zwykle okazało się, że to raczej zbyt piękne, żeby było prawdziwe. Właśnie ukazała się informacja, że zrobią z tej dobrze zapowiadającej się i interesującej produkcji, kolejne MMO. ehhhh Zapeszyłem :(
Kolejne nie wnoszące nic nowego do świata gier mmo, oparte na grindzie i questach 'upierdol 10 wilkow i zbierz 20 kamieni'
Neverwinter MMO? Pogłupieli czy jak?
Jeżeli będzie to przypominac D&D online, to może byc ciekawą alternatywą dla "normalnych MMO ;)
To jest nawiązanie do Neverwinter Nights czy nie? Ogólnie i tak nie przebiją jedynki,najlepsza : )
Według mnie niech robią grę ale niech zmienią nazwę miasta, miejsc i sam tytuł gry bo robienie MMO z RPG nigdy się dobrze nie kończy więc niech zmienią te nazwy żeby nie zhańbić zajebistego Neverwinter Nights
Ślepota czy co? Ta gra to NEVERWINTER a nie NEVERWINTER NIGHTS! To dwie różne serie!
W związku że nadal nie doświadczylismy zalewu hajpu na ta przepiękną grę na GOLu - a wymieniono ją w nowym Fleszu, a jak widać w wątku nie ma zbyt wielu informacji, postanowiłem poświecić swój czas by wam przybliżyć rozliczne atrakcje które zaoferuje nam Neverwinter MMO
- będzie ono oparte na 4 edycji D&D, edycji tak żałosnej że wielu graczy znienawidziło i porzuciło system (cała reszta została przy 3.5, lol). Edycja ta wydana w połowi 2008 już jest wypierana przez ed. 5 (taka 3+3.5 trwała przez 8 lat)
ALE
nie macie się co martwić bo Perfect World Entertainent, czyli wydawca Neverwinter zapowiedział że ma w nosie zasady papierowe i gra będzie nimi "inspirowana". Tak to znaczy koniec z zgodnością z systemem (eee, hura?)
-dostępne będzie wiele charakterów do customizacji postaci
Dla przykładu w 4 edycji są następujące charaktery
Lawful Good
Good
Evil
Chaotic Evil
Unaligned - to nie jest stary neutralny, to taki nieokreślony którego wszyscy pozostali tłuka
Jakie dostępne są w Neverwinter?
Otóż żadne, hahaha :D
- Będzie dostępna oszałamiająca ilość klas: Warrior, Wizard, Cleric, Rogue
Czyli 4.
Natomiast nie będzie można mieszać tych klas. Czemu nie? Bo nie!
Każda klasa ma tez dodatkowo chyba po 4 profesje specjalistyczne tak wiec jest np. Control Wizard i War Wizard
-dostępna będzie powalająca ilość skilli: w pięknej liczbie 7. W sam raz dla średnio ogarniętej małpy.
Przy czym 2 skille At-will powers są używane jako główne ataki - i podpięte pod lewy+prawy klawisz myszy, a główny MEGA skill tzw Daily power dostępny jest po naładowaniu kryształu -np walką, leczeniem czy innym działaniem (złodzieje pewnie skradaniem lub rozbrajaniem pułapek?)
Podsumowując ten punkt - tak właściwie to walka nie prezentuje sie jak z MMO tylko jak z slashera na konsole.
btw czarów jako takich oczywiście nie ma - zamiast czarów są właśnie te Powers których możesz mieć 7
-do drużyny możesz wziąść: nie 12, nie 24 a całych 4 innych towarzyszy!. W trosce o bezpieczeństwo użytkowników którzy nieraz gubili się w tłumie w czasie rajdów (w innych MMO) drużynę zredukowano do 5 postaci MAX
Btw w Neverwinter nie ma Raidów, więc i tak nie potrzebujecie większej druzyny, right?
-odnośnie settingu to w Neverwinter w 4 edycji swiat przetrwał planarna katastrofę,Spellplague- między innymi spowodowała ona śmierć bogini magii Mystry, i dzieje się jakieś 100 lat po edycji 3. Wiec jeśli myślicie że odwiedzicie znane terytoria to sorry- zła gra. Akcja dzieje się w Newerwinter i okolicach - połowa terenu jest otwartym swiatem a połowa to instancje
-PvP tylko na arenach
W końcu:
- gra ma być darmowa, ma nie być planów subskrypcji, ma nie być kupowania modułów.
Co jest?
Można właśnie zakupić tzw cyfrowe Founders Packi za 20$, 60$ i 200$
Oznacza to że Neverwinter jest najdroższa w historii darmowa grą F2P.
Btw za 200$ nie dostaniesz nawet konta lifetime (bo go nie ma)
A co dostaniesz no rese drowów i pantere zebyś mógł poczuć się bardziej Drizztowato od Drizzta
W sumie to wycofali na razie te packi z powodu " pewnych błędów"
http://kotaku.com/5979599/neverwinter-beta-weekends-dated-and-for-200-you-can-play-drizzt
Że co? Że jestem hejterem i wszystko wyssałem z palca?
Sorry kids wszystko możecie przeczytać w FAQ
http://nw-forum.perfectworld.com/showthread.php?5211-Neverwinter-Online-New-Users-FAQ
Czyli wygląda na to, że stałe światy zbudowane na starym edytorze NWN 2 prezentują się ciekawiej ...
Hej witajcie to znowu ja :D
Być może po po przednim wpisie nabraliście wrażenia że jednak jestem hejterem?
Tak naprawdę to jestem harkorowym D&D nerdem, rozczarowanym piętrowymi uproszczeniami w Neverwinter :(
Tym razem chciałbym podrzucić kilka filmików
Na początek 3 trailery tworzące razem wstępną historię
nie wiedzieć czemu na GOLu jest tylko część 3 (btw Redakcjo -zamieńcie wasz filmik z linkowanym tu - bo w obecnym są dołączone upierdliwe niemieckie napisy :p )
http://www.youtube.com/watch?v=BS-w9tj8njQ
http://www.youtube.com/watch?v=lhIJXvGs5Sk
http://www.youtube.com/watch?v=ARD3fGWElh4
taka notka - na filmikach można obejrzeć armię nieumarłych dowodzoną przez Liczą Królową Valindre + jej drakolicha którzy oblegają New Neverwinter (zwróćcie uwagę na latające wyspy - to jest efekt planarnej katastrofy, o której pisałem wcześniej)
I najważniejsze
2 godzinny stream z gry! świeżo od ekipy MMORPGcom
Włączając: customizację (można rolować statsy! - ale za to nie ma featów ani skilli :( )
Poczatkowa customizacja generalnie leży i kwiczy
Wygląd Ui, mountów, wybór zwierzątek towarzyszy
kilka instancji - pod koniec jest wysoko-lewelowa
Zapraszam do oglądania
http://www.youtube.com/watch?v=X_ERazhGrMI&feature=player_embedded
Po obejrzeniu streama zapowiada się jak połączenie SWtOR z Terą, zobaczy się co z fabułą. I czy F2P nie zamieni się w P2W. Oraz ile będzie trzeba grindować.
A nie wie ktoś czy będzie można w dniu premiery kupić gierkę w wersji pudełkowej?, przeglądałem różne pre-order w sklepach i na razie cisza :/
Ta gra może być genialna albo przeciętna słaba być nie może ponieważ jest na D&D
Anarchi to co, że jest D&D? Jaki był D&D Online w dniu premiery? Bardzo słaby, wręcz beznadziejny. Ale spokojnie, Neverwinter zapowiada się na bardzo fajną grę (stwierdzenie po zagraniu w beta weekend #3). Kurde, ile bym dał, aby taki system walki miał starty Neverwinter Nights / Neverwinter Nights 2 :/
Btw.
A takich D&D nerdów proponuję nie słuchać :P Niech zostaną przy swoich książkach i kostkach... A granie w prawdziwe gry niech pozostawią komputerowym graczom nerdom.
Skad moge wziac klucz do bety?
Jesteś zainteresowany/a grą Neverwinter? My również!
Dlatego pod szyldem Steel and Magic zamierzamy stworzyć polską gildię RPG. Jeśli uważasz, że to dobry pomysł, odwiedź nasze forum na www.steelandmagic.pl i sprawdź czy nasza luźna i otwarta atmosfera to coś dla Ciebie.
Szykuje się fajny RPG online :D.
jakby to bylo po polsku ale napewno nie bedzie, chociaz gra przynajmniej ze srcreenow i gameplayow wyglada spko
UP Oglądałem gameplaye, te z TVGRY jak i u ludzi którzy mają dostęp do bety to gra zapowiada się genialnie, do tego uniwersum D&D i magia normalnie, mam nadzieję tylko że mikropłatności nie będą tak nadgorliwe że zabiją klimat i magie gry.
Mam tylko nadzieje że nie zdemolują tego cashshopem przesadzonym : ) . Ktoś kto grał w gw2 może dokopał się do wcześniejszych bet NW i może się wypowiedzieć co do systemu walki w tych grach w jakimś porównaniu . Mi osobiście guildwarswowy przypadł poza tą mocno ograniczoną liczbą uników . Jestem ciekaw jak odczuwa się to w NW.(:
W moim przekonaniu Cryptic ma najmniej inwazyjne systemy F2P. Star Trek Online może być absolutnie najdoskonalszym przykładem tego jak zrobić, utrzymywać i rozwijać grę F2P. Jeśli Neverwinter będzie podobnie robione (a raczej będzie), to przed nami bardzo smakowity kąsek :).
Jestem po dwóch dniach grania i jak na razie jestem bardzo bardzo miło zaskoczony. Spodziewiałem się prostej gry webowej a dostałem rasowe MMORPG. Gra zdecydowanie rozwija się podczas grania.
a jak z wymaganiami sprzetowymi, teoretycznie spelniam wymagania minimalne i tez te wymagania zalecane, moze powiedz czy gra woli chodzic plynnie czy chrupac , przycinac zwieszac, ogladalem streamy na twitchu i wydaje sie spoko ale strimy to pewnie nie to co granie.
uahaha zrobili odliczanie a i tak launcher nie dziala! :D Miliony zawiedzionych graczy przed komputrami ;p
Czego się spodziewałeś? Start lub początek open bety każdego większego mmo tak wygląda.
