Arcydzieło! Wybitna gra. Ukończyłem ją 10 razy i mam ochotę przejść kiedyś po raz 11.
Główna wstawka muzyczna wszędzie jest wykorzystywany.Dziś np. w serialu o Franciszku na jedynce
Wspaniała gra z bardzo "wciągającą" fabułą i dobrą grafiką jedyny mały minus to deszcz, który ciągle tam pada to chore od tego deszczu można dostać na głowę.
Zagrałem dopiero w tym roku i powiem, że gra bardzo mi się spodobała. Długo polowałem w wypożyczalni ale w końcu się pojawiła. Oczywiście mechanika sterowania czasami wkurzała ale jak na sterowanie padem tragedii nie było. Fabuła super ze względu na to, że oczywiście gra nie zdradza zabójcy na samym początku gry a dopiero pod koniec. Na początku gry jest sporo niepotrzebnych interakcji z otoczeniem moim zdaniem.
Gdy tylko opanowałem, co do czego prowadzi, już nie miałem ochoty się w to bawić. Tak naprawdę średnia gra i ciekawym pomysłem wyborów moralnych.
Ogrwam teraz gre bo jest w PS Plus,i powiem szczerze małe arcydzieło,właczam i godziny leca jak sekundy człowiek wsiąka w ta fabułe jak w bagno.10/10 jedna z lepszych gier na konsole,a pisze to osoba ktora zawsze miała opory przed tego typu grami gdzie ogladamy i klikamy.,nic z tych rzeczy tu głowna role gra fabuła ,(skupia sie czlowiek tylko ma tym)...a ta jest niesamowita,kto lubi kryminały musi zagrać.
Dobra, właśnie ukończyłem tą grę i... gra jest majtersztykiem. Sama historia jest jak z jakiegoś cholernie dobrego kryminału, ten wątek z odtwarzaniem zabójstw na podstawie traumy sprzed lat był genialny
Przechodziłem tą grę nie wiedząc o niej kompletnie nic i zostałem bardzo mile zaskoczony, bo myślałem po pierwszym rozdziale, że będziemy sterować tylko jednym bohaterem - a tu proszę. Główni bohaterowie fajnie nakreśleni, cała czwórka przypadła mi do gustu, no może trochę mniej Madison
Gra miała pewne niespójności fabularne:
spoiler start
1. Zabójca z Origami po walce z Normanem powinien wpakować kulkę w głowę ochroniarza - ten facet przecież wiedział jak on wygląda, a Zabójca nie miał skrupułów, o czym przekonaliśmy się wcześniej
2. Tak samo, zabójca powinien nosić zegarek zawsze, a nie tylko podczas tej bójki - to i tak wcześniej nie naprowadziłoby nas w żaden sposób na trop
3. Nie tyle niespójność, ale pierwsza śmierć syna Ethana była trochę naciągana. O ile to że uciekał miało uzasadnienie, był zazdrosny o brata ( ale już wtedy byłem pewien, że skończy minimum na wózku ), ale kto normalny krzyczałby do syna po drugiej stronie ruchliwej ulicy? Ja to bym raczej nic do niego nie mówił i po prostu bym go złapał.
4. Jeżeli ojcowie pozostałych dzieci nie zginęli to nie bardzo wiem co się z nimi stało
Wiele osób się też czepiało czemu Ethan znajdował u siebie figurki origami i miał wizję jak morderca. To akurat jest sensowne, on tracił świadomość, a w tym czasie Zabójca, który jak się dowiedzieliśmy na koniec śledził go od śmierci syna, po prostu mu je podrzucał, a psychika dopowiadała mu swoje. Generalnie jak słyszałem to w fazie beta tej gry Zabójca miał być psychologicznie powiązany z Ethanem - dlatego ten wątek pierwotnie powstał, ale całe szczęście, że to porzucili
spoiler stop
Te szczegóły nieco uwiarygodniłyby historię, ale dobra, można na to przymknąć oko
Ogólnie tak; gra miała wiele zakończeń, dobrych i złych i wielokrotnie słyszałem, że "eee TWD jest liniowy, zagraj w Heavy Rain, tam przynajmniej masz wpływ na los bohaterów!"
Owszem, ale spójrzcie na to w ten sposób. Gra opiera się o QTE - co niemal zawsze oznacza, że jeśli pomylimy się kilka razy - zginiemy. Jeśli nie, zginie oponent. Okej, ale zauważcie że najlepsze możliwe zakończenie tej gry wynikają z udanych QTE i racjonalnych wyborów Ethana - zmierzam do tego, że musimy naprawdę chcieć coś zepsuć, żeby nie ujrzeć happy endu
Przed ukończeniem gry sądziłem, że chodzi w niej raczej o coś na bazie teorii Efektu Motyla, coś w stylu że jakieś pozornie nieistotne wybory będą mogły spowodować śmierć, lub zmianę losu bohaterów. Takie coś zauważyłem tylko raz w tej grze,
spoiler start
gdy Norman Jayden umiera w wyniku zbyt długiego używania IWO
spoiler stop
. Tutaj się trochę zawiodłem, bo miałem nadzieję, że ta gra jest trudniejsza do przewidzenia,
spoiler start
natomiast tożsamość zabójcy w 100% znałem w wymienionym już przeze mnie starciu z Normanem ( i to nie później po zegarku, tylko w trakcie niej po posturze przeciwnika ), tylko musiałem jeszcze złożyć to w kupę
spoiler stop
Ogólnie wielkie wyrazy uznania dla Quantic Dream. Mieli genialny pomysł na grę, jak na 2010r. od strony technicznej też to najgorzej nie wygląda, graficznie dużo lepiej niż taki LiS. Gdyby fabuła była w całości spójna i nieco bardziej rozbudowana dałbym 10 z czystym sumieniem. Aa, soundtrack też jest bardzo dobry
PS. Lauren w rzeczywistym świecie też ;)
Trup ściele się gęsto, choć jeśli sobie radzimy to nie aż tak gęsto. Świetna gra, mocny thriller i rozbudowany kryminał, dobry polski dubbling. Czasem irytuje tylko sterowanie.
EMOCJE gwarantowane.
