Jedyne co sie zmieni to to że Sweeney więcej kaski sobie zarobi xD A ty dalej świętuj i "trzymaj kciuki" żeby miliardowe korpo więcej kasy miało i wmawiaj sobie zse cos sie "zmieni" xD
Gość, który płacił wydawcom za gry na wyłączność mówi o wolności :D Jaja jak berety :D
Jakiekolwiek zwycięstwo Epic Games to wielka przegrana graczy i konsumentów. Timmy Tencent może iść do diabła...
Zmienilo sie tylko to ze teraz Epic bedzie pobieral 30% zamiast Apple.
Wiec Tim niech nie pierdzieli ze o jakas wolnosc tu chodzi bo beda robic to samo co Apple.
30% to zreszta standardowa marza, a utrzymanie serverow, informatykow i calej infrastruktury wcale tanie nie jest.
niekapuje go mowi o wolnosci na platformach gdzie jak sie zechce można zainstalować wszystko nawet osobne launchery. czemu nie pozwie on Nintendo, Sony i Microsoftu o monopol na ich konsolach? tam nie ma możliwości pominięcia ich sklepu, nawet nie można nic innego zainstalować to jest monopol.
Jeśli wolnością można nazywać będąc w połowie sprzedanym Chińczykom, no ale każdy inaczej wolność rozumie. Ze starych weteranów to tak naprawdę tylko Gaben jest wolny, bo może co chce i jak chce nie będąc pod niczyim butem w przeciwieństwie do innych uzależnionych od korpo i księgowych.
Niech Tim pokaże że jest kozak i sprzedaje gry na swojej platformie na takiej zasadzie jak robi GOG, wtedy pogadamy o wolności.
Oczywiście, że wolność ma cenę. Na tym opierają się przecież porwania dla okupu, wymiany zakładników i wiele innych rzeczy.
Do DIABŁA z tym, oni zabili swoje własne dziedzictwo, gdzie wspaniały Unreal!!!! To było arcydzieło. A oni go porzucili dla żałosnych pieniędzy.
Jakoś nie rozumiem czemu ktoś miałby grać w multiplayerowego szutera akurat na telefonie. Tylko PC albo konsola.
Edit: Do usunięcia. Dodałem odpowiedź pod innym artykułem a pojawiła się tutaj.
No ciekawe. Na PC gdzie rynek jest otwarty nie mogą się przebić, a na smartfonach, gdzie nawet Amazon poniósł sromotną porażkę ze swoim appstorem dadzą radę?
Stracili miliard dolarów, jak to tragicznie brzmi. Ale stracili tak właściwie na co? Na prawników w walce z Google i Apple? Na dostosowywanie aplikacji na ich systemy? Na marketing? ALEŻ SKĄD. Oni po prostu nie zarobili, bo przez te 4 lata dzieci z fortnite mogłyby im płacić również na telefonach. Narracja jak z urzędu skarbowego, służby celnej i ministerstwa finansów. Ktoś nie zapłacił akcyzy? To państwo na tym "straciło". Tim stary hipokryta, nie cierpię tego gościa. A ten jego sklep można było zainstalować na Androidzie pół roku temu. Przypuszczam, że przez cały czas była taka możliwość, ale trzeba po prostu pobrać go ze strony Epica. Uroki Androida, tu można instalować aplikacje z dowolnego źródła. Natomiast teraz po tej komicznej batalii wyjdzie na jaw, jak tragicznym silnikiem jest Unreal Engine, bo na telefonie ta ich durna gierka dla dzieci wygląda jakby tekstury się nie doczytały. I to w czasie, gdzie Diablo Immortal i War Thunder na małym ekranie wyglądają niewiele gorzej, niż na kompie.
Wolność by była, gdyby np. można było kupować gry/apki drm-free w formacie .apk.
Taki GOG Mobile może? ;)
Ale przynajmniej jakiś krok w dobrą stronę :)
Imo zapowiada się ciekawie, klimat przypomina Dredda, którego kocham strasznie. Pytanie jak podejdą do gameplayu i podtrzymaniu gry przy życiu, ale sam fakt, że zabierają się za to ogarnięci w branży ludzie (plus Mick Gordon <3) uspokaja mnie, że efekt może być ok.
Oczywiście - żadnych pre-orderów XD
Gdyby nie epic to by się nic nie zmieniło na mobilkach. I prawidło. Trzymam kciuki.