Soul -> Możesz opowiedzieć jak wygląda sprawa questów? Questy typu zabij 10 dzików, czy coś ambitniejszego, a'la questy z GW2?
Czy ja wiem czy dokładnie tak... Z reguły są problemy z logowaniem, wyrzuca co chwila etc, a tu porostu nie działa.
maciejkami a w gw2 to gdzie miales ambitniejsze questy? też duża większość sprowadzała sie do klepania mobów na ilości i zbieraniu jakiś pierdół
takie spostrzeżenie, może komuś się przyda - klient direct download wysycił mi po chwili całe pasmo na upload bo to jest klient p2p wiec przerzuciłem się na torrent download bo tam mogę sobie ustawić ograniczenia w programie :]
maciejkami hahaha, sorry, mam i gram w GW2, ale nie widziałem tam ambitniejszych questów od "idź i zabij 100 mobków" bądź "idź i zbierz 100 roślinek".
co wam lanczer nie dziala ja zaczalem grac o 17:34 naszego czasu a zadnych funder pakow nie mialem kupionych, ale o 22 godziny wszyscy mieli tak ogromne lagi ze w koncu tworcy gry postanowili wylaczyc serwery i poszlem spac :D co do gry to jest mocno instancjonowana w kazdym prawie miejscu, swiat jest instacjonowany, lokacje, dungeony, questy, a nawet gdy wejdziemy do jakiejs hatki jest ona instacjowana to troche obniza poziom imersji w gre, gra chodzi w miare plynnie oczywiscie poza miastem bo w nim klatki leca mi na leb na szyje z 80 na max detalach poza miastem do 17 w miescie, celowniczek nie wiem po co jest nawet jak jestem odwrocony to moja postac odwraca sie sama w strone najblizszego przeciwnika i go atakuje, system walki przypomina jakas konsolowa bijatyke, ale za to starcia z bosami sa przyjemne wiec to akurat na plus,
5933 w kolejce po zrobieniu postaci :/
Zapłać 200$ to będziesz pierwszy... Pograłem dzisiaj z 2h, porobiłem trochę questów i sam nie wiem co o tym myśleć. Fajnie się walczy, wszystkie zadanie to takie mini dungeony, ale jakaś taka rutyna się wkrada, bo misje nie są zbyt wyszukane. Przynajmniej ja nie widzę nic epickiego w szukaniu złodzieji korony... Orientuje się ktoś czy mapa świata to tylko ten skrawek - miasto + te sciężki tam jakieś śnieżne góry, las, statek piracki etc?
Jak te kolejki tak zawsze mają być to ja odpadam z tej gry :P
i kolejne czekanie... wczoraj bo log server nie dzialal, dzisiaj kolejki po 6k, a teraz maintance.. ja rozumie, zeto beta ale to przegiecie. nie mam czasu zeby caly dzien siedziec przed kompem i czekac az jasni panowie z PWE (>.<) racza uruchomic gre, zebym se z godzinke pogral..
nie
Już wszystko działa, zwiększyli też chyba cap serwerów bo już nie ma kolejek po 14k
Dwa pytanka dla zorientowanych, a nawet trzy :)
1. Czy zwoje identyfikacji idzie gdzieś dostać kupić (za srebro i miedziaki)? Bo na razie znalazłem ich troszku, ale ciągle ich brak ;>
2. Jest tutaj coś takiego jak kufer / przechowalnia, na nadmiar żelastwa? :)
3. Grając w coopa trzeba łapać te same questy (po kolei podchodzić do zleceniodawcy i aktywować danego questa) czy wystarczy, że jedna z osób aktywuje takowego? Np. taki quest z koroną, czy jeżeli gramy go w dwóch, to będą dwie korony? ;D Czy będzie jedna, a quest zaliczy się obu postaciom?
Sorki za lamerkę, to mój pierwszy raz z MMO ;D
Dzięki za odpowiedzi i Pozdrawiam!
Świetna gra polecam 10/10 mam 17lvl nick Buszek serwer Dragon jak by jakas gildia powstała poprosze inva:)
tytul na chwile obecna zdecydowanie nie grywalny, masa bugow. Zapraszam za 2 miesiace, wtedy owszem bo potencjal jest.
Bardzo dobra gra, grając czuje się jakbym grał w zwykłego rpg'a (co jakiś czas z przyzwyczajenia chce przed dużą walką zrobić quicksave :) ) . Świetna sprawa to instancjonowanie części questów, które możesz wykonywać samodzielnie bądź w grupie i nie spotykasz wtedy innych graczy. Jako, że gra jest w fazie otwartych beta testów to bugi zdarzyć się mogą ale nie przeszkadzają w grze. Zdecydowanie polecam
hmmm a co z wersja polską ??? Bo na gry-online pisze że są polskie napisy ale tak na prawdę w grze są tylko 3 języki do wyboru. Przypuszczam że po premierze pojawi się polska wersja.
czytaj ze zrozumieniem "Neverwinter otrzyma polską wersję językową – premiera latem 2013 roku".
maroog masa błędów??? Chciałbym, aby każde mmo, które wychodzi(*1) w dniu premiery miało TYLKO tyle błędów(*2), co Neverwinter.
*1 Przecież to open BETA, wiesz co to znaczy BETA? Fakt, można by podyskutować czy jakakolwiek gra mmo, wyszła kiedykolwiek z fazy testów.
*2 Mam 34 poziom i tak naprawdę nie trafiłem na żaden błąd. Oj, sorry jeden - jak wsiadam na mounta to mi płaszcz prawie głowę zasłania :D
ta gra bedzie za drmo? tzn chodzi mi o klient gry, czy trzeba bedzie kupic?
LoveFist
Q: How much will Neverwinter cost? Will there be a subscription required?
Neverwinter will be a free-to-play game. There will be no cost for the client, and no subscription fee will be required.
Czyli darmowa, a jest cash-shop, zreszta juz teraz sa packi od 20 $ do 200$,
TobiAlex
Levele tak szybko leca czy duzo teraz grasz?, bo 34 w pare dni (mniej niz tydzien?) to miare duzo/szybko.
Gra ma jakies zabezpieczenie antycheatowe od zewnetrznej firmy? Bo Rusty hearts ma xtrap, ktory strasznie sie gryzie z antywirusem, ze sie nie da gry odpalic:/
I nie wiem kto odpowiada finansowo za tego "NWN" czy PWE czy ktoś inny, ale w Rusty hearts dostep do pewnych klasy/postaci byl za kase(ZEN) lub zloto od innych graczy, ale ostatnio sa za darmo. Wiec moze za kilka lat(max 3;)
drowy beda free albo za like na facebooku.
@39
Głupi jesteś po prostu albo próbujesz z innych głupich zrobić. Nawet w lokacjach startowych questy są bardzo zróżnicowane. "Idź i zabij/zbierz" to zdecydowana mniejszość tego co trzeba/można robić. Wyszedłeś w ogóle z miasta startowego? ;-)
@Tomeis
Wiesz co, szybko się leveluje, co dla mnie jest wadą.
@HumanGhost
Sam jesteś głupi. Zacząć trzeba od tego, że w GW2 nie ma questów. Tak, pewnie, oprócz zabij 30 wilków, zbierz 100 kul śniegowych, wystrasz 20 króliczków, zabij 100 pędzących bawołów... masz story. A tak masz jak w każdym innym mmo, więc nie pier.... głupot.
Trochę się zawiodłem na tej grze. Wiem, że jest to wersja beta, ale nie chodzi mi o kolejki.
1. Grafika - ma tam jakiś swój urok, ale w tej chwili to norma we F2P. Aion, który ma już prawie 4 lata ma lepszą moim zdaniem. Z taką Terą nie ma co porównywać. Porobiłem kilka misji po wejściu do miasta i się poddałem. Nawet na najniższych spikselizowanych detalach zacina się w kontakcie z innymi graczami. Potrzebna jakaś optymalizacja albo przełącznik wyświetlania postaci bez zmieniania odległości wyświetlania (znowu Aion).
2. Kreacja postaci - niby dość obszerna, ale jakoś nie zauważyłem żadnego odniesienia do backstory w samej grze, bardziej chyba zostaje w wyobraźni gracza ;d. Bawiłem się trochę suwaczkami do twarzy, ale też zbytniej różnicy to nie daje. No i przy tym stylu graficznym wcale jakoś nie chce się siedzieć w kreatorze kilku godzin. No a po tym wszystkim nie czuję nawet swobody oglądania postaci. Pozoomować i pobawić się kamerką można się tylko w trybie screena. WTF?
3. Voiceover - z tego co zauważyłem to każdego questa postaci mają pełny dubbing. Doceniam starania, ale to jest MMO. Sam grając w RPGi czytam sobie leksykony i czasem poboczne questy zbierając achievki, ale jak ktoś chce zrobić zadanko na szybko to te głosy są na dłuższą metę wkurwiające i nie wiem czemu nie wyłączają się automatycznie po zamknięciu okna dialogu. Jestem zwolennikiem klasycznej wersji, czyli jedno zdanko na powitanie i pożegnanie i NPC siedzi cicho chyba, że to cutscenka.
4. Sam Neverwinter - wykorzystanie świata gry RPG jako podłoża do MMO przypomina mi Elder Scrollsy. Różnica jest taka, że Skyrim jest wciąż jest na topie odświeżany DLCkami i modami a Neverwintera już prawie w ogóle nie pamiętam. Jakiś singielek przed nią mógłby nieźle podjarać graczy. Jeśli chodzi o uniwersum, to w ciemno zagrałbym w MMO z Dragon Age albo Mass Effecta.
