Resident Evil 6 | 360
JES!!! JES !!! JES!!! PIERSZY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ale jaka interesująca i kontrowersyjna fabuła będzie!! Czekam z niecierpliwością...
ej ludzie kto ma byc bochaterem nr 1 w res 6 leo jestem za nim czy chris a moze kto inny????
yeah, Panowie dlaczego 2011 ?? ktoś podobno mowil z capcom'u że gra powstałaby najwcześniej w 2016 r. oczekuje po tej grze wiele , bo grałem w re4 i w re 5 :) , oby wrócili Leon i Ashley ;] , a albert wesker niech gnije w płynnej skale xD
Też jestem bardzo ciekaw jaka będzie para bohaterów i jaki kontynent odwiedzą. Nie miałbym nic przeciwko miejskiej dżungli gdzieś w europie. Dużo deszczu i mrok. Myślę że czegoś konkretnego dowiemy się na TGS10, a to chyba już niedługo.
Jednak nie ma RE6 w planach Capcomu na tegoroczne TGS. Szkoda, ale obiecali że wkrótce podadzą jakieś szczegóły więc musimy cierpliwie poczekać.
jak ja bym chciał powrotu do stylu z częsci 1-3...próżne marzenia, nie sądziłem, że nowe residenty poziomem zbliżą się do filmów kinowych...
Zobaczymy co z tego wyjdzie :P
nie róbcie sobie jaj że RE 6 wyjdzie w 2011 roku bo na pewno tak się niestety nie stanie!! jak wypuszczą go w 2012 roku to będzie dobrze chociaż i to jest wątpliwe!! ja bym oczywiście chciał żeby wyszedł już dziś!!
o kur** xD nie wierzę a przecież pieprzyli coś o roku 2016 czy jakoś tak ;D ale i tak się bardzo cieszę :)
NIE KRACZ BO SKRACZYSZ.....
A RE 6 ALELLLLLLLLLLLLLLUJJJJJJJAAAAAAAAAA!!!!!
CHCIAŁBY ŻEBY BYŁA CLAIRE I CHRIS Z LEONEM I NOWĄ PACZKĄ COŚ A LA RE 1...
Kim sie będzie sterować w Resident Evil6 i czy wyjdzie na pc
a może będziemy poruszać się Leon'em i Chris'em a naszym głównym wrogiem będzie SYN!! Weskera:)
Ciekawe co tym razem wymyślą , ja szczerze mówiać nigdy się nie zawiodłem , ani na serri Devil May Cry ani na Resieden Evil
Mam nadzieje że to będzie powrót do korzeni serii jednym słowem mam nadzieje że tego nie zwalą jak 5 i 4 czyli mają być normalne zombie ;)
No i znów się wkurw...
Dlaczego nie będzie na PC... Wiemy , ze Resident Evil , kojarzy się z konsolą np. PSX czy co , no ale... Teraz to komputer jest najczęstszy , ale gier dobrych brakuje ... Mam nadzieje , że będzie na PC jak nie no to kiszka ... Ja mam Xbox'a , ale kupywać napewno nie będe ... No cóż... Może jak stanieje to zakupie... Ciekawe jak wyjdzie na PC , jakie wymagania pocisną ... Bo w RE 5 były identyczne jak mój komputer... Czyli tak czy siak pewno mi nie wejdzie , czy wyjdzie wersja na PC czy nie pewno i tak nie pogram ... Szkoda było by se taką gierke odpuścić .... Chociaż mam RE 5 na X360 , i jest zajebista , to myśle ze w RE 6 będzie jakaś odmiana ....
Fajnie jakby stylem gry przypominala starsze residenty
Coś czuje że znowu będzie port na Pc... ehh wszyscy miesiącami się bawią w porty zamiast zrobić porządny tytuł na PC. Osobiście czekam na przebłysk producenta i utrzymanie gry w klasycznym klimacie - takim jak każdy gracz pamięta, czyli zombie, zagadki porządny klimat itd.
Niestety piąta część RE z tego wszystkiego zachowała tylko pseudo-zombie z 4 części(chodziło o inną mutację wirusa bodajże) no i wyszła kicha... 4 część była oryginalna i dobra, jednak na niej ten cały motyw "kontrolowania" poprzez wirusa powinien się zakończyć
Swoją drogą, bardzo obszerny opis gry... tyle to i każdy szary człowiek może powiedzieć o nadchodzącej części Residenta...
No no no...Capcom nie próżnuje;p Spieszcie się bo mnie już rozgrzewa że by zagrać w kolejną część RE.
CO-OP - nie wiecie czy są jakieś informacje odnośnie i czy w ogóle będzie tryb kooperacji?
RE5 było bardzo fajne mam nadzieję, że kolejna część nie będzie gorsza.
a ja chiałbym żeby zrobili remake resident evil 3 lub 2 na silniku graficznym zastosowanym w re5 to byłoby naprawde coś genialnego i kupiłbym bez wahania. Mam nadziejej ze nowy RE wyjdzie na PC a do tego autorzy zastanowią się nad wdrożeniem elementów łamigłówek zagadek do gry tak jak to miało miejsce w czesciach przed RE 4 ;)
Pozdro
UUU na PC nie będzie haha
Tak samo jak miało nie być czwórki i piątki.
Dokładnie powinni zrobić remake 2 i 3 na nowym silniku graficznym .
Zagramy leonem kennedym znowu bedzie dobrze podobno akcja nie bedzie juz zza pleców bohatera . Wyszukałem te info na stronie głównej Resident evil widziałem screena z re6 i bedzie leon
błagam was nie znów ten pedął leon i jeszcze ta cipa ashley wrrr.
Spłońcie...
Ja chce Claire !!!!!!!!!!!
Niech bd z tym swoim braciszmiem ChrisKong, ChrisZilla czy cos tam XD
Jak macie zamiar gadać na temat Resident Evil to proszę was,
Zagrajcie w pierwsze części jadące na zaawansowanym silniku graficznym lat 90.
a jak nie to chocby w choolerne remake'i na Wiii choć wg mnie są gorsze od oryginałów.
Wypowiadając się na temat RE znając tylko części od 4 wzwyż to tak samo gadać że,
jest się znawcą tobraidera grając tylko w nową trylogię bądź gorzej tylko w TRL...
BTW jak ktoś jeszcze mi powie żeby tą Cholerna Alice wsadzić do gry,
to chyba skoczę po nordycka siekierę i zrobię z dupy bitki i mielone...
Bring back darkness residents and zombies plz :<<<<<<<<<<<<<
ale z was debile poprzednie czesci to byl syf jednie 5 byla bardzo dobra jedne co mnie martwi to to ze po angielsku ale to mozemy podziekowac tym hujom co nie kupujal tylko piraca
Capcom! Zrobcie "6" bardziej podobna do pierwszych czesci, bo to co teraz wydajecie to papka dla niemowlakow ://
Survival horror ma straszyc, byc pelen zagadek i dawac full adrenaliny. Ostatnie czesci to piekna grafika i ...piekna grafika.
sasosziken ale z ciebie debil od 1 do 4 to byly gowna nie rezident jednie 5 byla dobra mam nadzieje ze zrobia cos podbnego z lepsza grafa a ty wypierdalaj trolic gdzie indziej
ma wyjść w granicach 2017r ;/
a gdzie na PC ? PC to już w ząbki kuje czemu żółtki nie robią na PC?
