Nie, nie odpowiada. Średnie to najniższe ustawienia RT dla PC, konsole mają jeszcze niższe ustawienia. Śmiesznie to wygląda jak piszecie jedno a zdjęcia w waszym "artykule" mówią coś całkowicie innego. Zdjęcie w wyższej jakości, bo GOL nie potrafi wrzucić zdjęć w przyzwoitej jakości: https://i.imgur.com/j6iOYkp.png
Edit. Nowe zdjęcie w jeszcze lepszej jakości.
Wrzućcie proszę cztery osobne screeny bo ta "sklejka" jest zwyczajnie nieczytelna.
Ta gra nawet z ultra full raytracing wyglada jak kupa, AC Valhalla nie ma w ogole RT, a ma lepsza grafike, znacznie lepsza
Raczej low
Widzę, że narracja "next-geny to technologiczne rozczarowanie" ma się jak najlepiej.
I jest kompletnie bzdurna.
Odważę się przyznać, że nowa generacja ma dla mnie najlepszy konsolowy start w historii. Nowy Asasyn wygląda obłędnie i trzyma mocno obiecane 60 klatek. Przypomnę, że gra AC Unity w 2014 (rok po premierze) na PS4 i Xone chodziła w 22-30 klatkach :D Fakt, może next-geny nie są w stanie utrzymać czystego 4K... ale dynamiczna rozdzielczość jest znacznie lepsza przy graniu niż "dynamiczne fpsy".
Sam lubię pecety, ale dajcie spokój, w cenie średniej karty graficznej dostajecie zieloną albo niebieską bestię z błyskawicznymi loadingami. Poza tym na Steamie w rozdzielczości 4K gra może z 2-3% graczy.
Jest zasadnicza różnica, pomiędzy średnim PC, a średnimi ustawieniami graficznymi na danym PC xD
PC lepszy :D
Sama karta która obsługuje ten raytracing na full pewnie kosztuje z 3500. A gdzie procesor, ram, plyta główna, zasilacz, dysk.
Ah, tak! Liczenie pikseli w grach na screenshotach z różnych platform czas zacząć...
Kto ma więcej?
Gdzie jest Wally?
Wszystkim grającym w gry życzę miłego grania :)
https://www.youtube.com/watch?v=Gy8R0RBpdgk&feature=youtu.be&ab_channel=Rabbit%27sRespawn
Dobry regres, w Watch Dogs 4 postać nie będzie w ogóle potrafiła pływać.
Zacznijmy od tego że ta gra wogole nie wygląda, postac główna wyglda jeszcze jako tako ale cały świat pojazdy ludzie to według mnie grafika z przed 5 lat
To w końcu średni pc,czy średnie ustawienia graficzne?
1. WD:L nie jest grą, ktora mogłaby uchodzić za benchmark... Nie jest pozbawiona błędów i problemów optymalizacyjnych.
2. Średni PC =/= średnie ustawienia graficzne
3. Jakoś osobiście nie ufam ekspertyzie pojedynczego użytkownika z Reddita.. (No offence M8)
Czyżby kolejna tania sensacja?
DF rozebrał tą gre na czynniki pierwsze. RT na konsolach jest pozniżej low na PC ( nie da sie zejsc nizej, brakuje duzo elementow rt wzgledem PC ).
RTX 2060S w podobnych ustawieniach do XBoX ( procz RT bo miał wyzsze ) w natywnym 4k był lepszy od konsoli ( gdzie rozdzielczosc spada do 1440 p ). Lipna ta nowa generacja konsol niezby wydajna ....
Średni PC, jak ja ten typ szanuję.
Nie ma co się spodziewać cudów po pudełku za 2300 zł. W ogóle dziwię się, że uparli się na ten ray tracing zamiast iść w płynność.
W sumie czym się różni RT w medium i high? Jak grałem w Control to w sumie nie widziałem żadnej różnicy pomiędzy tymi ustawieniami.
Jak na to że to pierwszy sprzęt AMD z RT to wizualnie wygląda całkiem ładnie patrząc na całokształt. Mi się jedynie w oczy rzuca różnica na chropowatych powierzchniach np. na chodniku z kałużą na konsoli odbicie jest tam całkowicie płaskie a na PC jednak naturalna powierzchnia jest odwzorowana to może robić lekką różnicę ale w cenie różnica jest znacznie większa więc można to raczej wybaczyć :) Za te pieniądze jak dla mnie jest ok.