Przepraszam, że tak marudzę. Wymieniam tylko wady jakie widzę, system walki jest spoko, minidungeony też mają swój urok. Spędziłem 3 lata w Aionie, kilka miechów w Terze i widziałem różne sieciówki. Trzeba zrobić naprawdę arcydzieło, żebym powrócił do gatunku. Na razie moja ocena waha się koło 7. Mam nadzieję, że zrobią jakąś optymalizację lub chociaż wybór kanału.
Inc44 nic dodac nic ując, dobrze to wszystko opisałeś. Mam podobne odczucia co do gry, a grałem dłużej od Ciebie
A ja się totalnie i zupełnie nie zgadzam. I właśnie mi się wydaje, że teoretycznie wiesz, że to jest beta, a wytykasz jakieś drobiazgi, które w twojej opinii są wadami - bo w mojej nie są.
1. Taki poziom grafiki to nie jest przypadek i jest świetnym pomysłem. Jest odpowiednia do MMO - nie jest piękna, ale jest naprawdę ładna i ma swój urok. PO OPTYMALIZACJI powinno być bardzo dobrze (teraz mamy nie dość, że betę to jeszcze open, więc nie wiadomo czy lagi w miastach wynikają z tłoku w jednej "instacji" czy z grafiki..). U mnie wszystko śmiga ok. Ja lagi w mieście mam małe, spadki może do 25-30 fps, które nie są uciążliwe - a Ty wytykasz lagi w mieście...niektóre gry po wydaniu mają gorszą optymalizację od Neverwintera o statusie bety.
2. Jeśli Ty nie widzisz zbytnich różnic to ja bardzo współczuję, może pora się udać do okulisty? Ja w każdej opcji widziałem efekty, jedne suwaki robią więcej, inne mniej (z tym że niektóre z nich odpowiadają za DETALE twarzy np. więc zmiany są delikatne). Mi nie przeszkadzało, natomiast oglądałem streama takiej dziewczyny z Neverwintera i jej tworzenie postaci sprawiło wiele frajdy - szczególnie , że próbowała zrobić odpowiednik siebie.
3. To nie jest MMO, to jest MMORPG. Podgatunek gier RPG (przedrostek oznacza podgatunek).
Przeszkadza Ci to, co jest olbrzymią zaletą gry - że pośród masy MMO, które polegaja na no-liferskim grindzie i średnio-słabo zbalansowanym PvP Neverwinter się wyróżnia.
Próbują wpleść nieco fabuły, i dubbing pewnie ma służyć temu, żeby tacy gracze jak ja mogli sobie siąść w fotelu i posłuchać i próbować się zagłębić nieco w to. Taka jest rola narratora, tekst pisany musi być genialnie napisany żeby wciągnąć widza - jak książka. Tekst mówiony, z porządnym voice'actingiem nie musi być aż tak epicki, żeby zainteresować. W Neverwinter nie jest z tym rewelacyjnie jak na razie , ale idą w dobrą stronę.
Jeśli liczysz na to, że questy będą polegać na "Next -> Next" to takich MMO jest 90%, po prostu zmień grę.
Sam grając w RPGi czytam sobie leksykony i czasem poboczne questy zbierając achievki, ale jak ktoś chce zrobić zadanko na szybko
- Pobocznych questów w grach RPG, o ile są one ciekawie zrobione (np. w Wiedźminie 2) nie robi się dla "acziwków", tylko po to, żeby bardziej wciągnąć się w świat gry, spędzić więcej czasu, poznać nowe lokacje, porozmawiać z nowymi postaciami...
- Jak chcesz zrobić "zadanko na szybko" to chyba pomyliłeś typ gier. W prawdziwych RPG nikomu nie zależy na tym , żeby zrobić coś "na szybko", tylko na tym, żeby to co robimy było ciekawe.
4. To, że nie pamiętasz Neverwintera również jest bardzo dziwne. Singiel wprawdzie nie był porywający, ale poprawny - po prostu standardowa historia, chociaż były pewne zwroty akcji i gra miała lepszą fabułę (mimo , że na tamte czasy średnią) niż 99% obecnych "rpg". Jedno z pierwszych (przynajmniej wśórd tych popularnych serii) w 3D.
Ale tez jedno z najlepszych rpg do gry online (genialne moduły do gry sieciowej, do tej pory ludzie grają. o czymś to świadczy).
Wyżej cenisz uniwersum z ME i Dragon Age niż Forgotten Realms? (Eye of the Beholder, Baldur's Gaty, Icewind Dale Neverwinter, Pool of Radiance)... Nie będę wspominał o papierowych podręcznikach, które czytając człowiek jest zachwycony głębią tego świata, jego bogactwem i to, ile pracy ktoś włożył w stworzenie tego arcydzieła.
Podsumowując - mam nadzieję, że gra po prostu będzie ewoluować, że nie wywrócą tego wszystkiego do góry nogami i nie zrobią kolejnego Aiona (w którego nikt prawie nie gra) albo Tery, w której obok normalnych graczy (tacy są wszędzie) niestety spotykam masę grindziarskich dzieci, które znalazły w końcu Tibię w 3D..
Ktoś wie na którym serwerze jest najwięcej Polaków i który jest najbliżej Polski ?
Kambi-> docelowo ma byc 1 serwer wiec za duzej roznicy niema, bo po okresie przejsciowym wszyscy wyladuja na tym samym, teraz poprostu zrobili 3 zeby od nawalu ludzi nie pierdolnelo wszystko na zawal :)
btw. Chyba najlepszy H&S jaki wyszedl ostatnio :)
AloneInTheDark - Co do drobiazgów pasuje mi tu przysłowie "grosz do grosza...". Potrafię większą wagę przykuć do jakiegoś braku w interfejsie niż powiedzmy lokacji, przy której designer spędził kilka dni. Achievki i czytanie questów źle sformułowałem, chodziło mi bardziej o zainteresowanie się sidequestami i wyciśnięcie z gry ile się da ;d. Cóż z wymienionych światów już bardziej Gothic mi w pamięć zapadł. Stawiam chyba kreację postaci niezależnych ponad sam świat nawet jeśli taki Bioware robi zwyczajny skok na kasę. Nie chcę się spierać, każdy ma swoje zdanie.
Świat jest akurat nudnawy, nie mam parcia żeby go explorować, bardziej mnie ciśnie do przodu chęć ulepszania postaci. Zatem pytanie, co mnie skłoni do gry na 60lvl
Ile zajmuje klient do pobranie?
@59
Zwał jak zwał - questy, misje, eventy. Wiadomo o co chodzi. Jeśli dla Ciebie są tam tylko takie rzeczy do roboty o jakich napisałeś to na pewno powinieneś już opuścić miasto startowe. ;-D
Chociaż właściwie nie wiem czy po angielsku cokolwiek rozumiesz. Bo w takim przypadku to faktycznie może Ci się wydawać, że zadania są tylko typu "idź/zabij". Dal twojej wiadomości - są bardziej zróżnicowane niż w omawianym tu Neverwinter, gdzie właściwie nie ma za dużej różnorodności. Wieje nudą po prostu. Brak motywacji do eksploracji świata, brak satysfakcjonującej walki (zbyt łatwa), wszechobecna brzydota. Wiem, że to beta, ale twórcy chyba powinni się postarać bardziej graczy zachęcić. A tu bida aż piszczy.
nooo wreszcie udało mi się zalogować, ruszyło dopiero na proxy US bo na EU ciągle jakis błąd połączenia
HumanGhost stul ten pysk i wynocha lekcje odrabiać
Spędziłem dzis z grą kilka godzin i z całego serca mogę ją polecić. Klimat pasuje do poprzednich części jak i do całego uniwersum, gra się przyjemnie, grafika jest miła dla oka
drawed
Hehe już nie pamiętam kiedy ostatnio odrabiałem lekcje. ;-)
Póki co gra nie zachwyca i nawet nie przyciąga na dłużej. Może się to zmieni, może nie. Ale na razie rewelacji nie ma. Kolejny przeciętniak jakich dziesiątki w sieci.
Troche jakbym grał w singleplayer sie czuje. Nie robie zadnych party, wszystko robie sam.
Boli item shop. Bo wypadaja skrzynki, to musisz miec klucze z is. Kamyków do enchantu mam z 6 a nie mam wardów czy jakos tak by enchantować.
także gra ma mega potencjał. A najwiekszy z nich to mozliwosc tworzenia questów przez graczy. Teraz tylko rozbudowanie uzbrojenia, wyglądu tegoż itp.
Gra nie jest jakaś fenomenalna. Chyba bardziej mnie przyciąga sentymentem. Pierwsza gra mmorpg w której nie zwracam uwagi na wiele nużacych i niedopracowanych detali bo mi sie sentyment włącza.
Neverwinter będzie w wersji polskiej - i tak będę grał w wersję angielską, ale miłe to ze strony PWE :).
--->>> Jaalboja , wardy sa tylko po to, zeby jak składasz 4 kamyki w jeden o poziom wyższy, zabezpieczały cie przed negatywnym wynikiem transmutacji (dla kamyków Rank 1 jest to tylko 5%), mozesz jedenak ryzykowac i nie uzywac wardów, a zeby enchantowac przedmiot wystarczy że włozysz enchant w gniazdo w przedmiocie, ja dla mnie gra jest bardzo dobra mozesz grac solo i grupie, rozne opcje i foundry dla zabicia nudy
Witam, może mógłby ktoś mi pomóc. Mianowicie, gra co jakiś czas mi się ścina, co ok 5 sekund. Myślałem że może mam za słabego kompa ale ustawiłem render i grafike w grze prawie na maksa i jest to samo co jak ustawie obydwa te parametry na minimum. Połączenie internetowe mam dobre, przy czym mój brat gdy gra na stacjonarce nie ma takiego problemu. Dodam że stacjonarka ma troche gorsze parametry niż mój laptop a tam moge grać bez tego problemu za to u siebie już mnie to troche irytuje. Znacie jakieś rozwiązanie tego problemu?
Ja co prawda jeszcze nigdy nie grałem w żadne MMO, bo nie lubię tego typu gier ale, że gra ukaże się z PL dubbingiem to aż z ciekawości zagram. Bo jak dla mnie granie w takie gatunki gier po Angielsku to aż uszy więdną tak samo się tyczy gier przygodowych dlatego rzadko je teraz nabywam. Więc wielkie brawa dla Perfect WE.