Kuron i inni co są jego zdania ,że Resident Evil jest dobry od 5, idzcie się umyć bo cuchniecie. Najlepszy Resident to 2 i 3, piękne klasyki serii a chłopaki co go tworzą poprostu dali trochę ciała z tą 5 bo ona jest nie ,,residentowska". W residenta powinno grać się w nocy, a po 5 minutach gry być tak przestraszonym, że przez dalszą rozgrywke czlowiek nie wie czy powinien grać dalej. Taki właśnie jest prawdziwy Resident Evil.
resident evil 5 jest swietny ale niestety nie ma co go porownywac do resident evil 3 nemesis który miał zajebsite łamigłówki tworzył zajebsity klimat i według mnie jest grą wszechczasów :D
kto nie grał powie mi "co ty pier#$%*sz zobacz jaka to am grafike..." i tylko Ci co w to grali przeszli kilka razy wiedzą o czym mówie:D
szczerze nieobraziłbym się zeby CAPCOM zrobiło remake resident evil 2 lub 3 w stylu resident evil 4-5 ale bez kupywania broni, bardziej mroczny i surivavalowy :D no i z mnóstwem zagadek logicznych a takze zeby gracz mosial troche pokombinowac np musial znaleźć przewód który musiałby np użyć na hydrancie dzięki któremu zgasiłby pożar który utrudniał przejscie do ważnej lokacji:D (motyw z RE 3 NEMESIS)
jestem fanem Resident Evil i mam nadzieje ze studio nie pogoni za pieniędzmi tak jak ludzie od SILENT HILL'a którzy częscią HOMECOMING w moim odczuciu pogrązyli legende mrocznej serii SILENT HILL
ale cóż zrobimy:P trzymam kciuki za ludzi z CAPCOM'u :D jeśli RE6 byłby w stylu starych Residentów to byłbym w stnaie specjalnie dla niego kupić Ps3 czy XBOX360 :D
Kurwa re6 to bedzie totalny restart nie bedzie chrisa leona albo wesker jakby re6 to byl re1 nowa gra zero powiazania z re5 re4 ani z rzadna inna czesciom resident evil
ale z was cioty i wieśniaki a pierdolicie takie bzdety ze aż sie niedobrze robi powni zakazać gry dla dzieci i wiesniakow
Ale bede nakurwiał hohohoohoho
5tke na xboxie zrobilem chyba z 5 razy :D pozdrawiam
Na PC to oczywiście nie wydadzą... Coraz mniej gier jest na PC!
Apeluję do graczy i noł lajfów: kupujcie konsole póki można!
PC lepszy moim zdaniem niż konsola mam ps3 i słabego kompa i wolę grać na kompie w starsze gierki niż na ps3 w nowe...
Zapewne doczekamy się wersji na PC ale będzie to badziewna konwersja.
I jeszcze jedno,w przypadku tej części moim marzeniem jest aby w końcu główny bohater potrafił strzelać i przeładowywać broń jednocześnie poruszając sie, oraz aby potrafił przeskakiwać przeszkody. Bo jak na te czasy to staje się to już dość archaiczne i nudne pod tym względem.
Ja tylko chcę, żeby na powrót były Zombie, a nie jacyś zarażeni z kosami w łapach i mordami Predatora. Resident Evil to Zombie, dlatego pierwsze 3 części były naprawdę genialne. 4 i 5 były dobre, ale TYLKO dobre. O filmach już nie mówię, bo to była katastrofa na całej linii. O ile jedynka jeszcze była całkiem dobra, to reszta przez tą beznadziejną Alice z mocami bogów i sztukami walki zepsuła cały klimat RE. Co z tego, że leci całe niebo zarażonych kruków, skoro Alice tylko rękę uniesie i zmiecie wszystkie naraz.... -.- Jeżeli komuś takie coś się podoba, to znaczy, że z serią RE się chyba tylko otarł a nigdy nie zagłębił...
[2] Tak zgadzam się
Bardzo podobało się szybki akcji i ciekawe trailer :D
to trchoę sobie poczekamy ;]
Grafika chyba nie została poddana zbyt wielkim zmianom?
szkoda że tak długo do premiery:/
Nieoficjalne źródła mówią ze ma wyjść w listopadzie na PS3, XBox 360, ale także i na PC.
Nie wiem Jak wy, ale ja czekam na tą cześć z wielką ochotą, to będzie jak powrót w młodzieńcze lata kiedy do upadłego zagrywało się w Re 1, 2, 3 :)
Mnie najbardziej zastanawia bohater z "krótką" fryzurką i jego blond Koleżanka.
Ja typuje ze to albo Steve z Code Veronica i Ashley,
Lub bardziej Prawdopodobne ze to Alex Wesker i Sherry Birkin. (Ta kombinacja byłą by dla mnie strasznie ciekawa, jeżeli to oni, to niedaleko pada jabłko od jabłoni. he he)
Pożyjemy zobaczymy.
Czekam :D
Czekam na godnego następcę Regeneratora ;)
Co-op będzie do 6 graczy jednocześnie w trybie online.
Offline gracz będzie musiał działać z AI drugiego bohatera.
Źródło: www.mwrc.pl
Skoro akcja będzie się działa 10 lat po wydarzeniach z Resident Evil 2, to czy fabuła przedstawiona w RE6 będzie się rozgrywała przed Resident Evil 5 czy po ?
Jak się okazało akcja Resident Evil 6 nie toczy się 10 lat po wydarzeniach jakie miały miejsce w Raccoon City, tylko po 15 czyli w roku 2013 roku. Po prostu mały błąd się pojawił w opisie i został przekazany dalej.
Na PC badziewna konwersja chyba źle usłyszałem?,zobacz jak resident evil 5 wygląda na pc a jak na konsolach a swoja drogą to bedzie chyba ostatni resident na konsole obecnej generacji(tak mi sie wydaje)
Dobrze, że zmienili tryb strzelania /w ruchu/ a co z resztą? Poprzednie opcje to była tragedia!!
nie mogę się do czekać na tą fajną grę
@DeathCrow
Steve zginął wiec raczej się już w kolejnych częściach nie pojawi xD
@WerterPL
O klasycznych zombie nawet już w filmach ciężko :/ Może za jakieś 5 lat developerzy w końcu zrozumieją że żywe trupy, którymi się tak kiedyś jaraliśmy to nie mutki z mackami i kosami biegnące jak ludzie tuż po otwarciu supermarketu podczas wyprzedaży...
Miasto w nocy, mnóstwo zombie i tekst "It's Racoon City all over again". Biorę w ciemno, nie ma co :D
Żywe trupy na dzień dzisiejszy są za mało przerażające według producentów. "Resident Evil" stał się bardziej grą akcji, shooterem niż typowym horrorem. Szczerze mówiąc po "Dead Space" nie widzę na rynku gry która miałaby pretendować do surival horror.
Gaantz, Steve zginął ale był on zarażony wirusem Veronica, a poza tym jego Ciało zniknęło, wiec skoro Wesker po zaaplikowaniu sobie wirusa i śmierci z rąk Tyranta wrócił do życia to dlaczego by Steve nie mógł tego zrobić.
Jednak po nowych informacjach stwierdzam ze to mało prawdopodobne żeby Był to Steve,
Podejrzewam raczej nowego bohatera lub Alexa Weskera, z racji ze nikt nie wie co się z nim działo od czasu Resident Evil.
