Sniper: Ghost Warrior [PC] - Gramy z producentem Sniper: Ghost Warrior
O jezu już się pojawili "firstowcy"...
No gra wygląda całkiem całkiem. Czyżby City Interactive zabrało się za dobre produkcje? Jeżeli w wersji finalnej będzie to wyglądało podobnie (a poziomów skradanych będzie dużo) to mogę na serio rozpatrywać zakup tej gry.
Miła niespodzianka, myślałem, że dzisiaj nie będzie gramy. Zabieram się za oglądanie.
PS: Czy wy dostajecie coś za to, że piszecie "First" itp? Nie? To dlaczego ciągle z tym wyskakujecie, wiele osób to denerwuje.
Mmmm czekałem na Gramy z tej gry ale nie przypuszczałem,że będą tak szybko chłopaki szacunek wam 100% się należy!
Wygląda strasznie liniowo. Ale może będzie pierwsza udana gra snajperska :P
BTW. CoJ chodzi bardzo płynnie, czyli można liczyć na ładną grafikę i pełną płynność.
Jak odpaliliście tą grę to myślałem że to MW2 :)
Nie wygląda źle, ale to jednak dalej City Interactive, więc trzeba podchodzić do tego z rezerwą :)
Ciekawa produkcja...
Poziom hardcore? - Jak najbardziej! Im więcej utrudnień tym lepiej!! ;p
No to gra zapowiada się całkiem nie źle, choć ten etap gry był dość liniowy to i tak szykuje się najlepsza gra od CI. Może kolejny film więcej ujawni na temat rozgrywki w tej grze, choć by mogli pokazać misję w dzień, bo zieleń zapewne by się prezentowała fenomenalnie.
Wygląda naprawdę nieźle, od dawna czekam na tego typu grę.
Damian1539 - bardzo udany był już Sniper Elite. :)
Interfejs prawie identyczny co w Call of Duty ;) Graficznie gra nie powala ale źle też nie jest póki co zapowiada się całkiem nieźle ;)
Świetnie wygląda, jestem na tak :)
Tylko fajnie by było, gdyby był taki na maksa hardkorowy tryb, zero ułatwień itd. :D
dziwie sie ze von zay sie nie smial podczas gramy, przecierz to pewnie bedzie kolejna "wielka" gra od ci ...
Jakby w trybie hard, nie było stale wyświetlanej mapki z przeciwnikami (tylko wyciągania 'z kieszeni'), wskazania skąd dostajemy kulki, wskazania gdzie trafi pocisk no i brak takiego 'wulgarnego' waypoint'a gdzie dokładnie mamy iść, to chętnie kupię :)
Naprawde zapowiada sie niezle , mysle ze ciakawym aspektem bylo by 'ciaganie cial' ze tak powiem . Gdy zeliminujemy pzreciwnika bylo by tzreba umiejetnie ukryc cialo w specjalnie stworzonych do tego miejscach lub zaciagniecie ich dalej .
Zobaczymy...jak okaże się, że gierka będzie dobra(zobaczy się po recenzjach) to kupię...
Zapowiada się ciekawie może zagram:)
Ciekawie sie zapowiada :D
Moja rada. Jakos nie podoba mi sie ten model ruchu postaci, ktora kierujemy, sposob trzymania broni i to, ze bron jest taka wielka. Oczywiscie to moje zdanie.
ja zagram na pewno (jeżeli nie będzie zbyt droga :))
Nie no, super gra! Według mnie, może spokojnie konkurować z Crysis'em.
Gierka zapowiada sie ciekawie, szkoda tylko ze zycie sie nieodnawia. A i mogli by podac odrazu wymagania gry.
Witam mam prośbę do twórców gry to znaczy firmy City Interactive, prosiłbym o zmianę wyglądu noża jest za bardzo dziecinny moim zdaniem lepiej wyglądałby nóż ala Rambo albo taki jak w Project I.G.I (zresztą wyśmienita gra), oraz prosiłbym o zmianę HUD na bardziej nowoczesny i mniejszy niż ten który mogliśmy zobaczyć na tym filmiku i jeszcze jedna prośba dotycząca tym razem menu gry prosiłbym aby gra miała ruchome menu np. postać snajpera z otoczeniem aktualnie wykonywanej misji bądź też pokaz planszy w jakiś filmowy sposób. Wiem żę te moje prośby to są czysto tylko kosmetyczne ale moim zdaniem gra prezentuje się bardzo dobrze pomysł bardzo ciekawy engine gry moim zdaniem również strzał w dziesiątkę ponieważ optymalizacja jest na wysokim poziomie a widoki jakie prezentuje Chrome 4 również. Hmm jeszcze kilka ciekawych pomysłów mam na samą. Pozdrawiam.
Nieźle się prezentuje.
Wygląda na to, że do grona dobrych polskich gier(wcześniej Wiesiek i CoJ i CoJ Więzy Krwi) dołączy Snajper. Jak tak dalej pójdzie to może być dobra gra, którą sobię kupię.(trzeba wspierać rynek:P)
siemka siemka!!! tvgry pozdrowienia odemnie :P
może pamiętacie może nie to ja maciek_756
niestety zapomniałem hasła :( i znowu sie zarejestrowałem :D
nie ma to jak TVGRY szacun
PS:Gra spoko ale ja nie za bardzo lubie takie gierki :P
grafa taka seee i w ogóle :P sorki 3/5
a sorki mam jeszcze pytanko
CZEMU POLSKIE GRY NIE SĄ PO POLSKU ?????
mac abra @ bo gry robione są na zachodni rynek więc lepiej po ang będzie nie ?
Co do gramy to spoko to wygląda finalna bd na pewno lepsza
No gratuluję City Interactive!
Mam nadzieję, że tą produkcją wejdziecie w końcu do świata gier klasy AAA.
Szkoda ze na PS3 nie bedzie :/
mam nadzieję ze CI wreszcie pokaże co potrafi. Lecz jeśli stawiają na realizm to niech wchodzenie po drabinie będzie takie jak np. w Crysisie tzn. bohater chowie broń przy wchodzeniu.
BTW.
zapowiada się ciekawie :)
Jak dla mnie gra jest na dobrym poziomie, wprowadźiłbym tylko więcej elementów skradanki(chowanie ciał, takie specyficzne napięcie gdy ktoś prawie cię wykrył)
Te filmiki po strzale.. trochę denerwują, najlepiej jak jeszcze przez lunetę widać jak przeciwnika pada.. w tym jest taki klimat.