@Andre25, nawet nie wiesz ile tracisz czekając na gry z polskim dubbingiem. Gothic i Skyrim po polsku mi pasowały, nowy Tomb Raider też, ale np. w Mass Effekcie polski dubbing według mnie to dno przy oryginalnym. Gdzieś czytałem, że aktorzy nawet nie widzieli zbytnio swoich postaci. Wiadomo jak to z dystrybucją, aby szybko i na odpierdol. Nie chce sobie nawet wyobrażać Bioshocka Infinite po polsku. To byłby wręcz gwałt na tej grze. Nie mogę też wyobrazić sobie Ezio z AC mówiącego po polsku z włoskim akcentem xD. Dla mnie lepszy jest oryginalny dubbing, robiony dokładnie w toku produkcji, z emocjami i wczuciem się w graną postać, a nie czytanie z kartki jak leci.
Sorry za offtop, ale logika "jak będzie dubbing to zagram" mnie rozwaliła...
Witam. Twórcy dużo mówili o częstych walkach o zamki i miasta. Czy naprawdę tak jest? W SW:TOR miały być walki o planety, no ale gó*nianie to wyszło.
Imrahil8888: powiem tak: jestem obecnie na 33 levelu i niczego takiego nie widziałem podczas gry. Nie wiem, specjalnie nie szukałem, bo nie miałem pojęcia, że coś takiego ma być, ale samo w oczy też nie wpadło, a wydaje mi się, że już trochę grę poznałem...
Szkoda. Zaczęłem grać w SW:TOR gdzie walki o wieże i planety miały być ale wyszło jak wyszło. Nie pozostaje mi nic poza czekaniem na TES i KUF2
Gram w tą grę i jest rewelacyjna. Polecam każdemu kto lubi dobre hack`n`slash`e :] Gra się naprawdę przyjemnie.
Co do walk o zamki i miasta to póki co nie ma czegoś takiego w grze. Ja mam 31 lvl i jedyny tryb pvp dostępny dla mnie w aktualnej wersji BETA to tryb 'dominion' jeżeli się nie mylę. Podejrzewam, że z czasem wszystko się pojawi.
To jest jedna z nielicznych gier MMORPG, które mnie tak wciągnęły. Żeby wymiatać wcale nie trzeba wydawać kupę kasy na jakieś 'specjalne itemki' tylko wystarczy opanować skille swojej postaci :)
Gorąco polecam tą grę ! :]
No ale ile zajmuje klient do pobrania??? :P
3o wzesnia to ona wychodzi a bety testy sa juz teraz co za ifo omg
Neverwinter wychodzi latem 2013 roku :) Wrzesień to pomyłka Gry-Online
Ja znalazłem najlepszą stronę o tej grze póki co - [link]
[link]
[link]
@Inc44, akurat do gier fantasy polski dubbing wypada bardzo dobrze. W Mass Effect 3 dużo angielskich głosów jest o wiele lepszych niż polskich, ale też większa część słabsza albo i ta sama w polskiej wersji (Joker, Człowiek Iluzja i kroganie to dno po angielsku. Tali, Garrus, Mordin tak samo po angielsku jak i po polsku,a nawet czasem lepiej. Shepardy natomiast po polsku słabo. EDI angielska rewelacja itd.) Neverwinter natomiast wyłącznie zawsze miało tylko wersję pełną polską i niech tak lepiej zostanie.
Pierwsza część Neverwinter Nights, wraz z dodatkami, to w mojej ocenie bodaj najpiękniejsza komputerowa przygoda początku XXI wieku. Magiczna oprawa graficzna, klimatyczne udźwiękowienie, nowe zasady Dungeons & Dragons, kapitalnie przedstawione realia Zapomnianych Krain - wszystkie trzy kampanie przeszedłem praktycznie za jednym zamachem, co naprawdę rzadko mi się zdarza. Niestety nie miałem jeszcze okazji zagrać w część drugą - ta od niedawna czeka na półce na swoją kolej :)
O osadzonej w mieście Neverwinter produkcji typu MMORPG słyszałem wcześniej stosunkowo wiele. Pamiętam, że przy okazji zeszłorocznych beta testów Torchlighta II nieco zaskoczył mnie fakt wykupienia w 2010 roku twórców tegoż tytułu, Runic Games, przez Perfect Worlda - chińskiego potentata produkcji typu free-to-play. Owy wydawca dość intensywnie wówczas informował o toczących się pełną parą pracach nad Neverwinterem, sieciowym RPG przygotowywanym przez utalentowany zespół z amerykańskiego Cryptic Studios. Fakt ten odebrałem raczej jako ciekawostkę, rzadko zdarza mi się bowiem grywać w tytuły nowe bądź produkcje z gatunku MMORPG. Gdy jednak dotarły do mnie informacje o oficjalnej polonizacji Neverwintera (co w przypadku tego typu gier nie jest zjawiskiem powszechnym) i rozpoczynających się właśnie otwartych testach, poczułem patriotyczny obowiązek zmieszany z wewnętrznym pragnieniem zapoznania się z tym wynalazkiem. Nie zapoznając się ze sprawą wcześniej spodziewałem się zwykłego, klasycznego sieciowego RPG, mocno eksploatującego potencjał tytułowego miasta - Klejnotu Północy.
A co de facto otrzymałem?
Już pierwsze kroki mojego kleryka poziomu pierwszego uzmysłowiły mi, że autorzy poszli zupełnie inną ścieżką. To tak naprawdę zręcznościowe RPG z kamerą przytwierdzoną do punktu za plecami bohatera, stawiająca na szybką akcję i efektowne potyczki. Amerykański styl widać już na etapie tworzenia postaci - pełna dramaturgii oprawa muzyczna, groźne, potężnie zbudowane i umięśnione sylwetki postaci, następnie kinowy, efektowny wstępniak silnie przemawiają do wyobraźni i skutecznie wkręcają świeżo upieczonego gracza w świat przedstawiony.
Miło zaskoczyła mnie mechanika walki. Jest odpowiednio wyważona, wymaga nieco refleksu i spostrzegawczości, ale nie na tyle, aby budzić frustrację wynikającą z typowych dla MMORPG przypadłości związanych z niedoskonałym łączem czy chwilowymi spadkami płynności. Mocno zszokowała mnie za to paleta dostępnych umiejętności postaci, która w niczym nie przywodziła na myśl wcześniejszych edycji Dungeons & Dragons. W ogóle zmiany wprowadzone w czwartej edycji D&D, tutaj dodatkowo wzmocnione radosną twórczością deweloperów, wywracają do góry nogami wyobrażenia o tym, jak można zrobić grę RPG opartą na tym klasycznym bądź co bądź systemie. W Neverwinter zasady są bardzo nowoczesne, skrajnie praktyczne, niemalże od początku do końca przemyślane pod kątem specyfiki zręcznościowej gry komputerowej. Gracze pamiętający czasy Trak0 czy liczby ataków na turę mogą zagrać w Neverwinter chociażby po to, aby zobaczyć jak daleką drogę przez te lata przebyły komputerowe adaptacje papierowych RPG.
Twórcy nie zmarnowali udanego systemu walki i umiejętnie posklejali go elementami sprawdzonymi dla gatunku gier RPG, niekoniecznie online. Lwią część przygód przeżywamy w instacjonowanych specjalnie dla nas lochach, wyposażonych w liczne pułapki, historyczne artefakty, skrzyneczki ze skarbami czy obiekty specjalnego przeznaczenia. Te ostatnie są ciekawe - każda z klas postaci dysponuje charakterystyczną dla siebie umiejętnością, która pozwala jej badać obiekty konkretnego typu (np. religijne, złodziejskie, wiedzy tajemnej). Inne profesje również mogą spróbować swoich sił, ale muszą wcześniej nabyć specjalny ekwipunek oraz zaakceptować fakt, że nie zawsze operacja się powiedzie. Pomysł prosty w swych założeniach i jednocześnie skutecznie motywujący gracza do uważniejszego przemierzania podziemi. Warto odnotować także licznie występujące tekstowe opisy i podania związane ze światem przedstawionym. Badanie artefaktów pozwala nam odkrywać kolejne karty historii i poszerzać naszą wiedzę o Wybrzeżu Mieczy i Klejnocie Północy, co stanowi istotny walor dla miłośników klasycznych gier fabularnych czy fanów literatury fantasy.
Otwarte lokacje, takie jak opanowane przez wrogie istoty dzielnice Neverwinter, są z kolei wspólne dla wszystkich graczy obecnych na danym kanale i przypominają tradycyjne MMORPG, z powszechnym odradzaniem się potworków na czele. Na szczęście wchodząc na wrogi teren nie toniemy momentalnie w morzu stworów - mobki wędrują lub stacjonują zazwyczaj w niewielkich, kilkuosobowych grupkach, w większości przypadków nie wchodząc sobie w paradę i dając się pokonać bez ciągłej ingerencji innych grupek (w efekcie podróż bardziej przypomina losowe potyczki z japońskich cRPG, aniżeli typowe sieciówki). Możemy oczywiście łączyć się w drużyny (maksymalnie 5-osobowe), jednak jak informują wyświetlane na ekranach ładowania podpowiedzi główny wątek fabularny jest zasadniczo do przejścia kompletnie w pojedynkę - tylko nieliczne zadania rekomendują skompletowanie pełnej bandy poszukiwaczy przygód przed przystąpieniem do ich realizacji.