Jedna z lepszych gier przygodowych, ale do Top 10 nie rady, by ją wepchnąć :)
Mój ścisły TOP gier przygodowych:
Secret of Monkey Island 1990 (Special Edition 2009)
Monkey Island 2: LeChuck's Revenge 1991 (Special Edition 2010)
The Curse of Monkey Island 1997
Gabriel Knight: The Sins of the Fathers 1993 (Polecam remaster z 2014 w PL)
Broken Sword The Shadow of the Templars 1996
Broken Sword II: The Smoking Mirror 1997
Grim Fandango 1998
The Longest Journey 1999
Dreamfall: The Longest Journey 2006
Syberia 2002
Syberia 2 2003
Miło wspominam też i doceniam te gry przygodowe:
Indiana Jones and The Fate of Atlantis 1992
Hook 1992
Elvira 1990
Elvira II 1991
Gobliiins 1991
Gobliiins 2 1992
Gobliiins 3 1993
Klątwa 1993 C-64 (polska gra)
Władca Ciemności 1993 C-64 (polska gra)
Teen Agent 1994
Phantasmagoria 1995
Mentor 1994 Amiga (polska gra)
The Beast Within: A Gabriel Knight Mystery 1995
The Neverhood 1996
Książę i żebrak 1998 (polska)
Alone in the Dark: The New Nightmare 2001
Resident evil 2002 (remake 1) Polecam wersje zremasterowaną z 2015
Myst 1993
Riven: The Sequel to Myst 1997
Myst III 2001
Myst IV 2004
Heavy Rain 2010
The Walking Dead: Season One 2012 (Telltale)
The Wolf Among Us 2013 (Telltale)
Tales from the Borderlands 2014 (Telltale)
The Vanishing of Ethan Carter 2014 (polska gra)
Life is Strange 2015
Resident evil VII 2017
O ile nie dziwią mnie wysokie noty dla Heavy Rain, o tyle ciężko mi się zgodzić z głosami wychwalającymi go pod niebiosa. Pomijając samą mechanikę QTE na której oparta jest cała rozgrywka i która dla wielu - w tym mnie - nie należy do najciekawszych, gra w moim odczuciu w kilku aspektach kuleje, przez co nie wywarła na mnie takiego wrażenia na jakie nastawiały mnie wysokie oceny.
Oczywiście najmocniejsze strony, czyli mnogość możliwości(śmierci bohaterów oraz zakończenia) i historia mordercy tworzą napięcie oraz czynią grę mocną pozycją w swoim gatunku, jednak jeśli chodzi o wspomniane mankamenty wyróżniłbym to, że pierwsza część gry potrafi wynudzić ślamazarnym tempem, wątek romansu sprawia wrażenie nie mającego sensu i wepchniętego na siłę, a voice acting pozostawia wiele do życzenia.
Od poczatku gra niemilosiernie mnie nudzila. Kompletnie nie rozumiem fenomenu tej gry. Dogralem tylko do polowy a reszte obejrzalem na youtue bo chcialem zobaczyc kto jest zabojca. Ale ogolnie gra pieronsko mnie nudzila.
Kurcze! gra byłą tak dawno temu, że ludzie o niej nie pamiętają, a wisi w okienku dla PlayStation na GOL. To kpiny! Panowie! Dajcie wreszcie "MGS V: The Phantom Pain", bo to wstyd.
Nie do końca rozumiem orgazm towarzyszący tej grze - ok historia opowiadana jest świetnie, klimat też, natomiast osobowość postaci, dubbing i sterowanie to jakaś pieprzona parodia. Bohaterowie są nudni do bólu, zero charakteru; polski dubbing zrobiony jest karygodnie - jednych kwestii nie słychać, następne dają na full po uszach niezależnie czy gra idzie przez głośniki TV czy w trybie Pro Logic na kinie domowym, same kwestie wypowiadane są kalecznie (Pawlak w roli Shelby'ego brzmi jak każda reklama czy Pingwin z Madagaskaru, a goście mówiący za pozostałych męskich bohaterów chyba nie spali przed nagraniami) no i to sterowanie... póki co gram na padzie, ale jest to katorga - obracanie się, chodzenie po szynach w mieszkaniach... to mi przypomina pierwsze Resident Evile. Nie dałbym grze więcej, niż 7 z czystym sumieniem.
nuda do potęgi. Ta gra sama się przechodzi. Dla mnie jak narazie najnudniejsza gra na PS3
Ta gierka pozamiata ! Trailer z E3 wbił mnie w fotel - na tym przykładzie naprawdę widać ,że to next-gen. Na stronie jest chyna jednak błąd , bo gra została narazie zapowiedziana tylko na PS3.
Co się zmienie mam nadzieje.
Twarz bohaterki tego filmiku wygląda niestety troszkę makabrycznie. Obawiam się, że paradoksalnie to może być największa wada Heavy Rain.
claudespeed18 >>> Zrozum ,że to nie ma być gra akcji tylko przygodówka, a właściwie nie przygodówka tylko interaktywny film. Moim zdaniem szykuje się godny następca Fahrenheita.
Akurat wczoraj zupełnie przez przypadek na Hyperze zobaczyłem zwiastun Heavy Rain i wciąż jestem oniemiały! To co zobaczyłęm to po prostu poezja. Po raz kolejny producenci błysneli niekonwencjonalnym pomysłem i stworzyli coś, co mnie zdumiło, zaskoczyło i niesamowicie poruszyło. Nie chodzi tylko o grafikę, która jest perfecto (no może poza oczami głónej bohaterki, ale taki już urok gier - Mafia wciąż jest niedościgniona), muzyke, która nie tylko nie była niesłyszalnym tłem, ale dodatkowo potęgowała napięcie tego, co się tam działo, ale o klimat, który wręcz wylewał mi się z telewizora! Coś niesamowitego - po Gothicu 3 jest to dla mnie kolejny tytuł z podpisem "MUST BUY".
Po raz kolejny producenci z Quantic Dream szykują ucztę dla naszych oczu, uszu i umysłów! I za to po pstokroć dzięki! Fahrenheit był świetny, Heavy Rain będzie rewelacyjny!
No miejmy nadzieje że bedzie rewelacyjny ;] Tylko że trzeba czekać długo :/ do 2008
"THE CASTING, a technical real-time demo on Playstation 3, showcased how these technologies and creative direction will be used in our upcoming title HEAVY RAIN to create a unique entertainment experience. This demo was recognized as one of E3's most vibrant next generation experiences presented on the showfloor." - no właśnie, będzie to na PC? A filmik , szcególnie w lepszej jakości (113MB) miażdzy.. :) http://download.gametrailers.com/gt_vault/t_heavyrain_thecasting_e36_h264.wmv. Poczułem się jak kiedyś przy demkach na Amigę, dzięki ci za to uczucie Quantic! Może już za kilka latek DeNiro czy inni, dostaną niezłą konkurencję ze strony takich 'Virtual Actor' przy Oscarach. Zresztą Gollum już odebrał 'ssswójjj ssskarb' więc precedens mamy. A teraz czekamy :).
Omicron był świetny ! Czekam na Heavy Rain .. mogli by coś więcej powiedzieć o ich projekcie..
to jedyna gra jakiej zazdroszcze posiadaczom ps3. mam nadzieje, ze ewentualnie wyjdzie kiedys na X'a, a jak nie to trudno.
ciekawe czy na PC wyjdzie i jakie wymagania bedzie miala
na X'a to napewno nie wyjdzie. Liczenie łez to za duże obciążenie dla 360 HAHAHA.
xbox wogole by takie cos pociagnol??
SILENTAIR ---> no, co ty żartowałem, ale chociaż nie wiem?
