Square Enix - imponujące wyniki finansowe, świetna sprzedaż Final Fantasy XIII i Batman: Arkham Asylum
niewielka strata - 13 jest strasznie nastawiona na efekty i łatwość rozgrywki...
Świetny wynik Batmana. Mam nadzieję, że po Arkham Asylum nadejdzie era świetnych gier na licencjach. Na razie czekam na kolejną częśc Batmana: AA.
PSXFAN -> wg mnie właśnie nie masz powodu do wstydu, tylko wręcz przeciwnie. Błędem było napalanie się na ten hype, jak dla mnie porażka. (aczkolwiek filmiki wymiatają)
@ xanthienne
tiiaaa to nic że FFXIII jest najtrudniejszym ze wszystkich finali.. ;)
Adrianziomal - widac ,ze wypowiadaja sie takze fani ktorzy lykaja wsio z FF w nazwie .
Perkel trudnosc nie czyni z gry dobrej ... Jest to imo interaktywny movie player i tyle .
Tak czy siak baza "milosnikow" serii Final Fantasy nadal jest silna :] .
@Perkel
to czemu łatwość gry jest najczęściej obok liniowości stawianym zarzutem ?
@Perkel
taaa "najtrudniejszy" - 7 fajnal ukończony przeze mnie, pierwszy przy którym można było wygrać grę przez 95% walk nie patrząc na ekran:) w co trudniejszych walkach trzeba było "paradigm" zmienić, chyba w żadnej nie warto było robić czegokolwiek poza "auto battle".
jedyna trudnośc w ukończeniu tej gry to nie zanudzić się przed końcem
"pierwszy przy którym można było wygrać grę przez 95% walk nie patrząc na ekran:)" Chyba jednak nie grałeś w tego Finala. Nie wyobrażam sobie rozwalania przeciwników bez buffów, debuffów i paradigm cancela. XIII wymaga właśnie ciągłego kontrolowania tego co się dzieje na ekranie. Nawet podczas farmienia kasy i przedmiotów od żółwi nie można w tym samym czasie przeglądać Internetu.
@Hiki_
bufy debuffy i leczenie automat załatwia dostatecznie sprawnie by ukończyć grę. Farmienie adamantoise'ów nie jest potrzebne do skończenia gry - nie trzeba nawet walczyć z żadnym "dorosłym żółwiem". Mój opis poziomu trudności dotyczy całego scenariusza oraz misji pobocznych do poziomu B poza gigantuarem:)