Mafia II [PC] - PhysX trailer - wersja PL
Widzialem ten filmik wczesnie. Nadal uwazam, ze PhysX jest przereklamowany i na Havoku bez trudu osiagneloby sie ten sam efekt.
Nieźle, ale czy mój piec to pociągnie ;]? Przydałoby się chociaż 1GB ramu dokupić i kartę 8800 ;p. Ale jestem dobrej myśli, bo póki co każda nowa gra śmiga na średnich lub na wyższych (bez AA w roz. 1280x1024)
Fizyka maszyny do popcornu. Przereklamowany PhysX, póki co w większości gier nie pokazał więcej, niż rozpadanie się przedmiotów na mniejsze cząsteczki i powiewanie płótna.
nVidia macza swoje łapki = słaba optymalizacja i ogromne wymagania; poza tym na 90% jestem pewien, że w wymaganiach gry znajdzie się jeden z nowych GTX'ów :)
Gdyby użyli Havok'a to uzyskaliby taki sam efekt, ale z mniejszymi wymaganiami.
Mało brakowało, a byłbym gotów zakupić kartę NVIDI dla tej gry, jednak mam swój rozum i swoje wiem, że PhysX jest przereklamowaną technologią :D
Trzeba się cieszyc z tego co jest. Dla mnie ładna grafika w grze jest niewątpliwie plusem, ale bez niej też da się obejśc. Liczy się fabuła i grywalnośc, czego Mafii II na pewno nie zabraknie.
teoretycznie physx powinien odciazac cpu i przerzucic grafike na gpu i taki jest teoretycznie tego cel
Ale przez PhysXa gra traci trochę na płynności, więc posiadacze kart ATI będą mogli pograć płynniej :) A wymagania? Myślę, że mniejsze niż dla GTA IV (w realu, bo na papierze to może różnie wyglądać).
Wyglada bardzo fajnie ale chyba jednak Euphorii i Gta IV na tym polu nie pobije, chociaz moge sie mylic. Nvidia pewnie zainwestowala spore pieniadze w ta gre, wiec nie ma sie co dziwic, ze Mafii 2 zastosowana jest ich technologia. To ze w grze bedzie Physx a nie Havoc to najglosniej oczywiscie krzycza typowi fanboje Ati, ktorzy co najwyzej taka fizyke, beda sobie mogli poogladac tylko na filmikach.
Nie no,obok Outsidera najbardziej oczekiwana przeze mnie gra.Przekładanie premiery ciągle mnie denerwuje,jednak w siepniu ruszam do sklepu "z kopyta" xD
Chriso25 - nie zgadzam sie. Nawet gdybym mial Nvidie to i tak twierdzilbym, ze PhysX jest przereklamowany.
Na dzień dzisiejszy GF góruje nad radeonem właśnie dzięki PhysX, choć niewiele gier należycie korzysta z tej technologii. Dla mnie PhysX w Batmanie: AAbył czymś naprawdę niesamowitym, czymś co momentami zapiera dech w piersiach. Wygląda na to, że Mafia II nie będzie gorsza.
O matko ! teraz NV pewnie będzie w każdej grze reklamować tą swoją technologię ,a przy okazji GTX'y 4xx co w efekcie oznacza wymagania ala Metro obym się mylił ;)
PhysX to jest jedna wielka lameriada co tu pokazali, tez mi wielkie odkrycie z tym powietrzem w kolach. Havock jest lepszy bo nie ogranicza sie tylko do koloru łąki.
Zeby takie dbanie o wszystkie pierdolki nie wyszlo grze na minus. Wkoncu wiadomo, ze chca stworzyc arcydzielo, ale taka dbaloscia moze bardzo latwo im sie podwinac noga w innym jakims waznym aspekcie, ktory zawali caly ich plan. Obym sie mylil bo Mafia to wciaz moja ulubiona gra i na 100% sie skusze na kontynuacje.
W czystej teorii to efekty jakie można wyżej zobaczyć powinny też znaleźć się na PS3. Powód? Jest to karta NVIDI i choć sam RSX może sobie nie poradzić, to jednak przerzucając obliczenia na CPU nie powinno być żadnych problemów z płynnością. Ale znając życie efekty będą zarezerwowane dla Pcetowców.
wątpię żeby Cell poradził sobie z Physx ;)
" (...) wylatujące z łusek pociski, łuski spadające na ziemię (...)"
"(...) można przestrzelić opony, można zestrzelić butelki ze stołu (...) "
Niesamowite !.... Co z tego, że od 6-7 lat jak nie więcej można tak prawie we wszystkich grach i to bez PhysX :|
I znając życie nawet GTX480 nie poradzi sobie z max detale 1920x1080, AAx4, Anizo x16 + PhysX. I tak będzie trzeba dorzucić drugą kartę. No ale cóż. Trzeba jakoś reklamować szmelcowatą technologie, która niczego nie wnosi, no może prócz obniżki wydajności o 50%
Ja i tak w to zagram na PS3, albo X360 :) Bo wątpię by na mym 9800GT pochodziło to w satysfakcjonującej jakości.