Mam nadzieję ze na xboxa wyjdzie z pełnym polskim dubbingiem i angielskim opcjonalnie.
super gra może będzie dobra
Spoko gra
Niewiele jest takich gier. Z wielką chęcią zobaczę efekt. Mam nadzieję, że to nie będzie kolejna sieczka dla dzieci CoDa.
powiem szczerze że jestem zaskoczony pozytywnie,z tym trybem "hardcore" to dobry pomysł był by i panowie z CI mogli by poprawić fizykę/animacje ciał wrogów bo coś tak dziwnie upadają ;) na pewno zagram
nie lubię profesji snajpera...a umieszczanie filmów z gry w takiej jakości jest bez sensu
ale jak coś to trzymam kciuki.w końcu to swoi:)
Zapowiada się całkiem nieźle. Może to byc kolejna warta uwagi polska produkcja. Nareszcie będzie można iśc po cichu i eleminowac cele. Będzie to takie urozmaicenie i przerwa w grach typowo postawionych na mocną akcję.
Musze przyznac że całkiem nieźle odradza się CI , ale takie pytanie czy będzie chowanie się za przeszkodami?? Zwykle ta firma w każdej swojej grze to dodawała , a w CoJ które było na Chromie też było chowanie się za przeszkodami.. Więc można by było je odrobić jesli owego nie posiada.
Przyda się jak skryjesz sie w domku i cie zaatakują.
PZDR
Całkiem całkiem. Trzymam kciuki by chłopakom z CI gierka naprawdę się udała.
Jak na City Interactive gra jest przyzwoita ale jakoś wydaję mi się nudna troche.Może jakies inne nowe tytuly od nich będą ciekawsze
jestem wielkim fanem snajperek. W multi mw2 gram snajperką i we wszystkie strzelaniny jakie mam grałem snajperką. szkoda ze tylko na xboxa bo ja mam ps3
Przyznam szczerze, ze jestem mile zaskoczony. Zapowiada sie ciekawy tytul... oby wszystko poszlo w dobrym kierunku!
i z kopertą pod drugą...
Wciąż pamiętam wWarhound i Dead island, które nigdy nie ujrzały światła dziennego, więc nie będę czekał na tą grę z wypiekami i pianą na ustach, ale póki co wszystko zapowiada się sympatycznie - aż przypomina się trochę pierwszy far cry. Mam tylko nadzieję, że będzie jakieś urozmaicenie - wnętrza budynków, może pojazdy(choć może się to kłócić trochę z ideą gry), no i fabuła, która nie ograniczy się tylko i wyłącznie do "zabij jakiegoś tam dyktatora w jakimś tam państwie w Ameryce południowej", która nie dość że słaba, to oklepana.
Aha nikt nie wspomniał, czy w grze będzie tryb Multiplayer. Walka zakamuflowanych snajperów, szukający się godzinami po mapie może nie byłaby zbyt emocjonująca, ale skoro da się podnieść inne bronie to kto wie co autorzy wymyślili. Zawsze także może być osobna kampania z co-opem dla 2 graczy, jak w Splinter Cell:Conviction, lub zbiór coopowych challengeów, jak np. w MW2 czy Uncharted2.
Tak czy siak miło, że panowie z City Interactive zaprezentowali gierkę i mamy ciekawy materiał do obejrzenia:)
Jeżeli gra nie będzie nadziewana błędami, jak dobra kasza skwarkami - to grę kupię. Fajna sceneria, bardzo dobra grafika i niszowa tematyka.
Ohoho City nareszcie gra , w którą można zagrać ( nie licząc przygodówek), jednak błędy są , np: Jeżeli strażnicy mogą odszukać ciało , to można by byo zrobić fajną animację podnoszenia zwłok i schowanie w jakąś dziórę czy krzaki , to zdrowie to nie wiem , ostatni raz widziałem takie coś widziałem w ...... yyyy bardzo dawno temu , wychodzenie po drabinie = fajna animacja , a nie gość wychodzi z bronią w ręku , wygląda to co najmniej śmiesznie :D.Jeszcze dobra jest rączka bohatera , on idzie na misje w podkoszuleczku i spodenkach , na ręce ma jakąś indiański rzemyk i jak Arnold rozwala wszystkich .Gdybym (ale co ja moge zrobić :D ) miał taką grę , było by brak skakania i zrobiłbym fajną animację wchodzenia na drzewo i skoczenia na przeciwnika . Ale z drugiej strony strzelanie z karabinu - mistrzostwo !!! gra wg . mnie nie będzie hitem ,ale całkiem dobrą grą. Myśle , że ktoś z CI mnie wysłucha i te "błądki" będą poprawione . Pozdrawiam całe CI i Von Zay'a oczywiście :)
jeszcze tak mi sie zdaje że trzeba ją dopracować.......ale tak to fajnie wygląda i sie zapowiada
No cholera !! Zapowiada się dobrze !! Porównując to do Wolfschanze czy jakoś tak :D to mega postep !!
Oj, trzeba będzie się przyglądać powstawaniu tej gry, na razie zapowiada się nieźle. Dobrze, że nie ma regeneracji zdrowia, w FC2 też nie było i grało się dobrze, a w tej grze (stealth) to byłoby za duże ułatwienie.
Gra jak na razie wyglada ciekawie tylko niech ja dobracuja i sie zobaczy :)
kopia modern warfare ?? ??! heh ty gamoniu idz lepiej teletubisie katuj w radiu....
gierka w sa mraz dla mnie nie moge sie doczekac :D wyobrzcie sobie multi na wielkich mapach gdzie kazdy gracz kampi na drugiego :D
No, no, no : D
Brawo, brawo : D
Zapowiada się bardzo ciekawie i co najlepsze... zapowiada się na światowym poziomie ; 3
Do tych co mówią kopia Cod MW, dla mnie nic bardziej błędnego...
Kutfa... To jest gra o snajperze !...