-Suchy Źą - Na PC nie będzie, dlaczego ? bo to gra od sony ;<.
niezalezy mi na wersji na pc ani na ps a ni na niczym ale jestem obiektywny. Jezeli wydawca bedzie sony to morzemy sie podziewac excl. a jezeli cokolwiek innego z sony niepowiązanego to morzecie czekac na x wersje. ms kupi ta gre tak jak vf noi ff a z wersji x juz tylko krok do pc. chociarz ani troche mi na tej grze niezalezy wyglada tandetnie wystarczy obczaic gameplay.
Cała gra opierac sie bedzie na wciskaniu w odpowiednim momecie odpowiedniego przycisku tak jak to bylo w fahrenheit wciskamy przycism noi postac sama wykonuje ruchy potem wciskamy 2 itd itp.
ps. pokemonik i silen... x bo posiada lepszy procesor graficzny uwierz ... pociągnoł by.
barakudo albo ty głupi jesteś albo mało wiesz RSX jest mniej wydajniejszy od Xenosa od kiedy, ma tylko zmienne GPU a to nie oznacza że jest lepszy RSX wraz z Cell'em tworzą jedną z najlepszych grafik. Skoro układ graficzny jest "lepszy: to dlaczego od kilku miesięcy PS ma lepszą grafę na multiplatformówkach (choc nie jest dokońca rozpracowany - słynny z grafiki uncharted wykorzystuje 30% mocy maszynki) Xbox jest ponad 3 lata i pokazał jedną bardzo dobrą grę graficznie (nudna ale jak na X ładna) Chodzi o Gears of War 1 i 2. Playstation3 2 lata i pokazał kilka gier wyglądających sporo lepiej niż na X przykład "demo" GT 5 , wspomniany uncharted ( Gears są podobne do tej gry), MGS4, Heavy Rain Xbox nigdy nie będzie miał takiej grafy chyba że nowa 720 itd. I ostatnia rzecz dlaczego twórcy gier mówią (od pół roku), że na PS wygląda trochę lepiej graficznie, nie doczytywuję sie obraz, większe obszary, więcej szczegółów, cienie są identyczne (a kiedyś był to duży plus X). Przyznam jedno Xbox rządził przez 2 lata rok jak nie było PS i rok jak się rozkręca. Xbox powoli zakańcza rozkręcenie do Full swojej maszynki jak to mówił przedstawiciel M$ "wykorzystujemy już 100 %" a PS na MGS4 tylko połowę. Dzięki za uwage.
Szatan999->Ale ty pierdoły opowiadasz i zaczynasz kolejną wojenkę X360 vs PS3
Widzę,że chciałeś się pochwalić więdza...Wymień mi choć jeden tytuł multiplatformowy który na X360 wygląda gorzej.A mam, pewnie chodzi Ci o Obliviona?Wiem obraz się już tak agresywnie nie doczytuje jak na starym iXie;/(wersja na ps3 wyszła ponad rok,po ukazaniu się wersjina 360-tke)
No więc jeżeli kupuje konsole to nie patrze na jego specyfikacje,bo to sprawa drugorzędna,ale na biblioteke gier.Jedyne co pozostało na wyłączność PS3 to MGS i TEKEN(bardzo prawdopodobne,że ukaże się też na iXa)Oczywiście to moje zdanie.A co do Uncharted,to wyśmienita gra,lecz ukończyłem w 5 godzin;/Jakoś nie ciągnie mnie do takich produkcji jak Heavy Rain.
Na X360 powiadzasz,że nie będzie takiej grafy?Że niby MGS4 to szczyt,buhaha wystarczy spojrzeć na gameplay Far Cry 2:P
Znowu nie potrzebna woja,chociaż nie których to rajcuje:P
P.S. Z jednej strony Cię rozumiem,irytują cię posty np. Barakudo:P(bez obrazy)
no,ale wybacz "pierdoły piszesz"
Po obejrzeniu trailera, widzę że gra ładnie się zapowiada, ładna grafika i mroczny klimat, ale szkoda że na razie będzie ukazana tylko na ps3
szatan --> wyluzuj sie, pewno by pociągnęła
co innego za pare lat, moze być inaczej
MGS4 to na pewno nie jest szczyt(przynajmniej PS3) trzeba troche odczekac, również i HR za rok bedzie niewątpliwie wyglądał dużo lepiej
szatan...
idz spac dziecko co mieli powiedziec twórcy uncharted "wykorzystalismy 90% jego mocy"
x box ma w cholere mocniejsy silnik graficzny cpo z tego z eprocesoro ma troche slabszy ale ps3 niewygeneruje takie grafiki jaka generuje x box
? w jakiej grze multiplatformowej ps wyglada najlepiej hah.... ac - x gta- x darkness - x - farcry tutaj niewiem pewnie tez x bedzie mial wiecej szczegulów .
kubic .... stwierdzam fakty znam 2 posiadaczy ps jednego posiadacza x boxa i jakos nieszczególnie ciesza sie ci co ps maja
Jedyne co pozostało na wyłączność PS3 to MGS i TEKEN
A co z:
Heavenly Sword
MotorStorm
Resistance
Eye of Judgment
Gran Turismo 5
Killzone
Lair
Ratchet & Clank
SingStar
The Getaway
Uncharted
Warhawk
God of War
( Gra Team ICO )
LittleBigPlanet
Tekken
Afrika
L.A. Noire
Untold Legends
Genji
MAG
Jak and Daxter
White Knight Story
Folklore
InFamous
SOCOM
Siren
DC Universe
Heavy Rain
Home.
azeroth
podałem liczące sie tytuły ja moge powiedziec ze pc ma na wyłacznosc pssc0Łke MaJJe noi co ... lol
Ja też podawałem liczące się tytuły, nie wymieniałem dziesiątek japońskich gier. Sam jestem PC'towcem, ale nie lubię fanbojów.
PS: A do listy może dojść Max Payne 3 i jakaś inna gra od R*.
co ty.... wymieniłes praktycznie same japonskie gówna.
jezeli myslisz ze mp bedzie exc dla ps to naprawde jestes "inny"
co ty.... wymieniłes praktycznie same japonskie gówna.
jezeli myslisz ze mp bedzie exc dla ps to naprawde jestes "inny"
Po pierwsze napisałem, że Max Payne3 --może-- wyjść na PS3, a jeżeli uważasz, że gry, które podałem wyżej są w większości "japońskimi gównami" to chyba nie ja tu jestem inny.
Co do specyfikacji - karta graficzna w Xboxie 360 jest słabsza, ale ma procesory odpowiedzialne za antyaliasing. RSX (karta graficzna z PS3) nie ma tych procesorów, bo jest zainstalowana po to, aby na razie - zanim twórcy nauczą się programowąć Cella (procesor PS3, który rozpi.rdala ten Xboxowy w przedbiegach - wystarczy porównać liczbę rdzeni: Cell ma 8 a ten Xboxowy 3), który ma w przyszłości obsługiwać także grafikę na PS3, przy wspomaganiu karty graficznej.
