I bardzo dobrze! Nie wiem czy kiedykolwiek widziałem tak rozbudowany mod, który mógłby bez problemu być równocześnie płatnym dodatkiem. To prawdziwy majstersztyk a twórcy świetnie oddali klimat Gothica. Jak dla mnie to bez problemu GOTY. Nigdy nie myślałem, że powiem tak o modyfikacji
45h już wbite na steamie a do końca moda daleko. Jest to chyba najlepsza modyfikacja w jaką grałem. Nie chyba, na pewno. Przecież to spokojnie mógłby być oficjalny prequel Gothica, taką jakość to prezentuje.
Piranha Bytes powinna ich zatrudnić, bo śmiem wątpić czy Elex 2 będzie choć w połowie tak wciągający.
A niemiecki gamestar.de wymienił Kroniki... w materiale o potencjalnych grach roku, mimo iż te nie są nawet dostępne po niemiecku... Co prawda zaznaczyli że są tam dodatkowo ale i tak wyróżnienie duże. Zwłaszcza że w tym samym roku miał premierę inny ogromny mod niemiecki o którym nawet nie wspomnieli.
Powiedzmy sobie szczerze, takiego moda przez długi czas nikt nie stworzy, o ile w ogóle ktoś stworzy ( w co wątpię). Mistrzowska robota!
Powiem więcej, już nie pamiętam kiedy grałem w tak dobrą grę, chyba tylko w rdr2 i gow się tak dobrze ostatnio bawiłem(piszą ostatnio to grałem w to x lat temu). Mod jest cudowny.
Brakuje porządnych gier, brakuje wogole gier RPG w 3Dni taki mod to skarb.
Niestety nie mialem czasu go ograc, pogralem godzine i poki co leży, ale nigdzie sie nie wybiera, wiec jeszcze ogram.
Brawo społeczność, robicie lepsza robotę niz wspooczesny game developing.
Ten mod jest dla mnie po stokroć ciekawszy niz np Elex II, ktory bedzie pierwsza gra Pirahnii, która oleje.
Zasłużenie, nazwanie tego moda " modem" to jest duże niedopowiedzenie - to jest praktycznie cała nowa gra w znanym uniwersum,pełny dubbing,ponad 60 godzin rozrywki ( mi zajęło 70 godzin wg steama więc "TYLKO" 30 mniej niż miał trzeci " Wiesiek"). I to nie jest ostatnie słowo bo zamierzam przejść jeszcze raz tylko z innymi wyborami i buildem. Co tu dużo mówić - odwalili kawał dobrej roboty i tylko mieć nadzieje,że " Dzieje Khorinis" będą na podobnym poziomie. Pozdrawiam i szczęśliwego nowego roku życzę :) .
P.S aż człowiek chciałby więcej ale niestety twórcy zapowiedzieli,że nic z Gothica więcej nie zrobią.
Ten mod to najlepsza gra rpg tego roku i to bez dwóch zdań. Ten mod pokazuje tylko, że jednak nie piękna grafika się liczy, a coś zupełnie innego. Fajnie jakby powstawały kolejne gry serii w podobnym klimacie, ale to już raczej nierealne.
Sorkvild19
Nie wiem czy kiedykolwiek widziałem tak rozbudowany mod, który mógłby bez problemu być równocześnie płatnym dodatkiem
A ja widziałem, chociażby Enderal. Takie mody pojawiają się, choć nieczęsto, bo wymagają tytanicznej pracy i masy czasu, a w przypadku darmowych modyfikacji nikt za ten czas nie płaci, tutaj pcha do przodu pasja (przez to wiele z nich nie doczeka się ukończenia prac).
Niemniej chylę czoła przed twórcami Kronik Myrtany, bo oni tą tytaniczną pracę wykonali, a z ekranu aż wylewa się miłość do Gothica. Nagroda w pełni zasłużona i mam nadzieję, że chociaż część tych ludzi znajdzie dzięki temu zatrudnienie w branży, bo zapału i umiejętności im nie brakuje.
