Jak w Guild Wars 2 wyglądać będzie leczenie i śmierć postaci
Powiedziałbym, że powiew świeżości i pomysłowości - robi się coraz ciekawiej :D
Fajnie, że zrezygnowali z typowych healerów - granie takim jest po prostu nudne. Podoba mi się też strasznie perspektywa interakcji z otoczeniem itp. podczas walki - na przykład to podpalenie strzały poprzez skierowanie jej w ścianę ognia Elementalisty... Zapowiada się naprawdę ciekawe i innowacyjne MMO.
Te łączenie czarów brzmi bardzo ciekawe , również dobrze że zrezygnowali z healów
Albo było wysokie zapotrzebowanie na nich a z 2 strony mało kto gra nim bo jest nudny
Hmm, ciekawe pomysły mają :)
Nie czekam jakoś specjalnie na tą grę ale może bardzo pozytywnie się zaskoczę hmm ;)
Mogli by w koncu jakos ustosunkowac sie do roli Hall of Monuments z "jedynki".
Ci, ktorzy poswiecili na jego wymaksowanie tysiace godzin czekaja na te wyjasnienia od lat.
"Atrakcyjność walki zostanie dodatkowo zwiększona przez wprowadzenie większej różnorodności zarówno do otrzymywania i zadawania ran, jak i ich leczenia. Prócz zwykłych jednokrotnych obrażeń pojawią się takie, które powoli zjadają punkty życia. "
no faktycznie, rewolucja w mmo! :D
poza "podpaleniem strzaly" przez firewalla i mozliwoscia uzywania skili kiedy skoncza nam sie punkty zycia- nic nowego:s autor newsa albo nigdy nie gral w mmo albo za bardzo podjaral sie informacja od developera;) pzdr.
ja czekam na tą grę bardzo szczególnie i na prawdę twórcy idą do przodu jak chodzi o pomysłowość i twórczość jest coraz lepiej GW2 będzie lepsze od WOW-a
Walka w GW2 wygląda naprawdę świetnie. Jeśli dodadzą do tego jakąś dobrą fabułę to będzie mój must have.
Z każdą nową informacją o GW2 chcę mieć tą grę co raz bardziej.
To będzie niesamowita gra i chyba po 6 latach królowania wowa zajmie jego pozycję (szczerze a to liczę, może blizard przestanie zdzierać na abonamentach i różnych innych płatnych funkcjach jak bedzie chcial zawalczyc o jak najwiecej graczy).
Moim zdaniem CD-Key + sklep z drobiazgami tak jak jest w GW to najlepsze rozwiazanie, bo wiem jak jest na calkowicie darmowych MMO masa dzieci neo i noobow, ale duze abonamenty i platne np. mounty, pety to dla wielu za duzy wydatek.
Coraz lepiej.. aż trudno uwierzyć ,że ta gra będzie pozbawiona abonamentu. Jeśli będzie tak dobra jak się póki co zapowiada to będzie pierwszy mmorpg ,który kupię . I pewnie wielu ,którzy by się nie zdecydowali jeżeli gra wiązałaby się z opłacaniem abonamentu ;)
dla mnie 'błahość' smierci w mmo to jeden z glownych powodow dla ktorych w nie nie gram. W grze w ktorej nie ma save'ow powinno sie srac o swoje zycie a nie isc na pale na wszystko co sie rusza. Do tego jeszcze zamiast smierci to mozna rzucac kamieniami. A podobno casualizacja przyszla z konsolami...
A co jest hardcorowego w biegu kilka minut po śmierci do miejsca ,w którym się przebywało ? Zero przyjemnosci,no chyba ,że dla masochistów. Gra to rozrywka ,ma bawić ,a jak potrzebujesz wyzwań to droga na Mount Everest stoi przed Tobą otworem ;)
Nasz heros staje na nogi również, gdy w downed mode uda mu się pozbawić wroga życia.
Jesli nasza postac lezy i 'atakujemy' przeciwnika, to on tez bedzie lezal chyba? Jak wyglada walka dwoch lezacych bohaterow? Rzucaja sie kamieniami?
Wcześniej wszyscy mieli wątpliwości że GW2 będzie podobne do reszty MMO, jednak z tego co widać to dwójeczka zarządzi, jedyną grą która może wg mnie opierać się nowemu GW to Lord of the Rings Online, ale to raczej tylko ze względu na ciekawsze realia.
Lepiej niech się skupią na serwerach. W pewnym momencie, w GW Arenanet coś popsuła i lag był taki że ledwo się dało chodzić (i tak nie zawsze) a co dopiero myśleć o walce. Od tamtego czasu rzuciłem grę w kąt.
Heh, ile ja to razy słyszałem, że pojawi się pogromca WoW (ostatnio nawet to APB miał pokonać WoW'a O.o). Dziś te wszystkie gry żebrają o graczy, których z dnia na dzień ubywa...