Sony ma takie asy w rękawie, że jak je w końcu położy na stole... Oj, aż strach się bać. XBOX 360 jest w agonii - obecnie mocą przeganiają go średniej klasy PeCety. Coraz więcej developerów przekonuje się do PS3 i nareszcie stara się nauczyć programowania na tą konsolę, a przykładem dla nich powinien być Insomniac. Zobaczycie zresztą sami może jeszcze w tym, albo w przyszłym roku.
Kolejny plusem dla PS3 jest blu-ray (wiem wiem stary argument ale jary - rozwalili te Microsoftowo-Toshibowe HD-DVD) oraz PS Network. Przepraszam bardzo, ale gdybym jeszcze musiał płacić, za grę z kumplami w necie... Przecież to żałosne. I to prawie tak bardzo jak nadchodzący Dashboard dla Xboxa. Żywcem, chamsko zerżnięty z ludzików Mii z Wii i nadchodzącego Home'a. A jak Home wejdzie.... Bye Bye...
Topic: Heavy Rain - kolejny dowód na to, że Sony dobrze inwestuje. I na to, że im się te inwestycje opłacają.
Dlaczego w tytule pisze Heavy Rain [PC] jeżeli gra jest na [PS3]
Gra miała ( ma? ) wyjść także na PC.
Gra miała ( ma? ) wyjść także na PC.
buehehehehe
spoiler start
blad sie wkradł
Zapowiada się ciekawie.... poczekamy zobaczymy.
Zapowiada sie srednio ciekawie ale spoko
spoiler start
hhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmm
spoiler stop
Revan_PL_rev
Głupi jesteś, Xenox jest o wiele wydajnieszy od RSX'a, nie wiem gdzie naczytałeś sie tych głupot.
POzatym PS3 do gier wykorzystuje tylko 6 rdzeni, a ta moc Cella w rzeczywistości nie jest możliwa do osiągniecia, przez zbyt małą ilość pamieci podręcznej.
Obie konsole maja po 512 ramu, tylko że w x'e Karta i procek mają do dyspozycji cały ram a w PS3 ram jest podzielony stale na pół, czyli karta 256 i procek 256, i tu X360 ma przewage. Tak naprawde to X360 jest wydajniejszy, i łatwiej sie gry programuje.
A Heavy Rain to by bez problemu pociagnął.
Jest jakaś szansa, że gra wyjdzie na PC?
szatan999 ale ty jesteś rąbnięty. Jak może być coś takiego jak Xbox 720? Pierwsze się dowiedz skąd pochodzi nazwa Xbox 360.
Macieyko
wydawcą gry jest sony wydanie gry na inne platformy niż ps3 będzie kojarzone ze zdradą :P
a co do gry jeśli fabuła będzie tak zakręcona jak w Fahrenheit to będziemy mieli gre roku :DD
Godsmackxyz - niestety nie. Exclusivy PS3 wyglądają lepiej niz grafika Xboxa (co nie oznacza, że musza mieć wyższą rozdzielczość), jedyne co wygląda gorzej (i to nie na tyle, żęby stanowiło to jakąś istotną róźnicę) to porty gier z Xboxa. Poza tym, nie kupuje się konsoli dla grafiki (której zresztą PS3 niczego nie można zarzucić) tylko dla gier. I tutaj PS3 wygrywa w przedbiegach. Xbox prawie nie ma exclusivów. Większość gier owszem, ma status exclusive, ale albo to exclusive Microsoftu (czyli gra jest też na PC), albo exclusive konsol (czyli jest też na PS3 i innych konsolach).
Niektore gry wyglądają lepiej niektóre gorzej na jedna i druga rożnie to bywa...najczęściej na PS3 jest mniejsze nasycenie kolorów niż na X'ie gdzie kolory są bardziej żywsze.
Exclusivy na PS3 wyglądają lepiej niż na X'a ... tak jasne... bo są tak robione spójrz tylko na PGR 4 wymiata swoja grafika prologa GT ale nie ma co porównywać Exclusiv'ów bo to całkiem inne gierki w końcu są Exclusywne ... Zresztą liczy się grywalnosc (grafika z chodzi na drugi bok) no chyba ze jesteś dziecię Crysisa i tylko to ciebie rajcuje.
I mistrzu Xbox360 ma więcej gier ogólnie a co do Exclusiv'ów to jest ich podobna liczba (tylko nie licz sobie tych co wyjdą bo ich jeszcze nie ma )
No pewnie PGR , FORZA , Too Human , Halo 3 , za chwile Fable 2 i GoW2 są na PC
Co do Mass Effecta i jeszcze Bioshocka są Exclusivami na KONSOLE Xbox ponieważ na żadnej innej konsoletce ich nie ma a PC to nie konsola :) dziękuje
Co do tej gry jeżeli fabula bedzie tak piękna i wciągająca jak grafika która niezłe się prezentuje to gra będzie warta świeczki.
"Godsmackxyz - niestety nie. Exclusivy PS3 wyglądają lepiej niz grafika Xboxa "
Przeczytaj jeszcze raz co napisałeś, i sie nad tym zastanów, bo ty chyba nie wiesz co mówisz.
Porównywać można tylko gry multiplatwormowe, a tak sie składa że wiekszość multiplatwormówek lepiej wygląda na x360
Od kiedy ważniaku? X dostaje w dupę każdym exclusivem na PS3 i taka jest prawda. Pogódź się z tym, albo sprzedaj to gówno.
Porównywać można tylko gry multiplatwormowe, a tak sie składa że wiekszość multiplatwormówek lepiej wygląda na x360
Każda z konsol ma odmienną architekturę, gie nie robi się identycznie na obie. Więc twórcom nie opłaca się męczyć nad wersją PS3. A moc konsol pokazują właśnie exclusivy.
Jak tylko Ps3 potanieje będzie trzeba zastanowić się nad zakupem :)
ahh nie moge sie doczekac mam nadzieje ze 2009 to ostateczna data :P
Ja pier****...Po co znowu robicie walke o konsole i exclusievy? nie chce mi sie czytac o co biega ale pewnie poszło o to ze xboy napisał coś na tego exclusieva...Jak zwykle zresztą...(i na odwrót :P)
Jakby nie patrzeć gra będzie miażdzyc choćby dlatego ze robią ją twórcy słynngo fahrenheit(czy jak to sie pisze lol).
Ale SpeedRain przyznaj, że Mass Effect jest pozycją bdobrą jak na rpg...Chocby ze względu na duzy świat gry i świetną grafike i elementy rpg. :P
BTW: Nie piszcie ze to nie exclusieve bo wyszło na pc...Jak by nie patrzec kupiłem konsole bo chciałem wreszcie pograc w fotelu przed tv i nie martwic sie o wymagania :)
Pozdro!
czekam na ten tytul bo od czasow Fahrenheita, bo zadna gra tak nie wbijala w fotel klimatem i fabula ..... oby tylko byla "nieco" dluzsza ;)
Szkoda że nawet to demo co pokazali nie ma nic wspolnego z grą finalną,Wtedy chciałem tą gre bo brutalna,klimat itp a teraz raczej nie chce
Ta gra to absolutny killer !
To bedzie przełom
Ale PS3 ma w 2009 roku gier masakra same hity !
