Miałem na chwilkę sprawdzić Halo Infinite multiplayer, a skończyło się na prawie 7h sesji non stop :D To tylko pokazuje jak ten tytuł wciąga!. Jako fan serii jaram się bardzo, mam nadzieję, że singiel będzie na poziomie!. We wrześniu skończyłem Halo: Reach, a ostatnio kończę Halo 3: ODST.
Na chwilę obecną to wolę pograć w multi Halo Infinite niż w Battlefield 2042, niech go konkretnie naprawią..
Niestety Halo nigdy w Polsce nie było popularne, wszyscy się śmiali z tego kiczu czy kolorowych broni. Tak na prawdę to poważna i ciekawa historia.
Adam, a dlaczego w recenzji rozmawiasz sam ze sobą, Adam?
Jak dla mnie open world w tym Halo jest strasznie nudny. Niektóre znajdźki są pomysłowo ukryte, ale sam świat mnie nie zachęcał do zwiedzania.
Gra jest całkiem niezła, ale dlaczego nikt nic nie mówi o całkowicie skopanej optymalizacji? Przecież ta gra chodzi gorzej niż BF2042 i przy okazji wygląda też gorzej (puste mapy). Taki release bardzo śmiesznie wygląda przy wydanej w tym samy czasie Forzy Horizon:
- na rx570 FH5 utrzymuje stałe 60-70FPS na ustawieniach wysokich w 1080p, Halo nie jest w stanie utrzymać 60FPS na minimalnych w 1080p
- na RTX 3070 FH5 utrzymuje 70-80FPS na max ustawieniach w 3440x1440, Halo też działa w 70-80FPS ale dopiero po obniżeniu ustawień na High i obniżeniu rozdzielczości do 90%.
Nie rozumiem zachwytów na tą grą. grałem w bete multi i ta gra to straszne drewno, gunplay jakby te bronie były z plastiku.
Nie przesadzał bym z tym halo gra jest nudna jak flaki z olejem. W BFA gra się bardzo dobrze
Multi w Halo jest zdecydowanie lesze od Coda czy Battlefielda
Halo ma dobry model strzelania? To autor ewidentnie nie grał w Destiny 2 >>>>>> wszystkie pozostałe strzelanki. Cały czas niedościgniony król (chociaż Modern Warfare z 2019 i Vanguard goni)
Uruchomiłem i zdębiałem, myślałem że to będzie przypoiminać strzelanie jak w Destiny a to co dostałem... żal. Mechanika tragedia, grafika tragedia. Całość żenująca jakbym się cofnął 20 lat wstecz. Większa frajdę miałem grając w Breathless na Amidze.
Nigdy nie gralem. Mam teraz slabszego kompa - warto zaczac przygode z ta seria od poczatku? Jest jakas sensowna chronologia?
COD sie skończył na Moder Warfare 3 a BF na BF1.
Mogliby zrobić 2-3 lata przerwy i zrewolucjonizować te marki, nowe silniki, mechaniki, COD wiecej realizmu mniej skryptow, a BF mniej glupot i feminimzu a wiecej profesjonalizmu. Spowolnić tempo walki urealnic je np Killzone 2 mial swietne tempo walki, realistyczne, zolnierz z 40kg ekwipunkiem nie rzuca sie i nie biega jak jakis flash tylko kazdy ruch to ok pol sekundy opoznienia.
A Halo? Nie przemawiaja do mnie te laserki i przeciwnicy jak z kreskówek z lat 90tych, ale przynajmniej nie spamuja ta gra co rok czy dwa i ludzie nimi nia nie wymiotują.
Zwlaszcza COD, no i to cale to Activision i co tam robia pracownikom. W tym roku mogli sobie dać siana.
BF bez kampanii? Widze polecieli maksymalnie po kosztach jak jakies gówno F2P, tylko, ze to nie jest F2P jakby bylo to bym sie nie czepial.
Kampania ma byc, nawet krotka, ale to jest oznaka szacunku dla graczy i ja np w multi nie gram, ale kampanoe przechodzę chetnie. Nawet te z BF1 i 5, wpominam je milo.
Jak nawet tego EA nie chce sie robić, to kij im w oko i kotwica w plecy.
Jedyna dobra gra od EA ostatnich lat to remaster Mass Effecta. Wczesniej Titanfall 2 i tyle, pustynia tworcza, same tasiemce i gówna multiplayerowe.
Szkoda tylko, że ta seria ma taki wujowy setting. Nie każdy fan strzelanek jest fanem kosmosu.
Pobrałem, ale jeszcze nie miałem okazji zagrać. W Splitgate fajnie mi się grało i szkoda, że trzeba mieć znaną markę, żeby mieć playerbase.
Ostatnio jak zobaczyłem co się stało z Halo okazało się, że gra nie wspiera split-screena oraz fabułę w której Cortana była zła. Jeśli Halo infinite będzie miało dobrą kampanię to każdy kupi bo to dobrze znana seria każdemu. A Multiplayer w przypadku tak rozbudowanej franczyzy to wyłącznie dodatek.
