Więcej niż jeden DLC do Alana Wake’a jeszcze w tym roku
Te ich DLC to chyba wycięte z gry albo będą bardzo krótkie. A dlaczego? Alana robili ileśtam lat, a 2xDLC dadzą radę wydać w ciągu pół roku? Kolejna firma która ma szansę przejść do grona firm (Ubi, Acti-Blizz np.) określanej przezemnie jako "frajerstwo".
Zapewne dodatki będą płatne. Ciekawe tylko, ile osób je kupi. Wydawanie DLC to zwykły skok na kasę i na pewno nie przysporzy to Remedy fanów. Pozostaje czekac do maja. Tyle lat pracy i mam nadzieję, że w końcu jakiś exclusiv na xboxa360 zostanie doceniony.
Nie bijcie piany, juz wiele razy wczesniej developerzy mowili, ze owe epizody DLC mialyby nie byc w zaden sposob powiazane z oryginalna fabula podstawowej wersji gry.
Posiadam obie konsole i jedno moge powiedzieć ,że jeżeli microsoft chce mnie przyciągnąc do swojej konsoli na dłużej niż pare multiplatformowych tytułów musi sie bardziej postarać niż ogłaszanie szeregu DLC (zapewne płatnych gdzies w okolicach 1200-1600MS) do gry która jeszcze nawet nie wyszła bez wątpienia chłopaki z remedy stworzą świetna gre ale w moim odczuciu ogłaszanie DLC bardziej zniechęca do kupna niż zachęca.
Wolałbym aby microsoft poszedł drogą sony playstation(dojrzałe i wysoko jakościowe exclusivy jak np heavy rain, god of war 3, uncharted 2 czy stary infamous/killzone 2 nie wspominając o seri mgs) dopieszczone, bez zbędnych dlc no chyba że darmowych. Oczywiście xbox posiada swoje własne jak chociażby seria halo, gears of war czy fable ,ALE to nie są tytuły które sprawiają ze ludzie kupią daną konsole tylko dlatego ze "******" tytuł pojawił tylko i wyłącznie na xbox'a.
Jeśli chcą wspierać grę z DLC które nie mają nic spólnego z główną fabułą to prosze bardzo, gra nie ma multiplayera a nikt nie będzie chciał tak szybko o niej zapomnieć.
No to już wiadomo, że rewelacyjną to ta gra nie będzie. Liniowa, ograniczenie 16+ (dla thrillera!), DLC do takiej gry to porażka (pewnie dadzą nawiedzone widły albo koński nawóz). A tak fajnie się zapowiadała w 2006 roku...
Irek22 - No tak fajnie się zapowiadała bo była jeszcze na PC i PS3 ogłoszona, nie zagrasz takie życie.
Geez, czy liniowa gra nie moze byc swietna? Powiedzialbym, ze nawet jest to b ardziej prawdopodobne, niz w przypadku sandboxow, w ktorych najczesciej fabula jest prowadzona tak, ze praktycznie jej nie ma, a samo granie ogranicza sie do lazenia po sporych mapach bez wiekszego celu, bo brak jest jakiejs przewodniej linii fabularnej, brak wyraznego celu.
Gra na PS3 nie byla nigdy ogloszona, z racji tego, ze wydawca jest od samego poczatku MS.
Drau => Co nie przeszkadza niektorym postawic wyzej nawet srednia gre sanboxowa od najlepszej gry liniowej z swietna warstwa fabularna. Liniowe i oskryptowane gry powoduja ze ogarnia mnie uczucie klaustrofobii jak u sardynek w puszce ;] Dla mnie np sandbox to zawsze najwiekszy plus jakiejkolwiek gry gry. Nigdy tez nie lubilem byc za mocno wiazany fabula. Dobrej fabuly wymagam od filmow, od gier wymagam swobody podejmowania decyzji, czego w liniowych grach typu po_sznurku_do_celu nie ma. Wyjatki sie zdarzaja oczywiscie ale od kiedy wiem ze AW nie bedzie juz tak swobodny to stwierdzam, ze nie chce mi sie dla niego odkurzac konsoli.
ciekawe jak długie będą te DLC