Misje stawiane przed graczem ułożono sprawnie i z wyczuciem - nie ma ich zbyt dużo, mają swój indywidualny charakter i pozwalają sprawnie zyskiwać doświadczenie i awansować na kolejne poziomy doświadczenia. Większość bohaterów niezależnych przemawia do nas kwestiami mówionymi, które mimo iż są różnej jakości i czasem nie pasują do siebie (czuć że niektóre były dogrywane później i brzmią inaczej), to istotnie podnoszą sugestywność oprawy fabularnej. Poza tym gra w miarę regularnie zasypuje nas nowinkami (a to nowe drzewko pasywnych talentów, a to specjalne drużynowe instancje w postaci zwięzłej Potyczki bądź dłuższej Przygody w Lochach, a to drużynowe Arena PvP, a to odblokowany najemnik tudzież rumak), przez co nieprzerwanie mamy do ogarnięcia nowe rzeczy. W ogóle ilość treści w Neverwinter zrobiła na mnie wielkie wrażenie - przy czym uczciwie zaznaczam, że z pewnością nie należę do starych wyjadaczy gier typu MMO. Przez dobre kilka godzin wytrenowałem swojego kleryka do dwudziestego poziomu doświadczenia, a wieloma rzeczami w ogóle się jeszcze nie zajmowałem.
Jakby tych atrakcji było mało, twórcy udostępnili graczom tzw. Foundry. Jest to narzędzie do konstruowania własnych przygód słusznie budzące skojarzenia ze znaną z Neverwinter Nights Aurorą, która odniosła gigantyczny sukces i zaowocowała tysiącami modułów, z których wiele odznaczało się znakomitą jakością. Z uwagi na charakter rozgrywki sieciowej Foundry ma wiele ograniczeń (szczególnie związanych z liczbą zyskiwanych punktów doświadczenia czy wartością zebranych łupów), ale nie przeszkadza to użytkownikom już teraz tworzyć dopracowane i pomysłowe przygody, które z zasady skalują się do poziomu naszego avatara, czyniąc praktycznie każdy dostępny scenariusz grywalnym. W moim odczuciu jest to już teraz jedna z większych zalet gry, a z pewnością stanowi jej największy potencjał. Czas pokaże czy uda się go należycie wykorzystać.
Na koniec - kwestie techniczne. Jak to w przypadku wersji beta często bywa, Neverwinter niepozbawione jest błędów. Niektóre z nich naprawiono, ale wcześniej zdążyły np. załamać zupełnie panujący w grze system ekonomiczny (dość newralgiczny w przypadku gier free-to-play, w których ekonomia często bezpośrednio przekłada się na żywą gotówkę). Ze swojej strony jednak przyznam, iż poza kilkoma wyrzutami do Windows i nie najlepsza optymalizacją w głównej zdemilitaryzowanej dzielnicy miasta (Protector's Enclave) nie napotkałem zbyt wielu krzaków. Spore wrażenie wywarła na mnie świetnie brzmiąca ścieżka dźwiękowa oraz zaprojektowane z rozmachem lokacje. Na plus zaliczam również sprawnie działającą Arenę PvP - nie jest może perfekcyjnie wyważona, ale dostarcza szybkiej i emocjonującej rozrywki, jest dobrą opcją dla graczy szukających od czasu do czasu dodatkowej dawki adrenaliny.
Do słabych punktów Neverwinter, oprócz wspomnianych wcześniej niedociągnięć charakterystycznych dla wersji testowej, zaliczam bardzo mało zróżnicowane modele bohaterów - mimo ciągłych zmian w ekwipunku wygląd mojej postaci przez całą grę praktycznie się nie zmieniał. Podobne zastrzeżenia może budzić uboga paleta wrogich NPCów. Poszczególne obszary zamieszkuje raptem kilka typów przeciwników, którzy w dodatku często nie różnią się znacząco od siebie wyglądem. Nie przypadł mi do gustu także zbyt niski próg załadunkowy, ekhm, to znaczy poziom trudności - przez dwadzieścia poziomów nie zginąłem ani razu z ręki potwora, zaś korzystanie z przygód Foundry (do czego gra zachęca codzienną nagrodą w postaci zastrzyku gotówki) spowodowało, że szybko wyprzedziłem poziomem doświadczenia główne zadania osi fabularnej, obniżając ich atrakcyjność. Graczom przyzwyczajonym do rozgrywki singlowej może z kolei przeszkadzać nieco hałaśliwy i chaotyczny element sieciowy (chat roomy, otwarte lokacje, przeładowanie przedmiotami pośredniego zastosowania), którego oczywiście nie sposób się pozbyć. Zazwyczaj kończy się na wytrącaniu z klimatu, czasem spoilerami i niedorzeczną ekonomią, ale ogólnie i tak jest lepiej niż w przeciętnej, dalekowschodniej grze MMO.
Chociaż są to jedynie wrażenia z przejścia mniej niż 1/3 wersji testowej, rozmiarami tekst ten przerasta niejedną recenzję, a wiele obserwacji i aspektów rozgrywki zupełnie pominąłem. Jako gra dostępna zupełnie za darmo, Neverwinter oferuje gigantyczny zapas rozrywki dla fanów MMORPG i zręcznościowych gier RPG, również tych czysto singlowych. Urozmaicona rozgrywka, sporo ciekawych rozwiązań, piękny świat przedstawiony, wysokiej jakości walory produkcyjne - wszystko to składa się na prawie perfekcyjne 8 na 9. To bez wątpienia jedna z najlepszych gier opisanych przeze mnie w tym roku - ZDECYDOWANIE POLECAM!
Dla mnie gra ma jedną zasadniczą zaletę a mianowicie sporo solo instancji, można zapomnieć, że jest to MMO :) Co do reszty to gra nie powala, może to nie mój gust.
aha i chcialem jeszcze zapytac jaki serwer bedzie "polski"? jaki wybierzecie?
Nie będzie Polskiego serwera.Z tego co piszą serwery,obecnie trzy będą połączone razem.
tutaj sa najwazniejsze informacje jakby ktos chcial
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=hUaOzXAqA5I
premiera polskiej wersji bedzie chyba 20 czerwca bo wida po nich ze gdy o tym wspomnieli to sie usmiechneli, niby maja za tydzien oglosic ale za tydzien juz jest premiera wiec cos sie szykuje:)
poza tym info na temat serwerow dubbingu i takie tam
Fajne w grze jest rzucanie czarów , dynamiczne i wgl . Ale wygląd postaci mnie odrzuca od tej gry , może to MOJ GUST , ale ja uważam , że max lv od dopiero zaczynającego powinien się różnić , a w tej grze jest to 0. Postac na max lvlu wygląda jak jakis żebrak i zero fajności , świecenia itemow itp , a to dla MNIE akurat jest ważne , nie wiem co na to inni , wg mnie to jest DNO pod względem grafiki zbroji itp , i brak open worlda ;/ ;
Co do polskich serwerów, to wydaje mi się, że dużo osób gra na "Mindflyer" ( można znaleźć info na różnych polskich stronach ). Gra będzie w polskiej wersji językowej, ale na razie trwają nad tym prace. Nazwy maja być zaczerpnięte z D&D ( niektóre trochę dziwne ale dobrze, że wzorują się na D&D ). Teraz co do samej gry, obecnie mam 45 lvl gra się bardzo przyjemnie, dużo akcji, nie jest monotonnie. PvP jest dla mnie rewelacyjne naprawde dobra zabawa. Gra umożliwia tworzenie własnych misji i udostępnianie ich dla graczy tzw. Foundry, dodatkowe tryby do gry z innymi to dungeon i skirmish. Naprawdę warto przynajmniej spróbować.
Gra fajna bardzo mi się podoba , a co do walki o zamki to bodajże od dzisiaj nie pamiętam której godziny, zacznie się event walki o Protectors Enclawe, a 20 bedzie inwazja główna i zamknięcie bety. Co do gry to system walki naprawdę mi się podoba , walka jest dynamiczna i naprawdę trzeba dużo pograć by opanować ją bardzo dobrze, Dungeony poprstu cudo, PvP chociaż jak narazie tylko Domination to za każdym razem przyjemnie się grało. Rozwój postaci poprzez wydawanie pkt-ów co jeden poziom, naprawdę widać że postać jest dynamiczna :) Polecam tą grę każdemu lubującemu się w MMORPG , Grafika też spoko w tej grze.
A i jeśli ktoś chciałby pograć razem niech napiszę na pric, Klasa: Trickster Rogue Level:30 :))
neverwinter.com.pl
znajdziecie tam dużo wiadomości takich jak wprowadzenie podobno dwóch frakcji jak mi. w WoW i to że z wyjściem gry wychodzi polska wersja :)
W jaki sposób grając Trickster Rogue (łotrzykiem oszustem) włączyć tryb stealth? Bo widziałem, że można, a nie wiem jak, z góry dzięki za pomoc :)
Oficjalnie premiera NWN po polsku 27 czerwca czyli tydzien po premierze ogolnej
jutro!premiera!
Nic nie zostanie skasowane. Ludzie za dużą kasę już w tą grę ładowali że by ktoś im wipe zrobił.
Grę polecam wszystkim gimbusom (oj będzie się działo).
AntyTalent na szczęście gimbusy szybko odpadają z tej gry i można spokojnie pograć bez głupich tekstów na generalu.
Całkiem fajna gierka, nieskomplikowany interfejs, ładna grafika i naprawdę emocjonujące party w trybie "dominion"
:-) Tylko czekać na polską wersję
Do dupy ta gra nie moglem sie nazwac Hot Carl, bo profanity. Reverse Cowgirl wchodzi bez problemu, bo tak to kazdy skosny lubi ;)
Świeżo po dwugodzinnej partyjce.
Plusy dodatnie
Grafika nie jest "azjatycka",
wygląda jak WoW ale porządnie zremasterowany
gram czarodziejem i podoba mi się rzucanie zaklęć,
uniki,
Co nie porywa
jakieś takie sztywne animacje
brak informacji o ilości many, staminy
fabuła - plaga z Warcrafta, Królowa Liczowa z WoW'a
pomieszaj Stormwind i Dalaran, trochę zagęść zabudowę = Neverwinter
ogólnie interfejs taki tyci, skromny żeby nie powiedzieć ubogi.
facjaty
szeregowiec wilfred (buahahaha)
Plusy ujemne
mało klas postaci - wojownik, wojownik, mag, kleryk, rogal.. i to wszystko
małe obszary (ciągle gdzieś musisz przechodzić)
mało klawiszy w użyciu - co to ma być, dwa przyciski myszy, Q, E, 1,2,3, i koniec?