Nie sądzę, aby to była kopia czegokolwiek, raczej taki pierwowzór ;3
Jak się uda na arenie światowej przebić tej grze, a to jest baaardzo prawdopodobne ;3
To gra pewno trochę namiesza w światku skradankowych shooterów ;3
w końcu wychodzą polskie światowe hity takie jak wiedźmin, two worlds 2, i snajper
Możecie zrobi cos takiego, że gdy celujesz przez lunetę światło sie odbija i wtedy jest większa szansa, że mogą npc'ty zobaczą gracza
fajnie się zapowiada, oby wychodziło więcej takich polskich gier, życze powodzenia;)
Byłoby miło jakby się dało cały ten interfejs stopniowo wyłączyć, na zasadzie menu, a w trybie hardcore wyłączyć wszystkie wspomagacze.
No porównując poprzedni crap od CI to owy sniper jest wręcz arcydziełem, co nie zmienia faktu że gra w tym stanie zaawansowania jest naprawdę słaba, a finalna wersja i tak nie zmieni tego co w tej grze najgorsze.
No ciekawie to wygląda choć taki skradankowy typ rozgrywki może nie każdemu przypaść do gustu to jednak to sie ciekawie zapowiada. Może nawet sie zainteresuje ta gierką kiedy wyjdzie.
Trzeba się było Pana producenta zapytać jaka będzie cena wyjściowa tej gry i czy serio wyrobią się do końca czerwca :)
Ogólnie powiem tak - jest lepiej niż myślałem :)
Boję się, że minusem tej gry, może być to, że stanie się monotonna... Bo to już mój drugi gameplay, jaki oglądam z tej gry i początek jest fajny, ale pod koniec oglądania już trochę przynudza. Oby tak nie było, a CI dostanie moje pieniądze, o ile nie będzie to cena na poziomie 100zł :)
Ogólnie nie pozostaje mi nic innego niż pogratulować, życzyć powodzenia i czekam z niecierpliwością na kolejne materiały o grze :)
Aha, mam 2 prośby - mam nadzieję, że Pan producent to przeczyta :P
1) niech tryb multi będzie drugim życiem tej gry ;)
2) niech okładka pudełka będzie fajna - bez jakiegoś żołnierza, który wygląda jakby był Rambo i ogólnie super-bohaterem ;)
Pozdrawiam :)
Ludzie czy wy na prawdę jesteście tak ślepi czy tylko udajecie :DDD
to City Interactive to najgorsza firma jaka kiedy kolwiek mogła powstać :P
a co do Crysis to jeszcze ho ho i daleko im, ich pewnie nawet nie stać na CryEngine 2
Gra zapowiada sie ciekawie. Rozumiem ze to jest wczesna produkcja, ale kilka rzeczy dopowiem. Na pierwszy cios weźmy bullet time, powinien byc jakos bardziej efektowny. Teraz w zasadzie NiC sie nie dzieje, Dodajcie jakies smugi, dym z lufy, iskry i tym podobne. Miejmy nadziej ze takie male smaczki zostana dodane w finalnej wersji. Ten nożyk do rzucania jak i ten ktorym "machamy" wyglada jak zabawka, taki malutki niczym nie wyróżniający sie, a to przeciez ostatnia deska ratunku, powinien byc wielki i agresywny* a nie wyglądać jak łyżka do zupy. Ręce naszego herosa również wyglądają jak byśmy kierowali 18sto latkiem ktory cale życie spedzil przy PC a nie żołnierzem ktory szkolil sie pare lat w wojsku, spójrzcie na posture SamaFishera - wielki, umięśniony facet albo Obejrzycie Discovery tam jest reportaz chyba o jednostce BoR oni rece mieli 3x wieksze niz nasz kompan w ktorego sie wcielamy.
Oczywiscie jestem za wprowadzeniem HardCoru, czy totalnej symulacji. Nie pójdźcie w casual, gdzie nawet na hardzie gry przechodzi sie dosc latwo. To plaga dzisiejszych gier...
Dobra, troche sie rozpisalem, ale mam madzieje ze ktos kompetentny z studia CityInteractive weźmie moje uwagi pod lupe. Ponieważ gra zapowiada sie na bardzo smakowity kąsek i szkoda by bylo potencjalu zmarnowac, poniewaz praktycznie nie ma gier ktore oddaja nam w rece doswiadczonego snajpera.
Pozdrawiam.
* http://www.lowpings.net/gamingnews/wp-content/uploads/2009/07/scary-knife.png
crap.
No ja kupię na bank :), zapowiada się świetnie, good work City Interactive :)
na moje wygląda słabo, do CoJ to sie nie umywa, dajcie jakies filtry żeby to wyglądało bardziej prawdziwie, bo tak strasznie plastikowo, mechanizm dość fajny ale wieśniacko wygląda...
No zapowiada się fajnie w końcu City interactive zrobi coś porządnego...i w końcu pójdzie na jakość a nie na ilość:)
NO NO! Powiem szczerze że nie spodziewałem sie jakiejś ciekawej produkcji a tu proszę. Zapowiada sie kawał dobrego Shootera.
Ja tu myślałem że się City Interactive ośmieszy znów jakąś budżetówą a tu takie zaskoczenie ...WOW
fajnie to wygląda - Tylko nie schrzańcie tego jakimiś głupimi bugami!!
Hm co by tu powiedzieć , gra fajnie się zapowiada , aczkolwiek na tym filmiku za mało efektowne to jest , i czy będzie jakiś tryb online ? , bo jak dla mnie to ważne info :)
Co do filmiku - Pan który tam prezentował grę (nie z Gry-Online, ten z CI) - nie bardzo (za przeproszeniem) kompetentny. Tzn jakoś ciężko mu się wysłowić na temat gry. Może "trema", choć polecał bym na przyszłość przygotować sobie wcześniej odpowiedzi na jakieś pytania bo naprawdę głupio słucha się od producenta gry takie zdania "yyy... no w tej misji... musimy przedostać się... do... yy obozu wroga, tak obozu wroga i yyyy...". Bez obrazy oczywiście, nic osobistego, ale...
Co do gry:
Hud, całkiem ok, ale dużym plusem było by gdyby w grze pojawiło się kilka opcji z hudami np. Nie ma tego nigdzie, a różne osoby wolą różne hudy (współczesne, high-tech, jakieś proste, małe). Aktualny jest całkiem fajny w sumie...
Nóż - wyglądał okropnie... Może nie jak rambo - bo to przesada, ale polecałbym obejrzeć może jakiś film albo poszukać w internecie zdjeć/filmów dot. noży bojowych (np. taki: http://www.survival.infocentrum.com/s/z/abc/nz/bagnet_.jpg) czy jakiś "ciekawszy" typu coś jeszcze oprócz prostego ostrza, bo aktualny to taki... jakby zabawkowy...