Biorę w dniu premiery. Nie ma bata.
hahahha logo wygląda jakby jakaś kobieta robiła dobrze żyrafie :D
Mam nadzieję że utrzymają klimat z 5 części i poprawią sterowanie czyli chodzenie i strzelanie na raz
Kurde tyle fajnych gier mam zamiar nabyć, a ten tytuł dopisuję się do nich, ale kasy brak :/.
Jeżeli ktoś jest fanem Residen Evil to zapewne nabędzie prędzej czy później tą część gry. Każda z części Resident była unikatowa i niepowtarzalna, może to jest właśnie sukcesem tej pozycji. Jedynie co nam teraz pozostaje to czekanie na premierę i ocenie na własnych zmysłach czy gierka jest kolejną udaną kontynuacjom serii Resident Evil.
Takich płytkich komentarzy to tylko po fanboyach XKLOCA można się spodziewać...
http://www.youtube.com/watch?v=mP0jkTZ0Gq0
Nowy trailer
Ada Wong, Sherry Birkin, Wesker Junior, Chris Redfield i Leon S. Kennedy
Czyżby znowu Afryka? Bo to "6" na "okładce" kojarzy mi się z żyrafą a żyrafa kojarzy się z Afryką i okolicami.
Prawdopodobna lista postaci z RE6
Leon S. Kennedy
Helena Harper
Chris Redfield
Piers Nivans
Jake Muller (syn Weskera)
Sherry Birkin
Ada Wong
Carla Radames (Klon/bliźniaczka Ady Wong)
Cóż czuję ze to będzie trochę inne niż poprzednie części takie mniej przerażające :P
Nie gadajcie,przesadzacie.Będzie dobre.Zobaczycie.
Kurde gra będzie dobra. A co chcecie zesrać się w gacie co wy macie do tego że nie będzie straszna. Gadacie od rzeczy a i tak kupicie gre.
Grafika jest po prostu do kitu,prawie taka sama jak i w resident evil opreration city. Nie ma co znów shrzanią następny tytuł.
widzialem gameplay na E3 gra wyglada dobrze
Fajnie się zapowiada, brakuje mi tylko Jill Valentine.
Oby kontynuacja była na prawdę dobra : )
Czyżby faktycznie powrót na stare śmieci:D
Niech poprawią tylko jedną rzecz : sterowania .Bo te z czwórki i piątki to jakaś kpina i żenada,nie da się wogule grać.Jak można wypuscić gre w której nie da się sterować?
Albo celowanie jakimś durnym laserkiem,gorszego być już nie może,samo demo kiepskie
Ciekaw jestem czy Capcom wypusci Benchmark tak jak mialo to miejsce z RE5
Właśnie nie dobrze. Resident Evil i strzelanie w ruchu? Co to ma być. To już w ogóle odejście od oryginału. O wiele straszniej było kiedy celowało się stojąc w miejscu czekając aż pokaże się monster w statycznej kamerze. I w czwórce i piątce też dawało to jakąś nutkę takiego napięcia. Z resztą gdyby wyskoczył do was taki potwór jak np. Regenerator z czwórki to skakalibyście w powietrzu strzelając czy raczej osłupieli na jego widok ledwo celując w niego? To jest zwykły shooter, gra akcji z napierdzielaniem we wszystko co się rusza. Resident Evil umarł przez tą ewolucję w grach. Oby ta gra zamknęła rozdział króla survival horroru.
Resident Evil i strzelanie w ruchu? Co to ma być. To już w ogóle odejście od oryginału. O wiele straszniej było kiedy celowało się stojąc w miejscu czekając aż pokaże się monster w statycznej kamerze. I w czwórce i piątce też dawało to jakąś nutkę takiego napięcia. Z resztą gdyby wyskoczył do was taki potwór jak np. Regenerator z czwórki to skakalibyście w powietrzu strzelając czy raczej osłupieli na jego widok ledwo celując w niego? To jest zwykły shooter, gra akcji z napierdzielaniem we wszystko co się rusza. Resident Evil umarł przez tą ewolucję w grach. Oby ta gra zamknęła rozdział króla survival horroru.
Resident Evil i strzelanie w ruchu? Co to ma być. To już w ogóle odejście od oryginału. O wiele straszniej było kiedy celowało się stojąc w miejscu czekając aż pokaże się monster w statycznej kamerze. I w czwórce i piątce też dawało to jakąś nutkę takiego napięcia. Z resztą gdyby wyskoczył do was taki potwór jak np. Regenerator z czwórki to skakalibyście w powietrzu strzelając czy raczej osłupieli na jego widok ledwo celując w niego? To jest zwykły shooter, gra akcji z napierdzielaniem we wszystko co się rusza. Resident Evil umarł przez tą ewolucję w grach. Oby ta gra zamknęła rozdział króla survival horroru.
Szkoda ze tak wspaniała produkcja upadła ,a mogłaby być jedna z najwiekszych produkcji w tych czasach.Przy takiej współczesnej technologii jaka mamy ,zadna firma nie potrafi zrobic dobrego survivalu..Kiedy było ponad pół roku do premiery Operation raccon city,podniecałem sie ,że wkońcu bedzie remake i doczekam sie wspaniałych godzin spedzonych przed kompem..Okazało sie ze Operation raccon city to porażka na całej linii..Zas czeka nas kolejna odslona RE 6 i widząc po gameplayach to raczej znow kolejna odsłona strzelanki...Może lepsza graficznie od ORC.Ale co z tego jak zapamietany RE, to gra oparta na fajnym klimacie survival horrou,pełna zagadek .A wydanie RE we wspołczesnym swiecie to strzelanka i zrecznosciowka jakich mało..A mozna pomyślec ,że teraz niby potrafia zrobic taka grafike w grach,a pomysłu i sensu zero..RE ponad 10 lat temu nie potrzebowal niewiadomo czego,ale pomysł był wielki i grywalnośc wielka, co sie teraz żadko zdarza w grach wspołczesnych....pozdro
zgadzam sie z lukas32000 fajnie bylo stac w miejscu i strzelac napiecie roslo z kazda wystrzelona kula modlac sie zeby kolejna zatrzymala zblizajacego sie zombiaka przed zmiana magazynka lub ataku brrrr plus te statyczne kamery;) w jedynce caly czas sie nabieram w tym korytarzu gdzie przez okna wskakuja psy hehehe
ja to najbardziej bym chciał by wrócił klimat z Resident Evil (1996 rok) to były czasy a nie to co teraz nie ma się czego nawet wystraszyć w tych nowych odsłonach RE kicha !! mam cichą nadzieję że chociaż tutaj coś mnie przestraszy i miejmy nadzieję że to nie bd fabuła
gra nawet roku nie była w produkcji czego można się spodziewać dno
kuron tak pieprzysz ze az szkoda RE od 1-3 to były klasyki z zombiakami a nie z jakimiś afrykancami -.-
@lukas32000 nie zgodzę sie z Tobą... bardzo dobrze, że jest możliwość strzelania w ruchu, a kamera nie jest statyczna, podobał mi się również pomysł z las plagas czy tymi potworami co same się regenerowały... problemem i upadkiem serii uważam to, że gra na siłe jest naciągana w kierunku shotterów, zamiast myśleć jak dostać się na drugi koniec komisariatu z 6 nabojami w pistolecie i świadomością, że czekają dwa pająki i nie wiadomo co jeszcze wyskoczy, aby odnaleźć jakiś kamień. mamy Chrisa z kałachem który zbiera amunicje zamiast szukać apteczek... za dużo masowej rzezi za mało napięcia i elementów zaskoczenia, zagadek.. w dwójce miałęm tak, że dochodziłem do bosa i się okazywało, że mam tylko paczkę amunicji do shotguna(7), a na ubicie go potrzeba 14 celnych strzałów... za dużo filozofowania z tymi super komandosami bo to nie jest splinter cell tylko survival horror.. w grę wątpie aby była dobra, może być fabuła i grafa ale gameplay to bedzie lipa i obym sie mylił....