Ta modyfikacja powinna się nazywać Gothic Prequel. To jedyna i niekrzywdząca nazwa. Tak na dobrą sprawę poza silnikiem i paroma postaciami ona nie ma nic wspólnego z Gothic II, natomiast wciera się zakończeniem idealnie w Gothic 1. Jak się dowiedziałem kim gramy cały czas w KM kopara mi opadła bo zapomniałem aż, że ta postać istniała w uniwersum :D
+++
Jak najbardziej zasłużenie.
Mod, który zasługuje na tytuł gry roku bardziej, niż jakakolwiek gra wydana w tym roku - to się nazywa chichot losu.
Wielka radość! Głosując dołożyłem swoją cegiełkę. Zwycięstwo na Moddb ma niebagatelną moc.
Twórcy Gothic Remake chyba nie mogli wymarzyć sobie lepszego "support'u" jak Kroniki Myrtany. Jesteśmy już rozgrzani i chcemy więcej. Mod przypomniał o Gothicu starym fanom i pokazał go nowym. Z drugiej strony Kroniki podniosły poprzeczkę i będziemy tą przeróbkę jeszcze surowiej oceniać.
Wujek Władek sugerował piraniom zatrudnienie teamu Kronik przy Elexie, ja wolałbym żeby to twórcy remake'a skorzystali z ich "czucia gothica", no chyba że THQ Nordic też ma swoją Lauren Hissrich bo wtedy i tak wszystko będzie c*** warte.
Adios, wracam na Archolos! Mam tam parę niedokończonych spraw.
"...psy, kiedy wyją wieczorem też tęsknią za tą wyspą."
niech nikogo to nie dziwi to jest właściwie nowa gra i rewelacyjna modyfikacja w sumie poza the forgotten city który został wydany jako oddzielna gra nie znam lepszej modyfikacji.
Wspaniały mod. 45 godzin poza mną, a ja wciąż nie mogę się oderwać. Delektuję się każdym zadaniem pobocznym, dlatego jestem "dopiero" w trzecim rozdziale, robię misje dla gildii Araxos.
Szczególne brawa dla tworców za misje w kopalni Araxos. Miałem wątpliwości czy wyjdę stamtąd żywy...
Bo to po prostu mod z dużym rozmachem. W zasadzie tak dużego fabularnego moda chyba jeszcze nie było w żadnej grze.
Osobiście kompletnie nie rozumiem jak można marnować czas na robienie takiego moda. Przecież z takim potencjałem i zdolnościami mogli zrobić własnego RPGa. Czerpiąc garściami z serii Gothic. Pracowali na tym tyle lat. Jakby poszli we własną produkujcie, to dziś mielibyśmy być może nową serie gier, która byłaby godnym spadkobiercą Gothiców.
130 godzin i mod skończony. Rany jakie to było zajebiste. Szkoda że nie będzie sequelu.
Mógłby nawet ten mod kosztować bo jest tak dobry i ciekawe czy Dzieje Khorinis też będą tak dobre
Wszystkie gry na modach są znacznie lepsze, dlatego mam zmodowane grubo ponad 300 gier. 90% remasterów płatnych wygląda gorzej niż gry na modach graficznych. Mody są jednym z dwóch głównych powodów, że powróciłem do grania po 7-letniej przerwie.
Takie samodzielne modyfikacje jak Black Mesa, Enderal, Tomb Raider 2 remake demo, Kroniki Myrthany i tym podobne to wisienka na torcie, bo nie są ulepszaniem podstawy (łatwiejsze do zrealizowania), a czymś stworzonym całkowicie od zera z dużym kunsztem wykonania przez amatorów, którzy pokazują, że jakością można przewyższyć większość oficjalnych produkcji pod względem kreatywności czy dopracowania.
To co zabrakło mi przy Kronikach Myrthany to za mało ulepszeń w mechanikach, sterowaniu, grafice, contencie, możliwościach co idzie zrobić w grze w porównaniu do tego co można znaleźć w innych modach do G2NK jak R2.0+AB. Aczkolwiek wiem, że twórcy KM chcieli, by mod jak najmocniej przypominał G2 w ograniczeniach, prostocie i ułomnościach.