Więcej rodzai broni niż 1 snajperka i 1 karabin szturmowy (tak zrozumiałem), kilka snajperek najlepiej z różnymi parametrami, 2 karabiny, może jakieś ładunki c4? Strzałki usypiające (w małych ilościach w misiach w których nie mamy tłumika na broniach).
Co jeszcze... Lepsze i więcej animacji, choćby ruchu, bo aktualnie wygląda dosyć kiepsko... Spoglądając na takiego crysisa (wiem, wiem, gra "dużo" wyższych lotów, ale jednak nie jest nie do doścignięcia) - tam wszystko ładnie wyglądało (jak choćby wspinanie się po drabince) itp... Może lepsza "animacja"/ruch podczas kucania (domyślam się że często to będziemy robić) np. trochę kamera na boki kołysa, przy położeniu się na ziemi i czołganiu jakaś też "fajniejsza" animacja na to, jak i wstawania (np. broń chowiemy i widać trochę rąk).
No i wyższy poziom trudności (rozumiem, że to easy, ale aktualnie to banał, a nie gra snajperska (która z założenia dla mnie miała być b. trudna, a nie CoD czy crysis ;)).
Jeśli takie rzeczy jak wypisałem będą poprawione/dodane (przynajmniej w jakimś stopniu/większość) to raczej gra odniesie sukces jako jedna z najlepszych gier snajperskich (jest Sniper Elite, ale już same screeny mnie odrzucają...)
Powodzenia :)
Jest! W koncu gra w klimatach, ktore uwielbiam! Mam nadzieje, ze spelni moje oczekiwania.
Faktycznie fajnie byloby, gdyby byl tryb hardcore- np. usuniecie kropki wskazujacej cel misji, czy tez usuniecie tej kropeczki wskazujacej miejsce ladowania kuli.
Ciekawi mnie natomiast jedno- co sie dzieje kiedy zdejmiemy cel1, a cel2 stoi np. 5m obok... Czy zauwaza cos? Czy alarmuje? Czy nic sie nie dzieje... Byloby fajnie, gdyby zdjecie goscia pociagalo za soba pewne konsekwencje- np. sciagamy cel1, a nastepnie szybko cel2, unikajac w ten sposob zaalarmowanie- goscie mogliby np. miec tzw. "kontakt z bazą" i jak jeden nie odpowiada, to wyrusza w jego kierunku patrol... to byloby fajne.
Bardzo dobry pomysl z "nieodradzaniem sie"! Strasznie mnie ostatnio denerwuje moda w FPSach na magiczne uzdrawianie... Kiedys to bylo nie do pomyslenia!
Pozdrawiam i czekam na kolejny filmik, tudziez screeny ;)
Wow Wow, a jednak, Polskie studio zrobiło grę, która jest taka sama jak trailer (chodzi mi tutaj o oprawe wizualną). Grę trzeba kupic, wspierac PL i td. itp :) Mnie cieszy to że jest kolejne Gramy! z Von Zayem :))
gra sie zapowiada bardzo fajnie, cos pokroju marine sharpshooter, ale zamiast m16 z celownikiem ktory nie za bardzo sie nadaje na duze odleglosci dal bym sr25.
Fajne takie akcje: przychodzi polski twórca i pokazuje opowiada itp. JESTEM NA TAK
@MarcusFenix
Każdy może mieć prawo do własnego zdania, mi gra się całkiem podoba, trzeba kilka rzeczy poprawić, ale i tak jest nieźle :D
Jako iż to wczesna wersja gry to posłuchajcie głosu graczy i poprawcie kilka rzeczy. Zacznę od tego że gra mnie miło zaskoczyła...taki FPS w dość starym stylu, nie ma auto regeneracji zdrowia i ogólnie przypomina mi to stare dobre FPS'y, chociażby stare dobre Delta Force'y ;). Ogólnie podoba mi się patent z Bullet-Time'em, dodaje efektowności rozgrywce. Jeszcze z tego co zaobserwowałem to przeciwnicy jakoś zawsze wiedzą gdzie się ukrywasz. Nie popełnijcie błędu z Metro 2033 gdzie nie można się nigdzie schować bo przeciwnicy i tak wiedzą gdzie jesteś. Lepiej zrobić coś al'a "Last Known Position" z Splinter Cell'a.
Wygląda na to, że to kolejna dobra polska produkcja.
Fajnie, że są strzykawy jak w Project IGI. Nie lubię automatycznego odnawiania życia, chyba że jest to uzasadnione (np. gramy Wolverinem).
Ja pier... czy wy ludzie czytacie siebie co piszecie? "Zabawkowy nóż", "dajcie bardziej agresywny", czy wy w ogóle słuchaliście gościa co on mówił, lub wiecie w ogóle jak wygląda nóż do RZUCANIA? To nie jest film ze Schwarzeneggerem gdzie rzuca pół metrową maczetą, normalne wyglądają tak -> http://www.tbotech.com/throwing-knives.htm czyli dokładnie tak, jak w grze, więc się ogarnijcie.
Co do samej gry, to zapowiada się nieźle; nie jakiś hicior, ale przyzwoita produkcja. Przydałoby się poprawić lub zmienić animacje (np. wchodzenie po drabinie, poprawić dynamikę poruszania się) i pokryć tą rękę jakimś ciuchem, lub malowanym kamuflażem, dodać jakieś filtry i efekty (np. dymek z lufy) i będzie naprawdę całkiem nieźle.
Toz to marna kopia poprzedniego crapu Snajper: Sztuka zwyciężania, tyle ze na chrome.
https://www.gry-online.pl/gry/sniper-art-of-victory/zf1ffb#pc
Gra wygląda i zapowiada się świetnie. Od razu mówię że na pewno kupię!
@MarcusFenix
Ty idioto. Czy ty w ogóle wiesz co piszesz? Mówisz że ich firma jest najgorszą jaka mogła powstać, a nawet nie powiesz dlaczego tak uważasz. Gra wygląda świetnie, a co do cry engine 2 to czy on w ogóle jest na dzień dzisiejszy do kupienia?
To ma nie być efektowne, tylko klimatyczne i realistyczne, bo mało jest dobrych gier gdzie wcielamy się w snajpera. Nie żadna podróba MW2 tylko gra w swoim stylu, shooterów gdzie wszystko lata i miga mamy już dosyć, potrzebna jest gra gdzie można na spokojnie podejść taktycznie.