[20] Hahahaha.
Sam nie przepadam za tym uniwersum, ale już sam gameplay oraz tryb wieloosobowy w którym możemy dołączyć do czyjejś kampanii i utrudniać komuś jej przejście bardzo zachęca, mam nadzieję że fabuła mimo wszystko będzie dała się zrozumieć mimo nie grania w poprzednie odsłony.
Ta gra będzie świetna i proszę nie narzekać mi tu :-) Ta gra będzie najlepsza w co-op! Tryb Agent Hunt będzie bardzo zabawny i wydłuży zabawę o wiele, wiele, wiele... godzin :-P
najbardziej irytujace jest to ze ..... ZOMBIE BEDA MIALY BRON aaaaa wtf!? :(
Właśnie nie dobrze. Resident Evil i strzelanie w ruchu? Co to ma być. To już w ogóle odejście od oryginału.
Zgadzam się, ten RE6 to już będzie chyba porażka totalna.. Obym się myli.
Każdy z nas czy to na PC czy to jak w moim przypadku na PSX miał tą przyjemność spotkać się z tytułem jakim jest Residen Evil. Wchodząc do świata gry każdy z nas oczekuje pełnych napięć chwil które dadzą nam kopa w postaci adrenaliny uwalniającej się do naszego krwiobiegu. Pierwsza część genialnie budowała klimat nieustannego oczekiwania na nadejście tego co najgorsze i za każdym razem gdy przechodziliśmy do kolejnego pomieszczenia włosy na plecach zaczynały się jeżyć a dłonie zaciskać a w podświadomości ożywała myśl iż to co znajduje się tuż za drzwiami przyprawi nas o zawał serca. Poszukując kluczowych elementów, przedzierając się przez zniszczone miasto, oraz inne lokacje w których w rzeczywistość nawet toaleta w pociągach PKP nie oddaje grozy zniszczenia. Niestety każda seria gier kiedyś musi się skończyć, bądź też ewoluować jak na produkt przystało. Resident Evil kończy już swój żywot ponieważ producenci chcieli zupełnie zmienić tą grę w coś co miałoby nam dać zupełnie nową i odświeżoną pozycję która miała by nas zachłysnąć swoją innowacyjnością. Pozostaje nam tylko trzymać kciuki by ta szósta część miała chodź połowę tego klimatu i tej niepewności która tak mocno dawała odczuć się w tych pierwszych częściach serii.
I jak Poznaniacy warto czekać te 2 miesiace na tą gre? ;p
http://uk.ign.com/articles/2012/08/31/resident-evil-6-accidentally-released-early-in-poland
Jak sie okazuje byly to kopie skradzione.
W sieci pojawił się właśnie film/animacja pod tytułem Resident Evil Damnation opowiadający o przygodach Leona S. Kennedy'ego w wymyślonym na potrzeby serii europejskim państwie. Polecam wszystkim fanom Biohazardu, a szczególnie czwartej, piątej i szóstej części. Animacja wykonana zostałą pod czujnym okiem Capcomu i jest tej samej jakości co filmowe cutscenki w RE6 (wiem bo grałem w demo), a nawet lepsze bo płynniejsze. Film trwa 100 min i oczywiście polecam jakość HD.
Witam Graczy i Fanów RE.
Na PSS pokazało się demo tak wyczekiwanej przeze mnie gry.... ściągnąłem, odpaliłem i oczom nie wierzę, że Capcom wypuścił taki GNIOT... to jakaś pomyłka, ta gra nie ma nic wspólnego ze starą serią.
Kamera + grafika męczą oko, sterowanie do bani, zero klimantu - zdecydowanie NIE POLECAM.
@L/G
Zgadzam się z Tobą
Spodziewałem się dobrej gierki miał być powrót do korzeni czyt. Resident Evil 3 a jak gram kampanie Chrisem to czuje się jakbym grał w Call Of Duty z modem na zombie :s byłem optymistycznie nastawiony ale po zagraniu w demo się zawiodłem ; /
Kategoria wiekowa: od 18 lat czyli gra od 18 roku zycia jak ktoś nie umie liczyć a pełno pewne tu takich co mają mniej niż 13 rok zycia i dopierają się do gry Resident evil a potem krytykują grę ze gra jest słaba itp a nie znają się albo nie umią w takie gry gracz.
Styczeń 2013? Da fuck? A konsole mają 2 października :( To nie fair ;/
Gra juz się pojawiła na pirackich stronach, w wersji PL ;( a my musimy czekać ;/
Konsole 2.10? FAIL oni grają już od paru dni ;] szczególnie posiadacze X360 ;]
UP Ehh ale co zrobić, my musimy czekać nie ma rady do 2013 roku ;/
wy czekacie a ja gram i jest warta czasu sciagania az 14gb polecam
Zapewne będę miała w dniu premiery, nie mogę się doczekać. Demo wywarło na mnie wrażenie, odczułam niedosyt i chce więcej :)
Ciesz sie będziesz mieć bez bugów
Dobrze sie zapowiada końcówka tego roku jeszcze gta V nowy medal of Honor zobaczymy ja czekam az gra 2 pazdziernika bedzie w sklepie :) Pozdrawiam wszystkich fanów.
Chyba nie ma po czym płakać, recenzenci nie są zbyt zadowoleni - średnia ocen 69/100
Powtarza się ta sama sytuacja jak to było z RE5 , wersja na PC została przesunięta o około pół roku , norma u Capcom , mam nadzieje ze wersja na PC będzie w miarę ogarnięta w sterowności oni potrafią robić gry ale na konsole wiec różnie się można spodziewać z PC.
Nie mam XB 360 ale współczuję posiadaczom. Edycja kolekcjonerska od dziś w sklepach za...599 zł ??!!!! Kuźwa ! we łbach się już pierdzieli wydawcom. Ilu będzie na to stać? No ale pozostaje zwykła za 220 zł Szalony kraj.
Mam nadzieje że mnie nie zawiedzie nie będzie tandetną hybrydą, tylko naprawdę klimatyczna grą jak stare residenty może nie były straszne ale, grało się w nie jak zaklęty.
średnia ocen 69/100
IMO i tak za dużo. Gra jest fatalna, a twórcy po raz kolejny pokazują, ze sami nie wiedza co chcą stworzyć. Albo gra akcji, albo horror, ew. można próbować robić straszącą grę akcji (np. FEAR). RE 5 i 6 są nie wiadomo czym. Trzeba jednak przyznać, ze ogólnie gameplay jest przyjemniejszy w 6 (wreszcie można chodzić i strzelać).
Zawsze można poczekać aż gra stanieje. W moim przypadku będzie to jedna z nielicznych gier, które kupie zaraz po premierze. Jestem wielkim fanem całej serii i nie mogę się doczekać aż zacznę grać w tą część.