Wczoraj prawie cały dzień grałem w infinite. Dawno nie grałem w tak dobrego multiplayera, jestem oczarowany tą grą
Multik nie dla mnie ale mocno liczę że będzie to solidna strzelanina w klimatach sci-fi i siądzie mi tak dobrze jak Halo 4
Owszem, single player
Nie jestem fanem microsoftu a bynajmniej ich konsol a co więcej mogę powiedzieć że murem stoję za sony... Ale szczerze powiedziawszy to mocno dopinguję Halo i cieszę się z tego że ktoś pisze w miarę pozytywnie o strzelance, która nie jest COD albo Battlefield... nie zrozumcie mnie źle ale COD i BF to tak oklepane serie że trudno po nich spodziewać się czegoś dobrego. COD i BF to trochę jak lata '90 i '00 gdzie bez butów i bluzy z logiem NIKE byłeś nikim. Oczywiście możnaby olać te tytuły ale po prostu sie nie da, każda strzelanka jest porównywana do tych gównianych gier... COD skończył sie na COD III a BF skonczył się na Bad Company 2... Niestety ale na rynku potrzebujemy czegoś innego a nie tylko od dzwonka do dzwonka czekać na multi COD albo BF. Halo gości od dawna ale niestety w europie jest mało popularne, nie wiedzieć czemu. Czyżby exclusivy M$ były aż tak badziewne? W żadnym razie, po prostu środowisko graczy strzelankowych ma tak zakute łby że widzi albo COD albo BF bo przecież jeśli uważa się te serie za PRO to można nazwać się graczem, który swoje wie. GO Halo! na pohybel...! Oby fani współczesnych COD i BF utonęli w ekstremenetach...
Nie no gratuluję autorowi artykułu: BF słaby, Cod słaby to w co by tu "podobnego" pograć? I wybiera Halo??
Tymczasem na dniach wychodzi wyczesany polski FPS WORLD WAR 3 od Farm51 który ma w sobie najlepsze cechy starych BFów i kupę nowych rozwiązań
Wy tam w ogóle ogarnaicie w tym gry online co się dzieje na rynku???
Multik elegancki. Mimo prostoty, zajmie trochę czasu ogarnięcie wszystkich broni/pojazdów/przedmiotów.
Gierka skillowa, wymaga dobrej współpracy z zespołem i daje sporo radości.
Czekam na usprawnienie loadingów, trwają zbyt długo w stosunku do długości meczy.
Bawi mnie, że ludzie grający w bf'y, cod'y itp. plują jadem na Halo. Tak jakby te ich ulubione, chaotyczne wypociny fps'ów, miały zbawić cały gaming. wtf.
Tak czy siak Halo potrzebuje tak z rok może dwa, po aktualizacjach i po tym jak wypuszczą Forge to będzie najlepsza strzelanka.
Multi nowego Halo jest znakomite. Póki co ogrywałem tylko te tryby 4/4, wcale nie tęsknię za tymi większymi mapami znanymi z CoDa czy głównie Battlefielda. Co z tego że na mapie jest kilkadziesiąt czy ponad 100 osób skoro wszyscy biegają jak kurczaki bez głowy. Tryb w jakim grasz nie ma zupełnie znaczenia bo przez ten brak koordynacji każdy zamienia się w "team deathmatch". W Halo jest zupełnie inaczej, wiele razy grałem z samymi randomami, kompletnie bez komunikacji a jakoś dziwnym trafem każdy wiedział co robić. To jest ogromny plus gry na małej mapie w niewielkich grupach. Owszem ludzie chcą robić fragi, ale potrafią skupić się na osłanianiu kolegi biegnącego z flagą lub związać ogniem przeciwnika który zagraża członkowi drużyny który dzierży "czachę".
Pojedynki jeden na jeden są staroszkolne i skillowe, nie ma kampienia "z krzoka".
Uwielbiam to multi, ale czekam na kampanię bo w Halo zawsze singla kocham najbardziej, to absolutnie najlepsza spaceopera w jaką grałem... no... może ex aequo z trylogią Mass Effect.
Byle do grudnia :).
Ile autor wziął za tą receneczje? W ogóle jakie teraz sa stawki?
no nie wiem, to halo infinite wyglada jak taka uboga wersja tych starszych codow co sie dzialy w przyszlosci albo drewniany titanfall
chociazby cien sugestii, ze ta gra jest lepsza od coda czy nawet tego nieszczesnego bfa troche zakrawa o kpine
Jestem jedyną kompetentną osobą na tym portalu w kwestii halo, bo dorastała z tą serią. Grałem w każdą odsłonę w czasie bliskim premiery, od halo 2 po multi (chociaż xbx live nie istniał wtedy w Polsce). Gra to gniot straszny w porównaniu z dzisiejszymi grami. Widzę regres do multi reach, który w 2010 czy tam którymś wydawał mi się powiewem świeżości i mam z nim dobre wspomnienia, siedziało się z kolegą niemałe godziny przy tym. Niemniej reach miało być chwilowym odejściem od gameplayu halo, niestety skończyło się tak że było początkiem epopeji halo w najgorszej formie. Teraz mamy rok 2021, bazowanie multi na pistolecie i Ar + skillach to jest ku*** jakiś dramat, to się nie mieści w głowie, że komuś poważnie takie rzeczy do łba przychodzą. To samo się dzieje z gow, które najlepiej wspominam z 3 odsłony. Co za kretyn pracują w ms? Dlaczego nie mogli rozwijać swoich marek tylko od kilku lat wydają w kółko to samo jeszcze infantylizując je z brutalnych mechanik na rzecz prostych rozwiązań z pierwszych odsłon z początku poprzedniego wieku?
Nie zesraj sie z tym Halo. Przynajmniej kolejnego placzka mniej :)
No właśnie grafice daleko do Tlou2 czy horizon zd a trolle piszą, że grafika na poziomie Ragnarok