Gra zapowiada się genialnie ale szkoda że w FPP:(
Nie specjalnie przepadam za takim widokiem:/
To skoro jest to wersja nie skończona to może dałoby się dodać jeszcze widok TPP:)
Tak żeby można było sobie grać w FPP albo TPP:)
Wtedy na 100% bym kupił:)
Właśnie na taką grę czekałem tylko to FPP:/
Polska gra akcji-skradanka, zapewne grywalna! Czego chcieć więcej!? <3
Sugestie:
- to podświetlanie celów jest nienaturalne. Zbytnie ułatwienie.
- kropka pokazująca gdzie spadnie pocisk jest dla lam :)
- przerywnik bulet time jako opcja (fajne to jest na filmach. W grach zawsze mnie rozprasza)
- w takiej grze nie może zabraknąć przepłoszonego ptactwa zdradzającego naszą pozycję (lub wrogiego snajpera)
- generalnie mam nadzieję, że gra (przynajmniej na wysokim stopniu trudności) będzie wchodzić w symulator balistyczny (i rzemiosła jakim jest camping :)
- [edit] bym zapomniał. Ten syf pokazujący gdzie mam iść i jak daleko jest to "gdzieś" też jest dla lam. Tylko mapa i zaznaczone na niej "ja" i gdzie mam się dostać.
Mam też nadzieję, że gra nie będzie polegała na wyrżnięciu wszystkiego co się rusza. Domyślam się, że te 300 sztuk ammo w zapasie to tylko tak w celach pokazowych. Ja to widzę tak, że dostajemy karabin, kilka kulek i dwa, trzy cele do zlikwidowania, a przed plebsem należy zwiać.
Moim zdaniem słaba gierka, chociaż muszę pochwalić City że idzie w dobrym kierunku... ;)
A ja bym dal chlopakom zarobic, a co tam, moze by poszli za ciosem i robili by coraz lepsze gry. Zreszta ta wyglada przyzwoicie, byle gameplay byl tez przyzwoity.
Zapowiada się super gierka, fakt że na tym filmiku był moment dość liniowy. Mam nadzieję że w oficjalnej grze będzie dużo otwartych przestrzeni oraz duże zróżnicowanie misji, bo nawet snajper musi raz coś innego zrobić. Poczekamy zobaczymy ;)
@BossManPL: w pełni popieram, ale zwróć uwagę, że na filmiku jest powiedziane, że podświetlanie oraz punkcik pokazujący gdzie trafi pocisk jest tylko na EASY, oraz, że bullet-time będzie tylko przy najbardziej "karkołomnych" strzałach (z bardzo daleka, przeciwnik w ruchu)... Moim zdaniem idą w bardzo dobrym kierunku, bo właśnie takiej gry brakowało, przydałby się też w jakiejś misji pojedynek snajperów 1 na 1, albo kilku wrogich snajperów na gracza, misja typu "polowanie" gdzie my jesteśmy zwierzyną...
Po pierwsze... Bardzo dobry pomysł! Już mnie korci żeby sobie pograć... i napewno ją kupie. :D
Po drugie... Ja bym ten "bullet-time" po strzale zostawił... (to odjazdowo wygląda!!!) a nie że tylko po dobrym strzale. :d Ale zdanie należy oczywiście do producentów czy jak im tam... ;)
Pozdrawiam tvgry.pl i trzymam kciuki, żeby gra sie jak najbardziej udała. :)
Aha! Mam jeszcze jedno pytanko: Dlaczego gra nie będzie na PS3???
Nawet fajnie wygląda gierka, fajna zabawa taki Sniper ;p
Mogli by też na PS3 wydać...
Po nazwie i po tym, że to polska gra, nie spodziewałem się że jest nawet fajna :).
Na pewno zagram.
Do : fahoffcóf
Czy matołki ROZRÓŻNIAJĄ rodzaje noży? W grze mam NÓŻ DO RZUCANIA, który tak wygląda, nóż bojowy, czyli duże, mocne, grube ostrze jak K-BAR US Army czy noże do codziennego użytku EDC czy duże, ostrza typu tanto lub to pracy (rąbanie drewna, przecinanie drogi w dżungli) - NIE służy do rzucania.
W grze mamy typowe ostrze do rzucania - nożem typu Rambo można sobie w nosie dłubać a nie SKUTECZNIE RZUCAĆ.
Kolejna sprawa - jak ktoś NIE SŁYSZY to polecam Laryngologa lub częstrze MYCIE uszu :
Pomoce, w postaci wskaźników i innych "bajerów" mają być na poziomie EASY - na najwyższym ma NIE być, żadnych ułatwień. Więc czemu tak dużo z Was pisze, że za łatwo, narzeka czy krytykuje? Matoły albo inwalidzi. Co do jakości podobna sytuacja - przecież mówili że to WCZESNA WERSJA i na dodatek na konsoli.
Czemu nie ma na PS3? To proste - środowisko progamistyczne XBOX i PC jest prawie takie samo, zasadniczo bez dużych nakładów można robić grę równolegle na XBOX i PC - niestety PS3 ma diametralnie różne środowisko - CI słusznie zdecydowała, że w ramach oszczędności darują sobie PS3. Są zbyt małym studiem by szaleć i wydawać kasę.
Jeszcze ode mnie kilka spraw po obejrzeniu ponownie tego gameplaya:
- ręce są ok. Nie narzekajcie, że "za cieńka łapa" :P Nie jest wcale taka chuda, a poza tym radzę obejrzeć np. film Snajper z 2009 roku (chiński) - snajperzy tam nie są jakoś super umięśnieni. To są normalni ludzie, bo od biegania po drzewach, wspinania się na płoty etc. są inne oddziały ;)
- zauważyłem, że przed upuszczeniem broni w magazynku było 289 naboi, później kiedy zamieniliśmy na karabin szturmowy i na snajperke już 300. Nie wiem skąd się to wzięło, ale nie powinno chyba tak być no i oczywiście za dużo tych nabojów ;) Myślę, że 50 to maks.