Jeżeli 6 będzie na poziomie 5, to mi lepszej rekomendacji nie trzeba ;]. Może pod względem klimatu nie była najlepsza, ale i tak bawiłem się świetnie.
Ta cześć jest słaba. Nawet reccon city lepiej mi podeszla. fabuła żenująca, klimatu jest może 20 minut. No i to jest raczej bijatyka bo to najlepszy sposób na większość wrogów ;/
Gra jest super, najlepsze jest to, że sa w niej 3 pelne gry - 3 różne kampanie, ktore się uzupełniają i wyjaśniają wiele wątków. Na pewno lepiej wydane pieniądze niż spiderman na 3h czy jakieś kiepawe spec ops the line.
całkowicie się nie zgadzam z niektórymi komentarzami... podoba mi się duża różnorodność akcji (np. Leon - nawiązuje do części 4, czyli chodzenie po zakamarkach i takie tam, Chris - no już bardziej przypomina CoD no ale cóż, nie jest aż tak źle, natomiast Jake - jeszcze nie grałem ;p)
Jeśli chodzi i sterowanie to mi w ogóle nic nie przeszkadza - jest spoko, kamera tak samo - czyli jest ustawiona identycznie jak w 5 części.
Niektórym może się nie podobać i narzekają, że to już nie jest TEN Resident Evil (taki klasyk)... No wiadomo technologia idzie do przodu i razem z technologią "idą" nowe bajery w grach... a jeśli ktoś chce pograć sobie w klasyka to polecam RE 1-3... tylko wtedy możecie się pożegnać z dobrą grafiką... wasz wybór ;)
Jeśli ktoś szuka w tej grze czegoś więcej poza nawalaniem do coraz to nowych potworów, to nic nie znajdzie.
Fabuła nic specjalnego, ZERO (podkreślam) ZERO STRACHU - zamiast tego tylko nawalanie na okrągło do barachła.
Najbardziej mnie śmieszą te bosy - zawsze coś z nich wyłazi, mutują się i potem strzela się od nich określoną ilość czasu, żeby poszła cutscenka zgonu. I nie ważne, czy dostaje hedszoty z 1 metra czy z kilometra, hahahahahah
No fajnie, że niektóre scenki są syte, że jest akszyn... no ale to nie może być zarazem wszystko, co taka gra oferuje. Mam takie wrażenie, że wszystkie gry ostatnio idą w kierunku napierd***nia i nie potrafią w ogóle wygenerować poczucie strachu.
Może przez to, że już się na to wszystko napatrzyłem... No ale to nie tylko moja opinia, więc coś w tym jest.
Ogólnie moja ocena gry, to co najwyżej naciągany średniak. PLus za wspomniane powyżej 3 różne kampanie, które wydłużają konkretnie gameplay. Największy minus za to, że RE przestał już w ogóle straszyć :/ i przeistoczył się w 100% "szuter" :/
grałem w demko na ps3 i jest gra bardzo dobra - dla mnie
Nie chcę tutaj narzekać, ponieważ jestem fanem serii zarówno Resident Evil jak i Dead Space, ale ta część niestety nie wzbudziła mojego zainteresowania. Grymasiłem już przy Operation Raccoon City, ale po przejściu gry zakupiłem DLC i trochę się rozkręciłem. Niestety szóstka w moim odczuciu jest gorsza niż ORC. I nie chodzi tutaj o to, co nazywacie bajerami, typu zwiększone umiejętności postaci (ruch, wślizg, strzelanie w ruchu) bo to jest ok i w tym przypadku plusuje. Natomiast to co odpycha od tej części to brak klimatu, niektóre walki w ogóle nie wnoszą żadnych emocji (np. podczas próby ucieczki autobusem z innymi ocalałymi, kiedy przechodzi się między kolejnymi piętrami budynków). Pamiętacie RE4? Tam też była walka w 2 piętrowym domu i miała więcej grozy niż ta w RE6. Trzeba się również przestawić na nowy sposób walki z zombie, gdyż niektóre z nich po prostu potrafią rzucać się na postać z biegu (przez co zdarzało mi się często polec na polu walki). Żałuję, że nie ściągnąłem pierw demo. Zanim kupicie pełną wersję, sprawdźcie czy to dokładnie to, o co wam chodziło.
@ dia8el i SLAWCO
Zgadzam się z wami. Gra zupełnie pozbawiona efektu grozy a do tego bezpłciowe walki z zombiakami. Szkoda hajsu.
a widzieliście już akcję promocyjną Residenta z Ludzką Rzeźnią? - http://magazynigra.wordpress.com/wp-admin/post.php?post=150&action=edit&message=6&postpost=v2
Szukam ludzi do grania w RE6 na multiplayer !! Mój gametag to Macias21 , proszę mnie dodawać do "znajomych" !
A CH#J Z TYMI KONSOLAMI QURWA ZAWSZE TYLKO ONE PIERWSZE :/ A JA PECETOWIEC BEDE JESZCZE CZEKAŁ DO NASTEPNEGO ROKU A CH#J Z TYMI GRAMI
Grałem w serię Resident Evil praktycznie od samego początku na konsolach jeszcze w wersje japońskie "Biohazard" bo wychodziły wcześniej, nie ważne że były po japońsku grało się całymi nocami te gry naprawdę straszyły i czuło się cały ten klimat zombiaków a teraz odpalając re 6 poczułem że to tylko strzelanka.. jakaś mutacja od prawdziwych residentów jakimi były tamte sprzed lat. Myślę że większosć trochę starszych graczy się ze mną zgodzi? Pozdro dla wszystkich fanów serii.
jak dla mnie Operation raccoon city jest sto razy bardziej rezydentowa niż 6 ale to moje zdanie
Wszedłem dziś na PS Store by zobaczyć jaka to rewelacyjna miała być kolejna odsłona z serii Resident Evil 6. W pierwszej kolejności urzekła mnie cena danej pozycji wow ponad 200zł za coś co chodź w najmniejszym stopniu nie przypomina poprzednich części. Residen Evil w tej odsłonie jest typowym shooterme w którym brak tego czegoś co sprawiłoby że o tej grze będzie mówiło się jeszcze przez X czasu. Niestety nie tym razem. Jak dla mnie poczekam kilka miesięcy aż gra spadnie do jakiejś normalnie ceny w przybliżeniu 100zł i być może wtedy zastanowię się czy zakupie tą grę.
Witam Drogich graczy ! ! !
Dałem się (jak wielu z nas !) omamić, podniecić, omotać - najnowszym dziełem firmy Capcom. I CO ???
Naprwadę chciałem, chciałem się przekonać do TEJ GRY chciałem dać jej sznasę ... , misje Leona ( uszły choć do 4 części im daleko !), Krzyśiem... przetrwałem 1 misję ! ! ! ( to PROFANACJA SERI i jej śmierć ! ! ! ) a Jackiem prawie 4 misje zaliczyłem. i ...odechciało się grać , pozostało - gorycz, ROZCZAROWANIE, ŻAL ( taka seria -TAKI UPADEK ! ! !) i ... gniew !
Litości CO TO JEST ?????? Zerkam na okładkę, PRZECIERAM OCZY pisze -RESIDENT EVIL 6 nie może być , TO CHYBA NIE RESIDENT ! błąd w nazwie ?
Gdzie kórwa TEN POWRÓT DO KORZENI (sorry za przekleństwo ) gdzie zagadki ?? gdzie HORROR się pytam ???
