F1 2010 [PC] - Z dziennika dewelopera #3 - wersja PL
Jesli Pit Stop to bedzie przerywnik filmowy (tak jak to tutaj wygladalo) to troche kpina prawda?:)
1.Wygląda fajnie ale wiadomo że tak wyglądać filmy marketingowe muszą ;)
2. Obyśmy tylko nie utonęli ale nie w kałużach a w setupach, żeby było coś pośredniego
pomiędzy quick setup a hardcorem, którzy spędzą w garażu więcej czasu niż na torze.
3. No właśnie pit stop - co tu zrobić, przecież nie jakiś quick time event bo to bzdura,
ew decyzja o doborze opon ,bo nie będziemy tego robić jadąc przecież (tzn nawet by i można
ale ciężko jadąc porównać czasy innych, którzy już np zmienili opony na inne), no ciekawe...
może przy zjeździe do alei jakaś aktywna pauza żeby ustalić co robić? Hmm....
4. Opóźnienie to chyba raczej będzie (oby nie), mamy maj a na filmikach jest napis
pre Alpha a do września niedaleko.
I jak zwykle... czekamy na gramy :)
BOLOYOO jaka kpina?! W koncu od pitstopu sa mechanicy, przed zjazdem ustalisz co zmieniasz itd. a od reszty to juz sa mechanicy... gra bedzie genialna!
"Chodzi o to by była to gra w jaką zawsze chciałem zagrać" NIE To nie ma być gra w jaką chciałeś zagrać a pełnoprawny i jak najwierniejszy symulator Formuły 1, czy ty chcesz w niego grać czy nie!
o co wam chodzi z tymi pit stopami? przeciez jakos musieli pokazac na filmiku jak zmieniaja koła...w grze masz to normalnie..zalezy z jakej kamery patrzysz to tak widzisz...a ta pauza by sie przydała zeby np zarzadzic ze chce mieszanke ale twarde
gra nie będzie genialna bo w necei będzie się scaigac tylko 10 kierowcow poza tym nie bedzie SC
Gierka zapowiada się smakowicie :) Od dawna wyczekuję dobrej gry o F1 i mam nadzieję, że jak premiera nadejdzie to się nie zawiodę.
Zdecydowanie jak dla mnie "Must Have".
Gra wygląda świetnie. Efekty pogodowe robią wrażenie, oby reszta była tak dopracowana.
Mi najbardziej by pasowała aktywna pauza w czasie jazdy podczas, której możemy zapytać zespół o pogodę, o telemetrię, o czasy kierowców jadących na innych oponach czy o sytuację na torze.
Ach...ta gra świetnie by się nadawała na nową grę do naszej ligi WF1 gdyby nie skopany multiplayer na góra 10 osób...
Stercum --> Aktywna pauza byłaby do bani - powinno być jak najbardziej tak jak w rzeczywistości. Czyli wszelkie informacje powinniśmy dostawać podczas jazdy przez interkom :) Tutaj idealnie sprawdziłby się system sterowania głosem - mówimy weather - dostajemy informacje o pogodzie etc. I np. Kubica position i mówią nam gdzie jest Kubica i ile do niego tracimy. To dopiero byłoby bombowe rozwiązanie :)
O strategii nie decyduje facet za kółkiem, bo nie ma na to czasu.
Od tego są dziesiątki ludzi przy monitorach, telemetrii, pogodzie itd przecież.
zostaje więc aktywna pauza w pit lane żeby "na szybko" przeanalizować i dobrać co trzeba.
Lub w karierze, im jesteśmy lepsi, tym więcej zarabiamy ze sponsorów, tym stać nas na
lepszych fachowców którym powierzamy takie rzeczy (o ile chcemy).
A właśnie... na początku mówiło się, że kariera to będą 3 sezony... ale będzie można chyba wybrać 3, 5 lub 7 sezonów.
Ciekawe czy będzie deszcz w Bahrajnie.
Po trzecim miejscu Kubicy w Monako az chcialoby sie zagrac w F1... Chyba jedyne wyscigi, ktore kupie od ladnych kilku lat... Smaka niesamowita ;p
Super Z dziennika dewelopera. Na grę już czekam od dawna i z coraz większym zniecierpliwieniem ;)
Do dodom: Sterowanie głosem było już w kilku grach. Sam grając w Hawx'a testowałem to i działało poprawnie aczkolwiek z pewnym opóźnieniem co w grze akcji było uciążliwe. Za to w grze wyścigowej nie ma problemu byśmy jakąś informację otrzymali z sekundowym poślizgiem. Jednakże pewnie gdyby ta opcja miała być zastosowana w grze to by juz o tym powiedzieli...