Ciekaw jestem, jak bardzo nowe konsole zarżnąłby pełny ray tracing oświetlenia, który można podziwiać w Quake 2 RTX. :P
Ta gra jest niestety obecnie nie grywalna na XSX. Głównie dlatego, że nie działa autosave. Postępy nie zawsze się zapisują. :/
Ok, tylko karta która uciągnie coś takiego warta jest prawie 1,5tys
Cześć wszystkim.Odrazu chciałem przeprosić za błedy i brak znaków interfunkcyjnych gdyż jestem analfabetą.To jest jakaś masakra porównywanie konsol do pc gdyż wiadomo ze pc zawsze wygra.Rozkładanie gier na czynniki pierwsze i porównywanie textur,fps-ów,rozdzielczośći i innych ... mujów dzikich weży pomiedzy xboxsem a ps5 jak miedzy pecetami.Owszem grafika jest ważna ale zeby czepiać sie takich szczegułów to jest porażka.A wojny fanbojów to już wogóle jakaś masakra i z niedowierzaniem czytam niektóre komentarze.Ja od 10 lat gram na konsolach i mam w głebokim poważaniu to ze gry na pc wyglądaja lepiej i mają lepszy RT i h.. wie co tam.Życze wszystkim zaj....tych gier i super zabawy niezależnie od platformy.
Ludzie to idioci... Jaka można wg porównywać konsole za 2250 z dużo droższym pc? Pisanie ze jest słabszy Rt... No kurde szok ! Na pc w tej kasie będzie miał problem z graniem na film HD na maksymalnych ustawieniach.... Żałosne są takie porównania ;)
A porównajcie wydajność między rtx 2060 super, a konsolami w ac valhalla :D
Ja to nie mogę z consolowców całe życie się na forach wykłócali że oni nie widzą żadnej różnicy pomiędzy 60 a 30FPS i 30 to jest ich świętość...że ludzkie oko nie widzi więcej niż 30
Wbijam wczoraj do jakiegoś typa na YT który kupił Xboxa i 2 gry ubisyfu WD i Valhalle jak zobaczyli 60fps to zachwytom nie było końca prawie 60 minut zachwycania się jakie to jest piękne i płynne porównywanie gry w 30fps itd...
Tyle lat zarzekania aż w końcu gry na konsolach działają w 60fps teraz widzą róznicę...co się naśmiałem to moje.
Wiec tak ogolnie ps 5 I x sx to kompy za jakieś 5,6 klockow. Mega wydajne I ustawienia ultra pc. A jesli chodzi o ray to czas pokaże. Ta gra to jeden krok w przód I dwa w tyl. Zobaczymy po czasie jak więcej gier wyjdzie. Jeśli moc kart w tych konsolach to 2080 mniej więcej wiec myślę że zobaczymy zdumiewajace rzeczy niech no się tylko wezma za to magicy a nie takie padlo jak ubi
witam widziałem na żywo porównanie PS5 I pc z kartą 3090 i nie ma żadnej różnicy w watch dogs legion Ray Tracing można to też porównać na Youtube w 4k
Czyli co z przyszłością RayTracingu? Deweloperzy gier multiplatformowych nie będą go rozwijać, skoro na start konsole nowej generacji "leżą" pod tym względem? A może będą dwie wersje gry? A może RT rozwinie się w grach wydawanych tylko na PC?
Te ubisoftowe silniki to jakiś smutny żart, nie dość że wyglądają tak sobie(w sensie żadna ich gra obecnie nie zwala z nóg graficznie) to jeszcze mają jakieś absurdalne wymagania
Powszechnie panuje zasada:
- Duże wymagania = graficznie wysoki poziom
- Duże wymagania = średnia graficznie (skopana optymalizacja)
i tu pojawia się Ubisoft cały na biało i wprowadza swoją zmienną:
- Absurdalnie gigantyczne wymagania = bardzo przeciętna grafika
I tak jest notorycznie od wielu lat z małymi wyjątkami (The Division 2)