GDZIE napięcie i groza ??? gdzie RESIDENT EVIL jaki pamiętamy, szanujemy - (jaki miał być ! TAK SZUMNIE ZAPOWIADANY i O B I E C Y W A N Y ! ! ! przez twórców ).
Nie mówcie mi o zmianch, ok -CHODZĘ i strzelam, ALE KÓRWA RESIDENT MA STRASZYĆ no nie ?? TAKA BYŁA GENEZA i zamierzenia TEJ WIElKIEJ (kiedyś !) gry, MIAŁA STRASZYĆ ! ! !
kórwa mać - znów DAŁEM SIĘ OSZUKAĆ wywaliłem 200 zł za grę - wartą GÓRA MAX 50 zł ! ( w kraju. gdzie nam przyszło żyć ... egzystować za 1300 -1800 zł miesięcznie ! kórwa to złodziejstwo 200 zł za takie coś ).
Jeden WIEKI GŁUPAWY (hollywódzki , tandetny i jarmarczny ! ) -FIMOWY SKRYPT, zero interakcji, zero myślenia, zero zagadek, KORYTARZ KORYTARZ KORYTARZ jak po sznureczku ! - zero jakiejś eksploracji (sensownej ) gra jest NAFASZEROWANA BEZUSTANNYM i TĘPYM CIĄGŁYM NIEKOŃCZĄCYM SIĘ NUDNYM ODPYCHAJĄCYM i głuuupim ... strzelaniem, jaieś czołgi, desant, helikoptery KÓRWA -to nie STRZELANINA, NIE call of Duty, czy jakiś inny medal of Honor, KALKA Gears of War !
PANOWIE Z CAPCOMU -zakpili z nas ! ! ! i OSZUKALI ... do moich uluboinch części Resident 0 ,1 i 4 ta gra się nie umywa ! ! !
w dodatku grafika -NAWET TU DALI DUPY ! gorsza jak w 5 części !
Co z tego że 200 scenek, to nie film JA CHCĘ GRAĆ ! ! ! wywaliłem 200 zł !
Powiem WAM szczerze mam przesło 30 lat na karku, gram przeszło 28 lat (czasy Atari, Commodore PS X, PS 2)
Gry są coraz Krótsze, GORSZE, GŁUPSZE , od kliku lat mam Ps 3 i co ? na mojej półce z grami Silent Hill HD, ICO HD, Sly HD, Tomb Raider HD ... czy to nie dziwne ??? Z ręką na sercu POWIEDźCIE jaka dobra gra (poza może serią Uncharted, Assassins Credd ) debiutowała na ... PS 3 ?? no jaka wartośćiowa pozycja ??? Same wersje HD, jakieś nowe fify, boksy i inne sporty ( tylko numerki się zmieniają !) Call of Duty, Lego Indiana Jones, Lego Hary Potter, Lego Batman , Lego KÓRWA Gówno itd. itp. żygać się chce !
CO TO ??Deweloperom BRAKŁO POMYSŁÓW ?????
Residenta MARKĘ zepsuli, Silent Hilla zepsuli , Tony Howk'a zepsuli, Crascha zepsuli itd. Tomb Raidera pewnie też ... jakoś nie wierzę w tą NOWĄ TAK CHWALONĄ CZĘŚĆ -np. Lara będzie się ... przenosić teleportować przy ognisku ... Gdzie NOWA część INDIANY JONSA ?????
Przypominjcie sobie czasy Amigi, PS X czy PS 2 ... Jakie wtedy były gry ! Gdzie teraz mamy gry na miarę np.:
Ico, Primal, Manhunt (pierwsza część !) Haunting Ground ! Suffering, Silent Hill ( części 1 -4 ), stare Tomb Raidery, Indiana Jones, Tombi i Nightmare Creatures (PS X !) Crasch seria, Condemned (pierwsza część !), Bloodline SUPER Horror na PC - POLECAM ! Call of Cthullu ! Bully ! Dead Space -pierwsza część ! Kto ostatnio grał w JAKIŚ DOBRY (DOBRY, STRASZNY !) horror na PS 3 ? KTO ?? ja nie pamiętam .
Taką grę jak RESIDENT EVIL 6 ... powinni w koszu z przeceną sprzedawać, lub gratis w reklamówce rozdawać ! ! !
Zadziała MAGIA ( TYLKO i wyłącznie !) MAGIA nazwy tej wielkie gry ( to tak jak np. zespół Metallica -CO ONI Z SOBĄ ZROBILI ??? CO TERAZ GRAJĄ ?) Naiwniacy - w tym i ja , pobiegli do sklepów i ...
Aha... i powiem WAM jeszce jedno , nie spieszno mi do ... NOWYCH x boxów, nowej Playstation, nie spieszę się z wymianą karty graficznej ... bo i po co ???? Gry i tak będą łatwiejsze, badziewniejsze, filmowe, krótsze, głupsze ... PO PROSTU GORSZE ! ! ! To co kiedyś było NA DYSKU - to teraz ... MAMY KUPOWAĆ jak dlc- dodatki, czy jak to się nazywa ! TO KRADZIEŻ i OSZUSTWO ! Król jest NAGI ! ! ! Nie dajmy się ogłupiać, okradać PRZEZ BOGATYCH ! LENI (szefowie wytwórni gier i inni złodzieje !).
Pozdrawiam prawdziwych STARYCH WYJADACZY, GRACZY -pamiętacie Bajtka czasopismo ??
ŻEGANEM !
PS. Residenta sprzedałem ! straciłem 30 zł .
PS 2 -Przepraszam za błędy -PODMINOWANY byłem !
Fanem nie jestem, ale te niskie oceny paradoksalnie tylko mnie zachęcają by grę kupić jak będzie na PC. Jest bardzo rozbudowana, podobnie jak FC3 na którego czekam.
Pytanka dwa - gra rzeczywiście ani trochę nie straszy w kampanii Leona i laski?
I jak multi w którym kogoś "nawiedzamy" jako zombie czy inne dziwadło?