Czy to oznacza, że jeśli będę grał na karcie ATI to nie będę mógł przestrzelić opon, rozbijać butelek, kule nie będą rykoszetowały, ubrania będą sztywne jak z krochmalu itp, itd?
edit:
[27][28] -> hehe no ja kumam, że to będzie działać. Po prostu jestem wrogo nastawiony do reklamowania czegoś co jest mi nie potrzebne, a na tym filmie ewidentnie widać, że nVidia posmarowała twórcom, żeby wciskali (pośrednio) ludziom kit jakie to nowe "dżyforsy" są zajebiste. Gdzie się podziały te czasy kiedy renoma firmy zależała od jakości jej produktów, a nie natrętności/ilości reklam?
BossManPL - z tego filmiku wynika, że tak ;p no chyba, że dorzucisz jakiegoś GTS250 to liczenia fizyki ;p lol
A poważnie mówiąc, to wszystko to będzie dostępne - tylko ciut gorszej jakości. Ale znając życie, to różnice będą śladowe :]
Romo69 - mnie tez te komentarze rozbawily, szczegolnie, ze luski spadajace na ziemie byly w max payne z 2001 roku i wtedy robily wrazenie, a opony mozna bylo przestrzelic w mafii z 2002. Zestrzelic butelki mozna bylo chociazby w Half-Life 2 z 2004 albo i w starszych grach.
BossManPL - to bylby zbyt wielki fail. Nikt o zdrowych zmyslach nie wbilby sobie noza w plecy.
Podniecają się tym co w grach już jest standardem od dawna : P
Znajac zycie pewnie w finalnym produkcie jedyna roznica miedzy gra z physx i bez bedzie ilosc latajacych odlmakow i falujacy plaszcz. To wszystko.
obłędnie? O_o
właśnie jak patrzę na wygląd Mafii, to zastanawiam się co oni robili przez te kilka lat. Nas tym filmie gra wyglada jak HL2
szczególnie chodzi mi o ten nieszczęsny odpadający tynk, czy dziury w ścianch, szkło, ogień, iskry. To wygląda strasznie.
i co z tego,że gra wygląda obłędnie, jeśli pewnie jest prezentowana na 3sli gtx480 za około 7 tysięcy złotych za same karty graficzne?
Narazie to nie wygląda źle. Puki co czekam na finalną wersie, jeśli nie pójdzie mi na piecu to pozostaje jeszcze konsola.
Zestrzelic butelki mozna bylo chociazby w Half-Life 2 z 2004 albo i w starszych grach.
Pierwszy Max PAyne z 2001 roku też oferował takie "atrakcje". I mozna było okna wybijać...wow nie?
Connor_ - no wlasnie nie pamietalem. No wiec widac, ze tworcy zachwycaja sie czyms, co jest od prawie dekady.
Przecież w pierwszej Mafii można już było zobaczyć upadające łuski na podłogę, bądź przestrzelić koła, więc do czego ten cały PhysX. Jakby nie można było dać Havoka ?
O niee tylko nie PhysX, już widzę jakie ta gra będzie miała wymaganie...
Nie wiem co u niektórych wywołuje takie zachwyty w tym filmie, przecież to wszystko wygląda przerażająco przeciętnie, a już teksty gostka o butelkach i oponach mogą tylko wywołać zażenowanie...
Mnie tam się podoba. Nie martwię sie o wymagania bo kupuje nowego PCta za wypłatę więc to będzie prawdziwy potwór jak na te czasy tak że nawet GTA IV będzie szło na całkowitym maximum nie mówiąc już o Metro... Liczę tylko na jedno w tej grze, mianowicie fabułę. Oby ten typ wiedział co mówi. Chce mieć kawał dobrej historii i obym się nie zawiódł
"Odwzorowanie zjawisk fizycznych w grach nie jest łatwym zadaniem. Wymaga ono stworzenia wymagającego obliczeniowo środowiska wykorzystującego unikalny zestaw algorytmów fizycznych, wymagających wielkiej ilości wykonywanych równolegle obliczeń logicznych i matematycznych" W czasach max payne nie było to możliwe i wszystko leciało na skryptach a teraz na te głupie butelki ma wpływ bardzo dużo czynników, dzięki temu ma to wyglądać realistycznie!
Problem polega, że w tym filmiku to nie wygląda realistycznie. Np. 1:12, scena ze strzelanie przez szybę, widać, jak postać gracza strzela do przeciwnika stojącego za szybą, ale jej odłamki lecą w stronę gracza, a nie zgodnie z siła pocisku, w dodatku leci ich dużo więcej niż tego szyby zostało przestrzelone. Eksplozja samochodu również nie była realistyczna, postać bohatera nawet się nie zatrzęsła a stała jakieś 3-4 metry od miejsca wybuchu. ;)
Wygląda to naprawdę ładnie, ale jednak wolałbym chyba, jeśli miałbym wybierać, DX11.
Tej gry nie mogę się doczekać. Jedynka była świetna i to nie z powodu na grafikę, ale na fabułę.