Jako posiadacz X'a poważnie się zastanawiam nad zmianą konsoli. W dodatku na PS3 wyszedł jeszcze ten horror, którego nie ma nigdzie indziej. Ta konsola dla mnie już jest atrakcyjniejsza, niż X0.
RESH Po co masz zmieniać konsolę skoro możesz sobie kupić dwie albo i więcej. Xbox360 i PS3 to podstawa stania pod twoim TV. Najlepiej mieć parę konsol, dobrego pieca bądź laptopa i grasz sobie we wszystko co najlepsze :) Pozdro
i do tego nadzianych rodziców, nie?
Murowany kandydat do miana tytułu gry roku. Dla niej warto kupić ps3, zaczynam odkładać :)
Whatson jak byś chciał wiedzieć ja już pracuję. Dla chcącego nic trudnego jak się pracuję to się ma. Pozdro
ps. Ale żeś mi teraz dowalił z tymi rodzicami hyh. Chłopie mi już ćwierć wieku idzie powoli, a Ty mnie odmładzasz :)
Trochę pokory... Niedługo w sygnaturkach będziemy wymieniać zawartość naszych lodów i dołować zwykłych zjadaczy chleba z masłem. Po co to?
Poza tym to nie była aluzja tylko do ciebie tylko ogólne stwierdzenie, uwierz nie każdy może mieć to co ty wypisałeś.
Chłopie mi już ćwierć wieku idzie powoli, a Ty mnie odmładzasz
Rzeczywiście, powiało starością...
Mam nadzieję ze będzie lepsza od bardzo dobrego Farenheita. Tylko kiedy w ogóle jest premiera?
Nie rozumiem i nigdy nie rozumiem fenomenu.
Ja nigdy nie rozumiałem gier przygodowych.. w 90% oglądamy tylko jakieś filmiki a sami wybieramy czy skręcić w prawo czy w lewo, mimo mojego pesymistycznego nastawienia do przygodówek ta gra jakoś mnie przyciąga lecz wątpię, że ją kupie..
Heheh chwala sie ze beda zaawansowane obliczenia fizyczne ktore potrawi uciagnac jedynie PS3 . Chodzi im o ten deszcz? Ze pada? Nie no jak deszcz pada to rewelacja. W takim razie szykuje nam sie ''rewolucyjna '' gra :/
Sony pozamiata wszystko:) Szykuje się przełom XXI wieku w grach to będzie gra ale z wyglądu to jak byś oglądał film:) no i jeszcze te klimaty wbija w fotel po prostu Must have
"Gra: Heavy Rain [PC]"
przeciez to o wersji ps3 jest... kurcze a juz sie ludzilem ze na pececie bedzie.
Ale lipa zapowiadali tą grę również na PC a tu lipa, chyba że wyjdzie później na blaszaka.
Nie będzie na PC :)
Jak to będzie takie jak Fahrenheit to będzie wypas tylko ,żeby wydali na PC
przez moment cicha nadzieja ze jednak ta gra bd na PC:(...
niech nawet po jakims czasie ale jednak
Z TĄ GRAFIKĄ TO JEST JUŻ GŁUPOTA,TO JA MAM GRAĆ CZY OGLĄDAĆ ŁZY? BEZSENS
Coś za dobrze w tym roku posiadaczom Ps3, kolejny exclusiv :)
Buahaaha, co to za brednie że Xklocuszek nie udźwignąłby tej gry. Pieprzenie w bambosz. Sony ładne reklamy robi, ale daleko nie zajdzie. Heavy rain na x'a musiałby mieć 2-3 płytki a nie że procesor nie uxwignie. Bzdety od Sony. Ale poczekajmy na Alana Wake Z Microsoftu to pogadamy wtedy dziady jebane
Buahaaha, co to za brednie że Xklocuszek nie udźwignąłby tej gry.
Oczywiście, że to są brednie, nie trzeba się nad tym rozwodzić bo raczej każdy o tym wie. To, że będzie to exclusive dla Play 3 to odmienna kwestia, jednak w żadnym stopniu nie dowodzi wyższości Sony nad konsolą Microsoftu.
Dużo się mówiło o rewolucji, przede wszystkim pod względem graficznym. Niestety, to co ostatnio mogliśmy zobaczyć, na pewno nie zwala z nóg (cały czas mam na myśli grafikę, a nie interfejs czy inne innowacje).
No Ok może Sony jest niby lepszy ale jeszcze tego nie dowiódł a jak Heavy Rain ma być tego przykładem to znaczy że kończy już karierę lepszej grafiki to ten placek co robił grę powiedziałże to max ma być. A Xbox360 pociągnie więcej za sobą. Zresztą kolejnym przykładem jest Final Fantasy XIII przecież też ma dawać niby wszystko z playa a i tak wyjdzie na X'a i to jeszcze w tych samych dniach. Sony to brednie i placki, chcą zabłysnąć ale im nie wychodzi. Potwierdza to sama sprzedaż: X się lepiej sprzedaje w wielu egemplarzach leci niż play. no sory ale fakty men
Niestety, FF nie pokazuje zadnych rewelacji jezeli chodzi o grafike. Spojrz na GoWIII w FHD, na GT5 - jedyną grę z Real Time Trace (w Forza 3 są zwykłe odbicia, które wyglądają na pozór efektownie, ale po przyjrzeniu się, sztucznie)... Z resztą kogo tak naprawdę obchodzi grafika? Czy rzeczywiście to ona sprawia, że czujecie hype z danej gry? Otóż nie i dlatego pokładam nadzieję w Cellu, jako świetnemu silnikowi do obliczeń w zakresie fizyki.
BTW. nie zwala z nóg? A przepiękne efekty pogodowe, mimika twarz, etc.?
Alan Wake? Ahahaha, gra, która o ile zasłynie, to dzięki latarce. Ahahaha...
Zasłynie,bo czemu by ją robili tak dużo czasu,ta gra pozamiata
Rembało ----> żal xD
Zwykła prowokacja
Nudzi sie dziecku patologi nie?
Po co w ogóle wchodzisz na wątki gier na Xboxa 360 jak np Black: Second Mission??
^^
Gdyby Xbox'a nie dało się przerobić to nigdy w życiu bym go nie kupił (prędzej PS3) bez przeróbki Xbox to jeden wielki C H Ł A M ;/ Jak ktoś uważa że jestem kolejnym fanboyem PS3 to niech zobaczy mój MGC.
http://profile.mygamercard.net/Razor3100%20PL
juhu heavy rain z polskim dubbingiem juhu
tu jest strona na której jest ta informacja http://www.joystiq.com/2009/08/20/heavy-rain-features-13-voiced-languages-subtitles-in-5-more/
nawet niewiecie jak się ciesze
dziękuje panom z sony computer enternaiment polska i ludzi z quantic drem
nawet niewiecie jak sie ciesze.juhujuhu
dajcie na PC frajery! nie bedzie PL? przeciez nikt nie zrozumie fabuły xD powodzenia wam
Czemu jest watek o Heavy Rain na PC? Administracja nie powinna poprawic tego bledu?