Ciekawostka - zacząłem grę na jakims wybrzeżu jako rozbitek pierwsze co mi się rzuciło w oczy to woda, a właściwie jej brak - bo to była taka powybrzuszana plastikowa płachta, strasznie tandetne.
Wszystko niestety człowiek już gdzieś widział, już w to grał. Nie ma specjalnie klimatu.
Pograłem w wersję betę jako wojownik tank i mam lvl 25 i powiem szczerze, że gra w ogóle mnie nie porywa jakoś jest strasznie prosta jak na razie poza tym wkurza mnie ten niby otwarty świat a to tak na prawdę to świat podzielony na oddzielne instancje a misje to zabij, pozbieraj loot ogólnie nie porywa to a co do początku gry gdzie budzisz się jako rozbitek to mi przypomniał początek do gry Age of Conan. Jednak pozostanę zdecydowanie na grze RIFT, który ostatnio przeszedł na F2P i na prawdę czuć, że można grę przejść bez płacenia mikropłatności. Pozdrawiam i moja ocena Neverwinter 7.0
słabe to nawet bardzo.. po godzinie dalem sobie spokoj a i ta godzine gralem na sile...
Na początku nadmienię że nie lubię gier internetowych, można powiedzieć że wręcz nie cierpię, jednak to dlaczego nie jest tematem mojej wypowiedzi. O Neverwinter od dłuższego czasu już słyszałem i przypadkiem się dowiedziałem, że jest to gra F2P. Z nudów postanowiłem ją sprawdzić i powiem, że bardzo mi się spodobała. Jedynym mankamentem jest to, że w pewnych miejscach ważnych dla postępu fabularnego gra zmusza do grania razem z kimś, np. wczoraj zamiast grania musiałem stać jak kołek i czekać na to aż pojawi się 5 graczy, a po cholernie dłużącym się czasie stwierdziłem z osobą która akurat wtedy stała ze mną, że idziemy we dwójkę. Było niesamowicie ciężko ale jakoś się przeszło. Gra na szczęście nie sprawia wrażenia że gry w stylu "pay to win" jednakże jak to bywa w grach F2P, trzeba się namęczyć aby dostać to co gracze płacący mają od razu, ale taka już cena tego że gra jest darmowa. Jak już wcześniej wspomniałem nie lubię gier internetowych, ale tutaj jakoś mi nie przeszkadza to że jest to MMO. Do gry można spokojnie podchodzić jak do gier singleplayer, jednak z ludźmi biegającymi po planszy, z którymi czasami trzeba współpracować.
Może mi ktoś powiedzieć dlaczego gra mi się tnie w mieście non stop nawet jeśli posiadam lepsze wymogi od średnich (wszystko mam ustawione na minimum) Nie pozwala mi to chodzić po mieście itp... Dodam że w innym lokacjach nie ma żadnych spadków fps ...
Bri -> podsumowujac twoj post -> kazda gra w kilmacie fantasy bez azjatyckiego wygladu = zremasterowany wow, kazde miasto w takiej grze to mieszanka stormiwnd i dalaranu, wiadomo ze domy musialy by na dachu stac zeby bylo inaczej niz w wow. Fabula oczywiscie z warcrafta, bo przecierz blizzard wymyslil fantasy wilkolaki, licze, krasnoludow itd :P
Tak do twojej wiadomosci wiekszosc "swiata" warcraft jest mieszanina roznych rzeczy wzietych z innych systemow/gier z D&D, warhammer itp. Wiadomo ze nie trzeba kola wymyslac za kazdym razem jak chce sie rower zbudowac :P
Zawsze rozsmieszaja mnie experci z wow-a ktorzy mysla ze wow byl pierwszy :P
HappyCacodemon -> w tej grze nie ma grupoych questow :P jedynie daily pvp/skirmish/dungeon wymaga grupy, sa tez questy na dungeony niby grupowe :P, ale mozna spokojnie je olac, bo praktycznie wszystkie zaliczaja sie jak tylko sie wejdzie do srodka :P
@bl00d123pl - nie tylko Tobie się tnie, ja ustawiłem grafike na minimum a i tak sie przycina!
@TobiAlex - kilkadziesiat? Troszku przymało :)
Grałem zobaczyłem i stwierdziłem RIFT lepszy i nie jest pay 2 win :) a przynajmniej nie tak bardzo
gra tnie w mieście, na pc gdzie inne nowe gry działają na ultra w tym crysis 3 lub metro.
ja w ogole nie ma dialogow w interakcji z npc, ponoc duzo osob ma ten problem... o 9 ma byc pzrerwa i wprowadzony jakis patch
By nie było problemu z oknami NPC trzeba wejść w panel sterowania > region i język > formaty - i zmienić na eng/us (to dotyczy klawiatury, lecz polskie litery poza grą się nie zmieniają). Po tej poprawce działają okna we wszystkich językach. Oczywiste jest jednak, że ten patch coś schrzanił, bo poprawka o której piszę sprawia, że nie można w grze wpisywać polskich liter - jak wspomniałem w kompie można (word etc.).
Ja po dwóch miesiącach gry tak się przyzwyczaiłem do eng, że po zmianie na polski wróciłem do tego języka. Kompletny choas występuje np. przy wyszukiwaniu przedmiotów na aukcjach. Po przetłumaczeniu ciężko się połapać i znaleźć coś, co się wcześniej obserwowało.
pobierz klienta i on sam ci sciagnie patch ktory wazty 5 gb a sam klient 3,5 mb, patch wyszedl i okna dialogowe sa juz normalnie, nie jest wszytsko do konca przetlumaczone(sa tam jakies drobne rzeczy po eng) ale to jest na arzie beta polskiej wersji, dubbing jest tylko w samouczku a pozniej ma byc dodana reszta
[125] Per cwel to do kolegów z podwórka o ile w pysk nie dostaniesz, po 2 sprawdź w słowniczku co to słowo znaczy bo chyba nie za bardzo wiesz...
Problem z dialogami został załatany wczoraj przed południem.
Patch naprawiający problem, waży 120 MB.
Gra jest świetna...
Gram od wczoraj i mnie nadgarstki bolą..a questów przybywa.
StaraPika spoko ja też nie ale po po pewnym czasie dostałem :) a poza tym ta gra jest o wiele ale lepiej zoptymalizowana od tera-onlin ale do tego pracują nad polskim dubbingiem i w ogóle jest świetnie widać też że goście znają się na d&d i nic nie zrobili na odwal się
po rejestracji nie dostaje sie zadnego maila, a zeby sie zalogowac nie uzywamy nazwy konta tylko poczty!
Gra sama w sobie jest tylko dobra. Mieli dobry pomysł, ale wykonanie jest średnie. Zatem, dlaczego daję aż 9? Z dwóch powodów. Pierwszy to bardzo przyjemne potyczki PvP 5vs5. Drugi powód (najważniejszy) to Foundry, edytor, w którym gracze tworzą swoje własne zadania lub nawet kampanie. Do tego ich własne lokacje. Dzięki questom tworzonym przez graczy (często zawierającym świetną fabułę lub genialny humor) ta gra jest super grywalna. Ten edytor to najlepsza decyzja dewelopera. I te questy nie są tylko na pokaz. Sterujemy tam swoją własną postacią z serwera, gdzie możemy expić i dropić itemy. Wszystko dostosowane do twojego levela.
również nie dostałem maila aktywującego na żadne z kont pocztowych...
Gdzie tą grę można nabyć? Nigdzie nie mogę znaleźć, a wszędzie wyskakują odsłony Neverwinter Nights.
Gra jest darmowa, ściągnąć ją można ze strony perfectworld. Jak dla mnie gra przyjemna, chociaż czasami monotonna. Rzeczywiście bardzo przyjemne są misje tworzone przez graczy, jak i potyczki z innymi graczami. Zawiodłem się lekko na niektórych zbugowanych umiejętnościach, a także na wyborze ścieżki prowadzenia postaci na 30 poziomie - mamy do wyboru aż jedną ścieżkę! Jak dla mnie dobra gra, ale można by ją jeszcze w jakiś sposób urozmaicić.
ludzie ta gra to dopiero open beta więc czego się podziewaliście ta gram z 12 dni a polska z 5 dni więc bugi są na początku dziennym więc jak widzicie bugi to zgłaszajcie je na forum gry to szybciej je naprawią więc nie piszcie jaka ta gra zbugowana bo to jest beta nie pełna wersja więc jak już oceniać macie to róbcie to jak będziecie mieli pełną wersją a nie :(
[138] Troszke sie pomyliles ;> prawie 2 miesiace juz jest open beta
A co do gry to fajna, przyjemna, super .. ale po 60lvl nuda ;/
ok sorry gra jest starsza niż 12 dni ale i tak znam wiele mmo które jako pełne wersje miały o wiele więcej bugów a polska wersja to beta ale z tego co wiem z forum ma wyjść duży patch do polskiej wersji :P
[140] maslo maslane ;>
gra nie jest zla i kto ma sprobowac to sprobuje, ale jednak pozniej czegos jej brakuje ;>
czapi ale potem będzie więcej skilli i zadań teraz po prostu tylko dodają nowe wersje językowe i bugi naprawiają potem wyjdą dodatki :)
ps. jeszcze mają nie długo dodać rasą i klasę znają dawne gry z d&d to może być gnom i czarownik(nie mylić z czarodziejem)
[143] ale to nie zmienia faktu, ze late jak narazie lezy... ;/
NocnyT -> tu niema zbardzo na co czekac, bo watpie ze PW zmieni polityke "zrobic cos tanio i szbyko, zarobic i nastepny prosze" :P Mechaniki bossow raczej nie zmienia bo ta dotychczasowa jest tania w produkcji i dalej bedzie tylko znalezc sposob na kontrolowanie addow i boss lezy :P Mi gra sie podobala tylko po niecalym miesiacu mialem juz wszystko i zaczolem alty robic, po wbiciu alta okazuje sie ze niema zabardzo co nim robic, bo duzo rzeczy mialem z maina + pare milionow AD za ktore kupilem sprzet :P pare razy castle i dafuq nuuuuda :P Wyjdzie jakis dodatek pewnie w 2 tygodnie wyczyscimy go z gildia i znow to samo :P
Kilgur no jak każdę mmo jak na siebie zarabia ulepszamy by więcej zarabiało nie zarabia nic nie robimy :P
Super gierka ładna grafika(Jak na MMORPG) dość ciekawe questy ładne lokalizacje a nawet piękne super walka
a no i jeszcze gemplay też super jak dla mnie ta gra jest na pierwszym miejscu wraz z conanem 9.5/10 a i to jest
ocena dla MMO a ocena wśród innych gier to 8/10 POLECAM!! :)
Witam, a ja mam problem jak włączam lanchera od razu wyskakują mi reklamy, dokładniej - mam wyłączoną przeglądarkę a ona sama się włącza i ciągle tworzą się nowe karty z głupimi reklamami, proszę o szybką pomoc z góry dziękuję POZDRAWIAM :) . Może ma ktoś podobny problem i go rozwiązał proszę o podzielenie się jak tego się pozbyć ;) .