- noże do rzucania, o ile się nie mylę, trzyma się palcami, a nie całą dłonią ;)
- animacja przeładowywania, imo, powinna być nieco wolniejsza. Snajper zawsze kojarzył mi się z gościem raczej easy, a nie narwańcem :P
- animacja wchodzenia po drabinie: niech już bedzie, ale chociaż usuńcie tę trzymaną broń. Niech będzie pusty ekran, żeby gracz chociaż mógł sobie wyobrazić, że ten snajper wchodzi po drabinie jak człowiek :P Bo raczej nawet hudini nie potrafi się wspinać po drabinie i trzymać czegoś w rękach ;)
- minimapa = za duże ułatwienie (chyba, że nie będzie jej na wyższych poziomach trudności).
- podpisują się też pod dymkiem z lufy, animacjami (jeśli można to tak nazwać) kucania, wstawania (choćby płynne zachwianie kamery) i animacja (jako bajer) zamykania i odchylania tej zaślepki na lufę przy zmianie broni ;)
- bardzo fajny efekt krwi spływającej po erkanie
- strzykawki = super
- na wyższych poziomach trudności rzadsze checkpointy
- zadbajcie o to, aby było wciągające multi, oraz aby misje chciało się przechodzić kilkukrotnie - żeby miały w sobie to coś :)
- zatrudnijcie kogoś, kto zrobi lepszy projekt okładki gry (nie taki animowany jak do tej pory, gdzie można czuć się, jakby się kupowało bajkę dla dzieci :P)
- może fajnie animowane główne menu? Coś jak w Battlefield 2, tylko z różnymi scenkami ze snajperami, po prostu przygotowującymi się do strzały, lub obserwującymi ;)
- zadbajcie o to, aby w instrukcji było co czytać ;) Może jakiś poradnik jak oddawać strzał, jaką wziąć poprawkę przy strzałach na różne odległości etc,etc :) Niech nie będzie to 15 stron ostrzegania przed epilepsją :P
- fajnie, jakby Pan producent jakoś skomentował te nasze opinie i ustosunkował się do nich.
Wiem, że łatwo mi mówić, ale chyba CI zależy na opinii graczy? ;)
Pozdrawiam ponownie i trzymam kciuki za Sniper: GW i za CI :)
A mi się podoba! Czekam na premierę. Brakuje mi porządnej gry, w której jest się snajperem.
Panowie, gra wygląda nieźle! Chrome daje radę a po tym jak wyglądał CoJ sądzę, że będzie przynajmniej przyzwoicie. Generalnie nic mnie nie odrzuca na tyle by móc narzekać.
Tak jak przedmówcy uważam, że ręka i dłoń snajpera powinna być przynajmniej brudna, w końcu przekradamy się przez chaszcze i żyjemy wiele dni w gąszczach to niejako wymusza charakter postaci czyli dobrze zbudowanego, szorstkiego w mowie i wyglądzie mężczyzny dodatkowo w pełnym kamuflażu i umorusanego we wszelkiego rodzaju błotach :). Efekty podczas bullet time'u bardziej intensywne (bardzo mocny blur). Więcej efektów typu, smugi za pociskiem, coś w stylu Bad Company 2 tylko nie aż tak chamskiego:P. Także animacja wchodzenia na drabinę powinna być bez broni. Zróbcie użytek z tej fizyki i dopakujcie te ragdolle. Mianowicie jak kolesia trafimy w głowę to dajcie więcej krwi a siłę ragdolla delikatnie podkręćcie, dodajcie dużo większy random spin żeby ciało się bardziej przekręcało z możliwością obrotu do 240 stopni. Co to strzałów w klatkę piersiową dajcie więcej siły żeby ragdoll odzwierciedlał wielką siłę kuli przed penetracją. Niech te ciała odlatują na metr czy dwa. Nie powinno być momentów w których po strzale przeciwnik kładzie się czołem do ziemi z wyprostowanymi kolanami. Dajcie kilka broni z różną charakterystyką, szybkostrzelne karabinki samopowtarzalne z mniejszą siła kinetyczna do strzałów głowa, szyja ewentualnie kończyny i jakieś konkretne armaty, wolne i ciężkie lecz z wielką siłą kinetyczną do penetracji kamizelek kuloodpornych i strzałów przez ściany itp. Fajnie by było gdyby te bronie można było wybierać w osobnym menu tuż przed misją. Poza tym liczę na tryb hardcore i porządne multi. Generalnie gra na DUŻY plus, rewelacyjny staromodny model odnawiania życia (już myślałem, że czegoś takiego nie zobaczę). Pozdrawiam serdecznie i mocno trzymam kciuki.
nie rozumiem czemu nie można oprzeć broni o elementy takie jak barierka skrzynia itp. wiadomo, że im większa odległość to strzelanie z ręki to mały real na trafienie. Mogli by dodać rozkładany dwójnóg albo co. A po za ty ok:)
Myślę że gra będzie potrzebowała bardzo dobrej fabuły gdyż inaczej będzie albo bardzo krótka albo się znudzi. Ale pomysł jest naprawdę dobry, mało jest teraz takich gier a klienci na pewno się znajdą. Powodzenia!
Zastanawia mnie długość rozgrywki. Zapowiada się smakowity kąsek.
Gra na razie prezentuje się bardzo fajnie, jestem poważnie zainteresowany kupnem. Chciałbym jednak, aby kilak rzeczy poprawili, a mianowicie:
- animacje przeciwników padających na ziemie po strzale w głowę, mało realistycznie to wygląda, poziom budżetówki
- ekran po śmierci postaci, toż to przecież żywcem wycięte z Cal of Juarez: BiB, drobiazg, ale mimo wszystko powinni to zmienić
WIem, że to wczesna wersja gry i całkiem możliwe, że obie rzeczy jakie mi nie pasują zostaną poprawione, to co zobaczyliśmy to tylko prowizorka, ale nie mogłem się oprzeć napisania o tym. Zastanawiam się również, dlaczego nie ma werjsi na PS3. Chrome Engine 4 jest licencjonowanym silnikiem na tą konsolę, a więc nei powinno być problemów. No, chyba że CI nie ma w tym odpowiednio dużo doświadczenia lub koszta są zbyt duże. Ciężko powiedzieć.