UP bedzie po Polsku ale nawet jakby nie bylo to duzo osob zna przynajmniej jeden jezyk obcy.
od pierwszych zapowiedzi czekam na te gre i nie wyjdzie ona na xboxa -,- :(
Na PC? :O ZAJEBIŚCIE!!! Ale wymagania wykoszą pewnie :D
EDIT: LOOOL Ale dałem się nabrać :D
"Heavy Rain to gra przygodowa, która została zrealizowana przez firmę Quantic Dream, twórców takich programów, jak Omikron: The Nomad Soul oraz Fahrenheit."
Dlaczego QD popełniają tak idiotyczny błąd i zgodzili się na stowrzenie gry tylko na PS3?
:(
Przecież to jest chore... :(
PS: oczywiście tak naprawdę wiem dlaczego - bo kurw* pierd**one ch*** z SONY zapłaciły kupe kasy, żeby ta znacząca produkcja wpłynęła na sprzedaż ich gównianych konsol!
Żenada. Widać panowie z QD albo mają problem z uczciwością wobec swoich fanów, albo było z ich kasą tak krucho, że musieli przyjąć dyktat pieprzonego konsol-shit-SONY.
W sumie nie ważne co było główną przyczyną - ważne jest to, że rzygać mi się chce jak patrzę na napis: tylko na kon(srol)ę
:(
---dia8el--- Czy tobie trzeba przypominać że PS3 służy wyłącznie do grania! Gdyby ''Heavy Rain" był tylko na PC to nawet bym nie myślał o kupnie takiej gry! Dlaczego? Ponieważ konsola jest lepsza do grania niż PC! Poza tym na pewno wymaganie były by spore!
Szykuje się gra równa Fahrenheitowi ;) Ten przekaz emocji poprzez grę mrrrr... miodzio ;D Liczę na jej spory sukces i jestem w głębokim przekonaniu przekonaniu że to będzie HIT ;)
@bob destruktor
" ---dia8el--- Czy tobie trzeba przypominać że PS3 służy wyłącznie do grania!"
-wow, jestem pod wrażeniem twojego odkrycia....
"Gdyby ''Heavy Rain" był tylko na PC to nawet bym nie myślał o kupnie takiej gry! Dlaczego? Ponieważ konsola jest lepsza do grania niż PC!"
-ten argumen miażdży
Masz 12 lat, czy coś nie tak z głową?
dia8el ---> W jednym z wywiadów David Cage założyciel Quantic Dream wspominał coś, że stali się jednym z wewnętrznych studiów Sony. W takim razie jest duże prawdopodobieństwo, że kolejne gry od tego developera też mogą powstać tylko na ps3.
Pieprzenie, że Xbox nie udźwignąłby tej gry, traktuję tak samo że Splinter Cell Conviction lub Alan Wake nie pójdzie na Sonym. Po prostu macie exclusiva i się cieszcie. Ale nie gadajcie, że Play jest lepszy fanboje jebane, bo jak na razie to gry są porówno i w tej samej grafice. Raz wypadają lepiej na playa, raz na ixa. A pociągnąłby tą grę na 4 dvd dajmy na to. A nie pierdolenie, że graficznie nie da rady. Sram na zioma który to gadał "xbox 360 nie udźwignąłby Heavy Rain". Jakoś Final Fantasy 13 miał być tylko dla Playa bo przecież iX tego nie pociągnie... a tu dupa, bo pójdzie. I to lepiej kurwa zobaczycie niż na playu.
Patrzę na te screeny i stwierdzam, że te postacie mają oczy bez duszy. Widać wyraźnie, że patrzą jakby w nicość. To drugi problem zaraz obok uncanny valley, chociaż praktycznie też do niego należy...
---dia8el--- Wiem że mówisz tak bo nie masz PS3 tylko masz jeden komputer który może i jest wypasiony, ale co z tego? Jam mam i kompa (dobrego) i PS3 i mogę śmiało stwierdzić że PS3 jest lepsze od komputera! Dlaczego? M.in. lepsze sterowanie, ale najważniejsze jest to że mogę się rozwalić na kanapie i wygodnie pograć (jeżeli chcesz mogę się rozpisać na dodatkowe dwie linijki dlaczego Ps3 jest lepsze od kompa (Ale po co?))
Ja jestem raczej sceptycznie nastawiony do tej gry, no wlasnie o ile mozna nazwac to gra a moze raczej interaktywny film, to pasuje o wiele bardziej. Za duzo tutaj elementow QTE, wyglada na to, ze cala gra bedzie polegac tylko i wylacznie na wciskaniu przyciskow w odpowiednim czasie, co mi osobiscie sie nie za bardzo podoba.
A mi się to właśnie podoba;]
Dla mnie kolejny MUSTHAVE, zaraz po Uncharted.
Luty przybądź!
Od tej gry zapewne nie jeden od niej nie będzie mógł się oderwać marzec przybądź!!!
Graficznie to i tak nie za ładna ta gra.. PS3 nie posiadam i chyba nie warto dla tej gry kupić. Ogólnie PS3 się juz chyba nie opłaca kupić ...
Szkoda, że nie będzie na PC, bo wygląda na naprawdę interesującą produkcję.
Ja mam X360 ale dla tej gry oraz dla Uncharted 2, Killzone 2, MGS4 chcę kupić PS3
Po tym jak zagrałem w fahrenheita to już wiem że to bedzie hit. napewno kupie!
@ dia8el
"bo kurw* pierd**one ch*** z SONY zapłaciły kupe kasy"
No raczej tak bo to Sony wypłaciło kasę na całą produkcję gry i powinnibyśmy być wdzięczni Sony bo sytuacja polegała na tym że ktoś z Sony zachwycił się "the casting" przygotowanym przez qd i powiedział macie kase i róbcie z tego gre ! Błagam.
Nic zdrożnego w tym nie widzę, bardzie kijowe jest bulenie microsoftu. Pozatym jak ktoś coś wspominał qd żyje w niezłych relacjach teraz z Sony tak więc ta i prawdopodobnie inne przyszłe będą exclusifvami na ps3 tak jak jest to z rachetami i resistancami (isomniac nie jestr studiem sony)
bob destruktor dl;a ciebie sterowanie jest lepsze...
Ale jak zwykkle nie będzie na peceta....
JEBANE KONSOLE GDYBY NIE ONE TO GRY BY WSZYSTKIE WYCHODZIŁY NA BLASZAKA....
Komputer by to uciśągnał....
LordSettlers ale z ciebie zdesperowane dziecko.Tak jest prawda Konsole są do gier a PC do pracy
Najlepsze gry były i zawsze będa na konsolach !!!!
"Tak jest prawda Konsole są do gier a PC do pracy." kto tak powiedział, takie rzeczy mówią tylko konsolowcy, PC jest tak samo dobrą platformą do grania jak i konsole. W strzelanki i strategie do tej pory na konsoli nie lubię grać bo jest cholernie niewygodnie, ale w Tekkeny czy Devil May Cry i inne zręcznościówki gra się genialnie.