to pewnie dlatego że zamiast się zalogować od razu to klikasz na tę wielką reklamę do strony głównej gry :P
Właśnie nic nie klikam, włączam lancher i od razu pokazują się reklamy, nie wiem co zrobić aby się nie pokazywały, rozumiem jak by się pokazała jedna i bym ją wyłączył, ale tak nie jest, bo co chwile otwierają się nowe karty z tymi samymi reklamami .
ja nie mam tego problemu ale jeśli na początku wyskakuje jedna to poprostu ją zminimalizuj a i jeszcze czy pobrałeś grą że strony gry a nie z innego źródło ? a i przeinstaluj grą :P
Pobrałem grę z oficjalnej strony gry, jak zminimalizuję i tak to nic nie daje bo zaraz się nowe karty tworzą, próbowałem wszystkiego, blokować strony, reklamy, zmieniać przeglądarki nie wiem co zrobić, ale dzięki NocnyT za pomoc fakt nie pomogłeś ale próbowałeś to się liczy i ceni .
to może odblocka ściągnij i zablokuj na czas gry reklamy i wiem że w google można zablokować wyskakujące okna nie wiem jak ale możesz poprostu poszukać w internecie :)
,,Uciążliwie Wyskakujące Reklamy,, to jest temat na dobre programy tam spróbuj bo tam koleś który go zrobił ma ten sam problem :)
a i jeszcze coś radził bym podchodzić z dystansem do tego co o newerwinter kolesie z tvgry zwłaszcza dotego że gra jest łatwa po 1 te lokacje łatwe do których mamy dostęp tylko w czasie misji to nie dangeony dangeony to lekacje o nazwie podziemia do których możemy podchodzić wiele razy np.skrytowierza,krypta creamowe(czy jakoś tak:P) i leże szalonego smoka(we wszystkich mamy po kilka bossów i mini bossów i w dwóch ostatnich jest kilka ukrytych korytarzy a w skrytowierzy opcionalnego bossa a w tej krypcie opcionalnego minibossa są też mimiki w po 2-3 na podziemie :P
Mnie najbardziej ciekawi tworzenie własnych przygód. Na razie muszę dobić 15 lvl aby się za to zabrać.
Coś wiadomo, czy będą jakieś kontynuacje?
jeśli chodzi czy będę dodatki do tej gry to tak nie długo odblokują dla wszystkich drowa i nie długo będzie ta nowa 6 klasa która zapewnie będzie miała umiejętność natura(bo podziemia,arkana,złodziejstwo,religia mają swoje klasy) więc stawiam że nowa postać to będzie łowca lub druid bo to one są najbardziej związane z naturą i tak będę nowe kampanie itp np. ma wyjść ,,System Kampanii w Fury of the Feywild,, który dodaje nową strefą Sharandar
Ciekawa gra choć zbyt duże wymagania co do procesora :) System pvp jako taki dobrze przemyślany ale strasznie denerwujący bo praktycznie zawsze ktoś sobie "pójdzie' a kar za to niestety nie ma. Fajny system licytacji. Ogólnie polecam.
Elo elo elo :) szukam chętnych do gry ze mną narazie jestem słaby mam 10lvl,5min. i 11.Gram na tym I serwerze (nie pamiętam nazwy :p) oraz na ''Dragonie''.
Jeżeli ktoś by był chętny do gry to proszę piszcie na skype kacperpiekos.Dodawajcie mnie też na skype bo jak będziemy grali to gadać można ;)
super gierka, szkoda ze wystepuja te mikroplatnosci, ale za kase wszystko prawie da sie kupic wiec spoko, ogolnie grafika jak na gre free to play spokojnie 9/10, troche rozgrzewa mi grafike a mam gtx660ti temperatura podczas gry dochodzi nawet do 70 c, gram oczywiscie na rozdzielczosci 1900 1200, i max detalach, pozatym co do samej gry, misje sa wciagajace, lokacje jak najbardziej bajeczne i dopracowane, textury i oswietlenie wysmienite, inteligencja przeciwnika juz troche gorzej.
Denerwuje mnie jeden fakt, ze przeciwnicy szybko sie odradzaja i czasami trzeba 4 razy z ta sama frakcja walczyc ogolnie ocena za gre dobra
w sumie w sklepach moglo by byc wiecej rodzajow broni dla poszczegolnych grup, bo kiepsko z wyborem..:/
a po co kupować cokolwiek w sklepie, jak lepsze rzeczy leżą i czekają w misjach;-)
mam parę pytań do tej gry czy trzeba to tego klucza czy gra się za darmo i czy jest polska wersja językowa bo oglądałem parę gamepley'ów i była ta gra po angielsku ?
gra jest calkowicie za darmo, bez placenia abonamentu i klienta, po prostu musisz sie zarejestrowac na tej stronie http://nw.pl.perfectworld.eu/ i sciagnac launcher ktory sciagnie ci autmoatycznie gre z tego linka http://nw.pl.perfectworld.eu/download gra jest po polsku w wersji kinowej plus samouczek ma dubbing ale pozniej maja dodac calosc bo na razie jest to open beta polskiwej wersji jezykowej i nie wszytsko jest przetlumaczone, ale to tylko drobnostki ktroe nie przeszkadzaj ci w grze
Gra mi się tnie a jak wejdę do miasta to już nic się nie da zrobić mój sprzęt :procesor AMD Athlon(tm) 7750 Dual-Core 2.70 GHz / Ram 3 GB system 32 bitowy / A karta graficzna to AMD Radeon HD 6800 Series
nie wiem co mam zrobić kolega ma o wiele gorszy komputer i nic mu się nie tnie skanowanie już robiłem dajcie jakieś pomysły na to
Wszystko super świetnie leveling całkiem całkiem, dobiłem dwie postacie do 60 i co potem? za 80k AD (waluta aukcyjna) zakupiłem sprzęt żeby pobiegać po danDŻonach i się rozczarowałem kompletnie! Każdy walka to to samo żadnej taktyki nic, . End game content dno, i ekonomia oparta na płatnej walucie ZEN -.-, więcej przeciw niż za. Szkoda czasu na tą grę!
afroq wejdz sobie tutaj i zoabcz czy ludzie nie mieli podobnego problemu a jak nie to napis nowy post
http://forum.neverwinter.com.pl/
dubbing dobija
Wie ktoś czy da się jakoś powiększyć pasek ze skillami? Bo póki co to mam zmarnowane kilka punktów w talentach przez to;x
Nie da się.Ta gra jest głownie przeznaczona dla tzw casuali :) 6 skili na pasku i to wszystko.Gra jest bardzo prosta,robisz same questy jak po sznurku ,możesz do niej pada sobie podłączyć.Faktycznie brak end game to bardzo duży minus tej gry,na 60 lv praktycznie nie ma co robić.A gra niezbyt zachęca do ponownego grania nową postacią.Po wbiciu 60 lv spamuje się tylko trade szukajac pt.Jeśli gramy GWF - specjalista broni dwuręcznej pt raczej nie znajdziemy.Kuleje balans postaci i to bardzo,PT w tej grze wygląda tak 2x TR,2 CW i DC,ewentualnie 2xCW,DC,TR.PVP w tej grze też jest nie za ciekawe,niby jeszcze są Foundy czyli znowu questy robione przez graczy,nie które są fajne ale nagrody bardzo lipne.Kuleje gospodarka w grze i wszechobecny item shop,wiadomo to PWE ;).Grę odinstalowałem nie dawno.Poczekam na ten dodatek i zobaczę jeszcze raz,i dam grze szansę.Ale jeśli deweloperzy nie poprawią balansu postaci,i wielu,wielu innych rzeczy,raczej ta gra padnie.Moim zdaniem za szybko ją wypuścili.Powinna być jeszcze co najmniej z pół roku w jako open beta.
Co do End Game - za niedługo ma wyjść dodatek, dajcie trochę czasu twórcom do zrobienia lepszego contentu... Ta gra ma dopiero miesiąc, a dostajemy najlepsze PVE za darmo w MMO.
Sama gra ma więcej w sobie elementów RPG, co jest dużą zaletą - wkońcu coś nowego w tym gatunku. Fabuła także jest naprawdę dobra, więc nie widzę powodu, żeby uważać tą gre za stratę czasu... Naprawdę warto zagrać, i dobić ten najwyższy level, za niedługo duża aktualizacja, która wniesie dużo nowego - polecam pobrać, i samemu przetestować.
Czy u was też tak jest że jedne postacie raz sobie mówią po polsku, a jakieś inne po angielsku.
Nie wiem kto za to jest odpowiedzialny ale strasznie to psuje rozgrywkę
Kod na towarzysza z CDA. Mi jest niepotrzebny, więc jak ktoś chce, to niech poda maila.