Super gra. Uwielbiam byc snajperem i każda gra o tej tematyce jest przeze mnie bardzo oczekiwana. Grałem w Snipers Elite itp. także mam nadzieje że ta będzie równie genialna (wiem, że to inni twórcy itp.). Zapowiada się na całkiem dobrą, wciągającą i dosyć realistyczna grę snajperską, ale faktycznie przydałby się jakiś tryb Hardcore żeby można było wykorzystać doświadczenie i trochę poimprowizować w celowaniu (brak tej kulki, pokazującej gdzie poleci nabój, może też jakis mniej dopakowany ten "focus mode" albo jego brak) :)
Gra zapowiada się nieźle.Kocham skradanki, więc ta produkcja jest jak dla mnie świetna.
gra na pewno warta zagrania, ale rozśmieszył jeden moment, wejście na wieżyczkę obserwacyjną, to schody czy drabina, snajper wszedł na nią nie używając rąk
gra może być fajna ale jak nie będzie jakiegoś realistycznego modu to ta gra straci dużo fanów lubiących wyzwania czyli mnie na przykład
Jak na Chrome 4, który po zagraniu w CoJ 2 okazał się majstersztykiem to ta gra nie prezentuje się jakoś zbyt pięknie, a w porównaniu do CoJ wygląda wręcz brzydko
Jeszcze własnie co do tego rzucania nozem , mam znajomych którzy się tym interesują ( zajmują) , i noż powinien być trzymany za ostrze a nie za rączkę , pzdr :)
Chyba pierwsza gra City Interactive która mi się spodoba.
Gra genialna!! A te lecące kule są fajne i jak dla mnie mogły by być przy każdym strzale!
A na Xboxa360 ta gra bendzie?
Pierwsa gra CI która mnie zaciekawiła. Aczkolwiek nie jest idealana. np. wchdozenie po dabinkach z bronią. Hit to nie bedzie ale bedzie lepszy od geir dotychczas wydawanych przez CI
Otoczenie i przeciwnicy są ładnie wykonani, ale ja proponuje popracować trochę nad samym głównym bohaterem, bo te ręce są chyba z LEGO. Jak ktoś się postara to zobaczy mieszankę wielu popularnych strzelanek, ale to i tak na razie najlepsza gra CI. :)
Ja jestem ciekaw jaka to będzie półka cenowa. Jak myślicie? Bo ja uważam, że jednak 100zł to za dużo.. 79... no 89 to już absolutny maks moim zdaniem.
barakudo@
Po pierwsze są to teksturki z xboxa, Von Zay powiedział, a po drugie jakość filmików zawsze jest słabiutka.
Przygodówki CI robi dobre, a ta gra może i sprawi, że i FPS zaczną robić dobre, jak nie świetne.
gra zapowiada sie bardzo ciekawie, troche szkoda ze sie zycie samo nieodnawia ale to tylko(tak mysle) kwestia przyzwyczajenia;]
Przydałby się tryb pro dla tych, którzy chcą się potrudzić. Gra wygląda fajnie, ale wszystko okaże się po premierze.
Von Zay normalnie czesciej jest w filmikach a co do gry to nareszcie gra na moje klimaty
trybem hardcoreowym jest już sam fakt że to City - kiepszczyzna - Interactive to spłodziło, nie zaryzykuję kupna jeśli wcześniej mnie jakieś demo nie przekona
Lubię skradanki/snajperki, więc z chęcią bym zagrał. Nie trzeba tego kupować od razu za wysoką cenę - po jakimś czasie stanieje.
Nawet może być fajna gra ;) Klimacik mi pasuje
Jestem zachwycony. od dawna brakowało mi takich gier. Jak na razie gra wygląda w miarę dobrze liczę żeby było jeszcze lepiej. Czekam z niecierpliwością na tą grę i liczę na więcej informacji w tvgły.pl :D
możliwe że jedna z lepszych gier City Interactive :)
Oczywiscie do symulatora snajpera to troche tej grze brakuje :) Mimo wszystko to tylko gra, ktora zreszta zapowiada sie SWIETNIE! Polacy, rodacy... Jestem z Was dumny :) Oby tak dalej!
"OGRANICZONY ZASIEG SLUCHU"!!! BUHAHA - ten koles wogole nie kompetenty i ZERO przygotowany,steka,jąka sie ,duka sam nie wie co chce powiedziec -tak jak Kochanski w F1 !!! NARA Z TAK PREZENTRACJA ,DNOOOOO
Dzięki za linka :)
W sumie ten gameplay można podsumować tak, że już wiem, że kupię tę grę :P Ale piękna grafika :O I miasto żyje - jakieś samochody jeżdżące po ulicy etc :) Good job CI :)
[167]T_D_i ---> to jest człowiek który robi gry, producent, a nie primadonna z marketingu.
Jak gra o snajperze, to nie powinno zabraknąć takich snajperskich pukawek jak: Dragunov, PSG 1, Barrett itp. oczywiście tłumione. Fajne były np. w I.G.I. 2: Covert Strike, jedna nawet była z termowizją podobał mi się też tryb mapy satelitarnej, gdzie można było podejrzeć gdzie się skryli wrogowie. Trzymam kciuki za CI, oby Im się udało stworzyć bardzo dobrą grę. A jeszcze zapomniałem dodać fajnie jakby pojawiły się jakieś dramatyczne elementy typu ucieczka przed przeważającymi siłami i schowanie się np. w stosie trupów w jakimś dole np. coś jak w filmie "Za linią wroga" gdzie głównego bohatera ścigają w lesie żołnierze z psami a on zmuszony jest się chować w wielkim dole w stosie trupów. Było by to naprawdę emocjonujące.
Mnie tam nie przeszkadza jak ten facet gadał... Cieszę się, że producenci pofatygowali siędo GOLa, żeby pokazać efekt swojej pracy :)
domol97 zauważ że to dopiero bardzo wczesna wersja testowa. Pewnie zmienią te wchodzenie na drabinę z bronią. Gra wg. mnie wymiata!
super zwolnienie szasu przy szczale :]
fajna gra
[178] mały graczek, pisze się strzale, a nie szczale lol
Ktoś w temacie do zapowiedzi rzucił hasło, że gra będzie kosztować 69zł. Prawda to?