Zawsze uwielbiałem Residenta i dlatego kupiłem również część 6. Wydałem 200 zł i co ? Jestem ZADOWOLONY !!! Pisze to celowo bo czytając komentarze typu "lipa totalna szkoda czasu" to domyślam się że napisał go debil który nie widział na oczy tej gry a już napewno nie pograł w nią 10 minut. Owszem seria Resident Evil się zmienia z części na część ale co z tego ? Owszem uwielbiałem się bać i czuć ciary jak w "dwójce". Ale gry się zmieniają i mieliśmy tego przykład w "piątce" i pokazane w jakim kierunku zmierza RE. Tyle czy "piątka" była złą grą ? Mi się bardzo podobała, bardzo mnie wciągnęła przez fajną akcję, grafikę a szczególnie bohaterów z którymi w jakiś tam sposób się "zżyłem" :) I podobnie jest w "szóstce". Możę nie jest straszna (choć mam momenty) ale po kilkudziesięciu minutach robi się naprawdę super. Zaczynając od tuneli metra w "misji" Leona jest naprawdę ok. Gra wciąga, jest efektowna i po prostu daje dużo radości z grania a chyba o to chodzi. Że nie jest już horrorem, fakt i szkoda ale co z tego. Jest za to inną naprawdę dobrą grą. Niektóre lokację są przepiękne, dźwięk zabójczy. Podłączcie swoje konsole do dobrego TV a co ważniejsze do dobrego kina domowego a zobaczycie o czym mówię. Piszę to wszystko dla tych którzy po prostu lubią dobre gry, lubią residenta (choć już trochę odmienionego) którzy wachają się przed zakupem po przeczytaniu wielu beznadziejnych opinii "znawców gatunku". Mi RE 6 bardzo się podoba i siedząc w pracy nie mogę się doczekać aby wrócić do domu i odpalić PS3. Na plus również to że gra jest długa i gameplay może być o wiele dłuższy niż piszą hardckorowcy którzy biegną przez grę nie zatrzymując się na chwilkę aby popodziwiać widoki. I tyle. Pozdrawiam wszystkich tych którzy potrafią docenić dobre gry :)
Zawsze uwielbiałem Residenta i dlatego kupiłem również część 6. Wydałem 200 zł i co ? Jestem ZADOWOLONY !!! Pisze to celowo bo czytając komentarze typu "lipa totalna szkoda czasu" to domyślam się że napisał go debil który nie widział na oczy tej gry a już napewno nie pograł w nią 10 minut. Owszem seria Resident Evil się zmienia z części na część ale co z tego ? Owszem uwielbiałem się bać i czuć ciary jak w "dwójce". Ale gry się zmieniają i mieliśmy tego przykład w "piątce" i pokazane w jakim kierunku zmierza RE. Tyle czy "piątka" była złą grą ? Mi się bardzo podobała, bardzo mnie wciągnęła przez fajną akcję, grafikę a szczególnie bohaterów z którymi w jakiś tam sposób się "zżyłem" :) I podobnie jest w "szóstce". Możę nie jest straszna (choć mam momenty) ale po kilkudziesięciu minutach robi się naprawdę super. Zaczynając od tuneli metra w "misji" Leona jest naprawdę ok. Gra wciąga, jest efektowna i po prostu daje dużo radości z grania a chyba o to chodzi. Że nie jest już horrorem, fakt i szkoda ale co z tego. Jest za to inną naprawdę dobrą grą. Niektóre lokację są przepiękne, dźwięk zabójczy. Podłączcie swoje konsole do dobrego TV a co ważniejsze do dobrego kina domowego a zobaczycie o czym mówię. Piszę to wszystko dla tych którzy po prostu lubią dobre gry, lubią residenta (choć już trochę odmienionego) którzy wachają się przed zakupem po przeczytaniu wielu beznadziejnych opinii "znawców gatunku". Mi RE 6 bardzo się podoba i siedząc w pracy nie mogę się doczekać aby wrócić do domu i odpalić PS3. Na plus również to że gra jest długa i gameplay może być o wiele dłuższy niż piszą hardckorowcy którzy biegną przez grę nie zatrzymując się na chwilkę aby popodziwiać widoki. I tyle. Pozdrawiam wszystkich tych którzy potrafią docenić dobre gry :)
Na pierwszy rzut oka, mam mętny post na temat interfejsu gry. Dlaczego został on zmieniony ze standardowej czcionki na jakiś exclusive? ;/
@Rychu111
Oczywiście Rychu nie mam nic do ciebie, zakładam tylko, że jesteś mało wymagającym graczem i cieszysz się z byle stolca upakowanego w świecący papierek. Ludzie, którzy wyrazili opinię o tej grze (między innymi ja) zrobili to na podstawie porównania do poprzednich części. Zanim nazwiesz kogoś debilem głęboko się zastanów. Mam już taki staż jeśli chodzi o gry, że spośród obecnie wychodzących tytułów zagrałbym może w 1%, taki poziom reprezentuje pozostałe 99%. A może jestem po prostu wymagający, chociaż wolę sobie usiąść spokojnie przy Code Veronica niż dostawać oczopląsów na RE6, gdzie postać zajmuje 1/2 ekranu i ch..a widać co się dzieje wokół a CV nie jest wcale nową grą. Ma za to klimat.
@Rychu111
Rychu powtarzasz się, idź zrzuć klocka bo gadasz od rzeczy. Fanem RE jesteś chyba od 5 części.
DanLipman====> Ok, masz racje i przepraszam jeśli (nie mając wcale takiego zamiaru) przez przypadek kogoś obraziłem. Poniosło mnie z tym "debilem" ale irytuje mnie strasznie (bo będę sie upierał że jest tak bardzo często) jak wypisują tu swoje "recenzje" zawodnicy którzy nawet nie trzymali w dłoni pudełka od gry. Czy nie jestem wymagający ? Jestem, uwierz i na codzień wolę bardziej "ambitne" tytuły z gatunku "Skyrim" itp. Ale czasami lubię się po prostu dobrze pobawić bez zagłębiania się w fabułę. I taką włąśnie zabawę zawsze zapewniał mi Resident Evil i przy "szóstce" również fajnie się bawię. Stąd też to wszystko co napisałem. Zgadzam się że pierwsze części tej serii były o wiele fajniejsze (klimat) ale zarówno "piątka" jaki "szóstka" też mi sie podobają jako po prostu gry które są po to żeby się dobrze bawić. I jeszcze raz przepraszam jeśli kogoś uraziłem. A do zawiedzionych tym tytułem. Spokojnie, zaraz się pojawi Assassins Creed 3 !!!!!! :)
Nie mogę się doczekać, w RE5 grałem dzisiaj 2 godziny w coopie i grało się super, a w tej części zrywają z strzelaniem w miejscu, kilka kampanii i ciekawe multi gwarantują że kupuję tą grę! Chyba że optymalizację zwalą ale w to wątpię bo gra podobno wygląda jak piątka a nawet gorzej.
Mam nadzieję że Jake dowie się o ojcu i skopie dupę Chrisowi :)
Elo, jak się nie mylę to RE6 miał mieć premierę 20 listopada 2012 roku, a tym czasem widzę, że można kupić
na allegro. Teraz czy to nie jest jakaś ściema, bo mam zamiar sobie go kupić na platformę PS3. Kupował już
ktoś na allegro RE6? jeśli tak to mógłby podać pewnego sprzedawcę od kogo kupił żebym nie wpakował się
na minę. Z góry dzięki za pomoc.
Przecież gra już wyszła na konsolach conajmniej 2 tygodnie temu.
Vader25 ---> Czyli na to wychodzi, że wypuścili grę szybciej jak zapowiadali. Ok ale dalej mi nie daje spokoju
kwestia kupienia RE6 przez allegro, wie ktoś czy jest to pewny zakup, czy można się na tym przejechać, bo
jak widziałem około 150zł trzeba sobie liczyć za nówkę.
Znajdź RE6 u sprzedawcy który sprzedawał już rzeczy wielu osobom, zobacz czy ma z 90% pozytywów, jak tak to kupuj.
ARO 3 + a god of war 3 _ nowe i mega dojebane, gralem w 1 i 2 czesc tez i 3 mi sie najbardziej podobala :)
Na steam oraz windows live. Wiadomo o tym już od dość dawna. Pytanie tylko kiedy wreszcie Capcom ujawni datę premiery.
Przeszedłem wszystkie części:
I ( 2 scenariusze )
II ( 4 scena... )
III ( 1 scen )
Code Veronica ( 1 scena )
IV ( 1 scena )
V ( 1 scenariusz )
VI ( 4 scenariusze )
Od 1997 roku gra szła z postępem czasu, ale niech nikt mi nie mowi ze gra jest słaba i ze to jest zle i to jest zle dla niektorych ludzi najwiekszym złem jest to ze sie urodzili. Zachecam gorąco wszystkich do Biohazard 6 gra jest w pyte !
ej i dobra ta czesc? operation racoon city to massakra beznadzieja i 5 tez mi sie nie podobala co o tym powiecie?
