Jak ja wami klikbajterzy z gry-online gardze, to nawet sobie nie wyobrazacie. Gdzie sa te dane "sprzedazowe"?
Nie ma bata zebyscie tak sami z wlasnej woli powielali te klamstwa, i ta narracje wielkiego sukcesu tej gry, gdzie wszystko wkolo temu przeczy. Przeciez identycznie bylo przy Failguardzie i Avoid. Teraz nagle cisza o tamtych sprawach? Placa wam czy robicie to z wlasnej woli?
Wciąż czekam na konkretną liczbę sprzedanych kopii i prawdopodobnie poznamy ją dopiero przy okazji sprawozdania za pierwszy kwartał, bo taką informację muszą przekazać inwestorom.
To jest to o czym tu pisza te zerowe konta. No, ale nie umieja czytac z zrozumieniem.Ubisoft sie nie zamyka a po prostu ustanowil jednostke podzalezna z 3 ip Assasins, Far Cry, Rainbow. Tencent zainwestowal 25% i dostanie kase z przyszlych gier. No, ale Ubisoft nie traci kontroli i wlasnosci nad tymi grami. Wiec po prostu dostali kase, ale beda musieli sie podzielic dochodami z gier. Dla graczy bedzie to moze oznaczac lepsze gry. Zaznaczam, ze moze bo moze byc odwrotnie i beda robili taniej gry, aby wiecej zarobic. No niestety taki dzisiaj jest biznes, ze jedna zla gra AAA moze zabic wydawce/dev studio. No, a ubi poza Star Wars mial kilka takich tytulow co niestety nie zarobilo na siebie.
ps. Co nie zmienia faktu, ze jakby mieli kase to by czegos takiego nie robili.
Ubisoft: W gre zagralo 3 Miliony graczy, dziekujemy
Gracze: No spoko, a ile sie sprzedalo sztuk?
Ubisoft: Zakmnij ryj, powiedzialem ze w gre zagralo 3 Miliony graczy
Zastanawia mnie tylko jedno. Dlaczego po każdym newsem jest wysryw nowych kont z zerową rangą, którzy usilnie próbują przekonać wszystkich dookoła, że gra to utopiona kasa.
Liczba graczy nie jest równa ilości sprzedanych kopii.
To trzeba podkreślać na każdym kroku, bo mamy 2025 a ludzie dalej tego nie pojmują, a wydawcy to wykorzystują by siać dezinformację i fałszywy dobry przekaz.
Pamiętajmy też, że gra jest dostępna w abonamencie na PC, Amazon Luna i konsolach Xbox Series X|S.
Gdyby sprzedaż faktycznie była tak super fantastyczna to by Ubisoft chwalił by się tym wszędzie gdzie się da nawet w Faktach na TVN.
To stara reguła która zawsze się sprawdza od kilkudziesięciu lat.
Czy wy naprawdę wierzycie, że ludzie rzucili się na abonament z grami od Ubisoftu? To, że ludzie ogrywają gry w GP nie wątpię, ale Ubi+ to są w 90% turbo starocie do nabycia za kilka zł. Uważam, że gra sprzedaje się podobnie jak AC Odyssey, czyli 10 mln w 1,5 roku. Nie będzie to szał, ale Ubi może odzyskać dzięki temu inwestorów. Ważne żeby się zreorganizowali, bo w takiej formie jak obecnie długo nie pociągną.
Kamień milowy bo 3 mln jeleni złapało się pontona z titanica jakim jest ubisoft? dobre
World of Warcraft ma kilkaset milinów graczy ale tylko liczba aktywnych subskrybentów ma znaczenie.
Kto wam płaci za tą propagandę?
Czytając ostatnimi czasy te wszystkie wątki zastanawiam się skąd w was tyle nienawiści. Hejtujecie tytuł, w który nie graliście, deweloperów których nie znacie, wylewacie jad na tych, którzy ośmielili się przyznać, że gra im się podobała. Co za bagno!
Gra wyszła na steam, miała najwyższą sprzedaż na ps store z serii, a dalej valhalla sprzedała się lepiej. Chyba jednak ekskluzywność pc się opłacała :D
Przypuszczalnie AC Shadows uratowalo firme od calkowitej zaleznosci od Tencentu.
To co oglosili to jest pikus, w porownaniu do tego co grozilo.
Jesli chodzi o samego Tencenta to zetknalem sie z nimi dwa razy. Path Of Exile oraz Warframe.
W oby przypadkach mega duza niezaleznosc developera oraz kolosalny zastrzyk do budzetow.
W obu przypadkach pozwolilo to grom rozkwitnac (do poziomu regularnego top10 Steam) i zdominowac rynek.
W obudwu spolecznosciach przewaza opinia, ze Tencent sie nie wtraca dopoki tryby sie kreca sprawnie.
Obie gry sa rowniez przykladami, ze gra multiplayer online nie musi byc gra P2W. Obie posiadaja bardzo sensowna monetyzacje.
A to byly calkowite przejecia, a nie 25%. Z 25% poporstu beda liczyc na duze zyski i dywidendy i tyle.
Kogo oni jeszcze okłamują? Schedule I, gra w cenie $17 z miliony razy mniejszym budżetem w 3 dni od premiery wykręciła ponad 3 razy lepszy wynik aktywności, a ci dalej kręcą bajki, przez łzy mówiąc, jaki to jest niesamowity sukces bo w ich markę istniejącą od 18 lat zagrało 60k osób XD
No cóż. Przyznam, że byłem bardzo negatywnie nastawiony do tej produkcji: zarówno przez przedpremierowe zamieszanie, jak również przez krytyczne głosy. Ale... dałem grze szansę. No i muszę przyznać, że nie żałuję. Na razie mam na koncie tylko półtorej godziny gry ale wydaje się absolutnie warta tych siedmiu dyszek za abonament :)
Dodam tylko, ze wlasnie przed chwila dupnela wiadomosc o tym, ze Ubisoft sprzedal 25% akcji Tencentowi.
Takie te wasze informacje sa rzetelne. Taki to byl sukces.
Nie ma bata zebyscie tak sami z wlasnej woli powielali te klamstwa, i ta narracje wielkiego sukcesu tej gry, - raczej nie masz racji, gol ocenił ACS na 6 out of 10 wiec teraz szukają refleksji w pozytywnych newsach o niej. Produkcja zasługuje na 8/10 lub nawet nieco więcej. Gram tydzień i naprawdę jest nieźle.
Jest tak dobrze że nawet cena akcji bez zmian :DDDDDD Reszta informacji to tylko szum medialny.
Super. Idzie trochę topornie przez nagonkę hejterów ale i tak jest świetnie. A na gram pl widziałem artykuł, że japońscy krytycy bardzo zadowoleni z bohaterów, klimatu i ogólnie gry.