U mnie ten patch niczego nie naprawił XD Po wczytaniu save'a pograłem 2 sek i wywaliło do pulpitu......
Gra na LOW wygląda gorzej niż Remaster z PS4 i wersja z PS3, ale wymagania ma znacznie wyższe.
https://www.youtube.com/watch?v=1QGgzG9uTow
Rtx 3090- u mnie pomogło wyłączenie DLSS oczywiście klatki spadły do 58-80 ale nie wywala.
Jak Naughty Dog chce tak wchodzić w rynek gier PC to może lepiej niech w ogóle nie wchodzi... albo chociaż zastanowi się jakiego bubla wydali.
Smutne że firmy na nowo wymyślają koło.
Czemu nie można korzystać z gotowych silników gier. Jak np Uncharted, Days Gone, Spiderman, God of War itp
Znów mase krzyku, miesiące lepienia gry. Nie wystarczy licencja i lekka modyfikacja pod dany tytul? Nie ma tu żadnej graficznej przepaści. Człowiek chcialby kupić w promocji chociaż.
Najwyżej kupi sie kiedys za grosze na nowym sprzecie
W innym watku pisalem, ze jaram sie na premiere, bo nigdy w TLoU nie gralem, ale widze, ze tylko komputery sie jaraja. Chcialem zagrac. Teraz chce tylko cierpliwie poczekac, az bedzie grywalne...
Skoro ładowanie shaderów trwa wieczność, to zastanawiam się, jak zrobiono ten port?
Może deweloperzy wzięli kod źródłowy RPCS3, zmienili nazwę exeka, dodali autorski launcher, a w kodzie z PS3 dali wielgachne teksturki i zmienili interfejs? Bo w emulatorze też shadery myszą się kompilować. Tam jednak wystarczy przemęczyć się i przejść całą grę jeden raz, bo za drugim emulator wczytuje już gotowe shadery z dysku.
W związku z powyższym nasuwa się pytanie: czy zapłacono twórcom RPCS3 za wykorzystanie w celach zarobkowych ich pracy, którą oni publikują jako freeware?
Idealnie - miałem ochotę w końcu nadrobić tę pozycję ale za kilka miesięcy maks (może za rok dwa).
Beznadziejna premiera poskutkuje szybkimi przecenami a ja sobie spokojnie ogram za jakiś czas jak będzie wszystko naprawione i dostępne za kilkadziesiąt złotych.
Pierwszy patch co za patologia. Czy oni nie mogli wydać tego patcha przed premierą.
Gra dziala u mnie swietnie. Komp sredniej jakosci. Pisze to po raz kolejny, bo nie wiem czegy Wy sie ludzie spodziewacie? Zadnych crashy nie doswiadczylem, wszystko jest ok. W tematach technicznych jestem totalnym noobem, takze wszystkie dywagacje, ktore tutaj czasami czytam, a ktore nie zajmuja sie tym, czy dana gra jest fajna czy nie, pomijam. Sama gra jest po prostu KAPITALNA. Oczywiscie, jak dla mnie. Nie pamietam kiedy tak dobrze sie przy jakiejs grze bawilem. Moge tylko zalowac, ze gram w to w AD 2023, a moglem duzo wczesniej.
Piotr.
"studio nadal aktywnie będzie śledzić opinie betatesterolemingow, które posłużą do wyszukiwania przyczyn błędów i implementacji kolejnych aktualizacji" fixed
U mnie gra nie crashuje ale wg mnie poziom graficzny tego portu jest w ogóle niewspółmierny do tego jakie ma wymagania sprzętowe. Przepraszam bardzo ale tekstury na średniej jakości wyglądają jak rozmazana kupa a zapychają 8GB VRam prawie pod korek. 16GB Ramu też zapchane pod korek. Tekstury w wysokiej jakości wyglądają trochę lepiej ale na pewno nie wyglądają na tekstury wymagające 10GB VRam. Trochę tu kogoś poniosło i to ostro XD
No to chyba naprawili, wyszedł właśnie jakiś mały patch. Gra uruchom iła sie błyskawicznie, na ultra działa jak na ta chwile idealnie. Sterowanie myszką nadal nie jest poprawione, nadal występują mikro przycięcia. Na plus, ze nie musiałem czekać nawet kilku minut na załadowanie gry. Po kilkunastu minutach grania, wywaliło do pulpitu z błędem. ;) Jednak muszę czekać na kolejną poprawkę ;) Jeszcze pobawię się suwakami, może coś pomoże.
A co z padem od Xboxa dalej są problemy z ruchem ?
U mnie dużo się nie zmieniło, jeśli w ogóle coś. Ogólnie to i tak nie mam z grą większych problemów.
Najlepsze jest to ze wersja piracka już jest tak połatana przez społeczność ze chodzi lepiej niż legalna wersja :D
A pamiętacie jak kiedyś, gdy na PC okazywał się port jakiegoś konsolowego hitu, to pecetowcy zawsze śmieszkowali dziękując konsolowcom za "beta testy"? xD
Biedni pctowi gracze wiecznie poszkodowani a wystarczyło przeczytać wymagania sprzętowe przed zakupem gry.