Najlepiej niech wszyscy konsolowcy wszystkie PC wyrzucą za okno, zobaczymy co się stanie, czy nie będzie wam go żal.
duncan777 masz troche racji że też są fajne gry ale typową platformą do gier są konsole taka jest prawda dlatego najlepsze gry wychodzą na konsole
to jeszcze zalezy jakie gatunki sie lubi.. ja bym powiedzial ze producenci wola wydawac gry na konsole z racji skali piractwa.. a wiadomo ze im mniej im ukradna tym wiecej kasy dla nich.. pozatym ja licze ze po jakims czasie wydadza ta gre i pozostale platformy
Mam obawy ,że będzie to gra "Świetna" i "krótka" ...
Jednak kupię mimo to ! A dlaczego ? Gra dedykowana tylko na PlayStation 3 :)
Oczywiście oceniana przez użytkowników GOL'a przed premierą...
Eh, nie wyjdzie na PC ;( (i proszę nie mówić że komp by nie uciągnął tej gry, bo kompy już dawno prześcignęły konsole), ale gra na pewno będzie miała świetny klimat.
Ciekawe dlaczego takie oceny??!! NIE GRALIŚCIE A OCENIACIE (wiem, że to pewnie xboxowcy i pctowcy) !!!! Wydaje mi się, że ta gra będzie świetna. Farenhajt był bardzo dobry. Myślę że jak fabuła nie będzie tak pokręcona jak w Farenhajcie to będzie po prostu super.
spoiler stop
W Farenhajcie najgorszy był "koniec". Co to ma być ??!! Na początku fajnie, zabójstwo, ok. A koniec: Walka w powietrzu na siłę woli. Żal. Chciałbym, żeby ta gra nie była taka. Jeśli fabuła (która w tych grach jest baaaardzo ważna) będzie prowadzona w sposób jako taki to będzie bardzo fajnie.
spoiler start
Jak na razie to jedyna gra która mnie interesuje no i jeszcze MoH:)
Zacieram łapki w oczekiwaniu na tą gre.....Bendzie sie działo w Lutym hehehe
Dzieki temu że takie dobre gry powstają na PS 3 trzyma sie branża gier.......Bo kazdy wie ze Xbox 360 oraz PC to najwieksze platformy Piracenia......Wydanie tej gry na Xbox 360 oraz PC by przyniosło wiecej STRAT niż PRZYCHODÓW....Kto mnie popiera????
Zgadzam się w 100% piractwo by przyniosło straty a tak to jest tylko na platforme sony i ze względu na blue ray piratów jak na razie nie ma i wogóle pewnie nie będzie i tu kolejny plus dla sony
Dzieki temu że takie dobre gry powstają na PS 3 trzyma sie branża gier.......Bo kazdy wie ze Xbox 360 oraz PC to najwieksze platformy Piracenia......Wydanie tej gry na Xbox 360 oraz PC by przyniosło wiecej STRAT niż PRZYCHODÓW....Kto mnie popiera????
No to ciekawe stwierdzenie bo z tego co mi wiadomo to większość gier najlepiej sprzedaje się na X360 choć tam piractwo w przeciwieństwie do PS3
PS.Wystarczy spojrzeć na ilość osób które kupiły MW2 na X360 ,a ile na PS3
Już w styczniu powinniśmy ujrzeć game play z Heavy Rain tvgry juz nam menu zaprezentowano teraz niech nam zaprezentują game playa z tej świetnej produkcji Quantic Dream :D czekamy...
Widzę po komentarzach ze wojna fanboy-ów trwa nadal....... A co do gry to każdy wie dlaczego bardziej opłaca sie robic gry na ps 3 "ZEROWE PIRACTWO".... Na PC i XBOX-a 360 nie opłaca ich sie wydawac bo 7/10 osób jedzie tylko na piratach....Morał z tego taki ze grając na piratach szkodzimy sami sobie!!! czy nie mam raci?????
Masz racje joke red!!!
Ale to dlatego ze konsol Xbox-a 360 jest 33 miliony a sonego 25 milionów....A z resztą po tej fali banów to tez bym kupił orginalnego MW 2 hehehe...Ale posiadam konsolke sony na szczescie wiec jest ok.
PS NIE JESTEM FANBOYEM Pozdrawiam
Ta gra przebije wszystkie inne gry a może i nawet Fahrenheita i ta muzyka ! Nic tylko Czekać na konwersje albo kupywac PS3 ale dla kilku gier to jeszcze za drogo ;)
http://www.youtube.com/watch?v=u8SPrvke650
Dla takiej gry to az chce sie miec ps3:) I chyba sobie zakupie po obejrzeniu tego takiego jakby Zwiastuna polskiej wersji czy jakkolwiek to nazwac. Naprawde gra bedzie MEGAHITEM
w momencie obejżenia filmiku o heavy reinie zostałem wbity w krzesło ;D gra przeszła moja najśmielsze oczekiwania
Dlaczego tylko na PS3?
A co do gry to jest ona wyjatkowa, wlasnie gry z tej serii sa u mnie zaliczane jako jedne z najlepszych i to nielicznych. No coz, w 2000 roku rzadzil wspanialy i wysmienity Omikron The Nomad Soul, ktory wprowadzal nas w przyszlosc, a pozniej ta sama firma wydala w 2005 roku Fahrenheit'a, ktory nawet ruch z bieganiem postaci byl taki sam w Omikron'ie, no coz.... 2010 rok nalezy do Heavy Rain, lecz firma ktora produkuje gre zmianila sie:
Quantic Dream ( producent )
Sony Computer Entertainment ( wydawca )
Sony Computer Entertainment Polska ( dystrybutor PL )
Zobaczymy co z tego wyjdzie, ale wedlug mnie nie bedzie az tak wielkiego zainteresowania chodzby dlatego, ze jest ona wydawana tylko na PS3, ale ogromny + za to, ze mamy po Polsku.
Pozdrawaiam.
szkoda że niema na pc
Nie oto chodzi sony jest producentem a pozatym PS3 już można przerabiać itp
to nie chodzi o żadne piractwo :D
Gra wspaniale się zapowiada. Posiadacze X-Box'ów mogą pozazdrościć.
^ Nie bo sony jest wydawca i wychodzi jako wieczny exlusive na ps3.
Hmm. . Spokojnie by mogła się ukazać na PC. W sumie jak nie przepadam za przygodówkami to Heavy Rain mnie intryguje.
nie wyjdzie na PCta!! umiecie czytać? przecież na okładce pisze "only on playstation", chociaż powiedziałbym że szkoda bo gra zapowiada się fajnie jak zobaczyłem zapowiedź w High Scorze.
Dla tej gry mógłbym nawet kupić PS3 ale już kupuję Xbox'a360 więc szkoda ale kuzyn ma PS3 to u niego spróbuję przejść.Trailer i muzyka wymiata.
Wyjdzie na PC w 2011 roku w rozszerzonej edycji.