Oceny "ekspertów" 9.5/10, co to ma być? Chcecie fachowej i obiektywnej oceny gry, to czytajcie mój komentarz. Interfejs gry i zdolności postaci bardziej przypominają Diablo 3 niż World of Warcraft, dlatego że jest ich mało i nie tworzą żadnej "rotacji" zadawania obrażeń lub leczenia ich. Obrażenia zadawane od skilli są uzupełniane auto attackami, które o dziwo zadają ogromny single target damage, czasem dużo większy niż skille dające utility. Wspomniany brak rotacji powoduje, że osobiste umiejętności gracza nie mają dużego wpływu na zadawane przez niego obrażenia, a także, podobnie jak healowanie czy shieldowanie, nie absorbują jego uwagi na tyle, żeby wymagały od niego ciągłego balansowania między wykonywaniem swojej roli, a "nie failowaniem". W połączeniu z jedyną strategią boss fightów - unikaniem czerwonego na podłodze i radzeniem sobie z addami, które występują w każdej walce - tworzy to bardzo uproszczone i monotonne PvE. Jakby tego było mało - PvE sprawia wrażenie, jakby dopiero co weszło do fazy beta gry. Wiele boss fightów jest zbugowanych i można pokonać bossów "na cheatach" (np. w Gray Wolf's Den). Prawdziwą plagą jest natomiast wykorzystywanie samobójstw i relogów w połączeniu z checkpointami w grze - ponad 80% grup od średnio zaawansowanych wzwyż nie walczy z trash mobami, tylko stosuje wyżej wspomniane exploity, żeby moby te ominąć. Wiele grup rozpada się, gdy ludzie zaczynają walkę z trashem, a połowa ekipy zaczyna, nic nie mówiąc, biec przed siebie do następnego checkpointa, powodując wipe i sama nie dobiegając. Praktycznie każde ogłoszenie na czacie dotyczące poszukiwania gracza do drużyny zawiera słowo "exped" lub "exp", co wcale nie oznacza znajomości strategii walk, które praktycznie nie istnieją, tylko że gracz musi znać wszystkie exploity z danej instancji, aby clear przebiegł jak najszybciej. Drugim ważnym czynnikiem jest gearscore. Reszta jest nieistotna. Wychodzi na to, że gracz, który jest oszustem i kupił za pieniądze rodziców najlepszy ekwipunek w grze, staje się najbardziej pożądanym. Exploity nie zostały naprawione od pół roku, co daje obraz zdolności programistycznych ludzi z Perfect World Entertainment. Zresztą zwykły patch, który niewiele co zmienia, zajmuje ponad 1GB! Dodatek popsuł sortowanie według ceny w Auction House, co praktycznie uniemożliwia handel popularnymi przedmiotami i nie zostało to naprawione od dwóch tygodni, mimo setek bug reportów i drwin graczy na forum, że jeśli to jest zbyt trudne dla ich programistów, to nich im udostępnią część kodu za to odpowiedzialną i sami to naprawią. Wracając do PvE - gwoździem do trumny jest BRAK MOŻLIWOŚCI UZUPEŁNIENIA DRUŻYNY O GRACZA PO POKONANIU PIERWSZEGO BOSSA. Tak, dobrze widzicie, nie braliście narkotyków i nie spożyliście zbyt dużo alkoholu, w MMO, które zostało wydane w 2013 r. i było beta testowane bodajże od kwietnia, nie przewidziano takiej możliwości. Powyższe w połączeniu z exploitami w stu procentach zabija PUGi, a nawet gildie mają nie lada problem w przypadku dc / awarii prądu itd. Jeśli chodzi o PvP, czasem nawet gra się dość przyjemne, bo akurat interfejs jest bardzo intuicyjny i sterowanie postacią daje dużo frajdy. Niestety dobrze wygearowany rogue zabije W UKRYCIU wizarda lub clerica z identycznie dobrym gearem, Guardian Fightera jest w stanie zabić jedynie rogue lub 4 inne postaci na raz, on z kolei zabija wizarda / clerica jednym combem. O dziwo zaraz po Guardian Fighterze najlepszym tankiem jest ROGAL, który nie będąc ukryciu jest odporny na jakikolwiek damage przez około 5 sekund. Są jedynie 2 mapy PvP 5v5 i jedna 20 vs 20. Niestety ta ostatnia to nic innego jak wyścigi konne. Zresztą całe PvP daje zmaksymalizowane korzyści w rankingu personalnym w przypadku zupełnego ignorowania przeciwników, porzucenia obrony i biegania od punktu do punktu w celu przejęcia. Najmniej można zarzucić samemu questowaniu - powiedziałbym, że jest ono ciekawsze niż w przypadku konkurencji - zamiast setek questów "podaj, przynieś, pozamiataj" dostajemy dość długie chain questy obracające się wokół głównego wątku dla danej lokacji i często na końcu takiego chain questa czeka nas ciekawy mini dungeon z bossem do pokonia . Do tego system zadań tworzonych przez graczy - foundry - z takimi perełkami jak "Clash of Wills". Ciekawe questy w połączeniu z kompletną mizerią w PvE i PvP stawiają pod znakiem zapytania sens kontynuowania gry po wbiciu 60-tego levela.
@183
Z jednej strony takie coś wzbudza uśmiech:
"Taish0 [ gry online level: 0 - Junior ] [...] Chcecie fachowej i obiektywnej oceny gry, to czytajcie mój komentarz. "
...
a z drugiej Taish0'a uwagi są naprawdę trafne. Faktycznie tak to z Neverwinter jest!
spoiler start
SKL22-R2C-71MR
spoiler stop
Kto pierwszy, ten ma wirtualnego przyjaciela :)
Jeżeli ktoś nie potrzebuje kodu z CDA poproszę na [email protected]
Grę już oceniłem, najlepsza mmo w jaką grałem do tej pory choć nie brakuje jej kilku małych wad :)
ZAJEBISTA gra ;D darmowa :D ciekawa fabularnie :D , dla mnie jest ta gra NAJLEPSZA
Wiem, że większości te pytanie wyda się głupie, ale gdzie należy wpisać ten kod z CDN na towarzysza ?
Opis gry jest błędny i widać że recenzent chyba w nią nie grał.
W grze nie ma klasy łowcy.
Grupy są nieobowiązkowe, składają się tylko z graczy i ich towarzyszy (personalnych npc)- na poszczególnych obszarach gracze łączą się w party dowolnie, na instancjach typu podziemia i potyczki wejść można samemu, z istniejącą już grupą (pełen skład nie jest wymagany) lub korzystając z systemu kolejkowania graczy który przypisze nas do pełnej ekipy.
Co myślicie o tej aukcji ? Zastanawiam się nad kupnem i nie wiem czy warto....
spoiler start
[link]
spoiler stop
allegro.pl/neverwinter-1kk-astralnych-diamentow-najtaniej-i3650898011.html
Co myślicie o tej aukcji ? Zastanawiam się nad kupnem i nie wiem czy warto....
Okropna grafika, słabe animacje walki, kopia innych znanych mmo, słaba optymalizacja gry.
Kolega mnie namówił na tą grę ale po miesiącu ją wywaliłem, jakoś po spędzonych wielu godzinach gry w innych mmo jak age of conan, aion, tera i vindictus mam nieco wysokie wymagania co do tego gatunku gier.
Napisałbym jak wspaniała jest ta gra, ale daremnie szukać w niej zalet.
Sp******ić taki tytuł :(
Idź, zabij, znajdź, przynieś - i tak w kółko.
Ciągle czekam na grę w której będzie fabuła z prawdziwego zdarzenia, a jakość kwestii dialogowych doprowadzi mnie do zawału. (mogę sobie tak marudzić, bo takie mmo nie powstanie :)
Taki stan rzeczy wynika z prostego powodu - brak pomysłu na fabułę, a w końcu na grę.
Tyle jest już mmo na rynku, że któryś z wydawców powinien w końcu zauważyć próżnię, która tylko czeka na wypełnienie.
Czyli mmo dla fanów starych cRPG, hardcore bez graficznego orgazmu na ekranie PC.
Niech to będzie jakiś Torment albo Baldur style, rzut izometryczny czy tam 3D jak w Neverwinter (jedynce).
Fabuła, fabuła i jeszcze raz fabuła, dialogi, zagadki, questy gdzie trzeba głową ruszyć. Tego nie ma i tego brakuje.
Tylko nie atakujcie mnie typami jak LoL, Tibia, WoW czy inne.
Dzisiaj można zauważyć liniowość mmo.
Zaiste, każde mmo fabułą stoi lol :/ Ktoś chce fabuły zawiłych dialogów, zwrotów akcji, to niech sobie ten gatunek odpuści, tylko pogra w rasowe crpg i nie zawraca sobie głowy multipapką w postaci mmo.
Czy można wykupić abonament zamiast męczyć się z mikropłatnościami?
Od vanilli gram w WoW'a i ciężko mi jest się przerzucić na inne MMO, ponieważ moim zdaniem jest to najlepszy jaki powstał, ale fajnie czasami zagrać w coś innego.
Spodobał mi się system walki (z filmików i komentarzy, bo sam jeszcze nie grałem) i chciałbym dać szansę Neverwinter:] Jedyny problem jest taki, że nie lubię strasznie mikropłatności. Wolę zapłacić raz i wiedzieć, że mogę wszystko robić.
Jeśli dobrze pamiętam to w LOTR:online była opcja abonamentu, która może nie dawała wszystkiego, ale jednak przynajmniej przybliżała taki system. Z góry dziękuję za odpowiedź
Gra potrafi wciągnąć: bardzo dobra grafika jak na darmowe gry MMO, w dodatku mamy zróżnicowane rasy, parę klas (niedługo będzie nowa !). Masa zadań, fabuła świetna ! To jest to czego szukałem w ''darmówkach''. Według mnie warto pobrać by chociaż spróbować zagrać, jedna z najlepszych gier gatunku MMO RPG ! Polecam :)
pytanie do grających:
warto zaczynać? moje dos w grach online to WOT tylko więc nie za bogate