Metro 2033 ze wsparciem DirectX 11, PhysX i Nvidia 3D Vision
juz sie nie moge doczekac tej gry... bede sie musiał zaopatrzec w karte z DX 11 :P
A Ja niestety nie pogram sobie, szkoda...
Znowu dyskryminacja ATI, no cóż obsługa Dx11 w metro nie wiele teraz daje zielonym bo żadna ich karta jeszcze go nie obsługuje a po ostatniej porażce (Zaprezentowano pierwszą kartę graficzną z układem Fermi na oficjalnych pokazach NVIDII która okazała się atrapą .. lol) nowe karty graficzne z pod znaku zielonych nie szybko ujrzą światło dzienne. A wziąwszy pod uwagę aktualną datę premiery Metro raczej nie wyrobią się na czas.
JEb...y PhysX kur..a. Ja chce Havoka a nie to badziewie, zachwile mi zylka peknie z wkur.. .
Jakos to przezyje i tak zmieniam karte na nvidie jak tylko nowe karty sie od nich pojawia,czyli za kij czasu ehh to akurat gra sie ukarze
Bardzo ładnie tu wygląda ten DX11 niż w innych grach gierka będzie przednia :)
zachod zaczyna sie japonizowac na rynku gier wiec teraz nadzieja w ruskich. Must have
Xeroeth czego sie ty chlopczyku nacpales ? jak zadna karta nie obsluguje dx11 :> ??
Ku**a, PHYSX! Nie chcę tego grafikożernego gówna!!! Havok oferuje efekty zbliżone do PhysX, a wymagania ma 4 razy mniejsze.
Już NFS Shift został popsuty przez Physx'a!
armani22 czytaj uważniej kolega Xeroeth napisał, że nie ma żadnej karty od Nvidii z obsługą Dx11
Dziwne z tego co mi wiadomo to dx 11 miał mieć w "sobie" physx i inne tego typu gadżety...
Bajery w tej grze to na pewno nie w pełni wykorzystany potencjał technologi, pewnie będzie podobnie jak w starcrafta czyli dodatkowe opcje graficzne a nie cały potencjał gry oparty na tym kodzie. Gra Metro była tworzona przez wiele lat długo ją obserwowałem i miała wtedy wszystkie najnowsze technologie ale czy twórcom w tak krótkim czasie udało się wymienić technologie w to bym wątpił ale dodać parę bajerów do gry to już się zgodzę.
Oprócz wykorzystywania bibliotek DirectX 11 (w tym pełna teselacja na modelach postaci), w wydawanym przez THQ „Metro 2033” znajdzie także obsługa dwóch technologii firmy Nvidia. Pierwsza to PhysX, sprzętowo wspomagana fizyka, natomiast druga to 3D Vision, która pozwoli graczom oglądać grę w pseudo-3D za pomocą specjalnych okularów. Posiadacze mocnych konfiguracji sprzętowych niewątpliwie więc będą mieli czym nacieszyć oczy ... http://www.softpage.pl/News/metro-2033-zaawansowane-graficznie.html
softpage.pl -----> dzięki za linka wszystko jest w nim zawarte. Teraz rzeczy niepojęte stają się rzeczywiste o ile jest to wiarygodne źródło.
Fajnie DirectX11, Nvidia 3D Vision, ale się pytam na co PhysX nie to, że zabierze w ch** FPS-ów to na dodatek wcale nie jest lepsza od Havok-a.
~Thrall Uther DX 11 wcale nie miał mieć PhysX miał mieć coś konkrecyjnego i bardzie kompatybilną niż CUDA.
~Thrall Uther DX 11 wcale nie miał mieć PhysX miał mieć coś konkrecyjnego i bardzie kompatybilną niż CUDA.
Wiem, źle się wyraziłem. Czytałem, że dx 11 miał całkowicie "zabić" physx/havok, a ati i nvidia po włączeniu dx 11 miało mieć jeden wspólny bajer, podobny do physx/havok
oby tylko gra nie była zbagowana to bedzie dobrze
Tytuł zapowiada się smakowicie. Lubię klimaty a'la S.T.A.L.K.E.R, więc mam nadzieję, że i Metro 2033 przypadnie mi do gustu.