W komentarzach każdej gry ekskluzywnej na ps3 80% komentarzy to "wyjdzie na PC?", "Czego tego niema na PC?" :|
Sony w tam tym roku pokazało dużo fajnych gier i w tym też nie zabraknie nowości takie jak
Heavy Rain
God of war 3
Gran Turismo 5
Mag potem będą wychodziły kolejne smakołyki do zebrania :D
No Nie mkogę się doczekać lutego.
Ta gra nie wyjdzie na PC, bo żaden komp na świecie nie odpaliłby takiej grafiki, a dla PS3 taka grafika to praktycznie grafika na Pegasusa.
^ Większej głupoty nie słyszałem zresztą wystarczy na twój nick spojrzeć buhaha
Idiota, KOMPUTER NIE ODPALI TAKIEJ GRAFIKI, BO JEST ZA SŁABY, NIE LUBIĘ PS3, ale dla Ps3 ta grafika jak na Pegasusa, choć tak naprawdę wygląda jak prawdziwa.
1 Komputer taka grafikę by odpalił palcem w dupie 2 Grę robią tylko pod ps3 więc nie dziwie się ze wygląda zajebiście w końcu SCE płaci za to QD
HR to gra która trzeba zagrać jednak mam pewne obawy do tej produkcji nie żebym był fan boyem może dlatego że tworzą ja twórcy fahrenheita nie powiem pograłem trochę w fahrenheita fajnie było na początku potem gdzieś ten klimat mi zanikł lecz wiem że HR to nadrobi.
@PS2 rządzi PS3 to szmelc, szkoda słów do Ciebie. Komputery PC są wstanie generować piękniejszą grafikę niż konsole, zawsze tak było i będzie. Myślisz, że gry które tworzone na konsole programiści piszą na czym? Na kalkulatorach? Pomogę Ci - NA KOMPUTERACH. Więc nie istnieje na PS3/Xbox 360 gra której by komputer nie uciągnął.
Mogliby już dać gramy z HR i tak demo wyjdzie przed premiera więc co za różnica ;p wtedy wiedziałbym co kupić Heavy Rain czy GoW3 ;p
podobno prawie wszystkie trofea beda ukryte--> http://www.thesixthaxis.com/2010/01/24/heavy-rain-trophies-keep-up-the-suspense/
Ciekawe jaki moment dadza w wersji demonstracyjnej najlepiej tam gdzie jest duzo akcji
''Czy wyjdzie na PC'ta?'' Nie! I dobrze. Idzcie w simsy grać.
ciekawe jak się będzie prezentować
lol albo jestem głupi albo kupie tą grę, pozycze od kolegi PS3, przejde i sprzedam gierke.
Yeah dobry pomysł!
Dópa sraka! Mogliby skrócić ten termin wydania? Nie chce mi sie czekać
Pozostało 23 dni to dużo? Na szóstą część tekkena czekałem od 1 trailera a ty mi tu dajesz xD no mogło by już być nie powiem xD
Widziałem zapowiedź zapowiada się doskonale ale ps3 trzeba kupic:(
Wkoncu udalo mi sie zdobyc kod do dema heavy rain po 6 godzinach spedzanych przed monitorem XD
jeszcze nie jestem do tej gry przekonany, albo może inaczej, szkoda wydać mi 200zł na grę którą można przejść w 4h i która robi wrażenie za pierwszym przechodzeniem.. poczekam do 11 i zobaczę demo może jednak się skuszę
Kurde juz niektórzy grają w demko. Byłem na tej stronce ale pewnie jest przeładowana bo nie moge przejść dalej tam gdzie trzeba potwierdzić wiek urodzenia :(
Wrażenia z dema mam same pozytywne klimat jaki jest w tej produkcji miażdży grafika 10/10 takiej produkcji jeszcze nie było!
Nie mogę się doczekać tej gierki po demie jestem tak na jarany że dał bym nawet 300zł w obecnej chwili żeby ją już mieć :d
Gamekult.com. Jego redaktorzy napisali wysoce krytyczną recenzję Heavy Rain, dając grze zaledwie 6 na 10 możliwych punktów. Na reakcję Sony France nie trzeba było długo czekać. Portal trafił na czarną listę firmy. W rezultacie straci reklamy, wersje promocyjne gier i zaproszenia na pokazy gier Sony. Co więcej, autor recenzji został poproszony o jej zmianę.
Pomijając kwestię tego, czy redaktorzy potraktowali Heavy Rain fair, czy nie, pozostaje pytanie o politykę wielkich wydawców. Oczywiście da się zrozumieć motywację przedstawicieli Sony, ale czy jawne pokazywanie, że krytyka będzie karana, nie jest krokiem w stronę cenzury?
Co o tym sądzicie?Ja osobiście jestem w szoku!
od Game Informer HR dostał 95% ;] nice ;]
dishar, IMO zaden serwis juz nie jest w pelni wiarygodny, osobiscie skupiam sie glownie na opiniach graczy, tych nie da sie przekupic ani zastraszyc...ale 6/10? Slabo, bo demo naprawde cholernie dobre. Tzn. druga czesc nieco nudnawa, ale sceny z Shelby znakomite. Niemniej gry nie kupie w dniu premiery, pojawiaja sie przeslanki, ze jest krotka (6-7h).
Zanim ktos powie, ze ma kilka zakonczen - owszem, ale wszystko co je poprzedza jest identyczne z malymi odskoczniami w zaleznosci od dokonywanych wyborow - zreszta nawet tworcy informuja, ze jest to gra na raz. Cos czuje, ze bedzie megahicior, ale szybko stanieje, bo nie kazdy trzyma gry tego typu na polce, takze mozna bedzie neidrogo nabyc z drugiej reki :)
WTF? Gra jest miażdżona w recenzjach, 6/10 od jakiegoś rancuskiego serwisu, 7/10 od niemieckiego i 8.5 od Game Informera, a miał być wielki hicior, a wychodzi na to że kolejne wielkie przehypowane gówno na PS3.
8,5 to zle? Kiedys 9 zdarzaly sie nadzwyczaj rzadko i uznawane byly niemalze za kamienie milowe, a teraz nastaly czasy, ze jak nie ma 9,5 to crap :]]]
Producent Sony,kase daje Sony to wiadomo że gra będzie wyłącznie na konsole Sony.Ludzie myślcie troche.
Premiera w polsce jest 26 lutego a gra wypas 10000000000/10 czekam i gorąco polecam
No dajcie spokój przecież oceny 6 i 7 to gry dobre, 8 i 9 bardzo dobre a 10 rewelacyjne, gdyby ta gra była miażdżona przez krytyków dostawała by oceny od 1 do 3, a tak nie jest.
Czyli gra napewno jest bardzo dobra ale nie rewolucyjna jak mówili.
Szkoda że na PC nie wyjdzie, ale pożyczę koledze Xboxa żeby pograł w MS 2, a ja pogram w w HR na jego PS3 :)
Zaczynam żałować że nie kpiłem PS3
Mogli by zrobić na Xboxa 360