Heh po tych wszystkich czynnikach celując w łeb na prawdę można nie trafić :P Niech dodadzą do broni INVENTATOR-a żeby za gracza sam wszystko liczył :P w MW 2 była ta snajperka. a pomijając podoba mi się że City Interactive idzie śladem wielkiego Techlandu :P Gratulacje za fatygę do GOL-a ! :)
WAŻNA UWAGA DLA DEVELOPERÓW : aż prosi się aby wrogowie ruszyli tyłki i zaczęli się więcej ruszać. Aha i co do grywalności - nie spieprzcie sprawy tak jak w Crysisie że satysfakcję dawało jedynie "zaliczenie" gry ale żeby było tak jak w skradankowych misiach z MW2 - tutaj dochodzi także partner, można by było go wprowadzić w WIĘKSZOŚCI misji, ponieważ wtedy gra się ciekawiej, "bezpieczniej" :P POWODZENIA !
Ja mam jeszcze jedną uwagę. Po obejrzeniu filmiku z [169] stwierdzam, że ten finisher, któy pojawiać się ma RZADKO to świetne rozwiązanie :) Właśnie fajny efekt dawało to, że wrogów kończyliśmy jednego za drugim, a przy tym z dużej odległości i biegnącym - finisher. Imo - rewelacja! :)
138 Zgadzam się z wszystkim co napisałeś, a szczególnie z fizyką śmierci przeciwników, jak w westernach, że trafiony koleś odlatuje na 1-2 metry :P A stary pasek zdrowia nie za bardzo mi pasuje lecz do tej gry pasuje idealnie.
gra fajnie się zapowiada ^ ^
widziałem we wcześniejszych komentarzach, ze już chyba ktoś zwrócił uwage na fizyke postaci
upadają one nie realistycznie ... widać to to na jednym z bullet timeow (3:40) postać po trafieniu składa się jak scyzoryk ;p
sie czepiacie go a bardzo fajnie opowiadał dobry materiał - gra zresztą też. A poza tym dlaczego promadonna z marketingu tu ktoś napisał ? to ludzie od reklamy nie moga byc graczami? zawsze kit wciskaja? niektórzmy moze tak ale nie wszyscy
No to tak wady : Za dużo amunicji , Nie podoba mi się to , że jest jakieś wykrywanie cie czy coś (nie wiem jak to się profesionalnie nazywa) , Trohę słaba grafa (Ale jak na City Interactive to bosko :P)
Dobra dość paplaniny co mi się podoba : Napewno to , że ma podstawowe typy broni przy sobie(Nie jak w niektórych dzisiejszych produkcjach np. GTA IV) Dosyć orginalny pomysł na produkt , Na najłatwiejszym poziomie podświetlają się przeciwnicy :) (Bo ja mam coś z monitorem i przydaje mi się takie innowatorskie rozwiązanie ;]) . Ciekawi mnie jeszcze jedna rzecz , a mianowicie sugerowana cena detaliczna i czy bd na najwyższym poziomie trudności b trudno :] . Bo lubie takie gry (Np. Demon Soul na PS3)
PS
Ok wydaje się fajna gra pozdro nq
Hmm...Uważam, że ta gra to po prostu odnowiona gra "Snajper - Sztuka Zwyciężania" (wydana w 2007 chyba). Ostatnio właśnie w nią grałem - patrzę - "kurcze, to przecież ten sam interfejs snajpera". Chociaż wiadomo gra osadzona w innym klimacie to znacznie podobna ;]
Jeszcze jedno co zauważyłem to to, iż z tyłu na pudełku obok logo City Interactive piszę "powered by chrome engine". W tej grze jest Chrome 4 jak tam mówili - dla mnie straszne podobieństwo...ciekawe czy inspirowali się tą grą tak bardzo, że chcieli zrobić "Sniper - Ghost Warrior", czy po prostu ściągli z niej wszystko, pododawali parę elementów i wydają grę co równa się mało ambitnej produkcji.
up
Po pierwsze nie ma takiej gry jak Chrome 4 (nie ma nawet 2).
Po drugie - jak mogli się wzorować, skoro to zupełnie inna gra?
Po trzecie - Chrome nie zrobił CI, tylko Techland.
Po czwarte - ta gra jest na silniku Chrome 4.0 (na tym samym co Call of Juarez: Więzy Krwi).
oglądając gramy dopatrzylem sie bledu mianowicie tego jak wchodzil po drabinie, a tak to spoko
Do tych znafcuf nad znafcami:
Cieżko kliknąć linka i sprawdzić o jaki nóż mi chodziło? Dałem link do takiego:
http://www.survival.infocentrum.com/s/z/abc/nz/bagnet_.jpg
Jak dla mnie ani trochę w nim nie jest żadnego "Rambo" stylu czy czegoś innego, po prostu prosty mały nóż, a nie jakieś - bez urazy - brzydkie, pseudo-pro noże, które są... jakie są każdy widzi...
@UltRafaga - ani jeden z tych noży które podałeś na stronie nie przypominają jak dla mnie tego z gry... Zadaj sobie minimum trudu i sprawdź dokładnie (zatrzymaj filmik gdy jest wyciągnięty nóż) jak on wyglądał... Dla mnie "dzicinno"-"pe******"...
Do Pana od CI - mógłby Pan coś przedstawić, tzn. co Pan sądzi o propozycjach graczy na tym/innych forach, czy planujecie jakieś zmiany/poprawki/coś względem sugestii pojawiających się w sieci?
@UpX2 (Barthez) - zmieścił bym to całe w 1 zdaniu (Chrome 4 to nie gra, a silnik zrobiony przez Techland) ;P
gra spoko ale to wchodzenie po drabinie jest głupie
Ripper37 --> zgadzam się, ale i tak w tak krótkiej wypowiedzi zostałoby pominiętych kilka kwestii :P
Ogólnie to też pisałem o tym, aby Pan z CI dał nam znać i skomentował nasze wypociny :)
bialas ty noobie nie widzisz ze pewne elemnty sa z cod mw2. Idz do twojej matki ktora cie tylko w nocy kocha
gra może być dobra trochę przypomina sniper elite
WAŻNA UWAGA DO DEWELOPERÓW:
Po pierwsze gra na pierwszy rzut oka jest EXTRA!!! po prostu WOW
Po drugie Przydała by się taka broń, jak bezszelestna kusza na małe dystanse i możliwość wspinania po drzewach. Wtedy byłby to prawdziwy Sniper Ghost warrior.
Na pewno gra wymaga wielu drobnych poprawek, ale i tak bardzo mi się podoba.
z pewnością kupie ją w dniu premiery :)
na pewno fajny pomysł, ale wykonanie...no cóż, to jednak nadal CI, nie da się z badziewiastych za 20 zł produkcji przenieść na giganty technologiczne. Zobaczymy:D