Wybaczcie, no ale nie wiem ,przed RE chcieliscie trzesc portkami? dla mnie poprzednie wersje to bylo dno, bo ani tu sie bac, ani smiac, i powiem ze Capcom idzie w dobrym kierunku, dobry filmowy klimat, duzo sie dzieje. Hejtowaliscie RE5 ze co to za gra iz nie da sie chodzic i strzelac, dostaliscie to w 6 i teraz dzieci narzekacie ze w tej czesci da sie chodzic i strzelac? Jesli kogos nie strasza horrory tak jak i mnie to znajdzie w tej grze cos dla siebie. W RE5 czulem pewien niedosyt, gra nie byla za dluga no i za malo sie dzialo, az tu wyszla czesc w sam raz dla mnie, nie mam tej grze kompletnie nic do zarzucenia. I dzieci tak na przyszlosc musicie wiedziec czego chcecie, bo na tym swiecie niezdecydowanym zyje sie znacznie ciezej; )
Gra jest świetna!.Bardziej rozbudowana niż poprzednia część,wróciły "stare" dobre zombiaki niczym z pierwszych części.Wcale nie jest prosta do przejścia (grając przynajmniej na poziomie trudnym).Dużo frajdy w grze w trybie co-op
Czytałem wiele opinii na temat nowych odsłon serii i wielu graczom nowe odsłony Residenta niezbyt przypadają do gustu ze względu na zagubiony klimat względem swoich poprzedniczek. Z serią RE mam styczność od 1997 i w/g mnie każda kolejna część była i jest lepsza od poprzedniej. W szczególności mowa o bardzo dobrej części pierwszej, która zapoczątkowała gatunek i dwójce która zapieczętowała sukces serii tak samo jak kilka lat później perełka Nemesis czy Code Veronica. Nowsze części (zwłaszcza 6) wyrywają się ze stereotypu klimatu grozy i łamigłówek dzięki postępowi technologicznemu. Producenci na pewno chcieli by powrócić do korzeni ale boją się, że tytuł w obecnych czasach się nie przyjmie. Czasy mam takie, jaki mamy. Liczą się gadżety, grafika i pomysłowość. Tytuły na miarę starych odsłon serii w oryginalnej formie nie znalazły by miejsca w dzisiejszym świecie. Mi osobiście podoba się, że seria ewoluuje i nie stoi w miejscu ale mimo wszystko jakąś pustkę i niedosyt czuję. W najnowszej odsłonie nie spodobała mi się muzyka, na początku myślałem, że gram w Call of Duty na szczęście im dłużej gram tym jest lepiej. Kolejna bolesna sprawa, odchodzi się od starych łamigłówek, gra stają się zbyt banalna, a bajer z HUD'em smartphona, który pokazuję drogę jak dziecku jest już kompletnie zbędny. W nowej części zmieniono również system inwentarza. Co prawda to kwestia przyzwyczajenia ale w/g mnie bardzo nie trafiony, stary był o wiele praktyczniejszy. Czasy się zmieniają, zmienia się gra. Mam nadzieję, że 7 nie będzie grą w stylu Dead Island, a części 6 jestem gotów wystawić równie wysoką ocenę co części 4 i 5.
Mi sie tam kazda czesc podoba w kazdej jest jakis klimat.szkoda ze re 6 dobiero w styczniu w sumie nie dlugo juz ale tak na swieta bylo by w sam raz z ta gra
Mnie ta gierka jakos specjalnie nie powalila na kolana.Grafika srednia i to zarowno lokacji jak i bohaterow czy przeciwnikow (poprzednia czesc byla lepsza pod tym wzgledem),wszystko jakies takie bure,niewyrazne i pozbawione szczegolow.Fabula troche dziecinna a zachowania glownych postaci zalatuja sztucznoscia i brak w nich realizmu. Poza tym nie podoba mi sie wyposazenie w GPS,ktory pokazuje zawsze i wszedzie kierunek marszu a takze niezliczone ilosci zombiakow respawnujacych sie bez zadnych ograniczen.Mozna strzelac i strzelac non stop a zawsze jakis nieumarly wylezie mimo wszystko zza rogu.Gralem we wszystkie czesci (slownie: WSZYSTKIE bo nawet w te odslony z samym celownikiem a la "Time crisis") i troche tu za duzo akcji i rzezni a za malo survivalu i horroru,choc tworcy przez to nagromadzenie wrogow i oszczedzanie na amunicji probuja sztucznie utrudnic rozgrywke.Skonczyla sie juz swobodna eksploracja i zwiedzanie pieknych miejscowek (choc wczesniej, wiadomo,prerenderowanych) a zaczyna sie bezustanna walka lub paniczna ucieczka.Nie pasuja mi tez w tej serii elementy QTE choc one juz chyba na stale weszly do swiata gier bo czesto wygrywa nie ten,ktory mysli i kombinuje ale gracz o szybkich i zrecznych palcach.Gra ma oczywiscie rowniez duzo plusow
i nowatorskich rozwiazan ale o nich chyba juz nastepnym razem.
powie mi ktos jak odblokowac miejsce na dodatkowe umiejetosci bo jak narazie moge wybrac tylko 3
@ermac i reszta macie rację,że to już nie ten sam "Resident",co kiedyś.Ale co do tej nowoczesności to chyba trochę przesada.Klimat jest bardzo ważny i to on był filarem tej serii przez długie lata.A od części piątej,gdy gra się z partnerem,to już inna bajka zupełnie.Inaczej jest bać się samemu a inaczej "w kupie",choćby dwuosobowej.Kiedyś był to survival horror,podobnie jak "Silent Hill"(ten tytuł jednak utrzymał swój image choć jakości już niestety nie) a teraz zrobił się z tego niemalże shooter tyle,że aby zachować choć cień dawnej linii nie ma zbyt wiele amunicji i apteczek a przeciwników za to całe stada.Wiadomo,że wieloosobowa rozgrywka jest teraz wszechobecna w grach i chyba nic już się na to nie poradzi ale to jest tak jakbyśmy oglądali
jakiś horror na słonecznej plaży z drinkiem w ręku i tłumem rozwrzeszczanej hałastry wokoło.Co do samej gry to jeśli przejdzie się ją w całości,to może się spodobać ze względu na na spójną aczkolwiek niezbyt powalającą fabułę. Wrócili starzy znajomi sprzed 14 lat,jak Sherry Birkin czy Ada Wong. Może w kolejnej odsłonie zobaczymy Jill Valentine i Carlosa Oliveirę w kompanii oswojonego Nemesisa?
wlasnie robie misje ady, gra jak dla mnie starego gracza , gra bardzo dobra.
Heishiro coś ci się pomyliło, to właśnie dzieci które nigdy wcześniej nie miały kontaktu z serią RE, narzekały na brak możliwości jednoczesnego biegania i strzelania, nie dziwie się im z jednej strony, dzisiejsze produkcje stawiają głównie na widowiskową akcje, a taki gracz jak nie strzeli raz na minutę zaczyna się nudzić. RE przestaje być survival horrorem a zaczyna podchodzić pod grę akcji z zombie w tle.